[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 109 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 23:06
dglavimans schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:45:
[...]

Gemeen woord ook eigenlijk, dyslexie voor mensen die het hebben.. Kan het zelf amper spellen
Ik moest het googelen 😀

• sNielz123
Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:46:
[...]

nee hoor, gewoon een stommietijd van mei.
Ik stoor me er meer aan dan nodig is, maar zie dat als mijn eigen tekortkoming.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:45:
[...]

Blokkeert hypocriete Wijnaldum nog steeds Vandaag Inside?
Ik heb gehoord dan Wijnaldum de toeslagenaffaire ouders met zijn zandbakdollars hoogstpersoonlijk tegemoet gaat komen ..

spoiler:
... jullie krijgen allemaal geld terug van de toeslagenaffaire...oh nee toch niet. Behalbe jij ..

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:59
Vond de wissels vrij laat, leek meer en reactie te zijn op hun wissels en score verloop dan dat Koeman er echt iets mee wilde bereiken.

Al helemaal niet alsof hij er het initiatief mee wilde grijpen.

Gaat weer lachen worden met hem op het ek.

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:44:
[...]

Die kids leren niets anders dan jij en ik hebben gedaan. Dat ze buiten school vieze straattaal en op sociale media incorrect Nederlands leren is een ander probleem.
Oh, daar ben ik het mee eens hoor.

Maar heb wel eens gezien wat een kennis moest leren allemaal, en die zat nog niet eens op de middelbare school destijds.

Het ging echt helemaal nergens over. Zoals signaalwoorden en allemaal uitzonderingen daar weer op. Of hele zinnen ontleden tot het vervelend wordt en blijft. Snap wel dat kids niet meer lezen.

ZML heeft daar ook een video over gemaakt.

De straattaal leren ze vooral van rappers (die dat overigens niet kunnen), maar ook van echte zoals Depay. Die zijn track is echt diss hard.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-01 14:43
Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:45:
[...]

Blokkeert hypocriete Wijnaldum nog steeds Vandaag Inside?
Geen idee kijk dat rot programma niet hahaha, vast wel

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
silmaril8 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:42:
[...]

Inderdaad, wat verlang ik ook weer naar Van Gaal. Eigenlijk de enige echt goede coach die we in Oranje afgelopen 10-20 jaar hebben gehad.
Geheugen van iemand in de dementen opvang zeker :D

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:02
En dan daarna nog Schwarzenegger in een Lidl reclame... Hoeveel Duitsland kan een mens hebben op zo'n avond?....pffff

• Millie-ano
  • Niet online
apis29 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:50:
[...]

Geheugen van iemand in de dementen opvang zeker :D
Demencalcumentie

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 19:20
Vond Koeman vroegah altijd wel redelijk als coach maar er is niks meer van over. Helaas loopt er in Nederland nog maar 1 echt goede coach rond maar die gaat het voorlopig nog niet doen lijkt me.

• HollowGamer
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:48:
[...]

Ik heb gehoord dan Wijnaldum de toeslagenaffaire ouders met zijn zandbakdollars hoogstpersoonlijk tegemoet gaat komen ..

spoiler:
... jullie krijgen allemaal geld terug van de toeslagenaffaire...oh nee toch niet. Behalbe jij ..
Helaas zijn sommige het met hem eens. En zelfs in dat programma zit een vriend van hem, die ook daar heeft geld opgehaald.

Voor mij is echt allemaal hetzelfde, dus kijk alleen TV als het echt moet, zoals nu.

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:53:
Vond Koeman vroegah altijd wel redelijk als coach maar er is niks meer van over. Helaas loopt er in Nederland nog maar 1 echt goede coach rond maar die gaat het voorlopig nog niet doen lijkt me.
Steijn is toch beschikbaar?

Maar je bedoelt toch hopelijk beide, van zowel PSV als Feyenoord?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:04
Hoe meer ik die beelden zie, hoe meer ik overtuigd raak dat die bal niet achter was 8)7

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:04

Quad

Doof

HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:49:
[...]

Die zijn track is echt diss hard.
Bedoel je dat het een goed of slecht nummer is?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Grindtegel
HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:54:
[...]

Steijn is toch beschikbaar?

Maar je bedoelt toch hopelijk beide, van zowel PSV als Feyenoord?
hihi steijn. en ik ben als psv'er blij met bosz hoor, maar er is maar 1 echt goede coach

• Millie-ano
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:53:
[...]

Helaas zijn sommige het met hem eens. En zelfs in dat programma zit een vriend van hem, die ook daar heeft geld opgehaald.

Voor mij is echt allemaal hetzelfde, dus kijk alleen TV als het echt moet, zoals nu.
Ja. Zal mij mijn reet roesten dat hij daar voetbalt. Als ze mij bellen schiet ik er ook nog wel een paar in daar voor de helft minder hoor. De wereld is verrot en ik heb niet de illusie dat het gaat verbeteren. Het is vermaak voor de domme en ik doe er lekker aan mee. Wedstrijden zijn verkocht op wereldwijd niveau en we trappen er allemaal in.

Gaat mij om zijn domme uitspraken en dat wanneer je daar voetbalt je blijkbaar nog uit kan komen voor NL-elftal en dan een spits uit Toulouse niet meenemen.

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:54:
[...]

Lil Kleine, Lijpe Joost en Ronnie Flex.
Soms ook Famke Louise er tussendoor.

Heerlijk.

• carpebios
HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:58:
[...]

Lil Kleine, Lijpe Joost en Ronnie Flex.
Soms ook Famke Louise er tussendoor.

Heerlijk.
Bedoel je de pauperkabouter?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• sNielz123
Verbruggen goed interview. Voel je je eerste keeper van het NL elftal?

Vandaag wel

😀

• Millie-ano
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:54:
Hoe meer ik die beelden zie, hoe meer ik overtuigd raak dat die bal niet achter was 8)7
Is de paal niet gewoon dikker dan de lijn? Dan is het van de zijkant anders dan bovenaf.

[ Voor 8% gewijzigd door Millie-ano op 26-03-2024 23:01 ]

• carpebios
Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:01:
[...]

Is de paal niet gewoon dikker dan de lijn? Dan is het van de zijkant anders dan bovenaf.
Zou goed kunnen hoor!

• sNielz123
Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:01:
[...]

Ik ben in principe voorstander van dikke lijnen

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:59:
[...]

Bedoel je de pauperkabouter?
Geen idee, maar dit toch waar de jeugd (helaas) naar luistert?

Dit weekend ook weer last van jeugd. Tegenwoordig hebben ze ook allemaal van die draagbare Bluetooth speakers mee, want iedereen moet schijnbaar mee genieten ervan.

Ik ben zelf een MBO'er, maar dit is helaas wel het stereotype dat dan toch weer wordt bevestigd. Vooral als je ziet hoe ze erbij lopen en zich gedragen. Een beetje zoals Lang bij PSV.

Een interview zoals Veerman luister ik tien keer liever na, dan een Brobbey of Lang.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:49
We hebben meer goede coaches dan vijf jaar terug: Slot, Bosz, Ten Hag zijn toch moderne trainers. In de eredivisie zijn er nog wel een aantal die er aan komen volgens mij maar de stap naar de top is groot.

Koeman is niet slecht maar hij is vrij behoudend aangelegd. In de vorige periode had hij daarbij 100% gelijk maar er is nu zodanige aanwas van met name middenvelders dat je daar wat meer gedurfde keuzes kan maken

• Millie-ano
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:02:
[...]

Dit weekend ook weer last van jeugd. Tegenwoordig hebben ze ook allemaal van die draagbare Bluetooth speakers mee, want iedereen moet schijnbaar mee genieten ervan.

Ik ben zelf een MBO'er, maar dit is helaas wel het stereotype dat dan toch weer wordt bevestigd. Vooral als je ziet hoe ze erbij lopen en zich gedragen. Een beetje zoals Lang bij PSV.

Een interview zoals Veerman luister ik tien keer liever na, dan een Brobbey of Lang.
Lang.. eens. Brobbey nee man. Zit geen kwaad in. Zijn interviews zitten vol humor

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:59
Vond hem altijd al vrij wisselvallig. Bij de ene club goed en bij de volgende weer slecht.

Succes was bij hem denk ik grotendeels te danken aan de staf en spelers.
Qua tactiek zeer slecht, transfers ook slecht.

Vind hem niet iemand die spelers beter maakt of de spelers op de juiste plek neerzet.

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:54:
[...]

Ik vind het verschrikkelijke muziek, vind het ergste dat de jeugd erna luistert en ook sommige volwassenen helaas.

• carpebios
HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:02:
[...]

Dat komt omdat we mensen die niet echt getalenteerd zijn, een groot podium geven, zie de "artiesten" die je noemde. Die kleine ronny flex ook, pakt nummers van vroeger, verkr***t zo'n nummer en het wordt een hit bij de jeugd. En die mensen die het geld niet hebben voor oortjes snap ik ooit nooit. Egocentrisme ten top. Ik word oud!

• HollowGamer
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:04:
[...]

Lang.. eens. Brobbey nee man. Zit geen kwaad in. Zijn interviews zitten vol humor
Het is niet echt mijn ding, weet je bro.

;)

• carpebios
Grotendeels, goed bespeeld hebben....oke koeman! Als we dat elke wedstrijd doen, dan win je precies niets.

• Harribo
Ik ben wel redelijk tevreden over dit Nederlandse elftal.
Krijg het idee dat we vanavond niet 90 minuten lang gemotiveerd waren.
Dit team kan en gaat volgens mij goed voetballen.

• Millie-ano
  • Niet online
Die stekelenburg is ook zo geil op zijn plekje. Ik mis Bert.

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:07:
Grotendeels, goed bespeeld hebben....oke koeman! Als we dat elke wedstrijd doen, dan win je precies niets.
Duitsland was ook ontzettend slecht. Waren ook maar een paar echt redelijk.

Op het aankomende toernooi hebben we niets te zoeken. Meestal komen we verder doordat andere slechter zijn of dat geluk hebben.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:12
Ian Maatsen> Blind

SiberischeHusky Shepsky

• HollowGamer
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:09:
Die stekelenburg is ook zo geil op zijn plekje. Ik mis Bert.
Die is toch baas ofzoiets? Of zit er dankzij een bepaalde positie/connectie.

Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. Maar ben allang blij dat die Tom Egberts en Jack er niet meer zitten.

• Millie-ano
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:13:
[...]

Die is toch baas ofzoiets? Of zit er dankzij een bepaalde positie/connectie.

Tenminste zo heb ik het altijd begrepen. Maar ben allang blij dat die Tom Egberts en Jack er niet meer zitten.
Vader jarenlang ook presentator/verslaggever bij de NOS, broer bij NL elftal staf.

• Harribo
Georgië weerhoudt Griekenland van het ek.

En de laatste tegenstander voor Nederland op het ek komt uit de winnaar Wales Polen.
Nu in de 120e minuut.

• HollowGamer
  • Niet online
Je mag toch vervangers oproepen bij langdurige blessures?

• Grindtegel
Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:09:
Ik ben wel redelijk tevreden over dit Nederlandse elftal.
Krijg het idee dat we vanavond niet 90 minuten lang gemotiveerd waren.
Dit team kan en gaat volgens mij goed voetballen.
We hebben zeer zeker potentie, en de beste selectie sinds jaren. Maar dan moet er wel iemand de boel op de juiste manier aansturen, Koeman is niet die man, die is veel te behouden en houdt teveel vast aan oude afgeschreven vriendjes. .

• Harribo
Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:20:
[...]

We hebben zeer zeker potentie, en de beste selectie sinds jaren. Maar dan moet er wel iemand de boel op de juiste manier aansturen, Koeman is niet die man, die is veel te behouden en houdt teveel vast aan oude afgeschreven vriendjes. .
Ik heb wel vertrouwen in Koeman.
Je móet met dit team behouden spelen, zeker tegen de grote tegenstanders. Anders wordt je echt afgeslacht.

Hoewel het wat mij betreft wel iets brutaler mocht, er lagen veel mogelijkheden.
Laat Koeman het maar bekijken die ziet het wel naar mijn mening. Die heeft echt genoeg ervaring.

Vergeet niet dat van Gaal ook zo speelde jaren geleden met oranje. Die had ook door dat we behouden moeten spelen.

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11:28

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:26:
[...]

Ik heb wel vertrouwen in Koeman.
Je móet met dit team behouden spelen, zeker tegen de grote tegenstanders. Anders wordt je echt afgeslacht.

Hoewel het wat mij betreft wel iets brutaler mocht, er lagen veel mogelijkheden.
Laat Koeman het maar bekijken die ziet het wel naar mijn mening. Die heeft echt genoeg ervaring.

Vergeet niet dat van Gaal ook zo speelde jaren geleden met oranje. Die had ook door dat we behouden moeten spelen.
Spreekt nu je FC Groningen hart ? :?

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26

ST10©DE

Dus.............

Steijn gaat naar Heerenveen toch :+ :+

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01 19:15
De mensen die zeggen dat Guardiola ons de titel kan bezorgen? Noem 1 coach die dat ooit deed, zonder een echte wereldtopper (MBappe?) erbij te hebben. En dan bedoel ik een gehypte coach...want die knakker die met Griekenland 04 won, was niet gehypt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 26-03-2024 23:38 ]

• Millie-ano
  • Niet online
Ik heb ook wel vertrouwen in Koeman. Club of land coachen is toch anders. Maar ik vind het altijd bijzonder dat andere landen "ineens" kunnen tikken. Maar dat het bij NL dan altijd wat stroperig gaat. Bang voor balverlies, dus tikkie breed, tikkie terug. Keeper naar rechtsback, weer terug en door naar linksback. terwijl je 'wat doe je zonder bal' juist kan en moet trainen.

En hij spreekt zichzelf tegen en geeft een signaal af naar de andere jongens.. ja we moeten naar 26! Ik wil er 26! Belachelijke dat ik er maar 23 kan selecteren. Vervolgens valt er 1 weg en roep je geen vervanging op en heb je er alsnog 22... Nee das leuk naar de overige 'kanshebbers'...

Snap dat hij een bepaald ideaal heeft. Maar zon gozer zal zich het snot zijn lijf lopen. Zoals een Weghorst altijd doet. Ben geen fan van Weghorst. Maar doet toch nog leuke dingen.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Sjah schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:36:
De mensen die zeggen dat Guardiola ons de titel kan bezorgen? Noem 1 coach die dat ooit deed, zonder een echte wereldtopper (MBappe?) erbij te hebben. En dan bedoel ik een gehypte coach...want die knakker die met Griekenland 04 won, was niet gehypt.
Richard Møller Nielsen

• Millie-ano
  • Niet online
Was hem ook aan het googlen.. Denemarken 92

• Grindtegel
Knap dat het Griekenland was gelukt toen, maar dat was de zwartste dag in de geschiedenis van het voetbal. Die vertonnng van Griekenland was namelijk 100% anti voetbal en 1 grote verschrikking om naar te kijken. Al zal Griekenland daar schijt aan hebben.

• HollowGamer
  • Niet online
Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:38:
Ik heb ook wel vertrouwen in Koeman. Club of land coachen is toch anders. Maar ik vind het altijd bijzonder dat andere landen "ineens" kunnen tikken. Maar dat het bij NL dan altijd wat stroperig gaat. Bang voor balverlies, dus tikkie breed, tikkie terug. Keeper naar rechtsback, weer terug en door naar linksback. terwijl je 'wat doe je zonder bal' juist kan en moet trainen.

En hij spreekt zichzelf tegen en geeft een signaal af naar de andere jongens.. ja we moeten naar 26! Ik wil er 26! Belachelijke dat ik er maar 23 kan selecteren. Vervolgens valt er 1 weg en roep je geen vervanging op en heb je er alsnog 22... Nee das leuk naar de overige 'kanshebbers'...

Snap dat hij een bepaald ideaal heeft. Maar zon gozer zal zich het snot zijn lijf lopen. Zoals een Weghorst altijd doet. Ben geen fan van Weghorst. Maar doet toch nog leuke dingen.
Ik vind het ook veel te veel. Hoe ga je al die 26 begeleiden of tevreden houden?

Als je Wijnaldum en Blind thuis laat, heb je op die posities al weer andere mogelijkheden.

Het probleem is ook het drukke schema en het vele reizen. Zou nooit een voetballer willen zijn (ook geen talent voor gehad), maar je bent altijd (lang) onderweg. Zeker voor dit soort nutteloze wedstrijden waar niemand echt zin heeft. Ja, een paar gekke op de tribune (sorry, maar er zitten bepaalde types bij..).

Verder is er echt een regel volgensmij. Je kunt een vervanger oproepen, dacht zelfs tijdens het toernooi. Je moet enkel kunnen aangeven dat het niet anders kan of dat je twijfelt of de rest fit blijft. Dus als je 3 keepers meeneemt, een valt uit met een blessure, andere is ziek geworden, dan mag je nog een keeper oproepen volgens mij.

Voordeel zou zijn van 26 spelers, is dat je eventueel Robben en van Persie nog kan meenemen. Koeman houd van spelers die al over hun top zijn of niet meer geselecteerd moeten worden.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:43:
Knap dat het Griekenland was gelukt toen, maar dat was de zwartste dag in de geschiedenis van het voetbal. Die vertonnng van Griekenland was namelijk 100% anti voetbal en 1 grote verschrikking om naar te kijken. Al zal Griekenland daar schijt aan hebben.
Dat het niet het voetbal is waar jij graag naar kijkt maakt het geen anti voetbal. Het is allemaal binnen de regels. En met het beschikbare materiaal was er niet op een andere manier dit resultaat te halen.

• Grindtegel
ST10©DE schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:47:
[...]

Dat het niet het voetbal is waar jij graag naar kijkt maakt het geen anti voetbal. Het is allemaal binnen de regels. En met het beschikbare materiaal was er niet op een andere manier dit resultaat te halen.
Nou als dat voortaan de norm zou zijn dan is het snel over met voetbal. Met zijn tienen voor de goal hangen en dan 2 keer de bal naar voren schieten (en die vloog er dan goddorie nog in ook). Dat is toch geen voetbal? Ja binnen de normen maar dan heb je het ook wel gehad. Nogmaals; die Grieken hebben daar schijt aan want kampioen, maar kom op, dat wil je als liefhebber toch niet zien?

Ik vlieg er liever uit met prachtig voetbal dan kampioen worden op zijn Grieks, serieus.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:31

Agent47

I always close my contracts.

Zo lang Memphis egoïstisch blijft en Koeman aparte wissels inbrengt kom je nergens in de zomer, dan ga je er zelfs tegen Polen af.

Ik zie het somber in dit jaar

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-01 20:27
Agent47 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 06:58:
Zo lang Memphis egoïstisch blijft en Koeman aparte wissels inbrengt kom je nergens in de zomer, dan ga je er zelfs tegen Polen af.

Ik zie het somber in dit jaar
Eens... Memphis mag van mij best in de basis staan (bij gebrek aan beter), als hij gewoon in zijn positie blijft. Ik word er echt gek van hoe vaak hij zich laat uitzakken of richting de zijkanten zwerft om daar dan knullig balverlies te hebben of een pass op de spits te geven, die er uiteraard niet is, want dat is hij zelf. En ook voor zijn medespelers is hij daardoor vaak onbereikbaar op de plek waar je iemand bereikbaar wilt hebben.

Verder vond ik het spel best aardig gisteren, maar wellicht heb ik mijn standaard verlaagt na ruim anderhalf jaar lang naar gepruts van Ajax gekeken te hebben. Enige wat mij nog opviel was dat achteraf zo lovend over Veerman werd gesproken m.b.t. weinig balverlies. Dat vond ik gek. Hij speelde best ok hoor, en had af en toe goede bijdrages, maar ik heb toch zeker minstens 3x enorm onnodig en dom balverlies gezien, dat ik de lovende woorden niet echt kon begrijpen.

• Harribo
964C2 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 23:33:
[...]

Spreekt nu je FC Groningen hart ? :?
Haha nee hoor

Mensen zijn zo negatief hier maar Nederland had hier ook kunnen gelijkspelen en miss zelfs winnen. Koeman deed niks verkeerd. Hij zei dat hij gewoon zoveel mensen wil zien spelen, logisch toch? Hij heeft maar een paar wedstrijden hiervoor. Dan probeer je dingen uit.
Het is maar een oefenpotje he?
Alleen het laatste kwartier was het erg slecht, wrs ook door de wissels.

Memphis, zo las ik, zegt dat we een type nigel de Jong missen. Ben ik roerend eens met hem.

Vond Duitsland gretiger en móesten meer winnen dan Nederland in hun thuishaven. Maar was niet onder de indruk van hun. Als het er echt om gaat op een ek kan Nederland dit Duitsland wel hebben op een goede dag.

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 27-03-2024 09:49 ]

• D-e-n
Wyke schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:36:
[...]

Eens... Memphis mag van mij best in de basis staan (bij gebrek aan beter), als hij gewoon in zijn positie blijft. Ik word er echt gek van hoe vaak hij zich laat uitzakken
Dat is gewoon de bedoeling natuurlijk. Bij gebrek aan een van Nistelrooij of Kluivert speel je dan bewust met een speler die zich laat uitzakken. Malen moest in dat gat duiken.
Enige wat mij nog opviel was dat achteraf zo lovend over Veerman werd gesproken m.b.t. weinig balverlies. Dat vond ik gek. Hij speelde best ok hoor, en had af en toe goede bijdrages, maar ik heb toch zeker minstens 3x enorm onnodig en dom balverlies gezien, dat ik de lovende woorden niet echt kon begrijpen.
Veerman in Oranje is het ook net niet. Daar ga je straks de oorlog ook niet mee winnen. Dan heb je naast Frenkie toch echt een type als Wieffer nodig, iemand die arbeid levert. En anders liever Reijnders daar want die loopt ook zonder bal.

Veerman, Schouten, Frenkie: ze willen allemaal tikken en tikken maar we zijn Spanje niet. Ik vond het gisteren wat dat betreft ook mat. Er zat weinig energie in. Daarom was het ook jammer dat Timber zo aanvallend in moest vallen want zijn energie kun je elders gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 27-03-2024 09:50 ]

• Harribo
D-e-n schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:46:
[...]

Veerman, Schouten, Frenkie: ze willen allemaal tikken en tikken maar we zijn Spanje niet. Ik vond het gisteren wat dat betreft ook mat. Er zat weinig energie in. Daarom was het ook jammer dat Timber zo aanvallend in moest vallen want zijn energie kun je elders gebruiken
Eens.
We zijn Spanje niet. Timber zou ik proberen de nieuwe nigel de Jong te maken in Oranje.

Veerman etc... Allemaal hebben ze hun kwaliteiten en mindere kanten.
Afhankelijk van de tegenstander is het de kunst wie je waar, hoe en wanneer gebruikt.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:51:
En dan daarna nog Schwarzenegger in een Lidl reclame... Hoeveel Duitsland kan een mens hebben op zo'n avond?....pffff
Schwarzenegger is een Oostenrijker ;)

Elect a clown, expect a circus.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-01 20:27
[...]

Dat is gewoon de bedoeling natuurlijk. Bij gebrek aan een van Nistelrooij of Kluivert speel je dan bewust met een speler die zich laat uitzakken. Malen moest in dat gat duiken.
ik snap dat het de bedoeling is, maar Memphis is daar niet geschikt voor.. zijn kaatsen zijn over het algemeen dramatisch (vooral als hij het totaal onnodig a la Litmanen met de buitenkant van zijn voet doet) en de bal vasthouden op zo'n moment is vaak ook al lastig omdat hij meer met de tegenstander bezig is dan met de bal, om maar niet te zwijgen over de keuzes die hij vervolgens maakt.

• Millie-ano
  • Niet online
Mario Been is ook weer uit zijn krochten verschenen. Uiteraard gebruikt die man in 10 woorden er 11 die over Feyenoord gaan. Dit keer moet Bijlow starten op het EK. Niet eens alleen meenemen. Nee gewoon 1e keeper. Die man zegt ook alles om nog maar leuk gevonden te worden door zijn mede Rotterdammers.

• Harribo
Slasher schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 09:56:
[...]

Schwarzenegger is een Oostenrijker ;)
Vroeg me al af wanneer iemand dat zou gaan zeggen ;)
Hij praat wel Duits!

• Trishul
  • Laatst online: 12:13
Millie-ano schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 22:37:
Mario Been is ook weer uit zijn krochten verschenen. Uiteraard gebruikt die man in 10 woorden er 11 die over Feyenoord gaan. Dit keer moet Bijlow starten op het EK. Niet eens alleen meenemen. Nee gewoon 1e keeper. Die man zegt ook alles om nog maar leuk gevonden te worden door zijn mede Rotterdammers.
https://www.vi.nl/nieuws/...e-eerste-keeper-op-het-ek

Ja de media is weer goed in het zaaien van twijfels en verwarring.
Het is heel simpel. Op dit moment zijn de drie best presterende NL keepers Flekken, Verbruggen en Bizot. Die spelen ook allemaal op een mooi hoog niveau.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

[...]

Veerman in Oranje is het ook net niet. Daar ga je straks de oorlog ook niet mee winnen. Dan heb je naast Frenkie toch echt een type als Wieffer nodig, iemand die arbeid levert. En anders liever Reijnders daar want die loopt ook zonder bal.

Veerman lijkt me een prima backup voor Frenkie, Wieffer/Schouten/Reijnders kunnen samen prima 'vechten' voor de plek van verdedigende middenvelder en Timber/Reijnders/Simons voor de 3 plek op het middenveld, afhankelijk van je tegenstander.

• D-e-n
toolkist schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:46:
[...]

Veerman lijkt me een prima backup voor Frenkie, Wieffer/Schouten/Reijnders kunnen samen prima 'vechten' voor de plek van verdedigende middenvelder en Timber/Reijnders/Simons voor de 3 plek op het middenveld, afhankelijk van je tegenstander.
Dan neem je Koopmeiners niet mee? We hebben namelijk erg veel middenvelders gezien het aantal plekken. Het hangt vooral af van je systeem. Bij vijf verdedigers heb je er eigenlijk maar twee en is die derde in de praktijk één van de hangende mensen achter de spits.

Ik vind Timber daar niet geschikt voor (want dat is geen tien) en Reijnders benut je dan ook niet goed zo zagen we tegen Duitsland.

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10:47
Hartman uitgeschakeld en kan het EK vergeten.
Helaas geen 1 april grap.
Einde seizoen voor Feyenoorder Hartman, streep door EK voor verdediger - https://nos.nl/l/2515007

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-04-2024 13:25 ]

• Trishul
  • Laatst online: 12:13
Als het een beetje meezit kan Jurriën Timber de vervanger worden op linksback, mocht Ake tegen die tijd nog geblesseerd zijn.

• HollowGamer
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:34:
Als het een beetje meezit kan Jurriën Timber de vervanger worden op linksback, mocht Ake tegen die tijd nog geblesseerd zijn.
Laten we het hopen van niet, dan zijn we straks Timber weer kwijt aan een lange blessure.
Hopelijk kan hij een heel seizoen meedraaien, gaat het nog moeilijk krijgen met Kior die goed speelt.

Dit is mede de reden dat ik interland voetbal zo haat. Het is altijd hetzelfde, spelers krijgen te veel belasting en willen zich ook laten zien aan de bondscoach.

Heb liever dat hij gewoon kiest op het einde van het seizoen, dat hele vriendschappelijke wedstrijden vind ik ontzettend saai en onnodig.

• HollowGamer
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:25:
Hartman uitgeschakeld en kan het EK vergeten.
Helaas geen 1 april grap.
Einde seizoen voor Feyenoorder Hartman, streep door EK voor verdediger - https://nos.nl/l/2515007
Tja, we weten nu al wie daar nu gaat spelen.. en dat is geen 1 april grap.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:30:
[...]

Dan neem je Koopmeiners niet mee? We hebben namelijk erg veel middenvelders gezien het aantal plekken. Het hangt vooral af van je systeem. Bij vijf verdedigers heb je er eigenlijk maar twee en is die derde in de praktijk één van de hangende mensen achter de spits.

Ik vind Timber daar niet geschikt voor (want dat is geen tien) en Reijnders benut je dan ook niet goed zo zagen we tegen Duitsland.
Koopmeiners helemaal vergeten.
En ik zei 'afhankelijk van de tegenstander' mbt Timber/Reijnders. Daarmee doelde ik op tegen een topland wellicht zonder 10 spelen maar met 2 middenvelders die vanaf wat dieper komen.
Als je met een 10 wil spelen heeft Xavi Simons altijd voorrang wat mij betreft.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:31:
[...]

Laten we het hopen van niet, dan zijn we straks Timber weer kwijt aan een lange blessure.
Hopelijk kan hij een heel seizoen meedraaien, gaat het nog moeilijk krijgen met Kior die goed speelt.

Dit is mede de reden dat ik interland voetbal zo haat. Het is altijd hetzelfde, spelers krijgen te veel belasting en willen zich ook laten zien aan de bondscoach.

Heb liever dat hij gewoon kiest op het einde van het seizoen, dat hele vriendschappelijke wedstrijden vind ik ontzettend saai en onnodig.
Sinds wanneer is een EK wat vriendschappelijke wedstrijden? :?

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:34:
Neem aan dat Maatsen dan voorrang krijgt.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:50:
[...]

Sinds wanneer is een EK wat vriendschappelijke wedstrijden? :?
Nee, ik bedoel de wedstrijden erna toe.
Daar zitten ook vriendschappelijke bjj.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:51:
[...]

Neem aan dat Maatsen dan voorrang krijgt.
Ik gok op Blind.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01 19:15
Hoe erg is het dat Hartman er niet bij is, in Duitsland??

• D-e-n
Sjah schreef op woensdag 3 april 2024 @ 23:57:
Hoe erg is het dat Hartman er niet bij is, in Duitsland??
Erg wat mij betreft want nu krijg je Blind in die waarschijnlijke 343/523. Maatsen zou een alternatief kunnen zijn maar die was er de laatste keer dus niet eens bij.

En mochten we alsnog 433 gaan spelen dan moeten we hopen dat Aké fit is want anders hebben we dat probleem ook nog.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:33
Als het J. Timber lukt om op tijd fit te worden en in de laatste +- 5 wedstrijden van het seizoen weer zijn oude niveau laat zien lijkt het me een no-brainer dat hij mee gaat. Die kan zowel op de plek van Hartman als van Ake uit de voeten. En daarnaast probeerden ze hem bij Arsenal dit jaar als DM te laten spelen, dus als dat ook nog kan, dan kan je hem ook nog eens naast Frenkie kwijt.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• D-e-n
Malfunctions schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:09:
Als het J. Timber lukt om op tijd fit te worden en in de laatste +- 5 wedstrijden van het seizoen weer zijn oude niveau laat zien lijkt het me een no-brainer dat hij mee gaat. Die kan zowel op de plek van Hartman als van Ake uit de voeten. En daarnaast probeerden ze hem bij Arsenal dit jaar als DM te laten spelen, dus als dat ook nog kan, dan kan je hem ook nog eens naast Frenkie kwijt.
Als offensieve back lijkt hij me totaal ongeschikt. Dat is een heel ander spelletje. Als meest linkse centrale verdediger prima.

Op het middenveld gaat hij niks toevoegen ten opzichte van Schouten. Naast De Jong zou ik sowieso meer een agressieve box to box speler zien want tegen Duitsland was het allemaal teveel gericht op tikken.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Frenkie leek gisteren een blessure op te lopen die een streep door het EK zette. Dat lijkt vooralsnog niet het geval. Gelukkig.

https://www.espn.nl/voetb...voorbij-ek-niet-in-gevaar

• Millie-ano
  • Niet online
SterqVerhael schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:57:
Frenkie leek gisteren een blessure op te lopen die een streep door het EK zette. Dat lijkt vooralsnog niet het geval. Gelukkig.

https://www.espn.nl/voetb...voorbij-ek-niet-in-gevaar
Mwah. Van mij hoeft Frenkie er niet geforceerd in te staan. Snap de hype ook niet zo. Op dit moment genoeg middenvelders die het kunnen opvangen i.m.h.o.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-01 22:13
Geforceerd niet, maar als De Jong fit is dan is het wel een no-brainer. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Reijnders, imo. Wijnaldum wordt het niet. De Roon is geen basisspeler. Xavi laat het nog steeds niet zien. En de rest speelt volgens mij in de Eredivisie, waar het spel van eigenlijk alle teams vrij wisselvallig is.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:05:
[...]

Mwah. Van mij hoeft Frenkie er niet geforceerd in te staan. Snap de hype ook niet zo. Op dit moment genoeg middenvelders die het kunnen opvangen i.m.h.o.
Frenkie is naast Reijnders (enigszins vergelijkbaar, maar toch echt een ander type speler verder) de enige middenvelder die - op die positie - echt wekelijks op topniveau en in hoog tempo wedstrijden speelt. De rest speelt wekelijks tegen Fortuna Sittard en FC Utrecht. Ok ,ietwat gechargeerd dit, maar in topwedstrijden is Frenkie de enige waar je echt op kunt vertrouwen in balbezit. Een Veerman of Wieffer worden overlopen tegen Frankrijk.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00
Ik zit er niet meer in merk ik. Hoorde van de week pas wat de groepssamenstelling was. Spelen voor P2 is toch ook niet motiverend. Maar goed, dat dacht ik in 2008 ook en dat was wel een amusante groepsfase.

Wel zin in de slow chat hier op GoT straks tijdens de wedstrijden, altijd gezellig :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Millie-ano schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:05:
[...]

Serieus? Frenkie is in mijn ogen de enige niet verdediger die je altijd opstelt. Over iedere andere positie kan je discussiëren. Alhoewel Reijnders daar ook tegenaan zit.

XXXVI

• Millie-ano
  • Niet online
Ik denk dat je met een Koopmeiners of veerman meer in vorm hebt. Dan een gemankeerde frenkie die met pleisters aan elkaar hangt om maar te spelen (op dit moment) Met hem in het spel heb je een risico want het gaat dan hoe dan ook via hem, anders hoef je hem niet op te stellen, dus elke tegenstander weet dat.
Neuh ik denk dat zo erg is dat Frenkie er ff niet bij is. Welkom, maar niet onmisbaar

• D-e-n
eric.1 schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:12:
Xavi laat het nog steeds niet zien.
Xavi zie ik als aanvaller. No way dat Koeman in de grotere wedstrijden met een aanvaller op tien zou gaan spelen.

Ik zou hem overigens wel altijd opstellen want het is de enige die echt in zijn eentje wat kan forceren. Dat het nu nog niet lukt? Tja, vele nog veel grotere namen hebben jaren van problemen gehad in Oranje. Zelfs bij Bergkamp riepen er ooit mensen op hem dan maar te laten banken.

• D-e-n
Millie-ano schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 00:17:
Ik denk dat je met een Koopmeiners of veerman meer in vorm hebt. Dan een gemankeerde frenkie die met pleisters aan elkaar hangt om maar te spelen (op dit moment) Met hem in het spel heb je een risico want het gaat dan hoe dan ook via hem, anders hoef je hem niet op te stellen, dus elke tegenstander weet dat.
Neuh ik denk dat zo erg is dat Frenkie er ff niet bij is. Welkom, maar niet onmisbaar
Ik vind dat Veerman het in grote wedstrijden nog niet echt heeft laten zien. Ik vond Koopmeiners altijd niks in Oranje maar die is wel gegroeid in zijn nieuwe aanvallende positie waar hij ook lekker meters maakt. Maar dat is dus niet meer de positie van Frenkie.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
ephymerous schreef op maandag 22 april 2024 @ 23:37:
[...]

Serieus? Frenkie is in mijn ogen de enige niet verdediger die je altijd opstelt. Over iedere andere positie kan je discussiëren. Alhoewel Reijnders daar ook tegenaan zit.
En het voordeel is in mijn ogen dat Reijnders een bal naar voren durft te spelen De Jong is meer van het tikkie terug en scoort ook veel te weinig btw

• PolarBear
  • Niet online
Millie-ano schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 22:37:
Ik zou hem zelfs proberen te verkopen als Feyenoord zijnde. Bijlow hartstikke sympatiek maar te blessuregevoelig en niet meer dan een goede keeper. Ik zou verder bouwen met Wellenreuther.
SterqVerhael schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:21:
[...]

Frenkie is naast Reijnders (enigszins vergelijkbaar, maar toch echt een ander type speler verder) de enige middenvelder die - op die positie - echt wekelijks op topniveau en in hoog tempo wedstrijden speelt. De rest speelt wekelijks tegen Fortuna Sittard en FC Utrecht. Ok ,ietwat gechargeerd dit, maar in topwedstrijden is Frenkie de enige waar je echt op kunt vertrouwen in balbezit. Een Veerman of Wieffer worden overlopen tegen Frankrijk.
Ik zie vaak nog een hoop clubvoorkeur doorsijpelen bij wel of niet Frenkie opstellen.

• PolarBear
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:09:
[...]

En het voordeel is in mijn ogen dat Reijnders een bal naar voren durft te spelen De Jong is meer van het tikkie terug en scoort ook veel te weinig btw
1. Frenkie is niet de speler die moet scoren. Scoren is echt een waardeloze statistiek om een verdidigende/centrale middenvelder op te beoordelen. Ik vind die kritiek altijd een gebrek aan voetbalkennis.
2. Grosso modo scoort Reijnders net zoveel/weinig als Frenkie.

Reijnders is in vrijwel alles een net iets mindere speler dan Frenkie, ik zou ze alle twee meenemen voor de CVM rol.

• bie100
PolarBear schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:21:
[...]

1. Frenkie is niet de speler die moet scoren. Scoren is echt een waardeloze statistiek om een verdidigende/centrale middenvelder op te beoordelen. Ik vind die kritiek altijd een gebrek aan voetbalkennis.
2. Grosso modo scoort Reijnders net zoveel/weinig als Frenkie.

Reijnders is in vrijwel alles een net iets mindere speler dan Frenkie, ik zou ze alle twee meenemen voor de CVM rol.
Dat kan jij een gebrek aan voetbalkennis vinden maar ik vond De Jong toen die bij Ajax speelde beter en meer naar voren gericht dan bij Barcelona

En zou die niet mee gaan is Quinten Timber ook een goede optie :)

• PolarBear
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:36:
[...]

Dat kan jij een gebrek aan voetbalkennis vinden maar ik vond De Jong toen die bij Ajax speelde beter en meer naar voren gericht dan bij Barcelona

En zou die niet mee gaan is Quinten Timber ook een goede optie :)
Bij Ajax heeft hij in 3 seizoenen 5 doelpunten gemaakt. Wat precies mijn punt bevestigd, je kan aan doelpunten een centrale/verdedigende middenvelder niet beoordelen. Wat ook een verschil is, de gemiddelde potjes in de Eredivisie zijn makkelijker dan in LaLiga.

Timber zou inderdaad ook een optie zijn.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-01 22:13
D-e-n schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:03:
[...]

Xavi zie ik als aanvaller. No way dat Koeman in de grotere wedstrijden met een aanvaller op tien zou gaan spelen.
Nouja, misschien is dit het probleem dan ook wel weer. Hij is geen aanvaller, ook geen nummer 10. Bij Leipzich spelen ze geloof ik een soort 4-2-2-2 waarbij hij dus ... ja ... links-midden-voor staat.
Ik zou hem overigens wel altijd opstellen want het is de enige die echt in zijn eentje wat kan forceren. Dat het nu nog niet lukt? Tja, vele nog veel grotere namen hebben jaren van problemen gehad in Oranje. Zelfs bij Bergkamp riepen er ooit mensen op hem dan maar te laten banken.
Vooralsnog zie ik hem veel slordige fouten maken in Oranje, geforceerd dingen proberen, enz. Gewoon gedrag wat je tegen grotere tegenstanders niet wilt zien. Mijn inziens zet je Xavi op de positie neer waar hij zich prettig bij voelt, of hij is gewoon een invaller. Ik zou hem niet koste wat kost in het veld zetten. Dan moet je er gewoon voor kiezen om het systeem wat om te vormen zodat zoveel mogelijk spelers op een comfortabele positie staan, wat nu bij hem in ieder geval niet het geval is.

• bie100
PolarBear schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:46:
[...]

Bij Ajax heeft hij in 3 seizoenen 5 doelpunten gemaakt. Wat precies mijn punt bevestigd, je kan aan doelpunten een centrale/verdedigende middenvelder niet beoordelen. Wat ook een verschil is, de gemiddelde potjes in de Eredivisie zijn makkelijker dan in LaLiga.
.
Klopt het is ook geen doelpuntenmachine maar daarom kan je wel meer naar voren spelen kijk naar Duitsland die draaien nu ook omdat Toni Kroos mee doet die speelt wel meer met de bal naar voren

En ik vind De Jong niet minder dan Kroos maar goed dat hangt er ook vanaf wat de trainer van je wil in dat kader voert die zijn opdracht wel uit

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 08:06:
[...]

Ik vind dat Veerman het in grote wedstrijden nog niet echt heeft laten zien. Ik vond Koopmeiners altijd niks in Oranje maar die is wel gegroeid in zijn nieuwe aanvallende positie waar hij ook lekker meters maakt. Maar dat is dus niet meer de positie van Frenkie.
Eigenlijk geldt dat ‘het nog niet laten zien’ tot en met vorig seizoen voor zowel Reijnders als Veerman als Koopmeiners als Simons.

Af en toe fenomenaal, soms onzichtbaar.

Vanaf dit seizoen zijn ze alledrie gewoon fantastisch bezig.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
Ramzzz schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:40:
[...]

Eigenlijk geldt dat ‘het nog niet laten zien’ tot en met vorig seizoen voor zowel Reijnders als Veerman als Koopmeiners als Simons.

Af en toe fenomenaal, soms onzichtbaar.

Vanaf dit seizoen zijn ze alledrie gewoon fantastisch bezig.
Veerman laat het natuurlijk zien in de eredivisie maar in Europa ben ik nog niet overtuigd.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

D-e-n schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:07:
[...]

Veerman laat het natuurlijk zien in de eredivisie maar in Europa ben ik nog niet overtuigd.
Het niet (langer) overwinteren van PSV in de CL / Europa is met name te wijten aan het defensief tekortschieten van het team. En in mindere mate de afronding. Middenveld was echt uitstekend.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:41:
[...]

Het niet (langer) overwinteren van PSV in de CL / Europa is met name te wijten aan het defensief tekortschieten van het team. En in mindere mate de afronding. Middenveld was echt uitstekend.
Het middenveld maakt deel uit van diezelfde verdediging ;)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 17:15:
[...]

Het middenveld maakt deel uit van diezelfde verdediging ;)
Het ging vooral om de sluitpost. Niet voor niets werd bij elke sterker geachte tegenstander Ramalho vervangen achterin.

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:24:
En nee het slaat natuurlijk nergens op om Bergwijn te selecteren. Alleen met Koeman weet je het maar nooit.
26 spelers, 7 aanvallers

Wie zou jij dan selecteren ?

- Brobbey
- Depay
- Gakpo
- Malen
- Weghorst
- ?
- ?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2024 @ 06:13:
[...]

26 spelers, 7 aanvallers

- Brobbey
- Depay
- Gakpo
- Malen
- Weghorst
- ?
- ?
Bijvoorbeeld Zirkzee (als z’n blessure meevalt), Noa Lang en Xavi Simons om er zo eens nog drie uit de mouw te schudden ;)

Bergwijn heeft dit seizoen echt weinig laten zien. Een hattrick tegen een potentiële degradant doet daar weinig aan af. Ik zou nog eerder Sem Steijn meenemen.

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 13-05-2024 17:37 ]

XXXVI

Verwijderd

Zit Xavi Simons niet bij de middenvelders ?

Is Noa Lang alweer in training?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2024 @ 06:13:
[...]

26 spelers, 7 aanvallers

- Brobbey
- Depay
- Gakpo
- Malen
- Weghorst
- ?
- ?
Van Nistelrooij en van Basten
Pagina: 1 ... 109 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!