[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.312 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:51
zwembroek schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:44:
Ik word de laatste weken helemaal kapot gespamd met Phishing mails over validate your metamask. Ik blijf ze maar blokkeren maar komen steeds terug. Nu heb ik er ook een van Binance maar er wordt wel ondertekend met mijn anti phishing code. Zijn er meer mensen die een mail van Binance hebben ontvangen over KYC met een reward van $10 USDT?
Jup, is blijkbaar weer een extra verificatie wat nodig is vanuit de EU?.
Heb het van de week gedaan.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:57

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:48:
[...]

Had iemand al vermeld dat de persoonsvorm werkt met stam + t? :P
Had een 5 voor nederlands, mijn zinsopbouw is is helemaal ruk en ergens heb ik een kronkel in mijn kop, je mag mij gerust verbeteren maar onthouden doe ik toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Remy!!!! schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:45:
[...]

Heb ik van de week ook gedaan.
10 dollar transactie fee voor gratiz en een nft surprise ding.
Kreeg via mail , SMS en via de binance app die verificatie verzoeken.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Xqlus1ve schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:46:
[...]

Had een 5 voor nederlands, mijn zinsopbouw is is helemaal ruk en ergens heb ik een kronkel in mijn kop, je mag mij gerust verbeteren maar onthouden doe ik toch niet :+
hahaha same, ik had een 6........maar zou nu een 1 krijgen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tincahunter schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:23:
Is het ook rendabel om nu nog met een RTX 3080 LHR kaart te gaan minen. Ik zie dit wel zitten om in mijn volgende videokaart te investeren.
Astu!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:19
[...]

ik was afgestudeerd met precies een 4.5 voor Nederlands :+
volgens mij hadden ze mij gematst hiermee, want als ik een 4.4 had gehaald moest ik het opnieuw doen namelijk.

ach wat heb je eraan he, in principe leer je zeer weinig op school, vooral leer je dingen wat volgens het systeem goed is. Wanneer je er zelf erachter komt dat alles wat je leert zo goed als niks aan hebt weet je wel beter. Vooral met name financiële aspect leer je helemaal fout op school...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
Remy!!!! schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:45:
[...]

Thanks!
enomiss schreef op zondag 30 januari 2022 @ 00:40:
Even waarschuwing voor Clover finance. Zie Polkadot en Kusama topic. Gelukkig had ik maar wat wisselgeld in dit waardeloos project gestopt.

En de Moonbeam Discord is blijkbaar gehackt en bij announcements stond een link naar een fake staking site. Hier zijn blijkbaar wat mensen slachtoffer van geworden.
Clover Finance. Ik had me opgegeven voor de ICO token sale op Coinlist maar gelukkig niet door de wachtrij gekomen. Wat betreft Moonbeam zou ik deze altijd via de Ledger staken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik word de laatste weken helemaal kapot gespamd met Phishing mails over validate your metamask. Ik blijf ze maar blokkeren maar komen steeds terug. Nu heb ik er ook een van Binance maar er wordt wel ondertekend met mijn anti phishing code. Zijn er meer mensen die een mail van Binance hebben ontvangen over KYC met een reward van $10 USDT?
Nee, hier niet ontvangen. Kan mij ook niet voorstellen dat Binance iets wil stimuleren met Metamask, tenzij het natuurlijk tbv BSC is, maar daarvoor hebben ze TrustWallet.

Edit: Hierboven zie ik dat anderen deze wel hebben gekregen. Dan zie ik hem binnenkort wel verschijnen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 30-01-2022 12:52 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:50:
[...]

ik was afgestudeerd met precies een 4.5 voor Nederlands :+
volgens mij hadden ze mij gematst hiermee, want als ik een 4.4 had gehaald moest ik het opnieuw doen namelijk.

ach wat heb je eraan he, in principe leer je zeer weinig op school, vooral leer je dingen wat volgens het systeem goed is. Wanneer je er zelf erachter komt dat alles wat je leert zo goed als niks aan hebt weet je wel beter. Vooral met name financiële aspect leer je helemaal fout op school...
Werk dagelijks met engineers, technologen en andere hoge disciplines (zelf ben maar een plep trouwens _O- ), maar ze begrijpen mij allemaal en toch nog een leidinggevende functie gekregen, dus inderdaad lekker boeiend :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nope. Maar die phishing code is wel erg vreemd.

(NF)Advies: neem ff contact met de support van Binance op hierover. Anders blijft het in je hoofd zitten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:53:
[...]

Werk dagelijks met engineers, technologen en andere hoge disciplines (zelf ben maar een plep trouwens _O- ), maar ze begrijpen mij allemaal en toch nog een leidinggevende functie gekregen, dus inderdaad lekker boeiend :Y)
Ik had vroeger uitsluitend 9's of 10-en voor Nederlandse taal en ben het echt helemaal kwijt. Lang leve spell/grammar checkers maar dan nog ga ik continue op mijn plaat met d, t, dt, persoonsvormen en vooral met omgangsvormen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:51:
[...]

Nee, hier niet ontvangen. Kan mij ook niet voorstellen dat Binance iets wil stimuleren met Metamask, tenzij het natuurlijk tbv BSC is, maar daarvoor hebben ze TrustWallet.

Edit: Hierboven zie ik dat anderen deze wel hebben gekregen. Dan zie ik hem binnenkort wel verschijnen :)
Sorry voor de verwarring. De Metamask mails staan los van de Binance mail!
Het is meer dat ik de laatste weken gestalked wordt met phishing mails en die van Binance er nu achteraan komt. Daarnaast ziet de Binance mail er erg onprofessioneel uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6Grf6XPvj8NpMAl2aHqG2_R_NM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qyv8Qk0L9y9YVS0QxYdgpWFC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door zwembroek op 30-01-2022 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:57

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LwnDk3RutlMwsmB9Q6VvTgdTr7c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DkEc1W6dg3qGMT0iVKQUW0LU.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik krijg altijd al jeuk van de aanhef...

Dear binancian.. :r

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

zwembroek schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:55:
[...]

Het is meer dat ik de laatste weken gestalked wordt met phishing mails en die van Binance er nu achteraan komt. Daarnaast ziet de Binance mail er erg onprofessioneel uit.

[Afbeelding]
Terwijl ik helemaal geen emails krijgt van Binance behalve acties die ik zelf uitvoerd. Metamask gerelateerde emails heb ik gelukkig nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Was hier nou iemand die het boek Van Goud Tot Bitcoin heeft gelezen? Jij, @Richh? Hoor er goede verhalen over, niet zozeer vanwege sec het crypto element maar ook juist doordat het een kleine geschiedenis presenteert van het geldsysteem, de rol van de Dollar en uiteindelijk hoe de huidige tijden zich kenmerken met o.a. crypto.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Wees gerusd. Spelling en grammatika is slegts een advies/leidraad. Het licht nied vast in de wed dus je kan ijgenleik alles doen wat je wiltd.

Dus mensen die zeggen dit of dat is fout: bestaat niet. Je kan wel zeggen dit is niet niet volgens het groene boekje. Maar je kan dus ook gewoon je eigen boekje maken en zeggen, dit zijn mijn regels.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 30-01-2022 13:52 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de saaiste crypto dag sinds het ontstaan van het universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:55
enomiss schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:49:
[...]

Wees gerusd. Spelling en grammatika is slegts een advies/leidraad. Het licht nied vast in de wed dus je kan ijgenleik alles doen wat je wiltd.

Dus mensen die zeggen dit of dat is fout: bestaat niet. Je kan wel zeggen dit is niet niet volgens het groene boekje. Maar je kan dus ook gewoon je eigen boekje maken en zeggen, dit zijn mijn regels.
Dat bericht is gewoonweg een OCD trigger.... |:(

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tiepfoud schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:01:
[...]

;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:55

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 07:01
zwembroek schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:55:
[...]

[Afbeelding]
Simpel, niet op links klikken, maar zelf naar Binance gaan inloggen en kijken of er iets staat wat je moet doen. Hetzelfde geldt voor Metamask. Geen links openen. Gewoon gebruiken en als er b.v. vanuit Chrome nieuwe permissies nodug zijn merk je dat vanzelf.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:47

resusaapje

h less

Tiepfoud schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:01:
[...]

Niet op reageren, änders trigger je de Wet van Muphry: "in elke reactie op welke typfout, grammaticafout oid dan ook, zit onvermijdelijk ook een typfout, grammaticafout oid" ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:59
Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:08:
Was hier nou iemand die het boek Van Goud Tot Bitcoin heeft gelezen? Jij, @Richh? Hoor er goede verhalen over, niet zozeer vanwege sec het crypto element maar ook juist doordat het een kleine geschiedenis presenteert van het geldsysteem, de rol van de Dollar en uiteindelijk hoe de huidige tijden zich kenmerken met o.a. crypto.
Nope, ik gebruik papier voornamelijk om mijn reet mee af te vegen, niet om er letters van te lezen...

Grapje, het lijkt mij oprecht een interessant boek. Maar dus nog niet gelezen...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Richh schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:13:
[...]

Nope, ik gebruik papier voornamelijk om mijn reet mee af te vegen, niet om er letters van te lezen...

Grapje, het lijkt mij oprecht een interessant boek. Maar dus nog niet gelezen...
Ik heb het boek ''Ons geld is stuk'' gekregen van Sinterklaas. nog niet aan begonnen...
ik denk dat ik pas aan begin in de zomervakantie op de camping :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Die NFT van Binance is waardeloos trouwens }:|

Toch? :D

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
UniMatrix schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:16:

Ik begrijp sowieso niet waarom iemand waarde aan een nft verbind...
Maar als je er een paar knaken mee kunt verdienen waarom dan niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
UniMatrix schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:16:

Welke moonitor heb je gekregen trouwens?
Je mag hem schijnbaar ook niet verkopen.... 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:00:
Is toch hartstikke spannend ! Zullen de bears overwinnen en gaan we naar 37,8? Of nemen de Bulls het over en gaan we naar 38,2? Stay tuned !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Ronald.42 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:32:
[...]

Welke moonitor heb je gekregen trouwens?
Je mag hem schijnbaar ook niet verkopen.... 8)7
Ik zit al even rond te klikken maar ik kan het ding niet vinden :o Dat je hem niet kunt verkopen heb ik er ook bij zien staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

UniMatrix schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Ik zit al even rond te klikken maar ik kan het ding niet vinden :o Dat je hem niet kunt verkopen heb ik er ook bij zien staan.
Soort steam sticker _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
UniMatrix schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Binance nft en dan onder user center staat ie bij je assets als het goed is.

Er zijn 5 series van 1miljoen moonitors.

En idd je hebt je verificatie afgerond dus hier heb je een sticker _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Richh schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:13:
[...]

Ook als e-book beschikbaar :)

Luisterde zojuist de Cryptocast terug van vorige week met als gast één van de auteurs, vandaar. Maar heb dus nog steeds het vermoeden dat iemand hier het al gelezen heeft.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• UniMatrix
Cardano humor, van de als grap en persiflage op Doge en Shiba begonnen token 'Hosky' (https://hosky.io) is ook een liquidity pool opgezet op Sundaeswap en je kunt ze swappen _O-

Je moest indertijd 2 ADA sturen en dan kreeg je een random amount tokens terug, en je 2 ADA, minus de fee van 0,5 ADA.

Dat heb ik natuurlijk gedaan want ik vond het een goede grap.

Voor de tokens kan ik nu 4,5 ADA krijgen, dat is toch x9, meer dan wat dan ook in mijn pf op dit moment _O-

HODL! :+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12
Crypto-trading
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukeLIkfhoCaIp4yWLJtFH74Iu7o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/DnAoy9YnSXvtJjYstM7pTQ83.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:09
Even @Verwijderd wakker maken ( :+ ):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKV8B5uhXzFsaCu7u4BGH_sh7MU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ppSmnykdE4RUUAuZ6PXiuYlM.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4lsfnp.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door D_Jeff op 30-01-2022 16:01 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 15:02
Nu er niet heel veel beweging in zit leek het mij wel interessant om te vragen of julie staken?
En waarop dan voornamelijk? }:O

[ Voor 7% gewijzigd door TheSupraLife op 30-01-2022 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:57
TheSupraLife schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:49:
Nu er niet heel veel beweging in zit leek het mij wel interessant om te vragen of julie staken?
Is dat een serieuze vraag? Beefy natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 15:02
Ypuh schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:51:
[...]

Is dat een serieuze vraag? Beefy natuurlijk
Ja maar, mijn moeder zei altijd dat ik gevarieerd moest eten 8)7

Zijn er dan ook nog alternatieve naast BIFI/Beefy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik hou het gewoon bij NEXO, Kraken, Binance en Bitvavo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
TheSupraLife schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:57:
[...]

Nexo, Celcius, BlockFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
TheSupraLife schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:57:
[...]

Jazeker. Google maar naar DeFi Yield Aggegrator. Dan vind je genoeg opties! :)
Anders ook zat opties als Nexo. Als je een paar pagina's terug kijkt heeft @Taro een mooi overzicht geplaatst van hoe zijn portfolio er ongeveer uit ziet met staken.

[ Voor 20% gewijzigd door Valandin op 30-01-2022 17:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Valandin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:02:
[...]

Jazeker. Google maar naar DeFi Yield Aggegrator. Dan vind je genoeg opties! :)
En klik dan vooral niet op de eerste advertentie resultaten, maar op de daadwerkelijke resultaten om te voorkomen dat je al je funds in een scam staked/steekt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Taro schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:06:
[...]

En klik dan vooral niet op de eerste advertentie resultaten, maar op de daadwerkelijke resultaten om te voorkomen dat je al je funds in een scam staked/steekt.
Uiteraard eerst alle due dilligence doen voordat je ergens geld in pompt ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:11
Coingecko heeft een lijst met de top yield aggregators: https://www.coingecko.com/en/categories/yield-aggregator

Staken hoeft ook niet perse via een yield aggregator overigens. Kan ook gewoon de token op het native platform van de token staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nog een voorbeeld; DeFi CDC app, ATOM 14+% en CRO 12+%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Heb jij je lambo eigenlijk al veiliggesteld? Want voor zover ik me kan herinneren ben jij hier al actief, en dat is al heel wat jaartjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:58
Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:05:
[...]
Maar heb dus nog steeds het vermoeden dat iemand hier het al gelezen heeft.
That would be me... Vlak voor kerst gekocht. Leuk leesbaar boek, maar voor degenen die hier langer dan een half jaar lurken of echt actief zijn staat er niet veel nieuws in. Wel goed om een paar dingen even op een gestructureerde manier op een rijtje te hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Wiley99 op 30-01-2022 18:07 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hier vooral op Kraken, Binance, PCS, CDC en SpookySwap

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:11

LankHoar

Langharig tuig

Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:05:
[...]

Ook als e-book beschikbaar :)
Waar zie je die? Op hun website vangoudtotbitcoin.nl zie ik enkel een papieren boek te koop voor 35 euro. Ik probeer papieren boek zoveel mogelijk te vermijden omdat een e-reader gewoon ideaal is :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Vroeg me al af wat voor mensen zoiets kopen:

"Justin Bieber betaalt 1,1 miljoen euro voor digitale afbeelding en treedt toe tot felbegeerde "Bored Ape Yacht Club"
De Canadese popzanger Justin Bieber heeft gisteren zo'n 1,1 miljoen euro neergeteld voor het eigendomsrecht op een afbeelding uit de "Bored Ape Yacht Club" (BAYC)-collectie. Beleggen in virtuele kunst is een hype te noemen onder wereldberoemde sterren (en ver daarbuiten). Maar het zijn heus niet de duurste NFT's, zoals ze genoemd worden. Die zijn eerder van het kaliber van de digitale kunstenaar Pak en overstijgen zelfs het recordbedrag van een grootmeester als David Hockney.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 30 januari 2022 @ 17:59:
[...]

Heb jij je lambo eigenlijk al veiliggesteld? Want voor zover ik me kan herinneren ben jij hier al actief, en dat is al heel wat jaartjes :+
Geen lambo, wel in de inleg + mooie winst eruit. Dus wat er ook gebeurd, ik speel op de centen van het huis.

Verder was ik helaas nooit een high roller, dus financiële onafhankelijkheid kan ik vergeten.

Maar dat is ook niet erg, na een weekje quarantaine met het hele gezin heb ik verdomd veel zin om morgen weer aan de slag te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:31
Mensen met teveel geld, ik zou het ook doen als ik teveel geld zou hebben. :P

[ Voor 6% gewijzigd door GioStyle op 30-01-2022 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:40:
[...]

Mensen met teveel geld… :P
Oh laat ik een miljoen op een coin gooien, oh hij is 12% gestegen, oh laat ik mijn miljoen eruit halen en dan heb ik 120.000 winst :/

Met geld maak je geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 06-10 08:48
Xqlus1ve schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:48:
[...]

Oh laat ik een miljoen op een coin gooien, oh hij is 12% gestegen, oh laat ik mijn miljoen eruit halen en dan heb ik 120.000 winst :/

Omgekeerd werkt het echter ook zo. Het is makkelijk om fictief deze bedragen te zetten. In de realiteit hou je echter rekening met de keerzijde en daar moet je dan emotie ver van houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Xqlus1ve schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:48:
[...]

Precies. Er was toch zo’n dude/meme die dacht van ik heb 10 ETH, ik maak een NFT en die koop ik voor 10 ETH aan mezelf. Vervolgens prijs ik die NFT af voor 1 ETH, 90% korting. Nu heb ik 11 ETH. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
Al met al toch wel een goede week geweest voor BTC. Volgens mij relatief de beste zondag deze maand. We zakken iig niet nog verder weg. Ben benieuwd wat 7 februari gaat betekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
Valandin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:55:
Al met al toch wel een goede week geweest voor BTC. Volgens mij relatief de beste zondag deze maand. We zakken iig niet nog verder weg. Ben benieuwd wat 7 februari gaat betekenen.
Wat is er 7 februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:11

LankHoar

Langharig tuig

GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:52:
[...]

Precies. Er was toch zo’n dude/meme die dacht van ik heb 10 ETH, ik maak een NFT en die koop ik voor 10 ETH aan mezelf. Vervolgens prijs ik die NFT af voor 1 ETH, 90% korting. Nu heb ik 11 ETH. _O-
Ik las dit inderdaad, en vond het geen verkeerd plan. Maar is dit werkelijk zo gegaan?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aVxwbbv_460swp.webp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:32
Maybe nu wel, maar als we nu hodlen zijn we over 3 maanden gierend rijk, mark my words

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
10 bedoel ik. Maandelijkse inflatie update in Amerika. Zijn verwachtingen dat er weer een grote sprong gemaakt gaat worden. De markt is er inmiddels al wel op geprijsd, gewoon nieuwsgierig wat het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
LankHoar schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:25:
[...]

Ik las dit inderdaad, en vond het geen verkeerd plan. Maar is dit werkelijk zo gegaan?
Geen idee eerlijk gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Don Guacamole schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:28:
[...]

Maybe nu wel, maar als we nu hodlen zijn we over 3 maanden gierend rijk, mark my words
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HIRGDzwQAZMNmKMkDCchz1mXIAc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GROY8eO12ZxbYx8nBUtLv0Xr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Valandin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:28:
[...]

10 bedoel ik. Maandelijkse inflatie update in Amerika. Zijn verwachtingen dat er weer een grote sprong gemaakt gaat worden. De markt is er inmiddels al wel op geprijsd, gewoon nieuwsgierig wat het gaat doen.
Wie is 'zijn verwachting'? :?

En wat bedoel je met grote sprong? De inflatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmmm ik dca soms wat Bitcoin op de cdc app, maar volgens mij is het goedkoper om bijvoorbeeld deze optie te doen:

SEPA naar Kraken ---> Bitcoin daar kopen en dit dan naar cdc sturen kosten aan fees: 0.00002 BTC
ook al zegt cdc dat het gratis is om Bitcoin te kopen voor euro, maar als ik het vergelijk kost het stiekem toch meer via cdc app.

reden voor Kraken is omdat ik geen zin heb om lastig te doen met Bitvavo --> cdc route

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 30-01-2022 19:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

Wom

Kol Nedra schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:58:
hmmmm ik dca soms wat Bitcoin op de cdc app, maar volgens mij is het goedkoper om bijvoorbeeld deze optie te doen:

SEPA naar Kraken ---> Bitcoin daar kopen en dit dan naar cdc sturen kosten aan fees: 0.00002 BTC
ook al zegt cdc dat het gratis is om Bitcoin te kopen voor euro, maar als ik het vergelijk kost het stiekem toch meer via cdc app.

reden voor Kraken is omdat ik geen zin heb om lastig te doen met Bitvavo --> cdc route
Let even op de prijs bij CDC. Die ligt aan de hoge kant vaak. Kan handig zijn om arbitrage toe te passen. Maar kan ook je verschil verklaren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12
Don Guacamole schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQTxgGrPjBLMFZzfxUgyjS69520=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5kx1KMfbCqa5Fkbwuh2G65mS.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik mis cryptosletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
LankHoar schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Waar zie je die? Op hun website vangoudtotbitcoin.nl zie ik enkel een papieren boek te koop voor 35 euro. Ik probeer papieren boek zoveel mogelijk te vermijden omdat een e-reader gewoon ideaal is :)
bol.com
Wiley99 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:07:
[...]

That would be me... Vlak voor kerst gekocht. Leuk leesbaar boek, maar voor degenen die hier langer dan een half jaar lurken of echt actief zijn staat er niet veel nieuws in. Wel goed om een paar dingen even op een gestructureerde manier op een rijtje te hebben.
Nice! Ik ben met name geïnteresseerd in goudstandaard, loslaten daarvan en eurodollars en dan hoe Bitcoin zich hiertot verhoudt.

Ook die van Bert Slagter gelezen toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:58
Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:19:
Nice! Ik ben met name geïnteresseerd in goudstandaard, loslaten daarvan en eurodollars en dan hoe Bitcoin zich hiertot verhoudt.

Ook die van Bert Slagter gelezen toevallig?
Ik reageerde op 'Ons geld is stuk', die heb ik gelezen (van de Slagter broers), niet Van Goud Tot Bitcoin

[ Voor 4% gewijzigd door Wiley99 op 30-01-2022 20:28 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Zie ik daar BIFI in de min???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Gathering of Tweakers zoekbot schreef:

Zoekresultaten

De zoekopdracht naar gebruikers met de naam 'crypto' leverde 165 resultaten op. De resultaten zijn gesorteerd op gebruikersnaam.
^-- Zijn der nogal wat :P

Maar ik kan geen van deze accounts heugen gespot te hebben in de 2022 Q1 versie van deze SC-kroeg

[ Voor 11% gewijzigd door D_Jeff op 30-01-2022 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 12:03
Naar het schijnt heeft bieber een paar uur voor de transactie 900eth ontvangen van een andere nft creator. Zelfde geld voor full send/nelk die eerst eth naar bieber stuurde en bieber vervolgens wat aankocht. https://etherscan.io/addr...a52F9fcDaCfD56948d43a11c6

Maw allemaal een grote onzin.

Nog meer info:
https://mobile.twitter.co.../1487089759306629127?s=21

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 30-01-2022 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtlH0nzPKBzIzVAB_TFOO3K3yY4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qeq4ECjQau7U7Ek9XHApRWDB.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ah, marketing stunt met een bekende stroman dus. Nou ja, het werkt. Gratis geld voor die artiesten die waarschijnlijk niet eens weten wat een NFT is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

D_Jeff schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:36:
[...]

[...]

^-- Zijn der nogal wat :P

Maar ik kan geen van deze accounts heugen gespot te hebben in de 2022 Q1 versie van deze SC-kroeg
In slowchat deeltje 3 is ze voor het laatst gespot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdT92eMZHWldsFj-ebvKCMKCskQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/slQiFCfQNevF7KRVXCsfrIDG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Weleens van de mythe gehoord dat hij nog steeds onder ons schijnt te zijn?

Of bedoel je zijn bekende uitspraak? :)

Edit: Oh, net te laat...

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 30-01-2022 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:02:
[...]

Weleens van de mythe gehoord dat hij nog steeds onder ons schijnt te zijn?

Of bedoel je zijn bekende uitspraak? :)

Edit: Oh, net te laat...
Ik begreep dat hij voornamelijk in de weekenden in die rol kroop.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:08:
[...]

Ik begreep dat hij voornamelijk in de weekenden in die rol kroop.
Soort van Paul jambers.
Overdag is hij gewoon Jaapio maar snachts.......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het is toch oprecht knap om zo lomp te zijn. Je hebt zoveel reactietijd en dan toch krijg je die schommel op je kanus.
Zelfs na een fles sambuca zou ik deze schommel nog ontwijken. :+

Bifi rekt zie ik. Jammer. Heb mij toch verkeken blijkbaar, ik dacht echt hele goede tech in handen te hebben. Hopelijk is de tech morgen weer beter.
Onder de $2000 ga ik er weer eentje toevoegen aan de collectie.

Want met bitcoin holden voel ik mij ondertussen echt een boomer die 0.2% en -0.2% al spannend vindt. Jeetje wat saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Wiley99 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:27:
[...]

Ik reageerde op 'Ons geld is stuk', die heb ik gelezen (van de Slagter broers), niet Van Goud Tot Bitcoin
Aha, en ik had het dus over Van Goud Tot Bitcoin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Slowmotion pump, met een slowmotion dump.

Precies traag genoeg zodat een raceslak het ook nog snapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
lool kwam deze oponement tegen in RoK :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGR_bzBY-nzjQZFNCzk-XgOWQ6s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KzYgGHl58uupI5jdxV6J8Xv8.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:37
Kol Nedra schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:36:
lool kwam deze oponement tegen in RoK :o

[Afbeelding]
Nerd alert! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:01

Coldcat

HODL

Zit ik naar de kalender van de Nascar te kijken, blijkt dat Beef de eerste XFINITY SERIES race in Februari gaat sponsoren!

Beef. It's What's for Dinner... Februari moon! :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ik ben wel benieuwd hoe het financieel buffer van de crypto-tweakers er uit ziet. Ik snap dat dit niet iets iets waar je nuttige informatie uit haalt, want er zit een groot verschil in inkomen, vrouw, kinderen, meerdere auto's, hobby's, koop/huur huis en ga maar door.

Waar ik nieuwsgierig naar ben is of tweakers een buffer aanhouden voor een perfect storm, waarin er in keer een hele lading geld uitgegeven moeten worden, of genoeg geld achter de hand houden om één/een paar zware klappen op te vangen en de rest in een veilige, stabiele plek hebben staan die ze altijd snel naar FIAT om kunnen zetten, zoals DAI/USDT/USDC op Bitvavo ivm depositogarantie.

Om het anoniem te houden;

Poll: Hoe zit jouw buffer er uit?
Mijn buffer zit in stablecoins
0-5.000
5.000-10.000
10.000-15.000
15.000-20.000
20.000-30.000
30.000+
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404214&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:39
Ik moet Binance reverification doorlopen, maar krijg daar niet de mogelijkheid om een KopieID versie van mijn document te uploaden, omdat de foto van het document in de app van Binance wordt gemaakt. Dus ik heb mijn BSN handmatig afgeplakt (2x) en die foto gebruikt, maar Binance accepteert dat niet. Bij mijn initiële registratie kon ik wel KopieID gebruiken. Ik vind het best bezwaarlijk i.v.m. identiteitsfraude om een niet geanonimiseerd en gewatermerkte foto te gebruiken. Ik neem aan dat meer mensen hier al mee te maken hebben gehad?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:37
Valandin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:13:
Ik ben wel benieuwd hoe het financieel buffer van de crypto-tweakers er uit ziet. Ik snap dat dit niet iets iets waar je nuttige informatie uit haalt, want er zit een groot verschil in inkomen, vrouw, kinderen, meerdere auto's, hobby's, koop/huur huis en ga maar door.

Waar ik nieuwsgierig naar ben is of tweakers een buffer aanhouden voor een perfect storm, waarin er in keer een hele lading geld uitgegeven moeten worden, of genoeg geld achter de hand houden om één/een paar zware klappen op te vangen en de rest in een veilige, stabiele plek hebben staan die ze altijd snel naar FIAT om kunnen zetten, zoals DAI/USDT/USDC op Bitvavo ivm depositogarantie.

0-5.000
5.000-10.000
10.000-15.000
15.000-20.000
20.000-30.000
30.000+
Tussenstand:
[Afbeelding]
Hoop rijke tata’s hier:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vfwkvoHoZNCj-qVJn0v6vF3hdc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zuz7gMAxQKzHZfuiXtgf8hyo.jpg?f=user_large

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:02

0-5.000
5.000-10.000
10.000-15.000
15.000-20.000
20.000-30.000
30.000+
Tussenstand:
[Afbeelding]
Hier hebben we een deel persoonlijk sparen/beleggen, en een zeer ruime buffer voor het kopje onvoorzien.

De vrouw is hier nogal conservatief wat betreft financiën en daarom staat er een redelijke pot geld serieus te verdampen. Persoonlijk heb ik alleen een emergency fund en investeer ik alleen nog maar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

0-5.000
5.000-10.000
10.000-15.000
15.000-20.000
20.000-30.000
30.000+
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik mis de optie '60 blikken bonen en een AK47'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:04
Is Pingo al terecht?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_Jeff
30k+ de grootste groep

Ik doe echt iets verkeerd blijkbaar :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Waneer is iemand een rijke tata in jou ogen?
5k 10k 30+k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:34:
[...]

Niet 100x een 10 klapper aan bifi erbij?

En dan de bifi's in de bek ipv een stinksigaar like a real OG
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zKhao4gtUrpGZQFCcRORouSuKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BgAZ6yCXauCbZKfZ5t1Zfses.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:34:
[...]

"Overdag is Jaapio een gewone man... Maar 's avonds veranderd hij in een dikke Crypto Whale"
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 07-10 23:23
D_Jeff schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:40:
30k+ de grootste groep

Ik doe echt iets verkeerd blijkbaar :X
Geen reden om jaloers te zijn hoor. Over een paar jaar is dat allemaal net genoeg om 1 frikandelbroodje te halen.
Pagina: 1 ... 62 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!