Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een groene candle van +15k in een uur is waar ik op hooprangatang schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:00:
Eerst de longs uitroken, nu ff de overleveraged shorts. Whats next?
De inflatie is toch grotendeels te wijten aan het tekort aan supply chain/energie prijzen. Hoe wil je dat met rente stijging beteugelen? Lees. Hoe hoger de rente hoe minder investeringen hoe minder producten. Inflatie stijgt nog harder. Dat is heel wat anders dan hoge inflatie door loonstijging.knakworst schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:55:
Langzaam begint het besef te komen dat een inflatie van 7,5 procent in de US goed is voor btc.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn $3 cashback inmiddels alweer $3,15 waard, ha! moet je dan die koppies es zien bij crypto.com. Hebben ze niet van terug
UberLurker Departement #GG.
woop woop!sjorremans schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:04:
Haha, wat is dit dan.. 45K
anti elppa schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:50:
[...]
ja ik schrijf dat hier dus ook al 3 pagina's maar mensen lezen blijkbaar niet.
Je moet trouwens niet gek staan te kijken als de boel zo ineens weer omslaat
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wacht even...
Bitcoin koooopppeeeeeennnn!
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nadat ze btc verkocht hebben voor usdtUniMatrix schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:06:
Oh shit inflatie, panieeeekkkkkkkk!
Wacht even...
Bitcoin koooopppeeeeeennnn!
zijn iig weer een hoop H&I's aardig knaken kwijt geraakt netknakworst schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:07:
[...]
Nadat ze btc verkocht hebben voor usdt![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De aandelenmarkt maakte dezelfde beweging; korte dip en weer omhoog.UniMatrix schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:06:
Oh shit inflatie, panieeeekkkkkkkk!
Wacht even...
Bitcoin koooopppeeeeeennnn! Investereeeeen!!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Meer een terug bij af alleen dan positief gezien.WillemdeZijger schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:10:
Is een moon een moon te noemen als je eerst rekt bent gegaan?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Darrell schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:59:
[...]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t143NjsSwu2OelKb2q8q2tDz.jpg?f=user_large)
Dat was wel echt de oudste versie.
Ps. Wat het ook gaat worden dit jaar, de vakantie is al geboekt dus ook deze zomer gaan we weer hunten.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 10-02-2022 16:32 ]
Zero.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gzIXu7zcXm1YDiDdnQNVgV0Q.jpg?f=user_large)
Zijn er ook aardig wat Rekt gegaan laatste uur...moest ineens denken aan klingon kop koffie...Raktajino
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Hahaha wat een gekkenhuis weer vandaag
Zero.
Het lijkt er op dat ze lekker hebben kunnen slapen aan de andere kant van de plas.JoebarRC schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:10:
[...]
Ja, Amerika bepaald de wereld markt en helaas sinds vorig jaar ofzo ook crypto.
Dus ja iedere maand.. zucht..
Amerikaanse traders reageren op iedere nieuws bericht als een adhd-er met een fun pilletje
Super! Dankjewel! Gaat om een ETH adres!Ray_ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:43:
@zwembroek Welke coin gaat het om? Uit eigen ervaring weet ik dat ETH geen probleem is. Zie ook https://www.reddit.com/r/...xactly_on_ledger/g2ci8bb/
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als het om ETH gaat maakt het niet uitzwembroek schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:37:
Ik wil even iets checken met jullie. Ik heb een account aangemaakt bij Kraken en nu wil ik wat crypto verzenden van Kraken naar de Ledger. Nu valt het mij op dat Kraken mijn withdrawal adres omzet van hoofd en kleine letters naar allemaal kleine letters. Het adres moet toch exact overeenkomen met je Ledger adres wat betreft hoofd en kleine letters? Of ben ik nu gek?
Edit: Gets! Ik wil ook es iemand helpen @Ray_ was me voor sorry!
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 10-02-2022 16:46 ]
Skrunsies schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:45:
[...]
Als het om ETH gaat maakt het niet uitAndere coins weet ik niet
Edit: Gets! Ik wil ook es iemand helpen @Ray_ was me voor sorry!
Die reactie? Ik geloof er helemaal niets van. Zal best ooit iets kwijtgeraakt zijn, maar zovaak?StevenzeN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:50:
[...]
[Afbeelding]
Deze reactie bedoel je dan? Ik weet ook niet echt wat ik daarvan moet vinden.
Dan verdien je het gewoon zou ik bijna zeggen, hoe makkelijk ga je dan wel niet met geld om.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
:gifsicle():strip_exif()/f/image/gM4tuqwbKhr0Q08KqosKWZj8.gif?f=user_large)
Shitcoin:
meer wick dan body...anti elppa schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:52:
mooi candle op de 4h nu
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
dump en pump om longs ff weg te ketsen en daarna de shorts? 👍
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2022 17:43 ]
nothing stops this train
Er kunnen nu maar twee dingen gebeuren.... verder omhoog, of omlaag....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Maar in ieder geval overdwars...iVibes schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:33:
We komen nu op een heeeeeel belangrijk punt.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
iVibes schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:33:
We komen nu op een heeeeeel belangrijk punt.
dan is het volgende punt 51k!zenith schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:38:
Als de 45.5k eraan is gaat die hard, het volume is er imho
vanaf 54+k ga ik dca richting stablecoin...
nothing stops this train
Verwijderd
Sats verdampen hier sneller dan een flesje Hertog Jan in Juli.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Sowieso tot 2140. Rond die tijd wordt het laatste blok gedolven.resusaapje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:54:
Mon Dieu! Hoelang gaat deze rally nog door?
Recht tot de 69K, uiteraard.resusaapje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:54:
Laten we hopen langer dan de rally omlaag. We hebben dus nog evenresusaapje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:54:
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 10-02-2022 18:01 ]
Zero.
I call this one “Weak Hands Trench” #Bitcoin pic.twitter.com/arxDvLnMHi
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 10 februari 2022
Dit jaar tot de 100kresusaapje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:54:
Of tot 2024 rond dit niveau rond dwalen. Zie tussen 2015 en mid 2017 ook lang onder die lijn gebleven.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Weet je dat zeker?Vis schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:25:
[...]
Of tot 2024 rond dit niveau rond dwalen. Zie tussen 2015 en mid 2027 ook lang onder die lijn gebleven.
Wat denken jullie over Polygon/Matic? Gaat ie nog ooit de 5 dollar zien of moet ik me gaan begeven op NFT terrein om wat geld te gaan maken?
Rebbelx schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:18:
Lol… paar weken geleden hier nog gemeld dat ik na maaaaaanden eindelijk opnieuw ging inkopen. Prima beslissing zo blijkt, alles wat ik gekocht heb staat al tussen 20-30% in de winst
The book of Boba Fett op Disney plus
Voor dikke winsten te maken met nfts moet je wel veel research doen welke projecten potentie hebben. Uren in discord zitten om whitelist spot te bemachtigen, geluk hebben dat je nft rare is. Nee niet aan mij besteed.SaraNostra schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:29:
Het moet niet gekker worden. NFT's voor miljoenen en miljoenen verkocht, nieuwe random tokens en ga zo maar door.
Wat denken jullie over Polygon/Matic? Gaat ie nog ooit de 5 dollar zien of moet ik me gaan begeven op NFT terrein om wat geld te gaan maken?
- we gaan weer omhoog, waarom doen mijn alts te weinig
- eerste of tweede berijder, effe doortrappen
- weet je van de zus en zo met die weet ik wie door de hoe wat en waar ook weer
- we gaan allemaal rekt, zie je wel ik zei het toch
- milfs en long hunters
- huh wat?
- we gaan weer moon, zie je wel ik zei het toch
- trek die bubbels nou open
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb al wat klaarstaan voor wanneer we boven de 1 dollar komen
Nu wel verkocht op 06 en weer terug gekocht op 055???
Ik zat net even wat de spelen met CoinMarketCap omdat ik jouw opmerking over sub pf's wel interessant vindt. In Delta heb ik ook 3 of 4 pf's maar je kan dan niet (gratis) ook een overall plaatje zien.Ngangatar schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:10:
[...]
Ik gebruik daarvoor CoinMarketCap, 1 groot PF met daaronder per sub-PF de verschillende exchanges en dan per munt de verschillende aankoopmomenten met bijbehorende aankoopprijs en dan 1 entiteit per munt waar ik alle staking opbrengsten in zet. Zo zie je heel makkelijk wat je totaal in crypto hebt zitten, gescheiden per PF, per coin, per aankoop.
Dit is overigens wel handmatig, ik gebruik hiervoor geen API's en werk dit minimaal 1 keer per week even bij.
Ik mis echter al die functionaliteit die ik dacht dat je aanhaalde: ik kan een pf niet onder een ander pf hangen, geen % pie chart (wel een lineaire verdeling), geen pie of linear voor 'All portfolio's'... En wat is die entiteit voor je staking opbrengsten, je kan een munt maar 1x in je pf zetten?
Waar kijk ik na een drukke werkdag overheen?
[ Voor 4% gewijzigd door Wiley99 op 10-02-2022 19:03 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Die functionaliteit heb ik ook nog niet gevonden in Delta of CMC, enkel totale 'theoretische' waarde van al je PFen bij elkaar.Wiley99 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:58:
[...]
Ik zat net even wat de spelen met CoinMarketCap omdat ik jouw opmerking over sub pf's wel interessant vindt. In Delta heb ik ook 3 of 4 pf's maar je kan dan niet (gratis) ook een overall plaatje zien.
Ik mis echter al die functionaliteit die ik dacht dat je aanhaalde: ik kan een pf niet onder een ander pf hangen, geen % pie chart (wel een lineaire verdeling), geen pie of linear voor 'All portfolio's'...
die moet jij erop plakken 👍Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:48:
[Afbeelding]
Mis alleen nog de oranje Bitcoin sticker.
en nee geen BIFI, anders gaan ze worsten kopen bij de Jumbo...
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2022 19:14 ]
nothing stops this train
Meest stabiel investering tot nu toe, geen cent omhoog of omlaag sinds ik hem hebKol Nedra schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:13:
[...]
die moet jij erop plakken 👍
en nee geen BIFI, anders gaan ze worsten kopen bij de Jumbo...
Wen BIFI moon?
Block van 147 en 60 ETH. (2 Miners)
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 10-02-2022 19:50 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik verwacht wel dat nu bitcoin weer omhoog gegaan is, dat tech aandelen volgen. misschien morgen, of anders volgende week.Darrell schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:50:
Bitcoin gaat ook steeds meer zn eigen koers varen tov stonks die alweer rekt gingen na dichten van de openingsgap.
Ik heb er zojuist geld op gezet.
I know haha.YES schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:45:
[...]
Dat is, zeg maar, niet voor het eerst vandaag (1 minute chart):
[Afbeelding]
Om 12:31 al de eerste keer er doorheen
Zero.
Ook wel eens mooi, dat BTC de boel een beetje leeg trekt.Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:04:
Btc is het enige positieve in mijn pf vandaag, zie je niet vaak.
Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:04:
Btc is het enige positieve in mijn pf vandaag, zie je niet vaak.
Oepsie.Darrell schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:50:
Bitcoin gaat ook steeds meer zn eigen koers varen tov stonks die alweer rekt gingen na dichten van de openingsgap.
oke en van CRO, weet je die ook? when $1?
nothing stops this train
Ja super chill, op mijn eerste trade +434% en op mijn tweede trade 80% van de winst weer weggegeven.. ga niet klagen over een plus van 80% maar gvd zeg ik ben momenteel autoloos ivm verlopen apk en zat na de eerste trade lekker op gaspedaal.nl te geilen op een nieuw (2010-2014) bakkie.Joosie200 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:19:
Daytraders hebben een puik dagje zo. Van 43k naar bijna 46k en alles er tussen. Crypto being crypto.
Disclaimer: Mijn duurste auto ooit was 1500 euro. 2012 is voor mijn doen brand new
[ Voor 8% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-02-2022 20:33 ]
Een poging een paar vragen van je te beantwoorden:Wiley99 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 18:58:
[...]
Ik zat net even wat de spelen met CoinMarketCap omdat ik jouw opmerking over sub pf's wel interessant vindt. In Delta heb ik ook 3 of 4 pf's maar je kan dan niet (gratis) ook een overall plaatje zien.
Ik mis echter al die functionaliteit die ik dacht dat je aanhaalde: ik kan een pf niet onder een ander pf hangen, geen % pie chart (wel een lineaire verdeling), geen pie of linear voor 'All portfolio's'... En wat is die entiteit voor je staking opbrengsten, je kan een munt maar 1x in je pf zetten?
Je maakt losse PF's, per exchange bijvoorbeeld en daar staat dan de waarde bij. Bovenin (1) staat dan een totaal van je PF's inclusief waarde. Bij mij staan de waardes nu greyed out.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JTpNEARUQ9WvfaTyW0ZSvp4C.png?f=user_large)
Er zit geen pie in, maar wel een staaf, waarmee jij denk ik linear bedoeld maar voor de zekerheid plaats ik hem toch even van mijn Kraken PF.
/f/image/QEQKoD7yUlfYLebdED39blnC.png?f=fotoalbum_large)
Er is inderdaad geen verdeling over je complete PF heen, daar wacht ik ook nog op.
En ja, een munt kan maar 1 keer in een PF, maar je kan verschillende transacties invoegen.
Bijvoorbeeld, laten we zeggen dat ik 1 KSM in mijn PF heb, dan maak ik de bovenste transactie met hoeveel KSM er in staking staat, en de volgende transactie hoeveel de opbrengst uit staking is, die werk ik dan bij na nieuwe staking opbrengsten. Koop ik weer KSM, dan maak ik wederom een nieuwe transactie aan. etc etc. Hieronder een versimpeld voorbeeld.
Zit toch echt gewoon in CMC, check hierboven.Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:03:
[...]
Die functionaliteit heb ik ook nog niet gevonden in Delta of CMC, enkel totale 'theoretische' waarde van al je PFen bij elkaar.
Dank je voor de uitgebreide toelichting en screenshots, super! Die functionaliteit had ik wel al gevonden, inderdaad. Ik dacht met subportfolio's dat je echt zoiets bedoelde alsNgangatar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:35:
[...]
Een poging een paar vragen van je te beantwoorden:
Je maakt losse PF's, per exchange bijvoorbeeld en daar staat dan de waarde bij. Bovenin (1) staat dan een totaal van je PF's inclusief waarde. Bij mij staan de waardes nu greyed out.
[Afbeelding]
Er zit geen pie in, maar wel een staaf, waarmee jij denk ik linear bedoeld maar voor de zekerheid plaats ik hem toch even van mijn Kraken PF.
[Afbeelding]
Er is inderdaad geen verdeling over je complete PF heen, daar wacht ik ook nog op.
En ja, een munt kan maar 1 keer in een PF, maar je kan verschillende transacties invoegen.
Bijvoorbeeld, laten we zeggen dat ik 1 KSM in mijn PF heb, dan maak ik de bovenste transactie met hoeveel KSM er in staking staat, en de volgende transactie hoeveel de opbrengst uit staking is, die werk ik dan bij na nieuwe staking opbrengsten. Koop ik weer KSM, dan maak ik wederom een nieuwe transactie aan. etc etc. Hieronder een versimpeld voorbeeld.
[Afbeelding]
-exchanges pf (die laat je dan leeg)
----binance pf (die vul je...)
----kraken pf
-wallets pf
----ledger pf
----metamask pf
Ik hoopte daarnaast op een automatisch geaggregeerd (maar niet alleen op totaal bedrag) hoofdpf (alle muntjes, totaalbedrag).
Tav die transacties: zinkt je enkele staking-transactie (een soort dummy dan) dan niet steeds verder weg als je steeds weer nieuwe echte transacties toevoegt?
Misschien nog maar eens kijken voor een plugin in Calc om de live koersen op te halen en dan alles op de goede oude manier in een spreadsheet knallen. Daar kan alles
<edit>1. ja staafdiagram, sorry, brainfart
2. gebruik ook Delta op de telefoon, daar heb ik het vergelijkbaar met jou op CMC ingericht, maar ik wilde graag naar één waarheid. Misschien toch maar in Delta houden omdat daar ook mijn stonks in staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Wiley99 op 10-02-2022 21:04 ]
Is er ook een mogelijkheid om een schadevergoeding te claimen bij BTC? Hij maakt namelijk opzettelijk mijn muntjes stuk!
Doei!
Ik ben een keer geboyhunt in Australië in m’n jongen jaren door een milf.Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:20:
[...]
[Afbeelding]
Dat was wel echt de oudste versie.
Ps. Wat het ook gaat worden dit jaar, de vakantie is al geboekt dus ook deze zomer gaan we weer hunten.
Komt wel dichtbij zo
dit heb ik ook zo op die manier.Ngangatar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:35:
[...]
Een poging een paar vragen van je te beantwoorden:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
naast CEX heb ik ook een DeFi wallet erbij gezet.
wat ik nog niet gedaan heb maar wel ga doen is een stakingportfolio toevoegen, die ga ik 1x per maand updaten...
nothing stops this train
Toen ik net begon heb ik naarstig naar een app of site gezocht die dit kan. Inclusief api's. De ene kon echter niet omgaan met staking, de andere niet met de Binance vault, etc etc. Er was altijd wel iets dat niet klopte.Wiley99 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 21:00:
[...]
Dank je voor de uitgebreide toelichting en screenshots, super! Die functionaliteit had ik wel al gevonden, inderdaad. Ik dacht met subportfolio's dat je echt zoiets bedoelde als
-exchanges pf (die laat je dan leeg)
----binance pf (die vul je...)
----kraken pf
-wallets pf
----ledger pf
----metamask pf
Ik hoopte daarnaast op een automatisch geaggregeerd (maar niet alleen op totaal bedrag) hoofdpf (alle muntjes, totaalbedrag).
Tav die transacties: zinkt je enkele staking-transactie (een soort dummy dan) dan niet steeds verder weg als je steeds weer nieuwe echte transacties toevoegt?
Misschien nog maar eens kijken voor een plugin in Calc om de live koersen op te halen en dan alles op de goede oude manier in een spreadsheet knallen. Daar kan alles
<edit>1. ja staafdiagram, sorry, brainfart
2. gebruik ook Delta op de telefoon, daar heb ik het vergelijkbaar met jou op CMC ingericht, maar ik wilde graag naar één waarheid. Misschien toch maar in Delta houden omdat daar ook mijn stonks in staan.
Later heb ik alle API's uitgezet en ben ik het handmatig gan doen. Perfect is het niet maar het doet wat ik ongeveer wil.
En excel? Daar ben ik geen fan van, moet het op mijn werk al teveel gebruiken. Eigenlijk zou ik iets in power BI moeten maken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0pPp2Fb5j4B1qhtQKgU1OUyN.jpg?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 10-02-2022 21:46 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/pNVgkNeKQIvAmImIILPvO8ge.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z0yRExbhWwRwNgkEirHv1WWg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Ht6erPGTlKPZGTPEu3LLhrZL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UX2OEFBsPWaBK2MHnCYheTBj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MGi9beIhnsREsHyPnFzfh1xl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large)