[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.033.333 views

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:18
MaStar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:11:
[...]

33k makkelijk te pakken....
Ja, makkelijk. Alleen op dat moment dacht ik serieus dat ie nog wel lager zou gaan. Had nog veel meer fiat klaar staan.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-01 20:48
MaStar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:11:
[...]

33k makkelijk te pakken....
Ik ga er niet vanuit dat 33k de bodem was. Misschien voorlopig even.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:15
Khaelos schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:58:
[...]

Geniet er maar van zolang het duurt.. de hele flikkerse bende pleurt zo weer in mekaar hoor -O-

Shiba+50% is een slecht voorteken _O-
Ach, ik juich alleen voor mijn HODL pot. De rest heb ik op 43,8K alweer gedumpt en nu weer rustig wachten op de 39,5K..

In mij ogen kunnen de daily en weekly nog een wick worden en op de 3D schuurt hij momenteel tegen de MA21 aan. En na anderhalf jaar weet je dat het komen gaat ja!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:45
Xqlus1ve schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:30:
[...]

Hou op, schei uit, gistyeren er nog over met vrouwke dat ik door wou naar de volgende tier, gaat die opeens weer flink stijgen :/
Ik heb met mijn upgrade totaal niet naar de prijs gekeken. Gewoon upgraden en hoppa. Lekker genieten van je kaart voordelen.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Er is nauwelijks retrace sinds 4 feb. Best bullish.
Whales zijn aan het inkopen en kopen elke minidip op om de massa te laten jagen.

[ Voor 45% gewijzigd door enomiss op 07-02-2022 18:25 ]

https://opensea.io/seaart

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Dacuuu schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:19:
[...]

Ik heb met mijn upgrade totaal niet naar de prijs gekeken. Gewoon upgraden en hoppa. Lekker genieten van je kaart voordelen.
Ik ook niet, bij de laatste serieuze stijging, heb ik op unstake gedrukt. Winst eruit gehaald. ETH gekocht en weer op stake gedrukt :7

Met een beetje geluk kunnen we dit riedeltje over 100 dagen weer herhalen :9

[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 07-02-2022 18:26 ]

UberLurker Departement #GG.

Verwijderd

Moh, allemoal dikke munt'n.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWVbsKDwQAU2XfS-wYwaXnO-zZ0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B37WYyfnwwdx92YsjoIuZvsS.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OEhkxJ_1sFdpFmPG2qF0DHy35Xw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8grd4bf4ZOGFE6L8UsPtHzF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjoj03OPOaqSGBDqwZ9EX36Nw4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v5YGLODW0S8pKkeOx6S9Xkp6.jpg?f=fotoalbum_large

Op de weekly heikin ashi ziet het er groen uit.
Maar op de 2 weekly niet. Het is pas een ommezwaai bij een dikke 10k body candle. Voor hetzelfde geld is het gelijk aan vorig jaar mid januari. Een weekly groene zonder body en daarna een rooie zonder. En dan pas de ommezwaai.

Dus ja 69k soooon maar voorlopig eerst deze week maar kijken wat het gaat worden.

• JCruijf14
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-06-2022
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Is er een reden voor de stijging? Dacht dat XRP al tijden dood en begraven was. Al hoorde ik laatst wel iets over een buyback programma.
Een verwacht voordeel in de rechtzaak

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op de weekly heikin ashi ziet het er groen uit.
Maar op de 2 weekly niet. Het is pas een ommezwaai bij een dikke 10k body candle. Voor hetzelfde geld is het gelijk aan vorig jaar mid januari. Een weekly groene zonder body en daarna een rooie zonder. En dan pas de ommezwaai.

Dus ja 69k soooon maar voorlopig eerst deze week maar kijken wat het gaat worden.
Ik zie alleen maar twee keer een McDonald's logo :?

• Joosie200
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:44:
[...]

Ik zie alleen maar twee keer een McDonald's logo :?
Afbeeldingslocatie: https://journalducoin-com.exactdn.com/app/uploads/2022/01/screen-McDo-Bukele.jpg

Je bent niet de enige.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35
waar zijn die 44k babes?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:01
44k boys

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/71yjn5d.png

[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 07-02-2022 18:53 ]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Die slaan we nu even over. We rammen direct door naar de 69K... gewoon, omdat het kan..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
Waar komt die bull ineens vandaan dan? Niet verkeerd hoor!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 10:37
Opeens vraag ik me af of ik aan het einde van de maand nog wel een schuld bij de duo heb.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
44k hoor. Zo snel kan het gaan!!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:53:
Ja en wat is er nu precies veranderd ten aanzien van de afgelopen tijd? Is het conflict met de Russen opgelost? Gaan we de rentes niet meer verhogen? En gaan we de traditionele cycles achter ons laten? Ik blijf voorzichtig.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:55
zwembroek schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:57:
Ja en wat is er nu precies veranderd ten aanzien van de afgelopen tijd? Is het conflict met de Russen opgelost? Gaan we de rentes niet meer verhogen? En gaan we de traditionele cycles achter ons laten? Ik blijf voorzichtig.
We betalen ons scheler aan de pomp :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:52

Darrell

Fiat moonboy

Beren rekt. Heerlijk.

• Gelukszoekr
[...]

Klopt. Maar zo kan je ook andersom redeneren. Een jaar geleden waren er ook redenen te bedenken waarom Bitcoin naar beneden zou moeten gaan. En toen ging het hard omhoog.

Ik blijf gewoon lekker zitten de trend sinds het begin is omhoog. Ik zou niet weten waarom dit op 69k ineens zou ophouden. Al blijft het een mooi symbolisch bedrag

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:01:
[...]

Klopt. Maar zo kan je ook andersom redeneren. Een jaar geleden waren er ook redenen te bedenken waarom Bitcoin naar beneden zou moeten gaan. En toen ging het hard omhoog.

Ik blijf gewoon lekker zitten de trend sinds het begin is omhoog. Ik zou niet weten waarom dit op 69k ineens zou ophouden. Al blijft het een mooi symbolisch bedrag
Maar denk jij ook dat we de traditionele cycles achter ons laten?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

André H. is terug bij Monique... onderschat dat niet...

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-01 22:04
Gaat heul hard zeg, hopelijk geen al te dikke pullback soon.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• zwembroek
iVibes schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:02:
[...]

Alweer? Pff..
Dat je er bij sommige vrouwen zo makkelijk weg mee komt.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 29-01 01:16
was net bij Ikea en wilde afrekenen met cdc kaart; accepteren ze geen VISA, wat een geitenbende!! 😟

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 12:54:
@Taro hoe kijk je nu tegen bitcoin aan, MA7 is gebroken zie ik. Het feit dat hij maar een beetje boven de 42K blijft hangen vind ik dan weer wat minder ofzo. Kan nog niet helemaal euforisch zijn nu, we moeten echt nog ff doorpampen.
100K soon.
Jij hebt echt wel heel weinig geduld hoor :D

Als Bitcoin vanaf dit punt weer echt onder de MA7 duikt, dan gooi ik de handdoek in de ring. De MA7 even testen is gezond, ik zie op zowel 46k, 48k als 50k niveaus die in het verleden iets hebben betekend. Maar grote kans dat de MA25 rond 50k next is. Daar stap ik sowieso weer even (deels) uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezVLsC2nGbcWoSYw96JYr6xtPEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lwR3MkgtGcVmAHejPj5YCuBU.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:05
iVibes schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:02:
[...]

Ze zouden eigenlijk net zo'n site voor Hazes moeten maken als voor is Arjen Robben geblesseerd:
Is André al terug bij Monique?

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Bij 48k word ik weer voorzichtig Bullish. Ik vind t allemaal wel wat snel gaan zo. Maargoed t tis crypto.. alles kan.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:30
Ergens wel jammer dat de pump nu plaatsvindt en niet pas vlak voor het einde van de weekly close. Boven de MA7 blijven is bullisher dan wanneer we hier weer onderschieten

OT: Moooon!!

• TheBrut3
  • Laatst online: 17:55
BTC en ETH gaan inderdaad lekker, maar moet zeggen dat MANA wat achterblijft. Die had al 2 sterke weken, dus had de hoop dat die nu helemaal sky high zou gaan.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:17:
[...]

Gamevoorbeeld van bruikbare NFT: net als in de werkelijke wereld heb je een gamewereld. Beperkt qua grootte en verdeeld in duizenden tot miljoenen plots.
  • Sommige gebieden zijn onherbergzaam maar hebben "monsters" welke waardevolle loot droppen dus spelers "hunten" daar graag.
  • Andere gebieden zijn heel erg begaanbaar en liggen langs verbindingspaden, de monsters zijn daar schaars en droppen waardeloze loot maar kunnen omdat het toegankelijke gebieden zijn, volgezet worden met harvestable items welke ingame waarde hebben of waar player owned shops geopend kunnen worden.
Voor zowel gebied 1 als gebied 2 dient men over de gedropte loot of verkochte spullen een belasting te betalen aan de Plot (land) owner. Hierdoor leveren plots land op den duur geld op en als een spel echt heel erg populair is, dan is zo'n plot later ook nog eens met dikke winst door te verkopen. In PE gingen 10 jaar geleden dit soort plots al voor 5-6 figure getallen over de toonbank en waren nog winstgevend ook. Zo'n plot is een voorbeeld van een bruikbare NFT, een uniek plekje in een virtuele wereld. Dat soort NFT's hebben voor mij de toekomst.
Helemaal eens!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:17

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:19:
[...]

Ik zit pas op de helft, en moet wachten tot payday voordat ik die stap kan maken, :P

Mar hij gaat er wel komen, dat heb ik alvast besloten.

• WhySoSerious
  • Laatst online: 16:34

WhySoSerious

Be the change.

TheBrut3 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:00:
[...]

We betalen ons scheler aan de pomp :+
Nee hoor 8)

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:02:
[...]

Maar denk jij ook dat we de traditionele cycles achter ons laten?
Lastig. Ik denk dat de halving van minder invloed is mogelijk. Ik heb ook nog geen blow off top gezien...

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 10:37
Xqlus1ve schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:29:
[...]

Ik zit pas op de helft, en moet wachten tot payday voordat ik die stap kan maken, :P

Mar hij gaat er wel komen, dat heb ik alvast besloten.
Ik probeer al een tijdje met CRO + supercharger de volgende tier te halen. Probleem is dat ik dusdanig weinig consumeer dat het allemaal niet echt opschiet.

Verwijderd

Alles verkocht, wellicht niet slim met de stijging op dit moment maar heb wat winst eruit kunnen halen voor de nieuwe dip of dat over een weekje is of over een paar maanden.

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:45
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:41:
Alles verkocht, wellicht niet slim met de stijging op dit moment maar heb wat winst eruit kunnen halen voor de nieuwe dip of dat over een weekje is of over een paar maanden.
Lees je eigen onderschrift nog eens.. :+

Maar wat bracht jou het besluit alles te verkopen? Ook je kaart tier opgegeven?

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBMBBaMubSlGkepEfR35Wt7_PwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GSkmqzrX54mOvxFQkzfUF4I8.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Laatst online: 29-01 01:16
merauder schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Ik probeer al een tijdje met CRO + supercharger de volgende tier te halen. Probleem is dat ik dusdanig weinig consumeer dat het allemaal niet echt opschiet.
ik hoor van velen dat supercharger maar weinig geeft en dat zelfs flexible CRO van apy 2% meer geeft.
al mijn CRO staat in flexible, gaat pas locked als ik de volgende tier kan halen...

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-01 18:29

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:43:
[...]

ik hoor van velen dat supercharger maar weinig geeft en dat zelfs flexible CRO van apy 2% meer geeft.
al mijn CRO staat in flexible, gaat pas locked als ik de volgende tier kan halen...
Flexible als in CDC DeFi app?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

Wom

Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:43:
[...]

Klopt, supercharger is een soort loterij. Je krijgt niet standaard de geadverteerde returns. Had er al een hele tijd niet naar omgekeken, maar had met 2% staking veel meer rendement gehad dan in de superchargers.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:01
Geen hele domme keuze ofzo. Ik had zelf nog wat langer gewacht voor 48-50k. Denk dat we in maart misschien wel weer even op dit niveau komen.

Als de stijgijng zo doorgaat ga ik m'n aankomende DCA rondes (21e en 2e) ook vol in stables. Boven de 48k ga ik geen btc kopen nu.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:52

Darrell

Fiat moonboy

Kan weg. Meer een defi topic ding...

[ Voor 81% gewijzigd door Darrell op 07-02-2022 19:51 ]

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:51
Kleine correctie onderweg of slechts een schijnbeweging?

Staaaaaay Tuned ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• WhySoSerious
  • Laatst online: 16:34

WhySoSerious

Be the change.

Mooie tijden mensen!

Nog ff'kes en ik kom hier weer iedere dag posten.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Kan niet wachten op de 420k! Dan verkoop ik wel een dikke fluf hoor.

Zero.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
WhySoSerious schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:07:
Mooie tijden mensen!

Nog ff'kes en ik kom hier weer iedere dag posten.
Hoe groener de candles des te vaker heb ik een tabje slowchat open tijdens het werken. Mooi werk.

• D_Jeff
Pelox schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:08:
Kan niet wachten op de 420k! Dan verkoop ik wel een dikke fluf hoor.
420K ?
Ik heb wat gemist, geloof ik.

69K USD was toch de afspraak?
Vragen vragen

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:45
Ben ik de enige die dit ineens veel te makkelijk vind gaan? Zonder al teveel bullish nieuws etc.
Of ben ik te wantrouwend?
Ben iig net weer uitgestapt met de tradepot..

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Aantal coins flink de hoogte in; shib enzo. Voorbereiding voor een flinke overall daling?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Deman23 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:18:
Ben ik de enige die dit ineens veel te makkelijk vind gaan? Zonder al teveel bullish nieuws etc.
We sturen wel een kaartje vanaf de maan. Wat is het adres?
:+

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is deze pump te danken aan het nieuws over KPMG (toevoeging btc en eth?)

• enomiss
Er is de laatste weken genoeg bullish nieuws geweest. En sowieso laten whales het je pas altijd achteraf weten als ze ingekocht hebben. ;) Dan heb je de eerste sprint al gemist.

Hier nog 2 leuke:

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 07-02-2022 20:45 ]

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:45
iVibes schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:19:
[...]

We sturen wel een kaartje vanaf de maan. Wat is het adres?
De HODL pot zit er nog gewoon in. Dus ik profiteer van een halve maan 😂

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De 47k zou een belangrijke weerstand moeten zijn. Heb ik ook maar van horen zeggen, ik heb alleen maar verstand van HODL.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Deman23 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:23:
[...]

De HODL pot zit er nog gewoon in. Dus ik profiteer van een halve maan 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXdSShGeWupyhZ4450P_PgW0RNs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8WinbNHzWjD02B7184O6lIwP.jpg?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35
Gaan we vanavond dan ook nog de 45K zien?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 07:16

troje

was here!

Lekker dit zeg. Ik begrijp er overigens geen reet van.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
troje schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:30:
Lekker dit zeg. Ik begrijp er overigens geen reet van.
Hoeft ook niet, doe net als de rest en teken een paar grafiekjes met kleurtjes. ;)

• Pelox
D_Jeff schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:11:
[...]

420K ?
Ik heb wat gemist, geloof ik.

69K USD was toch de afspraak?
Vragen vragen
Volgende halte is 420k, dat is algemeen bekend.

Zero.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Nope, ik ben ook sceptisch maar op een manier dat ik op allebei de scenario's ben voorbereid die hierna kunnen komen: gaan we nog even omhoog, ik heb een aantal sell orders gepland boven 50k, gaan we nog een keer naar beneden dan heb ik nog meer buys tussen 39-35k. Dit is wel een echte disbelief rally dus ben benieuwd of we deze kunnen volhouden zonder ander macro bullish nieuws. Denk aan spot BTC ETF, ETH 2.0, nog meer pro BTC nieuws uit grote landen etc

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
sjorremans schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:28:
Gaan we vanavond dan ook nog de 45K zien?
Zei ik gisteren toch al.

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
SHIB, wat een onzin toch :')

Nee, ik houd het lekker bij ETH. Goed weten terug te kopen na de laatste dip. Moet wel zeggen dat ik het nu wel iets te snel goed vind gaan. We gaan het zien...

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Matic!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 18:53:
De traditionele boomer wereld is aan het afbrokkelen en Bitcoin is het nieuwe goud van de komende 50 eeuwen.

Geen financieel advies.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Sideshowbobbie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:39:
SHIB, wat een onzin toch :')

Nee, ik houd het lekker bij ETH. Goed weten terug te kopen na de laatste dip. Moet wel zeggen dat ik het nu wel iets te snel goed vind gaan. We gaan het zien...
SHIB is flink coins aan het burnen, en zich los aan het maken van de stempel meme coin. Voor mij een no brainer. Anderen mogen me uitlachen.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:57:
[...]

SHIB is flink coins aan het burnen, en zich los aan het maken van de stempel meme coin. Voor mij een no brainer. Anderen mogen me uitlachen.
Per miljard dan ofzo?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:18
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:57:
[...]

Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Mijn flufje aan Floki staat nog -86% _O-

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Doesn’t matter. Ze staan op de ledger. Over een paar jaar zie ik het vanzelf.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De winst van vandaag maar even veiliggesteld...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• D_Jeff
Taro schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:00:
De winst van vandaag maar even veiliggesteld...
... naar Stable of Fiat?

Verwijderd

Naar Bitcoin natuurlijk.

Veiligste netwerk ter wereld enzo.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stable. Maar alleen de handelspot hoor, de rest blijf ik af.

• D_Jeff
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:02:
[...]

Naar Bitcoin natuurlijk.

Veiligste netwerk ter wereld enzo.
Die heeft pas bewezen zich ook te kunnen gedragen als Stable Coin, check
(( de sfeer in deze kroeg was er ietsjes minder om :P ))

Verwijderd

Had gister nog wat stabieltjes in MOVR gedrukt, ook mooi uitgepakt.

Vraag is nu; laat ik het in deze volatiele keutelmunt staan tot hij weer richting de $300-400 gaat of neem ik genoegen met ruim 23%...

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Delta app issues anyone?

Ook benieuwd hoe lang dit duurt. MATIC en FTM zijn lekker bezig in ieder geval :)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Kijktip: Lex Hoogduin bij Madelon Navigeert. Normaal gesproken ben ik geen groot fan van Madelon gezien de niet altijd even hoge kwaliteit van haar gasten, maar deze uitzending vond ik wel interessant. Hoogduin is een oud directielid van de DNB en staat inmiddels bekend als iemand met een gezonde dosis kritiek op het beleid van menig centraal bankier (en met name ECB). Leuk om zijn verhaal te horen en zijn blik op Bitcoin. Het duurt vrij lang en het gesprek komt een beetje traag op gang, dus je zou voor het meest interessante gedeelte alleen de tweede helft kunnen luisteren, of alles op 1.25x. Of gewoon alles bekijken omdat je af en toe even de tijd voor dingen moet nemen tegenwoordig :P

Extra leuk voor beginners in de macro-economie, hij spreekt erg toegankelijk terwijl hij soms juist vrij ingewikkeld kan zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 23:32

• D_Jeff
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:06:

Vraag is nu; laat ik het in deze volatiele keutelmunt staan tot hij weer richting de $300-400 gaat of neem ik genoegen met ruim 23%...
30,23 % dan :P

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Xqlus1ve schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:06:
Delta app issues anyone?

Ook benieuwd hoe lang dit duurt. MATIC en FTM zijn lekker bezig in ieder geval :)
FTM is sowieso een pareltje. Als je kijkt naar het aantal transacties per dag, aantal wallets etc staat die coin nog veel te laag in het rijtje.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jedi_Pimp schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:07:
Kijktip: Lex Hoogduin bij Madelon Navigeert. Normaal gesproken ben ik geen groot fan van Madelon gezien de niet altijd even hoge kwaliteit van haar gasten, maar deze uitzending vond ik wel interessant. Hoogduin is een oud directielid van de DNB en staat inmiddels bekend als iemand met een gezonde dosis kritiek op het beleid van menig centraal bankier (en met name ECB). Leuk om zijn verhaal te horen en zijn blik op Bitcoin. Het duurt vrij lang en het gesprek komt een beetje traag op gang, dus je zou voor het meest interessante gedeelte alleen de tweede helft kunnen luisteren, of alles op 1.25x. Of gewoon alles bekijken omdat je af en toe even de tijd voor dingen moet nemen tegenwoordig :P

Extra leuk voor beginners in de macro-economie, hij spreekt erg toegankelijk terwijl hij soms juist vrij ingewikkeld kan zijn.

[YouTube: 🚗 Oud-directeur DNB: "De ECB is de controle kwijt" & Bitcoin als betaalmiddel? | Madelon Navigeert]
Jezus man, wat doe je mij aan? Weet je wel hoe kort mijn spanningsboog is? Zit niets voor niks in volatiel crypto 8)7

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:06:

Op de weg omhoog telkens een deel verkopen. Zou zonde zijn als je alles ziet verdampen. Toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
cursquidHome schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:15:
[...]

Op de weg omhoog telkens een deel verkopen. Zou zonde zijn als je alles ziet verdampen. Toch?
Daar heeft hij geen probleem mee, grote kans dat het weer in een x100 eindigt.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik zie mensen in de disbelief fase. "Dit gaat te hard" "Ik snap het niet" "Ik heb mijn twijfels" "Winst veiliggesteld"

Nu zit ik zelf ook in de disbelief fase, maar dat komt omdat ik bitcoin nog steeds zo laag zie staan. When 69K?

Moon, lambo.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
Taro schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:16:
[...]

Daar heeft hij geen probleem mee, grote kans dat het weer in een x100 eindigt.
*O* _O-

Ik zit nog steeds te wachten tot mijn KAVA coins x100 doen. Maar tot op heden is het teleurstellend :'(

[ Voor 20% gewijzigd door cursquidHome op 07-02-2022 21:20 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Jammer dat BIFI niet omhoog wil. Blijft maar een beetje hangen. Hopelijk soon een zetje richting de 3K.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:20:
Jammer dat BIFI niet omhoog wil. Blijft maar een beetje hangen. Hopelijk soon een zetje richting de 3K.
Daarintegen wel weer een APY van ~35% :)

• enomiss
Jedi_Pimp schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:07:

[YouTube: 🚗 Oud-directeur DNB: "De ECB is de controle kwijt" & Bitcoin als betaalmiddel? | Madelon Navigeert]
Ik luister bijna alles minimaal op 1.5x-2x speed, kun je letterlijk twee keer zoveel consumeren in dezelfde tijd. Na een tijdje heb je helemaal niet meer door dat mensen snel praten. Ga je terug naar 1x dan denk je wat een slowmotion. _O-

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Russia Ministry Of Finance Suggests Letting Banks Sell Bitcoin
Two weeks ago we speculated that deep state's escalating threats to impose draconian sanctions on Russia, and even go so far as to kick it out of SWIFT was the best news for bitcoin in 2022, a year when it desperately needed some good news after plunging more than 50% in two months.

Today, we get further confirmation that this eventuality is now in play after Bitcoin Magazine reported that efforts to welcome bitcoin in Russia with clear regulation keep growing with the Ministry of Finance and the Chamber of Commerce and Industry being the latest two entities voicing their suggestions despite the central bank’s continued hard line.

Russian Minister of Finance Anton Siluanov sent a letter to Prime Minister Mikhail Mishustin on Wednesday reiterating the ministry’s inclination to regulate, instead of ban, cryptocurrency trading and mining in the country,

The minister proposed to grant some Russian banks a license that would confer upon them the right to facilitate bitcoin trading, supposedly enabling them to function as bitcoin exchanges.

Ongezien de tyfus voor de Yanks, Bitcoin lost het op. *O*

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 07-02-2022 21:30 ]

Verwijderd

RaptorXS schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:29:
[...]

Two weeks ago we speculated that deep state's escalating threats to impose draconian sanctions on Russia, and even go so far as to kick it out of SWIFT was the best news for bitcoin in 2022, a year when it desperately needed some good news after plunging more than 50% in two months.

Today, we get further confirmation that this eventuality is now in play after Bitcoin Magazine reported that efforts to welcome bitcoin in Russia with clear regulation keep growing with the Ministry of Finance and the Chamber of Commerce and Industry being the latest two entities voicing their suggestions despite the central bank’s continued hard line.

Russian Minister of Finance Anton Siluanov sent a letter to Prime Minister Mikhail Mishustin on Wednesday reiterating the ministry’s inclination to regulate, instead of ban, cryptocurrency trading and mining in the country,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ALKB5kq7_tGxJoRZINbptKoApM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y5Pi9uPvCKr0Gvj0SMsgNZdD.jpg?f=fotoalbum_large

все силы нашим товарищам!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
enomiss schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:27:
[...]

Ik luister bijna alles minimaal op 1.5x-2x speed, kun je letterlijk tweede keer zoveel consumeren in dezelfde tijd. Na een tijdje heb je helemaal niet meer door dat mensen snel praten. Ga je terug naar 1x dan denk je wat een slowmotion. _O-
Ik herken dat :D

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
[...]

Two weeks ago we speculated that deep state's ...
*Stopt met lezen*
Wellicht even de bron toevoegen. Self-proclaimed nieuwsbrengers die over "deep state" schrijven nemen zich m.i. vaak iets te serieus.

Oh, zerohedge zie ik. Nou. Valt nog mee dan :9

[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 07-02-2022 21:44 ]

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:32:
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iCbgmONtdASAkJI3oUsP-MuuJE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GbtMkjl8auWkNBPhVJhN9t5t.jpg?f=user_large

Zero.

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:05:
[...]

Jij hebt echt wel heel weinig geduld hoor :D

Als Bitcoin vanaf dit punt weer echt onder de MA7 duikt, dan gooi ik de handdoek in de ring. De MA7 even testen is gezond, ik zie op zowel 46k, 48k als 50k niveaus die in het verleden iets hebben betekend. Maar grote kans dat de MA25 rond 50k next is. Daar stap ik sowieso weer even (deels) uit.
[Afbeelding]
MA25 opzoeken en dan richting MA99 kan ook als die over X weken dan inmiddels op het huidige level van de MA7 zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Km9P3nHOmmpmJ6bwfthugNEd_hI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CTR3qzqFMVvg4G5G6WA6oY1i.jpg?f=fotoalbum_large

Dan backtest bitcoin de channel naar beneden wat eerst resistance was als support. Van de MA7 vs MA99 krijg ik een bollinger band breedte vibe. Beetje op en neer tussen schipperen.

offtopic:
Paint skills ftw :+

• D_Jeff
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:32:
[...]

[Afbeelding]

Een Beer, really...
Was de stier al vertrokken?

Verwijderd

D_Jeff schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:47:
[...]

Een Beer, really...
Was de stier al vertrokken?

De beer is getemd :*)

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
Leuke rode candles Taro gaf daarstraks het startsein al. Vroeg naar bed vandaag :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:54
[...]

The minister proposed to grant some Russian banks a license that would confer upon them the right to facilitate bitcoin trading, supposedly enabling them to function as bitcoin exchanges.

Oh dat lossen ze eenvoudig op: dan verbied je de handel in bitcoin toch in de landen die een sanctie willen uitvaardigen tegen Rusland? :+

Overigens is het al een officieel betalingsmiddel in Rusland - kijk maar hoe je je decryptiesleutel moet betalen aan ze ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:41

YES

Moderator General Chat
BurnerT schreef op maandag 7 februari 2022 @ 21:53:
Leuke rode candles Taro gaf daarstraks het startsein al. Vroeg naar bed vandaag :)
Ja we zakken echt flink door het ijs! :+
Pagina: 1 ... 84 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!