:strip_exif()/f/image/alm4wPc76xAfEa0TIksqhzTY.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerst resultaat van een .finance site (adje)
Sure 🤬😳
De site maar weggeknipt 😉
[ Voor 8% gewijzigd door Tiepfoud op 09-02-2022 23:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door Tiepfoud op 09-02-2022 23:40 ]
Of hou hem een kwartiertje bezig🤣Qunix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:45:
Hang op, klik weg en bel uw bank!
[ Voor 98% gewijzigd door enomiss op 09-02-2022 23:56 ]
https://opensea.io/seaart
[ Voor 24% gewijzigd door YES op 10-02-2022 00:14 ]
[ Voor 35% gewijzigd door RaptorXS op 10-02-2022 00:33 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
De 44 zelfs zo te zien. C'mon btc. Laat dit geen donderdag dipdag worden!sh4d0wman schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 03:00:
De 45 is nog even een dingetje... hodl
Ik ben wel benieuwd of crypto de mainstream game-wereld weet te veroveren. Je hebt nu veel verschillende platforms (pc vs consoles), online-browser games en verkoopsites (steam/epic/amazon/in-game credits/vouchers).
Als daar een centrale munt beschikbaar is zou het een hoop eenvoudiger maken. Credits in gameA op Nintendo verdienen om ze in te zetten bij gameB op de pc. Of verkopen naar fiat en er een drankje van kopen. Nu kan dat ook wel met veel conversies maar simpel is niet. Maar ja, dan de $100 question: welke munt wint?
* sh4d0wman gaat van het weekend maar eens zoeken en lezen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Even terug om lager te testen is in mijn ogen helemaal niet verkeerd, want die HH van gisteren is ook discutabel..twit schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 05:20:
[...]
De 44 zelfs zo te zien. C'mon btc. Laat dit geen donderdag dipdag worden!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ja man, anders halen we 88 nooit.BTFD schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:07:
[...]
Even terug om lager te testen is in mijn ogen helemaal niet verkeerd, want die HH van gisteren is ook discutabel..
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bedankt voor de tip. Zeer interessant gezien de samenleving nu weer open gaat. Zit zitten ook al in paar andere landen.Richh schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 02:01:
[...]
Ik heb al 2x daadwerkelijk gebruik gemaakt van GET, in de zin van dat mijn ticket daar in stond. Mooi spul. Geen idee hoe het de komende jaren ermee door gaat natuurlijk, ooit veel te weinig naar tokenomics gekeken. Maar GET werkt daadwerkelijk.
Niet op dit niveau. Dan zullen we toch eerst weer door de 50k moeten.LostboyArno schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:06:
Laat de BTC maar even stabiel blijven. Dat is alleen maar goed voor de alts met potentie.
[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-02-2022 09:14 ]
SLP dikke tech, absoluut niet. Maar wel mooie meuk als je gameminded bent en snapt waarom dit soort muntjes potentie hebben al voegen ze niets toe aan crypto.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:13:
[...]
Niet op dit niveau. Dan zullen we toch eerst weer door de 50k moeten.
Tenzij je SLP en EPS dikke tech vindt.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Fuck de alts, laat BTC die maar lekker leegtrekken.LostboyArno schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:06:
Laat de BTC maar even stabiel blijven. Dat is alleen maar goed voor de alts met potentie.
Dit inderdaad. Al die overgewaardeerde dino's. Dat mag wel een keer afgelopen zijn.LarryD schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:19:
[...]
Fuck de alts, laat BTC die maar lekker leegtrekken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
FOMC is halverwege maart weer.Asprine schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:56:
Hi, dacht ergens gelezen te hebben dat er vandaag, 10 feb, iets meer uitspraken zouden komen over de interest rates. Kan online bij de FED alleen die van maart terug vinden. Iemand die dit ook ergens gelezen heeft en meer weet?
Yep, ik zie mijn moonbag ($MTV) echt lekker gaan en ce moment.LostboyArno schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 07:06:
97%Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:
Ja ja lekker fuck alts roepen, maar niemand van ons zit 100% in BTC, dus lekker boeiend allemaal
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Daarom ook eerst BTC moon, alts pas op de plaats en daarna alt season om je tweede lambo mee te financieren.Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:
Ja ja lekker fuck alts roepen, maar niemand van ons zit 100% in BTC, dus lekker boeiend allemaal
ETH is ook een alt. De Bitcoin Maxi vergaderingen worden gehouden op Twitter en 4Chan. There's the way out. ->Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:
Inderdaad... maar toch: Fcuk de alts. Gewoon omdat er 10000+ alts zijn die 0 toevoegen en de cryptospace vervuilen.Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Put your money where your mouth is, toch?Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zijn we nu niet aan het generaliseren? Je hebt BTC, daarna alts, en dan komt de grote hoop 99% aan shitcoins.MicroWhale schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Inderdaad... maar toch: Fcuk de alts. Gewoon omdat er 10000+ alts zijn die 0 toevoegen en de cryptospace vervuilen.
Over % gesproken:
BTC - 47%
ETH - 41%
NEXO - 5%
DOT - 4%
BNB - 2%
Wat jullie?
Ja, 1 exchange, zo kan ik een Metamask laten zien enkel met Floki en TAU
Nice, ik mis 4%Richh schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Put your money where your mouth is, toch?
96% BTC hier hoor.
Gast!Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Ja, 1 exchange, zo kan ik een Metamask laten zien enkel met Floki en TAU
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nee.Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:34:
[...]
Zijn we nu niet aan het generaliseren? Je hebt BTC, daarna alts, en dan komt de grote hoop 99% aan shitcoins.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Your behaviour is kinda Micro, Whale.MicroWhale schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:42:
[...]
Nee.![]()
"Altcoins are cryptocurrencies other than Bitcoin (BTCUSD)."
Dus shitcoins zijn imo een subverzameling van altcoins.
Verwijderd
Heb hetzelfde hoor, was voor mij ook een wijze les. DCA in en DCA out dus.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:45:
50% SOL
50% UMA
mag wel eens terug gaan stijgen die 2. mijn winsten van paar maand geleden zijn mooi verdampt. volgend keer toch maar sneller wat verkopen..
Xqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:34:
[...]
Zijn we nu niet aan het generaliseren? Je hebt BTC, daarna alts, en dan komt de grote hoop 99% aan shitcoins.
Jullie hebben allebei gelijk en jullie zijn het eens.MicroWhale schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:42:
[...]
Nee.![]()
"Altcoins are cryptocurrencies other than Bitcoin (BTCUSD)."
Dus shitcoins zijn imo een subverzameling van altcoins.
[ Voor 13% gewijzigd door Wiley99 op 10-02-2022 10:54 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik doe voor de rest inderdaad niet veel meer dan slapen, eten en hier op het forum lurken.Ngangatar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:45:
[...]
Your behaviour is kinda Micro, Whale.
dca out is idd flink moeilijker, had ik ook niet gedaan. te lang hodl mis je gewoon rendement.Blaim schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:50:
[...]
Heb hetzelfde hoor, was voor mij ook een wijze les. DCA in en DCA out dus.
nothing stops this train
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dit kan je toch ook draaien op een Raspberry Pi? Volgens mij zijn er een paar mensen in dit topic die een node draaien op een Pi of een ander platform met redelijke zuinigheid.Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:57:
Blijf het apart vinden: Nederland op plek 5 met aantal nodes terwijl electriciteit hier torenhoog is.
[YouTube: Reading Crypto White Papers: How To Find GEMS!! 💎]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Fair enough
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
MicroWhale schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:55:
[...]
Ik doe voor de rest inderdaad niet veel meer dan slapen, eten en hier op het forum lurken.
Er zijn twee soorten mensen in dit topic, degenen die toegeven dat ze shitcoins hebben en degene die ze ook hebben maar het niet toegevenKol Nedra schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:09:
[Afbeelding]
Lekker rustige pf he?
Dit is overigens alleen bij cdc zo hoor, op Binance, DeFi en Kraken heb ik wel het eea shitcoins staan
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
UberLurker Departement #GG.
En de btc maxis met liters azijn omdat ze echt geen shitcoins hebben.UniMatrix schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:12:
[...]
Er zijn twee soorten mensen in dit topic, degenen die toegeven dat ze shitcoins hebben en degene die ze ook hebben maar het niet toegeven
DOT - 23%MicroWhale schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Inderdaad... maar toch: Fcuk de alts. Gewoon omdat er 10000+ alts zijn die 0 toevoegen en de cryptospace vervuilen.
Over % gesproken:
BTC - 47%
ETH - 41%
NEXO - 5%
DOT - 4%
BNB - 2%
Wat jullie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die heb ik ook!! ongeveer 2-3%
nothing stops this train
En toch een van de betere dingen die ik mijzelf aangeleerd heb!
Broeva! Haro! Kom in m'n armen broeder!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
resusaapje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:22:
[...]
Broeva! Haro! Kom in m'n armen broeder!
80/20 dus met afronden naar boven eigenlijk welXqlus1ve schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:24:
Hier is het ook een stuk beter wat dat betreft inmiddels. Qua crypto dan.BTFD schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:20:
[...]
En toch een van de betere dingen die ik mijzelf aangeleerd heb!![]()
In het begin vooral bang dat ik een verdere stijging mis zou lopen om vervolgens dezelfde dag +10% weer te zien verdampen, dit een paar keer en was er wel klaar mee! Dus nu hark ik binnen wat goed voelt..
Je weet inmiddels dat er nog genoeg kansen volgen..
Ja eerlijkheid duurt het langst.. Heb mijn vriendin ook verteld dat ik door tips hier op het forum mee kreeg dat ik haar niet te lang moest HODLEN, dus als we binnenkort een BBQ doen, laat ik haar wel thuis oke?Ngangatar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:38:
[...]
Hier is het ook een stuk beter wat dat betreft inmiddels. Qua crypto dan.
Qua relaties geeft het regelmatig rare reacties wanneer ik mijn DCA plan met ze bespreek op de eerste date en vertel wanneer ze er uiterlijk weer uitvliegen.
Nee man, dan laat je haar achter na de BBQ. Altijd wel weer een andere tweaker die er in trapt, misschien moet je wel ff shillen eerst.Skrunsies schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:40:
[...]
Ja eerlijkheid duurt het langst.. Heb mijn vriendin ook verteld dat ik door tips hier op het forum mee kreeg dat ik haar niet te lang moest HODLEN, dus als we binnenkort een BBQ doen, laat ik haar wel thuis oke?
Das een goeie!Ngangatar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:41:
[...]
Nee man, dan laat je haar achter na de BBQ. Altijd wel weer een andere tweaker die er in trapt, misschien moet je wel ff shillen eerst.
Nu maar hopen voor je dat ze het niet leest. Al heb ik haar al een tijdje niet meer gezien hier.Skrunsies schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:44:
[...]
Das een goeie!
Oke, deze is 36 jaar, blond.. 1m84 en heeft alle beurten gehad, als we nog effe wachten kan ik ook zeggen dat ze van een oud mannetje is geweest... Oh ja en altijd rustig in gereden
Eerste eigenaar? Ook een belangrijke natuurlijkSkrunsies schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:44:
[...]
Das een goeie!
Oke, deze is 36 jaar, blond.. 1m84 en heeft alle beurten gehad, als we nog effe wachten kan ik ook zeggen dat ze van een oud mannetje is geweest... Oh ja en altijd rustig in gereden
Nee, dat niet.. Bewijsstukken lopen hier namelijk gewoon rondRaaafie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:52:
[...]
Eerste eigenaar? Ook een belangrijke natuurlijk
Dit gaat echt de verkeerde kant op....Skrunsies schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:54:
[...]
Nee, dat niet.. Bewijsstukken lopen hier namelijk gewoon rond
Niet te snel a.u.b., ik moet vanavond nog wat BTC bijkopen. Of verwachten we deze maand nog een dip?Tominatie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:53:
Pff hoe kan die 45k er nou nog steeds niet aan zijn gegaan.
When saylor?
Eigelijk is ze 1m85, dus ze verwacht nooit dat het over haar gaatNgangatar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Nu maar hopen voor je dat ze het niet leest. Al heb ik haar al een tijdje niet meer gezien hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 10-02-2022 11:56 ]
Balen dit, zeer a-relaxed om te lezen dit en sterkte met het verlies.NmS schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:57:
Hey mensen, het moest er een keer van komen door de hele tijd in shitcoins te zitten, maar nu ben ik ook slachtoffer geworden van een hacker die alle coins heeft ontvreemd.
Betreft een hack op de token Earnhub (EHB). Hack wordt in dit medium-artikel beschreven voor diegene die dat interessant vinden: https://earnhub.medium.co...-post-mortem-b9d39169655f
Van wat ik ervan begrijp heeft hij een functie uitgebuit die de devs niet hadden beveiligd, waardoor hij tokens uit een stakingpool kon hoppen naar een ander smart-contract (die van de hacker). Vandaaruit alle 665.7 BNB verstuurd naar Tornado.cash. Certik meld overigens dat het waarschijnlijk een rugpull betreft: https://twitter.com/Certi...tatus/1490893438916562944
Aangezien ik er redelijk wat geld in had zitten, heb ik twee vragen:Wat zijn jullie ervaringen of meningen over vraag 1? En bedankt alvast voor het antwoord op vraag 2
- Heeft het zin om hiervan aangifte te doen bij de politie? Dat ze mijn geld terug kunnen krijgen of de hacker kunnen traceren daarvan schat ik de kans nihil voor in. Maar het is een crimineel vergrijp, dus lijkt mij dat het dan ook gemeld dient te worden.
- Aangezien de hack heeft plaatsgevonden na 1 januari, heeft dit nog invloed op mijn belastingaangifte? Moet ik alsnog de waarde van die token opgeven, ondanks dat ik er helemaal niks meer van heb?
Gets dat is zuur man...NmS schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:57:
Hey mensen, het moest er een keer van komen door de hele tijd in shitcoins te zitten, maar nu ben ik ook slachtoffer geworden van een hacker die alle coins heeft ontvreemd.
Betreft een hack op de token Earnhub (EHB). Hack wordt in dit medium-artikel beschreven voor diegene die dat interessant vinden: https://earnhub.medium.co...-post-mortem-b9d39169655f
Van wat ik ervan begrijp heeft hij een functie uitgebuit die de devs niet hadden beveiligd, waardoor hij tokens uit een stakingpool kon hoppen naar een ander smart-contract (die van de hacker). Vandaaruit alle 665.7 BNB verstuurd naar Tornado.cash. Certik meld overigens dat het waarschijnlijk een rugpull betreft: https://twitter.com/Certi...tatus/1490893438916562944
Aangezien ik er redelijk wat geld in had zitten, heb ik twee vragen:Wat zijn jullie ervaringen of meningen over vraag 1? En bedankt alvast voor het antwoord op vraag 2
- Heeft het zin om hiervan aangifte te doen bij de politie? Dat ze mijn geld terug kunnen krijgen of de hacker kunnen traceren daarvan schat ik de kans nihil voor in. Maar het is een crimineel vergrijp, dus lijkt mij dat het dan ook gemeld dient te worden.
- Aangezien de hack heeft plaatsgevonden na 1 januari, heeft dit nog invloed op mijn belastingaangifte? Moet ik alsnog de waarde van die token opgeven, ondanks dat ik er helemaal niks meer van heb?
[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 10-02-2022 12:01 ]
Balen man.NmS schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:57:
FTFYAarle schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Stel je geeft het 2 januari allemaal uit aan coke, hoeren en ferrari's Lambo's
Ha, adoptie. Altijd mooi. Hier hebben we de echte criminelen mannen. Toch wel allemaal crypto welke van een oude vrouw gejat is of afkomsting van een partij coke/crack?Aarle schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:01:
[...]
Stel je geeft het 2 januari allemaal uit aan coke, hoeren en ferrari's - dan nog geldt die datum van 1 januari.
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 10-02-2022 12:16 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Xqlus1ve op 10-02-2022 12:11 ]
Wen btcjvel92 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:02:
Mijn PF staat er nu als volgt bij.Nu mis ik nog wat tokens, maar dit is het hoofdzakelijke deel. Laatste weken bezig om kleine posities te dumpen en om te zetten naar ETH of stables.
- ETH 27%
- CVX 36%
- cvxCRV 18%
- cvxFXS 2%
- DPX 13%
- OHM 5%
Hij zegt toch duidelijk: "Nu mis ik nog wat tokens......"
Even op adem komen na de move vanaf 36K. Ik ben benieuwd wat de koers gaat doen op de CPI cijfers van vanmiddag. Op de reguliere beurzen zit men aan de buis gekluisterd. Cijfers komen 14:30.Tominatie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:53:
When saylor?
*U.S. JAN. CPI DATA - 8:30AM ET
— Investing.com (@Investingcom) 10 februari 2022
What will the number be and how will the market react?
Our guess? 7.5% CPI Y/Y
👇👇 pic.twitter.com/kpDg4jPOh1
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-02-2022 12:15 ]
Op huidige niveau's niet. Zodra we onder de 30k duiken overweeg ik wel om weer wat BTC te halen.
[ Voor 13% gewijzigd door jvel92 op 10-02-2022 12:18 ]
Wellicht omdat er nog steeds gesproken wordt over een retrace naar de 28K en dus de angst er nog inzit?Tominatie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:53:
Verwijderd
Klopt, die van mij loopt nog steeds. Het runnen van een Bitcoin node is relatief goedkoop. Relatief omdat je er natuurlijk niets voor terugkrijgt, het is geen miner.tymiek schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:08:
[...]
Dit kan je toch ook draaien op een Raspberry Pi? Volgens mij zijn er een paar mensen in dit topic die een node draaien op een Pi of een ander platform met redelijke zuinigheid.
Ik meen mij te herinneren dat @Verwijderd er een had gemaakt een paar topics terug.
Gelukkig is het alleen maar waterdamp wat er uit die koeltorens komtVerwijderd schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:33:
[...]
Klopt, die van mij loopt nog steeds. Het runnen van een Bitcoin node is relatief goedkoop. Relatief omdat je er natuurlijk niets voor terugkrijgt, het is geen miner.
Je draagt wel bij aan de decentralisatie van het netwerk en je kunt natuurlijk je eigen node gebruiken voor de 1e bevestiging van je transacties.
Je neemt vanaf je luie stoel actief deel in de revolutie tegen traditional finance, het Bitcoin netwerk doet het werk.
Maargoed, het draait velen hier alleen om de speculatieve kant.![]()
[Afbeelding]
“This time is different….”knakworst schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:36:
Bijzonder dit op donderdag dipdag tijdens de middagdip moen.
Zou fijn zijn, mijn miner maakt niet echt winst momenteel. ETH naar 10.000 graag!Tominatie schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:42:
ETH is echt interessant atm. Heb echt het gevoel dat hij klaar is voor een flinke break-out. Zowel tov USDT, maar ook vs BTC staat hij nu tegen weerstand.
Explosie soon?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq