Weer een mooie aflevering, ik zou het verhaal anders vertellen en vooral wat minder snel, maar goed men kiest hiervoor en dan is het stuk voor stuk prima te pruimen als je het niet te serieus neemt.
In ieder geval de bevestiging dat men van diverse verhalen verspreid over de second age een verhaal heeft gemaakt en dat maakt het ook logisch dat men de boeken niet al te nauw volgt.
Weer een week wachten, ik heb niet vaak bij een serie dat ik daar moeite mee heb..
En ik trek een half puntje af van de score omdat Galadriel zo klein is, dat ziet me er net te dom uit op sommige momenten.
In ieder geval de bevestiging dat men van diverse verhalen verspreid over de second age een verhaal heeft gemaakt en dat maakt het ook logisch dat men de boeken niet al te nauw volgt.
Weer een week wachten, ik heb niet vaak bij een serie dat ik daar moeite mee heb..
En ik trek een half puntje af van de score omdat Galadriel zo klein is, dat ziet me er net te dom uit op sommige momenten.
HotD spoiler:Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:18:
spoiler:Het is wel minimalistisch ja. Het plot vereist dat ze Halbrand tegen komt maar die extra's worden wel erg snel afgeserveerd, praktisch binnen een minuut volgens mij. Waarbij alleen de noodzakelijke anime-hoofdrolkarakters overblijven en de rest verdwijnt.
Zoiets zie je een stuk minder in bijv. Game of Thrones, waardoor dat er 'echter'/realistischer uit ziet.
Dit ziet er iets te gerushed en gemaakt uit. Alsof het slechts een 'musical' is waarbij alleen de hoofdpersonen op het podium staan en de rest wordt uitgefilterd.
spoiler:
Ondertussen in HotD praat men einde van een aflevering over een leger en vloot, waar ze die crabgozer mee gaan aanpakken, volgende aflevering = 1 scene later liggen ze allemaal dood op het strand, volgende scene praat men over 700 voetsoldaten en 16 schepen die ze nog overhebben. Daar gaan de bijfiguren toch iets sneller dood.. 
Misschien heeft ie dat wel zelf gedaan als hint naar degene die hem vonden, denkt men alleen dat Sauron dat gedaan heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:37:
[...]
spoiler:wel jammer dat de theorie over Sauron's sigil klopt, beetje goedkoop... en waarom zou Sauron dat in het lichaam van Finrod kerven? Da's nogal het verraden van je eigen plan
erutangiS