45k lijkt wel weer op het menu te staan vandaag. Ziet er sterk uit en gezien het nieuws en de geruchten van de afgelopen dagen niet echt onverwacht.
Of het gaat naar de mensen waar het van gestolen is..?disbehave schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:41:
Van de frontpage: nieuws: FBI arresteert stel dat 3,15 miljard euro aan Bitfinex-bitcoins witwaste
[...]
De Amerikaanse overheid heeft nu dus 3 miljard aan Bitcoin. In Nederland is het beleid dat in beslag genomen waar zsm verkocht wordt. Als dit nu ook gebeurt in Amerika drukt dat prijs wel even lijkt me.
Of ze houden het als super whale, en dan gaat de prijs juist omhoog.
#Bitcoin already won, everyone is just catching up. pic.twitter.com/B6fttJNZET
— DETERMINISTIC OPTIMISM | NVK 🌞 (@nvk) 8 februari 2022
snowball effect is al begonnen! 420k soon!
nothing stops this train
Geniaal die gasten in dit topic

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Pelox schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:59:
[...]
![]()
Reply met oude mail:
[Afbeelding]
ps. ik ontvang nu net akkoord irl
:strip_exif()/f/image/aT6jAMmR3kC6MV4wxMzKflWe.jpg?f=fotoalbum_large)
Al gaat heel dat crypto volledig door het putje, dit topic blijft gewoon bestaan voor de memes, geniaal

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 09-02-2022 15:10 ]
Pelox schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:59:
[...]
![]()
Reply met oude mail:
[Afbeelding]
ps. ik ontvang nu net akkoord irl
/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Bedankt voor de trigger @Pelox, net ff 2 kratjes pils bij elkaar gedeclareerd voor het thuiswerken!
Als er op de achtergrond een zwembad en familiepark zou zijn geweest, dan geloofde ik het direct
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Net ook mijn baas aan de digitale jas getrokken, maar dat wordt niks, hij is een beetje te
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uZFwcQDvYBAwPSI1h8JLSE0r.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Nou ik heb ook even de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd om een declaratie.
Het gesprek liep vast toen mijn leidinggevende zei: 'Waarvan dan?'
Toen zei ik nou Pelox en Visca hebben shitcoins gekocht met hun declaratie.
Daar had hij geen boodschap aan.
Klotebedrijf.
Klotebedrijf.
Misschien even aangeven dat ik er pils van koop i.p.v. shitcoins, zal vast helpen! Laat je niet afschepen en dreig desnoods met een vrachtwagen het terrein te blokkeren en te gaan toeteren!Verwijderd schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:33:
Nou ik heb ook even de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd om een declaratie.
Klotebedrijf.
Belachelijk zeg.. ik zou met een vrachtwagen de brug blokkeren bij Hantumerútbuorren. Dat ze het bekijken daar.Verwijderd schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:33:
Klotebedrijf.
@YES great minds think alike
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 09-02-2022 15:36 ]
Zero.
Welk (positief) nieuws en geruchten bedoel je?Darrell schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:14:
45k lijkt wel weer op het menu te staan vandaag. Ziet er sterk uit en gezien het nieuws en de geruchten van de afgelopen dagen niet echt onverwacht.
Ik heb wat gemist denk ik.
Ik lul ook zomaar wat
Dit bijvoorbeeld. Is pas 7 keer gepostshovelhead1340 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:41:
[...]
Welk (positief) nieuws en geruchten bedoel je?
https://nieuws.btcdirect....hereum-toe-aan-de-balans/
Dat nieuws idd en het rusland gerucht.Moiety schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:43:
[...]
Dit bijvoorbeeld. Is pas 7 keer gepost
https://nieuws.btcdirect....hereum-toe-aan-de-balans/
zie posts hierboven. Dus ik zou maar heel snel all in erin fomooen. Hell ik zou zelfs naar de bank gaan en een dikke lening nemen, om more btc te kopenshovelhead1340 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:41:
[...]
Welk (positief) nieuws en geruchten bedoel je?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Floki moon. Nog even een week moonen en dan heb ik mijn inleg weer terug.

Ja of gewoon declaraties indienen bij je baas, laat ze maar betalen die luilakken die ons werknemers maar uitknijpen en zelf alleen maar met de schoentjes op het bureau zitten.anti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:49:
[...]
zie posts hierboven. Dus ik zou maar heel snel all in erin fomooen. Hell ik zou zelfs naar de bank gaan en een dikke lening nemen, om more btc te kopendit is financieel advies
Smeerpijpen zijn het! Volgens mij zitten ze heel de dag op een of ander forum een beetje memes te posten of zo.. en wij maar zwoegen.. echt misselijk.YES schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:54:
[...]
Ja of gewoon declaraties indienen bij je baas, laat ze maar betalen die luilakken die ons werknemers maar uitknijpen en zelf alleen maar met de schoentjes op het bureau zitten.
Zero.
Ik hoop het, sta een beetje onder water met een tradeDarrell schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 14:14:
Nou ik had er €25 in gegooid maar ik zie dat het nog €7.91 waard isGioStyle schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 15:50:
Floki moon. Nog even een week moonen en dan heb ik mijn inleg weer terug.
nothing stops this train
zenith schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:18:
[...]
Ik hoop het, sta een beetje onder water met een trade
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/70kXAQJ7FkEuzhkUh8p7F7TX.jpg?f=user_large)
Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:19:
[...]
Nou ik had er €25 in gegooid maar ik zie dat het nog €7.91 waard is
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KZKsaqvNmx8XvYqf0X1LT731.gif?f=user_large)
Hier €10.... €2,08 waard...Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:19:
[...]
Nou ik had er €25 in gegooid maar ik zie dat het nog €7.91 waard is
Mijn DOGE, SHIB en FLOKI zijn echt allemaal stuk voor stuk helemaal naar $0,- gegaan. Ik had maar liefst $0,- geïnvesteerd dus dat is wel ff afzien.
Is het nou in disguise of in the skies..Darrell schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:41:
Allemaal shitcoiners in disguise hier....
Zero.
Oui, après tu regardes toujours la vache dans son cul.YES schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:42:
Mijn DOGE, SHIB en FLOKI zijn echt allemaal stuk voor stuk helemaal naar $0,- gegaan. Ik had maar liefst $0,- geïnvesteerd dus dat is wel ff afzien.
Ja dat was bij mij ook een mindfuck dat het niet in the skies was.
Чаму ты размаўляеш па-французску?Xqlus1ve schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:45:
[...]
Oui, après tu regardes toujours la vache dans son cul.
[ Voor 21% gewijzigd door YES op 09-02-2022 16:53 ]
Floki en Euro's.
Zit ik in het verkeerde topic of wat?
BTC en "keiharde" dollars is the way to go toch?
p.s. Als ik met mijn witte lease-tesla door de wasstraat rijd, deze afreken met Binance-Visa, en vervolgens het bonnetje declareer bij de baas, is dit dan witwassen
p.s. Als ik met mijn witte lease-tesla door de wasstraat rijd, deze afreken met Binance-Visa, en vervolgens het bonnetje declareer bij de baas, is dit dan witwassen
[ Voor 44% gewijzigd door DaWayne op 09-02-2022 16:56 ]
Rapporteren is de enige oplossing.DaWayne schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:55:
Floki en Euro's.
Blijf het apart vinden: Nederland op plek 5 met aantal nodes terwijl electriciteit hier torenhoog is.
nothing stops this train
Nee. Dollar is een nog grotere shitcoin dan een euro.DaWayne schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:55:
Floki en Euro's.
Zijn er er stiekem toch allemaal ingetrapt
$75 en nu nog $15
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Af en toe een gokje naast de hodl btc en eth pot mag op zijn tijd bestBushalte schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:59:
[...]
Zijn er er stiekem toch allemaal ingetrapt![]()
$75 en nu nog $15
Zero.
Zo te zien gaat het alleen om het aantal. Als Henk en Ingrid hier allemaal een node op hun GPU hebben draaien, dan zegt dat alleen iets over het aantal nodes terwijl de hashrate/opgenomen vermogen laag is.Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:57:
Blijf het apart vinden: Nederland op plek 5 met aantal nodes terwijl electriciteit hier torenhoog is.
[YouTube: Reading Crypto White Papers: How To Find GEMS!! 💎]
loopt dat met die real world Floki marketing nog een beetje? Ik hoor / zie er niets meer over, maar ik kijk ook niet zo goed, eerlijk gezegd. Of toch nog maar eens in het MC topic gaan kijken, misschien
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ah bedankt, KPMG en
https://www.coindesk.com/...s-tax-large-transactions/
https://blockworks.co/rus...to-as-a-form-of-currency/
Toch niks gemist dus
Ik lul ook zomaar wat
Das 'waarom lul je Frans?' ofzo
Praat Nederlands crypto met me
[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-02-2022 18:25 ]
Beetje long-term volgens het bericht, maar de deur gaat steeds verder open!
https://newsbit.nl/wereld...r-inflectiepunt-bereiken/
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
In ander nieuws - Wells Fargo heeft recent de cryptomarkt betreden.BTFD schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:30:
Shill your bags level: Pro
Die hebben nu ook ingezien dat inleg x10 geen incident meer is. Duurde evenVerwijderd schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:33:
[...]
In ander nieuws - Wells Fargo heeft recent de cryptomarkt betreden.
Shill your bags level: Pro
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zonnepaneel subsidiesKol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:57:
[YouTube: Reading Crypto White Papers: How To Find GEMS!! 💎]
Hij mag van mij wel zo door kabbelen de komende weken
FtfyXqlus1ve schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:14:
Hij mag van mij wel zo door kabbelen de komende weken jaren
Zero.
2% per dag erbij, ik teken ervoorXqlus1ve schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:14:
Hij mag van mij wel zo door kabbelen de komende weken
Hoezo is dit niet geplust?Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:32:
[...]
een prima muntje om als cadeau te doen:
https://www.coingecko.com/en/coins/cumrocket
A87, ben jij dit?Darrell schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:51:
[...]
Ja dat was bij mij ook een mindfuck dat het niet in the skies was.
[YouTube: Bitcon Defeats Fiat, Coronavirus, and Worldwide Panic - Transformers The Movie]
Ze willen een nieuwe dot.com bubble creëeren:BTFD schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:30:
https://newsbit.nl/wereld...r-inflectiepunt-bereiken/Wells Fargo Wealth and Investment Management, heeft een rapport uitgebracht waarin het potentieel van cryptocurrencies wordt benadrukt als een investeringsmogelijkheid die verwant is aan de begindagen van het internet.
Blij dat dat zakkie SLP nog in mijn PF zat. Voor de 2e keer deze week al een fikse stijging, nu met 60%. Toch maar eens gaan kijken of er weer een event of zo aan zit te komen, en ja hoor, economical ingame changes soon.
/f/image/Odb73IEOHZfM0CfxlYEnLo6l.png?f=fotoalbum_large)
De reden hiervoor:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GWNTJGPG4boj4lP4B3lRe5md.png?f=user_large)
Meer burn incentives:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z4G67GRAoVyOUVD0KprYlAGq.png?f=user_large)
Soms is de oorzaak van een stijgende munt makkelijk te verklaren
.
/f/image/Odb73IEOHZfM0CfxlYEnLo6l.png?f=fotoalbum_large)
De reden hiervoor:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GWNTJGPG4boj4lP4B3lRe5md.png?f=user_large)
Meer burn incentives:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z4G67GRAoVyOUVD0KprYlAGq.png?f=user_large)
Soms is de oorzaak van een stijgende munt makkelijk te verklaren
[ Voor 30% gewijzigd door Ngangatar op 09-02-2022 21:10 ]
Als iedereen het blijft verdubbelen wordt het gewoon een trend en heeft het niks meer met de NFT an sich te maken lol.Ngangatar schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:14:
Nog even over NFT als land in games. Hier een stukje land in Axie Infinity (ik speel het zelf niet overigens) dat vandaag is verkocht voor bijna 12 ETH. Met daarbij de verkoophistorie. Daar is niet tegenop te HODL-en.
[Afbeelding]
Heb nog wat Acala bijgekocht.

https://opensea.io/seaart
** Knip **enomiss schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:16:
[...]
Als iedereen het blijft verdubbelen wordt het gewoon een trend en heeft het niks meer met de NFT an sich te maken lol.
Heb nog wat Acala bijgekocht.
Een plot land in een game, is een NFT. Dat het blijkbaar niet voldoet aan jouw definitie van een NFT, doet daar niets aan af. ** Knip **
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 09-02-2022 21:29 ]
** Knip ** Een heleboel mensen verdubbelen blind de prijs van NFT's in de hoop dat een volgend iemand dat daarna ook weer doet.
[ Voor 49% gewijzigd door Taro op 09-02-2022 21:29 ]
NFT of niet, ik snap echt niet dat je zoveel betaald voor wat pixels, ben daar iets te nuchter voor. 😀Ngangatar schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:14:
Nog even over NFT als land in games. Hier een stukje land in Axie Infinity (ik speel het zelf niet overigens) dat vandaag is verkocht voor bijna 12 ETH. Met daarbij de verkoophistorie. Daar is niet tegenop te HODL-en.
[Afbeelding]
** Knip **
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 09-02-2022 21:28 ]
** Knip **
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 09-02-2022 21:28 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zou wel lekker zijn als BTC boven de 45,5k weet te sluiten, HH op de daily bevestigt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Komt goed maatje. we sluiten op 50k straks.BTFD schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:31:
Zou wel lekker zijn als BTC boven de 45,5k weet te sluiten, HH op de daily bevestigt!
Houden we je aanTominatie schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:33:
[...]
Komt goed maatje. we sluiten op 50k straks.
Eens.zenith schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:24:
[...]
NFT of niet, ik snap echt niet dat je zoveel betaald voor wat pixels, ben daar iets te nuchter voor. 😀
Je kan beter iets minder betalen voor veel meer pixels dan veel te veel voor slechts een paar pixels...
ach laat ook maar, iets met pixels...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r9egYU2eQANPrDZY2uHb81XU.jpg?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 09-02-2022 21:42 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik denk er hetzelfde over. Maar net als in Project Entropia blijken dit toch vaak uitermate goede investeringen te zijn. Heel vroeger, nog voor het jaar 2000, verkochten wij in een spel dat Ultima Online heette, landplots met huizen daarop, voor vrij veel geld. Kwestie van grote vraag en beperkt aanbod.zenith schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:24:
[...]
NFT of niet, ik snap echt niet dat je zoveel betaald voor wat pixels, ben daar iets te nuchter voor. 😀
Als je vroeger transformers hebt gekeken, de tekenfilm, snap je hem.
moet je eens naar de reactie van die man met grijze shirt/witte helm kijken, prachtig!
lambo of deze?
lambo of deze?
nothing stops this train
Wat vinden jullie van Ada? Zit al een tijdje op de weerstand van ~$1.20. Break-out richting $1.50 meepakken zou nice zijn alleen lijkt het momentum wat te ontbreken.
XRP gaat wel lekker die hodl ik nog wel ffies, mooie pumpamentals atm.
Jammer dat bitcoin zo traag doet. Eth ook mogelijk ready voor break-out. Tov BTC en USDT. $3600 zou lekker zijn zo op het eerste gezicht.
Jammer dat bitcoin zo traag doet. Eth ook mogelijk ready voor break-out. Tov BTC en USDT. $3600 zou lekker zijn zo op het eerste gezicht.
De token is voor het spel GensoKishi Online. De opvolger van een free-to-play spel (Elemental Knights Online) die zich in het verleden voornamelijk in Azië al bewezen heeft (bestaat al sinds 2008). Ik heb het zelf niet gespeeld, maar wel soortgelijke spellen zoals Genshin Impact die tegenwoordig best populair zijn onder de jongeren. Eigenlijk iets zoals World of Warcraft die jaren geleden ook populair was (en nog steeds is voor sommigen).Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:14:
[...]
ik had al mijn BIT in de launchpool gestopt en alles verkocht bij de launch. Ik weet de achtergrond niet van MV.
waarom ben je bullish voor MV?
Dus ik denk dat het spel een succes zal worden, want er zijn genoeg fans van het oude spel en nieuwe gamers die dit gaan spelen. Of de token ook een succes zal worden, geen idee.
Ik heb ook enkele tokens van Monster Galaxy (GGM) gekocht. Was ook in de launchpad van ByBit, dus misschien had jij die ook. Is ook gebaseerd op een oude spel die blijkbaar vroeger miljoenen spelers had. Wat voor mij de doorslag gaf was dat het geïnspireerd is door de wereld van Pokemon. Net als bij het spel Axie Infinity (AXS) die het nu ook best goed doet (wel een stuk minder sinds z'n ATH, maar nog steeds rond de €58).
Om eerlijk te zijn, een maand geleden wist ik niet eens dat ByBit bestond. Maar vanwege de berichten hier kwam achter die twee tokens en ging ik meer onderzoek doen
Trouwens voor beginnelingen zoals mij kan ik het volgende boek zeker aanraden: Crypto Trading voor Ambitieuze Beginners. Het shillen van boeken is hier wel toegestaan toch ?
Tominatie schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:12:
Wat vinden jullie van Ada? Zit al een tijdje op de weerstand van ~$1.20. Break-out richting $1.50 meepakken zou nice zijn alleen lijkt het momentum wat te ontbreken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xlMjchBh3eeswmwohJlkTMMe.png?f=user_large)
Tominaties BTC be like….[b][~Tominatie] in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21"
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TSb9mnXGRYRlVJun2t3Nmty3.gif?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 09-02-2022 23:17 ]
ADA is gewoon ADA
longterm denk ik nog steeds $6
CRO gaat ook lekker! ik verwacht dikke CRO memes soon again 👍
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 09-02-2022 23:15 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 23:12:
ADA is gewoon ADA
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f4hsJQpKuMH4sqgaOkLIvlfZ.gif?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!