[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:19:
[...]

Redelijk recent:

https://www.crypto-inside...ruikers-liggen-op-straat/

Klopt, er zijn alleen email adressen buit gemaakt maar het had ook zo maar anders kunnen zijn..

Waarom niet gewoon een Excel file, lokaal opgeslagen, beveiligd met wachtwoord?
Snap niet waarom mensen zoiets online willen invoeren, ik blijf er voorzichtig mee..
Omdat ik het invoeren in een Excel niet lekker vind werken, ik heb het geprobeerd en vind het niets. Iedereen maakt zijn eigen keuzes en accepteert daarmee een zeker "risico" voor zover je daar hierover kunt spreken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:18:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal. Als je bedoeld dat het niet automatisch kan, dat klopt, daarom gebruik ik het juist. Ik doe het liever handmatig dan API's te moeten verbinden met mijn exchanges.
Nee bedoel echt handmatig maar dat je aangeeft wat voor toevoeging is (inplaats enkel transfer ook kan aangeven of het uit staking komt of airdrop). ennieweeh ik ben gewoon te autistisch. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Nee bedoel echt handmatig maar dat je aangeeft wat voor toevoeging is (inplaats enkel transfer ook kan aangeven of het uit staking komt of airdrop). ennieweeh ik ben gewoon te autistisch. 8)7
Dat kan je evt aangeven in het "note" veld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8IxiHGifvqXynsaW2fFcJfPO09I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a57JkTy004CpnenuZoRU38Oh.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ah zijn we weer FUD aan het creëren ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:29:
[...]

Ah zijn we weer FUD aan het creëren ? :+
Beetje bear FOMO :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:52
Ngangatar schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:10:
[...]

Ik gebruik daarvoor CoinMarketCap, 1 groot PF met daaronder per sub-PF de verschillende exchanges en dan per munt de verschillende aankoopmomenten met bijbehorende aankoopprijs en dan 1 entiteit per munt waar ik alle staking opbrengsten in zet. Zo zie je heel makkelijk wat je totaal in crypto hebt zitten, gescheiden per PF, per coin, per aankoop.

Dit is overigens wel handmatig, ik gebruik hiervoor geen API's en werk dit minimaal 1 keer per week even bij.
Dat v/d staking opbrengsten in apart sub-PF zitten is best slim/handig. Dan zie je in één keer wat de opbrengsten van staking.

Doe het vergelijkbaar maar dan via Coingecko, lekker alles handmatig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:27
Valandin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 11:05:
[...]

Najah. Kan je het 'hacked' noemen als je gewoon write permissions aanzet? Beetje open deur dan hé..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HAgRf7TKYp5RZQxijEoVDXcp5U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LR073acWbHbF82sZlo7793nA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammetjeP
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-10 21:59
de GWEI is te laag.
Deze kun je verhogen in metamask. Als het goed is moet de transactie daar nog op pending staan, gwei kun je verhogen door op speed up te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Wat een stilte vanmiddag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:02
Flink gevecht hier als je zo die volumes ziet vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Oepsje schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:25:
[...]

volumes zijn prima idd. En iig wat actie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:18

YES

Moderator General Chat
[...]

Iedereen hier dus druk met kopen en verkopen dus, vandaar de rust. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Ouwe handelaars.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:54
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DKKYXPPtAw3VWo4bmYWPXejNtY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YmRLZmZv3WyXvlfslTDV6JM9.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Gaat weer lekker met CELR. Niet de stijging meepakken, wel de daling.
:|

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-02-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds in Klima, 100% wat een feest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:34:
Volgens mij zowel omhoog als omlaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMZ9GRoC63SBVRBbucmsBHLrp_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ur3ngjMA3aaxHqrrN92qxgAI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ngangatar schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:41:
[...]
Volgens mij zowel omhoog als omlaag.

[Afbeelding]
Sorry ik had het anders moeten zeggen. Terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:50:
[...]

Sorry ik had het anders moeten zeggen. Terug bij af.
Geitenbende _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
BTFD schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:19:
[...]

Redelijk recent:

https://www.crypto-inside...ruikers-liggen-op-straat/

Klopt, er zijn alleen email adressen buit gemaakt maar het had ook zo maar anders kunnen zijn..

Waarom niet gewoon een Excel file, lokaal opgeslagen, beveiligd met wachtwoord?
Snap niet waarom mensen zoiets online willen invoeren, ik blijf er voorzichtig mee..
ik gebruik ook cmc en ik gebruik een ander email adres +naam hiervoor.

zo heb ik overigens voor elke exchange een ander email adres.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
jvel92 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:34:
[...]

Dat v/d staking opbrengsten in apart sub-PF zitten is best slim/handig. Dan zie je in één keer wat de opbrengsten van staking.

Doe het vergelijkbaar maar dan via Coingecko, lekker alles handmatig.
dat is eigenlijk een slim idee, denk dat ik dit ook ga doen. maar dan wel beetje met ongeveer want ga het niet elke dag of elke week updaten 🥲

wellicht 1x per maand net zoals mijn portfolio check 1ste dag vd maand.....
dus al mijn stake rewards de 15e inplannen 😌

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2022 15:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:07:
[...]

ik gebruik ook cmc en ik gebruik een ander email adres +naam hiervoor.

zo heb ik overigens voor elke exchange een ander email adres.
Ik heb de gehackte email lijst toen gezien en ik vond ikbennietKolNedra@gmail.com niet heel overtuigend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 11:25
Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:05:
was net bij Ikea en wilde afrekenen met cdc kaart; accepteren ze geen VISA, wat een geitenbende!! 😟
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTWK12DwfNpXn7pOggd_JWh2t3c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8DCGw9hpIvTj2nS7MJMoJfD4.jpg?f=user_large

Zaterdag nog wat dikke CRO kunnen inslaan.

Wat een derdewereldland, dat Nederland. ;)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:34:
celr is een van die munten die ooit potentie had, maar nu gewoon meer naar de achtergrond zal gaan. Wat ze publiceren aan samenwerkingen is echt niet iets om naar huis toe te schrijven.

Wellicht als de token nog een toepassing krijgt kan dat helpen, maar ik verwacht zelf weinig meer van CELR qua prijs activiteit. Er is geen belangstelling meer er voor omdat ook de volumes van de bridge achtr blijven, l2f nog steeds niet gereleased en ze nu weer van focus wijzigen. naar Celr IM.

Celr is een soort van guts, super tech maar qua investering kan je beter ergens anders op focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
mannowlahn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:59:
[...]

celr is een van die munten die ooit potentie had, maar nu gewoon meer naar de achtergrond zal gaan. Wat ze publiceren aan samenwerkingen is echt niet iets om naar huis toe te schrijven.

Wellicht als de token nog een toepassing krijgt kan dat helpen, maar ik verwacht zelf weinig meer van CELR qua prijs activiteit. Er is geen belangstelling meer er voor omdat ook de volumes van de bridge achtr blijven, l2f nog steeds niet gereleased en ze nu weer van focus wijzigen. naar Celr IM.

Celr is een soort van guts, super tech maar qua investering kan je beter ergens anders op focussen.
Dus je bent niet meer bullish op celr? Jij was toch wel de uberbull betreft celr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tot zover 45k.

First we pump, then we dump. @knakworst kom er maar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
roflexx schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:02:
[...]

Dus je bent niet meer bullish op celr? Jij was toch wel de uberbull betreft celr.
Heb nog steeds een vette zak celr. Tech is echt dik en zie ze ooit wel echt veel gebruikt worden.

Maar crypto is raar, shitcoins worden veel waard, daadwerkelijke tech wat iets doet krijgt weinig waarde. Eigenlijk terecht, is allemaal speculatie en de tokenomics van celr is nul nu, ja wat apy, boeiend. Zolang je geen fees meepakt op de bridge, heb je er weinig aan. Niemand geeft om celr, terecht want bridge doet weinig volume. L2F is nog steeds niet gereleased. De samenwerkingen die z op twitter plaatsen doen er niet toe.

Tech is top maar qua investering heb je er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewbdSwMShH5nyevfLeB7GwugCSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/i1zAtbplotG7fIh2AT8ZG4Gw.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan-93
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2023
mannowlahn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:05:
[...]

Heb nog steeds een vette zak celr. Tech is echt dik en zie ze ooit wel echt veel gebruikt worden.

Maar crypto is raar, shitcoins worden veel waard, daadwerkelijke tech wat iets doet krijgt weinig waarde. Eigenlijk terecht, is allemaal speculatie en de tokenomics van celr is nul nu, ja wat apy, boeiend. Zolang je geen fees meepakt op de bridge, heb je er weinig aan. Niemand geeft om celr, terecht want bridge doet weinig volume. L2F is nog steeds niet gereleased. De samenwerkingen die z op twitter plaatsen doen er niet toe.

Tech is top maar qua investering heb je er weinig aan.
Vraagje, misschien weet jij dit: gaat het inter-chain message framework iets van utility toevoegen aan de CELR token?

Heb ook nog steeds wat CELR, maar hoop nu eigenlijk dat dat IM framework nog een impulsje geeft aan de prijs en dan ga ik ze denk ik verkopen. Zie het ook niet echt meer goedkomen met CELR de komende maanden. Denk inderdaad dat je je geld dan beter ergens anders in kan investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQ-sU11WhqsJrIu_FK3fV-04m-o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GgJdD5JtXYAVG4JlZ5Fyx8Z8.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG142XfR9onF0hiSABRiEI3B8Cs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7pmCPCC560VqtZgTxFxYdnZKYU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4VtPpJVtz5NY21dytURSUPfF.gif?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Joosie200 op 08-02-2022 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nou het was leuk voor 2 dagen :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
je noemt een uptrend sinds 24 januari 2 dagen? goed verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:10

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0HRlsLyj06zNpy4DqGPhTU7V_8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iwdCt2FxP2KY9WdXevDFIA2Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Daan-93 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:10:
[...]

Vraagje, misschien weet jij dit: gaat het inter-chain message framework iets van utility toevoegen aan de CELR token?

Heb ook nog steeds wat CELR, maar hoop nu eigenlijk dat dat IM framework nog een impulsje geeft aan de prijs en dan ga ik ze denk ik verkopen. Zie het ook niet echt meer goedkomen met CELR de komende maanden. Denk inderdaad dat je je geld dan beter ergens anders in kan investeren.
Die vraag wordt niet duidelijk beantwoord of je met celr kan betalen of niet. Er is nog veel vaag vanuit Celer kant met de toepassing. Zelfde met bridge, hoeveel fees krijgen we? Ik heb berekend op uniswap volumes en dan kwam ik uit op per celr token iets van 8 cent per jaar aan fee. Maw bridge moet knetter veel volumes draaien en dan nog is zou ik in dat geval celr niet hoger waarderen dan 24 a 30 cent.

Ik denk dat het voor celr niet kwestie van maanden is, gewoon per definitie. De tech is echt vet en doet wat het moet doen, maar de token heeft weinig toegevoegde waarde in letterlijke zin. Ik ben van mening dat 99% van de crypto in die zin bullshit zijn. Het is speculatie en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:59:
[...]

Alles draait om momentum ja. Gelukkig hier winsten gepakt, prachtmunt en nog een leuke "gratis" zak in staking mocht het ooit nog eens stijgen. Tot die tijd HODL en steeds vollere zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:32
Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:05:
was net bij Ikea en wilde afrekenen met cdc kaart; accepteren ze geen VISA, wat een geitenbende!! 😟
moet dan iets nieuws zijn, ik heb in september ook nog gewoon met de Binance card afgerekend bij onze Zweedse meubelvrienden.
Th1x4nG schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:47:
[...]

[Afbeelding]

Jij speelt vals, jij betaalde met een Mastercard >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Wiley99 op 08-02-2022 16:51 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Th1x4nG schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:47:
[...]

[Afbeelding]

Ik doe mee!

BAM!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ek_B0C8P6G2S88sJdEkmOxD6F8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tD1moj6sfzJKsd3J6dInSFxV.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:08
Zozo, Litouwen

Das niet naast de deur, laat staan in 1 dag te rijden

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
D_Jeff schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:28:
[...]

Zozo, Litouwen

Ik doe alles voor cashback!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

D_Jeff schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:28:
[...]

Zozo, Litouwen

Shop dagelijks in Litouwen, jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik vind het wel weer tijd om shorts te hunten....

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Wat een overtrokken reactie bij de alt's, omdat BTC even niet omhoog gaat. De angst zit er nog goed in bij velen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-02-2022 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:30:
Wat een overtrokken reactie bij de alt's, omdat BTC even niet omhoog gaat. De angst zit er nog goed in bij velen. :/
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Ronald.42 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:33:
[...]

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRIXP1fygA4iDt8RTzFBJUmjCXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QZ1k6G8H8hJAcNPvMrpcejH5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRKQKkFkGjC8q0id0UTIyKVq2lU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CHBoQK8PcM6tiLbnAHljfPGg.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-08A7-m7HpzRPW1POfpyW-OoKU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nCUTTAWMXzK1GhD07qu7Zzsp.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90xIWqINvxs07FTROCpoLLKQtmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/53dgPfOJzFpoVXi5a6P9nqrS.gif?f=user_large
Daar gaan we weer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OvKimg4XkdEX54DLpJt1MkS7Qg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LE6I63LmwtGcAkWDy19K7qez.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ArhZ4E-oloS5DFgEJZJ6aJlwyeU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JaAXDOtpEITkvKn0A2JmTXSU.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMYGJIR8zHdLxCHOURtAQPG-yYI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ad6uf0hBuT2popbeErYymcHY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WD1BplRUmyVoDwi1RW855zqDyPI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O1wtq9ByOCBoSYLPBZXR1Le7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GE8uE9es7IujN4YS_73d4mGyOAk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EHBHbIV59MVP3udYSKQ6Y1BD.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zy7mo47Ano_QnV6AUzNwBYwjlTI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LA8dn2hRCgd3F1gi5jFw4HT7.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Xqlus1ve schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:27:
[...]

Shop dagelijks in Litouwen, jij niet?
Meer alleen in de zomer (inclusief een paar tankjes vol tegen 1,35 / liter) bij MEGA.
Alleen jammer dat het winkelcentrum MEGA geen MEGA-coins uitgeeft als shopping reward :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 12:49
Ik snap de laatste foto niet?
Gaan die ook pompen??

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:17
A small step from man..

Ik ben wel benieuwd waar je nu wat hebt uitgeven, als ik mag gokken gok ik op het land van ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:14

almightyarjen

When does the hurting stop?

Zie ik het goed dat er rond 42.5k een support ligt? Ik zit wat te klooien in tradingview maar het is niet mijn ding geloof ik :')

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
shovelhead1340 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:06:
[...]

Ik snap de laatste foto niet?
Gaan die ook pompen??
Toekomstbeeld bij geen pomp.

Of onze redding van de bullmarkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 08-02-2022 19:19 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Pelox schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:18:
[...]

Toekomstbeeld bij geen pomp.

Of onze redding van de bullmarkt.
Ik heb jou helemaal geen toestemming gegeven om mijn beeltenis, en die van mijn vrouw, te gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Moiety schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 19:33:
[...]

Ik heb jou helemaal geen toestemming gegeven om mijn beeltenis, en die van mijn vrouw, te gebruiken!!
Excuus. :X

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Geintje, dit ben ik echt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxdoEu8Ets5iAxW3_D_FSBJUybQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3G5Rn470Kq8gPbec2cg0imFZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4oP2Gt7bc44oxhB-VJNbOkmLSOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eNFGGA6kdnsDGtcBc7kfsbCB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
40.x k next ivm 1D MA7? Misschien dat ik daar weer instap, maar ik twijfel...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dD3Rnbvbrr-axo9ShlKtApqyLe0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrQGj9ZjBQbumx14IZBqZgVe.jpg?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Taro schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:26:
40.x k next ivm 1D MA7? Misschien dat ik daar weer instap, maar ik twijfel...
[Afbeelding]
Dank Taro, ik twijfelde of ik twijfelde om bij de 40k weer in te stappen, maar nu weet ik zeker dat ik twijfel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Moiety schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:42:
[...]

Dank Taro, ik twijfelde of ik twijfelde om bij de 40k weer in te stappen, maar nu weet ik zeker dat ik twijfel.
Geen twijfel mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Doe het dan voor de tech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:42:
[...]

Rond de 39k samen een poging doen?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:38

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Taro schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDhaQ2qBD3A0oceMx2Jip1O1EIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lKwZ15Txi3zkO1HKoE8hcT5d.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:16
Taro schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:49:
[...]

Put.... The..... IPA..... Down...... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waah schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 20:55:
[...]

Put.... The..... IPA..... Down...... O-)
IPA's en doordeweekse dagen gaan hier niet samen. Ok, vrijdag dan misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57
https://www.telegraaf.nl/...-3-6-miljard-aan-bitcoins

Grootste crypto diefstal ooit en dit zijn de daders........

https://twitter.com/INVES...6BSIopoFaQT8M_ES2yiw&s=09

Als ik ze zo zie is het een wonder dat het bijna 7 jaar heeft geduurd voordat ze zijn opgepakt.

Voor de geïnteresseerde, dus is zijn Linkedin pagina:

https://www.linkedin.com/in/unrealdutch/

[ Voor 26% gewijzigd door outlandos op 08-02-2022 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
outlandos schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:21:

Als ik ze zo zie is het een wonder dat het bijna 7 jaar heeft geduurd voordat ze zijn opgepakt.

Dus die 3.6 miljard zit voorlopig vast en wordt niet verkocht??

MOON!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51

Wat gebeurt er eigenlijk met de bitcoins?
Komen die weer terug op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
En we gaan weer omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qYafWzyrq_6Snyo4yvgHpvT4dpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6ehbpDofqRaCDdWIMYmZ0L1P.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Misschien Mt. Gox versie 2.0? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Moon

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 18:17
Als ik dan zo’n koers reactie denk ik altijd. Zouden er dan toch ergens in de markt al hele dag bij mensen iets bekend zijn geweest van joh vanavond komt er een groot btc dingetje naar buiten. Zonder details wat precies en nu dan blijkt dat het dit is is er een kleine relief rally ofzo.

Of gewoon puur toeval, gebounced op een leveltje en bots doen de rest etc.

We zullen het wel nooit weten :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
In hoeverre past het huidige patroon (dec 2021 -> Feb/Maart 2022) van $BTC in het patroon van Dec 2020 -> Maart 2021?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
twit schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:36:
Als ik dan zo’n koers reactie denk ik altijd. Zouden er dan toch ergens in de markt al hele dag bij mensen iets bekend zijn geweest van joh vanavond komt er een groot btc dingetje naar buiten. Zonder details wat precies en nu dan blijkt dat het dit is is er een kleine relief rally ofzo.

Of gewoon puur toeval, gebounced op een leveltje en bots doen de rest etc.

We zullen het wel nooit weten :+
Manupielasie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

D_Jeff schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:36:
In hoeverre past het huidige patroon (dec 2021 -> Feb/Maart 2022) van $BTC in het patroon van Dec 2020 -> Maart 2021?
niet

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0dKjIrmsDrhbG3zvW8eH6L1WoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4S50oWyzHgiAZXFebEasa6QL.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 19:40

NeoflexNL

Forever young

Foi, wat een flinke staven weer!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-10 20:59
Aan de koers te zien is je twijfel weg, bedankt voor de pump! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Door de drukte in m’n leventje kan ik het topic niet zo goed volgen, maar ik wil toch nog even zeggen voor het slapen gaan:

MOOOOOOOOOOOOOON!
50K
Morgenochtend!

En btw, XRP ondanks zijn gebreken ziet er goed uit ! Zelf een klein bagje gehaald net, retest ~80-82 dollarcent prima gehouden.

Tis trouwens opvallend dat Bitcoin erg sterk is, maar de altcoins behoorlijk zwak globaal gezien(btc.d ook nog steeds in een stijgende trend). Zou persoonlijk nu niet teveel met alts kloten en vooral lekker Bitcoin holden.

En bifi. Maar das voor de long term.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Tominatie schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:49:

Als je een worstje te lang bewaard, smaakt ie nergens meer naar ;)
so: Don't

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
D_Jeff schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:51:
[...]

Als je een worstje te lang bewaard, smaakt ie nergens meer naar ;)
so: Don't
Maar in de eerste maanden/jaren wordt hij alleen maar lekkerder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Als dit maar niet gebeurd....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y22osu-CLzTYI3M4YQQnbCMq0nk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UUwmhVPToUydeWIGfxoaP8xY.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTFD schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:42:
[...]

Aan de koers te zien is je twijfel weg, bedankt voor de pump! ;)
:)

Ik vermoed dat heel veel mensen eerder vandaag vanuit fomo hoog zijn ingestapt, op 42k zijn uitgestapt en nu vanuit fomo weer instappen en dus veel minder BTC hebben. Benieuwd of we morgenochtend rode candles zien, dan voel je je goed ###.

Ondertussen zit BTC alweer bijna op mijn uitstapprijs van gisteren: 44,296.94 USD. Maar ik ga voor de nacht niet weer instappen, zie het morgenochtend vroeg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Tominatie schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 21:49:
Door de drukte in m’n leventje kan ik het topic niet zo goed volgen, maar ik wil toch nog even zeggen voor het slapen gaan:

MOOOOOOOOOOOOOON!
50K
Morgenochtend!

En btw, XRP ondanks zijn gebreken ziet er goed uit ! Zelf een klein bagje gehaald net, retest ~80-82 dollarcent prima gehouden.

Tis trouwens opvallend dat Bitcoin erg sterk is, maar de altcoins behoorlijk zwak globaal gezien(btc.d ook nog steeds in een stijgende trend). Zou persoonlijk nu niet teveel met alts kloten en vooral lekker Bitcoin holden.

XRP is zeer interessant tot aan de rechtzaak. Daarna word het tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:08

Darrell

Fiat moonboy

Heerlijk, wat een achtbaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:01:
[...]

:)

Ik vermoed dat heel veel mensen eerder vandaag vanuit fomo hoog zijn ingestapt, op 42k zijn uitgestapt en nu vanuit fomo weer instappen en dus veel minder BTC hebben. Benieuwd of we morgenochtend rode candles zien, dan voel je je goed ###.

Ondertussen zit BTC alweer bijna op mijn uitstapprijs van gisteren: 44,296.94 USD. Maar ik ga voor de nacht niet weer instappen, zie het morgenochtend vroeg wel.
Haha ja dat merkte je hier in het topic al, dolle paniek. Buy high sell low, and repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
En rejected, verdorie

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is een droom van mij werkelijkheid geworden; Lambo is binnengekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIEU1NM3XrZ3LaAWh5UUl5nN72I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XnKhwmakm33IoGbwDX0juKUn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:38
Now you're playing with power - portable power!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn

Dat mens is serieus geretardeerd of niet?
Pagina: 1 ... 86 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!