Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mentale en fysieke ondersteuning voor VeermanExocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:36:
Waarom komt Memphis de bal halen vlak voor de verdediging? Je bent spits!
per aspera ad astra
Op zich doet hij ook een en hoop dingen die slimmer kunnen maar ik ben het met je eens dat lang niet alle kritiek terecht of proportioneel is.donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:25:
Ja onvoorstelbaar wat voor hoeveelheid gezeik hij over zich heen krijgt zeg, waar dat niet bepaald een soort intikkertje was.
Wat buiten het veld gebeurt mag toch niet meer tellen in het oordeel over de voetballer op het veld lees ik steeds?Schijnt overigens een zeer beschaafde, betrokken kerel te zijn die met zijn eigen stichting in Ghana heel goed werk levert om scholen voor dove en blinde kinderen op te zetten en te financieren. Het schijnt zelfs dat alle opbrengsten van zijn rapnummers die kant op gaan. Maar ja, iemand afbranden is makkelijker.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies mijn vraag.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Goeie vraag. Had je nog niet kunnen weten
Hommage aan onze Franse overlords die het EK gaan winnen
Dan mag je nog steeds in het oranje spelen hoorGunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:35:
[...]
Omdat ze technisch gezien uit spelen. Is al eerder gevraagd ook.
Kan je meestal precies zien waar hij dus niet is en wel zou moeten zijn.hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:32:
Die haarband is best handig, je ziet precies waar Memphis loopt.
Als je niet kunt winnen van dit Polen, mag Oranje wat mij betreft naar huis
Eens hoor, maar dan mag Memphis zelf ook niet meer continu afgemaakt worden door keuzes die hij maakt buiten het veld.Gonadan schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:37:
[...]
Op zich doet hij ook een en hoop dingen die slimmer kunnen maar ik ben het met je eens dat lang niet alle kritiek terecht of proportioneel is.
[...]
Wat buiten het veld gebeurt mag toch niet meer tellen in het oordeel over de voetballer op het veld lees ik steeds?
Ik vind Simons overigens tegenvallen, Reijnders goed. Verbruggen heeft mij ook nog niet overtuigd.
Omdat Polen thuis speelt.SuBBaSS schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:40:
Waarom spelen ze niet thuis dan?
hoi
Zolang je wel van Oostenrijk wint kun je ook als nummer 3 nog doorHarribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:39:
Enige wat ik zeker kwijt wil:
Ik vind dat te makkelijk. Tegen een topland krijg je zelf ook altijd meer ruimte om beter voetbal te laten zien. Oranje van voor en in 2010 had het ook moeilijk tegen mindere ploegen.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:39:
Enige wat ik zeker kwijt wil:
Het is gewoon een pittige groep. Oostenrijk heeft ook al 16 wedstrijden op rij geloof ik niet verloren en gewonnen van een aantal echt goede tegenstanders.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Omdat ze het uitshirt aan hebbenSuBBaSS schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:40:
Waarom spelen ze niet thuis dan?
Ik niet, Polen is niet goed, ook niet als ze allemaal staan te verdedigen. Echt een matig team van wat ik nu zie.donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:41:
[...]
Ik vind dat te makkelijk. Tegen een topland krijg je zelf ook altijd meer ruimte om beter voetbal te laten zien. Oranje van voor en in 2010 had het ook moeilijk tegen mindere ploegen.
Het is gewoon een pittige groep. Oostenrijk heeft ook al 16 wedstrijden op rij geloof ik niet verloren en gewonnen van een aantal echt goede tegenstanders.
Oostenrijk is beter denk ik maar ook die moeten te verslaan zijn.
Die van Xavi zal wel helemaal groen zijn.Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:42:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Heatmap Depay (l) vs Gakpo (r). Depay is letterlijk overal, is wel erg nadelig als je voorin de diepe spits wilt hebben bij de omschakeling en voorzetten.
Doet ie wel mee ?
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik denk dat dat ook door Memphis komt. Als de bal daarheen gaat dan gaat Memphis eropaf.964C2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:44:
[...]
Die van Xavi zal wel helemaal groen zijn.
Doet ie wel mee ?
Dat kan prima, moet je mensen hebben die erover heen lopenQuad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:42:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Heatmap Depay (l) vs Gakpo (r). Depay is letterlijk overal, is wel erg nadelig als je voorin de diepe spits wilt hebben bij de omschakeling en voorzetten.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
hoi
Dat is ook de bedoelingQuad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:45:
Interessanter vind ik de posities van Dumfries en Aké. Aké is nauwelijks de middellijn naar voren over geweest, Dumfries nauwelijks achterin bij Oranje.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kan zeker prima, maar ik denk dat die vrije rol een extra spits vereist. Nu lost Gakpo dat wel vooral op, dus dat is prima.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:45:
[...]
Dat kan prima, moet je mensen hebben die erover heen lopen
nggyu nglyd
Maar nee het wordt getypeerd als de anti Memphis club. Door Memphis staat Nederland niet voor bij rust. Kans negen zal hij wellicht maken, lekker weer gebaartjes te maken.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:46:
Weer een kans gemist...
XXXVI
Als je spits nooit in de spits staatPatrickC schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:46:
20 kansen… 1 goal… dat is precies het probleem van dit Oranje…
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daarom breng ik het ook op, dat wordt namelijk steeds geroepen.donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:39:
Eens hoor, maar dan mag Memphis zelf ook niet meer continu afgemaakt worden door keuzes die hij maakt buiten het veld.
Overigens begreep ik niet waarom er in de media zoveel gesproken werd over zijn haarband, in mijn bubbel had ik er echt nog niemand over gehoord.
Echter zie ik het hier al regelmatig langs komen, is dat echt alweer een ding geworden bij het SBS/VI publiek?
Discussie over een haarband, dan heb je écht niets beters te doen denk ik.
Simons zou in plaats van Gakpo moeten staan maar staat nu ineens op rechts. Koeman is gonna Koeman.Ik vind Simons overigens tegenvallen, Reijnders goed. Verbruggen heeft mij ook nog niet overtuigd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Scheelde een haartje weer, zou het dan toch invloed hebben?dutchgio schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:46:
Mr haarband is het scoren verleert.
Dus alles gaat over rechts qua aanval van achteruit.
Dumfries zorgt ook voor dat Simons minder betrokken is in het spel.
Er is nog wat werk voor Koeman om iedereen beter te renderen.
Maar ik ben best tevreden hoor!
nggyu nglyd
In balbezit denk ik dat je beter Blind op die plek kan laten spelen. Op de bbc geven ze ook aan dat het middenveld van NL praktisch niet-bestaand is. Verdedigend is het wel een risico. Maar met die 3 verdedigers erachter zou het moeten kunnen.
Dat lijkt wel aan de hand bij de meeste spelersVos schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:48:
Wil Memphis te veel? Bij goed EK kan ie natuurlijk nog leuke transfer maken.
Hij heeft geen club meer dus zal wel moetenVos schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:48:
Keiharde analyse over de goal van Polen ook. Depay staat niets te doen waardoor degene die scoort vrij komt.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:48:
Even naar BBC. Nederland zal tevreden zijn met het spel, de Polen met de stand is een beetje de samenvatting daar
Mwah, hij speelt nu als een soort halve nummer 10, wat geen probleem is als je vleugelspelers er overheen lopen zoals @Harribo eerder al aangaf. Op zich kan dat ook wel goed zijn als ie daar vaak als stoorzender loopt als Polen aan de bal is.Vos schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:48:
Geen enkel team is makkelijk te verslaan anno 2024, behalve de absolute topSjah schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:49:
Heb heel wat meer ontzag voor Polen gekregen nu.
Hoogste bod is nu : 1 flesje bier + een gehaktbal van 5e elftal van Bal op DakVos schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:48:
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Op Ziggo werd die vergelijking ook vaak gemaakt, geen idee waar dat vandaan komtMalfunctions schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:49:
Ik las op VI een artikel van Arnold Mühren die stelde dat Toni Kroos niks kon wat Joey Veerman niet kan. Denk dat vandaag genoeg bewijs is tegen die stelling.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verder vind ik de rechterkant wat matig. Hopelijk lukt het ze de 2e helft om wat af te maken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Speelt inderdaad altijd, maar als je clubloos bent kan je net wat meer. Vooral voor de portemonneeExocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:49:
[...]
Dat lijkt wel aan de hand bij de meeste spelers
Uit Volendam?Bossie schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:51:
[...]
Op Ziggo werd die vergelijking ook vaak gemaakt, geen idee waar dat vandaan komt
hoi
Dat dacht ik ook. Gewoon iemand die over het algemeen weinig kansen nodig heeftbazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:47:
Toch kan je in zulke wedstrijden, waar je voldoende kansen krijgt, een spits als Weghorst goed gebruiken. Voetballend is hij niet goed genoeg, scoren doet hij meestal wel.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja zo kun je ook echt geen corner verdedigenMalfunctions schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:50:
[...]
Keiharde analyse over de goal van Polen ook. Depay staat niets te doen waardoor degene die scoort vrij komt.
Youri Mulde opperde inderdaad dat hij Kroos wel even kon vervangen bij Real Madrid.Bossie schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:51:
[...]
Op Ziggo werd die vergelijking ook vaak gemaakt, geen idee waar dat vandaan komt
Ze hadden zelfs Ancelotti live ingebeld, maar het werd wat tenenkrommend toen hij hem logischerwijs helemaal niet kende.
Weghorst is bij zijn clubs toch ook geen scoringswonder.Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:54:
[...]
Dat dacht ik ook. Gewoon iemand die over het algemeen weinig kansen nodig heeft
We willen er in Nederland maar niet aan wennen dat we geen van Nistelrooij of Kluivert hebben momenteel. Dat moeten we gewoon accepteren.
Hij keek wel "goed" (-de verkeerde kant op) en laat hem zo uit zijn rug komen.
Tja.
Edit: damn, ben na twee reclameblokken alweer helemaal klaar met die cringy oranje reclames.
[ Voor 16% gewijzigd door SuBBaSS op 16-06-2024 15:58 ]
Want de grootste dissonant mag je niet benoemen? In aanvallend en verdedigend opzicht de meest opvallende speler in negatieve zin.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:55:
Zou het wat minder anti-Depay mogen? Support your country.
XXXVI
Begrijp dat anti-Depay sentiment ook niet. Typisch Nederlands. Je mag alleen als je geen fouten maakt buiten de lijntjes kleuren.Gunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:55:
Gakpo mist ook gigantische kansen.
[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 16-06-2024 15:57 ]
Voor mij valt Memphis meer op met zijn gedrag buiten het veld, dan daarbinnen. Dat hoort andersom te zijn. En qua statistieken ben ik er niet van overtuigd dat het echt een topspits is, daar is hij natuurlijk zelf wel van overtuigd, maar in deze wedstrijd had hij er gewoon 2 moeten maken.donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:39:
[...]
Eens hoor, maar dan mag Memphis zelf ook niet meer continu afgemaakt worden door keuzes die hij maakt buiten het veld.
Ik vind Simons overigens tegenvallen, Reijnders goed. Verbruggen heeft mij ook nog niet overtuigd.
Als je mijn respect wil hebben, val dan op met je gedrag binnen het veld, door wat hij van zijn levensstijl laat zien, met nu die nieuwe clip, ja dat valt in Nederland gewoon niet goed, vooral als je als voetballer het niet laat zien.
Dat is mijn mening, ieder ander mag natuurlijk een andere mening hebben.
Elect a clown, expect a circus.
Dat is gewoon niet waar. Het spel is verder prima maar we willen kennelijk niet accepteren dat we gewoon geen Spanje of Duitsland zijn. Depay is geen van Nistelrooij die koel is in de zestien maar Weghorst mist nog veel meerephymerous schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:57:
[...]
Want de grootste dissonant mag je niet benoemen? In aanvallend en verdedigend opzicht de meest opvallende speler in negatieve zin.
dat wil je graag zien denk ik.ephymerous schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:57:
[...]
Want de grootste dissonant mag je niet benoemen? In aanvallend en verdedigend opzicht de meest opvallende speler in negatieve zin.
Hij is er niet alleen en ik vind hem persoonlijk niet eens zo slecht vanmiddag.
Ach kom dit Polen is niet veel.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:50:
[...]
Geen enkel team is makkelijk te verslaan anno 2024, behalve de absolute top
Als je de goede kansen gewoon had afgemaakt, was het simpel 1-4
Geef het wat tijd, vrijdag maakt ie er eentje tegen Frankrijk en dan is heel Nederland weer Memphis fan en lopen ze allemaal met een haarbandje rondGunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:55:
Zijn statistieken zijn prima. Maar we willen in Nederland maar niet accepteren dat hij geen van Nistelrooij of Kluivert is en dat we die helemaal niet hebben.Slasher schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:58:
[...]
En qua statistieken ben ik er niet van overtuigd dat het echt een topspits is,
Stop eens met die gast daar op af te rekenen. Die doet gewoon zijn best hoor
Dat was wel genant jadutchgio schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:56:
[...]
Youri Mulde opperde inderdaad dat hij Kroos wel even kon vervangen bij Real Madrid.
Ze hadden zelfs Ancelotti live ingebeld, maar het werd wat tenenkrommend toen hij hem logischerwijs helemaal niet kende.
Mijn mening is dat Depay per definitie afgemaakt gaat worden omdat men hem maar een vreemde snuiter vindt die teveel deelt over wat hij er allemaal naast doet. Dan kan je al bijna niet meer positief opvallen in het veld.Slasher schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:58:
[...]
Voor mij valt Memphis meer op met zijn gedrag buiten het veld, dan daarbinnen. Dat hoort andersom te zijn. En qua statistieken ben ik er niet van overtuigd dat het echt een topspits is, daar is hij natuurlijk zelf wel van overtuigd, maar in deze wedstrijd had hij er gewoon 2 moeten maken.
Als je mijn respect wil hebben, val dan op met je gedrag binnen het veld, door wat hij van zijn levensstijl laat zien, met nu die nieuwe clip, ja dat valt in Nederland gewoon niet goed, vooral als je als voetballer het niet laat zien.
Dat is mijn mening, ieder ander mag natuurlijk een andere mening hebben.
Feit is dat hij hoogstwaarschijnlijk topscorer alle tijden van het NL elftal gaat worden en elke bondscoach zegt dat hij qua zowel kwaliteiten als instelling en positie in de groep tot de harde kern van het NL elftal hoort. Kortom: alle bondscoaches die met hem gewerkt hebben benoemen hem als een van de beste en meest belangrijke spelers van het NL elftal van de afgelopen jaren en toch kan hij in de ogen van half NL niets goeds doen.
Als Depay in de finale van een WK een reuzenkans 1 op 1 mist door hem in feite gewoon zwak in te schieten, denk je dat het dan de geschiedenis ingaat als “de teen van [insert name keeper]” of “als het gefaal van Depay”?
Vraag het Robben.donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:03:
[...]
Als Depay in de finale van een WK een reuzenkans 1 op 1 mist door hem in feite gewoon zwak in te schieten, denk je dat het dan de geschiedenis ingaat als “de teen van [insert name keeper]” of “als het gefaal van Depay”?
Here's to you Nicola and Bart
nggyu nglyd
Als ze raak zijn is het toch wel lekker. Van Bronckhorst anyone?ReVision. schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:06:
Kap nou eeens met die afstandschoten allemaal!
Casillas, ga ik nu door voor de koelkast?donleone83 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:03:
denk je dat het dan de geschiedenis ingaat als “de teen van [insert name keeper]”
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Precies wat ik bedoel: Robben kon als ideale schoonzoon en down to earth Groninger helemaal niets fout doen. Vandaar “de teen van Casillas”, terwijl die bal in feite gewoon slecht ingeschoten was.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zie liever deels dit dan dat eeuwige gebrei om een bal het doel in te lopen.ReVision. schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:06:
Kap nou eeens met die afstandschoten allemaal!
Arm op de plek waar het niet hoort, dat is geel..
nggyu nglyd
Toch, we zouden hem niet nodig moeten hebben
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/4fw7KoIy5ZhAquuDlr2KQbTp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/riM9hqhKe3bO6JzIB392jKL8.jpg?f=fotoalbum_tile)