Dat heeft volgens mij vooral te maken met het karakter van die kritiek. Die gaat grotendeels niet over de serie zelf maar over de eigen verwachtingen t.a.v. de serie.Verwijderd schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:01:
[...]
dat zal zo zijn maar mensen houden niet van aanhoudende negativiteit. Dat moet het veld ruimen, moet maar gaan zeuren in een eigen topic.
Zogenaamde? Je wilt beweren dat er niet al maanden voor de release van de eerste ep een soort van haatcampagne gaande was? Dat mensen (of bots?) de serie massaal bombarderen met 1-en geen feit is maar fantasie?Het gelinkte artikel geeft zelf ook een sneer naar de zogenaamde 'internet trolls' met hun 'review bombing'.
Lijkt me heel verstandig van ze. Luisteren naar toxic trolls is net zo'n goed plan als onderhandelen met Orcs.Ik heb vooralsnog geen zelfkritiek gezien, dat ze eens een stap terugnemen en kijken naar de review bombing en de toxic trolls naar wat die te zeggen hebben en of ze er misschien van willen leren.
Jij hebt een palantir waarin je de toekomstige kwaliteit van de serie al gezien hebt? Als je nu al weet dat je de hele serie blijft klagen, man man.... zwaar leven lijkt me...De rest zou volgens het artikel ook al wel groen licht hebben gekregen initieel van de Estate.
misschien dat de producers nog iets gaan tweaken maar indien niet dan kunnen we tot seizoen 5 gaan klagen en knerpen wat we willen maar zoals Edit al schrijft: dat mag gewoon in een geisoleerd topic voor de klagers
Hij wil.