[ Voor 23% gewijzigd door M@cer op 10-06-2024 22:26 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Tegen Frankrijk vast weer onzichtbaar.Harribo schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:23:
[...]
Hij doet het echt fantastisch nu, daar kun we niet om heen
Elect a clown, expect a circus.
Elect a clown, expect a circus.
Was wel even erg onduidelijk dit waarom hij ging kijken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
XXXVI
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
These are my principles. If you don't like them, I have others.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ach ja, van Persie, gaf eigenlijk ook nooit thuis op de momenten waar het erom ging op een eindtoernooi..ephymerous schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:26:
Geluk bij een ongeluk, hopelijk houdt het record van van Persie stand.
Verder uiteraard met je eens
VAR is m.i. een enorme fout geweest. Het haalt de emotie uit een wedstrijd. Er wordt veel te vaak en te snel naar gegrepen. Je kan bij veel goals niet eens meer juichen omdat er eerst vijf minuten TV gekeken moet worden.bazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:27:
VAR maakt het voetbal er niet altijd leuker op (vanuit neutraal perspectief bekeken). Dit is toch geen cruciale fout van een scheidsrechter?
Nog meer dan Depay hoor.Deruxian schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:28:
[...]
Ach ja, van Persie, gaf eigenlijk ook nooit thuis op de momenten waar het erom ging op een eindtoernooi..
Maar 1000x liever van Persie met dat record dan Depay.Deruxian schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:28:
[...]
Ach ja, van Persie, gaf eigenlijk ook nooit thuis op de momenten waar het erom ging op een eindtoernooi..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Vooral momenten zoals deze, dat je aardig wat handelingen terug gaat en vervolgens meerdere herhalingen nodig hebt om te kunnen zien of hij wel of niet hands maakt. GeneuzelDr. Strangelove schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:28:
[...]
VAR is m.i. een enorme fout geweest. Het haalt de emotie uit een wedstrijd. Er wordt veel te vaak en te snel naar gegrepen. Je kan bij veel goals niet eens meer juichen omdat er eerst vijf minuten TV gekeken moet worden.
Haha, straks allemaal no era penal op X posten zeker bij een dergelijk scenario.bazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:27:
VAR maakt het voetbal er niet altijd leuker op (vanuit neutraal perspectief bekeken). Dit is toch geen cruciale fout van een scheidsrechter?
En dat dagelijks, jarenlang.
nggyu nglyd
Nja als we mochten stemmen ging ie naar Kuyt, die werkte er altijd zo hard voorMalfunctions schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:29:
[...]
Maar 1000x liever van Persie met dat record dan Depay.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Niet eens. Op het WK van 2010 heeft hij zich als spits helemaal moeten wegcijferen voor die twee achter hem die vooral voor eigen succes gingen. Dat werkte uiteindelijk prima, net als Gullit in 1988.Deruxian schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:28:
[...]
nggyu nglyd
van bastenDirtyBird schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:30:
[...]
Nja als we mochten stemmen ging ie naar Kuyt, die werkte er altijd zo hard voor
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
En BAM Wout!
nggyu nglyd
Nee man. Breekijzers, angstgegners, daar geef je nieuwe impulsen mee als het even tegenzitAgent47 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:33:
Frimpong basis graag
Maar dan moet Dumfries banken en Geertruida spelen . Wil je dat?Agent47 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:33:
Frimpong basis graag
Ik denk dat je het per wedstrijd moet bekijken. Tegen Polen krijgt Frimpong die ruimte niet en zou je met Dumfries kunnen beginnen en Frimpong later brengen. Tegen Frankrijk zou ik Frimpong opstellen en dan mag Geertruida bij Mbappe blijven.
Dat, en de aanname van Malen meteen de diepte in.Jeroenvde89 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:36:
Passje van Veerman 😮💨
Kleine dingen maar groot verschil
Weghorst en Malen ook graagAgent47 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:33:
Frimpong basis graag
nggyu nglyd
Dit is wat ik bedoel. Je kan niet meer juichen totdat er een comissie van wijze mannen zich over de beelden gebogen heeft. 40% van de goals moet worden bekeken.
Dat dus...Vlassie1980 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:30:
Woutje mag er nog eentje in leggen
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bookmarked!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Maar Wout staat zo anders op z'n plek dan een Depay. Wout staat op zulke momenten met z'n neus naar de goal. Anders is hij een aanspeelpunt en kaatst het met anderen. Meer moet en hoeft hij niet te doen.Exocet schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:37:
Wout laat wel even zien hoe je moet afmaken, dat mist Depay toch wel, hoe goed hij ook speelt
nggyu nglyd
Ake- van dijk- de ligt- Frimpong dacht ik aan?D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:36:
[...]
Maar dan moet Dumfries banken en Geertruida spelen . Wil je dat?
Ik denk dat je het per wedstrijd moet bekijken. Tegen Polen krijgt Frimpong die ruimte niet en zou je met Dumfries kunnen beginnen en Frimpong later brengen. Tegen Frankrijk zou ik Frimpong opstellen en dan mag Geertruida bij Mbappe blijven.
Ik heb er toch best zin aan nu, laat die Fransen maar komen! 🦁
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Precies. Cruciaal hier is dat deze beslissing niet een goal check is maar een check op een fout van de scheidsrechter. Die had allang moeten fluiten hier, heeft hij niet gedaan. Hoe kan je dat een aanvallende ploeg dan aanrekenen?Sjurm schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:30:
[...]
Vooral momenten zoals deze, dat je aardig wat handelingen terug gaat en vervolgens meerdere herhalingen nodig hebt om te kunnen zien of hij wel of niet hands maakt. Geneuzel
Als je om een dergelijke reden een goal afkeurt is het einde zoek, hoever moet je dan nog terug gaan kijken?
Koeman ziet geen back in Frimpong in dit systeem en ik ben het daar mee eens. Hij valt ook steeds hangend op rechts in met Geertruida achter hem aan de binnenkant.Agent47 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:39:
[...]
Ake- van dijk- de ligt- Frimpong dacht ik aan?
Dus het lijken me gewoon koppeltjes. Frimpong-Geertruida of Xavi-Dumfries waarbij Xavi ook aan de andere kant ook een koppel kan vormen met vd Ven.
Ik zou niet meer van systeem wisselen. Als je Frimpong als rechtsbuiten opstelt is dat ook bijna vijf achterinAgent47 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:39:
Tegen Frankrijk zou ik toch met 5 achterin spelen. De rest moet je gewoon met 2 doelpunten verschil winnen
En toch zou ik best deze wedstrijd met Weghorst in de basis willen zien.Quad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:38:
[...]
Maar Wout staat zo anders op z'n plek dan een Depay. Wout staat op zulke momenten met z'n neus naar de goal. Anders is hij een aanspeelpunt en kaatst het met anderen. Meer moet en hoeft hij niet te doen.
Dr. Strangelove schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:28:
[...]
VAR is m.i. een enorme fout geweest. Het haalt de emotie uit een wedstrijd. Er wordt veel te vaak en te snel naar gegrepen. Je kan bij veel goals niet eens meer juichen omdat er eerst vijf minuten TV gekeken moet worden.
Deels eens. Het kan op belangrijke momenten wel zinvol zijn maar zet het dan in met challenges. Dan kan een benadeelde ploeg zelf bepalen of een ingreep nodig is.
VI meldt dat Frenkie toch niet meegaat: https://www.vi.nl/nieuws/...n-frenkie-de-jong-mist-ek
Maar toch paar kwetsbare momentjes. Nu hou je die altijd wel.
Geen fan de vrij deze wedstrijd, wisslvallig, houterig en slappe passes.
En ook de inzak momenten van memphis bevalt me niet. Alhoewel daar wel de goal van malen uitkwam. Presentator had het over dat de tank nog niet leeg was. Maar die leek mij bij een uur wel het matje van Memphis.
Maar! .. misschien dat Frankrijk door de zeepbel zakt, als je stiekem eerste kan worden is een finale plek niet eens raar....
Ok denk dat ik toch op 38.5 zit nu
Site plat.Jeroenvde89 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:48:
Verdomme.
VI meldt dat Frenkie toch niet meegaat: https://www.vi.nl/nieuws/...n-frenkie-de-jong-mist-ek
nggyu nglyd
Lullig voor de jong. Maar liever geen geforceerde half fitte de jong.Jeroenvde89 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:48:
Verdomme.
NU.nl en de rest van de media melden het nu ook
nggyu nglyd
Als Koopmeiners dan ook nog afvalt hebben we plots twee vervangers nodigMillie-ano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Lullig voor de jong. Maar liever geen geforceerde half fitte de jong.
TimberQuad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:51:
Kunnen ze nog spelers oproepen?
Ja. In mijn herinnering probeert Timber nog door te trainenQuad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:51:
Dit is alleen toegestaan op V&A
https://tweakers.net/aanbod/
[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 10-06-2024 23:39 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Tot de eerste groepswedstrijd mogen geblesseerde spelers nog vervangen worden, volgens mij.Quad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:51:
nggyu nglyd
Vind je?Quad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:55:
Gelukkig hebben we genoeg middenvelders.
Dat gevoel heb ik ook, sterker nog ik heb de indruk dat we veel gevaarlijker zijn zonder de Jong omdat nu niet alles over de Jong gespeeld zal worden.Dr. Strangelove schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:54:
Geloof niet dat ze De Jong gemist hebben de laatste paar wedstrijden. Goede speler maar niet onoverkomelijk lijkt me.
nggyu nglyd
Zie je wel vaker vlgns mij. Hedendaagse periodisering-goeroes. Lijkt mij heel kut.Shabbaman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:53:
Ze staan daar dus nog een training af te werken he...
Inderdaad. De Jong laat het in Oranje sowieso niet vaak zien naar mijn mening. Ik zie het wel zitten in een aantal nieuwe jongens.Dr. Strangelove schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:54:
Geloof niet dat ze De Jong gemist hebben de laatste paar wedstrijden. Goede speler maar niet onoverkomelijk lijkt me.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik maak me wel zorgen om de breedte nuph4ge schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:58:
[...]
Inderdaad. De Jong laat het in Oranje sowieso niet vaak zien naar mijn mening. Ik zie het wel zitten in een aantal nieuwe jongens.
Pijnlijk maar helaas wel waar. We hebben ontzettende mazzel als Nederland dat zoveel middenvelders hun draai hebben gevonden dit seizoen. Spelers die een toptransfer maakte zoals Reinders konden daar prima aanhaken. En Schouten die juist bewust naar Nederland kwam is ook niet meer weg te denken.Dr. Strangelove schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:54:
Alleen hoop ik wel echt dat Koopmeiners nog op tijd fit raakt voor het EK, anders komen er wel veel klinken in de kabel ineens.
- Maatsen terug. Blind naar middenveldD-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Als Koopmeiners dan ook nog afvalt hebben we plots twee vervangers nodig
- Klaassen uit de mottenballen halen
- Geertruida heeft daar bij Feyenoord gespeeld?
- Matusiwa! Beest. Zou ik graag eens zien. Sloopkogel
Ik denk dat de drie die vandaag speelden wel eerste keus zijn. Maar zonder Koopmeiners ga je op Gravenberch en Wijnaldum moeten terugvallen als backup.hotymoty schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:00:
Als Koeman maar niet denkt aan Wijnaldum op middenveld hoor. Zou echt triest zijn
Nee, want we hebben 3 basisspelers met 2 wissels als ik het goed heb, zonder Koopmeiners. Niet eens fatsoenlijk dubbel bezet.
nggyu nglyd
En de reserves zijn ook niet zo geweldig nu. We moeten nog gaan schuiven met Xavi en Geertruida denk ikQuad schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:02:
[...]
Nee, want we hebben 3 basisspelers met 2 wissels als ik het goed heb, zonder Koopmeiners. Niet eens fatsoenlijk dubbel bezet.
Ziet het ook niet positief in voor Koopmeiners...
nggyu nglyd
D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:12:
Ik gok op Taylor
Tja, het is een extra optie. Heeft mij echter nog nooit overtuigd.D-e-n schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:12:
Ik gok op Taylor
Calvin Stengs? Guus Til?
Zou mij niet verbazen als het toch Maatsen wordt.
Stengs en Til zijn geen CM, meer AMC. Taylor is VMC/CM dus veel logischer.bazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:14:
[...]
Tja, het is een extra optie. Heeft mij echter nog nooit overtuigd.
Calvin Stengs? Guus Til?
Kan ook. Maar je hebt toch echt een centrale middenvelder nodig denk ik en dat is niet Maatsen. Maar wellicht hebben we er twee nodig?bazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:14:
[...]
Tja, het is een extra optie. Heeft mij echter nog nooit overtuigd.
Calvin Stengs? Guus Til?
Dat is waar. Die zouden dan eerder opties zijn ipv Koopmeiners.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:15:
[...]
Stengs en Til zijn geen CM, meer AMC. Taylor is VMC/CM dus veel logischer.
Dan denk ik dat het Maatsen wordt. De uitleg is dan dat Blind ook als verbindingsspeler op het middenveld kan spelen, volgens Koeman.
Blind tegen grote landen. Dat lijkt mij zeer dom.bazzemans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:16:
[...]
Dat is waar. Die zouden dan eerder opties zijn ipv Koopmeiners.
Dan denk ik dat het Maatsen wordt. De uitleg is dan dat Blind ook als verbindingsspeler op het middenveld kan spelen, volgens Koeman.
Het is geen loper. Dat kan echt niet, zeker als je ziet dat Schouten en Veerman hem ook al in de voet willen hebbenCryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:17:
[...]
Blind tegen grote landen. Dat lijkt mij zeer dom.
Blind zal dan ook geen eerste keus zijn he. De eerste keus is zojuist uitgevallen. Het is in ieder geval een uitweg om Maatsen te selecteren.CryptoNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 23:17:
[...]
Blind tegen grote landen. Dat lijkt mij zeer dom.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!