En verder heeft Nederland 10 betere spelers...Maarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:20:
Szczęsny of Verbruggen, ook een verschilletje.
Verdorie ram 'm erin!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zo Depay, wat een kans
Flickr PSN ID= cheironnl
Vooral blijven opstellen dit stuk onbenul. Graag Weghorst.PWM schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:21:
Onze topspits
XXXVI
Haarbandje zat in de weg.ElPaco schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:21:
Had wel mogen zitten Memphis.. Damn
Elect a clown, expect a circus.
Dat wilde hij dus, veel te wild.Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
Verdorie ram 'm erin!
Als je deze niet wint, heb je het volledig aan jezelf te danken. Kansen/mogelijkheden genoeg.
Teken ik voorPatrickC schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:21:
Het wordt weer zo’n wedstrijd als in ‘88?
Kan iemand Kieft vragen voor het laatste kwartier tegen Oostenrijk?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Deed verder weinig fout.
nggyu nglyd
Verrassend genoeg is jouw oma niet eens onderdeel van de selectie, hoe kan dat dan?sNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
Die had mijn oma nog gemaakt Memphis
Nee?Exocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:18:
[...]
Kun je anders even op een Pools forum gaan posten?
Ga jij je sarcasme-metertje even hercalibreren?
Dat heeft meer zin in dit geval.
Ik juich niet voor Polen.
Ah de neef van die zich aangesproken voelt ook?D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
De Memphis haat club is ook weer aanwezig?
Ieder ander maakt die bal gewoon hoor.
XXXVI
Niet op reageren johD-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
Dit overkwam Italië ook, nu moeten ze het laten zien
Gaat die wel een paar lijntjes nodig hebben om op zijn leeftijd nog mee te doen.hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
[...]
Teken ik voor![]()
Dan nog liever Zirkzee.ephymerous schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
[...]
Vooral blijven opstellen dit stuk onbenul. Graag Weghorst.
Ja en niet alleen die van Memphis. 1 tegendoelpunt en je kunt meteen het hele elftal afschrijven hier, is deze verdediging alleen goed voor de toto divisie en moeten we 18 wissels doorvoeren.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
Zelfs Sjaak Swart met zijn 80 jaar mist die kansen niethoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
[...]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Mijn vrouw en dochters hebben oranje vlaggetjes in de tuin gehangen. Ik zie het nog wel gebeuren dat die de avond niet gaan halen. De voorhoede staat nog niet echt op scherp en de achterhoede…tja…
Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:24:
[...]
Ja en niet alleen die van Memphis. 1 tegendoelpunt en je kunt meteen het hele elftal afschrijven hier, is deze verdediging alleen goed voor de toto divisie en moeten we 18 wissels doorvoeren.
Dit moet de Polen toch ook veel energie kosten?
Jammer dat Depay Gakpo niet zag lopen, een voorzet had wel een doelpunt bekent denk ik.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bent een Nederlander of je bent het niet 😂Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:24:
[...]
Ja en niet alleen die van Memphis. 1 tegendoelpunt en je kunt meteen het hele elftal afschrijven hier, is deze verdediging alleen goed voor de toto divisie en moeten we 18 wissels doorvoeren.
Depay als de Johnny Bosman van 2024...D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
Pff, al ZES grote kansen!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja onvoorstelbaar wat voor hoeveelheid gezeik hij over zich heen krijgt zeg, waar dat niet bepaald een soort intikkertje was.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
Schijnt overigens een zeer beschaafde, betrokken kerel te zijn die met zijn eigen stichting in Ghana heel goed werk levert om scholen voor dove en blinde kinderen op te zetten en te financieren. Het schijnt zelfs dat alle opbrengsten van zijn rapnummers die kant op gaan. Maar ja, iemand afbranden is makkelijker.
Het is inderdaad lachwekkend.Krukar schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:24:
[...]
Je vraagt je af waarom sommige mensen Nederland kijken, ga dan wat anders doen
Oranje blijft soms toch een interessante vertoning.
Verdedigers en aanvallers die bij Europese topclubs spelen en gezamenlijk weet je nooit of het gaat lukken.
Ergens vraag ik me al jaren af, of dat niet juist het probleem is. De ene speelt in Engeland, de ander in Spanje, de volgende in Italië etc. Totaal andere competities, andere teams en andere speelstijlen. Het lijkt nooit eens aan te sluiten.
Niet dat deze wedstrijd nu verloren is, zeker niet. Maar dat maakt het wel moeilijk tegen de grote landen die vaak veel meer spelers in hun nationale competitie hebben spelen.
Verdedigers en aanvallers die bij Europese topclubs spelen en gezamenlijk weet je nooit of het gaat lukken.
Ergens vraag ik me al jaren af, of dat niet juist het probleem is. De ene speelt in Engeland, de ander in Spanje, de volgende in Italië etc. Totaal andere competities, andere teams en andere speelstijlen. Het lijkt nooit eens aan te sluiten.
Niet dat deze wedstrijd nu verloren is, zeker niet. Maar dat maakt het wel moeilijk tegen de grote landen die vaak veel meer spelers in hun nationale competitie hebben spelen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan moeten ze wel van de Fransen winnen in de 2e poule wedstrijd en dat zie ik nog niet zomaar gebeuren… Memphis is helaas geen Marco!hoevenpe schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:22:
[...]
Teken ik voor![]()
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nederland speelt uitstekend! De tegengoal valt uit een doodspelmoment, dat kan natuurlijk gebeuren. Maar qua veldspel is Nederland veruit de betere.
Nu nog ff afmaken!
Nu nog ff afmaken!
nggyu nglyd
Dat... Enige wat verder niet goed gaatnocalimero schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:25:
Pff, al ZES grote kansen!
Wat heerlijk om Schouten te zien spelen ipv De Jong. Steeds die bal op een goede manier naar voren ipv tikje breed/tikkie terug.
Net ook bij de corner als laatste man, bal is meteen weer bij de aanvallers.
Scheids is een Portugees. Dat is ook een slecht teken
Denk dat je hier wel een punt hebt. Als je half real Madrid op kan stellen, of Bayern, tja, dan heb je als coach en team wel een voordeel. Helemaal als je hetzelfde systeem speelt…DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:26:
Lijkt Ajax Europees wel, missen ook zoveel kansen altijd
Net zoals elk ander land? Dat is toch ook het idee van interlandvoetbal.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:26:
Duitsland heeft misschien een aantal spelers van Bayern en de Engelsen spelen vrijwel allemaal in de eigen competitie, maar dat levert ook niet direct succes op. Integendeel zelfs.
ElPaco schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:27:
Wat heerlijk om Schouten te zien spelen ipv De Jong. Steeds die bal op een goede manier naar voren ipv tikje breed/tikkie terug.
Pfoe ja, dat zeiden wij ook direct hier. Altijd gelukt met Spaanse of Portugese scheidsrechters.D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:27:
Scheids is een Portugees. Dat is ook een slecht teken
Je vergeet Turpin.bazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:28:
[...]
Pfoe ja, dat zeiden wij ook direct hier. Altijd gelukt met Spaanse of Portugese scheidsrechters.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Simons is wel compleet onzichtbaar. Die kan je in rust prima vervangen.
En Veerman moet een tandje bijschakelen. In een oefenwedstrijd leuk spelen is 1 ding, maar dit is het EK.
En Veerman moet een tandje bijschakelen. In een oefenwedstrijd leuk spelen is 1 ding, maar dit is het EK.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wat loopt doe scheids steeds hinderlijk in de weg trouwens!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Koning Gakpo. Hahaah!
een treffende spreuk
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En Gakpo. Al de hele tijd de meest dreigende speler bin NL.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
1-1
Elect a clown, expect a circus.
Niet verwacht, viel toch niet zo op eerder in de oefeninterlandsMalfunctions schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:29:
En Gakpo. Al de hele tijd de meest dreigende speler bin NL.
Salomon besloot het schot te blokken. Ik vertrouw niet op zijn oordeel.
een treffende spreuk
Inderdaad. Helemaal eens.Malfunctions schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:29:
Reijnders speelt wel goed vind ik
Simons is geen rechtervleugelaanvaller
Helemaal niet erg dat het via een been van een Pool gaat!
nggyu nglyd
Wel klote voor die keeper, kansloos doordat de bal van richting werd veranderd door z'n eigen verdediger.
Depay zit in de weg en moet vervangen worden
Rechtstreeks lukt ze niet, dus goed bedacht zoExocet schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:30:
Gelukkig werd ie aangeraakt, anders zat ie niet
Hoezo. Zo slecht is het niet toch.sNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:23:
Memphis kom maar effe wisselen jongen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, maar wel een beetje blij dat Gakpo wel scherp is. Nu Memphis en Xavi nog.dglavimans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:29:
Zijn we nu weer happy allemaal?
Ik ging al op het puntje van de bank zitten. Op de afstandsbediening. Grrr.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Simons voor een Weghorst, dan kan Depay Depaydingen doen.Malfunctions schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:29:
nggyu nglyd
Veerman preventief wisselen ivm risico op 2e geel?
Ja man, ga gelijk een partijtje haarbanden inslaan!dglavimans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:29:
Zijn we nu weer happy allemaal?
Dat wordt de finale, zie je zo!
Maar voor wie?CyBeRSPiN schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:32:
Veerman preventief wisselen ivm risico op 2e geel?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die haarband is best handig, je ziet precies waar Memphis loopt.
Nou, kom op, nietnstil,gaan staan.
een treffende spreuk
GiniDeruxian schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:32:
Simon eruit Gini erin a.u.b.
Beetje accurater verdedigen, sommige Polen lopen er zo maar langs.
Nou is dit Polen maar tegen Frankrijk ben je gezien
We missen echt mannetjesputters. Mij teveel toekijk verdedigen
Nou is dit Polen maar tegen Frankrijk ben je gezien
We missen echt mannetjesputters. Mij teveel toekijk verdedigen
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 16-06-2024 15:34 ]
Veerman heeft een blackout?
nggyu nglyd
Ik vind van wel.
Omdat ze technisch gezien uit spelen. Is al eerder gevraagd ook.Nimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:34:
Waarom spelen ze niet in het oranje?
Is stiekem een Pool….Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:34:
Veerman heeft een blackout?
Omdat ze uit spelen.Nimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:34:
Omdat ze de uitspelende ploeg zijnNimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:34:
hoi
Oranje speelt in Duitsland, dus uit
Ze spelen uit. Dit is het uitshirtNimflix schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:34:
Maarten_E schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:28:
[...]
Je vergeet Turpin de Franse scheidsrechters.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!