Resistance too stronk?
Als je maar vaak genoeg met je kop ergens tegenaan beukt, dan kom je er vanzelf wel een keer er doorheenrangatang schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:50:
Resistance too stronk?
Best wel een gemiste kans om je nickname correct te schrijvenTominatie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:33:
Alles ziet er echt knettah bullish uit nu. Meestal als ik extreem bullish was, gingen we de andere kant op geloof ik. Het contra-tominiatie-effect.
69K soon.
Dus we gaan rekt.
Hopelijk komt je voorspelling wel goed uit.
Wellicht, maar we blijven wel lang in deze 43-45 range hangen.almightyarjen schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:56:
[...]
Als je maar vaak genoeg met je kop ergens tegenaan beukt, dan kom je er vanzelf wel een keer er doorheen
Iemand die jongen gezien in de comments van een Crypto nieuwsbericht. Zo ontzettend hilarisch. Ik zal zijn naam niet noemen om een hetze te voorkomen maar grappig is het wel. Vermoedelijk wat geld verloren.
[ Voor 37% gewijzigd door sassymousasi op 10-02-2022 13:01 ]
-nevermindsassymousasi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:00:
Iemand die jongen gezien in de comments van een Crypto nieuwsbericht. Zo ontzettend hilarisch. Ik zal zijn naam niet noemen om een hetze te voorkomen maar grappig is het wel. Vermoedelijk wat geld verloren.
[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-02-2022 13:04 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Doe maar niet. Want dan ga ik samen met @Pelox in een hoekje zitten huilen…Amens schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:48:
[...]
Zou fijn zijn, mijn miner maakt niet echt winst momenteel. ETH naar 10.000 graag!
almightyarjen schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:56:
[...]
Als je maar vaak genoeg met je kop ergens tegenaan beukt, dan kom je er vanzelf wel een keer er doorheen

nothing stops this train
Hmm, moet ik al met verlies terugkopen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je vraagt of iemand een jongen heeft gezien, in een comment online, onder een crypto nieuwsbericht? Over welke van de miljoen miljard berichten die online staan heb je het?sassymousasi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:00:

ja geziensassymousasi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:00:
Ik heb nog wel wat bewaard hoor, mag best naar 10kpaul-s83 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:01:
[...]
Doe maar niet. Want dan ga ik samen met @Pelox in een hoekje zitten huilen…
Maar zal wel een beetje pijn doen. Dat wel.
Zero.
Spaar jezelf, iedere 22 Mei is er iemand op deze aardkloot die er weer aan herinnerd wordt dat hij 10.000BTC heeft betaald voor 2 pizza's. En zo zullen er nog vele zijn die niet graag terug willen kijken..Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:20:
[...]
Maar als je er toen al 10.000 had, zal de beste man momenteel wel op de Kaaimaneilanden te vinden zijn, maar dan nog, Ouch!
De Befaamde Pizza talk topic:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.msg1195#msg1195
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
beetje als die gast die zijn hdd's weg gooide bij het grofvuil, en sinsdien niks anders doet als land op de stortplaats op te kopen daar om zijn hdd nog terug te vindenBTFD schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:36:
[...]
Spaar jezelf, iedere 22 Mei is er iemand op deze aardkloot die er weer aan herinnerd wordt dat hij 10.000BTC heeft betaald voor 2 pizza's. En zo zullen er nog vele zijn die niet graag terug willen kijken..
Maar als je er toen al 10.000 had, zal de beste man momenteel wel op de Kaaimaneilanden te vinden zijn, maar dan nog, Ouch!
De Befaamde Pizza talk topic:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.msg1195#msg1195
Wow, je hebt wel een set diamanten ballen hoor!StevenzeN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:07:
70% DOT, 10% KSM, 10% ETH en de overige 10% nog grotere shitcoins. Mijn PF heeft er wel eens beter voor gestaan.
Bij elke dip krijgt DOT de grootste klappen maar dat maakt hem sterk.
Ik hoop dat het je geen windeieren legt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb veel vertrouwen in de layer 0's(niet jij ADA) en investeer voor de ultra long term. Moet wel diversifiëren en ga vanaf nu ook DCA'en in ATOM & AVAX.MicroWhale schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:42:
[...]
Wow, je hebt wel een set diamanten ballen hoor!
Ik hoop dat het je geen windeieren legt.
Als je kijkt op 3d charts periode aug vorig jaar was dit zelfde verhaal na de drop richting 28k. Even volhouden, maar vooral ook volume de lucht in sturen...rangatang schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:59:
[...]
Wellicht, maar we blijven wel lang in deze 43-45 range hangen.
Ik ook. Vooral in alles wat op ETH gebouwd wordt.... en dat is niet weinig.StevenzeN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:46:
[...]
Ik heb veel vertrouwen in de layer 0's(niet jij ADA) en investeer voor de ultra long term. Moet wel diversifiëren en ga vanaf nu ook DCA'en in ATOM & AVAX.
Diversifiëren is denk ik wel goed ja, want nu lijkt je pf enigszins oogkleppen op te hebben; er zijn idd meer layer 0's.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gelukkig hebben we de foto's nog.Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:20:
[...]
Ik heb nog wel wat bewaard hoor, mag best naar 10k
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HnJqWIyRaiFSPMVGfeNFqze8.jpg?f=user_large)
Poeh, jij durft. Ik heb een tijd geleden een hoop KSM de deur uit gedaan. Rendeerde altijd lekker, maar uiteindelijk ingeruild voor BTC. Vrijwel instant regret, want een week later ging 't hard de lucht in (en BTC uiteraard niet). Daarom mijn volledige DOT-verzameling niet meer aangeraakt, ook niet toen de boel onlangs in elkaar viel. Ergens doet 't wel een beetje pijn om de waarde van dat potje te zien kelderen, aan de andere kant heb ik wel aardig wat rewards opgestreken uit staking. Maar als ik al zie dat bij mij de waarde nog maar een fractie is van wat het was, doet het best pijn als het 70% van je PF is zeg...StevenzeN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:07:
70% DOT, 10% KSM, 10% ETH en de overige 10% nog grotere shitcoins. Mijn PF heeft er wel eens beter voor gestaan.
Bij elke dip krijgt DOT de grootste klappen maar dat maakt hem sterk.
Eerlijk is eerlijk, ik geloof er ook in dat DOT een toekomst heeft, maar mochten we weer bij de $50 in de buurt komen, verkoop ik er toch maar een paar denk ikRay_ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:04:
[...]
Poeh, jij durft. Ik heb een tijd geleden een hoop KSM de deur uit gedaan. Rendeerde altijd lekker, maar uiteindelijk ingeruild voor BTC. Vrijwel instant regret, want een week later ging 't hard de lucht in (en BTC uiteraard niet). Daarom mijn volledige DOT-verzameling niet meer aangeraakt, ook niet toen de boel onlangs in elkaar viel. Ergens doet 't wel een beetje pijn om de waarde van dat potje te zien kelderen, aan de andere kant heb ik wel aardig wat rewards opgestreken uit staking. Maar als ik al zie dat bij mij de waarde nog maar een fractie is van wat het was, doet het best pijn als het 70% van je PF is zeg...

Heb ze nou al 2x naar die regionnen gehodled en weer terug, dus diamant handjes heb ik wel

Nu eens werken aan mijn paper hands

UberLurker Departement #GG.
Klopt inderdaad wel, maar DOT bounced altijd vrij redelijk terug tot dusver. In juli 2021 een mooi inkoopmoment gehad op 12$ wat mijn gemiddelde aankoopprijs flink gedempt heeft.Ray_ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:04:
[...]
Poeh, jij durft. Ik heb een tijd geleden een hoop KSM de deur uit gedaan. Rendeerde altijd lekker, maar uiteindelijk ingeruild voor BTC. Vrijwel instant regret, want een week later ging 't hard de lucht in (en BTC uiteraard niet). Daarom mijn volledige DOT-verzameling niet meer aangeraakt, ook niet toen de boel onlangs in elkaar viel. Ergens doet 't wel een beetje pijn om de waarde van dat potje te zien kelderen, aan de andere kant heb ik wel aardig wat rewards opgestreken uit staking. Maar als ik al zie dat bij mij de waarde nog maar een fractie is van wat het was, doet het best pijn als het 70% van je PF is zeg...
#metooStevenzeN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:08:
[...]
In juli 2021 een mooi inkoopmoment gehad op 12$ wat mijn gemiddelde aankoopprijs flink gedempt heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door Skrunsies op 10-02-2022 14:10 ]
Als we deze sellwall op weten te snoepen gaan we M0000n.
olaats dan in ieder geval een link erbij?sassymousasi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:00:
Iemand die ene gast gezien van je weet wel van zus en zo?
Lijkt erop het laatste..Darrell schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:25:
Nog 5 minuten en dan moon/rekt
cpi zal wel prima zijn als je dit zo ziet
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Weer een aardige reject op de 45K
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
heeft geen fuck met koers te maken of weerstand resistance. Heel de wereld keek om 14.30 naar wat de CPI ging zijn in de USA.....en het is duidelijk dat die positief uitgevallen is
"U.S. inflation jumps to 7.5% year over year in January, a 40 year high and more than expected." Is dat positief? Hadden ze nog hogere inflatie verwacht?anti elppa schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:41:
[...]
heeft geen fuck met koers te maken of weerstand resistance. Heel de wereld keek om 14.30 naar wat de CPI ging zijn in de USA.....en het is duidelijk dat die positief uitgevallen is
Verwijderd
leve fiat!anti elppa schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:41:
[...]
Gelukkig niet naar geluisterd
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En dan moeten de yanks nog wakker worden, dus dat belooft wat.Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:44:
Dat is een flinke rode kaars.. zou bijna denken dat het donderdag is.
Opzich wel logisch dat ik een T.net bericht aanhaal..dehardstyler schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:14:
[...]
Je vraagt of iemand een jongen heeft gezien, in een comment online, onder een crypto nieuwsbericht? Over welke van de miljoen miljard berichten die online staan heb je het?
nieuws: FBI arresteert stel dat 3,15 miljard euro aan Bitfinex-bitcoins witwaste
[ Voor 4% gewijzigd door sassymousasi op 10-02-2022 14:47 ]
nee bedoelde ook meer dat dit een prima argument is om nog sneller de rente op te schroeven.dehardstyler schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:42:
[...]
"U.S. inflation jumps to 7.5% year over year in January, a 40 year high and more than expected." Is dat positief? Hadden ze nog hogere inflatie verwacht?
Die zijn net wakkerrangatang schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:45:
[...]
En dan moeten de yanks nog wakker worden, dus dat belooft wat.
Poah das bijna een rode zeePelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:44:
Dat is een flinke rode kaars.. zou bijna denken dat het donderdag is.

Het is net olympische spelen bobslee/rodelen: steeds sneller naar beneden, en bij bocht 13 even oppassen.
Nee, het zijn juist de yanks.. nieuwe inflatie cijfers alles is/ wordt weer rood. Crypto is gewoon nu al want de equity market is nog niet open..rangatang schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:45:
[...]
En dan moeten de yanks nog wakker worden, dus dat belooft wat.
Kan je nagaan over 45min
Goeiedag... het begon er net zo lekker uit te zien.
Wat blijft het toch een ontzettend nerveuze volatiele markt zeg.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ja ik schrijf dat hier dus ook al 3 pagina's maar mensen lezen blijkbaar niet.JoebarRC schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:49:
[...]
Nee, het zijn juist de yanks.. nieuwe inflatie cijfers alles is/ wordt weer rood. Crypto is gewoon nu al want de equity market is nog niet open..
Kan je nagaan over 45min![]()
Je moet trouwens niet gek staan te kijken als de boel zo ineens weer omslaat
Nou wat logisch zeg! Je hebt het over een "jongen" en het gaat over een "stel".sassymousasi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:47:
[...]
Opzich wel logisch dat ik een T.net bericht aanhaal..
nieuws: FBI arresteert stel dat 3,15 miljard euro aan Bitfinex-bitcoins witwaste

Ahh zo, ja daar heb je helemaal gelijk in.anti elppa schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:47:
[...]
nee bedoelde ook meer dat dit een prima argument is om nog sneller de rente op te schroeven.
[ Voor 21% gewijzigd door dehardstyler op 10-02-2022 14:52 ]
sassymousasi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:47:
[...]
Opzich wel logisch dat ik een T.net bericht aanhaal..
:fill(white):strip_exif()/f/image/jq9YFp10G62f2xUqaXFFbztG.png?f=user_large)
Deze reactie bedoel je dan? Ik weet ook niet echt wat ik daarvan moet vinden.
Dat blijft een probleem in deze chat.. alles wordt snel overspoeld met andere moon en plaatjes berichten..anti elppa schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:50:
[...]
ja ik schrijf dat hier dus ook al 3 pagina's maar mensen lezen blijkbaar niet.
Je moet trouwens niet gek staan te kijken als de boel zo ineens weer omslaat

Vind dat soort berichten altijd een equivalent van je portomonee op straat gooien en dan zeggen dat chartaal geld kut is als iemand de portomonee opraapt.StevenzeN schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:50:
[...]
[Afbeelding]
Deze reactie bedoel je dan? Ik weet ook niet echt wat ik daarvan moet vinden.
Valandin schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:52:
[...]
Vind dat soort berichten altijd een equivalent van je portomonee op straat gooien en dan zeggen dat chartaal geld kut is als iemand de portomonee opraapt.

En we zijn weer op het niveau van vanmorgen! Nieuwe poging op de 45k te breken in ongeveer een half uur!
Precies de rede waarom ik hier aanwezig ben!NeoflexNL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:50:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hier 100% DOT. Recent rond de 16 euro nog flink bijgekocht. Staking alleen geeft al een leuk rendement.Ray_ schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:04:
[...]
Sinds de aanschaf recent speel ik niet alleen meer met winst, dat is wel een ommekeer
Maar ik heb er wel vertrouwens in dat we nog wel een keertje de huidige ATH aantikken en dan heb ik mijn doel bereikt, al hoop ik dat mijn patat/friet weddenschap nog uitkomt en we de 100 dollar ook eens aantikken.
Bij een koers rond de 45 euro cash ik iig de helft uit en de rest laat ik staan

https://www.vrt.be/vrtnws...ld-voor-ruim-3-7-miljoen/Van Enigma- naar Hex-diamant
Sotheby’s zelf gaf de naam van de koper niet vrij, maar kort na de veiling kondigde de Amerikaanse internetondernemer Richard Heart op Twitter aan dat hij de nieuwe eigenaar wordt.
Pff info en serieuze praat...

Grapje mannen. Ik lees alles graag mee, al snap ik het lang niet altijd

Grapje mannen. Ik lees alles graag mee, al snap ik het lang niet altijd
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Daar zitten we nu bijna weer op. Ik denk dat ik met je mee doeybos schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:56:
[...]
Hier 100% DOT. Recent rond de 16 euro nog flink bijgekocht. Staking alleen geeft al een leuk rendement.
Sinds de aanschaf recent speel ik niet alleen meer met winst, dat is wel een ommekeer
Maar ik heb er wel vertrouwens in dat we nog wel een keertje de huidige ATH aantikken en dan heb ik mijn doel bereikt, al hoop ik dat mijn patat/friet weddenschap nog uitkomt en we de 100 dollar ook eens aantikken.
Bij een koers rond de 45 euro cash ik iig de helft uit en de rest laat ik staan
Verwijderd

*Koopt diamant met opbrengsten van HEX coins* kijk HEX investeerders, is van 'ons'.
Haha. Wat een boefje.
Sell the dip.Pelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:00:
Bifi is ook met een mooie run bezig
Kak, rond middaguur dik bijgekocht op BIFI
Verwijderd
Laat maar ff goed composteren die smerige salami, kan ik nog wat bijkopenPelox schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:00:
Bifi is ook met een mooie run bezig

dit is natuurlijk weer die exchangemanipulatie om iedereen rekt te laten gaan en die longs te liquideren
Gaan we nu elke maand bij de CPI cijfers een rode staaf tekeken? Inflatie zal voorlopig nog wel hoog blijven, dat weet nu toch wel iedereen en ik snap niet zo goed waarom we dan alsnog zo omlaag gaan.
Naja ik weet het wel: iedereen verwacht een dip, dus dan kan je maar beter verkopen voor de 'dip'
Naja ik weet het wel: iedereen verwacht een dip, dus dan kan je maar beter verkopen voor de 'dip'
We zijn al bijna op de Daily MA7. Hopelijk houdt die het..
Ja, Amerika bepaald de wereld markt en helaas sinds vorig jaar ofzo ook crypto.Egeau schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:06:
Gaan we nu elke maand bij de CPI cijfers een rode staaf tekeken? Inflatie zal voorlopig nog wel hoog blijven, dat weet nu toch wel iedereen en ik snap niet zo goed waarom we dan alsnog zo omlaag gaan.
Dus ja iedere maand.. zucht..
Amerikaanse traders reageren op iedere nieuws bericht als een adhd-er met een fun pilletje
JoebarRC schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:10:
Amerikaanse traders reageren op iedere nieuws bericht als een adhd-er met een fun pilletje

Is dit niet gewoon een sell wall? Hikken nu al een paar keer tegen 39200 euro aan. Zolang we blijven opladen en klimmen dan breekt dit vanzelf wel.
euro ....-1Currry schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:17:
Is dit niet gewoon een sell wall? Hikken nu al een paar keer tegen 39200 euro aan. Zolang we blijven opladen en klimmen dan breekt dit vanzelf wel.
en nee, dit komt door nieuws mbt CPI in use. Op de seconde nauwkeurig
:fill(white):strip_exif()/f/image/VdWjYKGaMeQFv29GIbQxN4qV.png?f=user_large)
Niet alleen Amerika, ploenk!
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Blijft toch eng om grotere bedragen te versturen ook al heb je alles 100% gecheckt en een testtransactie gedaan. Dat is eigenlijk het enige wat bij fiat beter werkt.
Nah, ik dubbelcheck mijn (grotere) stortingen naar Kraken ook 10x op een juist rekeningnummer, naam, kenmerk etc. Wat betreft wat kleinere betalingen binnen NL ben ik daar inderdaad wat minder spastisch om.Spollie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:24:
Blijft toch eng om grotere bedragen te versturen ook al heb je alles 100% gecheckt en een testtransactie gedaan. Dat is eigenlijk het enige wat bij fiat beter werkt.
Iedereen rekt ja
Zoals andere al zeiden net, ook aandelen zijn over het algemeen gezakt. Denk dat een hoop mensen (Amerikanen) toch wat bang zijn geworden na de inflatiecijfers?
Anyway, ik sta nog op +17% winst met crypto. Dus voor mij niks aan de hand.
[ Voor 0% gewijzigd door OkkE op 10-02-2022 15:48 . Reden: typo's ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb nog een fluf op een paperwallet staan. Die wil ik eigenlijk wel in een wallet swipen maar volgens mij gaat dat in 1 keer. Dus geen test optie zoals tussen exchange/wallet. Een soort alles of nietsSpollie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:24:
Blijft toch eng om grotere bedragen te versturen ook al heb je alles 100% gecheckt en een testtransactie gedaan.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Langzaam begint het besef te komen dat een inflatie van 7,5 procent in de US goed is voor btc.
Zeker, het is alweer bijna tijd voor de 44k memmenknakworst schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:55:
Langzaam begint het besef te komen dat een inflatie van 7,5 procent in de US goed is voor btc.
zenith schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:56:
[...]
Zeker, het is alweer bijna tijd voor de 44k memmen
:strip_exif()/f/image/SrYYlT9vQDscciaBdQsIcu4u.jpg?f=fotoalbum_large)
44K
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!