[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.051 views

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:44:
[...]

1x in de week doe ik mijn cashback naar de defi. Ik ben ook voornemens om over x tijd eens te kijken naar de waarde.

Het leuke voor mij is dat ik alles eind vorig jaar heb omgezet naar een andere coin. Puur om met een schone lei te beginnen. Dus vanaf 1 januari ben ik begonnen met cashback te sparen in de defi.

Ik weet dat het niet de bedoeling is om hier bedragen en getallen te laten zien. Maar in dit geval wil ik een uitzondering maken en toch demonstreren dat het best wel kan lonen.

Onderstaande is dus puur en alleen cashback vanaf 1 januari :)

[Afbeelding]
Over 300 jaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xRpgDocrBdxf2TY5TMwoFNXXlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0QIJCGCNCyYeKYqYmFsXLFkd.jpg?f=fotoalbum_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Nou laat de superbowl pump maar beginnen haha.

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Wie gokt er op Baby Doge?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Verkeerde topic

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
roflexx schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:19:
We Rammen er maar wat in ;)

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Beetje voorzichtig met je wederhelft het is tenslotte valentijnsdag :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:05:
[...]

Zo lekker! Ik zit daar nogeneens aan na 3 maanden. Maar moet ook eerlijk zeggen, ik zit nog op Ruby en pas afgelopen weken een spotify abbo genomen.
Ja dat maakt het verschil ook wel wat, Spotify en Netflix vertegenwoordigen al een kleine $25 p/m, daaroverheen dan nog de staking rewards p/w en Vattenfall. Dit zijn vaste uitgaves. Dan komt daar nog boodschappen, tanken etc bij. Plus eens een artikel bij bol.com, coolblue etc. Dan tikt het wel aan :)

UberLurker Departement #GG.

• Skrunsies
  • Niet online
Tegen die tijd mag je het komen halen maat en drinken we er 1 of 2 :9B voordat je me omlegt met een boormachine ( mag hopen dat tegen die tijd er nieuwe modelletjes zijn ) ;)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Erazzzer

Fear me, I'm German!

roflexx schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:19:
Alleen jammer dat woensdag de Rusland invasie dip komt.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
Hoe was de super bowl pump?

Zero.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:43

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:51:
[...]

Ja dat maakt het verschil ook wel wat, Spotify en Netflix vertegenwoordigen al een kleine $25 p/m, daaroverheen dan nog de staking rewards p/w en Vattenfall. Dit zijn vaste uitgaves. Dan komt daar nog boodschappen, tanken etc bij. Plus eens een artikel bij bol.com, coolblue etc. Dan tikt het wel aan :)
Ah ja dat schiet wel zo, tanken krijg ik 20% cashback belasting voordeel via mijn werkgever. De upgrade zit eraan te komen (over hopelijk 20 dagen :) )

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

FTFY

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bitcoin kleurt mooi bij Valentijn vandaag. Morgen doet ie hopelijk de kleur van de steel na.... :>

@Verwijderd heb je nog een Valentijn Bitcoin dametje in de aanbieding? (niet te fors dus he? ....) Je hebt al zo lang niks meer hoeven maken. We moeten wel je skills onderhouden :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
Wellicht al gepost hier, maar hierbij de twee superbowl acties:

1) Crypto.com "Now that you’re here, you’ve got a shot at owning a limited edition NFT" : https://callyourshot.crypto.com/

2) Kud Coinbase: We're giving away$3 million in BTC -> . Limited time offer. US only (excluding HI). Only available to new users who have not previously verified their identification.
https://drops.coinbase.com/?qr

Ps. Als je die 3miljoen wint via mijn post, zou het leuk zijn als je daar 5% van wil afstaan. :+ :+

[ Voor 32% gewijzigd door Dacuuu op 14-02-2022 10:32 ]

Verwijderd

sh4d0wman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:23:
Bitcoin kleurt mooi bij Valentijn vandaag. Morgen doet ie hopelijk de kleur van de steel na.... :>

@Verwijderd heb je nog een Valentijn Bitcoin dametje in de aanbieding? (niet te fors dus he? ....) Je hebt al zo lang niks meer hoeven maken. We moeten wel je skills onderhouden :+
Haha ik zal je eerlijk zeggen dat ik die hele crypto koersen echt helemaal spuugzat ben.

Het is wachten tot de winterspelen bij vriendje China klaar zijn, dan drukt Putin zijn legers echt wel Oekraïne in. Ik zie het somber in.

Rare tijden.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:44:
[...]

Haha ik zal je eerlijk zeggen dat ik die hele crypto koersen echt helemaal spuugzat ben.

Het is wachten tot de winterspelen bij vriendje China klaar zijn, dan drukt Putin zijn legers echt wel Oekraïne in. Ik zie het somber in.

Rare tijden.
Elke dag kijken helpt niet voor je gemoedstoestand nee... gewoon voor lange termijn kopen en gaan genieten van het leven helpt.

En dat kijken geldt ook voor het nieuws.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 16:04
Dacuuu schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:39:
2) Coinbase: We're giving away $3 million in BTC as a thank you for letting us be part of your crypto journey. All you need to do is opt in before 11:59 PM PST on 2/27/2022 https://drops.coinbase.com/?qr
Eligibility: The Coinbase Drops QR Code Sweepstakes (the “Sweepstakes” or “Promotion”) is open only to legal residents of the fifty (50) United States

Dit gaat nog wel een dingetje worden denk ik...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Als die klotenmunten niet heel rap omhoog gaan ga ik even een vrouwtje klemmen tussen de voordeur.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:24:
[...]

Zouden ze tegenwoordig in het weekend ook werken of het deels geautomatiseerd hebben? Zou wel lkkr zijn maar heb het nooit geprobeerd.

ga gelijk ff een kleine overboeking doen :P
Dit is puur automatisering. Ongetwijfeld zitten er checks ingebouwd op basis van bedrag, aantal keer, etc. etc. Zolang je daar tussendoor glipt gaat het blijkbaar snel.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qunix schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:17:
Vakantiegeld sparen wat in april/mei uitbetaald moet worden ;)
Och, dat komt er ook weer aan.. pfffff....

Die smerige ponzicoin is echt overal en bijna niet op te krijgen.....

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:59:
[...]

Dit is puur automatisering. Ongetwijfeld zitten er checks ingebouwd op basis van bedrag, aantal keer, etc. etc. Zolang je daar tussendoor glipt gaat het blijkbaar snel.
Het werkt, gisteren SEPA overboeking gedaan, uurtje later stond het erop inderdaad, goed om te weten dat dat ook (soms?) wil lukken. :)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:02:
[...]

Och, dat komt er ook weer aan.. pfffff....

Die smerige ponzicoin is echt overal en bijna niet op te krijgen.....
Ik wil mij wel vrijwillig stellen als je er moeite mee hebt :')

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27
als WW3 echt fysiek van start gaat. 15k BTC?

nothing stops this train

• StevenzeN
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:46:
als WW3 echt fysiek van start gaat. 15k BTC?
Is het niet al in de prijs verwerkt?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zou goud en olie dan geen betere investeringen zijn?

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:50:
Zou goud en olie dan geen betere investeringen zijn?
olie zeker! die wordt heel schaars omdat er veel uit Rusland komt + die tanks moeten ook brandstof hebben.

gelukkig woon ik vlakbij een bos, mocht het gas afgesloten worden is het shoppen geblazen in het bos....

Rutte IV moet vallen, er zit zoveel gas in Groningen is zonde om te laten zitten....

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 14-02-2022 09:54 ]

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:53:
[...]

olie zeker! die wordt heel schaars omdat er veel uit Rusland komt + die tanks moeten ook brandstof hebben.

gelukkig woon ik vlakbij een bos, mocht het gas afgesloten worden is het shoppen geblazen in het bos....

Rutte IV moet vallen, er zit zoveel gas in Groningen is zonde om te laten zitten....
Maar je hebt gelijk overigens, dan is het mooi tijd om ook de dip te kopen van btc.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:53:
[...]

Ik zou vast gaan beginnen met hakken, ageren is beter dan reageren!

Ook zonde om die mensen lekker rustig te laten zitten in Groningen, een beetje aardbeving houdt de boel mooi wakker hè!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USBW8N-rw_87-GUqmLJGyBlVRww=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XvRzRRdpZv9yWYrEXbKLmFgr.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 16:04
Volgens mij hebben wij al vaker met dat bijltje gehakt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zoals velen ook nog investeren in fosielegrondstoffen.

En dat zal in tijdens van nood/wereld oorlog alleen maar meer worden. De vraag is dan alleen, stroomt crypto dan ook leeg?

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:03
Is dat niet al aan de gang?! :X

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:08:
[...]

Is dat niet al aan de gang?! :X
haha true :P

maar continu zakken tegenover leeg stromen is iets heel anders

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:27
Gelukszoekr schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:03:
[...]

Volgens mij hebben wij al vaker met dat bijltje gehakt
hij kiest duidelijk voor doorhakken in plaats van slijpen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Kol Nedra
YES schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:58:
[...]

Ik zou vast gaan beginnen met hakken, ageren is beter dan reageren!

Ook zonde om die mensen lekker rustig te laten zitten in Groningen, een beetje aardbeving houdt de boel mooi wakker hè!
geef elke groninger die in de aarbevingzone woont €1 miljoen en zo kan je Nederland beter draaiende te houden (gasprijzen naar beneden)

nothing stops this train

• BTFD
Zie wel dat de munten die ik op het oog had inmiddels op een kritisch punt beland zijn en ik nijg om mijn (destijds zwaar bearish) buy-orders weg te halen en eerst maar eens rustig afwacht wat de koers gaat doen.

Maaaar als iedereen zo denkt....

Dus denk dat ik ze maar halveer en wacht op een mooie bevestiging dat de run doorgaat om dan de rest erin te gooien, tot die tijd maar mijn BUSD staken..

[ Voor 20% gewijzigd door BTFD op 14-02-2022 10:29 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Wiley99
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:11:
[...]

geef elke groninger die in de aarbevingzone woont €1 miljoen en zo kan je Nederland beter draaiende te houden (gasprijzen naar beneden)
met 100.000 mensen die aardbevingschade hebben kom je dan al gauw op een kwart van alle aardgasbaten die we ooit hebben gehad. Lijkt me niet haalbaar.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Dacuuu
Gelukszoekr schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:14:
[...]

Eligibility: The Coinbase Drops QR Code Sweepstakes (the “Sweepstakes” or “Promotion”) is open only to legal residents of the fifty (50) United States

Dit gaat nog wel een dingetje worden denk ik...
O dat wist ik niet, L.A.M.E.

• StevenzeN
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:11:
[...]

Aannemers in Grunn be like

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qmjb5yLLiUmGQ-EfrCbedKK6pXE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5fvgYX2EgVUYwTdDx1IiPBep.gif?f=user_large

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Wiley99 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:14:
[...]

met 100.000 mensen die aardbevingschade hebben kom je dan al gauw op een kwart van alle aardgasbaten die we ooit hebben gehad. Lijkt me niet haalbaar.
Dat niet alleen, als je door gaat pompen dan vergroot je het aantal mensen dat last gaat krijgen = nog minder inkomsten.
Beter zetten we gewoon snel aantal kolencentrales in de randstad (ik bedoel, lekker dicht bij de gebruiker toch?) en gooien we de mijnen in Limburg weer open.

Al spreekt dat miljoen me ook wel aan, mits ik de facturen voor versterking van mijn huis nog WEL gewoon mag doorsturen. Anders is zo'n miljoen ook zinloos. ;w

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Aannemers in Groningen nemen nu al geen offertes meer op voor 2022, zo druk is het :')

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:23:
[...]

Thanks. Ik ben weer helemaal gerustgesteld.
Dat was niet mijn bedoeling hoor :+

• BTFD
En inmiddels langzaam begonnen met DCA'en op de volgende ALTS; DOT / KSM / LINK / MATIC & FTM

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:50
StevenzeN schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:51:
Als die klotenmunten niet heel rap omhoog gaan ga ik even een vrouwtje klemmen tussen de voordeur.
Je weet wel het laatste shownieuws op je muntjes te projecteren zeg :+

• StevenzeN
elektriekert schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:32:
[...]

Je weet wel het laatste shownieuws op je muntjes te projecteren zeg :+
Als die klotenmunten niet heel snel omhoog gaan ga ik roken in de plaatselijke Jumbo en als ze mij eruit sturen kom ik terug met een knokploeg.

• Dacuuu
Waarom is het handig om dicht bij een bos te wonen?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Dacuuu schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Genoeg hout om de winter mee door te komen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:35
zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:36:
[...]

Genoeg hout om de winter mee door te komen.
Denk dat als de nood aan de man is, iedereen het bos wel weet te vinden. Daar hoef je er echt niet voor (dichtbij) te wonen.

• Pelox
Flinke bos hout voor de deur is altijd mooi.

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:14:
Zie wel dat de munten die ik op het oog had inmiddels op een kritisch punt beland zijn en ik nijg om mijn (destijds zwaar bearish) buy-orders weg te halen en eerst maar eens rustig afwacht wat de koers gaat doen.

Dus denk dat ik ze maar halveer en wacht op een mooie bevestiging dat de run doorgaat om dan de rest erin te gooien, tot die tijd maar mijn BUSD staken..
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:30:
En inmiddels langzaam begonnen met DCA'en op de volgende ALTS; DOT / KSM / LINK / MATIC & FTM
Toch mooi altijd hoe snel dingen in crypto kunnen gaan :).

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:50
StevenzeN schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:33:
[...]

Als die klotenmunten niet heel snel omhoog gaan ga ik roken in de plaatselijke Jumbo en als ze mij eruit sturen kom ik terug met een knokploeg.
Bietje dimmen GlenfiddichGlennis , ik heb je zien optreden op een personeelsfeestje en zo bijzonder was het niet!

Edit: stomme autocorrect

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 14-02-2022 10:40 ]

• Pelox
elektriekert schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:39:
[...]

Bietje dimmen GlenfiddichGlennis , ik heb je zien optreden op een personeelsfeestje en zo bijzonder was het niet!

Edit: stomme autocorrect
Steven Glennis.. rare naam.

Zero.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:14:

Dus eigenlijk dacht je toen alles super hoog stond , "hoop dat ik zo ooit nog voor deze prijs kan kopen(orders)"?
En nu het zo ver is vind je de prijs te hoog :P

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21

resusaapje

h less

wehave schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:46:
[...]

Dus eigenlijk dacht je toen alles super hoog stond , "hoop dat ik zo ooit nog voor deze prijs kan kopen(orders)"?
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/i/381402236402-0-1/s-l1000.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door resusaapje op 14-02-2022 10:49 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• BTFD
wehave schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:46:
Precies dit! Maar om in deze onzekere tijd nu all-in te gaan?! :X

En zoals ik al eerder gereageerd had:
BTFD schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:01:
En toch blijf ik het verwonderlijk vinden hoe accuraat deze foto blijft..

[Afbeelding]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:56
De AEX meer dan 2% in de min is vors. BTC blijft eigenlijk mooi liggen op die 42k.

Ik verwacht de dump om 15:30 ;)!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:50:
[...]

[...]
Gelijk in! Maar ik ben toch weer langzaam aan het bijkopen. :X

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Ik zie persoonlijk wel kansen voor crypto tijdens een oorlog. De overheden hebben het dan in ieder geval te druk met andere zaken dan crypto aan banden te leggen. Maar als de oorlog begint denk ik wel dat we eerst een crash krijgen. BTC -10k, ETH -1,5k. En de kleinere alts krijgen er helemaal van langs…

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:50:
[...]

[...]
Ik ben juist aan het dca-en geslagen met zo ongeveer al het fiatgeld wat ik kan missen.

• BTFD
merauder schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:58:
[...]

Ik ben juist aan het dca-en geslagen met zo ongeveer al het fiatgeld wat ik kan missen.
Good luck with that, you will need it! ;) Waarom niet wachten op een goede bevestiging naar boven? Gezien de huidige charts ben je dan nog steeds 'op tijd'..

Ik vind risky!

• Ray_
  • Laatst online: 15-01 14:10
zwembroek schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:36:
[...]

Genoeg hout om de volgende winter mee door te komen.
Hout moet wel droog zijn he. Bij voorkeur 2 jaar drogen. Eik 't liefst 4. Vers hout stoken werkt voor geen meter.
Einde van dit Staatsbosbeheer-bericht.

• mannowlahn
AlterBridge schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:56:
De AEX meer dan 2% in de min is vors. BTC blijft eigenlijk mooi liggen op die 42k.

Ik verwacht de dump om 15:30 ;)!
Ochtend vors? Koude bedoeling inderdaad ja.

• BTFD
Ray_ schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:03:
Hout moet wel droog zijn he. Bij voorkeur 2 jaar drogen. Eik 't liefst 4. Vers hout stoken werkt voor geen meter.
Niet nodig! ;)

https://newsbit.nl/duurza...warmte-om-hout-te-drogen/

• mannowlahn
Deman23 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:57:
Ik zie persoonlijk wel kansen voor crypto tijdens een oorlog. De overheden hebben het dan in ieder geval te druk met andere zaken dan crypto aan banden te leggen. Maar als de oorlog begint denk ik wel dat we eerst een crash krijgen. BTC -10k, ETH -1,5k. En de kleinere alts krijgen er helemaal van langs…
Denk dat eth wel richting 700 regionen gaat dan. Btc ook lekker richting 23 k ofzo. rest van alle alts die we hier kennen compleet naar rekkestein. Iedereen zijn opf naar -95%. Matic naar de 25 cents, sol naar de 8 euro, ada 12 cent. Celr krijg je gratis toe. Bifi haha bifi jongen die gaan helemaal naar de tering jantjes _/-\o_

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Ik mine woodcoin, de LOG die ik verdien gooi ik vervolgens in mijn verbrandingsoven/stoomcabine waarmee ik mijn miningrig dan weer laat draaien.

Altijd lekker zo'n duurzaam huishouden.

https://coinmarketcap.com/currencies/woodcoin/

• Wiley99
mannowlahn schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Mijn ogen... zeg me dat 'bedoeling' in het verlengde van het 'ochtend vors'-sarcasme ligt

• Kol Nedra
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:02:
[...]

Good luck with that, you will need it! ;) Waarom niet wachten op een goede bevestiging naar boven? Gezien de huidige charts ben je dan nog steeds 'op tijd'..

Ik vind risky!
het is ook risky om in euro te blijven hangen.
inflatie volgend jaar zou vast wel 5+% zijn...

nothing stops this train

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:32
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:08:
[...]

het is ook risky om in euro te blijven hangen.
inflatie volgend jaar zou vast wel 5+% zijn...
Ja, maar dat is ‘tijdelijk’.

*insert ‘this is fine’ meme*

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:02:
[...]

Ik vind risky!
Je zegt net zelf een paar minuten terug dat je ook begonnen bent met DCA.. Overigens houdt je met DCA per definitie geen rekening met de koers, je koopt gewoon op vaste momenten.

• Kol Nedra
GioStyle schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:10:
[...]

dips zijn ook tijdelijk 😊

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

GioStyle schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zepijBgYXSsU7cXW1tUWyg3p1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44GVeEZdV4Q9yNr5l3cMcEAK.jpg?f=fotoalbum_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Raaafie schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:10:
[...]

Je zegt net zelf een paar minuten terug dat je ook begonnen bent met DCA.. Overigens houdt je met DCA per definitie geen rekening met de koers, je koopt gewoon op vaste momenten.
Daarom ook DVAen (haha ook wat geleerd hier :P)!

ATOM steeds weer een stukje goedkoper.

• Kol Nedra
maar verwachten we een dip vandaag?
mijn fiat geld voor CRO is aangekomen dus ik kan naar de volgende tier gaan 🙌
dca is denk toch beste keuze..

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:14:
maar verwachten we een dip vandaag?
mijn fiat geld voor CRO is aangekomen dus ik kan naar de volgende tier gaan 🙌
dca is denk toch beste keuze..
Ja doen, anders dipt de prijs weer en moet je weer bijleggen (mogelijk mijn scenario over 3 weken |:( ).

• Pelox
Deman23 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:57:
-10k.. ik ga echt niet bijbetalen voor het hodlen van mijn btc hoor.. het is geen fiat.

Als er geen oorlog komt en putin gewoon na de oefening weer de troepen huiswaarts stuurt en heel de navo voor schut heeft gezet knallen we in 1 ruk naar de 100k.

Zero.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:19:
[...]

-10k.. ik ga echt niet bijbetalen voor het hodlen van mijn btc hoor.. het is geen fiat.

Als er geen oorlog komt en putin gewoon na de oefening weer de troepen huiswaarts stuurt en heel de navo voor schut heeft gezet knallen we in 1 ruk naar de 100k.
^^^^

Ik verwacht dit inderdaad. Belangen zijn te groot aan beide kanten.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• mannowlahn
Wiley99 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:06:
[...]

Mijn ogen... zeg me dat 'bedoeling' in het verlengde van het 'ochtend vors'-sarcasme ligt
Haha Anders had ik het wel over maxima gehad, onze forstin 8)

• Pelox
HekkeySE schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:24:
[...]

^^^^

Ik verwacht dit inderdaad. Belangen zijn te groot aan beide kanten.
Ik hoop dat Putin zo slim is en zijn eergevoel en trots aan de kant kan zetten, zou mooi zijn.

ps. Ik snap de mening en visie van Rusland heel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-02-2022 11:40 ]

Zero.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:19:
[...]

En als er wel oorlog komt en Putin massaal inzet op Bitcoin om de Europese sancties te omzeilen, dan knallen we ook in 1 ruk naar de 100k.

• MrFX
Dacuuu schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Lees de discussie over WW3, Groningen etc etc nog maar even terug >:)

• Kol Nedra
ytr81 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:37:
[...]

Denk dat als de nood aan de man is, iedereen het bos wel weet te vinden. Daar hoef je er echt niet voor (dichtbij) te wonen.
klopt, en een wollen deken werkt natuurlijk ook.
alleen warm eten smaakt beter

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
MrFX schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:41:
[...]

Lees de discussie over WW3, Groningen etc etc nog maar even terug >:)
Terug lezen? Je kan veel vragen maar het hout een keer op hè.

• resusaapje
  • Laatst online: 00:21

resusaapje

h less

mannowlahn schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Iets met Muphry's Law ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• BTFD
Is er trouwens iets positiefs te zeggen over het feit dat de W MA7 het gehouden heeft? Ook al is het maar krap aan of neigt het toch meer naar een nieuwe test op +/- 41K?

• YES

YES

Moderator General Chat
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:23:
Is er trouwens iets positiefs te zeggen over het feit dat de W MA7 het gehouden heeft? Ook al is het maar krap aan of neig het toch meer naar een nieuwe test op +/- 41K?
Op zich is dat wel positief. Een wat duidelijkere bounce zou wel prettig zijn, nu hangen we er een beetje besluiteloos boven.
Maar momenteel is mijn gevoel sowieso dat de situatie aan de grens van Oekraïne meer bepalend gaat zijn voor de koers dan TA..

• Skrunsies
  • Niet online
Maar eigenlijk wat ‘vriend’ Putin doet mag toch niet? Is dan toch handelen met voor kennis?

Ja we gaan oorlog voeren…. Hups aandelen en crypto naar beneden… meneer koopt zelf goedkoop BTC en zegt.. “Grapje..”

En hups to the moon!

:+

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
BTFD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:23:
Is er trouwens iets positiefs te zeggen over het feit dat de W MA7 het gehouden heeft? Ook al is het maar krap aan of neig het toch meer naar een nieuwe test op +/- 41K?
Opzich wel. Maar op de weekly toch een rode candle met een lange wick aan de bovenkant. Dat is dan weer niet perse heel bullish..

• Pelox
Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:52:
Maar eigenlijk wat ‘vriend’ Putin doet mag toch niet? Is dan toch handelen met voor kennis?

Ja we gaan oorlog voeren…. Hups aandelen en crypto naar beneden… meneer koopt zelf goedkoop BTC en zegt.. “Grapje..”

En hups to the moon!

Rusland zegt wij gaan geen oorlog voeren.
Oekraïne zegt we gaan geen oorlog voeren.
Europa zegt er komt oorlog!
VS zegt er komt oorlog!
Rabobank roeptoetert er komt oorlog!

Het is dus wederom de schuld van europa, de vs en de rabobank.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 14-02-2022 12:58 ]

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:52:

En hups to the moon!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkyxT4sfkvzDiBEQ0T9z1k6J_80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kCVVyN98YefBdqf3RL1BgEt2.png?f=user_large

Overigens is ome Vlad alleen zn spierballen aan het flexen bij wijze van oefening en verspreid de VS het oorlogsgerucht.

[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 14-02-2022 13:00 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:57:
[...]

Rusland zegt wij gaan geen oorlog voeren.
Oekraïne zegt we gaan geen oorlog voeren.
Europa zegt er komt oorlog!
VS zegt er komt oorlog!
Rabobank roeptoetert er komt oorlog!

Het is dus wederom de schuld van europa, de vs en de rabobank.
Ja en de Chinezen en het Suezkanaal!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:31

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Hij verbetert zichzelf toch direct :')

Ik verspreek me ook wel eens of zeg hele andere dingen dan ik dacht.

• Skrunsies
  • Niet online
LarryD schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:29:
[...]

Hij verbetert zichzelf toch direct :')

Ik verspreek me ook wel eens of zeg hele andere dingen dan ik dacht.
Ik zeg met opzet andere dingen dan wat ik denk, puur om het gezellig te houden.

Daarnet nog vroeg mijn vriendin als ze ook dikker was geworden in Corona tijd.... "Welnee, zeg ik..." Maar dacht toch echt iets anders :9

[ Voor 23% gewijzigd door Skrunsies op 14-02-2022 13:37 ]

• Kol Nedra
He kan veel zeggen over Putin, maar hij is wel een sterke leider!

wat heeft VS? Biden
Nederland heeft Rutte 🥲
EU en VS zijn hier de oorlogvoeders op dit moment....

nothing stops this train

• Pelox
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:42:

wat heeft VS? Biden
Nederland heeft Rutte 🥲
En onze vrienden van de media natuurlijk, die gooien graag wat olie of gas op het vuur.

Op twitter lees ik net trouwens dat wanneer het toch oorlog gaat worden Oekraïners en Russen vol in crypto gaan stappen, dus moon.

Als het geen oorlog gaat worden dan stapt de rest van de wereld weer in crypto, dus moon.

Of te wel een win-win situatie.. :')

Zero.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Ik zeg met opzet andere dingen dan wat ik denk, puur om het gezellig te houden.

Daarnet nog vroeg mijn vriendin als ze ook dikker was geworden in Corona tijd.... "Welnee, zeg ik..." Maar dacht toch echt iets anders :9
De nadruk in haar zin lag op het woordje "ook" waarmee zei iets heel anders dacht dan jij dacht :).

• MrFX
Kol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:42:

wat heeft VS? Biden
Nederland heeft Rutte 🥲
;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nadFY2YfO418MC6NLFMPSqZnfkE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RbtDt2BVgmzkRn1f9oNhwB9p.png?f=user_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:46:
[...]

En onze vrienden van de media natuurlijk, die gooien graag wat olie of gas op het vuur.

Op twitter lees ik net trouwens dat wanneer het toch oorlog gaat worden Oekraïners en Russen vol in crypto gaan stappen, dus moon.

Als het geen oorlog gaat worden dan stapt de rest van de wereld weer in crypto, dus moon.

Of te wel een win-win situatie.. :')
Waarom zou je als land in tijden van oorlog crypto in willen stappen? :?

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:50:
[...]

De nadruk in haar zin lag op het woordje "ook" waarmee zei iets heel anders dacht dan jij dacht :).
Ja daar bedoelde ze mee, dat ze naast het dikker worden ook nog andere issues heeft... Maar dat wist ik wel... Maar zei ik dan weer niet :+

Pagina: 1 ... 98 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!