"
De Chinese centrale bank gaat door met de harde aanpak van de markt voor digitale munten, laat de centrale bank zaterdag weten in een verklaring. De afgelopen tijd traden de Chinese autoriteiten steeds strenger op tegen de handel in cryptomunten, wat in eerdere gevallen tot angst bij investeerders leidde, met koersdalingen van cryptomunten tot gevolg
"
Ben ik de enige die traden in m'n hoofd vertaalde naar het engelse werkwoord traden
Sinds ik in crypto doe heb ik wel meer van zulk soort dingen, als iemand naar de bekende weg vraagt... DYOR!!PHPResource schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:58:
https://www.nu.nl/economi...kt-onder-druk-zetten.html
"
De Chinese centrale bank gaat door met de harde aanpak van de markt voor digitale munten, laat de centrale bank zaterdag weten in een verklaring. De afgelopen tijd traden de Chinese autoriteiten steeds strenger op tegen de handel in cryptomunten, wat in eerdere gevallen tot angst bij investeerders leidde, met koersdalingen van cryptomunten tot gevolg
"
Ben ik de enige die traden in m'n hoofd vertaalde naar het engelse werkwoord traden
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
europese of amerikaanse koersWaah schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:12:
[...]
Eens zien waar mijn dikke duim staatzoals belooft:
Dit weekend naar 34K - Niet helemaal, 29K zelfs.... 5K lager dus
volgende week langzaam omhoog naar 41K (30/31 januari) - Niet gehaald, wel langzaam omhoog zoals voorspeld. Maar er dik 6K onder.
De trend klopt dus wel, getallen zitten beide 5 a 6K eronder.
Na het weekend 31K (5 feb) - Nu maar eens kijken of we daadwerkelijk omlaag gaan deze week![]()
Geen financieel advies, op basis van puur de vorige run over de huidige leggen. Zegt dus daadwerkelijk 0,0. Maar gewoon leuk als experiment.
Tot volgende week!

:strip_exif()/f/image/g5XjtpR9yDDKTDfAIM23aLz4.jpg?f=fotoalbum_large)

De prijzen zijn per aandeel trouwens dus zegt niks over mijn assets
[ Voor 7% gewijzigd door Ronald.42 op 31-01-2022 18:11 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 22% gewijzigd door iVibes op 31-01-2022 18:15 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De eerste transactie naar een nieuwe wallet doe ik meestal een test. Daarna geloof ik het wel, als het al in m'n adresboek staat en vaker gebruikt is.Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:28:
[...]
De vraag is, vanaf hoeveel doe je zelf een proeftransactie?En zo zijn er denk ik hier nog wel een aantal die nog in veel grotere bedragen of stappen denken. Het hangt er ook vanaf of je een route al eens hebt gebruikt en opgeslagen of dat je voor het eerst een transactie uitvoert?
- Net een weekje in crypto, ik durfde geen transactie te doen.
- Een maand in crypto, ik deed het bij 50 euro al eerst met een minimale hoeveelheid.
- Ongeveer 3 maanden in crypto bij ongeveer 250 euro.
- Nu? Bij transacties van 3 nullen ga ik een proef doen.
Maar bij een transactie van 500K (daar kom ik never nooooooit niet aan overigens) zou ik het in heel veel stapjes doen inderdaad.
Maakt niet uit.Ronald.42 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:10:
De prijzen zijn per aandeel trouwens dus zegt niks over mijn assets
We hebben al een konvooi gevormd met mensen met een boormachine onderweg naar jou.
[ Voor 35% gewijzigd door Tartarus op 31-01-2022 18:21 ]
Tartarus schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:21:
[...]
Maakt niet uit.
We hebben al een konvooi gevormd met mensen met een boormachine onderweg naar jou.
Goed bedacht. Nu de Tweakers Lambo-meeting is uitgesteld vanwege tegenvallende resultaten, houden we in plaats daarvan de Makita-meeting. Bitjes vergelijken, een panel-gesprek over 12v tegenover 18v en de laatste trends op het gebied van metaalboortjes.Tartarus schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:21:
[...]
Maakt niet uit.
Hahaha wij kunnen de klappen wel opvangen of niet. Ben benieuwd hoe de berichten waren in de harde klap in 2018.
zo zo, crypto doet hem denken aan iets heel anders. Grappig, hij heeft dan weer een prijs gewonnen die doet denken aan een Nobelprijs, maar er helemaal geen is.Wackmack schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:30:
https://www.quotenet.nl/f...nnee%20wel%20aankunnen%2C
Hahaha wij kunnen de klappen wel opvangen of niet. Ben benieuwd hoe de berichten waren in de harde klap in 2018.
Echt, deze vergelijking slaat werkelijk nergens op.
Waarom lees je een bericht van 8 maanden geleden? China is niet meer relevant voor cryptoPHPResource schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:58:
https://www.nu.nl/economi...kt-onder-druk-zetten.html
"
"
Haha i know. De inhoud was me reeds bekend maar vond het wel geinigJoebarRC schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:39:
[...]
Waarom lees je een bericht van 8 maanden geleden? China is niet meer relevant voor crypto
Ach weer zo een.. net in de normale markt zoals jeremy grantham die al 10 jaar wacht en bijna maandelijks de mother of all crashes voorspeld..Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:35:
[...]
zo zo, crypto doet hem denken aan iets heel anders. Grappig, hij heeft dan weer een prijs gewonnen die doet denken aan een Nobelprijs, maar er helemaal geen is.
Echt, deze vergelijking slaat werkelijk nergens op.
Is goed hoor komt vast wel een keer
“… waarschuwde onlangs dat de aandelenkoers steeds meer lijkt mee te bewegen met die van de crypto, en dat kan slecht nieuws betekenen in het geval van een cryptocrash.”
Ik geloof niet dat dat een causaal verband is - en al zeker niet een effect van crypto op stonks. Hoogstens andersom.
Maktub
Dat lijkt mij inderdaad ook. Gezien steeds meer grote beleggers ook crypto doen.MrMrq schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:43:
Hoogstens andersom.
Stomme websites die in euro's rekenen! Voorspelling was op dollars... En idd de check vandaag en op euro's gedaan. Verklaard wel het verschil in prijs 😛
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zat:sjorremans schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:22:
Iemand hier die nog een long opent met de huidige prijs?😜
/f/image/e7FatgW3qM6k3MFoYDwXiFOH.png?f=fotoalbum_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:43:
ok, tip voor mezelf.... Niet twee tabbladen naast elkaar geopend hebben met ETH en BIFI. Voor je het weet denk je dat BIFI de 2700 dollar aan tikt.
[Afbeelding]

Herkenbaar!
UberLurker Departement #GG.
Bij de daling van gisteren al gedaan en weer verkochtsjorremans schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:22:
Iemand hier die nog een long opent met de huidige prijs?😜
Met zo'n onderwerp kan het alleen maar beter worden!Skrunsies schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:57:
Crypto vrienden!!
Vers van de pers! Krijg net een mail. BTC heeft nu zijn eigen worst coin op de markt gebracht.
Vergeet BiFi!! All-in op BTC worst![]()
[Afbeelding]
Ja, dat duurt nog 2 weken of zo.Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:43:
ok, tip voor mezelf.... Niet twee tabbladen naast elkaar geopend hebben met ETH en BIFI. Voor je het weet denk je dat BIFI de 2700 dollar aan tikt.
[Afbeelding]
Jup, en normaal loop ik weken tot jaren achter, dus dit zou compleet "out of character" geweest zijn.
It wasn’t me
De grootste shitcoin van ze allemaal, wetende dat er ooit een exit scam komt omdat de tech waardeloos is.
Arme vitalik. Satoshi snapte het tenminste!
Ja, mana gaat lekker vandaag, feestje in decentralandTheBrut3 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:05:
Shit zeg. Gisteren extra FTM gekocht in plaats van MANA, had toch voor die laatste moeten gaan.
[...]
Dat lijkt mij inderdaad ook. Gezien steeds meer grote beleggers ook crypto doen.

Verwijderd
Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:09:
Het moet toch een zware last zijn om het gezicht van ETH te zijn.
De grootste shitcoin van ze allemaal, wetende dat er ooit een exit scam komt omdat de tech waardeloos is.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NLpN6GR90Ir0TNm18GMlj2N6.jpg?f=user_large)
Grootste rug pull in de geschiedenis met de merge van ETH. Oeps foutje, it's all gone!Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:09:
Het moet toch een zware last zijn om het gezicht van ETH te zijn.
Manmanmanmanman, ik hoefde niet eens naar je naam te kijken.
Dit kon alleen van jou afkomen.
Haha ja, ETH 2.0 is eigenlijk de codenaam voor de grootste rug pull ooit.Valandin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:11:
[...]
Grootste rug pull in de geschiedenis met de merge van ETH. Oeps foutje, it's all gone!
Vitalik heeft jarenlang lopen zwoegen met een team slimmeriken hoe hij deze rug pull kan uitvoeren zonder daarna problemen te krijgen met justitie, miljoenen boze en opgelichte retards en Jaapio.
Elke keer uitstel want het plan was nog niet helemaal waterdicht, maar dit jaar schijnt het te gebeuren. Onder het mom PoS..
Proof of Scam?Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:15:
[...]
Haha ja, ETH 2.0 is eigenlijk de codenaam voor de grootste rug pull ooit.
Vitalik heeft jarenlang lopen zwoegen met een team slimmeriken hoe hij deze rug pull kan uitvoeren zonder daarna problemen te krijgen met justitie, miljoenen boze en opgelichte retards en Jaapio.
Elke keer uitstel want het plan was nog niet helemaal waterdicht, maar dit jaar schijnt het te gebeuren. Onder het mom PoS..
Verwijderd
Is this a bullrun?Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:16:
Iemand hier ervaring met BTRFLY en staken daarvan?
Hij wil graag alleen een rugpull doen bij het deel van de ETH-bezitters dat patat zegt in plaats van friet, en dat is technisch best ingewikkeld.Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:15:
[...]
Dat is een betere vraag voor het DeFi-topic, maar eh, nee. Daar heb ik me verre van gehouden en dat bleek best verstandig.Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:16:
Iemand hier ervaring met BTRFLY en staken daarvan?
Des te hoger de APY, des te meer alarmbellen inderdaad.
Ik dacht even retarded cartel, dan had ik hem misschien gekocht.
Klinkt echt een als een illegaal muntje.
Precies!Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:21:
[...]
Daarom zit ik ook met mijn spaarrekening bij de ING
UberLurker Departement #GG.
Yes, probeer er de vinger achter te krijgen.Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:21:
[...]
Hehe, ik heb ook stakings lopen met 40%+ maar dan met een hele kleine pluk PF.Skrunsies schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:22:
[...]
Precies!
Daarom zit ik ook met mijn spaarrekening bij de ING
Heb al een concept contract gezien waarbij die allemaal weer verdeeld worden onder teams friet en frites.Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:17:
[...]
Hij wil graag alleen een rugpull doen bij het deel van de ETH-bezitters dat patat zegt in plaats van friet, en dat is technisch best ingewikkeld.
Zonder withdraw functie, dus weg is weg.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat die friet mensen een beetje zuur werden bij hun verlies lag ergens ook wel in lijn der verwachting. Onder de rivieren zijn ze vaak niet zo gezellig als ze zelf bewerenGlenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:17:
[...]
Hij wil graag alleen een rugpull doen bij het deel van de ETH-bezitters dat patat zegt in plaats van friet, en dat is technisch best ingewikkeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 31-01-2022 20:34 ]
Verwijderd
Lol, slash, er hoort nog eentje bij

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Deze staat er ook onder op de auto-play.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:40:
When you're a friet kind of person and she says patat but suddenly it doesn't matter because other things are worse.
[YouTube: Gewoon patat mayonaise]
Bijpassende cryptos zijn:
- Waves
- WaterDefi
- Waterfall Defi (WTF)
- Waterfall Finance
- CryptoWater (C2O)
- BOAT
[ Voor 35% gewijzigd door Ypuh op 31-01-2022 20:52 ]
Damn that's a pythonbifi hanging out of his pants.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
"ehhhh wtf? Ik had toch met mezelf afgesproken vandaag geen deposits te doen?"....
En vervolgens:
"Ik zal toch niet te maken hebben met een heel vriendelijke hackert?"
Toch eerst maar even de afzender checken.... Mmmm seems legit...
Voor de zekerheid maar even netjes via een incognito tabje inloggen ipv op linkje klikken....
Heel voorzichtig open je Kraken, gaat naar funding en ja hoor, daar staat in al zijn glorie te fonkelen:
/f/image/ovAxilOyxObg6GqiNcue9j1C.png?f=fotoalbum_large)
Ik hoef niet meer te werken de rest van dit uur.
Skrunsies schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:12:
[...]
Hahahah werkelijk alle koffie over de vloer hier
top!
nothing stops this train
Bij de eerste overboeking naar een nieuw adres doe ik altijd eerst een proefboeking. Niet alleen om te zien of je daadwerkelijk het juiste adres te pakken hebt, om er zeker van te zijn dat het juiste netwerk is geselecteerd.Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:28:
[...]
De vraag is, vanaf hoeveel doe je zelf een proeftransactie?En zo zijn er denk ik hier nog wel een aantal die nog in veel grotere bedragen of stappen denken. Het hangt er ook vanaf of je een route al eens hebt gebruikt en opgeslagen of dat je voor het eerst een transactie uitvoert?
- Net een weekje in crypto, ik durfde geen transactie te doen.
- Een maand in crypto, ik deed het bij 50 euro al eerst met een minimale hoeveelheid.
- Ongeveer 3 maanden in crypto bij ongeveer 250 euro.
- Nu? Bij transacties van 3 nullen ga ik een proef doen.
Maar bij een transactie van 500K (daar kom ik never nooooooit niet aan overigens) zou ik het in heel veel stapjes doen inderdaad.
Als het om wat grotere bedragen gaat kan je deze ook opknippen als je dat veiliger vind.
Daarnaast altijd dubbel checken of de eerste en de laatste karakters van het te ontvangen adres overeenkomen met het adres welke je opgeeft in de transactie.
Als dat klopt zit je redelijk veilig imo. (tenzij je 0x0000000000000000000000000000000000000000 invult
Dat ben ik. Maar dan met mijn CRO cashback.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:28:
[...]
TEAMGEENBIFI????????????????????????????????????????????????/
Patat of friet het boeit me geen moer
maar GEEN BIFI???? Op je muil gauw
nothing stops this train
FTFYVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:40:
When you're a friet kind of person and she says patat but suddenly it doesn't matter because other things are worse worst.
[YouTube: Gewoon patat mayonaise]
** Post maar geen linkje, je weet maar nooit... **
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 31-01-2022 21:23 ]
thierry1982 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:18:
Werd net op Twitter toegevoegd aan Polkapromo.com ziet er verschrikkelijk nep uit.
** Knip **
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oRCboV1KctCXPZKmhUHeDJ3H.jpg?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 31-01-2022 21:23 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bored apes zijn de bel winkels van crypto. Ik verwacht op zeker nog een Roelvink die er bij betrokken raakt. Zag ook al de naam Garrix voorbij komen. Blijft een schemer gebied dit.
Verwijderd
Ben je geestelijk armer dan je denkt
Hey, dat is wel Hugh Hefner he...Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:48:
Als je 1000 ETH betaald voor een NFT van een gouden aap...
Ben je geestelijk armer dan je denkt

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hugh kijkt wel wat happier dan die Bored ape. En ik snap dat wel.Taro schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:51:
[...]
Hey, dat is wel Hugh Hefner he...
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Excuses, ik ben verziekt door Dumpert.Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:14:
[...]
In mijn ogen is sowieso niemand een "tata".
Kunnen we overigens de 1D MA25 niet ff opzoeken vanavond? Lijkt me een leuke test.
Zo jammer dat je scherp stelt op Hugh en de achtergrond out of focus hebt...Taro schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:51:
[...]
Hey, dat is wel Hugh Hefner he...
[Afbeelding]
Prioriteiten Taro!
Ik vroeg dat net aan Dumpert en die vertelde me dat het andersom is....elektriekert schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:57:
[...]
Excuses, ik ben verziekt door Dumpert.
Dotjes gaan direct weer richting de 20 dollar.thierry1982 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:18:
Werd net op Twitter toegevoegd aan Polkapromo .com ziet er verschrikkelijk nep uit.
[mbr]** Post maar geen linkje, je weet maar nooit... **[/mbr]
Die is toch amper veranderd? Vanochtend was er niks aan de hand, ik zal straks eens kijken.Jedi_Pimp schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:40:
Zucht. Op één indicator varen is natuurlijk nooit een goed idee. Dat gezegd hebbende, de monthly MACD voorspelt een minder goed vooruitzicht dan een gemiddelde deelname van een The Voice Kids kandidaat in team Marco
Welke duurder kratje bier inleg heeft eerder het koersdoel bereikt:
1) ARK
2) ADA
Koersdoel: 1 EUR / stuk (1,18 dollar of zeu)
[ Voor 10% gewijzigd door D_Jeff op 31-01-2022 22:20 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
IlluminatiNgangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:01:
[...]
Ik vroeg dat net aan Dumpert en die vertelde me dat het andersom is....
Geld is echt niks meer waard hé, wat een gekke wereld. Maarja ik las tijdje terug dat 75% van alle dollars in de laatste 2 jaar zijn geprint brrrr.
Het geld moet ergens naar toe. Leuk plaatje wel, ik begrijp het!
kloof tussen mega rijken en armen wordt hierdoor nog groter. Voor ons pakt het nog ok uit maar 90% van de rest vd wereld nietTominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:50:
[...]
Geld is echt niks meer waard hé, wat een gekke wereld. Maarja ik las tijdje terug dat 75% van alle dollars in de laatste 2 jaar zijn geprint brrrr.
nothing stops this train
Klopt en dat is best een probleem.Kol Nedra schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:59:
[...]
kloof tussen mega rijken en armen wordt hierdoor nog groter. Voor ons pakt het nog ok uit maar 90% van de rest vd wereld niet
Vermogen moet veel grootser belast worden om dat te verkleinen! Het is eigenlijk bizar dat meer werken zodanig wordt belast in Nederland dat je het niet eens meer wil doen. Je raakt al gauw 50% kwijt aan belasting. In tijden waarin enorme tekorten zijn aan werknemers in allerlei sectoren zou je dat toch willen voorkomen? Het Nederlandse stelsel is echt zo fucked en inefficient. Mensen met vermogen worden beloond voor het hebben van vermogen. Lekker huisjes uit melken en op je reet gaan zitten en verder niks bijdragen.
Terwijl mensen die keihard werken in de aars worden gepakt. Echt een apart systeem.
Grote vermogens meer belasten en inkomensbelasting verlagen om zo ook de kloof wat te verkleinen op termijn(hopelijk).
Ach ik lul ook maar wat als skere student.
'Grapje ik heb het best prima, thanks bitcoin.
Ik ga dat hele nft gebeuren nooit begrijpen hoor 😀Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:50:
[...]
Ik ook niet, denk een spelletje van vermogende mensen om belasting te ontduiken ofzo.zenith schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:27:
[...]
Ik ga dat hele nft gebeuren nooit begrijpen hoor 😀
We hadden de panama papers, soon hebben we de bored ape paper.
Cardano, dat geen deuk in een pakje boter schopt op welk vlak dan ook, maar wel 35 miljard waard is.
Zoveel onzekerheden, beginnend bij Bitcoin. En dan nog met grote percentages van je zuur verdiende geld blijven investeren in troep. Ik vind het mooi
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
NFT is o.a. de oplossing voor zaken als ticketing, waar momenteel nog veel oplichting plaatsvindt.zenith schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:27:
[...]
Ik ga dat hele nft gebeuren nooit begrijpen hoor 😀
Wanneer je gekochte ticket voor Coldplay in de blockchain staat, kan het niet dubbel verkocht worden en in een vrije markt verkocht worden door de koper zonder tussenkomst van al die tickets-bedrijven die hun verdienmodel baseren op de domheid van consumenten.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Man moody je maakt me gek maatjeMooody schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:42:
Het veelvuldig genoemde BIFI is meer dan $2000 per token waard, maar moet $460.000 per token (!) waard worden als het dezelfde market cap als Cardano wil bereiken.
Cardano, dat geen deuk in een pakje boter schopt op welk vlak dan ook, maar wel 35 miljard waard is.
Zoveel onzekerheden, beginnend bij Bitcoin. En dan nog met grote percentages van je zuur verdiende geld blijven investeren in troep. Ik vind het mooi
Bifi 460.000 het stuk.
Fucking harde moon soon.
Het kan zomaar gebeuren. (niet echt natuurlijk)Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:48:
[...]
Man moody je maakt me gek maatje
Bifi 460.000 het stuk.
Fucking harde moon soon.
Al is BIFI een "one trick defi pony" zoals ik het zie. Met daarbij ook nog ontzettend veel concurrentie.
Niet de beste picks om een eventuele bear market mee uit te zitten
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 31-01-2022 23:52 ]
Klopt ja, maar geen enkele coin is echt geschikt om te holden tijdens de bearmarket imo.Mooody schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:52:
[...]
Het kan zomaar gebeuren. (niet echt natuurlijk)
Al is BIFI een "one trick defi pony" zoals ik het zie. Met daarbij ook nog ontzettend veel concurrentie.
Als je nu bijv kijkt naar de top 40 op cmc is het meeste al -50 tot -70%. Best bizar eigenlijk. Toch staat alles nog steeds heel hoog naar mijn gevoel, dus dan voel ik mij wel wat beter met een BIFI die nog onder de radar zit.
Oh shit, jij zit ook al in de BIFI army. Wist ik niet eensTominatie schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:00:
[...]
Klopt ja, maar geen enkele coin is echt geschikt om te holden tijdens de bearmarket imo.
Als je nu bijv kijkt naar de top 40 op cmc is het meeste al -50 tot -70%. Best bizar eigenlijk. Toch staat alles nog steeds heel hoog naar mijn gevoel, dus dan voel ik mij wel wat beter met een BIFI die nog onder de radar zit.
Is dat een afspraak tussen enkele sterkhouders in dit topic? Of snap ik het deze keer gewoon totaal niet? Kan natuurlijk ook
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 01-02-2022 00:04 ]
Ik ben degene waar de meeste zich aan irriteren omdat ik alsmaar BIFI roep hierMooody schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:02:
[...]
Oh shit, jij zit ook al in de BIFI army. Wist ik niet eens
Is dat een afspraak tussen enkele sterkhouders in dit topic? Of snap ik het deze keer gewoon totaal niet? Kan natuurlijk ook
Ik ben ingestapt na een prachtige informatieve post van @Glenn Hoddle
Sindsdien al wel flink gestegen. Dus mag niet klagen. Zeker aangezien de markt onzeker en best bearish is laatste tijd.
Da's toch al 1 trick meer dan 90% van de tokens. Maar vooral dat stukje concurrentie waar je het over hebt, dat zie ik niet echt. Ik bedoel, je hebt Yearn, met z'n vrij gekke fees van 30%. Zo'n beetje compleet de hele 'concurrentie' geeft z'n rente in een eigen soort farmtoken. Dat is inderdaad niet waar je wil zitten in een bear.Mooody schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:52:
[...]
Het kan zomaar gebeuren. (niet echt natuurlijk)
Zolang Beefy 20% apy op stables kan geven, of zelfs 10%, is het best een aardige voor de bear market.
(En ja, bij een harde bear dondert BIFI straks dan zo weer naar $4k ofzo natuurlijk, dat is ook gewoon zo.)
Maar als jij een betere yield optimizer weer hoor ik het natuurlijk erg graag.
Winst nemen is altijd een optie.Tominatie schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:04:
[...]
Ik ben degene waar de meeste zich aan irriteren omdat ik alsmaar BIFI roep hier![]()
Ik ben ingestapt na een prachtige informatieve post van @Glenn Hoddle
Sindsdien al wel flink gestegen. Dus mag niet klagen. Zeker aangezien de markt onzeker en best bearish is laatste tijd.
Als je iets blijft roepen, moet je er wel 100% achter staan imo, anders geef je een vals signaal af in dit topic.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 01-02-2022 00:07 ]
Bifi $6900 soonMooody schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:07:
[...]
Winst nemen is altijd een optie.
Als je iets blijft roepen, moet je er wel 100% achter staan imo, anders geef je een vals signaal af in dit topic.
Yield optimizers in deze mate zie ik niet als iets dat we over een paar jaar nog gaan zien. Hoe meer mensen instromen, hoe lager de yield wordt. Het is mooi voor early adopters, maar geen usecase op zichzelf.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 00:05:
[...]
Da's toch al 1 trick meer dan 90% van de tokens. Maar vooral dat stukje concurrentie waar je het over hebt, dat zie ik niet echt. Ik bedoel, je hebt Yearn, met z'n vrij gekke fees van 30%. Zo'n beetje compleet de hele 'concurrentie' geeft z'n rente in een eigen soort farmtoken. Dat is inderdaad niet waar je wil zitten in een bear.
Zolang Beefy 20% apy op stables kan geven, of zelfs 10%, is het best een aardige voor de bear market.
(En ja, bij een harde bear dondert BIFI straks dan zo weer naar $4k ofzo natuurlijk, dat is ook gewoon zo.)
Maar als jij een betere yield optimizer weer hoor ik het natuurlijk erg graag.
Daarbij kan elke geniale gek een dergelijk platform bouwen. De toekomst van BIFI hangt uiteraard volledig af van de adoptie die het kan pakken de komende tijd. Ik ga er zelf niet op gokken, maar hopelijk straks alle credits voor mensen die dat wel durven
edit: Het voordeel en tevens nadeel van yield platform is dat je er niet een groot deel van je vermogen in durft te steken. Veel mensen gaan er flufjes in steken met de hoop dat hun flufje een überflufje wordt. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Imo blijft het allemaal gerommel in de marge, beetje blaffen, maar niet bijten. Op "yield gebied" vrees ik dat we meer naar cefi moeten kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 01-02-2022 00:21 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!