Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
lolQuad schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:31:
Hoop wel dat Depay niet veel last aan zijn hoofd gaat krijgen. Lijkt me niet altijd even prettig met verband te spelen en voorzichtig te moeten zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met een Xavi op 10 of Reijnders heb je nog iemand met een afstandschot
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hij heeft dat niet voor de lol op z'n hoofd, toch? Toch?
En Brobbey, komop.
nggyu nglyd
Wijnaldum met z'n standaarden gewoon lekker thuis laten.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Gewoon prima gekeept, dan kan ook wel eens heAgent47 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:32:
En dat moet onze topscorer worden? Ja ja
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verdedigd toch ook? Voetje zat er net op tijd tussen.toolkist schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:33:
[...]
Gewoon prima gekeept, dan kan ook wel eens he
nggyu nglyd
PSN: Finally_Chris
Speelt prima inderdaad, jij hebt er kijk op. Vandaar ook de dubbele ja.Agent47 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:32:
En dat moet onze topscorer worden? Ja ja
Of heb je liever Weghorst?
Ja goed gekeept. Maar 1-1 moet altijd raak zijn vind ik. T is niet dat hij maar 2 seconde hadtoolkist schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:33:
[...]
Gewoon prima gekeept, dan kan ook wel eens he
Brobbey denkt teveelCR1691 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:34:
Typische brobbey actie. Die man mist teveel opgelegde kansen. Hopelijk gewoon Malen en Depay in de spits op het EK.
Ik denk dat Weghorst deze gemaakt had.Exocet schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:34:
[...]
Speelt prima inderdaad, jij hebt er kijk op. Vandaar ook de dubbele ja.
De naam weghorst Zul je mij niet horen noemen. Wel Malen of GakpoExocet schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:34:
[...]
Speelt prima inderdaad, jij hebt er kijk op. Vandaar ook de dubbele ja.
Weghorst was nu nog onderwegDr. Strangelove schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:35:
[...]
Ik denk dat Weghorst deze gemaakt had.
Vraag maar aan Robben.
Je weet toch dat Brobbey 2x moet scoren uit 1 kans om geen kritiek te krijgen?Exocet schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:36:
Ik had moeten voorspellen wie hier Brobbey ging bekritiseren, zo voorspelbaar 😂
Big oofDr. Strangelove schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:37:
Brobbey speelt uitstekend maar dit zijn de kansen die je gewoon echt moet maken.
Vraag maar aan Robben.
Zal Robben de finale van 2010 nooit meer vergevenDr. Strangelove schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:37:
Brobbey speelt uitstekend maar dit zijn de kansen die je gewoon echt moet maken.
Vraag maar aan Robben.
Dit is gewoon zieligcarpebios schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:53:
Wijnaldum, wat een slechte bondscoach die Koeman. Hoe kan je die man toch opstellen.
Echt he? Als dit nou nog niet duidelijk genoeg is voor Koeman...carpebios schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:53:
Wijnaldum, wat een slechte bondscoach die Koeman. Hoe kan je die man toch opstellen.
nggyu nglyd
Wel jaloers op de ruimte die Depay krijgt, dat is in de reserve 4e klasse wel anders
[ Voor 26% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-06-2024 21:57 ]
nggyu nglyd
Frimpong in de basis!
[ Voor 21% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-06-2024 22:02 ]
+1toolkist schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:56:
Frimpong is wel een basisplek aan het verdienen tijdens het EK lijkt me zo.
nggyu nglyd
Zelfs als rechtsbuiten erg goed.
En met inzet, dat kun je ook niet van iedereen zeggen.
nggyu nglyd
Koeman kan om iedereen heen, zoalang z'n lievelingetjes er maar instaan.nocalimero schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:02:
Koeman kan nu echt niet meer om Frimpong heen, toch?
JaQuad schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:02:
Is hij dan back, wingback of rechtsbuiten?
Vliegende keepQuad schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:02:
Is hij dan back, wingback of rechtsbuiten?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beste commentator van de NOS by far.Megupe schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 21:50:
Lichtpuntje: Armand avsaroglu
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Schijnt al lang niet meer op gras gespeeld te hebben.aaaido schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:06:
Ook echt alles gaat fout bij Gini. In de weg lopen, geen loopacties, niet weten wat die moet doen...
Hij is tegen Frankrijk al ingevallen tijdens de kwalificatie vziwQuad schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:01:
Scoren bij je debuut, netjes.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hoppa.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:06:
Mijn held Weghorst komt erin
Je held had niet lang nodig!Harribo schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:06:
Mijn held Weghorst komt erin
Study everything, You'll find something you can use
Basisdebuut?gws24 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:08:
[...]
Hij is tegen Frankrijk al ingevallen tijdens de kwalificatie vziw
Lekker Wout!
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Of, shock horror, Nederland is niet het bagger elftal dat we elkaar allemaal vertellen hier.Vlassie1980 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:07:
Had wel wat meer van Canada verwacht eerlijk gezegd. Op het WK in Qatar speelden ze in de eerste helft de Belgen helemaal van de mat. Maakte best wel indruk toen.
Maar verder is het een matig team wat het vnl van hard werken moet hebben.
Oostenrijk is niet veel meer volgens mij.
Ik zeg dit omdat de media nu doen alsof Oostenrijk heel goed is maar volgens mij valt dat wel mee.
Frankrijk, ja, die zijn goed
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
nggyu nglyd
Hij mist tov die je noemt wat agressie vind ik. Dat is wel jammer, inzicht heeft hij welFiber schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:14:
Staat Blind nu eindelijk op de plek waar hij hoort? Centraal achterin net als vroeger zijn vader en Ronald Koeman...?
Hij legt ze er altijd in, hoewel hij niet echt bij een hoogstaande club speelt is hij zeer bruikbaar. Alternatief zou Luuk de Jong zijn maar die heeft aangegeven te stoppen voor Oranje.aaaido schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:09:
Haha Weghorst tja wie kan hem nog haten sinds de laatste wedstrijd tegen Argentinië
Ja liever Weghorst hoor. Matige speler maar imo nu al een legendeVlassie1980 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:16:
[...]
Hij legt ze er altijd in, hoewel hij niet echt bij een hoogstaande club speelt is hij zeer bruikbaar. Alternatief zou Luuk de Jong zijn maar die heeft aangegeven te stoppen voor Oranje.
Dat is voor de watjes in Canada
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Pas op, je begeeft je in dit topic op glad ijs.964C2 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:19:
Laten we niet euforisch worden want echte sportmensen in Canada gaan geqlwoon ijshockeyen en niet op voetbal.
Dat is voor de watjes in Canada
nggyu nglyd
Hoezo ?Quad schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:20:
[...]
Pas op, je begeeft je in dit topic op glad ijs.
In Noord Amerika kiezen echte kerels al decennia andere sporten dan in Europa.
Denk aan Baseball, American Football, IJshockey & Basketball.
Soccer is daar derderangs sport waar uitgebluste voetballers uit Zuid Amerika en Europa hun zakken nog verder vullen.
Beetje vergelijkbaar met sport als Korfbal in Europa
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Zichtbaar dat hij echt niet meer mee kan op dit niveau wat mij betreft.Dr. Strangelove schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:27:
Ik vond Wijnaldum juist heel zichtbaar.
Voegt niets toe en loopt geregeld in de weg. Daar zijn toch genoeg betere opties.
Maarja, Tijjani is er nog niet.
Want Wijnaldum heeft een schrikbarend laag nummer..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat zijn het wel.Malfunctions schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:34:
Dit zijn niet de definitieve rugnummers, toch?
Als troost: De Jong en Reijnders hebben hun vaste hoge nummer volgens mij.
Beste is wanneer Wijnaldum rugnummer 0 krijgt en weer terug gaat naar zijn corrupte zandbakMalfunctions schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 22:34:
Dit zijn niet de definitieve rugnummers, toch?
Wat ik er dan uithaal is dat we in de breedte best kwaliteit hebben. Wereldtop? Nee, Frankrijk blijft een maat te groot. Maar dat wisten we al. Tegen tegenstanders als Oostenrijk en Polen zou je toch goed voor de dag moeten kunnen komen en een ronde verder er dus in moeten zitten. Daarna is het de vorm van de dag en enig fortuin die je verder kunnen brengen. Je hoeft m.i. in ieder geval geen flater te slaan met deze selectie.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!