Niet fudden. Pelox komt dat hier altijd netjes melden en ik heb hem er daar vandaag niet over gehoord.anti elppa schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:16:
[...]
Haha ja dat merkte je hier in het topic al, dolle paniek. Buy high sell low, and repeat
Ik ben nieuw in de wereld van crypto / traden (sinds januari). Ik heb toen juist wat MV tokens gekocht, want ik ben wel een gamer en zag er wel de potentie in. MV doet het nu best goed, dus was er een specifieke reden waarom je jouw tokens eerder hebt verkocht ? Ik ben gewoon benieuwd, misschien zie ik iets over het hoofd.Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:02:
MV/USDT nu te traden op ByBit, mocht je die via de pool gehad hebben nu kun je het traden.
100% verkocht voor prima prijs 👍
Ik zie 3 opties, op volgende van waarschijnlijkheidBlender_01 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:27:
Wat gebeurt er eigenlijk met de bitcoins?
Komen die weer terug op de markt?
- Ze gaan terug naar de oorspronkelijke eigenaar, voor zover die gevonden kan worden.
- Ze (de drager/het account) wordt vernietigd, of men kan er niets mee.
- Ze gaan de staatskas in.
Optie 4 kan ik ook mee leven; Alles overmaken naar TheBrut3
Edit: Overigens gaat bewijsmateriaal over het algemeen eerst achter slot en grendel tot de rechtszaak over is.
[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 08-02-2022 22:57 ]
Phantoman schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:49:
[...]
Ik ben nieuw in de wereld van crypto / traden (sinds januari). Ik heb toen juist wat MV tokens gekocht, want ik ben wel een gamer en zag er wel de potentie in. MV doet het nu best goed, dus was er een specifieke reden waarom je jouw tokens eerder hebt verkocht ? Ik ben gewoon benieuwd, misschien zie ik iets over het hoofd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b14rhGWRKv5RgUHwQaalePxt.jpg?f=user_large)
Het belangrijkste stukje uit dit artikel voor de gemiddelde Telegraaf-lezer:outlandos schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:21:
https://www.telegraaf.nl/...-3-6-miljard-aan-bitcoins
Grootste crypto diefstal ooit en dit zijn de daders........
https://twitter.com/INVES...6BSIopoFaQT8M_ES2yiw&s=09
Als ik ze zo zie is het een wonder dat het bijna 7 jaar heeft geduurd voordat ze zijn opgepakt.
Voor de geïnteresseerde, dus is zijn Linkedin pagina:
https://www.linkedin.com/in/unrealdutch/
Opdat we die anti-crypto-drogreden ook een keertje kunnen vergeten.„De arrestaties van vandaag en de grootste financiële inbeslagname ooit, tonen dat cryptomunten geen veilige haven zijn voor criminelen”, aldus plaatsvervangend procureur-generaal Lisa Monaco.
D_Jeff schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:36:
In hoeverre past het huidige patroon (dec 2021 -> Feb/Maart 2022) van $BTC in het patroon van Dec 2020 -> Maart 2021?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb een dikke panini gekocht in het pittoreske Drunen. Daarna weer met piepende banden naar FrieslandDacuuu schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:06:
[...]
A small step from man..
Ik ben wel benieuwd waar je nu wat hebt uitgeven, als ik mag gokken gok ik op het land van ooit!
UberLurker Departement #GG.
Als een Big Mac na 20 jaar er nog zo uit ziet, dan red een BIFI het ook wel ff toch?D_Jeff schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:51:
[...]
Als je een worstje te lang bewaard, smaakt ie nergens meer naar
so: Don't
:fill(white):strip_exif()/f/image/vM7vc8bGsNy1TxyyqCrCMg8X.png?f=user_large)
Gewoon wakker blijven joh, sterke koffie, luciferstokjes en lekker stukje muziek van de Bull Support Band.Taro schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:01:
[...]
Ik vermoed dat heel veel mensen eerder vandaag vanuit fomo hoog zijn ingestapt, op 42k zijn uitgestapt en nu vanuit fomo weer instappen en dus veel minder BTC hebben. Benieuwd of we morgenochtend rode candles zien, dan voel je je goed ###.
Ondertussen zit BTC alweer bijna op mijn uitstapprijs van gisteren: 44,296.94 USD. Maar ik ga voor de nacht niet weer instappen, zie het morgenochtend vroeg wel.
Ah jammer. M'n 'grapje' over land van ooit lande niet denk ik. Als je in de buurt woonde kende je het land van ooit wel.Skrunsies schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:03:
[...]
Ik heb een dikke panini gekocht in het pittoreske Drunen. Daarna weer met piepende banden naar Friesland

Ngangatar schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:07:
[...]
Gewoon wakker blijven joh, sterke koffie, luciferstokjes en lekker stukje muziek van de Bull Support Band.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large)
Zero.
BNB is even lelijk bezig tegenover btc. Wen LaunchPad?
Blijkbaar is er dus toch zoiets als "teveel Bitcoin". Die heeft wel een tikkie van de molen gehad of is dik onder de invloed van het een of ander.mannowlahn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:37:
[...]
Dat mens is serieus geretardeerd of niet?
Tja, niet al te serieus nemen die quote. Ze schaamde zichzelf er bij voorbaat al zo erg voor dat ze een fake naam aan de journalist opgaf.Ray_ schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:01:
[...]
Het belangrijkste stukje uit dit artikel voor de gemiddelde Telegraaf-lezer:
[...]
Opdat we die anti-crypto-drogreden ook een keertje kunnen vergeten.
Nope, nerd en hipster.... It's an awful combinationmannowlahn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:37:
[...]
Dat mens is serieus geretardeerd of niet?
Commentaar geven op social media terwijl je een tiktok filmpje de wereld in stuurt. The irony
Ben benieuwd of XRP weer einde bull gaat inluiden.Tominatie schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:49:
Door de drukte in m’n leventje kan ik het topic niet zo goed volgen, maar ik wil toch nog even zeggen voor het slapen gaan:
MOOOOOOOOOOOOOON!
50K
Morgenochtend!
En btw, XRP ondanks zijn gebreken ziet er goed uit ! Zelf een klein bagje gehaald net, retest ~80-82 dollarcent prima gehouden.
Tis trouwens opvallend dat Bitcoin erg sterk is, maar de altcoins behoorlijk zwak globaal gezien(btc.d ook nog steeds in een stijgende trend). Zou persoonlijk nu niet teveel met alts kloten en vooral lekker Bitcoin holden.
En bifi. Maar das voor de long term.
Btc omhoog, altcoins omhoog.
Btc omlaag, altcoins nog harder omhoog.
XRP moont iedereen de moeder en dan weer 4 jaar leegbloeden
Legal briefs had er een interessant stuk over op YT.Amstrike01 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:03:
[...]
XRP is zeer interessant tot aan de rechtzaak. Daarna word het tricky
28 februari is er weer een zitting meen ik, daarna kan de uitspraak nog een half jaar op zich laten wachten.
Goedemorgen, Azie heeft even een retrace gedaan dus we kunnen weer verder omhoog. Zet uw vieze fiat klaar en koop wat Bitcoin. Dank u
Bijna Valentijnsdag dus ik ben bang dat ik er deze maand geen fiat meer in kan drukken
Bijna Valentijnsdag dus ik ben bang dat ik er deze maand geen fiat meer in kan drukken
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
geen idee of dit al langs gekomen is. Maar is best wel boelliesch nieuws. Pamp iet
https://nieuws.btcdirect....hereum-toe-aan-de-balans/
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Best wel.. die reacties op twitteranti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:15:
geen idee of dit al langs gekomen is. Maar is best wel boelliesch nieuws. Pamp iet

Zo duur is een bosje bloemen bij de pomp nou ook weer niet toch?sh4d0wman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 06:57:
Bijna Valentijnsdag dus ik ben bang dat ik er deze maand geen fiat meer in kan drukken![]()
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
FTFYRonald.42 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:24:
[...]
Zo duur is een bosje bloemen bij de pomp markt nou ook weer niet toch?
een prima muntje om als cadeau te doen:sh4d0wman schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 06:57:
Bijna Valentijnsdag dus ik ben bang dat ik er deze maand geen fiat meer in kan drukken![]()
https://www.coingecko.com/en/coins/cumrocket
nothing stops this train
Ja kwam eergisteravond al langs, maar hopium kan niet vaak genoeg voorbij komen.anti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 07:15:
Dus:
Die hebben hier geen bloemen en accepteren geen cryptoRonald.42 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:24:
[...]
Zo duur is een bosje bloemen bij de pomp nou ook weer niet toch?
Dit jaar zijn we 12.5 jaar getrouwd dus dat vieren we alvast een beetje. Ik kom deze Valentijn dan niet weg met alleen een bloemetje

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zullen we Valentijn NFT’s maken?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Valentijn Driessen?Coldcat schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:37:
Zullen we Valentijn NFT’s maken?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dan is ie bij voorbaat waardeloos.
In Drunen moet je worstenbrood kopen. Of FrietSkrunsies schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:03:
[...]
Ik heb een dikke panini gekocht in het pittoreske Drunen. Daarna weer met piepende banden naar Friesland
ik had al mijn BIT in de launchpool gestopt en alles verkocht bij de launch. Ik weet de achtergrond niet van MV.Phantoman schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:49:
[...]
Ik ben nieuw in de wereld van crypto / traden (sinds januari). Ik heb toen juist wat MV tokens gekocht, want ik ben wel een gamer en zag er wel de potentie in. MV doet het nu best goed, dus was er een specifieke reden waarom je jouw tokens eerder hebt verkocht ? Ik ben gewoon benieuwd, misschien zie ik iets over het hoofd.
waarom ben je bullish voor MV?
nothing stops this train
Meet gezeik. Nu btc van waarde voor Rusland is kan het een controle middel worden in geval van sancties
Deze is wel mooi, vooral nog even de diamond hands smileys
Heb het net even opgezocht, ken alleen de Efteling, daar houdt het dan wel weer mee opDacuuu schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:09:
[...]
Ah jammer. M'n 'grapje' over land van ooit lande niet denk ik. Als je in de buurt woonde kende je het land van ooit wel.
Patat koop ik in Friesland, zal volgende week even een dikke 5 euro extra top-uppen om vervolgens een worsten broodje te scorenrangatang schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 08:53:
[...]
In Drunen moet je worstenbrood kopen. Of Friet
Ben er wel eens geweest, toen was er ook een gameboy game actie met Kirby pinball land en kon je prijzen winnen. ik was die dag 3rde gewordenDacuuu schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:09:
[...]
Ah jammer. M'n 'grapje' over land van ooit lande niet denk ik. Als je in de buurt woonde kende je het land van ooit wel.
voor de rest:
Deze gevechten herinner ik mij nog wel toen ik nog 8-12 jaar oud was
nothing stops this train
Vandaag is een bijzondere dag! Voor het eerst met blockchain developers aan het praten over toepassing van deze technologie! Ik heb een vijftal bedrijven opgespoord en ga daar mee in gesprek.
Nooit gedacht dat die shitcoins die bij mij in het scherm rondvliegen daadwerkelijk producten kunnen opleveren.
Een verademing wat voor mensen er werken. Jonge enthousiaste mensen met energie. Tot nu toe heb ik te horen gekregen dat ETH kut is omdat het te duur is. NEAR schijnt tegenwoordig populari te zijn onder developpers.
Wat ik dan weer interessant vind is dat NEAR ook te stacken is. Binnenkort eens kijken of dit in de porto mag.
Nooit gedacht dat die shitcoins die bij mij in het scherm rondvliegen daadwerkelijk producten kunnen opleveren.
Een verademing wat voor mensen er werken. Jonge enthousiaste mensen met energie. Tot nu toe heb ik te horen gekregen dat ETH kut is omdat het te duur is. NEAR schijnt tegenwoordig populari te zijn onder developpers.
Wat ik dan weer interessant vind is dat NEAR ook te stacken is. Binnenkort eens kijken of dit in de porto mag.
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 09-02-2022 09:54 ]
Vanuit welke achtergrond ga je dat doen? Je eigen bedrijf, leverancier, afnemer, journalistiek, investeerder?Coldcat schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:51:
Vandaag is een bijzondere dag! Voor het eerst met blockchain developers aan het praten over toepassing van deze technologie! Ik heb een vijftal bedrijven opgespoord en ga daar mee in gesprek.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ETH moet dit echt gaan fixen anders verliezen ze momentum.Coldcat schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:51:
gelukkig is bridgen voortaan ook steeds makkelijker voor developpers, zitten ze niet alleen vast aan ETH...
nothing stops this train
FTFY. Ik weet niet hoe groot de groep was, maar het is een vrij bold statement als je er 5 hebt gesproken die wellicht dezelfde achtergrond en doelen hebbenColdcat schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:51:
NEAR schijnt tegenwoordig populari te zijn onder developpers waar ik contact mee had
Ik zag gisteren iets voorbij komen van Vitalik dat ETH niet sneller gaat worden. (Bron ff niet bij de hand) Dus bullish voor Polygon en zo lijkt me. Overweeg toch weer een 'flufje; MATIC.
EDIT: Bron https://cryptobriefing.co...ely-never-be-much-faster/
[ Voor 21% gewijzigd door UniMatrix op 09-02-2022 10:19 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Hangt er vanaf voor welke doelgroep. Bedrijfstechnisch zijn de fees van ETH complete peanuts. Voor jan met de pet is dat anders.Kol Nedra schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:15:
[...]
ETH moet dit echt gaan fixen anders verliezen ze momentum.
gelukkig is bridgen voortaan ook steeds makkelijker voor developpers, zitten ze niet alleen vast aan ETH...
Ook gelezen idd, snelheid is prima denk ik maar de gas fees moet met 90-95% omlaag ^^UniMatrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:17:
Ik zag gisteren iets voorbij komen van Vitalik dat ETH niet sneller gaat worden. (Bron ff niet bij de hand) Dus bullish voor Polygn en zo lijkt me. Overweeg toch weer een 'flufje; MATIC.
nothing stops this train
CSPR niet te vergeten.UniMatrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:17:
Ik zag gisteren iets voorbij komen van Vitalik dat ETH niet sneller gaat worden. (Bron ff niet bij de hand) Dus bullish voor Polygon en zo lijkt me. Overweeg toch weer een 'flufje; MATIC.
Sowieso is dit toch al lang gefixt met de L2's die je kunt gebruiken. https://l2fees.info/Ngangatar schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:17:
[...]
Hangt er vanaf voor welke doelgroep. Bedrijfstechnisch zijn de fees van ETH complete peanuts. Voor jan met de pet is dat anders.
ETH L1 gaat met sharding meer transacties verwerken maar mainnet zal nooit goedkoop worden. Het feit dat er zoveel transacties plaats vinden met die hoge gas fee's laat gewoon zien dat er enorm veel demand is voor een veilige chain en mensen hiervoor ook willen betalen. Naarmate adoptie toeneemt zal dit alleen maar meer worden. Het mooie als ETH holder is dat je hier dus ook aan mee verdient doordat de fee's voor een deel geburned worden en dus ook je ETH in waarde doet stijgen.
Ik ben bezig om een online platform te maken om boekingen te doen in constructiewereld. Aangezien er een commissie op de boeking zit is het huidgige process dat men van klant > tussenplatform > eindklant betaald. Aangezien men hier niet blij mee is zaten we te denken dat smart contracts hier wellicht handig voor kunnen zijn. Een payment gateway is ook een optie maar smart contracts klinkt veel interessanter. Vandaar dat ik de mogelijkheden aan het onderzoeken ben.Wiley99 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:04:
[...]
Vanuit welke achtergrond ga je dat doen? Je eigen bedrijf, leverancier, afnemer, journalistiek, investeerder?
Het is en blijft het slowchat topicRay_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:17:
[...]
FTFY. Ik weet niet hoe groot de groep was, maar het is een vrij bold statement als je er 5 hebt gesproken die wellicht dezelfde achtergrond en doelen hebben
Spreekt 5 developers en de conclusie, die je trekt is: ETH is kutColdcat schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:51:

Dit soort uitspraken maken me juist bullish op ETH. Toont aan dat veels te weinig mensen ook maar enig idee hebben dat Ethereum actief aan het scalen is op L2 oplossingen. Waar je met een fractie van de kosten transacties kunt doen, maar met de veiligheid van ETH. Iedereen is druk met het chasen van de next Ethereum killer, maar zijn totaal under exposed in ETH en BTC.
Bedrijven gebruiken overigens maar wat graag het excuus dat ETH kut is, want duur. Maar vaak hebben deze bedrijven gewoon hun eigen agenda waar ETH niet in het plaatje past, maar dat is niet vanwege de kosten.
Bedankt voor de toevoeging, prima info.Mirved schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:26:
[...]
Sowieso is dit toch al lang gefixt met de L2's die je kunt gebruiken. https://l2fees.info/
ETH L1 gaat met sharding meer transacties verwerken maar mainnet zal nooit goedkoop worden. Het feit dat er zoveel transacties plaats vinden met die hoge gas fee's laat gewoon zien dat er enorm veel demand is voor een veilige chain en mensen hiervoor ook willen betalen. Naarmate adoptie toeneemt zal dit alleen maar meer worden. Het mooie als ETH holder is dat je hier dus ook aan mee verdient doordat de fee's voor een deel geburned worden en dus ook je ETH in waarde doet stijgen.
Sterker nog; zodra de merge is afgerond en ETH is Pos. Gaan de fees naar ETH stakers i.p.v. de miners. Dit zal ook de sell pressure in zekere zin verlagen, omdat miners hun kosten ook moeten dekken. Daarnaast gaat de issuance omlaag, waardoor ETH deflationair wordt.Mirved schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:26:
[...]
Sowieso is dit toch al lang gefixt met de L2's die je kunt gebruiken. https://l2fees.info/
Leuk stukje leesvoor: https://squish.substack.c...le-halving-where-we-stand
Op Reddit gezeten zeker?roflexx schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:36:
12k eth q2 2022.
Ik heb een groot deel ETH in mijn porto. Zelf geloof ik enorm in ETH. Juist leuk om te horen dat developers daar op dit moment niet enthousiast over zijn.jvel92 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:29:
[...]
Spreekt 5 developers en de conclusie, die je trekt is: ETH is kutEr zijn duizenden developers actief aan het ontwikkelen.
Dit soort uitspraken maken me juist bullish op ETH. Toont aan dat veels te weinig mensen ook maar enig idee hebben dat Ethereum actief aan het scalen is op L2 oplossingen. Waar je met een fractie van de kosten transacties kunt doen, maar met de veiligheid van ETH. Iedereen is druk met het chasen van de next Ethereum killer, maar zijn totaal under exposed in ETH en BTC.
Bedrijven gebruiken overigens maar wat graag het excuus dat ETH kut is, want duur. Maar vaak hebben deze bedrijven gewoon hun eigen agenda waar ETH niet in het plaatje past, maar dat is niet vanwege de kosten.
Met BTC en ETH moet je je eigen plan trekken en niet laten afleiden. Als je kijkt naar April vorig jaar was iedereen negatief over ETH. Veel mensen switchen naar andere netwerken, en toen ging de raket aan.
Door wat frustraties bij de Bitvavo account heb ik besloten om mijn BTC over te zetten naar Binance.
Nu merk ik dat het verifieren van het adres in Bitvavo erg lang duurt. Is dit bij nog mensen zo?
Ik heb een opname gemaakt met het scherm van Binance waar het adres in te zien is en dit opgestuurd.
Nu merk ik dat het verifieren van het adres in Bitvavo erg lang duurt. Is dit bij nog mensen zo?
Ik heb een opname gemaakt met het scherm van Binance waar het adres in te zien is en dit opgestuurd.
Normaal duurt dit een paar seconden tot een paar minuten. Althans dat is mijn ervaring (puur met TRX doe ik mijn opnames).Tibs schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
Door wat frustraties bij de Bitvavo account heb ik besloten om mijn BTC over te zetten naar Binance.
Ga ergens naartoe met een hogere APY. Ik ging ook naar Binance, maar kwam die 7% ruim drie maanden niet binnen. Uiteindelijk naar Crypto.com waar het nu voor 6,5% staat icm Jade Green, maar anders is het 4,5% bij drie maanden locked.Tibs schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
Voor actief handelen moet je dan weer wel bij Binance zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door AlterBridge op 09-02-2022 11:12 ]
Als ik zijn comment lees (Reddit link) dan zegt hij vrij vertaalt:UniMatrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:17:
Daarmee lijkt hij te zeggen dat de andere, veel snellere, netwerken in theorie minder gedecentraliseerd zijn. Maar ik heb te weinig technische kennis om hier zelf een goed oordeel over te vellen.Bij PoS is het een afweging tussen snelheid en decentralisatie. Hoe sneller je PoS maakt, hoe meer voordeel dat biedt voor highly centralized actors. Oftewel, hoe meer macht houders van grote hoeveelheden ETH krijgen.
Daarnaast heeft hij het ook over single slot finality wat voor redelijke/enige snelheidswinst kan zorgen.
Ik spreek het artikel (of jouw comment) dus niet tegen, maar het lijkt veel genuanceerder te zijn dan de headline doet vermoeden.
[ Voor 0% gewijzigd door OkkE op 09-02-2022 11:29 . Reden: typo's ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Was blijkbaar iets fout met de selfie die ik moest opsturen. Eens opnieuw geprobeerd.Hopelijk lukt het nu wel.Ngangatar schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:05:
[...]
Normaal duurt dit een paar seconden tot een paar minuten. Althans dat is mijn ervaring (puur met TRX doe ik mijn opnames).
Je maakt de verkeerde conclusies, hij heeft juist aan dat matic, sol, ftm een gevaar hebben ivm 51% attack die nog steeds mogelijk is. Waar assets die zich in L2 bevinden zoals Arbitrum, Optimism geen probleem zijn.UniMatrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:17:
Maar je kan prima matic kopen voor speculatie, maar doe dat niet omdat je denkt dat vitalik denkt dat dit 'sneller' is.
Ik gebruik hiervoor altijd de avatar van @Verwijderd .Tibs schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:25:
[...]
Was blijkbaar iets fout met de selfie die ik moest opsturen. Eens opnieuw geprobeerd.Hopelijk lukt het nu wel.
Morning, zonnestraaltje.

Ik heb een declaratie ingeschoten bij mijn baas.. of ik er recht op heb is niet helemaal duidelijk
maar we proberen het gewoon. Hopelijk lukt het en kan ik die extra euro's 1 op 1 in een shitcoin steken over een maandje of zo
Zero.
Interessant, denk je dat die wereld al open staan voor zo'n vooruitstrevende techniek en daarmee ook crypto? Of is het onzichtbaar / gaat het ongemerkt voor hen? (Maar dan zou je niet zeggen 'klinkt interessanter')Coldcat schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:28:
[...]
Ik ben bezig om een online platform te maken om boekingen te doen in constructiewereld. Aangezien er een commissie op de boeking zit is het huidgige process dat men van klant > tussenplatform > eindklant betaald. Aangezien men hier niet blij mee is zaten we te denken dat smart contracts hier wellicht handig voor kunnen zijn. Een payment gateway is ook een optie maar smart contracts klinkt veel interessanter. Vandaar dat ik de mogelijkheden aan het onderzoeken ben.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
VanEck is slim.
Waarom wachten op een ETF als je er een ETN van kan maken.
Zit inmiddels 230mil in VBTC. Nice.
En ze hebben nog een aantal andere crypto Notes...
Wordt steeds toegankelijker voor 'de gewone man' (en vrouw en lgbtmbrtnfdn+)
Waarom wachten op een ETF als je er een ETN van kan maken.
Zit inmiddels 230mil in VBTC. Nice.
En ze hebben nog een aantal andere crypto Notes...
Wordt steeds toegankelijker voor 'de gewone man' (en vrouw en lgbtmbrtnfdn+)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Van de frontpage: nieuws: FBI arresteert stel dat 3,15 miljard euro aan Bitfinex-bitcoins witwaste
Of ze houden het als super whale, en dan gaat de prijs juist omhoog.
De Amerikaanse overheid heeft nu dus 3 miljard aan Bitcoin. In Nederland is het beleid dat in beslag genomen waar zsm verkocht wordt. Als dit nu ook gebeurt in Amerika drukt dat prijs wel even lijkt me.en de 94.000 in beslag genomen bitcoins tellen op tot 3,15 miljard euro.
Same, "thuiswerkapparatuur", de monitor die ik maart 2020 heb gehaald mag alsnog gedeclareerd worden, 'gratis' geld: CRYPTOPelox schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:38:
Ik heb een declaratie ingeschoten bij mijn baas.. of ik er recht op heb is niet helemaal duidelijkmaar we proberen het gewoon. Hopelijk lukt het en kan ik die extra euro's 1 op 1 in een shitcoin steken over een maandje of zo
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Tibs schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CA8B3toiJtoalyJBO00HrO78.jpg?f=user_large)
gok dat deel terug gaat naar klanten. en ik geloof er trouwens geen hol van dat ze 94k btc hebben gepakt. Die zouden noooooit online gestaan hebben.disbehave schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:41:
Van de frontpage: nieuws: FBI arresteert stel dat 3,15 miljard euro aan Bitfinex-bitcoins witwaste
[...]
De Amerikaanse overheid heeft nu dus 3 miljard aan Bitcoin. In Nederland is het beleid dat in beslag genomen waar zsm verkocht wordt. Als dit nu ook gebeurt in Amerika drukt dat prijs wel even lijkt me.
maar wel mooi cowboy verhaal van die yanks
Zou iemand hem verteld hebben: Koop NU BTC?
En gedacht heeft: Oke, hold my beer:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YfPvAcKivaYm0b3yAIg9AzrG.jpg?f=user_large)
En gedacht heeft: Oke, hold my beer:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YfPvAcKivaYm0b3yAIg9AzrG.jpg?f=user_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verkopen ze via een publieke veiling voor zover ik weet.anti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:44:
[...]
gok dat deel terug gaat naar klanten. en ik geloof er trouwens geen hol van dat ze 94k btc hebben gepakt. Die zouden noooooit online gestaan hebben.
Terug naar klanten lijkt logischer inderdaad.anti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:44:
[...]
gok dat deel terug gaat naar klanten. en ik geloof er trouwens geen hol van dat ze 94k btc hebben gepakt. Die zouden noooooit online gestaan hebben.
Ik zag net dit Twitter-draadje over wat er gebeurd is: https://twitter.com/JackN...9y2eTlWsiEOuXgURGgjg&s=19
Stond ook niet online, ze hebben de hele buit bij hen thuis gevondenanti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:44:
[...]
(bron: twitter)
zie het al. Ze zijn zo idioot om de keys in de cloud op te slaan.....wat een figurendisbehave schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:02:
[...]
Terug naar klanten lijkt logischer inderdaad.
Ik zag net dit Twitter-draadje over wat er gebeurd is: https://twitter.com/JackN...9y2eTlWsiEOuXgURGgjg&s=19
Not your cloudz, not your keyz, not your coinz, not your moneyz.anti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:10:
[...]
zie het al. Ze zijn zo idioot om de keys in de cloud op te slaan.....wat een figuren
Lijkt een beetje een heel slechte episode van Ozark.anti elppa schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:10:
[...]
zie het al. Ze zijn zo idioot om de keys in de cloud op te slaan.....wat een figuren
Als dit echt is: jemig, wat een onprofessionele cultuur heerst daar op je werk. Als iemand mij een mail in Comic Sans zou sturen sta ik niet in voor de gevolgen.
Heb in het verleden meerdere keren een nieuw adres toegevoegd op Bitvavo, nooit problemen mee ondervonden. Binnen enkele minuten waren de adressen geverifieerd.Tibs schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:47:
Dat niet alleen, maar wie noemt de baas nou Baas? Ik noem hem meestal rukker, graaier of dickpicsender.Ray_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:30:
Als dit echt is: jemig, wat een onprofessionele cultuur heerst daar op je werk. Als iemand mij een mail in Comic Sans zou sturen sta ik niet in voor de gevolgen.
Ah, dus jij bent dat nare mannetje. Kunnen we die ene keer dat ik je een kiekje stuurde nou een keer achter ons laten?TheBrut3 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:32:
[...]
Dat niet alleen, maar wie noemt de baas nou Baas? Ik noem hem meestal rukker, graaier of dickpicsender.
Vergeet de (max.) 0.000054 BTC per dag thuiswerkvergoeding niet te declareren!UniMatrix schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:42:
[...]
Same, "thuiswerkapparatuur", de monitor die ik maart 2020 heb gehaald mag alsnog gedeclareerd worden, 'gratis' geld: CRYPTO
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Zijn er mogelijkheden om die btc toch wel op een fatsoenlijke manier naar fiat te cashen?
Vraag dit voor een vriend
Screenshot van mijn verzoek idd. Comic sans is het lettertype van onze huisstijl.. kan ik weinig aan doen. De baas noemen we hier ook gewoon baas want dat is ie dus..Ray_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:30:
[...]
Zero.
Zijn legio mogelijkheden om van BTC naar fiat te gaan. Meestal dezelfde dag al op je bankrekening. Of snap ik je vraag niet helemaal?Blik1984 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:45:
Zijn er mogelijkheden om die btc toch wel op een fatsoenlijke manier naar fiat te cashen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ze houden het tenzij ze echt niet anders kunnen dan het afstaan aan de rechtmatige eigenaren.disbehave schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:41:
[...]
De Amerikaanse overheid heeft nu dus 3 miljard aan Bitcoin. In Nederland is het beleid dat in beslag genomen waar zsm verkocht wordt. Als dit nu ook gebeurt in Amerika drukt dat prijs wel even lijkt me.
Ten tijde van de sluiting van BTC-E is de FBI er met mijn fiat funds vandoor gegaan omdat er gebruikers wit hebben gewassen via de exchange, kreeg geen enkele reactie van welke Amerikaanse instelling dan ook.
Inmiddels bezit de Russische overheid ook gigantische wallets mainstream crypto door de inbeslagname van de wallets van WEX.nz, waar ik uiteraard ook bitcoin had staan. Is via de KGB gegaan dus niemand geeft thuis.
Neem maar aan dat de US, Rusland en China grote aantallen Crypto aan het verwerven zijn via koop maar vooral via beslag, want dat is goedkoper en off the radar.
Die miljarden aan BTC zijn nu van de US government.
Ik bedoel in het licht van die hack, die btc staat geregistreerd. Is het dan toch nog mogelijk om ongezien die btc te cashen?Wom schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:49:
[...]
Zijn legio mogelijkheden om van BTC naar fiat te gaan. Meestal dezelfde dag al op je bankrekening. Of snap ik je vraag niet helemaal?
Moeilijk. Die BTC worden continue getracked dus 1 fout en je hangt. Het is ook wel een serieus grote hoeveelheid heheBlik1984 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:
[...]
Ik bedoel in het licht van die hack, die btc staat geregistreerd. Is het dan toch nog mogelijk om ongezien die btc te cashen?
Enkele opties
1. Hodl en wacht op meer privacy in BTC
2. Zet om naar Monero maar zo te zien hebben ze die Monero aan een bekend emailadres gehangen. Dat is dom. Gooi het binnen Monero een paar keer naar andere adressen en zet dat om naar shitcoins. Cash uit via een exchange.
3. Corrupt land / P2P in-person verkopen voor cash.
Voor 2 en 3 kun je nog offshore bedrijven opzetten welke heel toevallig iets doen wat met crypto betaald kan worden. Dan een goede accountant er tussen en niks op eigen naam hebben
Maar ik heb geen idee. Dit vertelde mr Google mij
Precies.Rengdxng schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:55:
[...]
Ze houden het tenzij ze echt niet anders kunnen dan het afstaan aan de rechtmatige eigenaren.
Ten tijde van de sluiting van BTC-E is de FBI er met mijn fiat funds vandoor gegaan omdat er gebruikers wit hebben gewassen via de exchange, kreeg geen enkele reactie van welke Amerikaanse instelling dan ook.
Inmiddels bezit de Russische overheid ook gigantische wallets mainstream crypto door de inbeslagname van de wallets van WEX.nz, waar ik uiteraard ook bitcoin had staan. Is via de KGB gegaan dus niemand geeft thuis.
Neem maar aan dat de US, Rusland en China grote aantallen Crypto aan het verwerven zijn via koop maar vooral via beslag, want dat is goedkoper en off the radar.
Die miljarden aan BTC zijn nu van de US government.
Waarom zouden huidige machthebbers en overheden niet hetzelfde doen inderdaad als wat ze destijds met de Gold Rush gedaan hebben, doen ze nu hetzelfde met crypto. Die zijn niet achterlijk, de US weet ook wel dat ze met die inbeslagname zoveel macht hebben over een paar jaar als de waarde nog hoger ligt.
Daarom: not your keys, not your coins.
Zet ze asap op een hard wallet! Zo belangrijk dit om te blijven herhalen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Er zijn altijd wel manieren. Het is alleen niet echt eenvoudig.Blik1984 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:56:
[...]
Ik bedoel in het licht van die hack, die btc staat geregistreerd. Is het dan toch nog mogelijk om ongezien die btc te cashen?
Je hebt tools zoals Tornado cash en Coinjoin, die het moeilijker maken om de herkomst van het kapitaal te herleiden op de blockchain. Vaak zie je hackers, die gebruik maken van een exploit, de gestolen funds naar Tornado sturen om het op die manier ontraceerbaar op blockchain te maken.
Vervolgens stuur je je BTC naar een exchange, die niet moeilijk doen over KYC. Dat neem je vervolgens weer op, stuurt het naar een exchange waar je KYC hebt gedaan en daarna cash je uit. Zolang je het in kleine hoeveelheden doet, blijf je wel een tijdje onder de radar.
Uiteraard moet je dan ook niet wonen in de EU of USA, want dan stellen ze geheid vragen bij de bank.
Alles is ondertussen gelukt.paul-s83 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:32:
[...]
Heb in het verleden meerdere keren een nieuw adres toegevoegd op Bitvavo, nooit problemen mee ondervonden. Binnen enkele minuten waren de adressen geverifieerd.
Funds staan al op Binance en zijn al in mijn verschillende crypto omgezet. Nu enkel nog wachten tot mijn order bij ETH gevuld wordt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!