O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Door soort opmerkingen passen hier nietcarpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:26:
Die Duitsers vallen wel veel in de 16.
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 01-04-2024 23:49 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wij mochten willen dat de grasmat zo groen zag!OMX2000 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:26:
Hebben ze de grasmat van PSV even geleend daarzo. Dit is echt heel erg, gevaarlijk zelfs.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Rüdiger is trouwens echt een rare gozer. Verbruggen mag wel naar een top club, al hebben ze wel een goede trainer waar hij nu speelt.
Dat bedoel ik dus
De Ligt maakt bijna altijd teveel fouten
Verbruggen goed
Van de andere kant... Nederland nu echt slecht
Timber zie je helemaal niet
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 26-03-2024 22:28 ]
Price just went up!Exocet schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:27:
Keepertje hoor
Misschien maar helemaal niet meenemen naar het EK, genoeg andere optiesHarribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:28:
De Ligt maakt de ene fout na de andere.
Dat bedoel ik dus
Wat is er toch met hem gebeurd?Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:28:
Dat bedoel ik dus
Hij is gelukkig nog vrij jong, maar het is inderdaad echt bijzonder matig.
Je middenveld is het probleemHollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:29:
[...]
Wat is er toch met hem gebeurd?
Ja die speelt ook echt dramatische wedstrijd.Harribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:28:
Dat bedoel ik dus
Kut, 2-1.
Dit leek mij wel erg close en er niet overheen.
Is toch altijd zo met 'm.Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:29:
mooi zo koeman, als je gaat spelen om niet te verliezen dan verdien je niks
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De Ligt heb ik nooit veel gevonden eerlijk gezegd.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:29:
[...]
Wat is er toch met hem gebeurd?
Mij veel te traag in alles
Koeman heeft Moneyball gekeken en zet doelpunten op het veldHollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:22:
[...]
Die gaat mee hoor. Denk dat Koeman hem voornamelijk ziet als een soort van motivator voor in het team.
Ben even kwijt wie dat was bij de vorige toernooien, maar meestal heb je daar altijd van dit soort spelers tussenzitten.
Snap het wel, het is alleen zo zonde als er andere zijn die een kans verdienen.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Scoort met zijn bovenarm volgens mijMillie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:30:
Ok. Stel hij zat ... Geen hands??
sNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:30:
Van Dijk is toch ook een super beperkte speler.
Ach ik kan er wel mee leven. Nederland verdient nu ook niksPWM schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:30:
Nou, die was niet over de lijn.
De wissels brengen niks
Gifje?Millie-ano schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:30:
Ok. Stel hij zat ... Geen hands??
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat was bij Ajax echt nog niet zo, pas sinds het krachthonk in ItaliëHarribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:30:
[...]
De Ligt heb ik nooit veel gevonden eerlijk gezegd.
Mij veel te traag in alles
Hij gaat met de ogen dicht naar de bal om te koppen bij die cornersNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:30:
Van Dijk is toch ook een super beperkte speler.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Twijfel echt heel erg. Maar we zullen de techniek wel moeten geloven.
Edit: ja dus, niets gezegd.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 26-03-2024 22:33 ]
Ik gun Nederland nietsHarribo schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:31:
[...]
Ach ik kan er wel mee leven. Nederland verdient nu ook niks
De wissels brengen niks
Is deze doellijntechnologie uit Rusland?
[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 26-03-2024 22:33 ]
Ja wat een DSB'ers.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:32:
Wat een Duitsers, meteen wijzen naar de hand.
nggyu nglyd
Nou ik ben die ronding van de bal geneuzel ook wel beu.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:33:
Die bal zie je niet achter de lijn, en dan zie je een tekening dat die zeker 5 cm achter de paal was? WHUT
Midden van de bal nemen en dan >50% over de lijn is goal.
Xavi helemaal met z'n mediaboycot, meneer is op z'n pik getrapt omdat mensen vinden dat hij te weinig z'n best doet bij oranje.dglavimans schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:34:
Lekker blijven zitten joh Xavi en Wieffer, voor die 3 minuten lmao
nggyu nglyd
Het is grappig hoe snel je dingen ziet, die er vervolgens niet zijn.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:33:
Die bal zie je niet achter de lijn, en dan zie je een tekening dat die zeker 5 cm achter de paal was? WHUT
Is deze doellijntechnologie uit Rusland?
Is ook een woord voor, in dit soort gevallen ben ik dan blij met deze tech. Die 1/2mm. vind ik overdreven, maar hier is hij dus terecht.
Bij Ajax voelde hij zich thuis en in dat team werden zijn mindere kanten ongedaan gemaakt door anderenapis29 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:32:
[...]
Dat was bij Ajax echt nog niet zo, pas sinds het krachthonk in Italië
Tsja doet het toch meer dan aardig bij LeipzigQuad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:35:
[...]
Xavi helemaal met z'n mediaboycot, meneer is op z'n pik getrapt omdat mensen vinden dat hij te weinig z'n best doet bij oranje.
Misschien wilt die niet rennen voor Koeman, snap ik wel
Blind meeste caps en depay voor topscorer aller tijden sowieso.Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:35:
uitslag boeit toch ook niet, het gaat om het spel wat er is vertoond, en het was weer niet veel. En dan die drama wissels van herrr koeman die zijn vriendjes maar op blijft stellen. hopeloos as ever
Ik heb het ook niet over Leipzig.dglavimans schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Tsja doet het toch meer dan aardig bij Leipzig
nggyu nglyd
Leip word ik er van!
Dit is toch gewoon interland voetbal?Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:35:
uitslag boeit toch ook niet, het gaat om het spel wat er is vertoond, en het was weer niet veel. En dan die drama wissels van herrr koeman die zijn vriendjes maar op blijft stellen. hopeloos as ever
Laatst een podcast geluisterd van The Athletic en die zeiden ook dat het enorm tegen valt vergeleken met club voetbal.
Het zal mij niet verbazen als er straks meer club voetbal komt, en minder van dit soort vriendschappelijke nonsense.
Nou we treffen het wel met een aantal spelers...
[ Voor 11% gewijzigd door silmaril8 op 26-03-2024 22:38 ]
Dat is niet waar, hij is juist enorm goed geworden bij LIV. Hij is er nog niet zo lang ook.Exocet schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:37:
Gakpo lijkt er ook niet op vooruit gegaan sinds hij bij Liverpool zit.
Speelt niet altijd, maar is een prima speler voor hun.
Blijft staan in zijn ontwikkeling.Exocet schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:37:
Gakpo lijkt er ook niet op vooruit gegaan sinds hij bij Liverpool zit.
Nou Duitsland wilde graag winnen, Nederland niet.
Gratuliere
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hopelijk voor het EK….carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:38:
Wanneer kunnen we op z'n vroegst af zijn van Koeman?
Na het EKcarpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:38:
Wanneer kunnen we op z'n vroegst af zijn van Koeman?
Dat hij niet wil lopen voor Koeman oké, maar dan moet hij niet als een kleine baby gaan huilen wanneer de media hier wat van vindt.
nggyu nglyd
Tijd voor taal!Grindtegel schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:38:
Tijdt dat Guardiola bondscoach wordt
Pffff, wat een vooruitzicht. Waar is onze van Gaal
Hij doet eerder teveel dan te weinig.dglavimans schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Tsja doet het toch meer dan aardig bij Leipzig
Of we schaffen al dat dt, td en al die andere wazige regels af.
Ik heb gelezen wat kids moeten leren over onze Nederlandse taal, en dat is echt belachelijk geworden.
Gelukkig is het niet zo erg als de Franse taal.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:41:
[...]
Ik heb gelezen wat kids moeten leren over onze Nederlandse taal, en dat is echt belachelijk geworden.
Tsja Oranje en media ligt sowieso niet zo lekkerQuad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:39:
[...]
Dat hij niet wil lopen voor Koeman oké, maar dan moet hij niet als een kleine baby gaan huilen wanneer de media hier wat van vindt.
Inderdaad, wat verlang ik ook weer naar Van Gaal. Eigenlijk de enige echt goede coach die we in Oranje afgelopen 10-20 jaar hebben gehad.carpebios schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:40:
Pffff, wat een vooruitzicht. Waar is onze van Gaal
Ik zat me in te houden. Voor hetzelfde geld (geldt?) heeft de beste persoon dyslexie.
Ik trek ook van de Vaart enorm slecht.sNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:39:
Die commentatoren van de NOS trek ik echt slecht ook
Erg jammer, want vond hem juist een beetje een verademing. Maar sinds hij niet kritisch kon zijn op Steijn en hem zelfs verdedigde, geloof ik niet echt dat hij daar nog moet zitten.
Ik heb nu liever Pierre, en dat zegt erg veel.
DiscalculexiesNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:42:
[...]
Ik zat me in te houden. Voor hetzelfde geld (geldt?) heeft de beste persoon dyslexie.
Vond het nog niet zo slecht tm minuut 65.
Daarna leken er weinig nog echt zin in te hebben
Timber totaal niet gezien
Daar oefen je tocht óók voor? Om te kijken wat wisseld doen?D-e-n schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:39:
Dramatische wissels eigenlijk, werd alleen maar slechter
Dyslexie is anders, niet alleen op spelling.sNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:42:
[...]
Die kids leren niets anders dan jij en ik hebben gedaan. Dat ze buiten school vieze straattaal en op sociale media incorrect Nederlands leren is een ander probleem.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:41:
[...]
nggyu nglyd
Gemeen woord ook eigenlijk, dyslexie voor mensen die het hebben.. Kan het zelf amper spellensNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:42:
[...]
Je weet zelf makamba!Quad schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:44:
[...]
Die kids leren niets anders dan jij en ik hebben gedaan. Dat ze buiten school vieze straattaal en op sociale media incorrect Nederlands leren is een ander probleem.
Blokkeert hypocriete Wijnaldum nog steeds Vandaag Inside?dglavimans schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:42:
[...]
Tsja Oranje en media ligt sowieso niet zo lekkerWe hebben ook bloedzuig media hier elke buitenlandse coach zegt het die hier is
nggyu nglyd
Niet alleen maar een dyslectisch persoon zou dit kunnen doen.HollowGamer schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:44:
[...]
Dyslexie is anders, niet alleen op spelling.
VD Vaart vind ik wel oke. Ook samen met Pi air.
nee hoor, gewoon een stommietijd van mei.sNielz123 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:42:
[...]
Laten ze dat maar denkenSjah schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:43:
Naja das war es, Schwein zu Eins. Duitsland wint gewoon de EK.
Zo'n moeilijke overwinning op een minder gemotiveerd Oranje...
Die Duitsers kunnen op het ek noch wel die deksel auf die nase bekommen..;)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!