Ik jat de het argument van CryptoNLD-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:12:
Ik gok op Taylor
CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:17:
[...]
Blind Taylor tegen grote landen. Dat lijkt mij zeer dom.
Alles wat je nu haalt is voor plan b-c. Waar ze geen plan A voor gaan maken. De basis heb je vanavond gezien. Schouten, reijnders en veerman. Waarbij je Xavi voor 10 hebt. Wijnaldum voor 8-10 .. blijft alleen de wissel voor 6 wat moeilijk. Verrek. Gravenberch vergeten. Nja dan ben je er zin beetje.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:17:
[...]
Blind tegen grote landen. Dat lijkt mij zeer dom.
Ahjoh makkie. 39.1 inmiddels. Koorts stijgt snel
[ Voor 11% gewijzigd door Millie-ano op 10-06-2024 23:21 ]
Maar in dit systeem zie ik geen plek voor Maatsen en ook niet voor Blind. Je ziet nu al dat Wijnaldum invalt. Daar moet een alternatief voor komenbazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:18:
[...]
Blind zal dan ook geen eerste keus zijn he. De eerste keus is zojuist uitgevallen. Het is in ieder geval een uitweg om Maatsen te selecteren.
Taylor is de laatste tijd erg goed bezig bij Ajax. Overigens zou ik altijd zo spelen:
Reijnders - De Jong - Gravenberch in het ideale scenario, maar dat kan nu niet
Schouten en Veerman tegen landen als Frankrijk en PortugalMillie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:20:
[...]
Alles wat je nu haalt is voor plan b-c. Waar ze geen plan A voor gaan maken. De basis heb je vanavond gezien. Schouten, reijnders en veerman. Waarbij je Xavi voor 10 hebt. Wijnaldum voor 8-10 .. blijft alleen de wissel voor 6 wat moeilijk.
Ja lieve schat. Maar als we iemand anders hadden die er nu al bij gezeten.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:21:
[...]
Schouten en Veerman tegen landen als Frankrijk en Portugal![]()
Dat gaat niets worden. Reijnders kan dat wel belopen, die andere 2 totaal niet.
Bij de nummer 5 van NLD, dat zegt niets tochCryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:20:
[...]
Taylor is de laatste tijd erg goed bezig bij Ajax. Overigens zou ik altijd zo spelen:
Reijnders - De Jong - Gravenberch in het ideale scenario, maar dat kan nu niet
Je hebt Gravenberch. Die moet altijd spelen, zoveel talent, zon dynamische speler. Die gaat ook wel spelen denk ik of althans krijgt zijn minuten.Millie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:22:
[...]
Ja lieve schat. Maar als we iemand anders hadden die er nu al bij gezeten.
Study everything, You'll find something you can use
Flegmatisch en nonchalant... Liever niet.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:23:
[...]
Je hebt Gravenberch. Die moet altijd spelen, zoveel talent, zon dynamische speler. Die gaat ook wel spelen denk ik of althans krijgt zijn minuten.
Normaal gesproken had Koeman voor de zwaardere klussen extra zekerheid ingebouwd met Wieffer of De Roon. Qua loopvermogen kun je Timber ook nog wel eens in het laatste kwart inbrengen. Maar ja... ook geblesseerdMillie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:22:
[...]
Ja lieve schat. Maar als we iemand anders hadden die er nu al bij gezeten.
Je hebt er weinig kijk op in ieder geval
Wieffer? HAHAHAH Q. Timber > Wieffer maar ook echt x100 ofzo. Wieffer is niveau Sparta.D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:25:
[...]
Normaal gesproken had Koeman voor de zwaardere klussen extra zekerheid ingebouwd met Wieffer of De Roon. Qua loopvermogen kun je Timber ook nog wel eens in het laatste kwart inbrengen. Maar ja... ook geblesseerd
Fixed itCryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:25:
[...]
Je hebt er weinig kijk op in ieder gevalGravenberch is waanzinnig goed een leuk spelertje voor erbij. mits hij op zijn positie kan spelen ( centrale middenvelder box-to-box )
Tuurlijk joh. Daarom zijn al die buitenlandse clubs ook geïnteresseerd natuurlijk. Prima Europese potten gespeeld ook.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:26:
[...]
Wieffer? HAHAHAH Q. Timber > Wieffer maar ook echt x100 ofzo. Wieffer is niveau Sparta.
Heeft geen knoop geraakt in het NL elftal. HADDEN interesse, nu niet meer inderdaad. Wieffer is nooit basismateriaal Oranje.D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:27:
[...]
Tuurlijk joh. Daarom zijn al die buitenlandse clubs ook geïnteresseerd natuurlijk. Prima Europese potten gespeeld ook.
Je moet ook het overzicht hebben in die positie.Grindtegel schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:26:
denk dat maatsen best op het middenveld kan, loopvermogen te over die gast
Ik gok nu eigenlijk op Til. Geen hoogvlieger maar wel een irritante speler die veel wil lopen. Dat hebben we nodig op moeilijke momenten
Taylor speelt de laatste tijd echt prima. Het is geen speler die een heel team maakt als bijv. Messi of Mbappé, maar ik vind hem prima spelen bij Ajax. Echt niet het probleem daar.
Met die redenatie. Xavi ook niet.. tot vanavond.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:28:
[...]
Heeft geen knoop geraakt in het NL elftal. HADDEN interesse, nu niet meer inderdaad. Wieffer is nooit basismateriaal Oranje.
Per definitie is de vervanger die hij nu moet oproepen geen basismateriaal, anders had die er al bijgezeten.
Precies. Nog een optie: Davy KlaasenToxic_Dreams schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:29:
[...]
Taylor speelt de laatste tijd echt prima. Het is geen speler die een heel team maakt als bijv. Messi of Mbappé, maar ik vind hem prima spelen bij Ajax. Echt niet het probleem daar.
Je kijkt enkel naar goals/assists? Xavi heeft al veel meer gebracht dan Wieffer. Let eens op zijn loopacties in zijn interlands. Xavi laat anderen beter voetballen etc.Millie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:29:
[...]
Met die redenatie. Xavi ook niet.. tot vanavond.
Per definitie is de vervanger die hij nu moet oproepen geen basismateriaal, anders had die er al bijgezeten.
alsjeblieft geen til.D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:29:
[...]
Je moet ook het overzicht hebben in die positie.
Ik gok nu eigenlijk op Til. Geen hoogvlieger maar wel een irritante speler die veel wil lopen. Dat hebben we nodig op moeilijke momenten
Maatsen meer als loper//balafpakker. niet als opbouwer. beetje een rol zoals beuker de jong vroegah had
Was ook een grapje en is ook een AMC ( aanvallende 10 ) dus geen optie. Is totaal geen centrale middenvelder.
Ik vermoed dat de maat niet helemaal overeen komt.Castor385 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:29:
Misschien kan Luuk de Jong wel op de plek van Frenkie? Hoeven ze geen nieuwe shirts te bedrukken
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Koeman zei van niet, ook Timber niet. Beide niet fitph4ge schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:32:
Misschien toch Wieffer, die was aardig op de weg terug en misschien gaat z'n herstel beter dan verwacht.
Clasie danD-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:32:
[...]
Koeman zei van niet, ook Timber niet. Beide niet fit
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
In een naveltruitje kopt ie ze er ook nog inbazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:31:
[...]
Ik vermoed dat de maat niet helemaal overeen komt.
Geen loopvermogen. Iedereen kijkt naar een vervanger voor de De Jong maar die hebben we wel. We moeten Koopmeiners vervangen. En die vervanger gaat absoluut minuten maken
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 10-06-2024 23:38 ]
Doet het gewoon goed bij AZ, niks mis mee als 26e man.
Dan liever Taylor. Iets hoger niveau dan AZ en multi inzetbaar ( centrale middenvelder en als verdedigende middenvelder ).ph4ge schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:37:
[...]
Doet het gewoon goed bij AZ, niks mis mee als 26e man.
Maatsen is een optie en dan zal blind ergens op het middenveld in geval van nood opduiken.
AZ is toch gewoon ruim boven Ajax geëindigd? En wonnen 2 keer van Ajax? En in de onderlinge duels was Clasie ook beter.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:37:
Dan liever Taylor. Iets hoger niveau dan AZ en multi inzetbaar ( centrale middenvelder en als verdedigende middenvelder ).
Stengs anders als je een aanvallende middenvelder zoekt. Geeft ook meer opties voorin.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 10-06-2024 23:42 ]
Ik hoop oprecht op een Matusiwa. Underrated die gozer.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:34:
Ik zit te denken of er niet nog een Nederlandse middenvelder in Engeland speelt ofzo.
Bergwijn zit er al bij. Ik hoop dus dat we verder mogen zoeken want als Koopmeiners ook nog wegvalt dalen onze kansen toch wel met zo'n magere bezetting op de bank.Millie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:38:
Zal naar mijn idee een speler zijn uit de voorselectie dan hou je Maatsen en Bergwijn over. Memphis kan je ook nog als 10 gebruiken waardoor alles een linie zakt. Dat geeft plek voor Bergwijn. Gakpo blijft links en Brobbey en Weghorst mogen het uitvechten.
Maatsen is een optie en dan zal blind ergens op het middenveld in geval van nood opduiken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maar zoeken we wel een vervanger voor De Jong? Schouten en Veerman kunnen dat prima. Ik denk juist dat we Koopmeiners meer gaan missen.Pluisje1989 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:45:
Dirk Proper, aanvoeder jong Oranje en speelt ook op de zelfde positie als Frenkie de Jong.
Er zijn nu 2 middenvelders afgevallen dan heb je wel vervangers nodig neem ik aan. Dan ga je niet een verdediger of een aanvaller extra mee nemen.D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:47:
[...]
Maar zoeken we wel een vervanger voor De Jong? Schouten en Veerman kunnen dat prima. Ik denk juist dat we Koopmeiners meer gaan missen.
Ik vermoed dat bij het uitvallen van en Koopmeiners en De Jong Maatsen toch één van de vervangers is omdat die er al bij zat. Voor de andere zie ik dan graag een loper.Pluisje1989 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:49:
[...]
Er zijn nu 2 middenvelders afgevallen dan heb je wel vervangers nodig neem ik aan. Dan ga je niet een verdediger of een aanvaller extra mee nemen.
Ander longshot: de andere Timber en dan Geertruida als backup zien voor het middenveld
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 10-06-2024 23:53 ]
De Jong is aan de bal goed maar het is mi veel te vaak breed en terug. Ook heeft hij volgens mij weinig directe passes naar voren waardoor een snelle tegenaanval niet van de grond komt.Miki schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:56:
[...]
Dat gevoel heb ik ook, sterker nog ik heb de indruk dat we veel gevaarlijker zijn zonder de Jong omdat nu niet alles over de Jong gespeeld zal worden.
Maar verbeter mij als ik het fout heb
Ik zou het wel zonde vinden als Wijnaldum een basisplek krijgt, maar goed, we gaan het zien.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Toen Nederland wel tegen Frankrijk won, was Frenkie de Jong echt wel een van de uitblinkers.Agent47 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:48:
Frenkie de Jong gaat niet mee en half Nederland is in paniek. Ja het is een goede speler, maar ook met Frenkie verlies je zeer waarschijnlijk van Frankrijk.
Ik zou het wel zonde vinden als Wijnaldum een basisplek krijgt, maar goed, we gaan het zien.
https://nos.nl/artikel/24...-bijna-perfecte-wedstrijdMagistrale interland
Omdat de Franse doelman Hugo Lloris de ene bal na de andere uit zijn doel houdt, duurt het lang voordat Oranje het duel beslist. Diep in blessuretijd wordt Frenkie de Jong, bezig aan een magistrale interland, gevloerd in het zestienmetergebied: strafschop.
Op zich ook wel een leuk artikel om weer even te lezen.
Ik verwacht dat met de huidige verhoudingen Frankrijk echt veel te sterk is, met of zonder Frenkie.
https://www.vi.nl/nieuws/...-blessure-frenkie-de-jongIan Maatsen vervangt Frenkie de Jong in de EK-selectie van het Nederlands elftal. De 22-jarige speler van Borussia Dortmund behoorde twee weken geleden tot de laatste afvallers.
Het lijkt er op dat hij dus niemand anders op mag roepen en dat er dus geen vervanger voor Koopmeiners meer beschikbaar is?Exocet schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:28:
Maatsen dus de vervanger:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-blessure-frenkie-de-jong
Mag wel toch? Maar dan moet je officieel Koopmeiners laten varen? Of is die nu ook officieel gelost?D-e-n schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:55:
[...]
Het lijkt er op dat hij dus niemand anders op mag roepen en dat er dus geen vervanger voor Koopmeiners meer beschikbaar is?
Je mag een speler kennelijk vervangen als die het hele toernooi niet meer kan spelen. En dat moet de UEFA dus vaststellen. Dat zou bij Koopmeiners ook zo kunnen zijn maar de voorselectie is op nu. Mogen we nog buiten die groep gaan shoppen?Millie-ano schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:59:
[...]
Mag wel toch? Maar dan moet je officieel Koopmeiners laten varen? Of is die nu ook officieel gelost?
Maatsen speelde vaak genoeg op het middenveld, dus dat hoeft Blind niet te doenMillie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:38:
Zal naar mijn idee een speler zijn uit de voorselectie dan hou je Maatsen en Bergwijn over. Memphis kan je ook nog als 10 gebruiken waardoor alles een linie zakt. Dat geeft plek voor Bergwijn. Gakpo blijft links en Brobbey en Weghorst mogen het uitvechten.
Maar niet centraal toch? En daar heeft hij Oranje in elk geval niet meer gehaald. Ik zou die niet naast Schouten durven zetten om maar wat te noemen.toolkist schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:06:
[...]
Maatsen speelde vaak genoeg op het middenveld, dus dat hoeft Blind niet te doen
Dat zou ik met Blind ook niet durven. Ik heb alle respect voor hoe hij zn carriere als linksback een nieuw leven heeft ingeblazen, maar dat hij echt niet meer kan centraal op het middenveld was jaren geleden al duidelijk, daar komt hij fysiek (kracht, snelheid, conditie etc) gewoon veel voor tekort. Overigens is Geertruida daar ook geen optie voor mij, dat bleef Slot veel te lang proberen bij Feyenoord maar is nooit een succes geweest. Het was een wereld van verschil toen Wieffer daar eindelijk een kans kreeg.D-e-n schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:08:
Maar niet centraal toch? En daar heeft hij Oranje in elk geval niet meer gehaald. Ik zou die niet naast Schouten durven zetten om maar wat te noemen.
Ik denk dat we gewoon moeten bidden dat er niks met Schouten en Reijnders gebeurd en anders Gravenberch opstellen. Lukt dat niet dan moet Koeman maar een systeem verzinnen zonder verdedigende middenvelders.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 11-06-2024 09:19 ]
Als echte successupporter had ik nul zin in het EK, maar na twee grandioze overwinningen op landen die zich op de poolcirkel bevinden denk ik dat we kampioen gaan worden. Komt helemaal goed, achtste finale revanche op Tsjechië nemen en dan doordenderen richting die beker
JanW schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:40:
Terug naar een 5-0-5 opstelling, lange ballen op Weghorst en Brobbey, met Frimpong, Memphis en Simons daaromheen.
Als echte successupporter had ik nul zin in het EK, maar na twee grandioze overwinningen op landen die zich op de poolcirkel bevinden denk ik dat we kampioen gaan worden. Komt helemaal goed, achtste finale revanche op Tsjechië nemen en dan doordenderen richting die beker![]()
![]()
We worden wereldkampioen!JanW schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:40:
Terug naar een 5-0-5 opstelling, lange ballen op Weghorst en Brobbey, met Frimpong, Memphis en Simons daaromheen.
Als echte successupporter had ik nul zin in het EK, maar na twee grandioze overwinningen op landen die zich op de poolcirkel bevinden denk ik dat we kampioen gaan worden. Komt helemaal goed, achtste finale revanche op Tsjechië nemen en dan doordenderen richting die beker![]()
![]()
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Volgens mij heeft ie bij Chelsea wat wedstrijden als centrale aanvallende middenvelder gespeeld, begin dit seizoen.D-e-n schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:08:
[...]
Maar niet centraal toch? En daar heeft hij Oranje in elk geval niet meer gehaald. Ik zou die niet naast Schouten durven zetten om maar wat te noemen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Als je dat voor mekaar krijgt op een EK ben je echt goed
Als we zo de finale halen zit heel Nederland met een hoofdband op, de wuppie van 2024Shabbaman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:45:
Na het kijken van die twee oefenwedstrijden heb ik het schema eens bestudeerd, maar als Depay nou met hoofdband blijft spelen en ze iedere wedstrijd met 4-0 winnen kan Oranje best ver komen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nouja ik ben best bereid om op de finaledag met een zweetband op te lopen, als Oranje dat haalt.hoevenpe schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:50:
[...]
Als we zo de finale halen zit heel Nederland met een hoofdband op, de wuppie van 2024
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik vermoed dat Depay zich flink heeft ingekocht bij de hoofdbandfabrikanten.hoevenpe schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:50:
[...]
Als we zo de finale halen zit heel Nederland met een hoofdband op, de wuppie van 2024
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Vlassie1980 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:46:
https://www.nu.nl/voetbal...-ek-vanwege-blessure.html
Koopmeiners ook niet mee
Edit : wie nu als vervanger? Bijvoorbeeld Timber leuk hoor maar die speelt niet wekelijks op het niveau van Koopmeiners
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 11-06-2024 12:02 ]
ja want fesjionShabbaman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:02:
[...]
Ik vermoed dat Depay zich flink heeft ingekocht bij de hoofdbandfabrikanten.
Timber heeft zelfs al een maand geen wedstrijd gespeeld, die is ook niet fit om mee te gaan.Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:59:
[...]
Edit : wie nu als vervanger? Bijvoorbeeld Timber leuk hoor maar die speelt niet wekelijks op het niveau van Koopmeiners
Taylor?
Maatsen als vervanger voor de Jong snap ik al niet helemaal aangezien je al genoeg spelers hebt voor de linksachter positie. Maar nu moet je ook Koopmijners nog gaan vervangen. Als de eerder geblesseerden idd geen optie zijn, heb je nog maar heel weinig reële opties over.
Taylor is dan wel een naam die bij me opkomt. Maar dat is dan wel vooral omdat er verder niemand is in het gamma van aanvallende middenvelder.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Jammer die draaide een goed seizoenVlassie1980 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:46:
https://www.nu.nl/voetbal...-ek-vanwege-blessure.html
Koopmeiners ook niet mee
Als je kijk naar de selectie, staan er tussen de verdedigers nog een aantal spelers die ook op het middenveld uit de voeten kunnen; Blind, Frimpong (of aanvaller) en Geertruida.
Op onsoranje.nl wordt Xavi Simons ook als middenvelder aangemerkt. Dat maakt dat we nog wel wat opties hebben wat mij betreft. Ideaal? Nee, natuurlijk niet. Je hebt liever de beschikking over zowel De Jong als Koopmeiners.
Toch kan je nog een aardig team dat in balans is samenstellen met de spelers die over zijn. Voor een paar spelers geldt w.m.b. dat ze de potentie hebben maar in Oranje nog moeten bewijzen of ze zich (nog) op topniveau kunnen manifesteren. Als het lukt om een bepaalde synergie te vinden in het elftal dan kan je aardig voor de dag komen. Favoriet? Zeker niet, maar dat waren we toch al niet. Een outsider zijn we wat mij betreft met dit materiaal nog steeds, zij het een beetje minder dan met De Jong en Koopmeiners in de groep.
Bijzonder-Bonalds schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 13:07:
https://www.vi.nl/nieuws/...anger-op-voor-koopmeiners
Geen vervanger, we gaan met 25 weg.
Verwijderd
Omdat hij dat niet wil of omdat het niet mag? Dat staat niet in het KNVB persbericht.DvG_020 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:13:
BijzonderHet was volgens mij Koeman die er op stond om 26 spelers mee te nemen naar het EK
Niet te veel het groepsproces verstoren, dat soort dingetjes waar coaches het wel eens over hebben. Maar dat blijft vooralsnog gissen.
Voor de eerste interland tegen Polen hoeven we ons ook al geen zorgen te maken over Lewandowski. Die is geblesseerd. Milik is ook al geblesseerd afgehaakt voor het EK.
[ Voor 22% gewijzigd door JanW op 11-06-2024 14:44 ]
Mag zeker wel, maar je moet aan kunnen tonen dat een speler bijv al sws alle poule-wedstrijden zou missen vanwege de blessure, wil je een vervanger oproepen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:32:
[...]
Omdat hij dat niet wil of omdat het niet mag? Dat staat niet in het KNVB persbericht.
Wellicht dat ze bij Teun verwachten dat hij de eerste 2 zou missen, waardoor ze geen vervanger mogen oproepen. Heb geen idee hoe streng die regels zijn eigenlijk.
Twente komt eraan!
Schouten - Veerman - Reijnders op het middenveld.
Verwijderd
Should listed players or goalkeepers become seriously injured or ill, they may only be substituted if both their team doctor and a doctor from the UEFA Medical Committee confirm that the injury or illness is sufficiently serious to prevent them from taking part in the final tournament.JoteW schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:56:
Mag zeker wel, maar je moet aan kunnen tonen dat een speler bijv al sws alle poule-wedstrijden zou missen vanwege de blessure, wil je een vervanger oproepen.
Wellicht dat ze bij Teun verwachten dat hij de eerste 2 zou missen, waardoor ze geen vervanger mogen oproepen. Heb geen idee hoe streng die regels zijn eigenlijk.
Gaat dat elkaar niet teveel in de weg lopen? Vooral Veerman en Reijnders? Schouten zou ik sowieso opstellen, als verdedigende middenvelder met daarvoor Veerman of Reijnders en helaas geen KoopmeijnersAdvizor schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:09:
Is toch prima zo, lekker makkelijk voor Koeman.
Schouten - Veerman - Reijnders op het middenveld.
Want blessures en schorsingen komen niet zo vaak voor.
Nu kun je nog 1 speler oproepen maar uiteindelijk valt er wel 1 weg.
Geen idee waarom ze zo goed zijn, maar de statistieken tegen Nederland spreken voor zich...Sjah schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
Zag gister iemand hier zeggen dat Portugal zo sterk is, waar komt dat vandaan?
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Nederland - Portugal (mannen)
Nog korter antwoord is: Omdat Ronaldo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee hoor, 3 mans middenveld met de punt naar achter. Heel gebruikelijk.JanW schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:42:
[...]
Gaat dat elkaar niet teveel in de weg lopen? Vooral Veerman en Reijnders?
De 100 spelers die meedoen met de Eredivisie zitten hier al standaard ongevraagd in..
Activeer het EK 2024 op www.voetbalpoules.nl en zet je voorspellingen erin!
Andere nieuwsgierige Tweakers die mee willen spelen zijn van harte welkom.
Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Uiteraard is meespelen gratis.
Dat begrijp ik. Ik bedoelde meer dat t drie dezelfde type spelers zijn, niet één heeft volgens mij echt diepgang zonder bal in zn spel. Meer spelers die in de bal komen en het spel verder willen verdelen. Maar ik moet ook zeggen dat ik Reijnders weinig heb gevolgd bij AC Milaan.Advizor schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:02:
[...]
Nee hoor, 3 mans middenveld met de punt naar achter. Heel gebruikelijk.
Wat minder gebruikelijk in de speelwijze van Koeman. Die speelt geen traditioneel 1-4-3-3 maar een variant wat meer lijkt op 1-4-2-3-1. Oftewel een 3 middenvelders met de punt naar voren, één diepe spits en twee met hangende buitenspelers. Als je dan gaat spelen met een middenveld met de punt naar achter krijg je als het ware 1-4-1-4-1. Behoorlijk druk dus hoog op het veld. Of hij moet gaan besluiten om met echte buitenspelers te gaan spelen maar die hebben we niet in de selectie.Advizor schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:02:
[...]
Nee hoor, 3 mans middenveld met de punt naar achter. Heel gebruikelijk.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Das een drol heel mooi verpakken, maar het blijft een drol.bazzemans schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 18:56:
[...]
Wat minder gebruikelijk in de speelwijze van Koeman. Die speelt geen traditioneel 1-4-3-3 maar een variant wat meer lijkt op 1-4-2-3-1. Oftewel een 3 middenvelders met de punt naar voren, één diepe spits en twee met hangende buitenspelers. Als je dan gaat spelen met een middenveld met de punt naar achter krijg je als het ware 1-4-1-4-1. Behoorlijk druk dus hoog op het veld. Of hij moet gaan besluiten om met echte buitenspelers te gaan spelen maar die hebben we niet in de selectie.
Koeman heeft helemaal niks veranderd aan het spel. Hij dacht eerst aan 4-3-3 maar daar kwam hij toen snel van terug al na een paar wedstrijden.
We spelen nu toch gewoon 5-3-2 met opkomende backs net als Van Gaal.
Ik vind het overigens een fantasie loze speelwijze. Dichttimmeren en hopen op de snelheid voorin. Misschien haal je er de halve finale mee, oke prima, maar de man heeft geen enkel nieuw idee gebracht in het elftal.
En na het EK zal ie wel gelijk vertrekken.
Dat was vanochtend al bekend
Exocet schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:28:
Maatsen dus de vervanger:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-blessure-frenkie-de-jong
Eeeh nee? In de voorbereiding dus niet. Er is verschil tussen opbouw, wanneer je de bal hebt en wanneer niet.Advizor schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:31:
[...]
Koeman speelt nu met vier verdedigers. Koeman wil opbouwen met drie waardoor één van de backs ver vooruit speelt. Tegen Canada was dat Van de Ven, tegen IJsland was dat Dumfries. Aan de kant waar die hoge back speelt speelt de aanvaller (Depay, respectievelijk Xavi) wat meer maar binnen en aan de andere kant puur aan de zijkant (Frimpong en Gakpo).
Je ziet het verschil ook duidelijk wanneer we balverlies hebben. Dan staat die hoge back weer plots naast de andere. De linker en rechteraanvaller hebben dan dezelfde taak.
Wie zijn dan de 5 verdedigers? Volgens mij lopen er achterin maar 4. Frimpong wordt als buitenspeler opgesteld.Advizor schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:31:
[...]
Das een drol heel mooi verpakken, maar het blijft een drol.
Koeman heeft helemaal niks veranderd aan het spel. Hij dacht eerst aan 4-3-3 maar daar kwam hij toen snel van terug al na een paar wedstrijden.
Ik vind het overigens een fantasie loze speelwijze. Dichttimmeren en hopen op de snelheid voorin. Misschien haal je er de halve finale mee, oke prima, maar de man heeft geen enkel nieuw idee gebracht in het elftal.
En na het EK zal ie wel gelijk vertrekken.
Overigens vind ik het best raar om het zo statisch uit te drukken als 4-3-3 of 5-3-2 of wat dan ook. In het moderne voetbal blijven de poppetjes nooit op hun positie staan. Je hebt een verdedigende organistatie, en daarnaast een aanvallende. In balbezit gaat bijna elke ploeg naar 3-4-3 of zelfs 3-3-4. Of je nou zoals vroeger bij Ajax een centrale verdediger het middenveld laat inschuiven. Of vanuit 5-3-2 je backs laat opkomen. Of zoals Twente graag speelt, een 4-3-3 waarbij 1 van de backs mee naar voren mag. De uitvoering is uiteindelijk belangrijker dan hoe de opstelling op papier wordt gezet.
Regeren is vooruitschuiven
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!