Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
gaan we al, ff die shorters koppie kleiner maken met een kettingzaaganti elppa schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:35:
[...]
geduld, zijn wat paperhand yanks die winst pakken nu de beurs open is. Dit gaat zo prima verder
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
gemiddeld zijn ze er 20 minuten 👀
nothing stops this train
TO DA MOOOOOOOOOOOOOOON
GIEF CONTEXT!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Oh, vroeger was dat een boeken winkel...

HODL
Het zou ook fijn zijn als we er dan doorheen gaan, niet afketsen en terugvallen tot de 6 cent.Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:46:
Boys ik ben fucking bullish. We gaan zo makkelijk door deze weerstandjes heen, 69K vanavond nog.
HODL
Misschien wel té makkelijk.Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:46:
Boys ik ben fucking bullish. We gaan zo makkelijk door deze weerstandjes heen, 69K vanavond nog.
HODL
Ben nooit zo'n fan van dit soort Tesla & BTC nieuws aangezien het van die kortstondige oplevingen zijn.
nee niets.Egeau schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:51:
Heeft deze mini-moon hier mee te maken? https://www.reuters.com/t...-2-bln-filing-2022-02-07/
Ben nooit zo'n fan van dit soort Tesla & BTC nieuws aangezien het van die kortstondige oplevingen zijn.
Ha ik weet ook nog wel de "support" van cruciale levels toen we naar beneden denderden. Zo hard als gesmolten boter.Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:46:
HODL

Mooi om te zien dat het omgekeerd ook zo werkt

edit: ha, parkeer je vermogen nog maar even veilig in crypto:
"Inflatie blijft ook nog groot deel 2023 hoog, zegt DNB-president Knot"
[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 07-02-2022 15:56 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die support is niks meer dan de neus van clown Bassie.sh4d0wman schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:55:
[...]
Ha ik weet ook nog wel de "support" van cruciale levels toen we naar beneden denderden. Zo hard als gesmolten boter.![]()
Mooi om te zien dat het omgekeerd ook zo werkt![]()
Denk goed aan je exit plan! Of HODL
Daar zou ik voor tekenen.Don Guacamole schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:57:
Ik verwacht een tripple top, iedereen heeft lekker z’n bags kunnen vullen en zodra we weer boven de 60 zijn rauschen we weer naar beneden. Zo worden de whales rijker en de particulieren die fomo krijgen armer.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit inderdaadQunix schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:00:
Mijn exit plan is naar bitcoin gaan. Fiat hodlen is niet handig, behalve een klein beetje om eten te betalen waar lightning nog niet supported is.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
There is no exit strategy. ~ Michael Saylor.Don Guacamole schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:57:
HODL de moeder.
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:46:
HODL
Mee eens, fiat geld is voor losersQunix schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:00:
Mijn exit plan is naar bitcoin gaan. Fiat hodlen is niet handig, behalve een klein beetje om eten te betalen waar lightning nog niet supported is.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zo voel ik mij momenteel ook. Heb m'n btc geheel verkocht op 33500 dollar omdat ik het geld goed kan gebruiken en niet het risico wilde lopen dat de koers nog verder zou zakken. Doet nu toch wel een beetje pijn, maar het is jullie gegund!
Die hebben straks spijtJoosie200 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:05:
Toch nog te veel fiat fans op 43.5k.
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:11:
[...]
Ik denk snoeihard terug richting laag 42K, met eerst een fake-out rond de 43K. FF wat longs en shorts liquideren.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VONN3QcyL38dWMtntztuUILv.gif?f=user_large)
Dan zet je dat geld toch ergens weg waar je 12% krijgt op USDT/USDC?Rien43 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:04:
[...]
Zo voel ik mij momenteel ook. Heb m'n btc geheel verkocht op 33500 dollar omdat ik het geld goed kan gebruiken en niet het risico wilde lopen dat de koers nog verder zou zakken. Doet nu toch wel een beetje pijn, maar het is jullie gegund!
Beter dan het geld parkeren bij de lokale huisbank, zeker op dit moment..
Rien43 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:04:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jq7E7KINJnjTLMKFWjMVrH3B.jpg?f=user_large)
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Het verschillende aantal platformen groeit gestaag en het geld en crypto wat er te vinden is loopt ook alleen maar op, beetje zonde wanneer dat mee mijn graf in gaat
Volgens mij mag je helemaal geen computers en platformen meenemen in je grafsjorremans schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:14:
Ik moet wel echt eens alles gaan uitschrijven, hoe wat en waar te benaderen of te vinden is mocht ik er morgen niet meer zijn..
Het verschillende aantal platformen groeit gestaag en het geld en crypto wat er te vinden is loopt ook alleen maar op, beetje zonde wanneer dat mee mijn graf in gaat
UberLurker Departement #GG.
lengthening cycle.. op naar de 420k.UniMatrix schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:14:
Sjeezzz, we zijn weer helemaal terug als zelfs de Bruna weeer langskomt, bullrun continued
Zero.
Maar ik mag pas gaan juichen vanaf 0,000034...

Als je shib hebt mag je eigenlijk nooit juichen.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:17:
Super leuk dat SHIB.
Maar ik mag pas gaan juichen vanaf 0,000034...
Zero.
Mooi ik heb geen shib, dus mag ik wel juichenPelox schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:20:
[...]
Als je shib hebt mag je eigenlijk nooit juichen.

Ik heb dit probleem ooksjorremans schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:14:
Ik moet wel echt eens alles gaan uitschrijven, hoe wat en waar te benaderen of te vinden is mocht ik er morgen niet meer zijn..
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-02-2022 16:24 ]
Die opmerking is echt….fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:24:
Wat van jou is, is van mij, en wat van mij is, kom jij nooit bij.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/60RsRWHo367tmGEM1AzBcH9m.jpg?f=user_large)
als je het geld goed kon gebruiken zat je teveel in bitcoin....Rien43 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:04:
[...]
ga je weer kopen als bitcoin op 60k staat? 🥲
nothing stops this train
Als je je credentials hier deelt in mo-tags komt het goed, jeweettogh, we got your back!Coldcat schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:23:
[...]
Ik heb dit probleem ookmijn vrouw heeft geen idee. Hoe doen jullie dit? Ergens moet ik gaan opschrijven hoe je in mijn systeem komt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
:fill(white):strip_exif()/f/image/seJt0Xizx9xOZhoPeltwK5sH.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha heb 't al uitgegevenBTC100K2021 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:36:
[...]
May the inflation have mercy on your soul.
Vanavond de wegen onveilig maken

Nee, mag van mij gewoon rustig naar de 100k stijgen.
Nice! Veel plezier ermeeRichh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:38:
[...]
Haha heb 't al uitgegeven
Vanavond de wegen onveilig maken![]()
[Afbeelding]
Knegt baalt: 'Plan B was niet goed genoeg'
Lekker! Zelf recent ook eindelijk een nieuwe racefiets kunnen bemachtigen (levertijdenRichh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:38:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2022 16:45 ]
NiceBTC100K2021 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:41:
[...]
Lekker! Zelf recent ook eindelijk een nieuwe racefiets kunnen bemachtigen (levertijden)
Dus hoewel hij er uit ziet als een racefiets is het dat niet, tis een e-bike voor echte luie mensen zoals ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 07-02-2022 16:51 ]
nothing stops this train
Dit is dus precies waarom bijv Enjin hiermee problemen heeft en ook inzet op andere onderdelen zoals Marketplaces. Ontwikkelaars willen dit niet zonder dat ze er beter van worden, en terecht.OkkE schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:25:
[...]
Ik zie alleen niet in hoe de blockchain hierin voordelen biedt? Ik acht de kans super klein dat het mogelijk wordt gemaakt items tussen games van verschillende ontwikkelaars mee te nemen. Vooral vanuit technisch en stijl oogpunt en ook, waarom zou een developer tijd steken in het ondersteunen van items van anderen?
En de ontwikkelaars die zaken willen uitwisselen tussen games van henzelf in een al bestaand universe, zoeken hun eigen mogelijkheden zoals Ubisoft nu doet voor bijv de Tom Clancy series.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Met je bifi worstje?Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:47:
wat een pamperino! dat wordt vanavond mijn vrouw eens verwennen!
De cliche spreuk maar heeft eigenlijk nog steeds herhaling nodig...Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:27:
[...]
als je het geld goed kon gebruiken zat je teveel in bitcoin....
ga je weer kopen als bitcoin op 60k staat? 🥲
Gaat wel lekker hard de laate dagen, tchüs!
[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 07-02-2022 16:51 ]
Als een cowboy op je stalen ros.Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:38:
[...]
[Afbeelding]
Een koeienjong nr 4?
Dit is gewoon een lastig gebied met veel resistance / support levels. Eenmaal boven de 51k is het moon. Nu nog eventjes rustig opbouwen om dan te knallen en in alle muntjes te FOMO-enVerwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:57:
leuke pump maar als ik dan naar de 1D chart zie dan word ik helaas weer depri..MOOON
Ik heb nog z'n carbon ding hangen hier, die is volgens mij meer in waarde gestegen dan BTCBTC100K2021 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:41:
[...]
Lekker! Zelf recent ook eindelijk een nieuwe racefiets kunnen bemachtigen (levertijden).
Ga 'm in het voorjaar verkopen denk ik.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
die snap ik niet. Die zag er drama uit afgelopen weken, maar juist nu ziet ie er goed uit. Mooi volume ookVerwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:57:
leuke pump maar als ik dan naar de 1D chart zie dan word ik helaas weer depri..MOOON
Vast wel een boomer zonder conditie met te veel geld in zijn zakken te vinden voor een carbon fietsje van 5.000.NiGeLaToR schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:01:
[...]
Ik heb nog z'n carbon ding hangen hier, die is volgens mij meer in waarde gestegen dan BTC![]()
Zero.
mijn gaming pc die nu bijna 2 jaar oud is is ook im waarde gestegen dankzei die gpu die erin zit 🙃NiGeLaToR schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:01:
[...]
Ik heb nog z'n carbon ding hangen hier, die is volgens mij meer in waarde gestegen dan BTC![]()
keek ook laatst naar een nieuwe controller (8-bit do) voor de switch, maar die kost voortaan ook €~50 terwijl ik destijds ~€30 betaalde.
overal zie je dikke inflatie, de euro heeft zijn tijd nu echt gehad....
nothing stops this train
whahahaPelox schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:02:
[...]
Vast wel een boomer zonder conditie met te veel geld in zijn zakken te vinden voor een carbon fietsje van 5.000.
Ik moest lachen. Pens op de stang en gaan!
@Kol Nedra helemaal herkenbaar tot aan de opmerking over de euro
Alsof andere valuta schaarste door cryptominers gaat oplossen
En die spelcomputermeuk idem: omdat iedereen z'n vakantiegeld in ene kapotsmeet op spelcomputers is die voorraad al een hele tijd problematisch.
Daarentegen zijn vakanties al een hele tijd supergoedkoop, maar daar hoor ik niemand over
[ Voor 39% gewijzigd door NiGeLaToR op 07-02-2022 17:12 ]
Dan boek ik de verkeerde vakanties blijkbaar..NiGeLaToR schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:09:
[...]
Daarentegen zijn vakanties al een hele tijd supergoedkoop, maar daar hoor ik niemand over

Zero.
als het de $0.93 aantikt kan ik naar de volgende tier 🙃knakworst schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:10:
Fijn dat er bij CRO ook weer een beetje FOMO is. Flink gestegen laatste tijd na een nog grotere daling.
nothing stops this train
Hahaha ik dacht eerst nog van fuck ik moet ook maar eens zoiets halen voor de conditie enzo....zit er een motor in...Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:45:
[...]
Nicehaha mijn pa is al ruim een jaar op z'n fiets aan het wachten. Heeft 'm nog steeds niet. Dit was een impulsaankoop heb 'm nog eerder binnen dan hij
tis een Circular van Cowboy, dus eigenlijk een refurb. Met noemenswaardige korting
Dus hoewel hij er uit ziet als een racefiets is het dat niet, tis een e-bike voor echte luie mensen zoals ik.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lijstje van platformen en benadering van bedragen bijhouden (kunnen ze beoordelen of het de moeite waard is);Coldcat schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:23:
[...]
Ik heb dit probleem ookmijn vrouw heeft geen idee. Hoe doen jullie dit? Ergens moet ik gaan opschrijven hoe je in mijn systeem komt
Kleine instructie over hoe je het eraf krijgt, maar je hoeft niet aan 14 stappen withdrawal uit een shady Defi yield farmer te beginnen, als ze dat nodig hebben kunnen ze beter een handig nichtje/neefje/SC Tweaker vragen om te helpen voor een klein percentage.
Wachtwoorden in je (lokale) wachtwoordmanager, uiteraard. Ook opnemen hoe/waar je je (crypto-)seed(s) (!) hebt gezekerd (niet 1-op-1 in je wachtwoordmanager, hopelijk, helemaal niet als je zo'n disaster-waiting-to-happen-online ding gebruikt). Vergeet ook je 2FA niet (en hoe ze in je telefoon komen zonder je vinger/glimlach).
Dan hoef je het alleen eens te worden over de hoofdsleutel van je (lokale) wachtwoordmanager en waar je lijstje met schatkistjes staat (testament / notaris heeft weinig zin, dat is gewoon 'openbaar', zeker als je je kopietje krijgt en thuis laat slingeren). Dus in een ouderwetse bankkluis of met zo'n digitale dienst waarmee je iemand iets (e-mail ofzo) kan laten bezorgen als je niet elke 3 maanden op de 'I'm alive button' geklikt hebt.
Maar ja, dan ligt daar weer je hoofdwachtwoord... Misschien moet je dat gewoon verstoppen in een boek (als je meer dan één boek hebt).
<edit> handige SC Tweaker vergeten
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Jup, je moet kijken naar landen met negatief reisadvies en lange quarantaines, buiten de schoolvakanties om.Pelox schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:13:
[...]
Dan boek ik de verkeerde vakanties blijkbaar..
Ook daar geldt vraag en aanbod. Tis net alsof marktwerking nieuw is voor een enkeling in dit topic

`Coldcat schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:23:
[...]
Nog ff 5 jaar niet doodgaan en dan gebruik maken van de vele crypto diensten die hiervoor speciaal zijn opgezet.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hou op, schei uit, gistyeren er nog over met vrouwke dat ik door wou naar de volgende tier, gaat die opeens weer flink stijgenknakworst schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:10:
Fijn dat er bij CRO ook weer een beetje FOMO is. Flink gestegen laatste tijd na een nog grotere daling.

[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 07-02-2022 17:32 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Done!Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:27:
44 inc lol!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Geniet er maar van zolang het duurt.. de hele flikkerse bende pleurt zo weer in mekaar hoor

Shiba+50% is een slecht voorteken

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Heerlijk. Dit soort berichten geven aan dat we de goede weg hebben te pakken.MaStar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:45:
Als het weer zo stijgt heb ik altijd het gevoel dat ik te weinig heb gekocht op de bodem.
Welke bodem precies?MaStar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:45:
Als het weer zo stijgt heb ik altijd het gevoel dat ik te weinig heb gekocht op de bodem.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
3 circularJoosie200 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:57:
[...]
Als een cowboy op je stalen ros.
Een koeienjong nr 4?
Hoef ik toch weer wat minder crypto te verkopen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!