[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.057 views

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:12:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen al wat extra GLMR gekocht en in staking gezet. Dit heb ik vooral gedaan om wat te oefenen met de Ledger en GLMR staking voor de 20e. Ik heb nog een mooie extra zak fiat klaar staan om een eventuele dip te kopen. Maar onder de dollar gaat never niet gebeuren tenzij Rusland de Oekraïne binnen valt.
Een mooi voorbeeld is Solana. Iedereen verwachte een forse dip doordat de ICO tokens op de markt kwamen. Na een tijdelijke kleine dip schoot de koers omhoog. Ik verkoop bijvoorbeeld geen enkele token van de ICO sale en in de besloten Telegram van de TakeFlight deelnemers is het sentiment hetzelfde. Met een maandje staken heb je de inleg er al uit dus waarom zou je verkopen? De tokens die wel op de markt komen zullen snel worden opgekocht omdat het nogal lucratief is voor whales om een validator te worden.
Een dollar zal ook wel wat overdreven zijn. Zit alleen meer in dubio met ‘bear or not to bear’. Mocht die namelijk wel komen dan zie ik die dollar wel aankomen. Is dezelfde reden waarom ik voor deze prijzen ook geen DOT meer aanschaf. Maar voor hetzelfde geld was/is dit het en vliegen we straks weer omhoog en heb ik voor de 2e keer ( ICO sale) de boot gemist.

Blijf het een beetje lastig vinden, heb me er ook nog niet voldoende in verdiept, maar dat staken met de Ledger, hoeveel % levert dat op? En is het auto compounding?

UberLurker Departement #GG.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 14:10
Artikel is oorspronkelijk in De Morgen gepubliceerd: https://www.demorgen.be/n...nten-investeren~b674c636/
(paywall, maar niet onoverkomelijk voor de Tweaker)

Bijzonder dat het hele artikel over inflatie en monetair beleid gaat, de interviewer zelf het gesprek naar crypto stuurt en het geheel vervolgens betitelt als een anti-crypto-artikel.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:52:
[...]

QNT zal een slow grower zijn verwacht ik, dus dit is toeval denk ik :)
Mijn PF zit vol met slow growers :+

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Een dollar zal ook wel wat overdreven zijn. Zit alleen meer in dubio met ‘bear or not to bear’. Mocht die namelijk wel komen dan zie ik die dollar wel aankomen. Is dezelfde reden waarom ik voor deze prijzen ook geen DOT meer aanschaf. Maar voor hetzelfde geld was/is dit het en vliegen we straks weer omhoog en heb ik voor de 2e keer ( ICO sale) de boot gemist.

Blijf het een beetje lastig vinden, heb me er ook nog niet voldoende in verdiept, maar dat staken met de Ledger, hoeveel % levert dat op? En is het auto compounding?
Gemiddeld is de APY 80%. Ik zit nu bij een validator met 100% APY. Daarnaast verloot deze validator ook zo nu en dan extra rewards. Het is niet auto compounding, maar met een trucje kan je de staking rewards makkelijk toevoegen aan je staking poule.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:45:
[...]

Gemiddeld is de APY 80%. Ik zit nu bij een validator met 100% APY. Daarnaast verloot deze validator ook zo nu en dan extra rewards. Het is niet auto compounding, maar met een trucje kan je de staking rewards makkelijk toevoegen aan je staking poule.

[YouTube: ADVANCED Moonbeam Staking Strategy | 2022]
Thanks d:)b

Ik zal de video eens bekijken!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
BTC100K2021 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:30:
[...]

Mijn PF zit vol met slow growers :+
uhuh, gewoon onder water sta je :P
hoort erbij mijn:

Cake
RAMP
LIT
EGLD
KSM

staan ook onder water :+

nothing stops this train

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:45:
[...]

[YouTube: ADVANCED Moonbeam Staking Strategy | 2022]
Welke validator heb je?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yi3HAImP-JrRa6PVu35SoGnjjr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PQBM6RAfgquS8lTYzvLfjVM2.png?f=fotoalbum_large

https://cointelegraph.com...-time-high-of-248-11-eh-s

[ Voor 62% gewijzigd door Ngangatar op 13-02-2022 11:59 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Cake, die staat wel mooi laag nu en zou een bodem kunnen hebben bereikt als ik zo naar de charts kijk. Maarja, gaat die het meeste rendement opbrengen? De hype is er wel een beetje vanaf.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:39:
[...]

We have a winner _/-\o_

Quant maakt het mogelijk om met 3 regeltjes code blockchains aan elkaar te koppelen, maar ook aan de boze buitenwereld. De laatste 2 jaar is de liquiditeit op de verschillende chains exponentieel groter geworden. In je eigen chain (/wereldje) blijven hangen is niet de toekomst. De toekomst is dat die liquiditeit gebruikt gaat worden in real life. Daarom interoperability, maar ook bijv. (ik shill 'm er weer eens keer in :P ) stinky Linkie.

Het grote voordeel van dit soort stoffige projecten is dat het nog weinig valse lucht aan boord heeft, het is geen eenvoudig-te-begrijpen-hypemateriaal. Weinig fanboys op Reddit etc. ook.....dat is altijd goed :)

Quant is trouwens geen cryptobedrijf, heeft niets met decentralisatie te maken. Dat moet je natuurlijk wel aanspreken.

Ere wie ere toekomt....

@Guff_ noemde het in 2018 het eerst:
Guff_ in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"

@HaruHaru snapte in 2019 de tokenomics ook al :P
HaruHaru in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"

@elektriekert was volgens mij de laatste die er over sprak in 2021.
elektriekert in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"

Het is nou niet bepaald een hypemuntje, maar daar zit imo juist de kracht van Quant. Samen met de tokenomics uiteraard, want 80% (!) van de max. supply is al op de markt. Staking gaat binnenkort aangekondigd worden, die gaat die 20% opvreten.
Tokenomics. Wat doet quant token voor ons dan? Ik kom nog weinig tokens tegen die los van staking apy( lekker boeiend) daadwerkelijk ergens in meedelen.

“ In addition to being based upon the number of tokens generated, the access fee depends upon the fixed fiat currency amount. For instance, developers and enterprises pay $10 every month to the Quant Treasury, based on the equivalent price in QNT tokens”

De tech klinkt goed, maar dat wil niet zeggen dat de token ook echt wat gaat opleveren behalve misschien hype? Tenzij dat de speculatie, dan is het fair enough.

• mannowlahn
Taro schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:02:
Cake, die staat wel mooi laag nu en zou een bodem kunnen hebben bereikt als ik zo naar de charts kijk. Maarja, gaat die het meeste rendement opbrengen? De hype is er wel een beetje vanaf.
Zoveelste swap toch? Tegenwoordig zijn ijsjes swaps hot en gebakken swaps alweer passé. Vorige bullrun stond echt in teken van copy paste swaps. Ben benieuwd wat de volgende hype zal worden die gecopy paste wordt.

• Kol Nedra
Taro schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:02:
klopt idd, maar als die apy% zo hoog blijft is er niks aan de hand en de prijs van Cake blijft rond deze koers hangen.
Als je 5 jaar erbij rekent is het toch een mooi bedrag (nog steeds)
Ik zie het als verloren geld, heb er ook niet heel veel ingestoken, het was immers mijn eerste DeFi project.
5 jaar verder is ver weg, zeker voor Cake (en eigenlijk alle DeFi wel) is nog erg nieuw, dus kan nog vanalles gebeuren. dan zit je bij BTC natuurlijk veel veiliger.

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:10:
[...] en de prijs van Cake blijft rond deze koers hangen.
Als ik naar deze chart kijk moet de huidige koers het houden, anders is +-3 USD next.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CEEChfNZfEjo7V7h57SoJrFls60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8BmGVCzbnuuRZLAuV3mFaOvn.jpg?f=fotoalbum_large

Daar moet je toch wel een tijdje voor staken om dat goed te maken, mits de prijs er dan ooit überhaupt weer bovenop komt.

Als ik wat BNB op BSC klaar zou hebben staan zou ik er denk ik wel iets in drukken, maar ik laat deze aan mij voorbij gaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• zwembroek

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
De volgende bullrun wordt gekenmerkt door metaverse verwacht ik.
The Sandbox en Decentraland gaan moonen!

• Skrunsies
  • Niet online
Om er weer verse fiat tegen aan te gooien staat mij nu een beetje tegen. Puur omdat ik wat twijfel welke kant het op gaat allemaal.

Misschien dat ik deze week even aankijk en wat muntjes afroom voor de 20e. Heb namelijk wèl een goed gevoel bij Moonbeam

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:13

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik las iets van minimum 50 GLMR, jammer joh dat het ik bij lange na niet :+

• zwembroek
Xqlus1ve schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Ik las iets van minimum 50 GLMR, jammer joh dat het ik bij lange na niet :+
stakeglmr.com

Zie min bond. Je hebt bij de meeste validators al veel meer nodig. Alleen de top 300 delegators ontvangen staking rewards. Dat zal met de TakeFlight release nog wel veel hoger worden. Daar staat tegenover dat er wel meer validators bijkomen.

• zwembroek
Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Om er weer verse fiat tegen aan te gooien staat mij nu een beetje tegen. Puur omdat ik wat twijfel welke kant het op gaat allemaal.

Misschien dat ik deze week even aankijk en wat muntjes afroom voor de 20e. Heb namelijk wèl een goed gevoel bij Moonbeam
Ik twijfel of ik vandaag nog wat bijkoop. Ik heb zon gevoel dat de 20e niet voor de daling gaat zorgen die iedereen verwacht.

Mijn buy targets voor DOT en EWT zijn er ook nog lang niet. Dus ik snap dat je voorzichtig bent in deze fase.

[ Voor 9% gewijzigd door zwembroek op 13-02-2022 12:46 ]

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 11:34
Wat een saaie zondag ochtend was dit zeg. Hopen op een volatiele middag wen zondagdip?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BurnerT schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:55:
Wat een saaie zondag ochtend was dit zeg. Hopen op een volatiele middag wen zondagdip?
Pingo?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Binnenkort weer lekker knallen als Rusland klaar is met oefenen en de troepen weer naar huis gaan.
Zin an !!!!! ;) O-)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
https://twitter.com/McDonalds/status/1492642919903383555

Wat zal het zijn? Gaan ze BTC of Doge accepteren? Volgens mij had Elon nog wat beloofd als dat zou gebeuren xD.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:58
BurnerT schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:55:
Ik denk ook een hoop onzekerheid i.v.m. de fed meeting morgen. Ik dacht weer aankondigingen omtrent de renteverhogingen.

Ik ga in ieder geval weer wat fiat klaarzetten op exchanges. Dip = kopen natuurlijk

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:43:
[...]

Ik twijfel of ik vandaag nog wat bijkoop. Ik heb zon gevoel dat de 20e niet voor de daling gaat zorgen die iedereen verwacht.

Mijn buy targets voor DOT en EWT zijn er ook nog lang niet. Dus ik snap dat je voorzichtig bent in deze fase.
Wanneer er vanavond weer een ‘weekly pump’ komt, dan maar wat muntjes afromen. En klaar zetten op de Exchange om toe te slaan. We will see :)

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Op Binance kan ik een account statement printen voor de stand van mijn spot wallet op 1 januari. Is het ook mogelijk om ergens de stand van mijn staked coins te zien? Heb daar ADA en VET in locked staking. Onder Earn History kom ik er niet uit.

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 11:34
PureLOOD schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:43:
[...]

Ik denk ook een hoop onzekerheid i.v.m. de fed meeting morgen. Ik dacht weer aankondigingen omtrent de renteverhogingen.

Ik ga in ieder geval weer wat fiat klaarzetten op exchanges. Dip = kopen natuurlijk
Ik ben ooit een keer door alle fiat heen. Was deels weer uit gestapt op 44.xk maar heb al weer voor een groot deel bijgekocht. -,- had beter even gewacht....

• xileS
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:55:
Op Binance kan ik een account statement printen voor de stand van mijn spot wallet op 1 januari. Is het ook mogelijk om ergens de stand van mijn staked coins te zien? Heb daar ADA en VET in locked staking. Onder Earn History kom ik er niet uit.
Ik wist niet dat dit kon, maar ik kan idd ook niet de coins in staking/earn zien. Gelukkig heb ik wel een screenshot gemaakt op 1-1 van alles.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
xileS schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:04:
[...]

Ik wist niet dat dit kon, maar ik kan idd ook niet de coins in staking/earn zien. Gelukkig heb ik wel een screenshot gemaakt op 1-1 van alles.
Ik kan natuurlijk wel een report draaien van wat ik eerder in december locked heb gezet. Dan stond het natuurlijk locked op 1-1. Mja, dan wel zelf de prijzen erbij zoeken.

Binance gaat trouwens maar 3 maanden terug. Dus wel gelijk doen als je wilt xD

[ Voor 8% gewijzigd door AlterBridge op 13-02-2022 14:20 ]

• xileS
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 13 februari 2022 @ 14:06:
[...]

Ik kan natuurlijk wel een report draaien van wat ik eerder in december locked heb gezet. Dan stond het natuurlijk locked op 1-1. Mja, dan wel zelf de prijzen erbij zoeken.
Mja, wou net kijken of er een lagere saldo stond dan op mijn eigen screenshot ;p, maar de account statement is niet compleet genoeg als je veel in de earnings hebt gezet. Zou Binance eigenlijk wel makkelijk moeten kunnen fixen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Wat een prijsverschillen soms, vannacht in de dip wat COTI gekocht op Kucoin, daar 0,25$, op Binance 0,28$. Tikt toch aan! ;)
Reden Kucoin is ook native COTI, direct naar de treasury staking

[ Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 13-02-2022 15:01 ]

• zwembroek
Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Zonet nog een aankoop gedaan en staat inmiddels weer in staking.
Nu wacht ik af tot de 20e.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:32:
[...]

Zonet nog een aankoop gedaan en staat inmiddels weer in staking.
Nu wacht ik af tot de 20e.
Heb het filmpje even bekeken. En het principe van een 2 tal validators te kiezen en vervolgens de staking van de 1 in de andere te gooien ( 1 x per week ) is mij wel duidelijk ( in de theorie ). Praktijk zal wel anders zijn :F

• zwembroek
Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:36:
[...]

Heb het filmpje even bekeken. En het principe van een 2 tal validators te kiezen en vervolgens de staking van de 1 in de andere te gooien ( 1 x per week ) is mij wel duidelijk ( in de theorie ). Praktijk zal wel anders zijn :F
Nadeel is wel dat je genoeg GLMR moet hebben om ze onder twee validators te kunnen verdelen. Je kan ook 1 aanhouden en daar je rewards elke dag aan toevoegen. Alleen ben je minder flexibel door de 7 dagen unbonding tijd als het nodig mocht zijn.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:25
Taro schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:50:
[...]

De APY staat nu zelfs op 3150%
Stond zelfs even boven de 5k, nu nog maar 41%.. ;(

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-01 21:18
Taro schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:14:
[...]

Als ik naar deze chart kijk moet de huidige koers het houden, anders is +-3 USD next.
[Afbeelding]

Daar moet je toch wel een tijdje voor staken om dat goed te maken, mits de prijs er dan ooit überhaupt weer bovenop komt.

Als ik wat BNB op BSC klaar zou hebben staan zou ik er denk ik wel iets in drukken, maar ik laat deze aan mij voorbij gaan.
Als ik hier 4 lijntjes ga neerzetten, zie ik 2 "gemiddelde groepen":

Groep 1 hangt tussen de 12 en 14 USD
Groep 2 hangt rond de 18 USD

Met een onderprijs rond de 5,50 a 6 USD is de verwachtte max. winst: inleg x2,5

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 17:50
BTFD schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:10:
[...]

Stond zelfs even boven de 5k, nu nog maar 41%.. ;(
Ze zijn vandaag overgegaan naar V2.
Op dit moment is er geen LP SUMMIT-FTM. De ontwikkelaars geven wel aan dat deze er waarschijnlijk gaat komen, maar dat is nog afwachten op het moment.
Sowieso is de APY op dit moment een stuk lager met de mogelijkheden, helaas ;(

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xZeM9CC7kh1iuJ5D7kT0DC6FEiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z0yRExbhWwRwNgkEirHv1WWg.png?f=user_large

De rest wil eigenlijk nog niet :O

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Kan iemand de kurk in CELR stoppen? Het is nu wel een keer klaar.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:18:
Schommelt al 2 weken rond de 0,044, valt toch wel mee? :+

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Volle maan 16 februari 2022 17:59:41 392.775 km
Nog even geduld dus svp ;) :9B

• Vis
  • Laatst online: 13:27

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lc3qzf0WLS7g4o6ec5m7nkcrLzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JXK4yrleXum9jengBZFDooCp.jpg?f=fotoalbum_large

Open zojuist even CMC en de shitcoins floreren weer hoor.. oja het is weekend dus retail zit weer op Reddit te niksen.
Geitenmarkt.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
mag niet te hard gaan, volgende week is mijn upgrade naar de 3% cashback versie...
vanaf morgen is die stinkende fiat pas ter beschikking ervoor d:)b

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:15

Darrell

Fiat moonboy

DeFi. Ik weet het zo net nog niet. Lijkt nog 300x volatieler dan crypto zelf.

Vandaag 3k apy. Morgen 0. Update he dus tsja LP opgeheven. Aan de bal blijven want verzoek is je liquidity asap te verwijderen.

Of je je fees er dan uberhaupt uit hebt is dan ook nog maar de vraag.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
LarryD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:50:
Waarom zijn al die cryptolui zo vervelend op TV? Zoals Madelons clubje bij Sander en de Kloof.
Welke uitzending was dit?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:15

Darrell

Fiat moonboy

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:18:
Volume is bijzonder laag, dan pleurt die zooi bij minste of geringste gewoon naar beneden. Je kan beter gewoon alert er op zetten en celr even uit je favorieten gooien. Wellicht wordt het ooit nog wat.

• Vis

Vis

mannowlahn schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:43:
[...]

Volume is bijzonder laag, dan pleurt die zooi bij minste of geringste gewoon naar beneden. Je kan beter gewoon alert er op zetten en celr even uit je favorieten gooien. Wellicht wordt het ooit nog wat.
Gewoon bij Binance in de stake mieteren en eind dit jaar eens bekijken wat het heeft opgeleverd. Blijft dikke tech.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Damn, rekt

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik ook. Again.

Eth gewoon 15% gezakt in 3 dagen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 13-02-2022 19:52 ]

Zero.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Toch een lelijke candle op de weekly nu, hopelijk nog een klein “einde van de week pump” zo..

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Deman23 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:53:
Toch een lelijke candle op de weekly nu, hopelijk nog een klein “einde van de week pump” zo..
Het is al 4 maanden een lelijke candle.. en dan is het nog niet eens oorlog.

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:41:
[...]

Nadeel is wel dat je genoeg GLMR moet hebben om ze onder twee validators te kunnen verdelen. Je kan ook 1 aanhouden en daar je rewards elke dag aan toevoegen. Alleen ben je minder flexibel door de 7 dagen unbonding tijd als het nodig mocht zijn.
Ah zo ja

Hoeveel is het minimum bij die validators dan ?

• zwembroek
Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:02:
[...]

Ah zo ja

Hoeveel is het minimum bij die validators dan ?
Tussen de 80 en 150 GLMR.

• Skrunsies
  • Niet online
Dan weet ik wat me te doen staat voor de 20e ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:45:
[...]

Gewoon bij Binance in de stake mieteren en eind dit jaar eens bekijken wat het heeft opgeleverd. Blijft dikke tech.
Dit inderdaad, lekker staken en over een paar jaar van genieten.

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-01 21:50
Kol Nedra schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:20:
[...]

mag niet te hard gaan, volgende week is mijn upgrade naar de 3% cashback versie...
vanaf morgen is die stinkende fiat pas ter beschikking ervoor d:)b
Waarschijnlijk een pumpje vanwege de Superbowl reclame, als die is geweest kan het zo weer instorten. Tenzij ze tijdens de reclame de exchange in US aankondigen. Maar dat zie ik nog niet gebeuren.

If it does not kill u, it makes u stronger

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Redbull4u schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:34:
[...]

Waarschijnlijk een pumpje vanwege de Superbowl reclame, als die is geweest kan het zo weer instorten. Tenzij ze tijdens de reclame de exchange in US aankondigen. Maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Cro is echt zo'n muntje waar ik nu niet naar om wil kijken. Puur aanschaffen via wekelijks een flufje euro's en over een jaar of 5 eens kijken wat het waard is.

• mannowlahn
Vis schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:45:
[...]

Dat zijn de meest waardeloze crypto imho. Hoe dikker de tech, hoe slechter de performance. Dikke tech is niet te bevatten, trekt geen moonboys aan.
Juist de tokens met droevige tech zoals sol ( netwerk down) of Ada( eigenlijk qua performance achterhaald) die beuken omhoog.

Maar idd, staken is op zich okay. Maar ja 16% compenseert vrij weinig als hij naar de 3 cent gaat :+

• mannowlahn
Ngangatar schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Cro is echt zo'n muntje waar ik nu niet naar om wil kijken. Puur aanschaffen via wekelijks een flufje euro's en over een jaar of 5 eens kijken wat het waard is.
Same, BNb in achterhoofd heb ik cro begin vorig jaar aangeschaft en in de tussentijd pak ik leuke voordelen mee met de debit card. Misschien over een paar jaar 3 dollar waard.

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

1x in de week doe ik mijn cashback naar de defi. Ik ben ook voornemens om over x tijd eens te kijken naar de waarde.

Het leuke voor mij is dat ik alles eind vorig jaar heb omgezet naar een andere coin. Puur om met een schone lei te beginnen. Dus vanaf 1 januari ben ik begonnen met cashback te sparen in de defi.

Ik weet dat het niet de bedoeling is om hier bedragen en getallen te laten zien. Maar in dit geval wil ik een uitzondering maken en toch demonstreren dat het best wel kan lonen.

Onderstaande is dus puur en alleen cashback vanaf 1 januari :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvIWsAfqenXM5ccUZNLvs6T3dOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gXrA9BSrxud8YvXzawmT9Ntz.jpg?f=fotoalbum_large

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-01 21:50
[...]

Eens hoor! In december wou ik m'n inleg er uithalen, maar de 28 dagen unbonding period zorgde er voor dat ik te laat was. Heb het weer gestaked en stort nu iedere week de cashbacks naar defi. Zolang CDC geen domme dingen meer doet, is het een kwestie van tijd voordat CRO de $1,00 passeert.

If it does not kill u, it makes u stronger

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
Nog ietswat dalen en we kleuren vannacht zelfs nog een rode weekly. Dat had ik een paar dagen terug toch zeker niet zien aankomen. Sneu hoe we weer weggezakt zijn;(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Thanks!

Leuk om te zien, ondanks dat ik een groot beroep moet doen om mijn vermogen niet te snel geërgerd te zijn door Sander S. Onderliggend thema is erg actueel en hij weet het treffend te brengen. Grappig hoe hij met Madelon zit te smalltalken terwijl hij met diverse andere crypto OGs ongefundeerde ruzie op Twitter heeft lopen maken (zoals hij dat met zoveel onderwerpen doet om zichzelf relevant te houden) omdat hij niet gelooft in crypto.

Van Madelon kan je ook vinden wat je wilt, en het Mexico-clubje heeft zeker iets inteelt-achtigs, maar ze maakt prima content voor de gemiddelde cryptobeginner. Wat ik me met dit soort influencers altijd afvraag, is hoeveel % van hun huidige vermogen is ontstaan uit hun early crypto aankopen en hoeveel % te danken is aan hun influencer verdienmodel: gesponsorde posts, YouTube advertenties, eventuele premium diensten á ~100 euro per maand (bijv. Crypto Michaël). Jezelf een wizard verklaren omdat je in 2013 een paar Bitcoins hebt gekocht en nu op een rendement van 10,000% zit, is heel wat anders dan structureel goede investeringen en/of swing trades maken. Als je dan ook nog eens kan teren op een cashflow van 10k+ euro per maand omdat je betalende leden hebt, tja.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:50:
[...]

Thanks!

Leuk om te zien, ondanks dat ik een groot beroep moet doen om mijn vermogen niet te snel geërgerd te zijn door Sander S. Onderliggend thema is erg actueel en hij weet het treffend te brengen. Grappig hoe hij met Madelon zit te smalltalken terwijl hij met diverse andere crypto OGs ongefundeerde ruzie op Twitter heeft lopen maken (zoals hij dat met zoveel onderwerpen doet om zichzelf relevant te houden) omdat hij niet gelooft in crypto.

Van Madelon kan je ook vinden wat je wilt, en het Mexico-clubje heeft zeker iets inteelt-achtigs, maar ze maakt prima content voor de gemiddelde cryptobeginner. Wat ik me met dit soort influencers altijd afvraag, is hoeveel % van hun huidige vermogen is ontstaan uit hun early crypto aankopen en hoeveel % te danken is aan hun influencer verdienmodel: gesponsorde posts, YouTube advertenties, eventuele premium diensten á ~100 euro per maand (bijv. Crypto Michaël). Jezelf een wizard verklaren omdat je in 2013 een paar Bitcoins hebt gekocht en nu op een rendement van 10,000% zit, is heel wat anders dan structureel goede investeringen en/of swing trades maken. Als je dan ook nog eens kan teren op een cashflow van 10k+ euro per maand omdat je betalende leden hebt, tja.
Dat laatste is ondermeer waarom ik dit soort gasten niet volg. Op tijd ingestapt zijn heeft niets te maken met ergens verstand van hebben. Je bent gewoon tijdig tegen iets aangelopen terwijl je een reserve had om daar in te kunnen en willen stoppen.

Eerlijk gezegd volg ik sowieso geen influencers, als ik al iemand volg op Insta dan is dat puur vanwege persoonlijke relatie of omdat diegene iets kan wat ik echt mooi vind.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-01 18:55
twit schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:45:
Nog ietswat dalen en we kleuren vannacht zelfs nog een rode weekly. Dat had ik een paar dagen terug toch zeker niet zien aankomen. Sneu hoe we weer weggezakt zijn;(
[Aluhoedje mode on]
Putin stuurt troepen naar de grens en investeert z'n extra Gazprom roebels in goedkope Bitcoin en cryptominers.
Daarna laat hij z'n bankvriendjes crypto legaliseren.
Vervolgens trekt hij z'n troepen weer terug en roept: Geintje!!
Waarna de Bitcoin prijs omhoog knalt en hij vrolijk verder gaat met nog meer geld verdienen.
[Aluhoedje mode off]

Ik lul ook zomaar wat

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

shovelhead1340 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:59:
[...]

[Aluhoedje mode on]
Putin stuurt troepen naar de grens en investeert z'n extra Gazprom roebels in goedkope Bitcoin en cryptominers.
Waarna de Bitcoin prijs omhoog knalt en hij vrolijk verder gaat met nog meer geld verdienen.
[Aluhoedje mode off]
[gewapendbetonhoedje mode on]
8)7
[gewapendbetonhoedje mode off]

• Kol Nedra
shovelhead1340 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:59:
[...]

[Aluhoedje mode on]
[Aluhoedje mode off]
Het gaat er ook om wat EU en Amerika doen, want imo zijn die fouter bezig dan Rusland

nothing stops this train

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Ik denk eerder dat Poetin crypto ziet als oplossing voor het probleem dat hij afgesloten is van het internationale bankwezen als hij Oekraine binnenvalt.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:44:
[...]

1x in de week doe ik mijn cashback naar de defi. Ik ben ook voornemens om over x tijd eens te kijken naar de waarde.

Het leuke voor mij is dat ik alles eind vorig jaar heb omgezet naar een andere coin. Puur om met een schone lei te beginnen. Dus vanaf 1 januari ben ik begonnen met cashback te sparen in de defi.

Ik weet dat het niet de bedoeling is om hier bedragen en getallen te laten zien. Maar in dit geval wil ik een uitzondering maken en toch demonstreren dat het best wel kan lonen.

Onderstaande is dus puur en alleen cashback vanaf 1 januari :)

[Afbeelding]
Zo lekker! Ik zit daar nogeneens aan na 3 maanden. Maar moet ook eerlijk zeggen, ik zit nog op Ruby en pas afgelopen weken een spotify abbo genomen.

[ Voor 193% gewijzigd door Xqlus1ve op 13-02-2022 21:12 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:02:
[...]

Het gaat er ook om wat EU en Amerika doen, want imo zijn die fouter bezig dan Rusland
Ik had deze theorie al op verschillende plekken op het internet zien staan. Alsof Putin echt een manier moet verzinnen zoals Bitcoin om daar geld aan te verdienen. De man heeft meer geld als op kan en hoeft zich nergens meer druk om te maken.

Zijn optrekje: https://www.bbc.com/news/world-europe-56007943

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6-1zCf1ULybwXZKAAxeWjMLtI0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IgUzqFuy3MEDagbHYJ5fLiNn.png?f=user_large

Daarnaast heeft hij nog een stel optrekjes, waarvan de mooiste in Moscow hier (link hieronder)nog geeneens op staat, daar heb ik 2 jaar geleden van veraf een kijkje op mogen hebben. https://www.rbth.com/life...-president-vladimir-putin

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thumbs up voor Crypto.com. Vandaag een Sepa die kant op gedaan en had verwacht dat dit wel een dag of 2 zou duren. Tot mijn verbazing een ruim uurtje later al mail dat mijn overboeking was aangekomen.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:21:
Thumbs up voor Crypto.com. Vandaag een Sepa die kant op gedaan en had verwacht dat dit wel een dag of 2 zou duren. Tot mijn verbazing een ruim uurtje later al mail dat mijn overboeking was aangekomen.
Zouden ze tegenwoordig in het weekend ook werken of het deels geautomatiseerd hebben? Zou wel lkkr zijn maar heb het nooit geprobeerd.

ga gelijk ff een kleine overboeking doen :P

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=3XhJ&p=1

Daarom bitcoin.

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:50:
[...]

Thanks!

Die influencers hebben allemaal heus wel ervaring mbt crypto/aandelen etc maar ze verdienen er ook zeker aan met hun content.
Maar wat ook is, als je weet wat Bitcoin is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMJXmx5cvxlvUByeYFR2oD7QjjA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vL47GJxnfTFcaQpCql0jX0YP.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wooow Bitvavo heeft gewoon stiekem een 0 uit de withdrawal fees van Bitcoin gehaald.

Eerst: 0.00002 BTC
Nu: 0.0002 BTC

Zonder te kijken wou ik even wat via Bitvavo naar Binance loodsen voor m'n debit kaart en dacht huh is de koers opeens gezakt, maar nee... Een fee van 7.50 betaald op een bedrag van 200 euro. Achterlijke idioten daar. Ik leer het ook nooit af om bij deze bandieten weg te blijven.

https://opensea.io/seaart

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
[...]

Crypto.com heeft wel wat last van groeipijntjes. :+
Zelf voorzie ik ook een prima return op de lange duur.

• Qunix
enomiss schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:46:
Wooow Bitvavo heeft gewoon stiekem een 0 uit de withdrawal fees van Bitcoin gehaald.

Zonder te kijken wou ik even wat via Bitvavo naar Binance loodsen voor m'n debit kaart en dacht huh is de koers opeens gezakt, maar nee... Een fee van 7.50 betaald op een bedrag van 200 euro. Achterlijke idioten daar. Ik leer het ook nooit af om bij deze bandieten weg te blijven.
Dat is best vors. :o

• Kol Nedra

wow serieus? dat is ziekelijk hoog!
Bitvavo wordt steeds minder interessant!

ff Kraken kijken:
0.00002 BTC

dat is gelukkig niet veranderd (y)

nothing stops this train

• Vis

Vis

Waarom wilde je uberhaupt 0,75 cent betalen als het ook vrijwel gratis kon met NANO? :9
Sneller ook.

• Kol Nedra
Vis schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:49:
[...]

Waarom wilde je uberhaupt 0,75 cent betalen als het ook vrijwel gratis kon met NANO? :9
Sneller ook.
op een bedrag van €200 is 0.75 cent goedkoper want als jij NANO doet en je verstuurd het naar een andere plek, wat doe je dan met die NANO? juist ja weer ruilen tegen BTC, stablecoin of een andere shitcoin ;)

nothing stops this train

• enomiss
Vis schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:49:
[...]

Sneller ook.
Omdat als NANO intussen zakt ik bagholder van NANO ben. Die 75 cent heb je zo eruit als je het een beetje timed met Bitcoin. En als Bitcoin dan toch zakt dan was het een DCAtje.

• Qunix
Die withdrawal fees bij Bitvavo veranderen wel continue. Er zit controle op hoe groot de mempool is, de koersprijs en hoeveel ze zelf willen verdienen.

Ik had een jaar(?) geleden nog een overzicht gemaakt en ging het om 0,0004 BTC. Dat hadden ze daarna verlaagd toen de mempool leeg was naar 0,00004 BTC (geloof ik).

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:51:
[...]

op een bedrag van €200 is 0.75 cent goedkoper want als jij NANO doet en je verstuurd het naar een andere plek, wat doe je dan met die NANO? juist ja weer ruilen tegen BTC, stablecoin of een andere shitcoin ;)
Beetje trader ken met busd gratis handelen toch

• Kol Nedra
Vis schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:53:
[...]

dat is alleen op Binance neem ik aan :)
ik ben ook geen trader, alleen positietrading wil ik wel eens soms doen...

nothing stops this train

• enomiss
Vis schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:53:
[...]

Als ik gewoon geld op m'n Binance kaart wil heb ik geen zin of tijd om te traden. ;)

Maar ik moet eens leren om er een groter bedrag neer te zetten. Maar het probleem is dat als ik euro's op Binance heb staan, dan veranderen deze snel in crypto. Kan er moeilijk vanaf blijven. _O-

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Dat ze maar eens opschieten met sepa terug invoeren op binance!

• Kol Nedra
roflexx schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:03:
Dat gaat Bitvavo niet leuk vinden, dan wordt Bitvavo nog minder gebruikt, verdienen ze niks meer aan fees ^^

nothing stops this train

• Vis

Vis

enomiss schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:51:
[...]

ik bagholder van NANO ben.
Daar is niks mis mee ;)
Digitale betalingen hoe Satoshi het bedoeld heeft, instant en 0 fee's _/-\o_

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Fees veranderen bijna dagelijks op Bitvavo dus gewoon ff checken voordat je een 'withdraw' doet..
En als je zelf 'zonder te kijken' een Withdraw doet kan je iemand anders niet echt iets kwalijk nemen... dat is gewoon ronduit slordig...

(fees worden gewoon aangegeven voor je withdraw)

en ja, de fees zijn aan de hoge kant...
:)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:04:
[...]

Dat gaat Bitvavo niet leuk vinden, dan wordt Bitvavo nog minder gebruikt, verdienen ze niks meer aan fees ^^
Moeten ze de fees ff verhogen om de omzet te verhogen :+

• Qunix
Vakantiegeld sparen wat in april/mei uitbetaald moet worden ;)

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-01 00:55
roflexx schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:03:
SEPA werkt ondertussen terug op Binance ;)

• enomiss
cooLopke schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:08:
[...]

Advcash bedoel je?

Hier staat gewoon: Fiat deposit have temporarily been suspended for your region.

• shovelhead1340
cooLopke schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:08:
[...]

Echt waar?
In mijn app nog niet hoor.
Fiat deposit/withdrawal is suspended in your region

Ik lul ook zomaar wat

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Al die opties zijn suspended voor Nl, wat een bullshit.

• shovelhead1340
Leuk artikel over minen in je schuurtje in Siberië. Zo verdient de gewone burger er toch ook nog wat aan.

https://www.ft.com/conten...eBPZGh28s5FRJnDiNhQIaLcx4

Ik lul ook zomaar wat

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
mannowlahn schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:43:
[...]

Thanks. Ik ben weer helemaal gerustgesteld.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-01 00:55
roflexx schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:22:
Al die opties zijn suspended voor Nl, wat een bullshit.
Excuseer blijkbaar is er een verschil tussen NL en BE.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvXoY-oUwJQIdzef-SEvLo_K_Ls=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IDFrs1FAixH83YhAqysVV9zC.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 97 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!