Twente komt eraan!
Het lijkt me geen randzaak maar een hoofdzaakJanW schreef op zondag 16 juni 2024 @ 08:33:
[...]
Datzelfde kan je ook zeggen van de media hier in Nederland. Focus eens op het voetbal en wat echt belangrijk is, in plaats van wat iemand op zn hoofd heeft. Kunnen we nu dat geneuzel over die hoofdband verplaatsen naar randzaken.
Ik snap dus echt niet hoe je als volwassen gast (daar ga ik maar even van uit) zo'n sterke, zure, mening hebt over de verschijning van een profvoetballer dat je er op een forum over gaat klagen. Dat je spelers van Nederland op hun prestaties binnen het veld beoordeelt is oké. Dat je ze beoordeelt op dingen die prestaties beïnvloeden (zoals bijvoorbeeld Sadilék van Tsjechië met z'n ongeluk), dat snap ik ook. Maar dit soort opmerkingen over outfits en mode worden onderhand een beetje vervelend. Hij heeft zich al genoeg bewezen om te weten dat hij er straks gewoon staat als de bal straks rolt.Tristan schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:18:
[...]
Echt hè! Ik begin het nu alweer met zo irritant te vinden als die hoed van hem de vorige keer. En toen was het ook een groot succes. Ik zou een toch wat strenger beleid voeren als KNVB zijnde. Geen poespas eromheen, gewoon focussen op wat echt belangrijk is.
Wat bedoel je nou weer met 'dergelijke' voetballers?JukeboxBill schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:30:
[...]
Diergelijke voetballers interesseert het EK ook geen zak. Als ze geld kunnen verdienen met een gimmick, dan zullen ze het niet laten.
Alleen de 2 slechtste nummers 3 gaan niet door (en de nr's 4 natuurlijk), dus dan moet je het wel heel erg bont maken.Sjah schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 21:09:
Die De Vrij loopt ook al tijd mee, was eral bij in '14, evenals Depay en Blind.
Over hoofdband , kan er om grinniken, en t kan weleens DE gadget van de supporters worden dit Ek in ieder geval, en misschien wel komende 10 jaar.
Denkt dat we nog genoeg moeite krijgen om ons te plaatsen voor de volgende ronde, als we morgen slechts gelijk spelen of verliezen, is de boot aan.
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 16-06-2024 12:19 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 16-06-2024 12:20 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wat ik van Italie Albanie heb gezien vond ik anders weinig bijzonder. Maar goed, ik zette em ook pas aan na de doelpuntenAgent47 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:43:
Ik geniet wel van het EK. Nog geen saaie wedstrijd gehad
Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:48:
Fanwalk is aan de gang.
Wat een enorme massa.
[Afbeelding]
𝗛𝗔𝗠𝗕𝗨𝗥𝗚 = 𝗢𝗥𝗔𝗡𝗝𝗘! 😍🧡🇳🇱#NothingLikeOranje #CreateHistory #POLNED pic.twitter.com/69MeMI1ZKu
— OnsOranje (@OnsOranje) 16 juni 2024
Dit vind ik dan altijd wel weer geinig om te zien
Ik herinner me een 'tis stil aan de overkant' terwijl NL bagger speelde en 2-0 achter stond... Een van de 2 keer dat ik live bij een wedstrijd van Oranje wasbazzemans schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:00:
Die feestelijkheid en Oranjemars vind ik ook altijd mooi om te zien. Zo tegenvallend vind ik de sfeer in het stadion dan altijd. Veel verder dan "Holland, Holland" en een (veel te vroeg ingezette) wave komen we dan niet echt.
Daar blinken we altijd wel in uit inderdaad!Quad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:48:
Fanwalk is aan de gang.
Wat een enorme massa.
[Afbeelding]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gakpo vind ik tot nu toe tegenvallen , trekt ook altijd naar binnen.
Reijnders is geen aanvallende middenvelder.
Ik vertrouw er op dat het desondanks goed komt.
De sfeer in t stadion is op zich wel ok, maar niet vergeleken met de wat sfeervollere clubs in de eredivisie. Het is soms meer een feestje dan een sportwedstrijd, maar goed, dat kan natuurlijk prima. Zo’n mars is best cool 😎.toolkist schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:16:
[...]
Ik herinner me een 'tis stil aan de overkant' terwijl NL bagger speelde en 2-0 achter stond... Een van de 2 keer dat ik live bij een wedstrijd van Oranje was
En t helpt om vast in de stemming te komen. Ik heb er echt zin in!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het veld kan je denk ik pas beoordelen als erop gespeeld wordt. Ogenschijnlijk kan het goed zijn maar zodra je erop gaat spelen, is het een ander verhaal en kunnen de plaggen eruit vliegen. Denk aan begin Amsterdam Arena.
Blijkbaar is dat optisch en is het gras niet goed geworteld waardoor het vermoedelijk 1 grote glijpartij gaat worden.m0nk schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:53:
Net met de oranjemars meegelopen.. wat een mensen en sfeer.. zit net in het stadion op rij 6 van het veld. Veld ligt er overigens erg goed bij..
Hij heeft ervaring op meerdere posities:Harribo schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:40:
Simons is geen rechtervleugelaanvaller. Maar misschien gaat het wel goed.
Linksbuiten: 43 wedstrijden
Rechtsbuiten: 28 wedstrijden
Aanvallende Middenvelder: 26 wedstrijden
Zie hem overigens het liefste als aanvallende middenvelder, maar daar moet hij nog wel wat stappen maken om onbetwist te kunnen zijn.
Zo dan. Klinkt als goed handelen van de aanwezige ordehandhavers.Duitse politie schiet man met hakbijl neer bij Oranjemars in Hamburg https://www.nu.nl/binnenl...ranjemars-in-hamburg.html
Een man met een hakbijl is zondagmiddag door de politie in Hamburg neergeschoten nadat hij politie en voetbalfans probeerde aan te vallen, melden Duitse media. Het incident vond plaats in de buurt van de Oranjemars, die wordt gehouden voorafgaand aan de EK-wedstrijd tussen Nederland en Polen.
[ Voor 6% gewijzigd door bazzemans op 16-06-2024 13:12 ]
https://m.voetbalzone.nl/...si-op-haarbandgate/436169
Edit: die fanwalk is stiekem wel heel gaaf hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Deruxian op 16-06-2024 13:24 ]
Lijkt me evident dat hij daar dan geen tijd voor heeft. Artiesten maken altijd op de dag zelf pas hun content voor- en de instagram-posts zelf. Daardoor zal Depay maar een kwart van de warming-up kunnen doen. Koeman zat dan ook in een lastige situatie. Stelt hij Depay op zonder goede warming-up of kiest hij dan voor een andere speler /sDeruxian schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:23:
Hopelijk heeft hij nog wel wat tijd gehad voor de daadwerkelijke voorbereidingen…
https://m.voetbalzone.nl/...si-op-haarbandgate/436169
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
AandachtGunner schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:36:
Snap niet zo goed wat hij daarmee probeert te bereiken met zo'n nummer en dan ook i.s.m die ander.
Die gast moet echt een minderwaardigheidcomplex hebben, of een meerderwaardigheidcomplex dat kan ook. Jammer dat hij vooral om zulke dingen bekend staat.
Elect a clown, expect a circus.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nggyu nglyd
Dat is meestal na de wedstrijd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als Nederland met 5-0 wint zing ik 'm nog wel een keertje speciaal voor jou.
nggyu nglyd
Omdat polen de thuis spelende ploeg is en Nederland uit?D-e-n schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:59:
Waarom mogen ze niet in het Oranje spelen? Wit en oranje kun je toch wel onderscheiden?
hoi
Niet heel verrassend, daarom zie ik hem ook liever op links met een echte spits in de spits die wel in positie blijft.sNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:03:
Memphis is spits toch? Gaat ie rechtsbuiten in de weg lopen en als de bal voor doel komt staat ie er er niet.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
nggyu nglyd
Komop NED!!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Bij balverlies is het weer als vanouds sjokken en teveel ruimte weggeven.
Ik hoop dat de aanvallers de verdediging aftroeven op efficiëntie.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoewel ik nu liever een doelpunt zie
Classic natuurlijkTito129 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:09:
Ik zie het al weer gebeuren. Veel kansen. En straks doelpunt tegen.
Komop NED!!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarvan akte.Tito129 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:09:
Komop NED!!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
You made your point...Tito129 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:09:
Absoluut niet.mnarijnm schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:15:
Goed begin scheidsrechter de verkeerde gele kaart geven... Was dat wel echt geel waard?
En uiteraard scoort Polen bij de eerste de beste kans..
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja onnodig doortrappen van Veerman, onnozel eigenlijkmnarijnm schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:15:
Goed begin scheidsrechter de verkeerde gele kaart geven... Was dat wel echt geel waard?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niets aan de hand, let's go!
nggyu nglyd
Nederland scoort heel veel uit cornersPatrickC schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:16:
Zo neem je dus een corner Oranje!
Die spits werd ook totaal niet verdedigd. Het zal dit toernooi wel weer veel geblaat weinig wol worden bij het NL elftal.Gynnad schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:16:
Shit 1 kans, 1 goal
XXXVI
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
een treffende spreuk
Denk maar zo, blije Polen morgen korting op je nieuwe badkamer.LAD93 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:18:
En weer met beide beentjes op de grond!
Deze keeper is toch zo veel beter dan de alternatieven?….(weet overigens niet of Bijlow ‘m wel had gehad)RegularJohn schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:19:
Waardeloos gekeept ook. Bal komt ongeveer in het midden van de goal. Mag er nooit in.
Mwah, de meeste landen kunnen alleen maar dromen van zo'n verdediging.pro_6or schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:18:
Pakballetje. Helaas. Onze verdedigende zwakte breekt ons nu al op.
De 0 houden hoeft ook niet, zolang je zelf maar meer scoort. Dat is eerder een probleem.
Kan bij corners ook nog die slappe verdedigers helpen
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dan gaan we dat ook nog krijgensNielz123 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:20:
Goed gekeept zeg!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die was waarschijnlijk al geblesseerd uitgevallen.dr.lowtune schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:20:
[...]
Deze keeper is toch zo veel beter dan de alternatieven?….(weet overigens niet of Bijlow ‘m wel had gehad)
Simpelweg een kwestie van net een stapje in de verkeerde richting zetten en daardoor kansloos zijn.RegularJohn schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:19:
Waardeloos gekeept ook. Bal komt ongeveer in het midden van de goal. Mag er nooit in.
Lekker geplaatst Depay..
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/5mx8KZVLl6KAoZbExuDYTLtA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1i4hWwvPVetisexpT9BTddo4.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/u4JBcKQpmoHkkvpp0tQCYem3.jpg?f=fotoalbum_large)