[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.371 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:54
Mooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:10:
[...]

Waarom niet vol voor een "mooi" rendement gaan? Bijvoorbeeld je portfolio verdelen over Nexo en CDC en 6-8-12% laten trekken. Maandelijks je gains bij elkaar harken en een doel bedenken (compounden, small caps kopen, DCA in BTC). Is de markt positief of negatief, je maakt sowieso vooruitgang.

Dit was voor mijzelf een goede zet om de boel met momenten ff maandenlang los te laten. Hoeft voor jou natuurlijk niet zo te werken.
dca in Bitcoin geeft voor mij ook een veiliger gevoel dan eigenlijk stablecoins, het geeft imo toch meer rendement dan alleen in stablecoins blijven zitten. ik zeg niet dat het een domme zet is zeker niet!
ik zit zelf eigenlijk te weinig in stablecoins, maar dit keer wanneer Bitcoin weer boven de 55-60k komt ga ik dit keer toch winst nemen en dit dan in stablecoin zetten. want wanneer de weer boven de 55-60k komen verwacht ik in de nabije toekomst waarschijnlijk toch een correctie naar bijvoorbeeld de 40-45k range.
Had ik dit keer niet gedaan, komt ook eigenlijk beetje door de verwachtingen van: we gaan de 100k aantikken! Ga ik dus dit keer iets anders doen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
aha dus zo doen ze extra geld bij printen :o
[YouTube: Top 10 magic tricks 2022 - Most amazing magic trick ever]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Kol Nedra Het bedrag dat ik in stablecoins druk zou ik nooit in niet-stablecoins hebben gedrukt en was anders op de spaarrekening blijven staan.

Daar trek ik persoonlijk ook de grens. Ik zal nooit de volledige spaarrekening in bijv. BTC of ETH stoppen, puur omdat ik er niet 100% aan blootgesteld wil zijn. Maar een gedeelte ervan wil ik wel verspreid over verschillende platformen in stablecoins tegen een mooi % wegzetten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:21:
@Glenn Hoddle & @Mooody Hebben jullie een gezin met kinderen zoals ik, of kan je net als bijv. @anti elppa puur voor je eigen toekomst (samen met partner) gaan?

Dit maakt voor mij persoonlijk een groot verschil. Ik ben nu 41 en kan als ik wil een mooie jarenlange sabbatical nemen en verder prima doorleven zoals ik nu doe. Maar een aantal pubers in huis hebben maakt toch dat je andere keuzes maakt. Al vind ik het wel heel belangrijk om meer tijd met ze door te brengen dan mijn ouders bijv. met mij deden.
40 jaar, vrouw en 2 kids. Tijd met het gezin is voor mij ook erg belangrijk, dat is mede de reden om niet te "diep" te investeren in crypto en de boel te laten renderen. Deed "crypto" toch meestal in de avonduurtjes, dus het gezin had er sowieso weinig last van. Als het goed is, profiteren ze er straks flink van :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:01

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:59:
@Kol Nedra Het bedrag dat ik in stablecoins druk zou ik nooit in niet-stablecoins hebben gedrukt en was anders op de spaarrekening blijven staan.

Daar trek ik persoonlijk ook de grens. Ik zal nooit de volledige spaarrekening in bijv. BTC of ETH stoppen, puur omdat ik er niet 100% aan blootgesteld wil zijn. Maar een gedeelte ervan wil ik wel verspreid over verschillende platformen in stablecoins tegen een mooi % wegzetten.
Grote gross van spaargeld staat bij mevrouw Xqlus1ve, denk niet dat ik die in een stable mag drukken bij Nexo bijvoorbeeld, ze ziet me al aankomen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:05:
[...]

Grote gross van spaargeld staat bij mevrouw Xqlus1ve, denk niet dat ik die in een stable mag drukken bij Nexo bijvoorbeeld, ze ziet me al aankomen :')
Ja dit probleem heb ik ook ^^
heb wel een klein deel voor elkaar gekregen, maar ze vind het te spannend -O-
mijn deel die overhoud aan einde van de maand gaat 100% weg uit de bank en dan voornamelijk crypto en soms aandelen...

maargoed mag niet te hard klagen, mijn vrouw heeft een betere baan en verdient ook meer...

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 05-02-2022 23:09 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
[...]

Mooi hè? Ik probeer hier ook vaak duidelijk te maken dat zeker op dit moment het geld wat op de bank staat, je alleen maar extra geld kost.
‘Cash’ geld achter de hand houden is altijd slim maar om al je vermogen bij de huisbank geparkeerd laten staan..?

Mijn partner voelt zich daar veiliger bij dus ik laat dat maar zo en ga die discussie niet meer aan :+. Wanneer ik naar mezelf kijk is dat zeker niet het geval en heb ik denk ik ongeveer 80% van het geld belegd en 20% cash achter de hand.

[ Voor 5% gewijzigd door sjorremans op 05-02-2022 23:10 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat als je getrouwd bent of samenwoont dat je alles op 1 grote hoop moet gooien. Puur omdat je gewoon gelijkwaardig bent, onafhankelijk van wat je maandelijks inbrengt. Mijn maandelijkse inkomsten zijn een veelvoud van die van mijn vrouw, maar zij doet dan weer meer in het huishouden, voor de kinderen, etc. en wat mij betreft is dat 50/50. Als zij iets wil doen moet ze dat vooral doen, als ik iets wil kopen doe ik dat ook. En als ze mij daar niet mee vertrouwd dan hoor ik dat ook direct. Gelijkwaardigheid is erg belangrijk.

Ze weet dat ik de financiën op orde heb en daar zeer serieus mee omga. Dus ik kan gelukkig doen en laten wat ik wil ivm crypto. Sterker nog, de kids doen tegenwoordig al lekker mee met crypto, hebben ieder hun eigen Metamask :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:12:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat als je getrouwd bent of samenwoont dat je alles op 1 grote hoop moet gooien. Puur omdat je gewoon gelijkwaardig bent, onafhankelijk van wat je maandelijks inbrengt. Mijn maandelijkse inkomsten zijn een veelvoud van die van mijn vrouw, maar zij doet dan weer meer in het huishouden, voor de kinderen, etc. en wat mij betreft is dat 50/50. Als zij iets wil doen moet ze dat vooral doen, als ik iets wil kopen doe ik dat ook. En als ze mij daar niet mee vertrouwd dan hoor ik dat ook direct. Gelijkwaardigheid is erg belangrijk.

Ze weet dat ik de financiën op orde heb en daar zeer serieus mee omga. Dus ik kan gelukkig doen en laten wat ik wil ivm crypto. Sterker nog, de kids doen tegenwoordig al lekker mee met crypto, hebben ieder hun eigen Metamask :)
Hebben we wel eens over nagedacht maar een gezamenlijke rekening zien we het nut niet van in en is ook een beetje zelf bescherming (heb soms een gat in mijn hand :P ). Maar ook bij ons bestaat er niet 'mijn' geld maar 'ons' geld. Ondanks dat er nu een kleine baby opkomst is en ik nu alleen verdiener ben geworden (en dat ook minimaal een jaar zal blijven) heeft ze van mij alle vrijheid om te kopen wat ze wil. Maar goed ze is nogal zuinig en dus het tegenovergestelde van mij dus dat komt goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
[...]

Ja en nee maar dat is een andere discussie. Mijn partner en ik verschillen te veel, zij is een extreme potter, ik een big spender en impulsief.
Hier dus betalen naar rato en dat ik dan 70% van de gezamenlijke lasten voor mn rekening neem is prima. Ook nog een gezamenlijke spaarrekening en de rest van het geld is voor mijzelf :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +45 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxw4GOw4S8VbA-RSfJKW08bthjg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GK5OZ7gRwNapF36iDNaYyKLP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:59

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Kol Nedra schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:47:
[...]

Twister patat klinkt echt niet

Het is Twister Friet! :Y)
Klopt, maar dat concept slaat dan ook überhaupt nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:23:
Ik verwacht zelf btw een 42K rejectie -> retest 39/40K en dan mogelijk weer een nieuwe poging mocht de retest succesvol zijn.
Mijn tradepot staat idd ook op dit scenario ingericht trouwens.

Dus waarschijnlijk loopt het anders :X

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Xqlus1ve & @sjorremans Interessant iets. Mijn vrouw ziet bijvoorbeeld mijn maandelijkse investeringsmoment (crypto DCA) als een uitgave. Ik zie het als een investering. Ze is zich veel minder bewust van geld, inflatie, de toekomst, etc. dan ik ben. Vroeger (we zijn al 24 jaar samen van de 41 ;) ), vond ze sparen nutteloos. Tegenwoordig spreekt ze mij er weleens op aan dat er minder op de spaarrekening staat dan voorheen. En dan leg ik haar uit dat toen ik een gesprek wilde aanknopen over APY, Nexo, DAI, etc. dat ze dat niet wilde horen, dus dat ik zelf maar het besluit heb genomen :)

Persoonlijk ga ik er vanuit dat al het geld dat ik maandelijks van mijn salaris afdraag richting het pensioenfonds nagenoeg niets meer waard zal zijn als ik van mijn pensioen mag gaan genieten op mijn 78e (of 81e?). Dus ik zorg er via crypto zelf wel voor dat ik tijdig en goed met pensioen kan gaan. Maar in de tussentijd moet je wel genieten en leven. Dus we vinden het ook niet erg om nu al mooie vakanties te boeken en geld in leuke dingen te steken, maar dan uiteraard wel via de cashbacks van de crypto exchanges. Wat dat betreft leven wij nu het leven dat wij willen leven en werken wij er naar toe dat we niet tot onze pensioenleeftijd door hoeven te werken. Om ons heen zijn anderen daar nauwelijks mee bezig, men gaat steeds maar groter en groter wonen, de maandelijkse lasten verhogen, etc. en uiteindelijk werkt men fulltime ipv lekker minder te kunnen gaan werken. Wat dat betreft geeft crypto wel mooie mogelijkheden die de generaties voor ons niet hadden. Maar het maximaal benutten ervan is niet voor iedereen even gemakkelijk, veel mensen blijven bij de oude en aangeleerde gewoontes, ipv. naar de nieuwe mogelijkheden te kijken. Daar valt nog een en ander te winnen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]

35, al eventjes getrouwd en 1 kind hier. Gelijkwaardigheid gaat bij ons nog één stapje verder naar alles wbt ons huishouden: we maken allebei een gelijk bedrag per maand over naar de gezamenlijke rekening waar we ruim de rekeningen en de boodschappen van kunnen betalen. We hebben daarnaast gezamenlijke spaardoelen waar we ook allebei een zelfde bedrag per maand automatisch naar over laten maken. Denk aan vakanties, grote huishoudelijke aankopen, auto etc.

De rest van wat wij binnenbrengen blijft op de eigen rekening. Zij is ondernemer, ik werk in loondienst maar zij verdient netto meer. Ik koop bijna niks, nagenoeg 95% van dit bedrag gaat bij mij in aandelen en crypto met als doel financieel onafhankelijk te worden. Mijn vrouw heeft een heel ander risico profiel, zij heeft onlangs 10% van haar spaarrekening in crypto gezet en ik ben daar heel trots op maar zij geeft wat meer uit aan kleren, een vette design item voor het huis etc. Zij geeft dus meer uit aan interieur, daar kan ik van meegenieten. Ik geef meer uit aan tech voor in huis, zorg dat de IT gerelateerde zaken voor haar bedrijf goed lopen, daar profiteert zij van mee.

Het zorgen voor ons zoontje is precies op de helft verdeeld, we werken allebei ~32u. Het huishouden is ook precies op de helft verdeeld: ik kook en doe de boodschappen, zij doet om de zoveel tijd een grote poets. Ez pz. Bedankt voor het delen van jullie verhalen btw.

Edit: wij weten dat dit grenst aan een haast dichtgetimmerd huwelijkscontract maar we zijn allebei pietjes precies en houden van de precieze gelijkwaardigheid terwijl we allebei veel waarde hechten aan onze financiële onafhankelijkheid maar we staan in voor elkaar als bij de één het aantal klussen tegenvalt, of ik zou werkeloos worden, want we weten dat we al die tijd al voor elkaar zorgen en de kosten delen. Ook al werken we allebei 32u, we kunnen relatief veel van ons inkomen voor eigen doelen inzetten omdat we juist zo efficiënt met onze inkomsten om gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Blaim op 05-02-2022 23:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:37:
@Xqlus1ve & @sjorremans Interessant iets. Mijn vrouw ziet bijvoorbeeld mijn maandelijkse investeringsmoment (crypto DCA) als een uitgave. Ik zie het als een investering. Ze is zich veel minder bewust van geld, inflatie, de toekomst, etc. dan ik ben. Vroeger (we zijn al 24 jaar samen van de 41 ;) ), vond ze sparen nutteloos. Tegenwoordig spreekt ze mij er weleens op aan dat er minder op de spaarrekening staat dan voorheen. En dan leg ik haar uit dat toen ik een gesprek wilde aanknopen over APY, Nexo, DAI, etc. dat ze dat niet wilde horen, dus dat ik zelf maar het besluit heb genomen :)

Persoonlijk ga ik er vanuit dat al het geld dat ik maandelijks van mijn salaris afdraag richting het pensioenfonds nagenoeg niets meer waard zal zijn als ik van mijn pensioen mag gaan genieten op mijn 78e (of 81e?). Dus ik zorg er via crypto zelf wel voor dat ik tijdig en goed met pensioen kan gaan. Maar in de tussentijd moet je wel genieten en leven. Dus we vinden het ook niet erg om nu al mooie vakanties te boeken en geld in leuke dingen te steken, maar dan uiteraard wel via de cashbacks van de crypto exchanges. Wat dat betreft leven wij nu het leven dat wij willen leven en werken wij er naar toe dat we niet tot onze pensioenleeftijd door hoeven te werken. Om ons heen zijn anderen daar nauwelijks mee bezig, men gaat steeds maar groter en groter wonen, de maandelijkse lasten verhogen, etc. en uiteindelijk werkt men fulltime ipv lekker minder te kunnen gaan werken. Wat dat betreft geeft crypto wel mooie mogelijkheden die de generaties voor ons niet hadden. Maar het maximaal benutten ervan is niet voor iedereen even gemakkelijk, veel mensen blijven bij de oude en aangeleerde gewoontes, ipv. naar de nieuwe mogelijkheden te kijken. Daar valt nog een en ander te winnen.
Amen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

@Taro Het is pertinent belangrijk dat je ook nu geniet van het leven en niet wacht tot je gaat rentenieren. Ik heb helaas te veel voorbeelden om mij heen gezien (zelf een vriend verloren op 24 jarige leeftijd, hij zelf was 26), waardoor ik me daar heel bewust van geworden ben.

Al moet ik zeggen dat ik voorheen jaarlijks 100% van mijn spaargeld aan vakanties uitgaf omdat ik dacht moet het nu doen want weet niet wat de toekomst brengt. Maar mijn vrouw heeft er voor gezorgd dat ik wat meer ben gaan middelen, er is een koopwoning gekomen, ben aan het investeren voor de toekomst (willen ook huis kopen in buitenland als investering, grond wordt duurder ook ok zo de huizenprijzen daar). En zo dus ook een goede basis hebben voor een toekomst plan voor mijn gezien.

Naast het aandelen plan via mijn werkgever en een pensioenfonds waar ik nul garanties bij heb (want fiscus, politiek, recht op AOW bij X leeftijd, etc) nu dus ook door collega's in crypto gestapt, maar moet zeggen dat zonder de tweakers hier ik alles in shitscoins had gestopt en dat vrouwlief al heel snel had gezegd, kappen nou! :P

Maar goed, zit nu heel erg te dubben om mijn CDC kaart te gaan upgraden naar Jade als investering, maar aan de andere kant voelt het ook heel erg als een gok :')

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mooi jongs, en wordt er ook nog een beetje geneukt?

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
StevenzeN schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 23:51:
Mooi jongs, en wordt er ook nog een beetje geneukt?
Jazeker!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot_1XnDGfQ_u2nOoI4BZl2M0QoE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RzuxXLil2ZCFptuQCrno1nQy.png?f=fotoalbum_large

Edit: Iets met de metaverse enzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 06-02-2022 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
[...]

Hier hebben we de grote bups op 1 hoop gegooid met enige uitzondering een budget die je zonder na te denken mag uitgeven / investeren. Dit ondanks dat hoewel we beide gierig zijn een andere visie op geld hebben.

Mijn vrouw is een fiat-maximalist, komt uit een arme familie, en gooit het liefst haar hele maandsalaris op de spaarrekening. Zo vond ze zaken zoals een inductie kookplaat, zonnepanelen en HR+++ glas initieel verspilling van geld, en ook crypto is ze geen fan van. Dat het geld op de rekening verdampt wil ze niets van weten.

Meestal is het knopen doorhakken, en achteraf horen dat ik toch gelijk had.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooody schreef op zondag 6 februari 2022 @ 00:13:
[...]

Klopt. Zullen we het over de huizenmarkt hebben???
Ja, huizen, graag!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBnNEQD74Bw0As8YT0ASF97SG-c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Am7H3apTYzJf7osIm0OF8ara.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Coldcat

HODL

Ik heb met mijn stomme kop weer wat doms gedaan waardoor ik bij de Nexo support moest zijn.

Anyway, update van de Nexo kaart: "The card has started shipping to some clients, but we are doing everything in waves. For now we are focusing on Europe and the EU economic area. People will get notified when the card is available for them"

Met een niet-optimistische kijk is dat hetzelfde als voorheen. Met een optimistische kijk worden de eerste kaarten verzonden! Moon binnenkort!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:Het was gezellig, maar aub weer ontopic. Wij begrijpen allemaal wel waarom :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ch3ORoTjjG0PjRFa9ig3Cn4uqbo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zAOoKNJPTW5ZNYrjGOkaMYFz.gif?f=user_large

En doorrrrrr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 6 februari 2022 @ 00:47:
Het is een grappig onderwerp, maar het gaat natuurlijk eindeloos herhaald worden :P
Taro pakt de bezem al, ik ga er sowieso niet over beginnen na vanavond.

None of our business en ieder zijn eigen d:)b

Trusten!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 11:34
Vind het een mooi gegeven mijn vriendin ( 2 kinderen samen) vond crypto ook niks en vooral de stress etc die erbij komt kijken.

Maar toen ik de klapper had gemaakt die we als target hadden met crypto stond mevrouw wel klaar met wensen voor ons nieuwe huis en een auto😂😂

Heerlijk hoe dat werkt…

Ben benieuwd waar btc deze week heen gaat. Ben nogal voorzichtig sinds ik weer fiat erin gestopt maar sta bijna quitte en kijk het vooral long term.

Geld wat ik kan missen en anders had ik het wel naar het holland casino gebracht🤑

[ Voor 6% gewijzigd door JustC op 06-02-2022 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

JustC schreef op zondag 6 februari 2022 @ 02:31:
vriendin

Maar toen ik die echt de klapper had gemaakt met crypto stond mevrouw wel klaar met wensen voor ons nieuwe huis en een auto😂😂
Diversify, net als je portfolio. Gewoon een paar er bij, wellicht zit er 1 tussen die wel goed met crypto overweg kan :+

Mijn vrouw roept alleen: "hey 3 maanden terug had je veel meer $."
Tja, volatiel wereldje. Wel weer meer Satoshi :>

edit: weet je wie er ook wel van een groene paal houd? :+
https://www.cnbc.com/2022...king-1point3-million.html

[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 06-02-2022 08:18 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasje538
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:48
keanu_ schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:49:
COTI staking live. Wat weggezet voor 120D, APY nu 64% (1x multiplier = geen liquidation risk)
Ruim 80miljoen al in de treasury na amper een dag
220 miljoen inmiddels gelocked. Mijn APY voor 1x 120 dagen is na een week op 51.6% niet verkeerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:46

YES

Moderator General Chat
Het was weer gezellig gisteren zie ik :D

Bull-flag op de 1h? Trendlijnen worden wel een aantal keer doorbroken maar de candles zijn er binnen gesloten. Dus niet helemaal geldig maar boeiend, ik wil gewoon lekker bullish doen. Eind van het weekend nog even een extra pumpje, ik ben voor d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wgJJkzN_WBt7Z99B3iZ_6nJqTsU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ttcWNlMZBOd2PQZVMVpAAxxC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:03
Gisteren een spontaan feestje met wat vrienden en aanhang. Toen kwam crypto ook ter sprake.
Hierdoor ook het gesprek over crypto winsten en de belastingdienst. Hoe zit dit nu ?
Stel je investeert €30K en maakt een klapper.
Waar betaal je dan belasting over ? Over de winst ? Of alleen over het gedeelte boven jou persoonlijke vrijgestelde vermogensgrens ?
En hoeveel belasting betaal je hierover ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heerlijke meme. _O-

Toch zie ik zelf ook elke maand mijn AH koopzegels oplopen en zolang die niet op te nemen zijn digitaal, blijf ik daar vanaf. Inmiddels is dat ongeveer een halve BIFI en zodra dat wel digitaal op te nemen is (waarschijnlijk Q2 2022) gaat dat crypto in. Die 6% is een stuk relaxter dan op de bank en je merkt er helemaal niets van in je maandelijkse uitgaven, ook niet met de nieuwe "premium" optie aan. En er blijft genoeg over om in crypto te duwen en alles te kunnen doen wat ik wil doen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
WiLLoW_TieN schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:22:
Gisteren een spontaan feestje met wat vrienden en aanhang. Toen kwam crypto ook ter sprake.
Hierdoor ook het gesprek over crypto winsten en de belastingdienst. Hoe zit dit nu ?
Waar betaal je dan belasting over ? Over de winst ? Of alleen over het gedeelte boven jou persoonlijke vrijgestelde vermogensgrens ?
Dit komt hier bijna wekelijks wel langs, zie ook de zoekfunctie en het volgens mij speciaal ervoor bedoelde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Als je in Nederland woont (en hier belastingplichtig bent) dan betaal je vermogensbelasting over je totale vermogen boven een bepaalde grens. Of het nu winst in crypto, fiat oid is dat maakt niet uit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deze mag na weken eindelijk de prullenbak in, erg blij mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDliEK107fhXI79lmq2_EoyLko4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kvq6KQ4vp8CSl4eFTiOz84iM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ngangatar schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:53:
Deze mag na weken eindelijk de prullenbak in, erg blij mee.

[Afbeelding]
Nog niet definitief afscheid nemen, mogelijk komt er nog wel een bounce op de lijn vanaf de bovenkant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Richh schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:03:
[...]

Nog niet definitief afscheid nemen, mogelijk komt er nog wel een bounce op de lijn vanaf de bovenkant :)
Dan maak ik een nieuwe :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
Wat is er niet duidelijk aan de informatie die de belastingdienst verschaft? Zoals onder andere

https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10 14:34

MicroWhale

The problem is choice

Stel je doet je eigen belastingaangifte.

Even hypothetisch hè, want uit bovenstaande lijkt het alsof je het of door iemand anders laat doen of gewoon doorklikt op wat werkt totdat je bij 'opsturen' bent.

Wat lees je dan in de sectie bij het aangeven van je eigen vermogen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Dat elke keer die vraag terugkomt blijft mij verbazen.
Het is zo simpel als wat, crypto is onderdeel van je vermogen. Peildatum 1 januari.
Al het vermogen (aandelen, spaargeld, huis indien box 3, cash etc.) wordt bij elkaar opgeteld. Indien boven de drempel betaal je daar belasting over. Echt, zo moeilijk is het toch niet? :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:31
Als je die vraag moet stellen, dan weet je één ding zeker: die persoon zit niet in de slappe was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
GioStyle schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:51:
Als je die vraag moet stellen, dan weet je één ding zeker: die persoon zit niet in de slappe was. :D
hahahahha idd

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

GioStyle schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:51:
Mischien dat hij, net zoals jij ooit was en deze week zelf eerder postte, te jong is om "serieuze knaken" te hebben, zoals jij het noemde.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 06-02-2022 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Mischien dat hij, net zoals jij ooit was en deze week zelf eerder postte, te jong is om "serieuze knaken" te hebben, zoals jij het noemde.
Of hij heeft zo onnoemelijk veel geld en bezittingen dat een eventuele naheffing hem compleet aan zijn reet kan roesten, maar baalde hij er gewoon van dat hij niet kon vertellen hoe het zit op dat feestje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ngangatar schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:03:
[...]

Als dat zo zou zijn, dat betekent dat diegene in een digitale tijdperk is geboren waar alle benodigde informatie in één oogwenk op te zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

GioStyle schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Als dat zo zou zijn, dat betekent dat diegene in een digitale tijdperk is geboren waar alle benodigde informatie in één oogwenk op te zoeken is.
Wat een dooddoener..... Is that all you got? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ohja, ik mag niet meer offtopic gaan.

The Sandbox. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:36

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het marktje heeft net als ik een kater zo te zien. Tergend traag kabbelt het heen en weer. Lekker man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:11:
Het marktje heeft net als ik een kater zo te zien. Tergend traag kabbelt het heen en weer. Lekker man
Accummulatie voor de volgende DUMP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 6 februari 2022 @ 12:56:
[...]

Accummulatie voor de volgende DPUMP :+
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Een vette bart zou me toch niet verbazen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
rangatang schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:06:
[...]

Een vette bart zou me toch niet verbazen..
Mij ergens ook niet maar ik hoop het gewoon niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Eerst maar es kijken of de weekly close, aanstaande nacht, nog wat vuurwerk brengt. :z

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
weelky close is toch 69k, dat weten we allemaal 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:13:
Precies!

Alleen welke week :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Originally means "fixed that for you." It also works as a double meaning for "fuck this fuck you." 

Welke van de 2 bedoelde je :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Originally means "fixed that for you." It also works as a double meaning for "fuck this fuck you." 

Welke van de 2 bedoelde je :+
Fuck that for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
YES schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:10:
[...]

Mij ergens ook niet maar ik hoop het gewoon niet :+
price chart en depth chart zien er gewoon goed uit. Funding bybit negatief. Ik acht kans op volgende leg up stuk groter dan down. Wel is er uiteraard kans dat morgen om 15.30 de boel weer in elkaar dondert doordat wallstreet weer een in paniek schiet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Precies!

Alleen welke week :?
vraag het aan je partner 😏

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:43
In de periode mei - juli gingen we ook naar 41k om vervolgens weer naar de lower 30k af te zakken. Maar dit keer is het anders!😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 09:48

WhySoSerious

Be the change.

Confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
GALA met het meeste volume op Binance.(USDT-pair).
Ik snap dat de Lira daalt en Turken een uitvlucht zoeken maar om dan in een voetbalclub coin te gaan zonder enige utility.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:55:
[...]

vraag het aan je partner 😏
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:53:
GALA met het meeste volume op Binance.(USDT-pair).
Ik snap dat de Lira daalt en Turken een uitvlucht zoeken maar om dan in een voetbalclub coin te gaan zonder enige utility.
Uhhh... Gala is de munteenheid van de gaming-metaverse Gala Games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
souljah1h schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:06:
[...]

Uhhh... Gala is de munteenheid van de gaming-metaverse Gala Games.
Oh nvm :+
Ik dacht van de voetbalclub Galatasaray net zoals het PSG muntje en de andere meuk.

Is GALA dus net zoiets als MANA? Met zo'n vreemde virtuele wereld waar je virtueel land koopt voor miljoenen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:08:
[...]

Ik dacht van de voetbalclub Galatasaray net zoals het PSG muntje en de andere meuk.

Is GALA dus net zoiets als MANA? Met zo'n vreemde virtuele wereld waar je virtueel land koopt voor miljoenen?
Ja virtueel is raar!

Wie steekt er nou geld in een virtuele coin :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Skrunsies schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:09:
[...]

Ja virtueel is raar!

Wie steekt er nou geld in een virtuele coin :X
Ik moet met die metaverse wereldjes altijd denken aan Habbo Hotel, dat speelde ik vroeger ook altijd toen ik jonger was. Had je ook een poppetje en kon je je eigen kamers decoreren maar moest je wel met echt geld virtuele credits kopen.

Zo'n metaverse is toch helemaal niet nieuw eigenlijk :P
Behalve dat er nu bizar veel geld in rondgepompt wordt. Dat is net als de NFT-wereld een enorme bubbel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Ik moet met die metaverse wereldjes altijd denken aan Habbo Hotel, dat speelde ik vroeger ook altijd toen ik jonger was. Had je ook een poppetje en kon je je eigen kamers decoreren maar moest je wel met echt geld virtuele credits kopen.

Behalve dat er nu bizar veel geld in rondgepompt wordt. Dat is net als de NFT-wereld een enorme bubbel denk ik.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:53
Soms vraag ik mij af waar je "ze" vandaan haalt (oa de 'naked background')

_O-

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:22
Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:08:
[...]

Gewoon goei'n handel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 6 februari 2022 @ 00:19:
Ik heb met mijn stomme kop weer wat doms gedaan waardoor ik bij de Nexo support moest zijn.

Anyway, update van de Nexo kaart: "The card has started shipping to some clients, but we are doing everything in waves. For now we are focusing on Europe and the EU economic area. People will get notified when the card is available for them"

Met een niet-optimistische kijk is dat hetzelfde als voorheen. Met een optimistische kijk worden de eerste kaarten verzonden! Moon binnenkort!
Die nexo kaarten zijn echt science fiction imho 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
[...]

Second Life > Metaverse > Habbo Hotel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Metaverse en NFT gaan hand in hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin uitbraakje incoming?

Edit: Boem *O* *O*

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 06-02-2022 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
WEYO MOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10 14:50

jesperber

(y)

Nice! Doorbroken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Taro schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:31:
Bitcoin uitbraakje incoming?

Edit: Boem *O* *O*
Acces denied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Laatst online: 21:03
short squeeze XD straks gewoon 21k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin gaat het nog wel een keer proberen, de 1W MA7 is nog niet aangetikt op 42.7k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ek-uSEwE0nuFs-3frKyQe-XlKl4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbhaw6DeraGJQRQ4g9vgW7Fd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/e4/e4e66bc437fb19844ca10d26f09dbe951a27b8e1da93b6054bb1f87a8ff06a62.jpg

Even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mooi'n fake out ff wat shorts eruit gepleurd. Lekker man.
Denk dat we straks de longs nog ff eruit gooien met een dalingkje naar laag 41K/eind 40K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
De zondag dip incoming :-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Die heb ik ook altijd, wetende dat maandag nabij is en je weer om 7 uur op het werk moet verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Taro schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:35:
Bitcoin gaat het nog wel een keer proberen, de 1W MA7 is nog niet aangetikt op 42.7k:
[Afbeelding]
En wat als we door de 1W MA7 rammen (vandaag of een andere dag), waar ligt dan de volgende horde?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BurnerT
Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:38:
[...]

Die heb ik ook altijd, wetende dat maandag nabij is en je weer om 7 uur op het werk moet verschijnen.
Dat probleem heb ik inmiddels opgelost. Ik werk niet meer op de maandagen :) :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:39:
[...]

En wat als we door de 1W MA7 rammen (vandaag of een andere dag), waar ligt dan de volgende horde?
69K maat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC100K2021 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:39:
[...]

Dat zijn er in dit gebied nogal wat, o.a. op 46k, 48k & 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Waar is die Hopium Snuif te koop?
Zulk sterk spul is altijd interessant namelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Kan Binance niet even een storing op de verkoopknop creeëren ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:43:
Kan Binance niet even een storing op de koopknop creeëren ofzo?
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Is dat kort voor: F***, ik heb de dipper-de-dip gemist?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ETH ziet er trouwens echt matig uit man. ETH/BTC volledig rejected en onder weerstand gepleurd. Je zou 'm toch graag boven deze zone willen zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e6wQAzf.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tominatie schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:48:
ETH ziet er trouwens echt matig uit man. ETH/BTC volledig rejected en onder weerstand gepleurd. Je zou 'm toch graag boven deze zone willen zien.

[Afbeelding]
Korte termijn niet best, op de lange termijn verwacht ik gewoon dat hij btc blijft outperformen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D_Jeff schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:47:
[...]

Is dat kort voor: F***, ik heb de dipper-de-dip gemist?

:+
Nickname change, oude was Pingo76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 6 februari 2022 @ 15:50:
[...]

Korte termijn niet best, op de lange termijn verwacht ik gewoon dat hij btc blijft outperformen eigenlijk.
Dat ligt voor mij echt helemaal aan de implementatie van ETH 2.0. ETH zijn toekomst is voor mij echt zo onzeker als wat, maar daarom ook wel interessant. Voor mij nu zeker geen long-term hold maar kijk nu puur naar de korte termijn inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BIFI lijkt er ook klaar mee. Alles ingewisseld. Nu weer vanaf nul alle yield in BIFI omzetten.
Pagina: 1 ... 79 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!