[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.044 views

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Sinds de oorlogspraat is de prijs van gas en graan gestegen.. Hmm wat exporteert Rusland in grote hoeveelheid? Yep. Laat staan dat de timing ook wel erg opzichtig is want wintertijd, dus meer gas nodig.

We hebben ons afhankelijk gemaakt van een buitenlandse macht die gangsterpraktijken niet schuwt om buitenlandse politiek te bedrijven. Knokploegje op de grens zetten is blijkbaar genoeg om die afhankelijkheden pijnlijk bloot te leggen. De eveneens opzichtige timing dat Rusland nu pro-crypto berichten naar buiten brengt.

Ik vind het vooral sneu voor de Oekraïners die net zoals wij gewoon hun leven willen leiden en 0% boodschap hebben aan al die sneue figuren met megalomane grootheidswaanzin. En dat allemaal omdat een paar onzekere, botox ingespoten 'leiders' zich willen meten aan elkaar en zich wellusten op nog een procentje meer rijkdom te vergaren. Terwijl ze al zoveel meer hebben dan het volk wat ze horen te vertegenwoordigen.

Doe mij maar een Overheids DAO waar ik met een NFT kan stemmen op beleid per issue. Eén keer per half jaar via je mobiel stemmen op 10-15 grote landelijke issues. Om het jaar hetzelfde voor het gemeentelijk niveau. En alles wat bijdraagt aan de besluitvorming wordt vastgelegd op een ledger. Gedecentraliseerd, zonder kleuring en/of invloed op het proces, geen lobby's en 100% een volledige vertaling van de will of the people.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Waarom zou je als land in tijden van oorlog crypto in willen stappen? :?
Geen idee, maar dat zeggen de "crypto-experts" op twitter en waarschijnlijk ook op facebook.

Zero.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Waarom zou je als land in tijden van oorlog crypto in willen stappen? :?
Je moet wel lezen he!

Staat er toch duidelijk bij, dat het van Twitter komt ? Meer hoef je niet te weten, dus het klopt gewoon.. Duhh! :O

UberLurker Departement #GG.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:22

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:56:
[...]

Je moet wel lezen he!

Staat er toch duidelijk bij, dat het van Twitter komt ? Meer hoef je niet te weten, dus het klopt gewoon.. Duhh! :O
Staat niet op feesboek! Dus is het niet waar :')

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:12

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:56:
[...]

Je moet wel lezen he!

Het heb ook Facebook Twitter gestaan!!

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:57:
[...]

Staat niet op feesboek! Dus is het niet waar :')
Staat nog niet op Feesboek! Dus ben je er vroeg bij, stel als het daar straks ook nog eens staat, ben je helemaal Bacon-buyer!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:58:
[...]

Staat nog niet op Feesboek! Dus ben je er vroeg bij, stel als het daar straks ook nog eens staat, ben je helemaal Bacon-buyer!
Oh dan ga ik al helemaal!! ....niks veranderen aan mijn plan in crypto :')

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
mannowlahn schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:24:
[...]
Dat was niet mijn bedoeling hoor :+
Was ook sarcastisch bedoeld. ;)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

In welk topic zit ik nu weer??? Ik heb weer eens op het verkeerde linkje zitten klikken denk ik.

Zat net te overdenken trouwens dat ik al een tijd in een mild negatieve setting zit qua crypto. Kabbelende trends, neerwaartse spiraal, etc. etc. Hier komen ook meer negatieve dan positieve berichten voorbij en soms laat je je meeslepen.

Echter, zojuist weer even mijn PF's zitten bijwerken na de wijzigingen afgelopen week en de stake vergoedingen toegevoegd en ik heb helemaal geen reden om te klagen. Ouwe boomer zeurpiet die ik er ben.

De inleg is eruit gehaald, de winst is heerlijk alweer ruim 3,5 a 4 x mijn initiële inleg na wat trades de afgelopen tijd en ik zit pas sinds 10 maanden in deze geitenweide waar de worstjes, stippen, groentestengels en nutteloze dikke tech je om de oren vliegen.

Ff een dagje tevreden zijn met wat ik heb. Morgen zie ik het vervolg wel weer.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:04:
In welk topic zit ik nu weer??? Ik heb weer eens op het verkeerde linkje zitten klikken denk ik.

Zat net te overdenken trouwens dat ik al een tijd in een mild negatieve setting zit qua crypto. Kabbelende trends, neerwaartse spiraal, etc. etc. Hier komen ook meer negatieve dan positieve berichten voorbij en soms laat je je meeslepen.

Echter, zojuist weer even mijn PF's zitten bijwerken na de wijzigingen afgelopen week en de stake vergoedingen toegevoegd en ik heb helemaal geen reden om te klagen. Ouwe boomer zeurpiet die ik er ben.

De inleg is eruit gehaald, de winst is heerlijk alweer ruim 3,5 a 4 x mijn initiële inleg na wat trades de afgelopen tijd en ik zit pas sinds 10 maanden in deze geitenweide waar de worstjes, stippen, groentestengels en nutteloze dikke tech je om de oren vliegen.

Ff een dagje tevreden zijn met wat ik heb. Morgen zie ik het vervolg wel weer.
En zo hoort het.. Het enige wat ik nog aanpas aan mijn crypto plan, is de tijdline... We wachten gewoon wat langer...

Mochten mensen 10 jaar geleden een deposito rekening hebben afgesloten met een x bedrag... Of deze mensen hadden 10 jaar geleden een BTC-deposito afgesloten waren ze er toch bekaaider vanaf gekomen :)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:42:
He kan veel zeggen over Putin, maar hij is wel een sterke leider!

wat heeft VS? Biden
Nederland heeft Rutte 🥲
EU en VS zijn hier de oorlogvoeders op dit moment....
Dit is wel echt een troll toch?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:58:
[...]

tijdens mijn werk luister ik naar BNR podcast.... maar idd heeft iemand tips?
Luistert lekker weg (y)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:44
Proberen het dit jaar gewoon nog een keer? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Jedi_Pimp
Richh schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:57:

[Twitter]
Zag het ook net voorbijkomen. Vrij triest :)

In ander nieuws: alles rood, behalve B/$. Paradigm shift confirmed, new world order incoming. Fiat overbodig. Dit was het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpupNdwdOquXwqzTDaF19BRvLwk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OCkMgOjnS3WD7KjBnLjNN9cH.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Skrunsies
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:01:
[...]

Zag het ook net voorbijkomen. Vrij triest :)

In ander nieuws: alles rood, behalve B/$. Paradigm shift confirmed, new world order incoming. Fiat overbodig. Dit was het.

[Afbeelding]
En hoeveel % was de olieprijs gezakt?

Signs.... signs everywere :+

• Pelox
Meestal zit ik er met mijn gevoel hartstikke naast, maar ik denk dat komende woensdag of donderdag na het bezoek van de duitse bondskanselier aan rusland er handjes worden geschud voor de camera en we keihard gaan moonen. Maar zoals ik al aangaf zit ik er meestal vreselijk naast.

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online

[Twitter]
2023??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9w8Tioz1BHVeD5C0XMits7uQhsQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eL4zUdiUNyYhTfaxapVETBCR.gif?f=user_large

• Jedi_Pimp
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:04:
Meestal zit ik er met mijn gevoel hartstikke naast, maar ik denk dat komende woensdag of donderdag na het bezoek van de duitse bondskanselier aan rusland er handjes worden geschud voor de camera en we keihard gaan moonen. Maar zoals ik al aangaf zit ik er meestal vreselijk naast.
De Fed emergency meeting inzake rate hikes is veel belangrijker dan dit conflict (voor de koersen, that is).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R2isoq0Pt7rIuZMxZyzOooIy7ps=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Z6tPsmg4mIPpc0KKODESPZCf.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6S1hg7zkcltAHHzInv4_jX7rpI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1QirGb8uM6DXrGRMldisob0I.png?f=user_large

En voor de Boomers onder ons:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbSa3t-FBYOikdwdjqTi4zMu6G8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ggKXDGInGA24hZ9tLeJooRcv.png?f=fotoalbum_large

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Of we dan gaan 🚀 moonen 🚀 weet ik niet, maar dat men handjes gaat schudden en het daarmee klaar is, dat zie ik ook wel gebeuren ja.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
Jedi_Pimp schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:08:
[...]

De Fed emergency meeting inzake rate hikes is veel belangrijker dan dit conflict (voor de koersen, that is).
Daar geloof ik niet in. Als het conflict echt escaleert dan gaan de koersen hard onderuit. Maar ik denkt niet dat het zover komt. Ik hou rekening met het Pelox scenario.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:12:
[...]

Daar geloof ik niet in. Als het conflict echt escaleert dan gaan de koersen hard onderuit. Maar ik denkt niet dat het zover komt. Ik hou rekening met het Pelox scenario.
Ahaa Plan P it is..

Zero.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:44
Is short-term zeker beter voor de koersen :P en bovenal natuurlijk voor de mensheid.

Maar laten we wel wezen, zonder massale onrust en een munt die we wéér als een malle moeten bijdrukken om de afdeling Defensie te financieren, komt deze financiële cyclus zo uiteindelijk wel weer tot een einde. Dan zet de conjunctuurklok door naar 'rekt' :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:03:
[...]

En hoeveel % was de olieprijs gezakt?

Signs.... signs everywere :+
de Brent maar 0,8%. Petro-Chemie Industrie valt wel mee qua daling.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:33

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Het is toch een standaard meeting die ze elke maand (of zo iets) houden? Maar inderdaad, als de uitkomt daarvan negatief afwijkt van de voorspellingen, dan kan het geheel nog wel eens verder zakken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• zwembroek
Ik zit nu al maanden te azen op EWT maar deze wil maar niet zakken. Goed muntje.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:30
[...]

Ik denk dat een invasie door Rusland echt wel meer teweeg gaat brengen. Fed zal ook wel wat doen, maar dat zit al in de prijs omdat we recent dit gezeik al hadden. Rusland en globale conflict is hele andere orde.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:18:
Ik zit nu al maanden te azen op EWT maar deze wil maar niet zakken. Goed muntje.
Ik zit al maanden te azen op BTC, maar ik heb geen fiat :F

• zwembroek
Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:19:
[...]

Ik zit al maanden te azen op BTC, maar ik heb geen fiat :F
lol maar je hebt wel een dikke cashback card. Ik maar wachten op mijn Nexo kaart. Zonet weer een tank met vloeibaar goud gevuld....dan verlicht zon cashback de pijn. Misschien toch maar naar een andere kaart kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 14-02-2022 15:22 ]

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:12:
[...]

Nah, is allang ingeprijsd. Kijk ook naar de communicatiestrategie van de VS. Iedereen denkt dat Biden en zijn adviseurs dom zijn en fouten maken, maar alles is doordacht en verloopt tot nu toe volgens plan. Ook de uitgesproken vermeende 'zekerheid' dat Putin zou aanvallen. Erg slim. Er komt ook een conflict, maar geen full-blown oorlog met Russische troepen richting Kiev. Als dat laatste gebeurt, krijg je een behoorlijk schokeffect op de beurs, maar een conflict zal los van wat rode dagen niet tot een bloedbad zorgen op de beurs. IMO :)

Ik denk overigens dat het Pelox effect ook zeker kan gebeuren, maar dan om andere redenen: de Fed die niet overgaat tot 0.5 bp verhoging in maart. Dan krijg je de bounce der bounces en gaan we eindelijk de relief rally in die ons beloofd is voordat de échte bear inzet :P

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:20:
[...]

lol maar je hebt wel een dikke cashback card. Ik maar wachten op mijn Nexo kaart.
Ruilen? :>

Ik jou PF jij die van mij. Krijg je het cardje erbij :9

En anders wil ik wel voorschieten joh! Krijg jij de CRO tjes van mij. Cryptobuddies *;

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:22:
[...]

En anders wil ik wel voorschieten joh! Krijg jij de CRO tjes van mij. Cryptobuddies *;
Als @zwembroek niet wil ruilen offer ik mij wel op! (y)

• Jedi_Pimp
mannowlahn schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat een invasie door Rusland echt wel meer teweeg gaat brengen. Fed zal ook wel wat doen, maar dat zit al in de prijs omdat we recent dit gezeik al hadden. Rusland en globale conflict is hele andere orde.
Nee hoor, lees hierboven. We (of de meesten van ons) lijken ook vergeten dat er al jarenlang oorlog is met duizenden doden. Een 'invasie' is een veel te breed begrip en Poetin zal in heel, héél weinig scenario's kiezen voor een daadwerkelijke oorlog met troepen richting Kiev.

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:23:
[...]

Als @zwembroek niet wil ruilen offer ik mij wel op! (y)
Is goed! Doe ik je eerst effe een tikkie voor mijn inleg _O-

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

lol maar je hebt wel een dikke cashback card. Ik maar wachten op mijn Nexo kaart. Zonet weer een tank met vloeibaar goud gevuld....dan verlicht zon cashback de pijn. Misschien toch maar naar een andere kaart kijken.
Lees net je edit…

Moet je eerijk bekennen dat ik daar misschien nog wel het meest blij mee ben, met die card. Helemaal als volgend jaar maestro eruit gaat :)

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:22:
[...]

Nah, is allang ingeprijsd. Kijk ook naar de communicatiestrategie van de VS. Iedereen denkt dat Biden en zijn adviseurs dom zijn en fouten maken, maar alles is doordacht en verloopt tot nu toe volgens plan. Ook de uitgesproken vermeende 'zekerheid' dat Putin zou aanvallen. Erg slim. Er komt ook een conflict, maar geen full-blown oorlog met Russische troepen richting Kiev. Als dat laatste gebeurt, krijg je een behoorlijk schokeffect op de beurs, maar een conflict zal los van wat rode dagen niet tot een bloedbad zorgen op de beurs. IMO :)

Ik denk overigens dat het Pelox effect ook zeker kan gebeuren, maar dan om andere redenen: de Fed die niet overgaat tot 0.5 bp verhoging in maart. Dan krijg je de bounce der bounces en gaan we eindelijk de relief rally in die ons beloofd is voordat de échte bear inzet :P
Als zo'n bear dan pas in 2023 echt doorzet dan zijn we er rond maart 2024 alweer vanaf omdat dan de volgende halving alweer voor de deur staat. Een korte hevige bear die diep genoeg gaat om flink wat posities in te nemen zou wel lekker zijn.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De koers kabbelt op en neer. Mooi moment om milfs te spotten in Venetië. Oh wacht dat deed een andere Tweaker al :+ Dan hou ik het bij eiland hoppen oOo

• zwembroek
Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:22:
[...]

Ik pas. :P

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Maan!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
[...]

deze week of de week erop ben ik in bezit van 3% cashback 🙌 (dca/dva)
afgelopen weekend mijn vrouw overgehaald om fiat geld te investeren in cdc 👍

nothing stops this train

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:35

[Twitter]
Er is hem alles aan gelegen het maar te verdraaien. Want voor hem is dit niet meer dan een "business model" voor zichzelf. (zeker gezien het aantal volgers inmiddels)

[ Voor 5% gewijzigd door ytr81 op 14-02-2022 15:34 ]

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Goed om te lezen dat jullie beide kanten op kunnen beargumenteren qua prijs directie. Je kunt niet beargumenteren zonder het woord bear lol Houden jullie ook rekening met de prijs beide kanten op? Selling targets en goeie DCA out als we weer omhoog gaan en wat fiat klaar staan om de dip te kopen als we nog een beetje kelderen?

Ik vond de Crypto Bowl ad van FTX dit jaar echt leuk, zeker als je fan bent van Larry David dan kan je deze wel waarderen:

[YouTube: Don't Miss Out | Larry's Cut]
[Twitter: https://twitter.com/FTX_Official/status/1493028625825869828?s=20&t=9XzlseSHSY2p8JSkfqlPRg]

• keepitfrosty
  • Laatst online: 14-01 11:12

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of fans van ene Maan die meent te kunnen zingen? }:O

• Kol Nedra
misschien is hij wel een one minute man 🥲

nothing stops this train

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:03
_/-\o_ Hij maakt hem ook gewoon he!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
Ik heb al slecht geslapen vannacht, dit soort actie helpt niet echt mee...
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZXJKzN3/Knipsel.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-fQ7zq_ptU1Vl3-DSYA3rCU9hU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iqwObBeWz9mxxBPnrkAwXCX0.gif?f=user_large

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

Joosie200 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:36:
[...]

Of fans van ene Maan die meent te kunnen zingen? }:O
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fimage.freepik.com%2Fvrije-vector%2Fastronaut-zingen-op-maan-pictogram-illustratie-spaceman-mascotte-stripfiguur-wetenschap-pictogram-concept-geisoleerd_138676-974.jpg&f=1&nofb=1

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Slaat helemaal nergens op, maar je hebt mij laten lachen _O-

• resusaapje
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:18:
Uitdrukking van afkeer, derde persoon enkelvoud: EWT

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:23:
[...]

Slaat helemaal nergens op, maar je hebt mij laten lachen _O-
Die kop van die hond ook :).

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik ontving vandaag de Plutus card. 3% cashback zonder dat je iets hoeft te staken. Kwam binnen een maand binnen, misschien een goede tip voor degenen die nog wat cashback willen.

Ik heb de kaart nog niet gebruikt. Iemand anders al ervaringen?

https://plutus.it/card

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:49

raq

Ben een tijdje crypto-moe geweest en heb alles een stuk minder op de voet gevolgd dan voorheen. Ondertussen heb ik een paar bags verzameld die ik voorlopig (6mnd) vast wil houden en leek me handig om te gaan staken. Nu ben ik nog niet echt bekend met staken…
Nu wil ik niet voor elk muntje een aparte wallet of platform gebruiken, dus ik ben op zoek naar de best passende oplossing waarbij we passief inkomen genereren en niet nog op allerlei platforms/wallets accounts aan moet maken.

Op onderstaande platforms/exchanges ben ik al actief:
1. Binance
2. Kucoin
3. Coinbase
4. Bittrex
5. Bitvavo
6. Metamask wallet
7. BSC
8. Safepal wallet
9. Keplr wallet

Volgende coins wil ik voor plusminus 6mnd wegzetten:
1. Atom, in keplr wallet (voor staking en airdrops).
2. XTZ, kan op binance a 6%, zit nu vol. Kan ook op coinbase.
3. SFP, in de sfp-wallet zit een ‘earn’ optie, hier zou je iets met SFP moeten kunnen maar volgens mij loopt er nu niets daar.
4. KNC, kan op binance a 17,9%.
5. SNX, kan via metamask op staking.synthetix.io.
6. XYM, geen idee hoe of waar.
7. KAVA, kan op binance á 15.8% en via keplr.
8. NOIA/Syntropy, kan via metamask á 25%.
9. EWT, kan via metamask via https://stake-ewt.io/, maar die zit vol tot april.
10. BNB, blijft in Binance vault voor cashback en launchpools
11. BTC
12. ETH, bij coinbase als eth2.0 te staken.

Met bovenstaande coins en platforms ben ik op zoek naar voordelige staking en dit op zo min mogelijk plekken. Ik ben nog niet thuis in het staken dus ik ben op zoek naar de voor mij best passende platform(s) voor coins, welk(e) platform(s) is dan the-way-to-go? Details zoek ik zelf verder weer uit, heb alleen duw in de juiste richting nodig.

De tijd leert of het tij keert

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

raq schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:38:
Ben een tijdje crypto-moe geweest en heb alles een stuk minder op de voet gevolgd dan voorheen. Ondertussen heb ik een paar bags verzameld die ik voorlopig (6mnd) vast wil houden en leek me handig om te gaan staken. Nu ben ik nog niet echt bekend met staken…
Nu wil ik niet voor elk muntje een aparte wallet of platform gebruiken, dus ik ben op zoek naar de best passende oplossing waarbij we passief inkomen genereren en niet nog op allerlei platforms/wallets accounts aan moet maken.

Op onderstaande platforms/exchanges ben ik al actief:
1. Binance
2. Kucoin
3. Coinbase
4. Bittrex
5. Bitvavo
6. Metamask wallet
7. BSC
8. Safepal wallet
9. Keplr wallet

Volgende coins wil ik voor plusminus 6mnd wegzetten:
1. Atom, in keplr wallet (voor staking en airdrops).
2. XTZ, kan op binance a 6%, zit nu vol. Kan ook op coinbase.
3. SFP, in de sfp-wallet zit een ‘earn’ optie, hier zou je iets met SFP moeten kunnen maar volgens mij loopt er nu niets daar.
4. KNC, kan op binance a 17,9%.
5. SNX, kan via metamask op staking.synthetix.io.
6. XYM, geen idee hoe of waar.
7. KAVA, kan op binance á 15.8% en via keplr.
8. NOIA/Syntropy, kan via metamask á 25%.
9. EWT, kan via metamask via https://stake-ewt.io/, maar die zit vol tot april.
10. BNB, blijft in Binance vault voor cashback en launchpools
11. BTC
12. ETH, bij coinbase als eth2.0 te staken.

Met bovenstaande coins en platforms ben ik op zoek naar voordelige staking en dit op zo min mogelijk plekken. Ik ben nog niet thuis in het staken dus ik ben op zoek naar de voor mij best passende platform(s) voor coins, welk(e) platform(s) is dan the-way-to-go? Details zoek ik zelf verder weer uit, heb alleen duw in de juiste richting nodig.
Ik weet dat je niet nog breder wilt qua platforms, maar bij Kraken geeft KAVA 24%, XTZ 4,7%, ATOM 7,5% en ETH 2.0 4-7%. Aangezien dit flexibel staken is en deze niet vol zitten EN auto compound is, wilde ik hem even noemen. Wellicht is je fluf KAVA dusdanig groot dat het interessant genoeg voor je is.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z20h1cqX1-a0b5ZM0maD_dT1lBQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Nzwmh8h8CpfwV5v3qBA2EpRE.jpg?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 14-02-2022 17:48 ]

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sinds vannacht alweer 200 dollar omhoog geschoten, kijken of er een nieuw bodempje gevormd kan worden en een nieuw piekje zoeken.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:43
Hmm, sta opeens rond 7300 in Nexo card wachtrij, lijkt wel snel te gaan nu (vorige week nog 300.000+)

Ga ook maar DCA'n bij Nexo, 7,50 voor zowel btc als eth terugtrekfooi bij Bitvavo is me nu ook te gortig. Bovendien krijg ik ook nog 8% op de fiat die op DCA staat te wachten, zelfde op geDCAde btc en eth en af en toe gratis naar Ledger terugtrekken. Win win, lijkt me, waarom deed ik dat eerder niet al?
(Hoewel het natuurlijk nog lang niet zo gortig is als bij Binance met hun 0,005 BTC)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

En alweer meer.

Ik vroeg net zowaar af waarom m'n PF zo groen was vandaag. Best dom eigenlijk.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Glenn Hoddle schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:39:
[...]

En alweer meer.

Heb er maar een flufje in staan, maar het is wel leuk om zo het een beetje te volgen. Alles met Tomb etc laat ik nog wel ff voor wat het is :p

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCJxwtWE46CqOL57caiTn-GkZN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIEgdhZrmOOQkM7fJYZOkG1d.jpg?f=fotoalbum_large

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:49

raq

Ngangatar schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:45:
[...]

Ik weet dat je niet nog breder wilt qua platforms, maar bij Kraken geeft KAVA 24%, XTZ 4,7%, ATOM 7,5% en ETH 2.0 4-7%. Aangezien dit flexibel staken is en deze niet vol zitten EN auto compound is, wilde ik hem even noemen. Wellicht is je fluf KAVA dusdanig groot dat het interessant genoeg voor je is.
Fluf Kava is zeker de moeite waard, heb 'm nu via Keplr gestaked volgens mij ook rond de 25%. Wat dan wel weer irritant is, is dat ik alles gestaked (Atom en KAVA) heb en je dus geen transactiefee kan betalen om je rewards te claimen of ze uit staking te halen (want die funds zijn gestaked). 8)7

Met autocompound bij Kraken heb je dit probleem niet (?) en profiteer je hier ook van de airdrops op cosmos?

De tijd leert of het tij keert

• Moiety
Het lijkt erop dat een hoop van die gewonnen zieltjes tijdens de superbowl, vanmiddag een aantal spaarcentjes in crypto hebben gestoken en nu massaal in paniek raken.

• Pelox
Kinderen naar bed gebracht.. BTC -1000 dollar.

Zero.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Moiety schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:12:
Het lijkt erop dat een hoop van die gewonnen zieltjes tijdens de superbowl, vanmiddag een aantal spaarcentjes in crypto hebben gestoken en nu massaal in paniek raken.
Waar hebben ze geld in gestoken vannacht dan? Niet in BTC iig..

• Moiety
De grote jongens nemen het wel weer over

• Moiety
Deman23 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:14:
[...]

Waar hebben ze geld in gestoken vannacht dan? Niet in BTC iig..
In allerlei shitcoins waar je “in principe” nog rijk mee kunt worden als je niet heel veel te besteden hebt

• Ray_
  • Laatst online: 14:10
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:13:
Altijd hetzelfde liedje bij jou hè? Stel je ze dan ook voor een keuze? "Pappa kan vanavond een verhaaltje voorlezen of wederom proberen jullie collegegeld veilig te stellen. Nee, je moét kiezen, beide is niet mogelijk".

• Moiety
Breng jij zelf je kinderen naar bed? Zeker geen bitcoin gekocht 10 jaar geleden? Ik heb daar 2 18 jarige blonde Nannies voor.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:45
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:46:
[...]

Steven Glennis.. rare naam.
Gevalletje klok en klepel was het :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:45
Net “de” aflevering gezien van Sander en de kloof.

Ik kwamen een paar jaar geleden achter dat alleen blijven werken niet op schiet. Zeker met de huidige rente optie spaarrekening.

Die Madelon op de boot was dan weer een beetje meh.
Apart mens

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:21:
Hmm, sta opeens rond 7300 in Nexo card wachtrij, lijkt wel snel te gaan nu (vorige week nog 300.000+)

Ga ook maar DCA'n bij Nexo, 7,50 voor zowel btc als eth terugtrekfooi bij Bitvavo is me nu ook te gortig. Bovendien krijg ik ook nog 8% op de fiat die op DCA staat te wachten, zelfde op geDCAde btc en eth en af en toe gratis naar Ledger terugtrekken. Win win, lijkt me, waarom deed ik dat eerder niet al?
(Hoewel het natuurlijk nog lang niet zo gortig is als bij Binance met hun 0,005 BTC)
Vooral NEXO gebruiken! Maar de feed zijn we weer hoog. Met platinum is het te doen.

Jammer dat de kaart geen platinum voordelen geeft. Al werkt dat niet met de huidige structuur.

Ik sta nog steeds 280k zoiets. Geen verandering

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Moiety
Hmmm, wat was die level of resistence ookalweer die gehouden moet worden om bullish te zijn? 39k of 41k?

• Moiety
Lijk erop dat we die gaan bereiken

[ Voor 22% gewijzigd door Moiety op 14-02-2022 20:28 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSR2Us78o_GBB12EoiyoUAJfoCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdeSRl10R5iXCDE8VOF6SYNq.jpg?f=fotoalbum_large

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Coldcat schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:25:
[...]

Vooral NEXO gebruiken! Maar de feed zijn we weer hoog. Met platinum is het te doen.

Jammer dat de kaart geen platinum voordelen geeft. Al werkt dat niet met de huidige structuur.

Ik sta nog steeds 280k zoiets. Geen verandering
Ze verwerken wel wat, of ze strooien met random waitlist nummers? Heb hier al 400k en 200k en 15k gezien. 200k was de eerste….

• zwembroek
Sta bij Nexo op positie #4335. Schiet mooi op nu.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 14-02-2022 20:45 ]

• Jedi_Pimp

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

raq schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:11:
[...]

Fluf Kava is zeker de moeite waard, heb 'm nu via Keplr gestaked volgens mij ook rond de 25%. Wat dan wel weer irritant is, is dat ik alles gestaked (Atom en KAVA) heb en je dus geen transactiefee kan betalen om je rewards te claimen of ze uit staking te halen (want die funds zijn gestaked). 8)7

Met autocompound bij Kraken heb je dit probleem niet (?) en profiteer je hier ook van de airdrops op cosmos?
Dat probleem heb je dan inderdaad niet, ik heb alles volledig in staking zonder reserve.
Airdrops op cosmos bij Kraken is mij onbekend.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik kan niet wachten tot je kinderen oud genoeg zijn om jou naar bed te brengen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Tja, en als het toch onjuist blijkt te zijn en morgen schudden Putin en Scholz de handjes schudden dikke relieve bounce en *O* ?
Ik hoop maar gewoon dat de informatie/aanwijzingen niet correct zijn en er geen oorlog komt, niet voor mijn stonks of crypto maar voor de mensen die er (direct of indirect, als het echt uit de klauwen loopt wij allemaal dus) door geraakt worden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:39:
[...]

En alweer meer.

Haha, ik heb dat dus ook al een paar dagen gehad, dat alle munten in het rood stonden, BIFI als enige in het groen en daardoor complete Binance PF in het groen. Nog een klein pufje en aankoopbedrag in nog geen maand verdubbeld.

• Pelox
YES schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:51:
[...]

Tja, en als het toch onjuist blijkt te zijn en morgen schudden Putin en Scholz de handjes schudden dikke relieve bounce en *O* ?
Ik hoop maar gewoon dat de informatie/aanwijzingen niet correct zijn en er geen oorlog komt, niet voor mijn stonks of crypto maar voor de mensen die er (direct of indirect, als het echt uit de klauwen loopt wij allemaal dus) door geraakt worden.
De media heeft er in ieder geval zin in.. corona-moe zeker.

Zero.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:54:
[...]

De media heeft er in ieder geval zin in.. corona-moe zeker.
Dat idee heb ik ook. Die stoken de boel het meeste op...

• Moiety

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60rPQiHCs1jACy9SME02JhBrY8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I9U3JJt2EyNPmPeykAGvKwml.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16

Vis

Waarschijnlijk aan dezelfde verkoper met een andere wallet. Of een whale vriendje.. Zo nep deze NFT zooi.

Ik zie NFT's wel echt een toekomst hebben, maar niet die apen en pixel shit, dat riekt naar witwasserij.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Skrunsies
  • Niet online
Oehhhh

Ik heb hem een beetje aangepast..

Omdat jullie mijn crypto buddies zijn, vraag ik er maar 6 ETH voor :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxuxPg8bUAEg7FSmVvLRq5Nr5YU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GPbgp8D5TQTnqGtNFTVPH6w8.jpg?f=user_large

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Vis schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:13:
[...]

Waarschijnlijk aan dezelfde verkoper met een andere wallet. Of een whale vriendje.. Zo nep deze NFT zooi.

Ik zie NFT's wel echt een toekomst hebben, maar niet die apen en pixel shit, dat riekt naar witwasserij.
Bij Acala zijn er ook een paar NFT's te scoren als je er vroeg bij was, momenteel nog eentje. Ik heb ze bijna allemaal.

Het gerucht gaat dat de NFT's in dat platform een extra nut krijgen. Toegang tot bepaalde pools of whatever. Wellicht als een soort gold card, een beloning voor de eerste enthousiastelingen. Als NFT's op deze manier gebruikt gaan worden dan kunnen ze best heel veel waard worden. Iemand die met veel geld namelijk iets wil doen, en dat alleen kan doen met een 'goldcard'/'joker' (zo noem ik het maar even) heeft daar vast veel geld voor over. Iemand met weinig geld, waardoor percentages niet renderen verkoopt zo'n NFT wel aan zo'n gast.

https://opensea.io/seaart

• Kol Nedra
when BIFI $800? 😢

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Als we dan toch NFT's maken.. Ik heb ook een geheel eigen en unieke creatie gemaakt. Nog even aan een blockchain knopen ergens en dan kunnen jullie beginnen te bieden. Niet nu meteen jatten hè!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vq3eD-NPlWAGcIoza60hJKykdHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xnOKSsXtNA4VNbZoev6e3qPB.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door YES op 14-02-2022 21:29 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:26:
Als we dan toch NFT's maken.. Ik heb ook een geheel eigen en unieke creatie gemaakt. Nog even aan een blockchain knopen ergens en dan kunnen jullie beginnen te bieden. Niet nu meteen jatten hè!
[Afbeelding]
Lijkt wel op die van mij :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bRMBHIZmXEEnkHQ8yrZhhSc_lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Heb de mijne alweer iets aangepast, nu niet weer met je goedkope edit software verkrachten hè!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dunne CRO vandaag :|

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:30:
[...]

Heb de mijne alweer iets aangepast, nu niet weer met je goedkope edit software verkrachten hè!
HAHAHAHAH!
Ga hier helemaal rekt. Maar de tranen van het lachen springen mij hier uit de ogen _O- ( goedkope edit software….. hahaha prachtig )

• Skrunsies
  • Niet online

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:51:
[...]

crypto is er wat nieuw voor, maar kijk eens wat voor impact een oorlogje hier en daar heeft op stonks...

volgens het verleden echt helemaal niks.
Pagina: 1 ... 99 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!