Zero.
Hm lijkt een beetje op pokemon maar met meer mogelijkheden? Spel zou binnenkort moeten uitkomen maar ze hebben nog geen gameplay footage uitgebracht. Daarnaast lees ik over een betaalde subscription maar wat dit zou moeten kosten kan ik niet vinden.merauder schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:08:
[...]
Leuke tip! Heb er inmiddels een kleine fluf ingegooid.
Komt niet echt overtuigend over vind ik.
Zelf speel ik al een tijdje Gods Unchained en heb daar inmiddels aardig wat #Gods tokens mee verdient. Alleen het spel spelen om tokens te verdienen heeft overigens weinig nut, dan kun je beter bij de McDonalds gaan werken. Maar als je het een leuk spel vindt dan verdien je er toch aardig wat geld mee terwijl je aan het gamen bent.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 12-02-2022 14:33 ]
De APY staat nu zelfs op 3150%, misschien nog maar wat bijstortenknakworst schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:39:
Summit pompt er ook vrolijk op los. Zal wel de hype voor v2 zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
wtfTaro schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:50:
[...]
De APY staat nu zelfs op 3150%, misschien nog maar wat bijstorten
[Afbeelding]
Mooi moment juist om er wat geld tegenaan te gooien wat op de plank ligt.Nopheros schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:32:
[...]
Hm lijkt een beetje op pokemon maar met meer mogelijkheden? Spel zou binnenkort moeten uitkomen maar ze hebben nog geen gameplay footage uitgebracht. Daarnaast lees ik over een betaalde subscription maar wat dit zou moeten kosten kan ik niet vinden.
Komt niet echt overtuigend over vind ik.
Zelf speel ik al een tijdje Gods Unchained en heb daar inmiddels aardig wat #Gods tokens mee verdient. Alleen het spel spelen om tokens te verdienen heeft overigens weinig nut, dan kun je beter bij de McDonalds gaan werken. Maar als je het een leuk spel vindt dan verdien je er toch aardig wat geld mee terwijl je aan het gamen bent.
En er is wel degelijk gamefootage te vinden. 10 seconden zoeken op Youtube en dit staat op je scherm:
Gameplay footage autobattle system: YouTube: NEW ILLUVIUM GAMEPLAY!!!
Gameplay footage world: YouTube: NEW Illuvium OPEN WORLD GAMEPLAY!!! [GIVEAWAY]
Tokenomics info: YouTube: Illuvium Tokenomics! Best NFT Game Economics EVER!!! (Deep Dive)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
time to get more Rekt!
nothing stops this train
Dan merk je dat wel aan een dag van -50% in plaats van -7%wehave schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:47:
En is Oekraïne al aangevallen..
Op de een of andere manier gemist dan. Maar waarom zou je hier nu geld in stoppen? Helemaal na het kijken van deze beelden zou ik er geen geld in stoppen. Ziet er nou niet echt uit als een top game namelijk.Ngangatar schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:54:
[...]
Mooi moment juist om er wat geld tegenaan te gooien wat op de plank ligt.
En er is wel degelijk gamefootage te vinden. 10 seconden zoeken op Youtube en dit staat op je scherm:
Gameplay footage autobattle system: YouTube: NEW ILLUVIUM GAMEPLAY!!!
Gameplay footage world: YouTube: NEW Illuvium OPEN WORLD GAMEPLAY!!! [GIVEAWAY]
Tokenomics info: YouTube: Illuvium Tokenomics! Best NFT Game Economics EVER!!! (Deep Dive)
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 12-02-2022 16:26 ]
Inderdaad een bedrag in de orde van die grootte. Met de situatie in Oekraïne durf ik zelf niet zo veel geld meer in alts te hebben.
Precies dit is wat wij over onszelf afroepen en wat ik gisteravond benoemde. Een dergelijke situatie zou geen gevolgen voor cryptocurrency keuzes moeten hebben. Maar omdat iedereen er rekening mee houdt, heeft het wel daadwerkelijk gevolgen. Een self fulfilling prophecy dus...merauder schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:40:
[...]
Inderdaad een bedrag in de orde van die grootte. Met de situatie in Oekraïne durf ik zelf niet zo veel geld meer in alts te hebben.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het gaat mij er niet om of het een topgame voor mij is. Het gaat mij er om of ik denk dat mensen hier ingame geld aan gaan besteden, en ja, dat verwacht ik wel.Nopheros schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:21:
[...]
Op de een of andere manier gemist dan. Maar waarom zou je hier nu geld in stoppen? Helemaal na het kijken van deze beelden zou ik er geen geld in stoppen. Ziet er nou niet echt uit als een top game namelijk.
Ik vind het leuk om te gamen maar ik heb voldoende games om te spelen mocht deze mij niet bevallen. Aan Axie infinity verdien ik ook geld, geen seconde gespeeld.
Autobattle games zijn megapopulair en in dit spel komen verschillende elementen samen. Open World, Autobattle, Landplot ownage and Crypto. Ik zie dit wel genoeg zitten om er wat van in te slaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 12-02-2022 17:01 ]
Misschien had ik het wat uitgebreider moeten aangeven maar ik bedoelde inderdaad, het ziet er niet uit als een top game wat je natuurlijk wel wilt omdat het een hype moet worden. Hype = grotere kans op een hogere waarde van de token.Ngangatar schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Het gaat mij er niet om of het een topgame voor mij is. Het gaat mij er om of ik denk dat mensen hier ingame geld aan gaan besteden, en ja, dat verwacht ik wel.
Ik vind het leuk om te gamen maar ik heb voldoende games om te spelen mocht deze mij niet bevallen. Aan Axie infinity verdien ik ook geld, geen seconde gespeeld.
Autobattle games zijn megapopulair en in dit spel komen verschillende elementen samen. Open World, Autobattle, Landplot ownage and Crypto. Ik zie dit wel genoeg zitten om er wat van in te slaan.
Maar je laatste paragraaf legt het op zich prima uit
Ze zijn, wanneer ze niet op tv zijn, net zo vervelendLarryD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:50:
Waarom zijn al die cryptolui zo vervelend op TV? Zoals Madelons clubje bij Sander en de Kloof.
Die gasten voelen zich door hun centen en influencer succes behoorlijk verheven boven het voetvolk inmiddels.
Zo werken mensen nu eenmaal, kom je overal tegen incl. dit forum af en toe.Ngangatar schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:05:
[...]
Ze zijn, wanneer ze niet op tv zijn, net zo vervelend![]()
Die gasten voelen zich door hun centen en influencer succes behoorlijk verheven boven het voetvolk inmiddels.
Voor mij als beginner, wat is BTC dominance precies?knakworst schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:31:
BTC dominance zit in ieder geval in de lift. Zal nog wel wat toenemen op het moment van de inval.
[Afbeelding]
Thanks, kleine aanvulling nog.Nopheros schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:04:
[...]
Misschien had ik het er wat uitgebreider moeten aangeven maar ik bedoelde inderdaad, het ziet er niet uit als een top game want je natuurlijk wel wilt omdat het een hype moet worden. Hype = grotere kans op een hogere waarde van de token.
Maar je laatste paragraaf legt het op zich prima uit
Wat het grappige is, ze zetten het spel als een Tripple A game in het veld. Dat geeft een behoorlijke hype wat uiteindelijk voor of tegen ze gaat werken, dat laatste kan zeker ook, die kans acht ik 40/60. Feit is daardoor wel dat er aardig wat tractie en reuring gaat komen en voor mij is iets in crypto waar veel rumor over is, de moeite waard om wat in te stoppen.
Zeker in de gamingbranche, wat nog steeds de snelst groeiende entertainment markt is qua omzet. De marketingjongens gooien er vervolgens nog vaak termen tussendoor als Multiverse, land en NFT en er komt steeds meer beweging.
Liever wat geld (gedeelte van mijn winst van afgelopen 1e cryptojaar) in dit muntje waar ik geen idee heb wat het gaat doen maar wat een leuke educated guess is op basis van 30 jaar gameerservaring dan in bijvoorbeeld een willekeurige top 10-50 munt.
Oei... dat gaan @YES en @malarkan niet leuk vinden dat je het over ze hebt.Nopheros schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Zo werken mensen nu eenmaal, kom je overal tegen incl. dit forum af en toe.
Ik kijk al een paar dagen niet meer naar mijn dot. Mochten ze 12 dollar hitten, dan koop ik er weer een stel van inPelox schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:04:
Eth en dot zijn echt om te janken nu.
Dat is ook precies wat me eigenlijk wat tegenstaat. Geen idee wat de exacte definitie is van een AAA game maar voor mij persoonlijk voldoet deze game daar niet aan. Daardoor krijg ik er een negatief gevoel bij en stop ik er geen geld in. Daar komt nog bij dat je blijkbaar per maand moet gaan betalen als je de volledige game wilt spelen.Ngangatar schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:13:
[...]
Thanks, kleine aanvulling nog.
Wat het grappige is, ze zetten het spel als een Tripple A game in het veld. Dat geeft een behoorlijke hype wat uiteindelijk voor of tegen ze gaat werken, dat laatste kan zeker ook, die kans acht ik 40/60. Feit is daardoor wel dat er aardig wat tractie en reuring gaat komen en voor mij is iets in crypto waar veel rumor over is, de moeite waard om wat in te stoppen.
Zeker in de gamingbranche, wat nog steeds de snelst groeiende entertainment markt is qua omzet. De marketingjongens gooien er vervolgens nog vaak termen tussendoor als Multiverse, land en NFT en er komt steeds meer beweging.
Liever wat geld (gedeelte van mijn winst van afgelopen 1e cryptojaar) in dit muntje waar ik geen idee heb wat het gaat doen maar wat een leuke educated guess is op basis van 30 jaar gameerservaring dan in bijvoorbeeld een willekeurige top 10-50 munt.
Die info heb ik nog niet gezien, maar ook daar zitten voor en nadelen aan. Ach, ik ga het lekker aankijken, het geld dat is verdiend met onder meer SLP zit nu in ILV.Nopheros schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:19:
[...]
Dat is ook precies wat me eigenlijk wat tegenstaat. Geen idee wat de exacte definitie is van een AAA game maar voor mij persoonlijk voldoet deze game daar niet aan. Daardoor krijg ik er een negatief gevoel bij en stop ik er geen geld in. Daar komt nog bij dat je blijkbaar per maand moet gaan betalen als je de volledige game wilt spelen.
Ennuh, kleine moon?
Kan best wat worden, maar kijk even goed uit: momenteel $635/ILVMooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:01:
Zit met een scheel oog naar Illuvium te kijken: https://coinmarketcap.com/currencies/illuvium/
Als deze game in een positieve markt tractie gaat krijgen, zou de token je veel geld kunnen opleveren.
Game gaat er wel komen, maar is het in een positieve markt of gooit BTC roet in het eten?
Wel een project om in de gaten te houden denk ik.
Maar:
Dec 2020 pre-seed met 500.000 ILV tegen $1/ILV
Jan 2021 seed met 1.500.000 ILV tegen $3/ILV
Vanaf maart worden deze gedurende een jaar unlocked. Verkoop je ze, dan is dat dus tegen x200 tot x600.
Ik zie de prijs binnenkort duikelen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nog even en ik ga wat bijkopen. Hoe hard mijn verstand ook roept 'GA NOU GEEN ALTS KOPEN JONGEH!'Pelox schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:04:
Met nu al een Fully Diluted Market Cap van 6.3 miljard.resusaapje schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:30:
[...]
Kan best wat worden, maar kijk even goed uit: momenteel $635/ILV
Maar:
Dec 2020 pre-seed met 500.000 ILV tegen $1/ILV
Jan 2021 seed met 1.500.000 ILV tegen $3/ILV
Vanaf maart worden deze gedurende een jaar unlocked. Verkoop je ze, dan is dat dus tegen x200 tot x600.
Ik zie de prijs binnenkort duikelen...
Ik heb vanmiddag wat link bijgekocht, genoeg gedaald voor nu (hoop ik).Ray_ schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:35:
[...]
Nog even en ik ga wat bijkopen. Hoe hard mijn verstand ook roept 'GA NOU GEEN ALTS KOPEN JONGEH!'
[ Voor 28% gewijzigd door Nopheros op 12-02-2022 17:45 ]
De market cap van Bitcoin afgezet tegen die van alle andere cryptocurrency.Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Voor mij als beginner, wat is BTC dominance precies?
Zie ook: https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/.
Het is het aandeel dat Bitcoin heeft van de totale crypromarkt.Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Voor mij als beginner, wat is BTC dominance precies?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
DOT koop ik maandag bij 👍Pelox schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:04:
nothing stops this train
hahaha tuurlijk niet, 2028 pas
"Insert angry mob meme"StevenzeN schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:09:
JEZUS DIKKE VETTE DOT MOON!
hahaha tuurlijk niet, 2028 pas
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik denk eerder dat het een medisch iets betreft, of het borderline of bipolair is kan ik niet beoordelen, maar men heeft hier volgens mij altijd de 1 second chart voor zich en handelt daar ook naar.Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:25:
Wanneer spreken we van een moon in crypto? bij iedere scheet van 0,1 procent wordt er alweer m00n geroepen
Dat mag van mij wel iets minder, want het voegt niets toe, maar afijn, je kunt niet alles hebben. Ik heb er zelf gelukkig helemaal geen last van.
Edit: ETH MOOON!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 12-02-2022 19:40 ]
Te kort...Area schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:46:
Heb het nog niet meegemaakt dus vandaar dat ik het vraag.
Hoelang duurt een (mega)bullrun meestal?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zet de grafiek op een paar jaar en je weet het. Zou er verder niet op handelen.Area schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:46:
69 dagen meestal, nee hoor, niemand kan je hier antwoord op gevenArea schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:46:
[ Voor 12% gewijzigd door Jackson6 op 12-02-2022 19:55 ]
Als ie voorbij is mag je het hier nogmaals vragenArea schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 19:46:
Ik heb wel eens ergens schemaatjes voorbij zien komen van de afgelopen bullruns…. Maar zoals ‘wijze’ heren zeggen: “ This time it’s different”
[ Voor 23% gewijzigd door Skrunsies op 12-02-2022 20:18 ]
UberLurker Departement #GG.
nothing stops this train
Onder de dollar stap ik ook inKol Nedra schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:06:
prijs GLMR is al stukken lager. maar die gaat denk op 20 feb nog iets lager! Daarna voor mij een zeer mooie stap om wat GLMR te kopen 😌
Zaken gaan maar goed in huize Nedra! Maandag DOT kopen, geld overmaken voor CRO kaart, geld aan de kant voor GLMR
[ Voor 17% gewijzigd door Skrunsies op 12-02-2022 21:28 ]
Nu de prijsvraag; voor welk project heb ik wat ETH verkocht?
[ Voor 33% gewijzigd door Mooody op 12-02-2022 21:35 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Cosmos?Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:31:
Toch maar wat ETH weggezet in een ander project met het plan om lang (1 jaar+) te houden. Project stond vrijwel bovenaan het lijstje en het nieuws van de afgelopen weken heeft me wel overtuigd. Een "suf" project, maar juist die projecten konden de laatste maanden in de luwte verder bouwen zonder last te hebben van juinende Bruna-boysIk verwacht er veel van.
Nu de prijsvraag; voor welk project heb ik wat ETH verkocht?hint: interoperability i.c.m. zeer aantrekkelijke tokenomics
Zero.
Nope, heb ik al een tijdje. Na ETH de grootste positie
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Quant?Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:39:
[...]
Nope, heb ik al een tijdje. Na ETH de grootste positie
We have a winner
Quant maakt het mogelijk om met 3 regeltjes code blockchains aan elkaar te koppelen, maar ook aan de boze buitenwereld. De laatste 2 jaar is de liquiditeit op de verschillende chains exponentieel groter geworden. In je eigen chain (/wereldje) blijven hangen is niet de toekomst. De toekomst is dat die liquiditeit gebruikt gaat worden in real life. Daarom interoperability, maar ook bijv. (ik shill 'm er weer eens keer in
Het grote voordeel van dit soort stoffige projecten is dat het nog weinig valse lucht aan boord heeft, het is geen eenvoudig-te-begrijpen-hypemateriaal. Weinig fanboys op Reddit etc. ook.....dat is altijd goed
Quant is trouwens geen cryptobedrijf, heeft niets met decentralisatie te maken. Dat moet je natuurlijk wel aanspreken.
Ere wie ere toekomt....
@Guff_ noemde het in 2018 het eerst:
Guff_ in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"
@HaruHaru snapte in 2019 de tokenomics ook al
HaruHaru in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"
@elektriekert was volgens mij de laatste die er over sprak in 2021.
elektriekert in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Het is nou niet bepaald een hypemuntje, maar daar zit imo juist de kracht van Quant. Samen met de tokenomics uiteraard, want 80% (!) van de max. supply is al op de markt. Staking gaat binnenkort aangekondigd worden, die gaat die 20% opvreten.
[ Voor 105% gewijzigd door Mooody op 12-02-2022 22:45 ]
Moest wel 1 van die 2 zijn anders kreeg je:
- VerusCoin
- Darwinia Network
- CertiK
- Bifrost
- KardiaChain
- Wanchain
- WhiteCoin
Of het altijd geweldige ICON
QNT zal een slow grower zijn verwacht ik, dus dit is toeval denk ikSkrunsies schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:50:
@Mooody tis werkelijk not te believen. Jij koopt hem en hups! Topgainer![]()
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 12-02-2022 21:56 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Moiety op 12-02-2022 22:24 ]
Ha grappig. Mijn Bruticus G1 heb ik 3 jaar geleden verkocht en in eth gestoken.
Prima deal geweest.
Ps. Daar gaan we weer.
Zero.
Haha thanks. In eerste instantie ging het inderdaad puur om tokenomics. Later veel meer over gaan lezen en leren en ging er steeds meer in investeren. Gelukkig kansen gehad om onder de 5$ in te kopen, maar nu met QRC20 development etc etc lijken huidige prijzen (als je kijkt naar tokenomics en nieuws) nog steeds een goede deal is (DYOR).Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:39:
[...]
We have a winner
Quant maakt het mogelijk om met 3 regeltjes code blockchains aan elkaar te koppelen, maar ook aan de boze buitenwereld. De laatste 2 jaar is de liquiditeit op de verschillende chains exponentieel groter geworden. In je eigen chain (/wereldje) blijven hangen is niet de toekomst. De toekomst is dat die liquiditeit gebruikt gaat worden in real life. Daarom interoperability, maar ook bijv. (ik shill 'm er weer eens keer in) stinky Linkie.
Het grote voordeel van dit soort stoffige projecten is dat het nog weinig valse lucht aan boord heeft, het is geen eenvoudig-te-begrijpen-hypemateriaal. Weinig fanboys op Reddit etc. ook.....dat is altijd goed
Quant is trouwens geen cryptobedrijf, heeft niets met decentralisatie te maken. Dat moet je natuurlijk wel aanspreken.
Cheers.
Zeer slow, maar zeer belovend.Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:52:
[...]
QNT zal een slow grower zijn verwacht ik, dus dit is toeval denk ik
Jij bent dus een QNT maxi inmiddels? Of is het een (klein) deel van je crypto PF?HaruHaru schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:45:
[...]
Haha thanks. In eerste instantie ging het inderdaad puur om tokenomics. Later veel meer over gaan lezen en leren en ging er steeds meer in investeren. Gelukkig kansen gehad om onder de 5$ in te kopen, maar nu met QRC20 development etc etc lijken huidige prijzen (als je kijkt naar tokenomics en nieuws) nog steeds een goede deal is (DYOR).
Cheers.
De vraag is of die heren wijs OF hoopvol zijn. We gaan het zien.Skrunsies schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:09:
[...]
Als ie voorbij is mag je het hier nogmaals vragen
Ik heb wel eens ergens schemaatjes voorbij zien komen van de afgelopen bullruns…. Maar zoals ‘wijze’ heren zeggen: “ This time it’s different”
Niet zo zeer een maxi maar heeft een grootdeel in mijn PF. Ik koop nog steeds in.Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:47:
[...]
Jij bent dus een QNT maxi inmiddels? Of is het een (klein) deel van je crypto PF?
ETH
ATOM
QNT
Volgens mij had je ook MATIC?
Dit is het op het moment....Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 23:15:
@Mooody Welke coins zitten er in je PF als ik vragen mag?
ETH
ATOM
QNT
Volgens mij had je ook MATIC?
ETH 38%
ATOM 11%
CRO 11%
MATIC 9%
DOT 9%
KSM 7%
LINK 7%
QNT 6%
NEXO 2%
Zeker niet heiligmakend short-term, want ik ben van plan dit een tijdje te laten borrelen. De angel is er al uit
Wel trekt vrijwel alles rente op diverse platforms en gaat alle rente eens per maand in ETH (niets anders) om de positie ETH nog wat te vergroten de komende maanden. Ben niet short-time-minded, dus voor hetzelfde gemak klapt de boel volgende week 50% de afgrond in
[ Voor 39% gewijzigd door Mooody op 12-02-2022 23:31 ]
Das de jeugd van oud geld icm nieuw geld die lekker loopt te chillen. Terwijl de notie van Sander dat vermogen minder zwaar belast wordt dan arbeid klopt. En een mate van kennis wat de gains in crypto rechtvaardigd zoals Madelon beweert. Mja: in een bull run is iedereen miljonair bij wijze van. Time in the market beats timing the market. Dus dat vond ik geen sterk argument.LarryD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 16:50:
Waarom zijn al die cryptolui zo vervelend op TV? Zoals Madelons clubje bij Sander en de Kloof.
Enfin op de 4h zie ik een Batman ontstaan.
Op de 1D grafiek een patroon gelijk aan 20-27 december. Kortstondig omhoog om vrolijk door te gaan met de neergaande trend. Maar crypto is crypto: we kunnen een higher low op 40k plotten en door. En het zou geen self-fulfilling prophecy moeten zijn en toch volgt het qua koers aardig de S&P500 en de Down Jones. Als die roodkleuren kleurt crypto rood mee.
Bedankt voor je transparantieMooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 23:23:
[...]
Dit is het op het moment....
….
Zeker niet heiligmakend short-term, want ik ben van plan dit een tijdje te laten borrelen. De angel is er al uit
Wel trekt vrijwel alles rente op diverse platforms en gaat alle rente eens per maand in ETH (niets anders) om de positie ETH nog wat te vergroten de komende maanden. Ben niet short-time-minded, dus voor hetzelfde gemak klapt de boel volgende week 50% de afgrond inZijn wel stuk voor stuk posities waar ik alle vertouwen in heb.
Tsja we shall see.. eerlijk is eerlijk. Dit is mijn 1e run en had al het èèn en het ander doorgelezen over de cycle.Taro schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:50:
[...]
De vraag is of die heren wijs OF hoopvol zijn. We gaan het zien.
Achteraf kijk je een
Het is en blijft een fascinerende wereld
Gooi jij ook de staking rewards van DOT (Kraken) 1x in de maand in ETH?Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 23:23:
[...]
Wel trekt vrijwel alles rente op diverse platforms en gaat alle rente eens per maand in ETH (niets anders) om de positie ETH nog wat te vergroten de komende maanden.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik had er toen 10.000 stuks@Guff_ noemde het in 2018 het eerst:
Niet lang daarna verkocht voor paar honderd winst
Later rond $5 weer 500 gekocht en die lang gehodled. Heb rond $200 de laatste verkocht. Schat in totaal ongeveer 50k aan verdiend
Volg QNT nog steeds. Usecase van de munt is na al die jaren nog steeds niet meer dan een belofte. Staking zou vorig jaar al live zijn gegaan maar nergens details. Alleen maar rumors.
Qua bedrijf wat er achter zit krijg je het niet professioneler dan dit. Top ceo, top connecties en top real live klanten!
Denk nog steeds dat dit een top 10 muntje is dus do the math
Ben alleen bearish voor de markt in het algemeen
Guff_ schreef op zondag 13 februari 2022 @ 07:55:
[...]
Ik had er toen 10.000 stuks
Niet lang daarna verkocht voor paar honderd winst![]()
Later rond $5 weer 500 gekocht en die lang gehodled. Heb rond $200 de laatste verkocht. Schat in totaal ongeveer 50k aan verdiend
Volg QNT nog steeds. Usecase van de munt is na al die jaren nog steeds niet meer dan een belofte. Staking zou vorig jaar al live zijn gegaan maar nergens details. Alleen maar rumors.
Qua bedrijf wat er achter zit krijg je het niet professioneler dan dit. Top ceo, top connecties en top real live klanten!
Denk nog steeds dat dit een top 10 muntje is dus do the math![]()
Ben alleen bearish voor de markt in het algemeen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
MetaMask aangemaakt, in de dip FTM opgepikt, deze voor 50% omgezet en beide in een pool gestopt.
Dus ‘When people ask me how my DeFi is going?’
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Sorry ik heb geen zin helemaal terug te gaan lezen waarom ik genoemd wordt, kan je een korte samenvatting geven, boomert?Ngangatar schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:14:
[...]
Oei... dat gaan @YES en @malarkan niet leuk vinden dat je het over ze hebt.
Ik heb even voor je gekeken: hij vind je een vieze homo. Of iets van die strekkingYES schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:39:
[...]
Sorry ik heb geen zin helemaal terug te gaan lezen waarom ik genoemd wordt, kan je een korte samenvatting geven, boomert?
Snel, digitale baksteen op zijn bakkes! Tweakers fittie
edit: @Moiety ssssst, heb net wat Sats ingezet op de winnaar....
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 13-02-2022 09:55 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
YES schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:39:
[...]
Sorry ik heb geen zin helemaal terug te gaan lezen waarom ik genoemd wordt, kan je een korte samenvatting geven, boomert?
Wat een onzin, ik voel dat helemaal niet zo, ik ben dat gewoon.
En @sh4d0wman een vieze homo? Ik ben hartstikke schoon! Wat een onzin.
Dat was gisteren. Geen idee meer.YES schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:39:
[...]
Probeer in het nu te leven goos.
Ik doe niet anders dan in het nu te leven maat. In het verleden leven is echt typisch iets voor het voetvolk.Ngangatar schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:18:
[...]
Dat was gisteren. Geen idee meer.
Probeer in het nu te leven goos.
Dat bedoel ik, dat is voor paupers.YES schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:23:
[...]
Ik doe niet anders dan in het nu te leven maat. In het verleden leven is echt typisch iets voor het voetvolk.
Het leuke van in het nu leven is ook dat je elke moon koopt en elke dip verkoopt. Elke keer weer.
[ Voor 15% gewijzigd door Ngangatar op 13-02-2022 10:28 ]
Ik heb laatst de helft van mijn quantjes verkocht tegen een schamele 20x winst.Mooody schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 21:39:
[...]
We have a winner
Quant maakt het mogelijk om met 3 regeltjes code blockchains aan elkaar te koppelen, maar ook aan de boze buitenwereld. De laatste 2 jaar is de liquiditeit op de verschillende chains exponentieel groter geworden. In je eigen chain (/wereldje) blijven hangen is niet de toekomst. De toekomst is dat die liquiditeit gebruikt gaat worden in real life. Daarom interoperability, maar ook bijv. (ik shill 'm er weer eens keer in) stinky Linkie.
Ere wie ere toekomt....
@Guff_ noemde het in 2018 het eerst:
@elektriekert was volgens mij de laatste die er over sprak in 2021.
elektriekert in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Het is nou niet bepaald een hypemuntje, maar daar zit imo juist de kracht van Quant. Samen met de tokenomics uiteraard, want 80% (!) van de max. supply is al op de markt. Staking gaat binnenkort aangekondigd worden, die gaat die 20% opvreten.
Heeft op 60x gestaan.
Marja, winst is winst. Aankoopbedrag was ook niet zo hoog
Edit: Quant wordt hier wel de moeder geshilled nu xD
https://www.tellerreport....ns-myself-.ryDTaBHJ9.html
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ik heb de afgelopen dagen al wat extra GLMR gekocht en in staking gezet. Dit heb ik vooral gedaan om wat te oefenen met de Ledger en GLMR staking voor de 20e. Ik heb nog een mooie extra zak fiat klaar staan om een eventuele dip te kopen. Maar onder de dollar gaat never niet gebeuren tenzij Rusland de Oekraïne binnen valt.
Een mooi voorbeeld is Solana. Iedereen verwachte een forse dip doordat de ICO tokens op de markt kwamen. Na een tijdelijke kleine dip schoot de koers omhoog. Ik verkoop bijvoorbeeld geen enkele token van de ICO sale en in de besloten Telegram van de TakeFlight deelnemers is het sentiment hetzelfde. Met een maandje staken heb je de inleg er al uit dus waarom zou je verkopen? De tokens die wel op de markt komen zullen snel worden opgekocht omdat het nogal lucratief is voor whales om een validator te worden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
die trut heeft gewoon knettershard de boot gemist. Zie je vaker bij banksters en economenHekkeySE schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:54:
De volgende econome die niet in Crypto gelooft:
https://www.tellerreport....ns-myself-.ryDTaBHJ9.html
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:18:
[...]
die trut heeft gewoon knettershard de boot gemist. Zie je vaker bij banksters en economen
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/V9EC8d8kQFO2rw4E5UKvqG2s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LaQt8ebivpDhR14St79dzYGJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t37wPna0E8N5CuNFeK4OvdIH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S90HJzWgkKQFqYaVG4gOAmEM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vO1lvm1tNTmcfa9GkGcIndg3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0BB7GYlP7V9xJ4gVpm07MxpN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZkAgd6lAeUQe8ZTmH1V32nj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IqBt9e9fhUkEfNoqEUtgjDZ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v6kW5eddKvctgJ4e8ImDlnFT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7s37tcWe72IbHHWm149dKazY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C9gaqbIrqrfwY8jeL7J97onn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xonv9PwDDhQxniRCRoEFrmrb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wLWP0mnf15yn7c8DKdTzPt4U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lcqwIUAZFIwsoQZaMi1wThBx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RQbKgUm5Fvo8HeeSoAWJVElx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NtsoaTTgocp34nTkMnHOJlqa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L9hzWiCXFnUUeq5RyYVEnvVX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TItdVmin2kdYsuirYzf0V9YJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gDBoYLietIGLU7cRna7IdMm8.jpg?f=fotoalbum_large)