[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.379 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:56
Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:03:
Ik denk dat we beter af zijn zonder de content van Michaël van de Poppe
Lol die gast heeft het werkelijk ALTIJD fout. Ik heb regelmatig zijn analyses gezien en nooit komt het uit. Als je hem countertrade word je denk ik schat hemeltje rijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:26
Moiety schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:15:
Ben benieuwd wat er gebeurt als de Amerikanen wakker worden vanmiddag. Hoop dat ze nog even snel geld willen verdienen, voordat ze in maart alles massaal verkopen doordat rente stijgt.
geen idee of je serieus bent, maar die rente stijging zit nu al in de prijs. Het is echt niet zo dat op die exacte datum mensen geld op de bank gaan zetten en stonks en btc gaan verkopen. Daarbovenop komt nog dat de rente extreem omhoog moet om te kunnen compenseren voor inflatie. Geld op de bank zetten is aankomende paar jaar iig nog extreem dom. Tenzij je van je geld af wil. Ook bonds nemen schiet echt nog niet op

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:31
zolang de rente onder de 10% blijft bij banken kun je zeker beter Bitcoin en stablecoin kopen....

oftewel; je geld op de bank zetten is dom imo

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 07-02-2022 13:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 15:55
anti elppa schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:18:
[...]

geen idee of je serieus bent, maar die rente stijging zit nu al in de prijs. Het is echt niet zo dat op die exacte datum mensen geld op de bank gaan zetten en stonks en btc gaan verkopen. Daarbovenop komt nog dat de rente extreem omhoog moet om te kunnen compenseren voor inflatie. Geld op de bank zetten is aankomende paar jaar iig nog extreem dom. Tenzij je van je geld af wil. Ook bonds nemen schiet echt nog niet op
Sterker nog. Stijging rente dus huizenprijzen dalen. Dan is minder handig in REIT of vastgoed iha te zitten. Dan kun je het of op de bankzetten of in Crypto steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:00
Oepsje schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:17:
[...]

Lol die gast heeft het werkelijk ALTIJD fout. Ik heb regelmatig zijn analyses gezien en nooit komt het uit. Als je hem countertrade word je denk ik schat hemeltje rijk.
Geen idee waarom mensen die filmpjes van hem kijken of volgen op Twitter.
Paar langs zien komen maar je hebt er echt niks aan.
Dus lekker zo laten :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:00:
[...]

https://www.youtube.com/cryptomichael

Beetje gek idd, die is gewoon helemaal weg.

Daarnaast is 'ie tweets aan het verwijderen: https://twitter.com/CryptoMitchNI

Kan natuurlijk ook iemand zijn die z'n accounts heeft gehacked?
Hij heeft z'n videos offline gehaald vanwege vermeende trolls/beschuldigingen in de comments. Hij was al nooit erg stabiel en vrij gemakkelijk beïnvloedbaar, dus dit verbaast me niet.

Geen hack dus.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LostboyArno
Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:19:
zolang de rente onder de 10% blijft bij banken kun je zeker beter Bitcoin en stablecoin kopen....
Helemaal eens. Nu de crypto wat lager is veel stoppen in XLM en anders daarna omzetten naar USDC/USDT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
LostboyArno schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:20:
[...]

Sterker nog. Stijging rente dus huizenprijzen dalen. Dan is minder handig in REIT of vastgoed iha te zitten. Dan kun je het of op de bankzetten of in Crypto steken
Reken er maar op dat de huizenprijzen echt niet gaan dalen,eerder stijgen.
In Nederland is gewoon teveel schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
OkkE schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:14:
[...]

P2E opzich is zeker populair aan het worden. Zou je daarmee bijv. Bitcoin verdienen, snap ik daar het. Maar wanneer je munten van die specifieke game ontvangt en die munten worden niet door andere games of diensten gebruikt, is het toch volledig afhankelijk van de centrale "database" van de ontwikkelaar (game offline, munt niks meer waard)? Dan is in mijn ogen het voordeel dat decentralisatie brengt weg.

Ik ben zelf webdeveloper en kijk met interesse naar Web3.0. Ik zie ook wel bepaalde nuttige toepassingen van je wallet koppelen aan een website. Ik ben ook zeker niet tegen (of negatief over) het concept van NFT's. Mijn comment ging over twee toepassingen van NFT's die nu al redelijk in gebruik zijn (of over gesproken wordt), waarbij ik niet het voordeel van NFT's zie. :)

Ik ben bang dat de huidige toepassingen van NFT's — bijv. Bored Apes en Digits van Ubisoft om er twee te noemen — niet de juiste usecase zijn en daardoor NFT's in het algemeen een slechte naam krijgen.
De gameontwikkelaar kan vanuit zichzelf al bepalen dat bepaalde items nutteloos zijn. Dat stukje code op de blockchain kan daar niets aan veranderen. Een goed voorbeeld hiervan is de inflatie van krachtige items in Diablo 3. Elke expansion werd de level cap verhoogd waardoor voorgaande top tier items opeens compleet nutteloos waren.

Daarnaast kan de game ontwikkelaar ook gewoon zeggen; items met code X ondersteunen we vanaf nu niet meer want reden Y.

NFT's voor items in games zijn nutteloos. Het is niet decentraal en het dwingt in de game helemaal niets af. Ook het uitwisselen tussen games is geen usecase voor een NFT. Het blijft namelijk de verantwoordelijkheid van de ontwikkelaar om het stukje code van de NFT te implementeren en niets houd ze tegen om daarin andere afwegingen te maken dan een andere ontwikkelaar.

[ Voor 7% gewijzigd door PWSteal op 07-02-2022 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10 14:50

jesperber

(y)

TheSupraLife schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:11:
[...]

https://twitter.com/CryptoMichNL

Bovenstaande link is welke je moet hebben (link vanuit youtube/over)

Maar niet dat ik zijn "adviezen" nou echt nuttig vond :+
Maar hij is ineens van de aardbol af (niet letterlijk (mag ik hopen)) ;w
Hij is voor een project met Gold Republic naar Kaapstad, waarschijnlijk is dat de oorzaak van niet meer actief zijn. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
OkkE schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Misschien had ik geen copyright moeten noemen. Ik snap dat je met een NFT eigenschap kan vastleggen, maar ik zie niet in waarom dat eigenaarschap op de blockchain vstleggen voordeel biedt boven een centrale database, als het ding waar je eigenaar van bent als nog op een centrale plaats staat. :)

Ik kan iemand Bitcoin geven en daar een product (bijv. een nieuwe computer) voor terugkrijgen, dat snap ik. Dat product kan ook een NFT zijn (verwijzing naar een afbeelding), maar zodra de server waar die afbeelding op staat offline gaat, is mijn NFT toch niks meer waard? Maar misschien mis ik iets.
Volgens mij is dat niet heel anders dan wanneer 'het internet kapot zou gaan' voor de ledger/blockchain. Ik moet bekennen dat ik niet 100% zeker weet hoe en waar de afbeelding wordt gestored ná het 'minten', maar ik denk niet dat het heel relevant is: de verwijzing naar de afbeelding is permanent en publiekelijk gedragen als waarheid.
[...]

P2E opzich is zeker populair aan het worden. Zou je daarmee bijv. Bitcoin verdienen, snap ik daar het. Maar wanneer je munten van die specifieke game ontvangt en die munten worden niet door andere games of diensten gebruikt, is het toch volledig afhankelijk van de centrale "database" van de ontwikkelaar (game offline, munt niks meer waard)? Dan is in mijn ogen het voordeel dat decentralisatie brengt weg.

Ik ben zelf webdeveloper en kijk met interesse naar Web3.0. Ik zie ook wel bepaalde nuttige toepassingen van je wallet koppelen aan een website. Ik ben ook zeker niet tegen (of negatief over) het concept van NFT's. Mijn comment ging over twee toepassingen van NFT's die nu al redelijk in gebruik zijn (of over gesproken wordt), waarbij ik niet het voordeel van NFT's zie. :)

Ik ben bang dat de huidige toepassingen van NFT's — bijv. Bored Apes en Digits van Ubisoft om er twee te noemen — niet de juiste usecase zijn en daardoor NFT's in het algemeen een slechte naam krijgen.
Eens hoor, Justin Bieber die (gefund) een Bored Ape koopt, is niet echt een uithangbord voor NFTs. Ik heb ook een tijdje in Discords zitten snuffelen om te zorgen dat ik whitelist/presale kreeg voor gehypte NFT projecten waarvan maar een handjevol slaagde. De meerderheid van de mensen die in deze Discords zaten, was op zoek naar snelle $ door iets te minten en daarna voor meer te verkopen. De 'waarde' was dan gebaseerd op de traits van de NFT in kwestie (sigaar in mond, baseball petje op, dat soort gekkigheid). Vrij triest, maar ik zie dit niet als het eindstadium van NFTs maar meer als een onwennige big-bang introductie waarvan men nog niet echt weet wat ze er mee moeten. Ik heb dan ook het gevoel dat we collectief nog niet echt snappen hoe deze (sub)technologie zich gaat materialiseren in de toekomst, net zoals we dat niet deden bij bepaalde toepassingen van het internet anno 2000.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:53
Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:19:

oftewel; je geld op de bank zetten is dom imo
Ik vind de 'omslag' die nu plaats aan het vinden wel interessant. Hoor ook steeds meer geluiden uit directe omgeving over de inflatie en dat ze overwegen om de stap naar crypto te maken.

Het staken van USDC en USDT wordt dal veel al genoemd en ik denk dit ook te maken heeft met de filmpjes op youtube van bijvoorbeeld een doopiecash, die hier afgelopen weekend ook werd geplaatst.
Tel daarbij op dat de inflatie op dit moment torenhoog is en je niet echt gestudeerd hoeft te hebben om te bedenken wat 7% inflatie met je geld op de bank doet :+

Mede daardoor is crypto veel toegankelijker geworden naar mijn idee, dan pak 'm beet de periode van 2017-2018.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 08:37
Kol Nedra schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:52:
[...]

bij mij eigenlijk geen idee, maar denk wel iets in de trend van terraforming een stuk woestijn in Afrika om het bewoonbaar te maken.
Is ada niets voor je >:) die planten bomen in afrika toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Lekker ja. Fomo. Dit kan tot uitspraak nog hoog oplopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sjorremans schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Ik vind de 'omslag' die nu plaats aan het vinden wel interessant. Hoor ook steeds meer geluiden uit directe omgeving over de inflatie en dat ze overwegen om de stap naar crypto te maken.
Klopt man, bij de normies komt ook steeds meer het besef dat we echt de verkeerde kant aan het opgaan zijn.
We (behalve de elite) worden eigenlijk steeds armer want zonder vermogen/investeringen/vastgoed etc. ben je gewoon keihard de sjaak. Hierdoor wordt het verschil tussen arm en rijk ook steeds en steeds groter wat op termijn juist alleen maar voor ellende gaat zorgen. Om een samenleving te laten functioneren moet je dat juist enigszins binnen de perken houden maar door o.a. het belastingklimaat in Nederland doen wij dat bijvoorbeeld totaal niet. De criminaliteit zal toenemen en de kansengelijkheid zal afnemen.

Ok dat is misschien wat extreem, want zover is het nog niet maar als het zo doorgaat zeer zeker.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sWyctUY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
Was er laatst niet wat op TV in Nederlanders over youtubers die financieel advies geven, en daarmee eigenlijk de wet overtreden?

Misschien werd het hem gewoon te heet onder de voeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
Waah schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:46:
[...]

Was er laatst niet wat op TV in Nederlanders over youtubers die financieel advies geven, en daarmee eigenlijk de wet overtreden?

Bij ieder filmpje zegt iedereen meerdere malen dat het geen advies is: Ik zou dit op dat doen. Op het randje lijkt me

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:02
Ik zie JCruijf14 en Amstrike01 voor het eerst vandaag. Dat kan aan mij liggen. Ik lees hier lang niet alles.

Maar gevoelsmatig zie ik dat vaker met XRP fanboys. Die kunnen zich heel lang stil houden, tot XRP uitbreekt. Dan is het ineens weer feest.

Zijn er alweer posts gespot die aangeven dat XRP beter is dan Bitcoin, en hoe dan ook Bitcoin van de troon gaat stoten?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:47:
Ik zie JCruijf14 en Amstrike01 voor het eerst vandaag. Dat kan aan mij liggen. Ik lees hier lang niet alles.

Maar gevoelsmatig zie ik dat vaker met XRP fanboys. Die kunnen zich heel lang stil houden, tot XRP uitbreekt. Dan is het ineens weer feest.

Zijn er alweer posts gespot die aangeven dat XRP beter is dan Bitcoin, en hoe dan ook Bitcoin van de troon gaat stoten?
Gun de bagholders hun momentje even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:59
Waah schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:46:
[...]

Mwah, volgens mij zijn dat meer categorie Rapper Boef en dat soort B-artiesten :P crypto mitch wordt nota bene regelmatig uitgenodigd bij RTL Z etcetera.

Niet dat 'ie er verstand van heeft ofzo hoor, begrijp me goed :P maar volgens mij weet hij zich prima aan de wet te houden en zou ik het dus niet in die richting zoeken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Ik wist tot vandaag nauwelijks meer van het bestaan af van XRP. Heb het echt in geen tijden voorbij zien komen. Ik wist niet dat daar nog serieus mensen in zaten. Het crypto wereldje blijft mij verbazen.

Dood en begraven.

Zelfde voor NEO die zag ik gisteren ook opeens nog tussen de lijst met USDT pairs, wat is die dood gegaan zeg. Hoor je ook nooit meer wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:36

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

In JCruijf14 zijn defense, die zie ik al regelmatig voorbij komen. Armstrike01 is wel nieuw voor mij.

Heb zelf nog niet posts gevonden over die dat van XRP beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
TheSupraLife schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:59:
Zijn er mensen die weten what happend to crypto Michael (Michaël van de Poppe) ?
Het voelde altijd wel wat entertaining :P
Van wat ik mee kreeg, waren er Youtube comments over zijn coke gebruik ofzo (geen idee wat ervan waar is), maar hij is daarna geflipt en heeft al zijn youtube videos verwijderd (of uit gezet, geen idee). Maar hij reageert idd wel vaker emotioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Klopt man, bij de normies komt ook steeds meer het besef dat we echt de verkeerde kant aan het opgaan zijn.
We (behalve de elite) worden eigenlijk steeds armer want zonder vermogen/investeringen/vastgoed etc. ben je gewoon keihard de sjaak. Hierdoor wordt het verschil tussen arm en rijk ook steeds en steeds groter wat op termijn juist alleen maar voor ellende gaat zorgen. Om een samenleving te laten functioneren moet je dat juist enigszins binnen de perken houden maar door o.a. het belastingklimaat in Nederland doen wij dat bijvoorbeeld totaal niet. De criminaliteit zal toenemen en de kansengelijkheid zal afnemen.

Ok dat is misschien wat extreem, want zover is het nog niet maar als het zo doorgaat zeer zeker.

[Afbeelding]
Tis overigens niets nieuws. Inflatie, prijsverandering, fluctuaties en het effect op de samenleving.

Sterker nog: dat we het nu zo problematisch vinden is meer luxe dat het al zo lang stabiel is, want zover ik kan terug vinden is het vaker en langer instabiel dan stabiel geweest.

Ik ben dan weer benieuwd naar hoe 'crypto' hierin gaat helpen. Die wordt vaak benoemd, zelden uitgelegd :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:49:
[...]

In JCruijf14 zijn defense..
Cruijf was toch aanvaller :?

Maar nu weer on topic!

Wen XRP flippening BTC ? :+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
xileS schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Van wat ik mee kreeg, waren er Youtube comments over zijn coke gebruik ofzo (geen idee wat ervan waar is), maar hij is daarna geflipt en heeft al zijn youtube videos verwijderd (of uit gezet, geen idee). Maar hij reageert idd wel vaker emotioneel.
Schijnt dat hij samen met A87 bij de Brijder zit nu.
Keep yo head up king, A87. Ik mis je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:21
Mijn XRP hart begint weer te kloppen zodra ik ergens XRP tegen kom.

Xrp ^) nu nog even die rechtzaak winnen en moonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Zelfde voor NEO die zag ik gisteren ook opeens nog tussen de lijst met USDT pairs, wat is die dood gegaan zeg. Hoor je ook nooit meer wat van.
:'( Waarom moest je NEO noemen? :'( Doet pijn om er aan herinnert te worden dat ik die nog heb en niet verkocht heb toen ik leuke wist had. :')

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 08:37

Nou ja gebaseerd op de laatste 7 dagen is xrp wel de uitschieter van de top 10 op cmc. Eth, sol, dot en terra outperformen btc, bnb en ada.

Zelf overigens geen positie in xrp btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:52:
[...]

Ik heb ook wat gemist blijkbaar :+
Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Mwah, volgens mij zijn dat meer categorie Rapper Boef en dat soort B-artiesten :P crypto mitch wordt nota bene regelmatig uitgenodigd bij RTL Z etcetera.

Niet dat 'ie er verstand van heeft ofzo hoor, begrijp me goed :P maar volgens mij weet hij zich prima aan de wet te houden en zou ik het dus niet in die richting zoeken.
Als ik RTL Z op zet, zie ik alleen maar criminelen. Alleen zijn het allemaal legale criminelen :+
Ik verwacht dat vermelden inderdaad genoeg is, geen idee of hij dat ook deed. Maar veel van dit soort dingen is ook een gevalletje "mondkapjes". Verplicht, maar als niemand controleert of boetes uitdeelt tja. Is het dan illegaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
[...]

Ik heb een poosje niet gekeken in Slowchat, wats met A87?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
StevenzeN schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Ik heb een poosje niet gekeken in Slowchat, wats met A87?
Geban**d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:54:
[...]

:'( Waarom moest je NEO noemen? :'( Doet pijn om er aan herinnert te worden dat ik die nog heb en niet verkocht heb toen ik leuke wist had. :')
haha sorry, ik wil geen weggestopte trauma's oproepen. Ik had er even aan moeten denken...
Ongekend dat die shit nog $140 heeft gedaan een halfjaar geleden ofzo. Nu nog maar $23.

Ik houd al op......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Dacuuu schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:54:
Mijn XRP hart begint weer te kloppen zodra ik ergens XRP tegen kom.

Xrp ^) nu nog even die rechtzaak winnen en moonen.
Haha hoe lang duurt die 'rechtszaak' nu al wel niet? Heb echt het idee dat ik dit al jaren hoor _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:56:
[...]

Haha hoe lang duurt die 'rechtszaak' nu al wel niet? Heb echt het idee dat ik dit al jaren hoor _O-
In crypto gaat alles tergend traag. We horen al sinds 2016 ofzo over een ETH 2.0 en vanaf 2017 al over een zogezegde Litecoin mimblewimble upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Al de hele bullmarkt tijd... Straks in tijden van diep diep diep in de bear, winnen ze de zaak en dan hups dikke moon naar $0,0005 en BTC flippening enzo :O

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

I'm just gonna leave this here;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHscqe2gcjX9RRTwc2iUvjwYG8o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bqLs11fbEBDLIpP4k1oD0oL1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Zo, pas in de MANA gestapt..... precies op het juiste moment zo te zien.
Al had ik graag nog wat extra flufjes gekocht van mijn basis coins, maar ja... op een gegeven moment is mijn fiat leeg he.

Zijn we verder allemaal weer stierlijk? ... gaan we weer naar ongekende hoogtes?... komen we weer dagelijks op RTL Z ? ....

#popcorn

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

XRP stijgt omdat die airdrops nog eens flink onder de aandacht worden gebracht?

https://dailyhodl.com/202...op-heres-whats-happening/

Beetje vergelijkbaar met Cardano, maar ook destijds NEO, EOS en TRON. Als je een flink leger enthousiastelingen hebt gewonnen, kun je veel prijsactie bereiken door nieuws, updates, airdrops etc.

Prima om op mee te liften als je de ballen hebt, maar ik loop er met een grote boog omheen. Veel geblaat, maar weinig (vrijwel geen) wol.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:58:
[...]

In crypto gaat alles tergend traag. We horen al sinds 2016 ofzo over een ETH 2.0 en vanaf 2017 al over een zogezegde Litecoin mimblewimble upgrade.
Ik had je al een duimpje gegeven voor het woord "mimblewimble ", vond het zo grappig van je bedacht.. Zie ik net dat het 'echt bestaat' _O-

"Taking its name from the Harry Potter books series’ well-known tongue tying spell that ties the victim’s tongue to prevent it from revealing specific information, Mimblewimble protocol literally works like a spell"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30
Mooody schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:04:
XRP stijgt omdat die airdrops nog eens flink onder de aandacht worden gebracht?

https://dailyhodl.com/202...op-heres-whats-happening/

Beetje vergelijkbaar met Cardano, maar ook destijds NEO, EOS en TRON. Als je een flink leger enthousiastelingen hebt gewonnen, kun je veel prijsactie bereiken door nieuws, updates, airdrops etc.

Prima om op mee te liften als je de ballen hebt, maar ik loop er met een grote boog omheen. Veel geblaat, maar weinig (vrijwel geen) wol.
Oh ja, die fantastische Spark token. Ik had in aanloop van dat gedoe nog wat XRP gekocht. Dat was eh.. december 2020 ofzo? Duurt nog langer dan een rechtzaak joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:09:
[...]

Oh ja, die fantastische Spark token. Ik had in aanloop van dat gedoe nog wat XRP gekocht. Dat was eh.. december 2020 ofzo? Duurt nog langer dan een rechtzaak joh.
Yes! Hier hetzelfde, maar gelukkig heb ik al wel dikke vette zingende vogeltjes, ter waarde van $8 ( kan ze alleen nergens heen withdrawalen )

Nog heeeeel eventjes wachten :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHUozeApUdsXemFsaywjID-8GSE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5BfHESqiaiJZzaxTNWcZYG7j.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Skrunsies op 07-02-2022 14:13 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtFoSEtwVMbOXF4GNKV3shQoVCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cO6Tv8aOToMQg4887RzRKBEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:02
Ik lees net dat er weer een "ruggpull" heeft plaatsgevonden. Meta Wealth U. Ik kende het niet, maar is sinds een uurtje geleden offline. Funds waren blijkbaar niet safu.

Ik leef mee met het verlies, maar geef als tip mee en volgende keer niet je geld te storten op zo'n shady site

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/JCPQGDm/273605622-4742230102551031-713076954892405615-n.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Toen ik begon met crypto begin 2017 was XRP mijn eerste coin. Je kon er makkelijk een paar duizend aanschaffen voor een paar euro. Dat was toen fucking cool. Bitcoin en ETH waren toen gevoelsmatig al wat duurder.

In the end is XRP ook gewoon keihard gemooned toen in 2017.

XRP is verder wel gewoon een kut project en zou het nu ook niet meer kopen maar voor veel mensen in crypto was het misschien wel hun eerste aanraking met dit wereldje. Echt een normie coin.

XRP heeft dus wel degelijk voor mij een mooi plekje in de geschiedenis.

Respect 'm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:20
[...]

Ik vind dat die jongen een herkansing verdiend.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30
Skrunsies schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:11:
[...]

Yes! Hier hetzelfde, maar gelukkig heb ik al wel dikke vette zingende vogeltjes, ter waarde van $8 ( kan ze alleen nergens heen withdrawalen )

Nog heeeeel eventjes wachten :+

[Afbeelding]
Oh ja, Songbird. Omdat Spark toch wel heel lang op zich liet wachten, besloten ze nog maar een airdrop van tokens van hun testnetwerk te doen, ofzo. Bijzonder, in ieder geval. Op verschillende exchanges zijn die Songbird tokens nog niet uitgegeven trouwens.
Haha, fantastisch dit _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:31:
[...]

Volgens mij is dat niet heel anders dan wanneer 'het internet kapot zou gaan' voor de ledger/blockchain. Ik moet bekennen dat ik niet 100% zeker weet hoe en waar de afbeelding wordt gestored ná het 'minten', maar ik denk niet dat het heel relevant is: de verwijzing naar de afbeelding is permanent en publiekelijk gedragen als waarheid.

[...]

Eens hoor, Justin Bieber die (gefund) een Bored Ape koopt, is niet echt een uithangbord voor NFTs. Ik heb ook een tijdje in Discords zitten snuffelen om te zorgen dat ik whitelist/presale kreeg voor gehypte NFT projecten waarvan maar een handjevol slaagde. De meerderheid van de mensen die in deze Discords zaten, was op zoek naar snelle $ door iets te minten en daarna voor meer te verkopen. De 'waarde' was dan gebaseerd op de traits van de NFT in kwestie (sigaar in mond, baseball petje op, dat soort gekkigheid). Vrij triest, maar ik zie dit niet als het eindstadium van NFTs maar meer als een onwennige big-bang introductie waarvan men nog niet echt weet wat ze er mee moeten. Ik heb dan ook het gevoel dat we collectief nog niet echt snappen hoe deze (sub)technologie zich gaat materialiseren in de toekomst, net zoals we dat niet deden bij bepaalde toepassingen van het internet anno 2000.
Gamevoorbeeld van bruikbare NFT: net als in de werkelijke wereld heb je een gamewereld. Beperkt qua grootte en verdeeld in duizenden tot miljoenen plots.
  • Sommige gebieden zijn onherbergzaam maar hebben "monsters" welke waardevolle loot droppen dus spelers "hunten" daar graag.
  • Andere gebieden zijn heel erg begaanbaar en liggen langs verbindingspaden, de monsters zijn daar schaars en droppen waardeloze loot maar kunnen omdat het toegankelijke gebieden zijn, volgezet worden met harvestable items welke ingame waarde hebben of waar player owned shops geopend kunnen worden.
Voor zowel gebied 1 als gebied 2 dient men over de gedropte loot of verkochte spullen een belasting te betalen aan de Plot (land) owner. Hierdoor leveren plots land op den duur geld op en als een spel echt heel erg populair is, dan is zo'n plot later ook nog eens met dikke winst door te verkopen. In PE gingen 10 jaar geleden dit soort plots al voor 5-6 figure getallen over de toonbank en waren nog winstgevend ook. Zo'n plot is een voorbeeld van een bruikbare NFT, een uniek plekje in een virtuele wereld. Dat soort NFT's hebben voor mij de toekomst.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:12:
Ik lees net dat er weer een "ruggpull" heeft plaatsgevonden. Meta Wealth U. Ik kende het niet, maar is sinds een uurtje geleden offline. Funds waren blijkbaar niet safu.

Ik leef mee met het verlies, maar geef als tip mee en volgende keer niet je geld te storten op zo'n shady site

[Afbeelding]
Al deze projecten doen mij denken aan de tijd dat je zelf een website maakte met hosting bij members.lycos en vervolgens een .tk domeinnaam erbij.

Paar kekke gifjes op de homepage van toen zijn nu kekke APY's.

Rendement en risico gaan hand in hand, je bent een rund als je met je munten stunt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:15:
Toen ik begon met crypto begin 2017 was XRP mijn eerste coin. Je kon er makkelijk een paar duizend aanschaffen voor een paar euro. Dat was toen fucking cool. Bitcoin en ETH waren toen gevoelsmatig al wat duurder.

XRP is verder wel gewoon een kut project en zou het nu ook niet meer kopen maar voor veel mensen in crypto was het misschien wel hun eerste aanraking met dit wereldje. Echt een normie coin.

Respect 'm
Zodra ik mijn vogeltjes weg kan donderen en mijn FLARE tokens erachteraan kan gooien, heeft het alles ook een mooi plekje bij mij in de geschiedenis..

Al ben ik het wel met je eens, het was ook 1 van de eerste coins die ik kocht.. ( anderhalf jaar geleden oid )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:15:

Respect 'm
Was ook mijn eerste coin, tegelijk met BTC en ETH (en TRX... ssst)
Maar toen ik er dieper indook en las hoe het in elkaar zat heb ik het weer snel geditched (mooi nederlands woord).
NPXS heb ik toen genomen.... miljoenen had ik er van... leuke coin... totdat ik een nieuwe pc ofzo nodig had.... toen heb ik het net voor de mega pump verkocht... want ja.. life sucks :'( _O-

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Wat is het verschil tussen USDcoin en USDtether (goed getypt?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:03

Coldcat

HODL

Area schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:21:
Wat is het verschil tussen USDcoin en USDtether (goed getypt?) ?
C in plaats van T in de naam.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mbkO669.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Haha, maar spelen we nu niet een beetje op de man? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:25:
[...]

Haha, maar spelen we nu niet een beetje op de man? :+
Humor op het randje? :P
Mocht 't niet gewaardeerd worden hoor ik het wel. 8)

Geen verkeerde intentie, beetje dollen met XRP holders mag wel toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:17:
[...]

Gamevoorbeeld van bruikbare NFT: net als in de werkelijke wereld heb je een gamewereld. Beperkt qua grootte en verdeeld in duizenden tot miljoenen plots.
  • Sommige gebieden zijn onherbergzaam maar hebben "monsters" welke waardevolle loot droppen dus spelers "hunten" daar graag.
  • Andere gebieden zijn heel erg begaanbaar en liggen langs verbindingspaden, de monsters zijn daar schaars en droppen waardeloze loot maar kunnen omdat het toegankelijke gebieden zijn, volgezet worden met harvestable items welke ingame waarde hebben of waar player owned shops geopend kunnen worden.
Voor zowel gebied 1 als gebied 2 dient men over de gedropte loot of verkochte spullen een belasting te betalen aan de Plot (land) owner. Hierdoor leveren plots land op den duur geld op en als een spel echt heel erg populair is, dan is zo'n plot later ook nog eens met dikke winst door te verkopen. In PE gingen 10 jaar geleden dit soort plots al voor 5-6 figure getallen over de toonbank en waren nog winstgevend ook.
Probleem hier is dat, tenzij de game nooit meer veranderd, je nogal overgeleverd bent aan de grillen van de devs. Want: DLC! Nieuwe plots met meer rare items! Betere drops! En die ultra-rare shit die jij hebt? Ja daar gaan we gewoon honderden van verkopen.

Aan de andere kant bedenk ik me net een soort NFT marketplace die al heel oud is: Gaia Online.
Waar het limited edition item "Angelic Halo voor 13.000 dollar van hand ruilt. Dat was tóén het meest rare item. Maar ondertussen staan er veel duurdere items op. O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYb9x3LudGfeUYnZNLtf3mqbnGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oxrY3lFUY7JR63TjVNPeDQMJ.png?f=fotoalbum_large

Deze user heeft dus al 40 miljoen coins verhandeld. Wat neer komt op ~250.000 dollar aaan waarde :+

Ohja, dit bestaat sinds 2005 trouwens :+ NFT's zijn al zo achterhaald :+

[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 07-02-2022 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
43K incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:34
PundIX is ook gestegen, als we het toch over projecten gaan hebben die op leven na dood zijn..😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:27:
[...]

Probleem hier is dat, tenzij de game nooit meer veranderd, je nogal overgeleverd bent aan de grillen van de devs. Want: DLC! Nieuwe plots met meer rare items! Betere drops! En die ultra-rare shit die jij hebt? Ja daar gaan we gewoon honderden van verkopen.

Aan de andere kant bedenk ik me net een soort NFT marketplace die al heel oud is: Gaia Online.
Waar het limited edition item "Angelic Halo voor 13.000 dollar van hand ruilt. Dat was tóén het meest rare item. Maar ondertussen staan er veel duurdere items op. O-)
Dat is inderdaad het risico en dus is onderzoek altijd heel belangrijk. Hoeveel servers gooit men maximaal open? Opens men 1 universe met schaalbare servers qua playercapaciteit of opent men net als bij WoW 100-en servers met elke een aparte wereld. Kan er land bij komen qua uitbreiding van gebieden? En zo zijn er nog vele zaken welke je dient te checken voor je überhaupt geld in zoiets durft te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:30:
[...]

Dat is inderdaad het risico en dus is onderzoek altijd heel belangrijk. Hoeveel servers gooit men maximaal open? Opens men 1 universe met schaalbare servers qua playercapaciteit of opent men net als bij WoW 100-en servers met elke een aparte wereld. Kan er land bij komen qua uitbreiding van gebieden? En zo zijn er nog vele zaken welke je dient te checken voor je überhaupt geld in zoiets durft te stoppen.
probleem is natuurlijk dat, tenzij de codebase gelocked is in de blockchain, devs kunnen doen wat ze willen wanneer ze willen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

Even lang als het verhaal van mtgox. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:32:
[...]

probleem is natuurlijk dat, tenzij de codebase gelocked is in de blockchain, devs kunnen doen wat ze willen wanneer ze willen O-)
Niet geheel waar.

Natuurlijk kunnen ze zaken aanpassen, maar wanneer ze zo'n kunstje 1 keer flikken dan weet men dat de volgende keer de bereidwilligheid van spelers om ergens geld in te stoppen een stuk kleiner is. De gaming wereld is er eentje waar "broken promises" jarenlang schade veroorzaken en vaak bij vervolgdelen nog knetterhard voelbaar is in verkochte aantallen.

Spelers stappen zonder probleem over wanneer men weet dat Devs een loopje met ze neemt. Vandaar dat titels die hun beloftes nakomen vaak jaaaaaren blijven lopen met een trouwe playerbase. Tripple AAA developers denken wel 2 keer na.

Kijk eens naar een game als Illuvium, daar zit zo veel ontwikkeling achter, die gaan echt geen risico's lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 07-02-2022 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik zie xrp nog wel omhoog gaan, heb nog een buideltje xrp's, dus dat zou mooi zijn.

Ps. Ik zou ooit ook wel eens zo'n gepersonaliseerde meme willen hebben. Kan ik hem daarna als nft verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:21:
Zolang er geen economische crisis is, zie ik de huizenprijzen inderdaad ook niet dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Niet geheel waar.

Natuurlijk kunnen ze zaken aanpassen, maar wanneer ze zo'n kunstje 1 keer flikken dan weet men dat de volgende keer de bereidwilligheid van spelers om ergens geld in te stoppen een stuk kleiner is. De gaming wereld is er eentje waar "broken promises" jarenlang schade veroorzaken en vaak bij vervolgdelen nog knetterhard voelbaar is in verkochte aantallen.

Spelers stappen zonder probleem over wanneer men weet dat Devs een loopje met ze neemt. Vandaar dat titels die hun beloftes nakomen vaak jaaaaaren blijven lopen met een trouwe playerbase. Tripple AAA developers denken wel 2 keer na.

Kijk eens naar een game als Illuvium, daar zit zo veel ontwikkeling achter, die gaan echt geen risico's lopen.
Wacht.... Jij leeft in een andere game-wereld als mij volgens mij :+ Ik zie gefaald na gefaald project vol bugs, maar men blijft pre-orderen alsof er een limited supply is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Niet geheel waar.

Spelers stappen zonder probleem over wanneer men weet dat Devs een loopje met ze neemt. Vandaar dat titels die hun beloftes nakomen vaak jaaaaaren blijven lopen met een trouwe playerbase.
Is die trouwe playerbase vaak niet een select groepje? Hoeveel games zijn er wel niet verziekt en zolang er geld binnen stroomt door de massa boeit het ze geen reet?

Lootboxes zijn bijvoorbeeld een ook wettelijke dingetje geworden waardoor regels zijn aangepast.

Star Citizen trouwens :+ Perfecte voorbeeld van hoe je in je derriere genomen kan worden _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Xqlus1ve op 07-02-2022 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Area schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:39:
[...]

Zolang er geen economische crisis is, zie ik de huizenprijzen inderdaad ook niet dalen.
Gezien de inflatie, de toegenomen schuld van NL en stijgende kosten voor fossiele brandstof....
We zitten al een hele tijd in de bullrun van de "gewone" economie. Het is weer hoog tijd voor een laagconjunctuur/economische crisis.

Ik hóóp van niet natuurlijk O-) :X Maar historisch gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Volgens mij zitten we al een paar jaar in een economische crisis, alleen heeft de gewone burger dit nog niet door.... tot de bubbel knalt en alles in elkaar flikkert.
De grote jongens willen dit zo lang mogelijk uitstellen zodat ze zelf nog hun zakken kunnen vullen.

#conspiracytheory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:40:
[...]

Wacht.... Jij leeft in een andere game-wereld als mij volgens mij :+ Ik zie gefaald na gefaald project vol bugs, maar men blijft pre-orderen alsof er een limited supply is :D
Nee, je gebruikt termen door elkaar heen. Een bugfest, is vaak geen reden voor spelers om iets niet te proberen. Kijk bijvoorbeeld naar de launch van Diablo 3. Een puur shitfeest was dat op alle fronten maar door te blijven doorontwikkelen heeft men vele spelers teruggewonnen, same with No man's Sky.

We hadden het hier echter over ingame NFT's en beloftes welke niet nagekomen worden door developers zoals het toevoegen van land. Zijn 2 totaal verschillende dingen. Intentie vs onkunde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:17:
[...]

Voor zowel gebied 1 als gebied 2 dient men over de gedropte loot of verkochte spullen een belasting te betalen aan de Plot (land) owner. Hierdoor leveren plots land op den duur geld op en als een spel echt heel erg populair is, dan is zo'n plot later ook nog eens met dikke winst door te verkopen. In PE gingen 10 jaar geleden dit soort plots al voor 5-6 figure getallen over de toonbank en waren nog winstgevend ook. Zo'n plot is een voorbeeld van een bruikbare NFT, een uniek plekje in een virtuele wereld. Dat soort NFT's hebben voor mij de toekomst.
Het heeft alleen geen enkele zin om dat in een decentrale blockchain te stoppen, je kan game data prima in de server van de game zelf storen.

Als de game offline gaat zou de asset immers ook niet echt nuttig meer zijn. Da's eigenlijk het enige echte voordeel :P

Zeldzame zooi is overigens al jaren geld waard in World of Warcraft :P dus echt nieuw is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Met daarbij ook nog een groeiende bevolking. De schaarste zal alleen maar toenemen en zolang Nederland weinig tot niks doet om de investeringen in vastgoed en met name huizen in te dammen zal het alleen maar erger worden.

Grote investeringsmaatschappijen als Black Rock kopen hier massaal huizen in. Soms niet eens voor de verhuur maar puur om het geld te laten renderen en nog meer schaarste te creëren waardoor prijzen verder omhoog worden gestuwd. 1 groot circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Eens, een stijgende rente en daarmee samenhangende lagere leennormen zullen de stijging hooguit wat vertragen. Wat ik niet weet is of en hoe vaak leennormen ook worden aangepast bij langdurige inflatie en achterblijvende loongroei (groter deel van je loon kwijt aan primaire levensbehoeften, minder capaciteit voor rente en aflossing).

Aanbod is dusdanig laag dat bovenstaande weinig effect zal hebben, in sommige prijsklassen zal de concurrentie wellicht nog heviger worden als mensen een trede lager gaan shoppen met een voor die klasse groot budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Waah schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:42:
[...]

Gezien de inflatie, de toegenomen schuld van NL en stijgende kosten voor fossiele brandstof....
We zitten al een hele tijd in de bullrun van de "gewone" economie. Het is weer hoog tijd voor een laagconjunctuur/economische crisis.

Ik hóóp van niet natuurlijk O-) :X Maar historisch gezien?
Historisch gezien waren we er in 2019 al aan toe :P de kortdurende cyclus duurt normaliter ~10 jaar.

Uiteindelijk zorgt een korte 'reset' voor kansengelijkheid. Tegelijkertijd snap ik best wel dat je niet een recessie wil combineren met een pandemie :+ maargoed, daardoor zijn we wel beland waar we nu zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Is die trouwe playerbase vaak niet een select groepje? Hoeveel games zijn er wel niet verziekt en zolang er geld binnen stroomt door de massa boeit het ze geen reet?

Lootboxes zijn bijvoorbeeld een ook wettelijke dingetje geworden waardoor regels zijn aangepast.

Star Citizen trouwens :+ Perfecte voorbeeld van hoe je in je derriere genomen kan worden _O-
Je zegt het zelf al, Lootboxes zijn wettelijk aangepast dat is een dev niet kwalijk te nemen. Maar tegelijkertijd zijn daardoor de al verdeelde kaarten zeldzamer en meer waard geworden.

Star Citizen is nog steeds en zal altijd in Beta blijven. Dat mensen daarin hebben lopen investeren is mij nog steeds een raadsel. Ik ken velen die op zoek zijn naar een soortgelijk spel maar ver van deze ontwikkelaar wegblijven.

Hetzelfde met Peter Molyneux, nog zo'n onbetrouwbare game designer die ooit een hit had met GOD games en daarna fail op fail heeft geleverd. Net als met Crypto moet men wel onderzoek blijven doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:45:
[...]

Het heeft alleen geen enkele zin om dat in een decentrale blockchain te stoppen, je kan game data prima in de server van de game zelf storen.

Als de game offline gaat zou de asset immers ook niet echt nuttig meer zijn. Da's eigenlijk het enige echte voordeel :P

Zeldzame zooi is overigens al jaren geld waard in World of Warcraft :P dus echt nieuw is het niet.
Ik ben dat voor een groot gedeelte met je eens. Van mij mag dat best centraal. Echter, men wil nu marketplaces waar ook met ETH etc te betalen is. Enjin heeft wel wat leuke ideeën hierover, maar die krijgen bij de grote distributors geen poot aan de grond, die willen geen 3e partij binnen laten welke ook met andere ontwikkelaars willen blijven werken.

Ubisoft is overigens nu ook met crypto mee bezig, ik ben bang voor het resultaat, teveel partijen die een stukje mee willen snoepen terwijl hun kunde compleet ergens anders ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Ubisoft is overigens nu ook met crypto mee bezig, ik ben bang voor het resultaat, teveel partijen die een stukje mee willen snoepen terwijl hun kunde compleet ergens anders ligt.
Hedera bedoel je?
Dat is niet een Ubisoft only ding, maar juist een samenwerking met grote jongens zoals Google en IBM.
Zie ik eigenlijk zelf wel een toekomst in .. als ze het goed wegzetten...

https://www.businessinsid.../articleshow/89349706.cms

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:29

raq

Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:45:
[...]

Met daarbij ook nog een groeiende bevolking. De schaarste zal alleen maar toenemen en zolang Nederland weinig tot niks doet om de investeringen in vastgoed en met name huizen in te dammen zal het alleen maar erger worden.

Grote investeringsmaatschappijen als Black Rock kopen hier massaal huizen in. Soms niet eens voor de verhuur maar puur om het geld te laten renderen en nog meer schaarste te creëren waardoor prijzen verder omhoog worden gestuwd. 1 groot circus.
Investeringsmaatschappijen kopen al jaren niet altijd meer voor de verhuur in de grote steden, check hier een artikel uit 2015 over Londen, spookstraten met lege huizen beleggingsobjecten. Als student midden jaren 2000 in Londen gezeten, was gewoon niet te betalen zo hoog was toen al de huur.
Een eigen huis kopen is nu voor een hele generatie onhaalbaar, tenzij ouders bijlappen of er een financiele klapper is gemaakt.

Voel veel bullish sentiment om me heen, nieuwe mensen die instappen of de stack vergroten, veel crypto marketing in de echte wereld, BTC mooie daling achter de rug, veel alts stuiteren omhoog vanaf oude support... Mooie tijden in aantocht.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
NiGeLaToR schreef op maandag 7 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Tis overigens niets nieuws. Inflatie, prijsverandering, fluctuaties en het effect op de samenleving.

Sterker nog: dat we het nu zo problematisch vinden is meer luxe dat het al zo lang stabiel is, want zover ik kan terug vinden is het vaker en langer instabiel dan stabiel geweest.

Ik ben dan weer benieuwd naar hoe 'crypto' hierin gaat helpen. Die wordt vaak benoemd, zelden uitgelegd :)
Ik weet ook niet of crypto ermee gaat helpen. Het is denk ik vooral waardevol dat er een 'alternatief' bestaat voor het huidige monetaire systeem. Ookal werkt het nog niet volledig en wordt het nog niet serieus gebruikt - het bestaat en mensen zouden kunnen overstappen. Ik denk dat dat heel waardevol is, al is het maar als 'afschrikmiddel' voor de huidige beleidsbepalers.

Het 'herinvoeren' van een waardegoed met een vastliggende schaarste is denk ik wel degelijk een oplossing voor een economie waarin de geldkraan niet meer dicht kan. Of dat Bitcoin (of uberhaupt crypto) moet worden, weet ik niet. Als het mensen aan het denken zet, is dat al heel wat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 07-02-2022 15:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:47:
[...]

Historisch gezien waren we er in 2019 al aan toe :P de kortdurende cyclus duurt normaliter ~10 jaar.

Uiteindelijk zorgt een korte 'reset' voor kansengelijkheid. Tegelijkertijd snap ik best wel dat je niet een recessie wil combineren met een pandemie :+ maargoed, daardoor zijn we wel beland waar we nu zitten.
DNB: rente verhogen kan eigenlijk niet omdat de ECB de QE nog niet heeft afgebouwd. Je kunt niet gasgeven en remmen tegelijk.

Dat zegt eigenlijk alles wel zo'n beetje.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FijneKerst schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:57:
[...]

Hedera bedoel je?
Dat is niet een Ubisoft only ding, maar juist een samenwerking met grote jongens zoals Google en IBM.
Zie ik eigenlijk zelf wel een toekomst in .. als ze het goed wegzetten...

https://www.businessinsid.../articleshow/89349706.cms
Ja, en juist dat gedeelte baart mij zorgen. In eerste instantie lijkt het vooral op dat men wil meeprofiteren op items, loot die men vindt, vervolgens verkoopt in een ingame of op Ubisoft website Auction house waarvan Ubisoft een graantje mee gaat pikken. We hebben allemaal gezien wat dat voor ellende gaf in 2012 bij DIII met servers vol met BOTS etc etc welke de auction houses overspoelden met duizenden items. Veel spelers zijn toen afgehaakt en pas later (gedeeltelijk) teruggekomen bij een expansie (Lich King meen ik).

Het gedeelte van cosmetic items welke je als speler van game naar game kan meenemen, dat vind ik wel een prima idee.

De devs zelf vinden het ook geen vooruitgang en de reactie van de directie op zowel de gamers negatieve reacties als die van hun eigen devs was: "they don't get it". Behoorlijk arrogant van een bedrijf dat al niet echt in de publiciteit staat de laatste 2 jaar als open en communicatief.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 07-02-2022 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Snoeihard door de 43k dadelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk snoeihard terug richting laag 42K, met eerst een fake-out rond de 43K. FF wat longs en shorts liquideren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:09
Precies een jaar geleden was het, dat de dames je hier om de oren vlogen 🥲

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Tominatie schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Ik denk snoeihard terug richting laag 42K, met eerst een fake-out rond de 43K. FF wat longs en shorts liquideren.
En daarna weer up, toch?

Toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Darrell schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:13:
[...]

En daarna weer up, toch?

Toch?
Nee. Retest 20K incoming.

Dit is slechts een runnetje omhoog om het hopium weer in de aderen te laten vloeien. Daarna in 1x bam, bam, bam. Rekt.

Grapje. 69K soon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
[...]

Ik dacht dat ook dus heb de alts voor 75% afgetikt.
Nu grotendeels in fiat..... dus MOON!! waarschijnlijk :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:08:
[...]

Ja, en juist dat gedeelte baart mij zorgen. In eerste instantie lijkt het vooral op dat men wil meeprofiteren op items, loot die men vindt, vervolgens verkoopt in een ingame of op Ubisoft website Auction house waarvan Ubisoft een graantje mee gaat pikken. We hebben allemaal gezien wat dat voor ellende gaf in 2012 bij DIII met servers vol met BOTS etc etc welke de auction houses overspoelden met duizenden items. Veel spelers zijn toen afgehaakt en pas later (gedeeltelijk) teruggekomen bij een expansie (Lich King meen ik).
Nee idd, die hell wil niemand nee. Maar je mag toch hopen dat de dev's hiervan geleerd hebben en dit ook niet willen.
Je wil niet je hele spel vol bots hebben waardoor betalende spelers afhaken.
Het gedeelte van cosmetic items welke je als speler van game naar game kan meenemen, dat vind ik wel een prima idee.
Ja dat is volgens mij ook een groot gedeelte van het idee.
Iedereen wil er uniek uitzien en zelfs in WoW waren er al fashion shows e.d. .. (en bruiloften en..en..)
Dus daar is echt wel een markt voor.
De devs zelf vinden het ook geen vooruitgang en de reactie van de directie op zowel de gamers negatieve reacties als die van hun eigen devs was: "they don't get it". Behoorlijk arrogant van een bedrijf dat al niet echt in de publiciteit staat de laatste 2 jaar als open en communicatief.
Ik denk eerder dat de directie(s) het niet snappen. Die denken sowieso alleen maar een de dollars die binnen moeten komen op korte termijn. Maar wil je iets unieks uitrollen dat jaren en jaren steady inkomsten binnen kan brengen, dan moet je echt naar je userbase en je devs luisteren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:06:
[...]

Ik weet ook niet of crypto ermee gaat helpen. Het is denk ik vooral waardevol dat er een 'alternatief' bestaat voor het huidige monetaire systeem. Ookal werkt het nog niet volledig en wordt het nog niet serieus gebruikt - het bestaat en mensen zouden kunnen overstappen. Ik denk dat dat heel waardevol is, al is het maar als 'afschrikmiddel' voor de huidige beleidsbepalers.

Het 'herinvoeren' van een waardegoed met een vastliggende schaarste is denk ik wel degelijk een oplossing voor een economie waarin de geldkraan niet meer dicht kan.
Dat laatste vind ik sinds de financiele crisis ook interessant - een monetair systeem gebaseerd op speculatie is gedoemd om ernstige klappers te maken. Bovendien: wat is je inspanning nog waard als geld harder wordt bijverzonnen of gedrukt dan dat je het kunt verdienen.

En zo zie je dat een rijtjeshuis en schubbekutteveen in ene 400k kost, terwijl Jan Modaal nog steeds €36.500,- brutto per jaar verdient. Je kunt beweren dat de waarde wordt bepaald door schaarste, maar in dit geval zou dat alleen op gaan als je het uit je spaargeld betaalt - maar niets is minder waard, we lenen goedkoop geld en vergeten voor het gemak dat je het voor bezit ooit moet ophoesten.

Helaas is crypto nu ook niet gekoppeld aan iets met waarde anders dan vertrouwen en lastig te maken - voor nu.

[ Voor 3% gewijzigd door NiGeLaToR op 07-02-2022 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FijneKerst schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:18:
[...]

Nee idd, die hell wil niemand nee. Maar je mag toch hopen dat de dev's hiervan geleerd hebben en dit ook niet willen.
Je wil niet je hele spel vol bots hebben waardoor betalende spelers afhaken.

[...]

Ja dat is volgens mij ook een groot gedeelte van het idee.
Iedereen wil er uniek uitzien en zelfs in WoW waren er al fashion shows e.d. .. (en bruiloften en..en..)
Dus daar is echt wel een markt voor.

[...]

Ik denk eerder dat de directie(s) het niet snappen. Die denken sowieso alleen maar een de dollars die binnen moeten komen op korte termijn. Maar wil je iets unieks uitrollen dat jaren en jaren steady inkomsten binnen kan brengen, dan moet je echt naar je userbase en je devs luisteren
We lijken het eens te zijn, ik wens je een @FijneKerst .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:19:
[...]

We lijken het eens te zijn, ik wens je een @FijneKerst .
Oeh nou dank je wel zeg, das aardig! :D
Hetzelfde aan u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:47:
[...]

alleen hebben we de crisis uit 2009 nooit goed opgelost, en ze hebben een nieuwe joker/monster ontdekt...printen voor je leven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ngangatar schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:08:
Ik zie alleen niet in hoe de blockchain hierin voordelen biedt? Ik acht de kans super klein dat het mogelijk wordt gemaakt items tussen games van verschillende ontwikkelaars mee te nemen. Vooral vanuit technisch en stijl oogpunt en ook, waarom zou een developer tijd steken in het ondersteunen van items van anderen?

Het feit blijft, zodra de game(s) offline zijn, heb je niks aan je items. Dus voegt in mijn ogen decentralisatie niks toe en kan het prima via een centrale database en market zoals Steam (of de website van de developer). Maar wie weet zit ik er naast. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

funding bybit en bitmex is negatief......die shorts gaan gehunt worden zeg ik je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We schuren de 43K toch al wel een tijdje, je zou er bijna blue balls van krijgen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:40

knakworst

Get more sats!

Live data. Er kan nog meer bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/02ybbDcPFsClekgCwJDa93XdHs8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Afb3nlRZ5D6tAjRR1luiqlJR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Daar is de 43K al :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:40

knakworst

Get more sats!

And gone...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 07-02-2022 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
geduld, zijn wat paperhand yanks die winst pakken nu de beurs open is. Dit gaat zo prima verder

Pagina: 1 ... 82 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!