Een dollar zal ook wel wat overdreven zijn. Zit alleen meer in dubio met ‘bear or not to bear’. Mocht die namelijk wel komen dan zie ik die dollar wel aankomen. Is dezelfde reden waarom ik voor deze prijzen ook geen DOT meer aanschaf. Maar voor hetzelfde geld was/is dit het en vliegen we straks weer omhoog en heb ik voor de 2e keer ( ICO sale) de boot gemist.zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:12:
[...]
Ik heb de afgelopen dagen al wat extra GLMR gekocht en in staking gezet. Dit heb ik vooral gedaan om wat te oefenen met de Ledger en GLMR staking voor de 20e. Ik heb nog een mooie extra zak fiat klaar staan om een eventuele dip te kopen. Maar onder de dollar gaat never niet gebeuren tenzij Rusland de Oekraïne binnen valt.
Een mooi voorbeeld is Solana. Iedereen verwachte een forse dip doordat de ICO tokens op de markt kwamen. Na een tijdelijke kleine dip schoot de koers omhoog. Ik verkoop bijvoorbeeld geen enkele token van de ICO sale en in de besloten Telegram van de TakeFlight deelnemers is het sentiment hetzelfde. Met een maandje staken heb je de inleg er al uit dus waarom zou je verkopen? De tokens die wel op de markt komen zullen snel worden opgekocht omdat het nogal lucratief is voor whales om een validator te worden.
Blijf het een beetje lastig vinden, heb me er ook nog niet voldoende in verdiept, maar dat staken met de Ledger, hoeveel % levert dat op? En is het auto compounding?
UberLurker Departement #GG.
/f/image/PQBM6RAfgquS8lTYzvLfjVM2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8BmGVCzbnuuRZLAuV3mFaOvn.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z0yRExbhWwRwNgkEirHv1WWg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JXK4yrleXum9jengBZFDooCp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gXrA9BSrxud8YvXzawmT9Ntz.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IgUzqFuy3MEDagbHYJ5fLiNn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vL47GJxnfTFcaQpCql0jX0YP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IDFrs1FAixH83YhAqysVV9zC.png?f=fotoalbum_large)