Dus kopen bij Crypto en verkopen BinanceSkrunsies schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:19:
[...]
Omdat crypto.com het in euro’s aangeeft. Hierbij een voorbeeld in euro’s.
Binance:
[Afbeelding]
Crypto.com:
[Afbeelding]
Crypto.com gaf altijd hogere waardes aan in het verleden.
Zzzzz bitcoin doe eens wat. Dat geklooi tussen de 41.4k en 41.5k ben ik wel zat inmiddelsinmiddels.
viel mij ook op bij crypto.comSkrunsies schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:19:
[...]
Omdat crypto.com het in euro’s aangeeft. Hierbij een voorbeeld in euro’s.
Binance:
[Afbeelding]
Crypto.com:
[Afbeelding]
Crypto.com gaf altijd hogere waardes aan in het verleden.
Daarom koop ik mijn Bitcoin voortaan bij Kraken en verstuur ik het daarnaar naar crypto.com voor het staken
kopen via cdc app kost meer ook al zeggen ze dat het gratis is...
nothing stops this train
Ik heb net wat bifi worstjes overgemaakt naar AQRU via SEPA, stond binnen 1 minuut in m'n wallet en 1 minuut later had ik het omgezet naar USDC. Totale kosten 9 euro. Scheelt misschien dat het een overschrijving naar een Europese bank was. Rabobank vond de transactie wel 'verdacht'Wom schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 10:45:
Heb er altijd wat spijt van als ik in het weekend via SEPA overboekingen doe, want dan duurt het altijd veel langer. In dit geval is het naar Nexo, maar het blijft toch wat ouderwets aanvoelen als je zo lang moet wachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Spollie op 05-02-2022 15:00 ]
$0,0001Spollie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Ik heb net een aardig bedrag overgemaakt naar AQRU via SEPA, stond binnen 1 minuut in m'n wallet en 1 minuut later had ik het omgezet naar USDC. Totale kosten 9 euro (op een bedrag van 5 cijfers). Scheelt misschien dat het een overschrijving naar een Europese bank was. Rabobank vond de transactie wel 'verdacht'
UberLurker Departement #GG.
Toch zonde van die 9 euro dan inderdaad. Snap niet dat mensen dit doen.....
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nee, inderdaad. Vandaar ook mijn vraagteken.Ngangatar schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:13:
[...]
Ach nou ja. Iedereen moet het lekker zelf weten!
( Snap ook niet waarom hij er geen “no financial advice” bij zet )
UberLurker Departement #GG.
Hè, nog een AQRU ganger. Ik heb er ook een klein bedrag heb staan omdat ik er tot nu toe nog niet zoveel over kon vindenSpollie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Ik heb net een aardig bedrag overgemaakt naar AQRU via SEPA, stond binnen 1 minuut in m'n wallet en 1 minuut later had ik het omgezet naar USDC. Totale kosten 9 euro (op een bedrag van 5 cijfers). Scheelt misschien dat het een overschrijving naar een Europese bank was. Rabobank vond de transactie wel 'verdacht'
[ Voor 3% gewijzigd door sjorremans op 05-02-2022 14:30 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hangt er vanaf hoeveel geld je kwijt denkt te zijn aan wachten tot maandag.Ngangatar schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:13:
[...]
Omdat het hier geen Amerika is. Iedereen mag gewoon zeggen wat hij wil over wat hij met z'n geld doet.Skrunsies schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:16:
[...]
( Snap ook niet waarom hij er geen “no financial advice” bij zet )
9 euro is gewoon de fee/wisselkoers voor het omzetten van Euro's naar USDC. De SEPA is gratis.Ngangatar schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:13:
[...]
Ik zal in het vervolg maar geen indicatie van het bedrag meer geven, al die zure reacties hier
Werkt tot nu toe prima, vanmorgen geregistreerd en half uur later was de KYC afgerond. Geen gezeik met platform-specifieke coins zoals bij Nexo en Crypto.com. Wel een heel beperkt aanbod qua coins maar ik ga het puur gebruiken om te sparen en dan is dat geen probleem.sjorremans schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:30:
[...]
Hè, nog een AQRU ganger. Ik heb er ook een klein bedrag heb staan omdat ik er tot nu toe nog niet zoveel over kon vindenmeer om het platform uit te proberen.
Je mist 2 x het geintje GlennGlenn Hoddle schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:31:
[...]
Hangt er vanaf hoeveel geld je kwijt denkt te zijn aan wachten tot maandag.
Als een geintje al zuur is, dan vraag ik me af hoe je het vind wanneer iemand echt een opmerking maakt. Ik reageerde op de 0,00001 van Skruns, wat ik wel geinig gevonden vond.Spollie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:35:
[...]
9 euro is gewoon de fee/wisselkoers voor het omzetten van Euro's naar USDC. De SEPA is gratis.
Ik zal in het vervolg maar geen indicatie van het bedrag meer geven, al die zure reacties hier
Qua bedragen, is het hier inderdaad een ongeschreven wet om geen bedragen te delen.
Fijn weekend, hopelijk doen je tenen niet al te zeer.
Krijg je nogsteeds 7,5% op Kraken?resusaapje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:55:
[...]
14,8% op jaarbasis. Niet slecht. Maar dan moet je weer een goeie validator zoeken. Op basis waarvan? Gedoe...
Deze iig niet: validator genaamd Kraken, met 100% commissie
Dat is minder dan de inflatie van ATOM: ~10-12%
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Oh, ja, sorry, dat had ik echt niet zo opgevat, in elk geval dat eerste niet. Genoeg Nederlanders die echt zo gierig zijn.
Kraken is inderdaad 7,5% op ATOM.Mooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:56:
[...]
Krijg je nogsteeds 7,5% op Kraken?
Vergelijk het met reizen: Als je 10K (EUR/USD) of meer bij je hebt en je wordt eruit gepikt voor controle, mag je ook wat uitleggenSpollie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Verder ben ik het eens met @Ngangatar : We gebruiken synoniemen voor de hoeveelheden:
Kratje bier inleg, flufje, Slux's Flufje, Fluf, Slux's Fluf, big bang, enz
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
De enige reden dat ik in dit topic zit is omdat ik hoop dat ik die hier niet tegenkom.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:56:
[...]
Oh, ja, sorry, dat had ik echt niet zo opgevat, in elk geval dat eerste niet. Genoeg Nederlanders die echt zo gierig zijn.
@Spollie Het staat zelfs als 3e punt in de topicstart: Noem hier geen bedragen. Het gaat niet om jaloers zijn, maar je vindt het fijn om de hoogte te benoemen, mensen die het op je gemunt (Ngangatar schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:53:
[...]
Qua bedragen, is het hier inderdaad een ongeschreven wet om geen bedragen te delen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zie net dat de Nexo kaart eindelijk te bestellen is. Of loop ik weer hopeloos achter de geiten aan? 
https://nexo.io/nexo-card
Kaart is gratis en levert 2% cashback in Nexo-token op alle uitgaven.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 05-02-2022 15:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
En down gelijk weer. Zo nog een poging wagen.Bubba 2.0 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:56:
op naar de 42K
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sH9isQWUuPRC4ocITHBZFygy.gif?f=user_large)
Volgens mij is dit al meer dan een jaar zoMooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:54:
Zie net dat de Nexo kaart eindelijk te bestellen is. Of loop ik weer hopeloos achter de geiten aan?
Volgens klantenservice zijn ze aan expirimenteren.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik sta al bijna een jaar rond plek 300.000 op de wachtlijst. Zou niet weten waar ik referrals vandaan moet halen (vrienden/familie doe ik niet) dus dat zal ook wel niet snel veranderenMooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 15:54:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik stond ook rond die plek, nooit een referral gebruikt. Zegt dus weinig.Wiley99 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:04:
[...]
Ik sta al bijna een jaar rond plek 300.000 op de wachtlijst. Zou niet weten waar ik referrals vandaan moet halen (vrienden/familie doe ik niet) dus dat zal ook wel niet snel veranderen
Zo, dat was wel even spannend. Voor jullie gesneden koek, voor mij de 1e x. Op Bitvavo Matic omgezet naar XRP en naar Binance gestuurd, daar weer geconverteerd naar Matic en voor 30 dgn op Nance in staking.
Zweet in de bilnaad, maar toch weer een stap verder, en uiteraard met dank aan jullie om dit op een goedkope manier aan te pakken.
Zweet in de bilnaad, maar toch weer een stap verder, en uiteraard met dank aan jullie om dit op een goedkope manier aan te pakken.
Ik zou het echt heel ziek vinden als we direct door de 42K gaan, kan ik mij bijna niet voorstellen. Wat een weerstand is dit level waar we zitten.

Grats, dit is inderdaad altijd ff oppassen, controleren en ook al weet je zeker dat je het goed hebt gedaan, het blijft eng tot het weer in je wallet staat.Bubba 2.0 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:20:
Zo, dat was wel even spannend. Voor jullie gesneden koek, voor mij de 1e x. Op Bitvavo Matic omgezet naar XRP en naar Binance gestuurd, daar weer geconverteerd naar Matic en voor 30 dgn op Nance in staking.
Mooie actie en zeker een goed vervolg in crypto. Van Bvv Naar Nance of welke exchange dan ook.
Stake ze!
als je het vaak genoeg doet wordt het de gewoonste zaak vd wereld 🤗Bubba 2.0 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:20:
zo heb ik mijn Binance voor 80% leeg getrokken en dit verdeeld naar andere plekken.
was vooral blij dat cdc bijvoorbeeld bep20 tokens accepteerd en Binance is hier ook grote voorstander van..... MetaMask ook bijvoorbeeld.
Ik probeer langzamerhand steeds minder Binance te gebruiken, daar staat nog maar zeer weinig Bitcoin op, voornamelijk alleen nog maar BNB en ADA. +gebruik het als pinpas, maar ga langzamerhand richting cdc, maar dat duurt nog ff.
BNB HODL ik door, voor launchpools en launchpads.
en verwacht eigenlijk ook wel dat Binance met iets nieuws gaat komen om zo hun BNB met nieuwe features te komen.
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 05-02-2022 16:45 ]
nothing stops this train
Wat is precies het voordeel van omzetten naar XRP? Lagere fees o.i.d.?Bubba 2.0 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:20:
Lagere fees inderdaad, kan flink besparen.Spollie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:35:
[...]
Wat is precies het voordeel van omzetten naar XRP? Lagere fees o.i.d.?
ik hoop eigenlijk dat we er 2 weken of langer over doen, betekend namelijk dan ook dat het een nieuwe goede support wordt als we erdoorheen brekenTominatie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:22:
Ik zou het echt heel ziek vinden als we direct door de 42K gaan, kan ik mij bijna niet voorstellen. Wat een weerstand is dit level waar we zitten.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Bij crypto heb je maar beperkt support levels. 2 weken zegt niks. Voor echt support denk ik aan maanden accumulatie tussen een range. Dat was tussen zomer 2019 en 2020.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:43:
[...]
ik hoop eigenlijk dat we er 2 weken of langer over doen, betekend namelijk dan ook dat het een nieuwe goede support wordt als we erdoorheen breken
klopt Matic Bitvavo gaat via ETH netwerk, kost je snel een paar tientjesNgangatar schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:40:
[...]
Lagere fees inderdaad, kan flink besparen.
Geen idee. Dit is een validator genaamd Kraken op de cosmos-hub. Of dat dé Kraken is? Enniewee, ze claimen al je opbrengsten, dus dat wordt 'm niet.Mooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:56:
[...]
Krijg je nogsteeds 7,5% op Kraken?
Nu een validator genaamd SG-1 (yes!) gekozen en die levert 13,45%. Zit maar een flufje in; eens kijken wat het in een maand tijd doet...
Zie ook https://www.stakingrewards.com/calculator/cosmos/
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit “dumpje”Deman23 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:07:
Zonde dat dit gebeurt..
Jeetje, dat uit eten met de winst van gisteren wordt dus gewoon McDonalds.
Ik heb onderlaatst gebruik gemaakt van TRON, het was in 5 minuten van Bitvavo naar Binance. Dat is snel zat voor mij, maar nu vroeg ik me af wat de voordelen van XRP/Ripple zijn in tegenstelling tot TRON.Spollie schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:35:
[...]
Wat is precies het voordeel van omzetten naar XRP? Lagere fees o.i.d.?
Iemand enig idee?
Suggesties zijn altijd welkom overigens

EDIT: verkeerde bericht gequote
[ Voor 14% gewijzigd door TheSupraLife op 05-02-2022 18:27 ]
laatst nog eens langs de drive gegaan, ik schrok van die prijzen! goedkoop echt niet, kwaliteit/prijs verhouding ver te zoeken!TheBrut3 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:15:
Jeetje, dat uit eten met de winst van gisteren wordt dus gewoon McDonalds.
en ze hebben geen Twister friet, wat vaak in de bonus is in de burgerking app 👍
bij kfc kost
cappochino €1.50
BK €2.00
macdonalds €2.50
nothing stops this train
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf de laatste keer niet kan herinneren dat ik bij de McD ben geweest. BK zou ook mijn voorkeur hebben, maar die zit hier volgens mij niet in de buurt. Twister Fries heb ik hier gewoon in de vriezer zitten, dus die kan ik gewoon in de airfryer mikkenKol Nedra schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:30:
laatst nog eens langs de drive gegaan, ik schrok van die prijzen! goedkoop echt niet, kwaliteit/prijs verhouding ver te zoeken!
bij kfc kost cappochino €1.50
macdonals €2.50
Herkenbaar. De Mac is echt duur geworden. McFlurru gaat naar de 3 euro. Een mckroket was vroeger goedkoper als.een broodje kroket. Nu is die ook al 2,50 ofzo.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:30:
[...]
laatst nog eens langs de drive gegaan, ik schrok van die prijzen! goedkoop echt niet, kwaliteit/prijs verhouding ver te zoeken!
bij kfc kost cappochino €1.50
macdonals €2.50
Enige betaalbare is de Chili chicken. Maar voor de prijs van de Mac kun je ook iets lekkers bestellen en laten bezorgen....
KFC is tegenwoordig hier favoriet. Stuk minder druk ook. Echt lekkere verse kip. Alleen zit er hier nauwelijks KFC... Wat misschien maar goed is ook.
We gaan het weer over patat hebben?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Twister patat klinkt echt niet
Het is Twister Friet!
nothing stops this train
Zojuist EUR & BTC naar Nexo overgemaakt, maar de BTC vanaf Binance doet er minimaal 2 uur over om aan te komen. Nu schat Binance 19:47 in als estimated withdraw time... Voorheen was dat binnen 10 minuten gepiept... Zijn ze aan het besparen op de fees? Ik kan dit echt niet waarderen.
Zou de KFC / BK dezelfde prijzen hanteren als de afgelopen jaren? Alles wordt knijterduur op het moment. Je mag blij zijn als je 2 a 3% loonsverhoging per jaar krijg maar je koopkracht daalt gewoon onderuit.Waah schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:42:
[...]
Herkenbaar. De Mac is echt duur geworden. McFlurru gaat naar de 3 euro. Een mckroket was vroeger goedkoper als.een broodje kroket. Nu is die ook al 2,50 ofzo.
Enige betaalbare is de Chili chicken. Maar voor de prijs van de Mac kun je ook iets lekkers bestellen en laten bezorgen....
KFC is tegenwoordig hier favoriet. Stuk minder druk ook. Echt lekkere verse kip. Alleen zit er hier nauwelijks KFC... Wat misschien maar goed is ook.
En daarom zitten we ook in crypto
Nee over onze werkplek als we rekt gaan
Wie geen BiFi heeft, kom bij KFC!
Wel BiFi? Extra rekt bij de Mac graag
Het is in ieder geval offtopic.
Klopt, maar op een positief bedoelde manier om het weer de juiste kant op te sturen. De volgende keer sla ik die stap over, want het werkt blijkbaar niet.
MOOOOOOOOonn1n1n1n!!!

Gebruikt iemand de Nexo app? Als ik d'r op wil inloggen en ik druk op 'Login' dan trilt hij een beetje, maar doet vervolgens helemaal niks. Haha.
Wist niet eens dat ze een App hebben, gebruik actief/altijd de website.Valandin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:52:
Gebruikt iemand de Nexo app? Als ik d'r op wil inloggen en ik druk op 'Login' dan trilt hij een beetje, maar doet vervolgens helemaal niks. Haha.
Werkt pirma hier.... misschien even checken of er een update klaarstaat in de app store, zijn er diverse geweest de laatste tijd...Valandin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:52:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Snap ik. Wel vreemd dat je fees niet handmatig kan instellen voor transfers vanaf Binance eigenlijk.Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:47:
Zojuist EUR & BTC naar Nexo overgemaakt, maar de BTC vanaf Binance doet er minimaal 2 uur over om aan te komen. Nu schat Binance 19:47 in als estimated withdraw time... Voorheen was dat binnen 10 minuten gepiept... Zijn ze aan het besparen op de fees? Ik kan dit echt niet waarderen.
Overigens moet Binance wel beter staking rewards gaan aanbieden, heb het idee dat er heel veel geld vloeit naar andere exchanges met betere APY's of heb ik het mis?
Ja dat is ook de reden dat ik mijn BTC en ETH dat op Binance stond verplaatst hebPHPResource schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:55:
[...]
Snap ik. Wel vreemd dat je fees niet handmatig kan instellen voor transfers vanaf Binance eigenlijk.
Overigens moet Binance wel beter staking rewards gaan aanbieden, heb het idee dat er heel veel geld vloeit naar andere exchanges met betere APY's of heb ik het mis?
nothing stops this train
Wat is ook alweer de APY van BTC op nexo in staking?Kol Nedra schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:59:
[...]
Ja dat is ook de reden dat ik mijn BTC en ETH dat op Binance stond verplaatst heb
Hangt van een heleboel zaken af (earn in kind of niet, loyalty level, fixed termijn of niet).Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:01:
[...]
Wat is ook alweer de APY van BTC op nexo in staking?
Polymath een goed investering op de lange termijn?
Zie dat ze jaarlijks x10 hebben gedaan en ze blijven zich ontwikkelen.
Zie dat ze jaarlijks x10 hebben gedaan en ze blijven zich ontwikkelen.
Oh dus je kan hem letterlijk bestellen nu, dat begreep ik zo niet. Nice... Hoe lang was je op de lijst, denk je?Mooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 16:11:
[...]
Ik stond ook rond die plek, nooit een referral gebruikt. Zegt dus weinig.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zo dat was even een dump en pump actie en we zijn weer boven 41,5k
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ja had wat gedoe op de site, wou even kijken of ik het zo kon omzeilen. App werkt nog steeds niet maar via website gelukkig alsnog gelukt..Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:53:
[...]
Wist niet eens dat ze een App hebben, gebruik actief/altijd de website.
Hier 8% op BTC en 12% op NEXO en EURx.Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:01:
[...]
Wat is ook alweer de APY van BTC op nexo in staking?
Wat is dat Binance toch altijd aan het kloten met hun verificatie en die app van ze. Die app is echt een drama zodra je een keer wat betere 2FA mogelijkheden dan telefoon instelt. Yubikeys worden helemaal niet ondersteund, TOTP codes zijn ook een drama. Eerder al moeten besluiten om mijn online aankopen met de Curve kaart te doen om om dit gedoe heen te komen, en nu moet ik zelfs die fking IOS app gaan installeren om een verificatieproces op hun website (opnieuw) te doorlopen??
Zie ik iets over het hoofd. @Taro eerder had jij contact met ze gezocht en bleek het om valse reminders te gaan bij iets soortgelijks. In november ofzo. Nu zie ik op de webpagina (via laptop) waar ik naartoe geleid wordt wel completed staan maar ook een reminder dat ik toch echt voor 7 februari dit nieuwe proces moet doorlopen. Enige manier die ik nu kan bedenken is IOS app installeren, mijn 2FA methodes uitzetten, dit hele proces doorlopen en dan 2FA weer aanzetten?
Zie ik iets over het hoofd. @Taro eerder had jij contact met ze gezocht en bleek het om valse reminders te gaan bij iets soortgelijks. In november ofzo. Nu zie ik op de webpagina (via laptop) waar ik naartoe geleid wordt wel completed staan maar ook een reminder dat ik toch echt voor 7 februari dit nieuwe proces moet doorlopen. Enige manier die ik nu kan bedenken is IOS app installeren, mijn 2FA methodes uitzetten, dit hele proces doorlopen en dan 2FA weer aanzetten?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zie dat GBPx/USDx/EURx allen dezelfe APY geven, is omwisselen naar GBP niet verstandiger omdat die in waarde uiteindelijk meer oplevert?
(geen idee van wat ik zeg of dat makkelijk te behalen is of dat er een dikke exchange fee op zit...)
@twit Even contact met ze opnemen via de chat. Hier is alles inmiddels in orde. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik alleen mijn handelspot nog op Binance heb staan. De rest staat op andere plaatsen een mooi passief inkomen te genereren.
Heb me geregistreerd op Nexo in juni 2019 zie ik.Wiley99 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 19:16:
[...]
Oh dus je kan hem letterlijk bestellen nu, dat begreep ik zo niet. Nice... Hoe lang was je op de lijst, denk je?
Maar ik ga niets met die kaart doen, die 2% is niet interessant als je al een leuke CDC-kaart hebt. Is puur om te checken of het werkt en toekomst heeft
Hangt er natuurlijk van af of je een BTC stijging of daling verwacht. BTC met 8% rente op de hoeveelheid BTC kan met een +-4% waardestijging van BTC per jaar natuurlijk al veel meer dan 12% rente vs EUR/USD/GBP opleveren.Xqlus1ve schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:13:
[...]
Zie dat GBPx/USDx/EURx allen dezelfe APY geven, is omwisselen naar GBP niet verstandiger omdat die in waarde uiteindelijk meer oplevert?
(geen idee van wat ik zeg of dat makkelijk te behalen is of dat er een dikke exchange fee op zit...)
Daarom spreid ik het ook allemaal.
Ik heb nu in staking staan voor minimaal 8%/jaar:
- EUR (12%)
- NEXO (12%)
- DAI (>8%)
- USDC (>8%)
- BTC (8%)
- TOMB (80%, was >200% enkele weken geleden)
- SUMMIT (65%)
- BIFI (24%)
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 05-02-2022 20:20 ]
Hoe kom je aan 8% op BTC op Nexo? Ik zit namelijk op 6% met de fixed periode.
8% zou ik krijgen als ik een nexo portfolio met meer dan $10mil zou hebben.
(Voor het geval dat ik ergens nog een setting moet aanflippen voor die +2%)
[ Voor 13% gewijzigd door Valandin op 05-02-2022 20:20 ]
Je geeft zelf het antwoord al..Valandin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:19:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb nu voor een maand a 7% gekozen met een speciale earn in kind optie (BTC dus, ipv 6%). Maar als je uitbetalen in NEXO kiest krijg je 8%.Valandin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:19:
[...]
Ben je ook uit BNB gestapt trouwens? Of staat die nog in de Vault om de boodschappen kaart van Mr en Mrs Taro van paar % cashback te voorzienTaro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:17:
[...]
Hangt er natuurlijk van af of je een BTC stijging of daling verwacht. BTC met 8% rente op de hoeveelheid BTC kan met een +-4% waardestijging van BTC per jaar natuurlijk al veel meer dan 12% rente vs EUR/USD/GBP opleveren.
Ik heb nu in staking staan voor minimaal 8%/jaar:SOL, DOT, etc. heb ik niet meer. Nog wel KSM in KILT zitten.
- EUR (12%)
- NEXO (12%)
- DAI (>8%)
- USDC (>8%)
- BTC (8%)
- SUMMIT (65%)
- BIFI (24%)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik heb een paar weken geleden goedkoop extra BNB ingeslagen en die tijdelijk in de vault gezet. Vanochtend die extra BNB verkocht. Heb dus nu weer het lagere aantal dat ik nodig heb voor het gewenste cashback niveau. Volgende maand de meivakantie (2 weken rondreis Italië) ervan betalentwit schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:26:
[...]
Ben je ook uit BNB gestapt trouwens? Of staat die nog in de Vault om de boodschappen kaart van Mr en Mrs Taro van paar % cashback te voorzien
Me too.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:59:
[...]
Ja dat is ook de reden dat ik mijn BTC en ETH dat op Binance stond verplaatst heb
Het is lastig, enerzijds was ik altijd van het credo 'not your keys not your coins'. Maar je laat gewoon rendement liggen als je niet staked op exchanges. Dus spreiding is hiervoor de oplossing.
App had dat wel vaker. Ik gebruik hem niet meer, maar da's meer ivm veiligheid.Valandin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:52:
het is niet uitgesloten, maar je moet nooit denken dat jouw eigen ervaring en het beter worden met crypto niet betekent dat wat jij nu als onaantrekkelijk ervaart dat voor noobs ook is. En er komen nog steeds dagelijks meer en meer noobs. (Niet als dis bedoeld, maar mensen beginnen meestal niet met zich head first ergesn in storten.)PHPResource schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:55:
[...]
Snap ik. Wel vreemd dat je fees niet handmatig kan instellen voor transfers vanaf Binance eigenlijk.
is dat Tomb single stake?Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:17:
[...]
Hangt er natuurlijk van af of je een BTC stijging of daling verwacht. BTC met 8% rente op de hoeveelheid BTC kan met een +-4% waardestijging van BTC per jaar natuurlijk al veel meer dan 12% rente vs EUR/USD/GBP opleveren.
Ik heb nu in staking staan voor minimaal 8%/jaar:SOL, DOT, etc. heb ik niet meer. Nog wel KSM in KILT zitten.
- EUR (12%)
- NEXO (12%)
- DAI (>8%)
- USDC (>8%)
- BTC (8%)
- SUMMIT (65%)
- BIFI (24%)
Ja, ik doe niet aan dual.
Snap ik op zich, maar Tomb is een een FTM-algostable, dus wat zou er mis zijn met een FTM-TOMB in dit geval?
Je weet mij iedere keer weer over te halenGlenn Hoddle schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:00:
[...]
Snap ik op zich, maar Tomb is een een FTM-algostable, dus wat zou er mis zijn met een FTM-TOMB in dit geval?
Nu in FTM-SUMMIT en FTM-TOMB.
Zou je hetzelfde doen voor BIFI?
FTM single stake op tarot finance levert ook vaak mooie apy's op. BTC en ETH staken kan daar ook tegen mooie percentages. Sowieso een top chain die FTM. En beethoven finance is ook prachtig met een mooie manier om eenvoudig je portfolio te balancenTaro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:09:
[...]
Je weet mij iedere keer weer over te halen
Ik had 80% op Summit, nu 1710% op Summit-FTM. Waarschijnlijk een enorm risico, maar ik heb er een acceptabel bedrag ingedrukt. Als het een paar maanden werkt ben ik tevreden, als het weg is dan heb ik ervan geleerd.Oepsje schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:50:
[...]
FTM single stake op tarot finance levert ook vaak mooie apy's op. BTC en ETH staken kan daar ook tegen mooie percentages. Sowieso een top chain die FTM. En beethoven finance is ook prachtig met een mooie manier om eenvoudig je portfolio te balancen
Ik zit zelf ook in die beide, en ook een beetje in pure SUMMIT (gefarmed met BIFI).Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:09:
[...]
Je weet mij iedere keer weer over te halen
Als je vraag is of ik ook in een BIFI-algoBIFIstablezou stappen is het antwoord: op zich nee, tenzij dat echt een maand of 3 stabiel blijft. Waarmee ik eigenlijk bedoel: af en toe peg verliest maar weer terugkeert.
ik zit bijvoorbeeld nu wel in Spirit-Binspirit, met 200% apy en nog eens 300% boost in Beefy. Maar dat is een gokje met 500 dollar. Met echte BIFI, nou... nee.
Waarom niet vol voor een "mooi" rendement gaan? Bijvoorbeeld je portfolio verdelen over Nexo en CDC en 6-8-12% laten trekken. Maandelijks je gains bij elkaar harken en een doel bedenken (compounden, small caps kopen, DCA in BTC). Is de markt positief of negatief, je maakt sowieso vooruitgang.Taro schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:56:
[...]
Ik had 80% op Summit, nu 1710% op Summit-FTM. Waarschijnlijk een enorm risico, maar ik heb er een acceptabel bedrag ingedrukt. Als het een paar maanden werkt ben ik tevreden, als het weg is dan heb ik ervan geleerd.
Dit was voor mijzelf een goede zet om de boel met momenten ff maandenlang los te laten. Hoeft voor jou natuurlijk niet zo te werken.
@Mooody Ik heb alles al mooi verspreid over verschillende platformen 
Heb dus recent ook extra geld van de spaarrekening verspreid. Met de inflatie van 7+% staat het anders toch maar te verdampen.
Heb dus recent ook extra geld van de spaarrekening verspreid. Met de inflatie van 7+% staat het anders toch maar te verdampen.
Ik kan niet voor Taro spreken natuurlijk maar mij is deze strategie te defensief puur. Ik heb best 20% defensief. En 80% enorm agressief. Vooral omdat als ik mensen hoor spreken over dat ze in crypto zitten om over 10 of 5 jaar met pensioen te kunnen dan denk 'lolwhat5jaar?'Mooody schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:10:
[...]
Waarom niet vol voor een "mooi" rendement gaan? Bijvoorbeeld je portfolio verdelen over Nexo en CDC en 6-8-12% laten trekken. Maandelijks je gains bij elkaar harken en een doel bedenken (compounden, small caps kopen, DCA in BTC). Is de markt positief of negatief, je maakt sowieso vooruitgang.
Dit was voor mijzelf een goede zet om de boel met momenten ff maandenlang los te laten. Hoeft voor jou natuurlijk niet zo te werken.
verspreiden is zeker een goede manier, helaas zit bij ons 80% van al onze vermogen in fiat op de bank
gelukkig dit jaar wel boven isoleren en zonnepanelen, dit gaat van onze fiat geld af.

gelukkig dit jaar wel boven isoleren en zonnepanelen, dit gaat van onze fiat geld af.
nothing stops this train
@Glenn Hoddle & @Mooody Hebben jullie een gezin met kinderen zoals ik, of kan je net als bijv. @anti elppa puur voor je eigen toekomst (samen met partner) gaan?
Dit maakt voor mij persoonlijk een groot verschil. Ik ben nu 41 en kan als ik wil een mooie jarenlange sabbatical nemen en verder prima doorleven zoals ik nu doe. Maar een aantal pubers in huis hebben maakt toch dat je andere keuzes maakt. Al vind ik het wel heel belangrijk om meer tijd met ze door te brengen dan mijn ouders bijv. met mij deden.
Dit maakt voor mij persoonlijk een groot verschil. Ik ben nu 41 en kan als ik wil een mooie jarenlange sabbatical nemen en verder prima doorleven zoals ik nu doe. Maar een aantal pubers in huis hebben maakt toch dat je andere keuzes maakt. Al vind ik het wel heel belangrijk om meer tijd met ze door te brengen dan mijn ouders bijv. met mij deden.
Vond deze ook interessant maar begin me toch te irriteren aan de political stance die Bitcoin Magazine op Twitter aanneemt, vooral aangaande de truckers in Canada.sampoo schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:26:
Een boeiend gesprek met Ricardo Salinas Pliego over bitcoin.
[YouTube: Billionaire Ricardo Salinas Pliego EXCLUSIVE Bitcoin Interview]
Nog een andere tip als je van degelijke analyse video's houdt. TXMC was al een keer te gast bij Ben Cowen maar zet zelf ook voortreffelijke content op zijn kanaal. Hij is voormalig analyst bij Glassnode en doet een mix van macro TA en on-chain analyse. Hele chille, rustige stem om naar te luisteren ook.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!