Geniale gekken zijn er alleen weinig, getuige hoeveeel exploits de concurrentie heeft gehad imho.Mooody schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:11:
[...]
Yield optimizers in deze mate zie ik niet als iets dat we over een paar jaar nog gaan zien. Hoe meer mensen instromen, hoe lager de yield wordt. Het is mooi voor early adopters, maar geen usecase op zichzelf.
Daarbij kan elke geniale gek een dergelijk platform bouwen. De toekomst van BIFI hangt uiteraard volledig af van de adoptie die het kan pakken de komende tijd. Ik ga er zelf niet op gokken, maar hopelijk straks alle credits voor mensen die dat wel durven
En qua use case, Beefy rekent tussen de 1% en 4,5% fees per vault, en die winst wordt grotendeels verdeeld over de BIFI-houders. Er zijn 80.000 BIFI (alles al op de markt, non-inflationair) die dus recht geven op een aandeel van de winst. Winst is erg hoog tov prijs van het token met een apy van 20% tot gevolg.
Verder wordt het platform als dusdanig betrouwbaar gezien dat je een verzekering kan nemen als je dat wil tegen hacks, en BIFI is gewild onderpand: je kan (rentedragende) BIFI gebruiken om bij stables te lenen waarvoor je dan nog een 40% apy betaald wordt. Dit laatste illustreert vooral de complete gekte binnen crypto af en toe, maar bedoel ik in dit geval vooral om aan te geven dat het token als zeer sterk wordt gezien door anderen die crypto als hun werk hebben. (Zoals je schrijvers hebt die vooral bij schrijvers populair zijn, en rappers die dat bij rappers zijn, is dit misschien zo'n geval een crypto die vooral bij andere crypto-pros op de radar staat.) In iedere geval denk ik dat Beefy een goede kans heeft een van de 3 grootste spelers in DeFi te blijven - maar de vraag of DeFi er over 10 jaar nog is staat natuurlijk nog open.
/f/image/RQgCwGpqK9OVe52YlNKVwfo2.png?f=fotoalbum_large)
En kijk die P/E ratio even, als dat je wat zegt.
[ Voor 9% gewijzigd door Glenn Hoddle op 01-02-2022 00:20 ]