[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.060 views

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Taro schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:33:
[...]

Die nieuwe ATH gaat er niet komen door lijdzaam toe te zien :)
Haha dan is Ben Cowen het met je eens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skg5RH-MEYBhuVdq8o9M7BQpt2o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oO2TglvhxIPXCUltpRmxCrY8.png?f=user_large

Die gast kan savage zijn, damn. _/-\o_

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 09:32

YES

Moderator General Chat
Blaim schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:40:
[...]

Haha dan is Ben Cowen het met je eens:

[Afbeelding]

Die gast kan savage zijn, damn. _/-\o_
Ja maar kom op zeg, wat een ontzettend domme opmerking van die Schiff. Die vent heeft het over 2% omhoog of omlaag en doordat BTC niet exact hetzelfde doet als goud is het meteen helemaal mis. Zijn statement is hetzelfde als zeggen dat als auto X vooruit rijdt en tegelijkertijd rijdt iemand met auto Y achteruit, dat auto Y geen auto is. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 11-02-2022 22:45 ]

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 13:10
Hoewel ik akkoord ga met Ben zijn punt, is dat nog geen tegenargument voor Peter zijn verhaal.

Goud is een risk-off asset en dat zie je ook gebeuren wanneer er effectief spraken is over oorlog en dergelijke. BTC gedraagt zich tot nu toe vaak als een risk-on asset. De grootste attribuut van goud is toch zijn risk-off waardebehoudend karakter. Ik snap dus wel dat hij zegt dat je btc en goud nu nog niet kan vergelijken.

Persoonlijk geloof ik wel dat btc in de toekomst vergelijkbaarder zal zijn met goud, maar momenteel is dat gewoon nog niet zo.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:25:
[...]

Lekker bezig op de FP @Taro (y), ben dat kattengejank van iedere moraalridder wel eens beu.
De -1's en 0's vloeien al rijkelijk (ik kan ze ook bij mijn eigen berichten zien), maar vooralsnog gaat het gemiddeld goed. Ik kon mij er ook over opwinden, maar de uitspraak van Michael Saylor in mijn handtekening gaat ooit ook op hen van toepassing zijn ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:31:
[...]

Dat jij daar energie in wil staken. Wat een zure reacties altijd. Ik erger me kapot als ik al die reacties zou gaan lezen.
Energie in staken, ik vind helemaal mooi _O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:47

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:46:
[...]

De -1's en 0's vloeien al rijkelijk (ik kan ze ook bij mijn eigen berichten zien), maar vooralsnog gaat het gemiddeld goed. Ik kon mij er ook over opwinden, maar de uitspraak van Michael Saylor in mijn handtekening gaat ooit ook op hen van toepassing zijn ;)
Het gene wat jij aansnee is juist ook het gene waar ik mij zo vreselijk aan irriteer vandaag de dag. iedereen heeft commentaar op alles en nog wat maar gaat zelf als een vreselijk hypocriet door het leven. en oh wee als het hun eigen portemonnee raakt :r Maar goed vaak is het ook ontwetendheid.

Dit was ook deels vandaag het topic in de SC met leuke reacties :P

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Skalders schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:46:
Hoewel ik akkoord ga met Ben zijn punt, is dat nog geen tegenargument voor Peter zijn verhaal.

Goud is een risk-off asset en dat zie je ook gebeuren wanneer er effectief spraken is over oorlog en dergelijke. BTC gedraagt zich tot nu toe vaak als een risk-on asset. De grootste attribuut van goud is toch zijn risk-off waardebehoudend karakter. Ik snap dus wel dat hij zegt dat je btc en goud nu nog niet kan vergelijken.

Persoonlijk geloof ik wel dat btc in de toekomst vergelijkbaarder zal zijn met goud, maar momenteel is dat gewoon nog niet zo.
Helemaal eens. Als er de pleuris uitbreekt in de wereld, moet je dus ff niet in Bitcoin zitten.

Persoonlijk zie ik Bitcoin niet als hedge tegen inflatie of wat dan ook. Ik wil er in mogelijkheden op vooruit gaan. Ik wil mijn hagje kunnen redden als bijv. Rusland Europees grondgebied gaat binnenvallen. Ik gebruik crypto graag om mee te liften met hypes en zodoende mijn persoonlijke situatie te verbeteren, maar dat is het dan ook.

Het is geen religie, het is slechts een van de mogelijkheden van onze generatie om je te kunnen onderscheiden van de meute. Profiteer daarvan, maar word er niet verliefd op. Ook niet op Bitcoin.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:53:
[...]

Het gene wat jij aansnee is juist ook het gene waar ik mij zo vreselijk aan irriteer vandaag de dag. iedereen heeft commentaar op alles en nog wat maar gaat zelf als een vreselijk hypocriet door het leven. en oh wee als het hun eigen portemonnee raakt :r Maar goed vaak is het ook ontwetendheid.
Dat geldt idd voor alles in het leven: Is het je eigen hobby, of komt het qua gezondheid dichtbij, dan mag het geld kosten. Is het iemand anders zijn/haar hobby, of is het de gezondheid van iemand die verder bij je vandaan staat, dan denk je daar mogelijk weer anders over.

Daarom zal iemand die tegen cryptocurrency is standaard een negatief oordeel vellen, los van waar het bericht over gaat en of het goed onderbouwd is. En ik ben dan weer tegen terrasheaters, veel vliegreizen en subsidie op kerosine. Maar voor subsidie op zonnepanelen, elektrische auto's, etc. Het patroon is wel helder, als het in je eigen voordeel is dan keur je het goed en anders ben je neutraal of keur je het af. Met die gedachte bekijk ik de reacties ook en vind ik het ook wel mooi om het "spel" te zien. Je kunt beter lachen om een sneue reactie dan je er over opwinden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

Mooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:58:
[...]

Helemaal eens. Als er de pleuris uitbreekt in de wereld, moet je dus ff niet in Bitcoin zitten.

Persoonlijk zie ik Bitcoin niet als hedge tegen inflatie of wat dan ook. Ik wil er in mogelijkheden op vooruit gaan. Ik wil mijn hagje kunnen redden als bijv. Rusland Europees grondgebied gaat binnenvallen. Ik gebruik crypto graag om mee te liften met hypes en zodoende mijn persoonlijke situatie te verbeteren, maar dat is het dan ook.

Het is geen religie, het is slechts een van de mogelijkheden van onze generatie om je te kunnen onderscheiden van de meute. Profiteer daarvan, maar word er niet verliefd op. Ook niet op Bitcoin.
Dat bepaal ik zelf wel even als je het niet erg vind.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9noFT6J3dWvlE9oYEdav0SEYs84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qkw9afnTGoIKYM2xcSRkGhh9.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:04:
[...]

[Afbeelding]
Eens, deze moeten we ook gewoon overal op gaan plakken. Had jij nog een voorraad?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwN1jzZGXxV4fZjMZweMIYoMARU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7FEK4E2NkIcDcvdAkvRJtw8R.jpg?f=user_large

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMPNOjDQTzWgN3YJHWUhwW_8h8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gf7JjlHexeOiKpURnS1TBUxX.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:08:
[...]

Eens, deze moeten we ook gewoon overal op gaan plakken. Had jij nog een voorraad?
[Afbeelding]
Ik heb er zeker nog een aantal maar die bewaar ik voor op de Russische tanks.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:04:
[...]

[Afbeelding]
Zo zijn er ook shirts met I love XRP en die lui geloven er ook 100% in :+

Adoratie is schattig, maar oogkleppen kosten geld.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:04:
[...]

Dat geldt idd voor alles in het leven: Is het je eigen hobby, of komt het qua gezondheid dichtbij, dan mag het geld kosten. Is het iemand anders zijn/haar hobby, of is het de gezondheid van iemand die verder bij je vandaan staat, dan denk je daar mogelijk weer anders over.

Daarom zal iemand die tegen cryptocurrency is standaard een negatief oordeel vellen, los van waar het bericht over gaat en of het goed onderbouwd is. En ik ben dan weer tegen terrasheaters, veel vliegreizen en subsidie op kerosine. Maar voor subsidie op zonnepanelen, elektrische auto's, etc. Het patroon is wel helder, als het in je eigen voordeel is dan keur je het goed en anders ben je neutraal of keur je het af. Met die gedachte bekijk ik de reacties ook en vind ik het ook wel mooi om het "spel" te zien. Je kunt beter lachen om een sneue reactie dan je er over opwinden.
Hahaha, ook bij iedere afkeer of van die sneue reacties schiet de volgende meme in mijn hoofd;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsqeu3U3zxYJuhln59I5gfav_i4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SAJFJzpIYcBhJKGkvp96XPVp.jpg?f=fotoalbum_large
"Insert relevant text" :P

Oh man dit topic heeft mij verziekt :')

Verwijderd

Mooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:11:
[...]

En geld is uiteindelijk lucht.

Dusja.

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:11:
[...]

Ach, voor een kleine €46,- heb je al een mooi setje, geen geld man!
https://www.onlineruiters...ogkleppen-waldhausen.html

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:12:
[...]

En geld is uiteindelijk lucht.

Dusja.
Als geld lucht is, wat is lucht dan?

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:14:
[...]

Duur, denk ik dan?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

[...]

Chemische samenstelling van normale lucht
Stof % van het volume in droge lucht
Stikstof (N2) 78.09%
Zuurstof (O2) 20.94%
Argon (Ar) 0.93%
Koolstofdioxide (CO2) 0.03%
Neon (Ne) 0.0018%
Helium (He) 0.00052%
Methaan (CH4) 0.00022%
Krypton (Kr) 0.00010%
Distikstofoxide (N2O) 0.00010%
Waterstof (H2) 0.00005%
Xenon (Xe) 0.00008%

Sorry kon het niet laten :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Xqlus1ve schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:15:
[...]

Chemische samenstelling van normale omgevingslucht
Stof % van het volume in droge lucht
Stikstof (N2) 78.09%
Zuurstof (O2) 20.94%
Argon (Ar) 0.93%
Koolstofdioxide (CO2) 0.03%
Neon (Ne) 0.0018%
Helium (He) 0.00052%
Methaan (CH4) 0.00022%
Krypton (Kr) 0.00010%
Distikstofoxide (N2O) 0.00010%
Waterstof (H2) 0.00005%
Xenon (Xe) 0.00008%

Sorry kon het niet laten :P
Waar is die normale omgevingslucht precies? En heb ik ermee te maken?

Verwijderd

[...]

Iets wat je kunt vervuilen met Bitcoin.

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:12:
[...]

Ach, voor een kleine €46,- heb je al een mooi setje, geen geld man!
https://www.onlineruiters...ogkleppen-waldhausen.html
Dit zijn meer mijn oogklepjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0LJgbPHXBXvOfTJmMgb0ibscXY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CLdNpl6UO80E8Jvc0LD3TnJt.jpg?f=user_large

• Mooody

Mooody

elmoody

Lekker harken jongens voordat het te laat is :D

Dit gaat echt niet nog jaren op deze manier verder. De Rabobank weet inmiddels van mijn Matic gains :')

[ Voor 56% gewijzigd door Mooody op 11-02-2022 23:18 ]

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:10:
[...]

Ik heb er zeker nog een aantal maar die bewaar ik voor op de Russische tanks.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/074xPYqKm5YqeXVStlYRjMBHl4w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ntWoN1Fe2OdVLcEkzr8mKC3d.jpg?f=user_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:17:

Dit gaat echt niet nog jaren op deze manier verder.
Proost! (y)

• Mooody

Mooody

elmoody

Jij ook. Kansen genoeg.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07

Dit gaat echt niet nog jaren op deze manier verder. De Rabobank weet inmiddels van mijn Matic gains :')
Wat maakt het nou weer uit wat de Rabobank 'weet'? Te laat? De Rabobank, die is te laat.

8)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Mooody

Mooody

elmoody

Richh schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:21:
[...]

Wat maakt het nou weer uit wat de Rabobank 'weet'? Te laat? De Rabobank, die is te laat.

8)
Reken maar dat al die banken (via funds - echt niet direct) ook aan het investeren zijn in crypto, die gokken echt niet alleen op hun eigen producten :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 11-02-2022 23:24 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKiCJ5jS80jHIMEhOWYdgzzIeYM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Efob3lc9J0Hwt21B472S9uOt.jpg?f=fotoalbum_large

• Deman23
Succesvolle hertest van 40/39,5k is hartstikke Bullish! (Toch?😳)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Deman23 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:31:
Mits die succesvol is wel, anders niet.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 13:29
Deman23 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:31:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wi-uOWqjtGxcgYioHFZP5faFU_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P79ngL4oHIBBpWGxMIJKEyUZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
HODL

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Crypto is niet leuk. Weltrusten.

Zero.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Het.is.allemaal.de.schuld.van.de.rabobank.gif

42k houdt nog heel even stand. Denk dat we nog even rond 40k gaan schuifelen, ongemakkelijk lachen naar elkaar en dan weer door. Geen droog kusje, geen knipoog, geen handjes vast houden er na... Gewoon weer omhoog.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:54:
Crypto is niet leuk. Weltrusten.
HODL

• Pelox
Daarom ga ik ook slapen. :')

Zero.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Blaim schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:58:
[...]

Het.is.allemaal.de.schuld.van.de.rabobank.gif

42k houdt nog heel even stand. Denk dat we nog even rond 40k gaan schuifelen, ongemakkelijk lachen naar elkaar en dan weer door. Geen droog kusje, geen knipoog, geen handjes vast houden er na... Gewoon weer omhoog.
Oh oké. Maar dan ook geen: “ Wanneer gaan we nog wat zakken, voor mijn orders, wen dip…” gewoon omhoog oké? Afgesproken ?

UberLurker Departement #GG.

• Deman23
Taro schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:40:
[...]

Mits die succesvol is wel, anders niet.
True! De tijd zal het leren. Persoonlijk denk ik wel dat we de 30k sowieso nog een keer gaan testen.

• Pelox
Deman23 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:03:
[...]

True! De tijd zal het leren. Persoonlijk denk ik wel dat we de 30k sowieso nog een keer gaan testen.
Na de 420k aub.

Zero.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Skrunsies schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:02:
[...]

Oh oké. Maar dan ook geen: “ Wanneer gaan we nog wat zakken, voor mijn orders, wen dip…” gewoon omhoog oké? Afgesproken ?
Afgesproken. Ik heb m'n ouwe buy ins van 29.8k net verzet naar 39.8k. Ik zet mijn beste beentje voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBo42V_WQyCY-wWSnOqreOPJZys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uEBEtOk0RJf2OwvbUN7IIkFt.gif?f=user_large

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Blaim schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:05:
[...]

Afgesproken. Ik heb m'n ouwe buy ins van 29.8k net verzet naar 39.8k. Ik zet mijn beste beentje voor.

[Afbeelding]
Usual suspects ? :P

• Skrunsies
  • Niet online
Blaim schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:05:
[...]

[Afbeelding]
Mooi kom maar op dan met die 39.8K en dan…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0VCXtgRIcExJg2b0m3xlsit5As=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gXVrulISjUczLpIictjm4rDo.jpg?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 12-02-2022 00:10 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Gaan de Russen Oekraïne binnenvalen dat de koersen zo raar doen?

Mijn collega is Russisch, straks is en mijn crypto waardeloos en heb ik geen inkomen meer. En dat omdat ik te druk ben met werken om het nieuws te volgen :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Coldcat schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:36:
Gaan de Russen Oekraïne binnenvalen dat de koersen zo raar doen?

Mijn collega is Russisch, straks is en mijn crypto waardeloos en heb ik geen inkomen meer. En dat omdat ik te druk ben met werken om het nieuws te volgen :+
Dan zal je collega dit wel weten, de Russen willen absoluut niet dat de Krim, zogenaamd behorend bij de Oekraine, zich aan zal sluiten bij de Navo dus de Oekraine moet een bufferstaat blijven tussen oost en west.
Voor de Russen komt dus de dreiging uit het Westen en gelijk hebben ze.

https://www.rtlnieuws.nl/...belangrijk-voor-de-russen

Ik denk dat we binnenkort een crypto rally omhoog kunnen verwachten omdat Putin gewoon even laat zien waar de grens voor hem ligt ofwel spierballentaal ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 12-02-2022 02:56 ]

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Van de week al eens gemeld dat ik momenteel alleen BTC bezit en nu met de ‘bear’ op zoek ben naar nieuwe ALTS om mijn PF uit te breiden, maar wat een zoektocht is dit geworden zeg! :/

Als je de charts bekijkt, ziet alles er aantrekkelijk uit alleen welke hebben bestaansrecht in de volgende run?!

Keuzes, keuzes!

[ Voor 39% gewijzigd door BTFD op 12-02-2022 07:25 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:40
Zo we gaan nog een beetje zakken

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wat een feest is het weer met crypto de laatste weken, doet mij weer een beetje aan 2017 denken.

ik heb zelfs mijn aandelen pf weer overgezet naar crypto

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BTFD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 07:22:
Van de week al eens gemeld dat ik momenteel alleen BTC bezit en nu met de ‘bear’ op zoek ben naar nieuwe ALTS om mijn PF uit te breiden, maar wat een zoektocht is dit geworden zeg! :/

Als je de charts bekijkt, ziet alles er aantrekkelijk uit alleen welke hebben bestaansrecht in de volgende run?!

Keuzes, keuzes!
SHIBA start hun eigen metaverse, super bullish, keuzes, keuzes :P

• Pelox
Slux schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:20:
Wat een feest is het weer met crypto de laatste weken, doet mij weer een beetje aan 2017 denken.

ik heb zelfs mijn aandelen pf weer overgezet naar crypto
De rektheid kwam pas in 2018.. of bedoel je de run up in 2017? Die hoop had ik ook, maar is nu een beetje verdwenen.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja hoor, de -1 en 0'ers zijn weer massaal langsgekomen op de frontpage: nieuws: Intel kondigt zuinige blockchainaccelerator aan voor cryptomining.

Ik stop ermee, daar valt niet tegenaan te redeneren, zonde van de tijd.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:48:
Ja hoor, de -1 en 0'ers zijn weer massaal langsgekomen op de frontpage: nieuws: Intel kondigt zuinige blockchainaccelerator aan voor cryptomining.

Dat zei ik moraalridders, stuk voor stuk.

Maar het is frusterend en dat ik begrijp ik ontzettend goed, zo ook de discussies vanuit mijn vakgebied.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Dat notabene op een techsite men zo reageert is wel typisch. Het lijkt wel alsof men weigert te lezen wat je zegt en enkel vooroordelen wil spuien.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
Andersdenkende, niets mis mee.

Energie, klimaat, economie, vooruitgang en verandering blijven voor veel mensen lastig te bevatten laat staan in een paar zinnen uit te leggen zonder glazen bol.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Joosie200 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:12:
[...]

Dat notabene op een techsite men zo reageert is wel typisch. Het lijkt wel alsof men weigert te lezen wat je zegt en enkel vooroordelen wil spuien.
Maar dat is het ook gewoon, omdat het niet in hun straatje past maakt het niet uit wat je zegt of met welke feiten je komt, crypto blijft de boeman/het kwaad.

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:38:
[...]

De rektheid kwam pas in 2018.. of bedoel je de run up in 2017? Die hoop had ik ook, maar is nu een beetje verdwenen.
Het maakt mij niet uit of het rekt of moon gaat, iik zit weer helemaal in de crypto flow, voornamelijk weer met LTC en BTC

• Pelox
Slux schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:26:
[...]

Het maakt mij niet uit of het rekt of moon gaat, iik zit weer helemaal in de crypto flow, voornamelijk weer met LTC en BTC
Ik heb al 3 jaar fomo op ltc maar durf nooit in te stappen. Had ze wel van 2018 tot 2019.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crawl NL schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:12:
Andersdenkende, niets mis mee.

Energie, klimaat, economie, vooruitgang en verandering blijven voor veel mensen lastig te bevatten laat staan in een paar zinnen uit te leggen zonder glazen bol.
Het is altijd goed dat er andersdenkende zijn. Maar waar ik persoonlijk niet zo goed tegen kan is als men verkeerde berichtgeving gaat roeptoeteren en +1's en +2's gaat geven. Als je dan inhoudelijk kunt aantonen dat een block minen energie kost en een enkele Bitcoin transactie extra niets extra's kost, dan krijg je een 0, terwijl het artikel nota bene over het terugdringen van het energieverbruik van Bitcoin gaat.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Ach, in elke sector heb je voor- en tegenstanders! Maar wel typisch dat Crypto gerelateerde artikelen vaak uitlopen op een bokswedstrijd waar ieder zijn eigen standpunt probeert te verdedigen..

Verloren tijd om hier tegenin te gaan ja!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BTFD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:45:
Ach, in elke sector heb je voor- en tegenstanders! Maar wel typisch dat Crypto gerelateerde artikelen vaak uitlopen op een bokswedstrijd waar ieder zijn eigen standpunt probeert te verdedigen..

Verloren tijd om hier tegenin te gaan ja!
Ik mag niet meer plussen of minnen op de FP daardoor haha :P

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:50:
[...]

Ik mag niet meer plussen of minnen op de FP daardoor haha :P
ik kom er al niet meer sinds 2014. Heb gewoon 2 links naar NK en SC crypto. Rest van tweakers kom ik uberhaubt niet meer

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

Xqlus1ve schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:17:
[...]

Maar dat is het ook gewoon, omdat het niet in hun straatje past maakt het niet uit wat je zegt of met welke feiten je komt, crypto blijft de boeman/het kwaad.
Welnee, hat gaat helemaal niet om crypto. Het gaat om verandering, daar houden de meeste mensen niet van. Ik heb ooit een staatje gezien met onderwerpen waar mensen tegen te hoop liepen. Lachwekkend, van nu uit gezien, maar serieuze weerstand waard toentertijd. Bijvoorbeeld: glas, aardappels, en de je vast bekende auto en trein. Er waren heuse terroristische aanslagen tegen stoommachines en tegen vrouwen met een mening.
Er zijn gewoon hele bevolkingsgroepen die een klamme grot zouden prefereren als ze de kans hadden. Wat, jij promoot vuur? Wat dacht je van een ervaring als veenlijk om de goden gerust te stellen?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
Wow wtf is er met INJ aan de hand. Hier een jaartje geleden ofzo opgepikt na een tip , op een gegeven moment zo weinig waard geworden dat ik het het verkopen niet meer waard vond (ja, de definitie van bagholder ik weet het). Kijk ik vandaag eens goed in Delta omdat het het enige groene muntje in de lijst was, is er gewoon een wopping 96% bijgekomen in 24u haha. Eerste keer dat ik een alt bezit die, kortstondig weliswaar, zo pumpt. Klein lichtpuntje in deze verder rode crypto dag :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

HFSP platsen en klaar :+

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

resusaapje schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Welnee, hat gaat helemaal niet om crypto. Het gaat om verandering, daar houden de meeste mensen niet van. Ik heb ooit een staatje gezien met onderwerpen waar mensen tegen te hoop liepen. Lachwekkend, van nu uit gezien, maar serieuze weerstand waard toentertijd. Bijvoorbeeld: glas, aardappels, en de je vast bekende auto en trein. Er waren heuse terroristische aanslagen tegen stoommachines en tegen vrouwen met een mening.
Er zijn gewoon hele bevolkingsgroepen die een klamme grot zouden prefereren als ze de kans hadden. Wat, jij promoot vuur? Wat dacht je van een ervaring als veenlijk om de goden gerust te stellen?
Ben ik niet helemaal met je eens, sommige producten/services/merken hebben nou eenmaal een slechte naam of reputatie (door feesboek, de media of whatever), en ook hier merk ik dat men gewoon niet van gedachten wil veranderen of de feiten willen zien. Het maakt dan ook totaal niet uit wat je zegt, ze hebben hun mening en vooroordelen al gemaakt.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anti elppa schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:57:
[...]

ik kom er al niet meer sinds 2014. Heb gewoon 2 links naar NK en SC crypto. Rest van tweakers kom ik uberhaubt niet meer
Zo zwart wit is het bij mij niet, maak ook gebruik van andere forum topics, pricewatch, vraag&aanbod en nieuwsartikelen.

Maar dit is wel nu mijn favoriete stekje hier met de crypto kamaraden :>

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 11:27
anti elppa schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:57:
[...]

Foei foei foei dan mis je hoop leuke en nuttige informatie hoor ;)

Ik kan me altijd goed vermaken op het Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3 forum

[ Voor 16% gewijzigd door Khaelos op 12-02-2022 10:19 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
Taro schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:35:
[...]

Het is altijd goed dat er andersdenkende zijn. Maar waar ik persoonlijk niet zo goed tegen kan is als men verkeerde berichtgeving gaat roeptoeteren en +1's en +2's gaat geven. Als je dan inhoudelijk kunt aantonen dat een block minen energie kost en een enkele Bitcoin transactie extra niets extra's kost, dan krijg je een 0, terwijl het artikel nota bene over het terugdringen van het energieverbruik van Bitcoin gaat.
Niet iedereen ziet een toegevoegde waarde voor Bitcoin, je bent dus sowieso al kansloos om te overtuigen. Overtuiging is een kernwaarde en vergt geduld en tijd om te doorbreken.

Bitcoin heeft zich na het ontstaan alleen nog bewezen als zakkenvuller, dus ja, mensen ageren hierop. Dat jij dingen aanschaf, middels een debitcard, met als doel een cashback bevestigd dat. Ik snap dat mensen dat zien als een rode lap terwijl we een midden in een energiecrisis zitten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crawl NL schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Niet iedereen ziet een toegevoegde waarde voor Bitcoin, je bent dus sowieso al kansloos om te overtuigen. Overtuiging is een kernwaarde en vergt geduld en tijd om te doorbreken.

Bitcoin heeft zich na het ontstaan alleen nog bewezen als zakkenvuller, dus ja, mensen ageren hierop. Dat jij dingen aanschaf met als doel een cashback bevestigd dat. Ik snap dat mensen dat zien als een rode lap terwijl we een midden in een energiecrisis zitten.
Helemaal mee eens en ik begrijp dat anderen het zo kunnen zien. Maar wat zij lezen: Hij betaalt dagelijks meerdere keren met 400 kg CO2 per transactie om korting te krijgen. Terwijl ik weet dat die transacties via de exchange plaatsvinden en dus niet op de blockchain terechtkomen en niet zoveel energie per stuk kosten. Nou zou ik dat natuurlijk ook weer kunnen gaan toelichten, maar dan begeef ik mij waarschijnlijk nog verder in een veld met landmijnen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:45

Gewoon geen aandacht aangeven, als men oogkleppen ophouden is dat hun probleem, focus met mensen die hetzelfde erover denken en besteed daar aandacht aan d:)b

aan ene kant vind ik het wel erg leuk om erover te lezen, hoe mensen zo fout denken en dat enkel door mainstream propaganda :z

edit: ik lees nu alle comments door, Taro jouw bijdrage heeft vast wel wellicht enkele ''wakker'' gemaakt of dat er toch enkele mensen zijn die er misschien over gaat nadenken, hoogwaardige antwoorden heb je gegeven _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 12-02-2022 11:02 ]

nothing stops this train

• Pelox
Energie verspilling, hebberige graaiers. bla die bla..

Ondertussen genereren mijn zonnepanelen, gefinancierd met crypto winst, op dit moment de stroom voor mijn wasmachine, gefinancierd met crypto winst, en wordt de elektrische auto, gefinancierd met crypto winst, ermee geladen.

Blijkbaar ben ik een slecht mens.. en ik maar denken dat ik goed bezig was.

En terwijl ik dit aan het typen ben schuiven er wolken voor de zon... bedankt he Bitcoin!!! Pff..

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 12-02-2022 11:16 ]

Zero.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:45
Pelox schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:14:

Ondertussen genereren mijn zonnepanelen, gefinancierd met crypto winst, op dit moment de stroom voor mijn wasmachine, gefinancierd met crypto winst, en wordt de elektrische auto, gefinancierd met crypto winst, ermee geladen.

Ik ben vegetariër, ik bash toch ook niet alle mensen die vlees eten en zeuren over energie verspilling? want dat is het wel!

of wasdrogers, waarom niet laten opdrogen door de lucht zelf?
of wat dacht je van alle kerstlampjes die we aanzetten rond kerst...

zo kun je eigenlijk alles wel onder energieverspilling zetten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 12-02-2022 11:19 ]

nothing stops this train

• Deman23
BTFD schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 07:22:

Keuzes, keuzes!
Als dit de bearmarket is natuurlijk..Mocht BTC echter zakken tot onder de 30k vanaf dit punt, reken dan maar dat de meeste alts dan nog een keer gehalveerd zijn.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:56
Die hele energie discussie is nogal nutteloos, afschuiven van die problematiek op bitcoin is ridicuul. Is het niet het beste voor de planeet ? Vast niet. Maar grote industriële complexen zijn het probleem. Net als de enorme veeteelt.

En meer van dat soort processen. Waar met fluwelen handschoenen mee wordt omgegaan.

Allemaal om een systeem van groei in stand te houden dat niet meer verantwoord is. Daar zit het probleem. De belachelijke overconsumptie. Niet bij een nieuwe technologie die wellicht baanbrekend kan zijn.

Je kan het ook anders bekijken straks is bitcoin klaar met mijnen en zijn er een beperkt aantal btc voorhanden. Dan valt die consumptie van energie weg.

Overigens is het altijd met nieuwe zaken het wordt afgedaan als nutteloze onzinnige verspilling van tijd energie en geld. Totdat het dat ineens niet meer is.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 22:01:
Zit met een scheel oog naar Illuvium te kijken: https://coinmarketcap.com/currencies/illuvium/

Als deze game in een positieve markt tractie gaat krijgen, zou de token je veel geld kunnen opleveren.

Game gaat er wel komen, maar is het in een positieve markt of gooit BTC roet in het eten?

Wel een project om in de gaten te houden denk ik.
Leuk om te lezen dat je je bij me aansluit, vorige week ook wat over gedropt al.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Slux
  • Niet online
Ik merk dat als ik tegenwoordig reacties op zulke nieuws artikelen lees dat ik er een naar gevoel bij krijg, alles is extreem aan het woorden, of je bent extreem voor of tegen of extreem links of rechts.

Ik lees het gewoon helemaal niet meer, voel ik mij een stuk beter door.

• Deman23
CornermanNL schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:25:
Die hele energie discussie is nogal nutteloos, afschuiven van die problematiek op bitcoin is ridicuul. Is het niet het beste voor de planeet ? Vast niet. Maar grote industriële complexen zijn het probleem. Net als de enorme veeteelt.

En meer van dat soort processen. Waar met fluwelen handschoenen mee wordt omgegaan.

Allemaal om een systeem van groei in stand te houden dat niet meer verantwoord is. Daar zit het probleem. De belachelijke overconsumptie. Niet bij een nieuwe technologie die wellicht baanbrekend kan zijn.

Je kan het ook anders bekijken straks is bitcoin klaar met mijnen en zijn er een beperkt aantal btc voorhanden. Dan valt die consumptie van energie weg.

Overigens is het altijd met nieuwe zaken het wordt afgedaan als nutteloze onzinnige verspilling van tijd energie en geld. Totdat het dat ineens niet meer is.
Grootse probleem is dat er teveel mensen zijn. Van 1,5 miljard in 1900 naar ongeveer 8 miljard 122 jaar later..

• Slux
  • Niet online
Deman23 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:27:
[...]

Grootse probleem is dat er teveel mensen zijn. Van 1,5 miljard in 1900 naar ongeveer 8 miljard 122 jaar later..
Daarom was covid uitgevonden, alleen jammer dat de mens het weer wil tegenhouden :X :+

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:14:

En terwijl ik dit aan het typen ben schuiven er wolken voor de zon... bedankt he Bitcoin!!! Pff..
[hypocriet]Laat ik de tv aan zetten voor mijn eigen plezier, mobiel en tablet opladen, gamen via een console of pc, droger aanzetten, vaatwasser, internetten, feesboeken, twitteren, etc, etc[/hypocriet]

Zijn deze dingen van levensbelang? absoluut niet! Gebruiken deze middelen of services stroom/energie? Jazeker!

Ik ben absoluut wel pro verduurzaming en verandering maar we moeten ook met z'n alleen reëel blijven en in de spiegel kijken. Mensen die geen crypto bezitten of er niet aan participeren zijn werkelijk geen haar beter dat betreft.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Slux schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:26:
Ik merk dat als ik tegenwoordig reacties op zulke nieuws artikelen lees dat ik er een naar gevoel bij krijg, alles is extreem aan het woorden, of je bent extreem voor of tegen of extreem links of rechts.

Ik lees het gewoon helemaal niet meer, voel ik mij een stuk beter door.
Ook dat, je kan tegenwoordig geen scheet meer laten en iemand met een stoma is beledig. Je moet werkelijk met alles rekening houden in de wereld en als je ooit iets verkeerds heb gedaan dan staat cancel-cultuur je om de hoek te wachten. Wat een prachtige tijdens leven we tegenwoordig ook in.

• Deman23
Slux schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:31:
[...]

Daarom was covid uitgevonden, alleen jammer dat de mens het weer wil tegenhouden :X :+
De mens wil alles tegenhouden. Iedereen moet steeds meer beschermd worden. Roken wordt steeds meer ontmoedigt, suiker taks, gok reclames liggen onder de loep. We beginnen een beetje een betuttelende samenleving te worden zonder eigen verantwoording..

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
CornermanNL schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:25:
Dat is niet correct, het minen blijft doorgaan, ook nadat alle Bitcoins gemined zijn. De miners verwerken dan de transacties in blokken en ontvangen daarvoor de betreffende fee's in BTC, maar geen aanvullende BTC meer per block.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:37:
[...]

Dat is niet correct, het minen blijft doorgaan, ook nadat alle Bitcoins gemined zijn. De miners verwerken dan de transacties in blokken en ontvangen daarvoor de betreffende fee's in BTC, maar geen aanvullende BTC meer per block.
Blijft dat dan nog rendabel of is dat afhankelijk van de BTC prijs vs prijs van kw/h?

• Slux
  • Niet online
[...]

Die fee's zullen straks wel een ding gaan worden want BTC moet zo goedkoop mogelijk voor de transacties, er komt een punt dat het meer gaat kosten dan opleveren lijkt mij toch ?

• Skrunsies
  • Niet online
Ik kwam weer een marketing dingetje tegen van crypto.com

YouTube: Crypto.com’s Big Game Preview with LeBron James

Blijkbaar vanaf morgen nieuwe commercial in de US of A..

Deze meneer kan wel aardig een bal door een hoepeltje heen gooien en aangezien de Yanks aardig opgege**d raken van dat soort evenementen kan ik me voorstellen dat het wel iets met de prijs kan doen.

[ Voor 42% gewijzigd door Skrunsies op 12-02-2022 13:29 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zit met een scheel oog naar Illuvium te kijken: https://coinmarketcap.com/currencies/illuvium/

Als deze game in een positieve markt tractie gaat krijgen, zou de token je veel geld kunnen opleveren.

Game gaat er wel komen, maar is het in een positieve markt of gooit BTC roet in het eten?

Ik heb overigens wel een aankoopje gedaan. Gewoon voor de leuk, gaat niet lang duren voor er weer wat nieuws komt, heb een invite voor de beta openstaan en zeer benieuwd naar de ingame mechanics.

Jammer dat het niet te staken is, maar deze munt mag van mij op zeker terug naar zijn ATH :Y :Y :Y :Y

Verwijderd

Deman23 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:35:
[...]

De mens wil alles tegenhouden. Iedereen moet steeds meer beschermd worden. Roken wordt steeds meer ontmoedigt, suiker taks, gok reclames liggen onder de loep. We beginnen een beetje een betuttelende samenleving te worden zonder eigen verantwoording..
Daarom heb ik vanavond een 'stadse fratsen' protest avond met wat mannelijke collega's.

3 kratten kwaliteits bier, een bakplaat vol vlees, pakje tabak op tafel, houtkachel op standje sambal. En zo lossen we in 1 avond de wereldproblemen op.

En dat alles in een jachthut waar de vers geschoten hazen soms nog hangen te rijpen.

Kijken of ik die gasten nog wat fomo kan aanpraten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Daarom heb ik vanavond een 'stadse fratsen' protest avond met wat mannelijke collega's.

3 kratten kwaliteits bier, een bakplaat vol vlees, pakje tabak op tafel, houtkachel op standje sambal. En zo lossen we in 1 avond de wereldproblemen op.

En dat alles in een jachthut waar de vers geschoten hazen soms nog hangen te rijpen.

Easy peasy, dronken voeren die gasten, vragen of ze nog een paar BIFI's willen en klaar. Zij blij, jij blij, wij blij, alleen onze kindervriend wellicht een beetje minder blij. :+

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slux schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Die fee's zullen straks wel een ding gaan worden want BTC moet zo goedkoop mogelijk voor de transacties, er komt een punt dat het meer gaat kosten dan opleveren lijkt mij toch ?
"nadat alle Bitcoins gemined zijn" je weet dat wij dat niet meemaken he? :+ Die fees zullen mij dan aan mijn niet meer bestaande reet roesten :P

edit: kunnen wij trouwens onze truckers al steunen in Bitcoin? :D
Heeft iemand ze al verteld dat Den Haag waarschijnlijk wel als doelwit van een zekere Rus voorgeprogrammeerd staat? Een grote flits en het hele protest is foetsie.

[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 12-02-2022 12:09 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Ngangatar schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:04:
[...]

Easy peasy, dronken voeren die gasten, vragen of ze nog een paar BIFI's willen en klaar. Zij blij, jij blij, wij blij, alleen onze kindervriend wellicht een beetje minder blij. :+
Het zal wel weer mooi mal gaan. De vorige keer werd er nog spul gerookt door de loop van een luchtbuks en om 2 uur snachts werd de kettingzaag met benzinemotor nog even getest op zijn werking.

Dusja niet overal is de betutteling aanwezig, er zijn nog plaatsen in Nederland waar je gewoon man kunt zijn.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Joosie200 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:12:
[...]

Front page is echt nuij niveau qua inhoudelijke kennis. En al die +2 op de grootst mogelijke onzin ook

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

[...]

Ik kan me alleen maar voorstellen dat het er een beetje zoals dit uit zal zien... Met Jaapio starring as Ben Affleck.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[...]

Aggregeren van transacties in subchains/scalingchains (animatie van Komodo project, zij gebruiken reeds de hashrate van BTC middels dPow): http://komodo.zogs.org/#Scalability

Oplossing voor scalability en fee-management in één zonder ook maar één consessie te doen op het gebied van decentralisatie en security. Misschien ook handig voor Vitaly, kan ie zijn PoS-onzin ook terugdraaien.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:16
[...]

Zet je centraal een paar van die exchanges neer en dan betalen we allemaal een paar euro per maand voor het gebruik van de valuta :+

Beetje zoals je bank en je bankrekening :o

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Wom schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:59:
[...]

Delta app kan dat doen voor je.
Thanks, heel blij mee :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ShE7f5tCw4LWpmZJ6263Hq_aFpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3vTkkus7ZYzBU9bURkhOybLG.jpg?f=fotoalbum_large

Middelen begin ik denk niet meer aan (al eens gedaan voor deze coins en niet goed uitgepakt). Twijfel nu of ik het laat wegrotten of omzet in BTC/Eth en nooit meer aan denken.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
AlterBridge schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Thanks, heel blij mee :+

[Afbeelding]

Middelen begin ik denk niet meer aan (al eens gedaan voor deze coins en niet goed uitgepakt). Twijfel nu of ik het laat wegrotten of omzet in BTC/Eth en nooit meer aan denken.
Hodl!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Gelukkig kunnen we nog investeren tegen die hoge inflatie 💩

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:56
[...]

Dat heb ik over het hoofd gezien, dank voor de aanvulling.

• Deman23
[...]

Kijk, dat noem ik pas echt “Woke” !😎

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34

Leuke tip! Heb er inmiddels een kleine fluf ingegooid.
Pagina: 1 ... 95 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!