[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.314 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 22:02
Daar is n ander topic voor :P
Het zal mij een zorg zijn hoe je het noemt, als het maar aardappel is dat op de juiste manier gefrituurd is met een goeie klets mayo :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:08
idd, team Friet hier 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Voordat we volledig offtopic gaan: een patat is een aardappel. Als je hem frituurt wordt het friet. Simpel.

Terug naar de bifiworsten nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Neem tegen die tijd maar contact op, betaal ik jouw bestelling :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 21:58
Ondertussen kabbelt het maar voort rond die BTC 37k / ETH 2.5k. Saaie tijden voor hodlers die te vaak naar de koers kijken en/of mensen wier trade pf volledig vast zit in een buy high (of te gierig om op tijd verlies te nemen).

(ugh, ik ben allebei)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ybos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:52:
[...]
Het zal mij een zorg zijn hoe je het noemt, als het maar aardappel is dat op de juiste manier gefrituurd is met een goeie klets mayo :Y
Ah ja, dat klinkt als lekkere friet! Hier Chinees nieuw jaar dus lekker een dagje bieren + eten en de Yanks ongezien de tyfus wensen met hun rode kaarsen. d:)b

@Wiley99 je bent niet alleen maar maak je geen zorgen, diamond balls. Die 100k komt er wel :9~

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 31-01-2022 12:57 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

En middagdip moon.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 21:59
rangatang schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:54:
Voordat we volledig offtopic gaan: een patat is een aardappel.
Feitelijk juist, inderdaad.
Als je hem frituurt wordt het friet.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als ik een wortel in de frituur gooi blijft het gewoon een wortel.

Daarom noemen we gefrituurde aardappels in de volksmond gewoon patat.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Richh schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:01:
[...]

[...]

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als ik een wortel in de frituur gooi blijft het gewoon een wortel.

Daar boven de rivieren misschien, waar de Nederlandse taal sowieso niet meer al te puur is. Als jij een patat wil, moet je hier eens in de buurt langs komen, dan kom je met een blauw oog thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:22:
DOT $169 staat nog steeds bij me genoteerd 👍
Heb je bericht serieus 2 x gelezen, zodat ik zeker wist dat er geen $16,9 stond :S

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:25
rangatang schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:10:
[...]

Daar boven de rivieren misschien, waar de Nederlandse taal sowieso niet meer al te puur is. Als jij een patat wil, moet je hier eens in de buurt langs komen, dan kom je met een blauw oog thuis.
Tja, onder de rivieren baseren ze hun woord voor Patat op hoe de belgen een Aardappel noemen... want dat is een patat dús moet onze patat maar anders heten.

Over niet-pure taal gesproken :+

Sowieso: Noem één provincie onder de rivieren waar ze wél normaal ABN spreken :+

Oh wacht, dit is níét het patat vs friet topic? :+
Ehh... Doe mij maar een Dip! Truffelmayo......

Ohnee het moet een rode dip zijn hè, want dan moet je kopen ofzo

[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 31-01-2022 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Waah schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Tja, onder de rivieren baseren ze hun woord voor Patat op hoe de belgen een Aardappel noemen... want dat is een patat dús moet onze patat maar anders heten.

Over niet-pure taal gesproken :+

Sowieso: Noem één provincie onder de rivieren waar ze wél normaal ABN spreken :+
Ik heb het niet over accenten maar over de taal zelf.

Sorry, geloof dat we nu toch offtopic zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

En wij gaan liever naar België voor friet uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
[...]

Hier in Overijssel zijn we in ieder geval een stuk meer gastvrij ;)

En stel je nou dat ze in Limburg 'puur' Nederlands spreken? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Richh schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:20:
[...]

Hier in Overijssel zijn we in ieder geval een stuk meer gastvrij ;)

En stel je nou dat ze in Limburg 'puur' Nederlands spreken? _O-
Kan niet ontkennen dat ik laatst in Assen erg vriendelijk werd behandeld >:)

En ja, ik durf te beweren dat het taalgebruik van zuiderlingen dichter bij het 'echte' Nederlands ligt (nogmaals: accenten daargelaten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 08-10 22:34
Richh schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:01:
[...]

[...]

Het is eigenlijk Patates Frites. Boven de rivieren kozen ze voor het eerste deel, namelijk de patat (aardappel). Onder de rivieren kiezen ze voor het laatste deel, namelijk friet (frituur). En aangezien het een verwijzing is naar de manier (frites) van het bereiden van de aardappel (patat) is friet feitelijk juist. Want met 'patat' geef je niet aan wat er met die 'patat' gebeurd moet zijn.

OT: Laten we het nu weer hebben over de groene en rode kaarsen ipv die vette gele kaarsjes :D

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Leviathius schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:35:
[...]

Het is eigenlijk Patates Frites. Boven de rivieren kozen ze voor het eerste deel, namelijk de patat (aardappel). Onder de rivieren kiezen ze voor het laatste deel, namelijk friet (frituur). En aangezien het een verwijzing is naar de manier (frites) van het bereiden van de aardappel (patat) is friet feitelijk juist. Want met 'patat' geef je niet aan wat er met die 'patat' gebeurd moet zijn.

OT: Laten we het nu weer hebben over de groene en rode kaarsen ipv die vette gele kaarsjes :D
Dus jij noemt gebakken aardappeltjes, gebak? :+

En alle groenten heetten gekookt? :D

patat is geen aardappel, das iets vlaams.

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 31-01-2022 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Hier het enige juiste antwoord van een zeer betrouwbare bron ook.
https://www.dumpert.nl/item/100013432_f3a68bdf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:20
#teamfriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Blij dat er soms mensen zijn die al balen van het CELR, DOT, BIFI gehalte posts hier, terwijl die nog over crypto gaan.

Hoe zullen die zich na de laatste pagina in dit topic wel niet voelen?

Binance heeft me daar trouwens een partijtje mooners staan in de top 10....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JeTWoxzuFL4_GSMCt8KsemSgis8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/46vaOT3opV5K6TZxvBnCS2hO.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
rangatang schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:28:
En ja, ik durf te beweren dat het taalgebruik van zuiderlingen dichter bij het 'echte' Nederlands ligt (nogmaals: accenten daargelaten).
Ik kom oorspronkelijk uit Drenthe, en ik vrees dat ik toch moet toegeven dat je hier gelijk in hebt :P
Leviathius schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:35:
Het is eigenlijk Patates Frites. Boven de rivieren kozen ze voor het eerste deel, namelijk de patat (aardappel). Onder de rivieren kiezen ze voor het laatste deel, namelijk friet (frituur). En aangezien het een verwijzing is naar de manier (frites) van het bereiden van de aardappel (patat) is friet feitelijk juist.
Noemen jullie gekookte rijst dan ook 'gekookt'?

Boven de rivieren noemen we dat gewoon 'rijst'. Onafhankelijk van de bereidingswijze.

:Y)
Als er iets gebeurde was dat een prima invulling van dit topic geweest, helaas gebeurt er weer eens geen reet :+

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 31-01-2022 13:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
#TeamPatat
#TeamGeenBiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:17

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:39:
Blij dat er soms mensen zijn die al balen van het CELR, DOT, BIFI gehalte posts hier, terwijl die nog over crypto gaan.

Hoe zullen die zich na de laatste pagina in dit topic wel niet voelen?

Binance heeft me daar trouwens een partijtje mooners staan in de top 10....

[Afbeelding]
Die flikkeren hun Tweakers account nu zonder pardon de frituurpan in denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ybos schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:52:
[...]

Ja, maar dat maakt het dan automatisch friet. De enige juiste manier is namelijk in zuiver ossewit, en ik ken geen plek boven de rivieren waar ze dat doen. Als iemand er wel eentje kent, hoor ik graag waar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Patat is ontleend aan Spaans patata, dat ontstaan is uit een vermenging van batata ‘zoete aardappel’ [1510; Friederici batata] en papa ‘witte aardappel’ [ca. 1540; Friederici papa], een leenwoord uit het Quechua, de Indiaanse taal van het rijk der Inca's in de Andes. Spaans batata is ontleend aan een der Indiaanse talen van het Caraïbisch gebied, wrsch. het Taino, een Arawakse taal die gesproken werd op de Bahama-eilanden, de grote Antillen (waaronder Cuba en Hispaniola) en een aantal van de kleine Antillen.

Patat is dus fout of op zijn minst onvoldoende jongens.

En nu zal ik er over ophouden.

Moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:42:
[...]

Ja, maar dat maakt het dan automatisch friet. De enige juiste manier is namelijk in zuiver ossewit, en ik ken geen plek boven de rivieren waar ze dat doen. Als iemand er wel eentje kent, hoor ik graag waar.
Bij mij thuis, 1 keer per jaar, voor familie. Lekker ouderwets frites maken met handgemaakte mayonaise en zeeuwse mosselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 08-10 22:34
** Offtopic. **

[ Voor 107% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 21:48 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Bij mij thuis, 1 keer per jaar, voor familie. Lekker ouderwets frites maken met handgemaakte mayonaise en zeeuwse mosselen.
Ja, hier thuis zelfs meermaals per jaar, maar ik zou het graag eens kunnen afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:45

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

It can oxidise my ass as we say it in dutch, lekker boeiend hoe het heet, In NL bestellen we een patatje mayo, en in belgie bestellen friet met mayo. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-10 16:17
Het wordt tijd voor 2 nieuwe tokens, PATAT en FRITES, kunnen we zien wie het eerste MOON gaat O-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-10 08:11
Kol Nedra schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:29:
wat een ramp die RAMP..... ben ik bagholder geworden? 👀
Ach, soms moet men ook een gokje durven wagen toch? Dus standing next to you with my bag..

Stomme Lark ook! :9
https://www.youtube.com/watch?v=yRzba2XyoyQ&t=336s

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Leviathius schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:44:
[...]

Als er een winkel zou zijn waar ze alleen maar rijst zouden aanbieden en je daar binnen loopt en je bestelling door zou geven. Zeg je dan 'Doe mij maar 2 rijst'? Ik denk dat ze je dan scheef aankijken en vragen 'en wat voor rijst mag dat wezen meneertje?'
Dat zou dan slaan op de soort rijst. zilvervlies/pandan/etc. Of die gekookt moet zijn of niet; ergo de bereidingswijze, zoiets doet er toch niet toe?
Bij de bakker zeg je toch ook niet 'doe mij maar brood'. Dan zeg je 'volkoren brood' of 'volkoren' om het kort te houden. En daarom friet en niet patat O-)
Ik snap echt niet wat je hier logisch aan vind _O- sowieso is deze vergelijking relevant als je het wil hebben over raspatat, zoete aardappel - de soort patat, dus. Dat 'ie uiteindelijk in de frituur beland (ergo, bij de bakker 'gebakken' worden) is niet meer dan logisch.

Als je bij een winkel staat waar ze 90% van het verkochte voedsel in de frituur pleuren, dan ga je toch niet vragen om 'frituur' maar om wát er in die frituur moet? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:37

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:29:
wat een ramp die RAMP..... ben ik bagholder geworden? 👀
Sell at $17!! Nog even wachten dus...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Beste @Taro kun je voor een kleine donatie in crypto naar keuze (minder dan $1, we zijn skeer deze dip) elke persoon die patat noemt verbannen naar het friet topic voor een maandje? Thx :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Richh schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:49:

[...]

Als je bij een winkel staat waar ze 90% van het verkochte voedsel in de frituur pleuren, dan ga je toch niet vragen om 'frituur' maar om wát er in die frituur moet? ;)
Ik vraag altijd om wat er uit moet komen. Friet :*)

[ Voor 19% gewijzigd door rangatang op 31-01-2022 14:01 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_oGcY_8Du6DG2G782kLPbjqDuc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WkaHFi5l6hQdbRSkwcjgcBRV.png?f=fotoalbum_large

#teampatat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
Elon musk vermeld hitler in zijn tweet.

Even later, hitler inu +5500%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u3seSk-z3XVajEhbD04-_siJsWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pxTrw66UUMgc02NIb0iUlN9h.webp?f=user_large

Dat ik hier gewoon mijn schouders van optrek en verder geen reactie heb wilt ook wel iets zeggen I suppose :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

* sh4d0wman launching NSB coin.
Nu alleen nog even wat hippe woorden aan de letters verbinden. Er is al wel een fanbase als we het op de juiste fora shillen. Kassa jonguh! :+

edit: BLM kan ook nog. Dan gaan we ze beiden shillen en insta moon omdat ze elk hoger willen staan dan de ander _O-

* sh4d0wman gaat weer verder met :9B

[ Voor 31% gewijzigd door sh4d0wman op 31-01-2022 14:14 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Poll: Friet, patat, moon of rekt?
Friet
Patat
Moon
Rekt
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404217&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

:+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 10:08
had hem te snel +1 gegeven, geef het een -1!

team friet is de enige juiste! 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:38:
Friet
Patat
Moon
Rekt
[Afbeelding]
Pollox :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Tgzm65P/off-with-his-head-yes-please.jpg

edit: wut? Friet? * sh4d0wman kijkt naar het hoofd op de grond en gaat lijm zoeken

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 31-01-2022 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:49:
[...]

Dat zou dan slaan op de soort rijst. zilvervlies/pandan/etc. Of die gekookt moet zijn of niet; ergo de bereidingswijze, zoiets doet er toch niet toe?

[...]

Ik snap echt niet wat je hier logisch aan vind _O- sowieso is deze vergelijking relevant als je het wil hebben over raspatat, zoete aardappel - de soort patat, dus. Dat 'ie uiteindelijk in de frituur beland (ergo, bij de bakker 'gebakken' worden) is niet meer dan logisch.

zeg je dan ook altijd döner kebap tegen döner? Want zegt op zich ook niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ho, niet zo snel.
Er komen nog stemmen binnen dus even afwachten..

Verder is het juiste antwoord: Friet

Om het on-topic te houden worden moon en rekt ook goed gerekend en dus is de stand op dit moment 24 voor patat en 24 voor Friet.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 31-01-2022 15:06 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:32
Jongens ik wil dit even delen:
https://the-crypto-syllabus.com/yanis-varoufakis-on-techno-feudalism/

Interview over o.a crypto, met de voormalig Minister van Financiën van Griekenland (dus zal hier wel gehaat worden). Maar ondanks dat hij erg negatief is over crypto vond ik het toch best boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Touche :P

Ik ben eigenlijk altijd dronken als ik in dergelijke toko's ben, wellicht is dat de reden :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:38:
Friet
Patat
Moon
Rekt
[Afbeelding]
Zuiderlingen zijn allemaal hard aan het werk dus kunnen niet stemmen (en halen tussen de middag een frietje sate). De noorderlingen zijn aan het 'werk' maar zitten de hele dag te lurken en kunnen dus stemmen (en eten een caloriearme hipstersandwich).

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Ik zeg altijd kapsalon en dan krijg ik beide d:)b

Geen idee als het patat of friet is, maar met wat saus en wat :9B heb ik het zomaar op :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ybos
:o ik heb wel wat aangeslingerd met mijn aanbod om een patatje/frietje te sponsoren bij een bepaalde DOT koers :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

veertje schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:04:
Jongens ik wil dit even delen:
https://the-crypto-syllabus.com/yanis-varoufakis-on-techno-feudalism/

Interview over o.a crypto, met de voormalig Minister van Financiën van Griekenland (dus zal hier wel gehaat worden). Maar ondanks dat hij erg negatief is over crypto vond ik het toch best boeiend.
De vorige minister van Financiën van Griekenland, Yanis Varoufakis, was sowieso een rare snuiter zonder enige realiteitszin. Geen idee wat er na die tijd van de beste man geworden is, ik hou mijzelf ver van de Griekse politiek na het debacle in 2015 waar hij mede debet aan was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waah
Pelox schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Ho, niet zo snel.

Om het on-topic te houden worden moon en rekt ook goed gerekend en dus is de stand op dit moment 24 voor patat en 24 voor Friet.
Ohhh so sad for you
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vsnz8_uPKtOG37L95KJOXFNs5Mc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z5WuOVQUd1oPxomz5bQMT2ld.png?f=user_large

Zelfs als je vals probeert te spelen om je fout maar niet te erkennen, trekt Patat gewoon ten strijdde _/-\o_

Franse friet:
Afbeeldingslocatie: https://previews.123rf.com/images/yvdavyd/yvdavyd1406/yvdavyd140600309/29574040-franse-frietjes-ge%C3%AFsoleerd-op-witte-achtergrond.jpg

Patat:
Afbeeldingslocatie: https://www.mannenafdeling.nl/wp-content/uploads/2018/07/mannenafdeling-friet-patat-header.jpg

Vlaamse Friet:
Afbeeldingslocatie: https://debelgwaterloo.nl/wp-content/uploads/2018/11/friet-zak-los-compressor.png

Raspatat:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Raspatat.jpg

Patat is gewoon Nederlandse gefrituurde aardappelreepjes.
Als het een buitenlandse variant is, is het Friet, want buitenlands :+

Maar alles onder de rivieren is sowieso al praktisch Belgie. Dus ga je lekker daar aansluiten, gezellig met elkaar over slechte wegen rijden _O-

Wel beter belastingklimaat :)B

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 31-01-2022 15:11 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-10 19:44
*Opent SC*

Friet.

*Sluit SC*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vanavond de maandafsluiting, eens kijken of we boven de juiste MA's kunnen blijven, het lijkt er wel op.

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 31-01-2022 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, wie er nog bullish is en een opleving verwacht, en wie bearish is en denkt dat deze bullrun nu wel voorbij is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Raaafie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:11:
*Opent SC*

Friet Patat.

*Sluit SC*
FTFY :O

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfYOKiVJFXUyMilIS5TvNxuAl5g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C9ov7fS3TWlHFBZNTqjIXslP.png?f=user_large

bron:
Wikipedia: Patat-frietgrens

[ Voor 20% gewijzigd door MrFX op 31-01-2022 15:17 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:13:
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, wie er nog bullish is en een opleving verwacht, en wie bearish is en denkt dat deze bullrun nu wel voorbij is.
Deze #teampatat prutser, in zijn eerste cryptojaar, ziet niet in hoe we weer (ver) omhoog zouden moeten gaan.

Mochten we nog maanden zijdelings gaan, dan heb ik liever dat de beer nu begint en we weer kunnen gaan bouwen. Maar uiteraard is een mooie bull periode preferabel, geen idee echter hoe en waar dat voor elkaar te krijgen, ik zie het niet gebeuren.

Nogmaals, ik ben een newb zonder enige kennis dus laat mijzelf heel graag verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:11
Ik verwacht nog ergens dit jaar een blow-off top.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Die kaart is toch iets vreemds mee aan de hand, want ik kom diep uit groen gebied, maar ik heb nooit de rare term 'patat' gebezigd waar het om friet ging. En ik was natuurlijk niet de enige ook, dus het is op z'n minst wat gecompliceerder dan dat. Die boeren uit de polder zeiden dan voor m'n gevoel wel weer allemaal patat.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Waah & @Richh >:)
Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/as-anyone-seen-holland-y-hold-on-got-this-ahem-38245786.png

Is onze huismod in slaap gevallen? Dat gaat een nachtdienstje worden....

#Teambullish & friet hier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:58
Pelox schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Ho, niet zo snel.

Net als bij politieke verkiezingen zie je dat de pro-Friet'en wel het luidst zijn, maar normaliteit uiteindelijk wel gewoon boven komt drijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:41
En dan de bron van de kapsalon niet onder kapsalon-gebied zetten? Oei :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 21:58
Vooruit, dan solliciteer ik vlak voor de modbreak ook voor blauw, als het dan toch al pagina's lang zo is:
Dat plaatje is 2x fout: Engels = Chips; Noord Amerikaans = Fries; Nederlands = Friet

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
AlterMann schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:27:
[...]

En dan de bron van de kapsalon niet onder kapsalon-gebied zetten? Oei :+
Ophouden nu straks komt Taro :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1wkrWAuJlAlrUjg8ICH7OKMCLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8yHc7gaUPy4y51qgp1FBPTt5.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TWcosDA.png

Snel kopen, want adhv deze discussie; MOON!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Waah schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:13:
Ik verwacht een bear maar het zou mij niets verbazen als we deze keer niet zo diep gaan zoals in de vorige bears. Maar aan de andere kant verbaasd het mij ook niet dat we wel weer richting zero zouden gaan qua alts. Wat dat betreft hou ik gewoon mijn buy targets aan en wil mezelf niet verleiden om eerder in te stappen. Ik laat de trade naar mij toe komen in plaats van dat ik de trade opzoek. Worden die targets niet gehaald is het ook prima. Dan blijf ik Moonbeam staken vanaf de Ledger.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Het land van Mac Donalds is wakker let's go *O*

@zwembroek, had je die Moonbeams al gehad?

[ Voor 33% gewijzigd door Skrunsies op 31-01-2022 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Skrunsies schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:35:
Het land van Mac Donalds is wakker let's go *O*

@zwembroek, had je die Moonbeams al gehad?
Nee maar staken is het plan ongeacht de koers. :) Ik heb een langetermijnvisie wat betreft Moonbeam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:40:
[...]

Nee maar staken is het plan ongeacht de koers. :) Ik heb een langetermijnvisie wat betreft Moonbeam.
Ja dat snap ik, maar was even nieuwsgierig als jij ze al gehad had... ( man, baal nog steeds dat ik er toen niet tussen zat...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Skrunsies schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:41:
[...]

Ja dat snap ik, maar was even nieuwsgierig als jij ze al gehad had... ( man, baal nog steeds dat ik er toen niet tussen zat...)
Er komen meer van dit soort kansen! Maar ik dicht Moonbeam een grote toekomst toe als Multichain. Polkadot heeft Moonbeam ook echt nodig om projecten gebaseerd op ETH binnen te halen. Maar ik zie het meedoen aan een ICO als Moonbeam als een lot uit de loterij. Ook qua kans dat je wordt uitgeloot. Ik zou in ieder geval wat fiat achter de hand houden mocht de koers 20 februari helemaal naar de tyfus gaan. Onder de 1$ koop ik behoorlijk bij. Maar de meeste TakeFlight deelnemers gaan staken denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:48:
[...]

Er komen meer van dit soort kansen! Maar ik dicht Moonbeam een grote toekomst toe als Multichain. Polkadot heeft Moonbeam ook echt nodig om projecten gebaseerd op ETH binnen te halen. Maar ik zie het meedoen aan een ICO als Moonbeam als een lot uit de loterij. Ook qua kans dat je wordt uitgeloot. Ik zou in ieder geval wat fiat achter de hand houden mocht de koers 20 februari helemaal naar de tyfus gaan. Onder de 1$ koop ik behoorlijk bij. Maar de meeste TakeFlight deelnemers gaan staken denk ik.
Ja dat denk ik ook, valt en staat natuurlijk ook met BTC rond die tijd, maar was ook zeker van doel te kopen rondom die bedragen.. Heb namelijk dezelfde theorie als jou bij Moonbeam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Duidelijk een vocale kleine Nederlandse minderheid die zich laat horen weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:11
Weer een mini moon :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:35
Ronald.42 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:41:
[...]

Waneer is iemand een rijke tata in jou ogen?
5k 10k 30+k
Alle 3 niet.
Dat is mijn inziens als je genoeg geld hebt dat je er “rente” van kan trekken of investeren zodat je niet meer hoeft te werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Alle 3 niet.
Dat is mijn inziens als je genoeg geld hebt dat je er “rente” van kan trekken of investeren zodat je niet meer hoeft te werken
In mijn ogen is sowieso niemand een "tata".

Kunnen we overigens de 1D MA25 niet ff opzoeken vanavond? Lijkt me een leuke test.

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 31-01-2022 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:37

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:24:
@Waah & @Richh >:)
[Afbeelding]

Is onze huismod in slaap gevallen? Dat gaat een nachtdienstje worden....

#Teambullish & friet hier :>
De Duitsers hebben hun eigen gevalletje "Fritten oder Pommes" ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:45

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:14:
[...]

In mijn ogen is sowieso niemand een "tata".
(Straattaal) Blanke, Hollander. Afkorting van ptata, Sranan voor aardappel, de essentie van de Hollandse maaltijd. patat.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Inderdaad, dat bedoel ik dus. Niemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Onze planeet heeft 1 maan, Jupiter (zo ver wij weten) 80, maar hoeveel heeft Bitcoin er?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:42
Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:21:
[...]

Ik vind het vooral bijzonder dat zoiets mogelijk is. Waarom krijg je geen error/warning als zoiets staat te gebeuren.
Tsja, als je met een halfbakken script direct met het contract gaat communiceren ipv via een simpele GUI zoals Uniswap dan is dat vragen om problemen. Althans, uit de comments op Reddit lijk ik op te maken dat het zo gegaan kan zijn.

Daarnaast moet je natuurlijk altijd eerst een proeftransactie doen natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Qunix schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:19:
Onze planeet heeft 1 maan, Jupiter (zo ver wij weten) 80, maar hoeveel heeft Bitcoin er?
Uiteindelijk 1 op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOBp3RvvH3PCVinl5o0u7vsltcU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8uVrEZW8aFvE0HOq5QlSDRNU.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Niet online
Lekker hoor. Mijn crypto en stonks potten allebei in het groen. Ga mezelf vanavond eens trakteren op zelfgebakken friet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:44
Bij gratie Gods mag BTC ook iets omhoog van Wall Street.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TEAMGEENBIFI????????????????????????????????????????????????/

Patat of friet het boeit me geen moer
maar GEEN BIFI???? Op je muil gauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

paul-s83 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:21:
[...]

Tsja, als je met een halfbakken script direct met het contract gaat communiceren ipv via een simpele GUI zoals Uniswap dan is dat vragen om problemen. Althans, uit de comments op Reddit lijk ik op te maken dat het zo gegaan kan zijn.

Daarnaast moet je natuurlijk altijd eerst een proeftransactie doen natuurlijk.
De vraag is, vanaf hoeveel doe je zelf een proeftransactie?
  • Net een weekje in crypto, ik durfde geen transactie te doen.
  • Een maand in crypto, ik deed het bij 50 euro al eerst met een minimale hoeveelheid.
  • Ongeveer 3 maanden in crypto bij ongeveer 250 euro.
  • Nu? Bij transacties van 3 nullen ga ik een proef doen.
En zo zijn er denk ik hier nog wel een aantal die nog in veel grotere bedragen of stappen denken. Het hangt er ook vanaf of je een route al eens hebt gebruikt en opgeslagen of dat je voor het eerst een transactie uitvoert?

Maar bij een transactie van 500K (daar kom ik never nooooooit niet aan overigens) zou ik het in heel veel stapjes doen inderdaad 8)7 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:28:
[...]

De vraag is, vanaf hoeveel doe je zelf een proeftransactie?
  • Net een weekje in crypto, ik durfde geen transactie te doen.
  • Een maand in crypto, ik deed het bij 50 euro al eerst met een minimale hoeveelheid.
  • Ongeveer 3 maanden in crypto bij ongeveer 250 euro.
  • Nu? Bij transacties van 3 nullen ga ik een proef doen.
En zo zijn er denk ik hier nog wel een aantal die nog in veel grotere bedragen of stappen denken. Het hangt er ook vanaf of je een route al eens hebt gebruikt en opgeslagen of dat je voor het eerst een transactie uitvoert?

Maar bij een transactie van 500K (daar kom ik never nooooooit niet aan overigens) zou ik het in heel veel stapjes doen inderdaad 8)7 .
Misschien 'moet' je met zoiets eerst op je bek gaan.. Ik heb al eens uit volautomatisme een 120 INJ van Binance naar crypto.com gestuurd, alleen over het verkeerde netwerk ( BEP20 werd toen niet geaccepteerd door crypto.com ). Terwijl er her en der ook echt wel uitroeptekentjes stonden, gewoon door geenterd..

Man wat was ik er ziek van, ging om een $1000 of zoiets. Na veel gesteggel heb ik het meeste weer terug gekregen.
Maar merk wel op dat ik er nu veel meer op verdacht ben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvWeInacEJdfEz2MtdRkQpbnaPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sJms3Tgzbdaqo8EJJnaQ6cUz.jpg?f=fotoalbum_large

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 14:04

Ezo

DEFI tech enjoyer

Tominatie schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:28:
[...]

TEAMGEENBIFI????????????????????????????????????????????????/

Patat of friet het boeit me geen moer
maar GEEN BIFI???? Op je muil gauw
@Tominatie bedoelde natuurlijk #TeamGreenBifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:16
Darrell schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:43:
[...]

Groen is goed heb ik altijd geleerd.
Ik heb altijd geleerd zolang iemand anders het betaald maakt mijn de naam niet uit _O- .

friet of patat
lambo of lamborghini

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-10 19:44
BTC doet nog een poginkje om er een groene dag van te maken.. Go!

Acties:
  • +35 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dy5Qr4yRYel9QdLRzWeGKhC_XKg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I5ghRk9mym8ueE8bewhMRQRN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Verwijderd correctie, diamond balls.

Maar het reaguren wordt wel lastiger nu :9B Nog een paar en dan gaan we slapen. Zien de koers morgen wel weer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:32
Volgende dip in 3,2,1....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Had ik maar wat zwakkere handen. Heb die magische troep al 2x naar de top gehodeld en weer terug :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
sh4d0wman schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:44:
@Verwijderd

Maar het reaguren wordt wel lastiger nu :9B Nog een paar en dan gaan we slapen.
Zatte Rene uit jambers is ook van de partij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zw77T7mTYSabZTaABIyJKlen3LA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gyfMrs7rmNmb96XtV2SIL5gj.gif?f=user_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Pagina: 1 ... 64 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!