Fixedanti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:02:
Funding bybit dik negatief. Jaapio en alle andere henk en ingrid zitten short geloof ik
Ja precies dit iddYES schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:04:
[...]
Dus whales gaan zo ff shorts eruit jagen, pump incoming.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
BTC CEO ook nog bevestigd?
Zijn wel sites waar alles te zien is. Maar heb die shortcut niet op mijn mobiel. Mij valt iig op dat bybit het volume hoog is, en dat daar de grootste hoeveelheid amateurs zit. Nance kan er ook wat van. Dus als die 2 dik negatief zijn paar dagen.....gaan ze gehunt wordenYES schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:14:
[...]
Check jij funding per exchange of zijn er ook bronnen die het van meerdere exchanges verzamelen?
Het verrotte is dat dit puur korte termijn bullish is en dat diezelfde whales die de shorts gaan hunten (R.I.P. A87) later ook weer goedkoper in willen kopen. Maakt het gewoon net ff minder leuk voor mijn gevoel.anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:17:
[...]
Zijn wel sites waar alles te zien is. Maar heb die shortcut niet op mijn mobiel. Mij valt iig op dat bybit het volume hoog is, en dat daar de grootste hoeveelheid amateurs zit. Nance kan er ook wat van. Dus als die 2 dik negatief zijn paar dagen.....gaan ze gehunt worden
Dit is een goed site om open long/shorts te zien:YES schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:14:
[...]
Check jij funding per exchange of zijn er ook bronnen die het van meerdere exchanges verzamelen?
https://www.coinglass.com/LongShortRatio
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Heb zojuist een long positie ITM gesloten op.... ByBitanti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:17:
[...]
Zijn wel sites waar alles te zien is. Maar heb die shortcut niet op mijn mobiel. Mij valt iig op dat bybit het volume hoog is, en dat daar de grootste hoeveelheid amateurs zit. Nance kan er ook wat van. Dus als die 2 dik negatief zijn paar dagen.....gaan ze gehunt worden

:fill(white):strip_exif()/f/image/cWPcVMPtJL8tIFWCu1hyQ7hw.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als ik naar de afgelopen 2 jaar kijk heb ik een hoger rendement met ADA alleen al dan met delegation rond de 5% extra ADA.Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:48:
[...]
Kan ik daarmee ook 12% op m'n EUR krijgen? Ik heb niet echt crypto verder wat ik lange termijn wil HODL'en.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:31:
[...]
Heb zojuist een long positie ITM gesloten op.... ByBit![]()
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EG5S5JjLo1t7udq5apfS52Xi.gif?f=user_large)
Kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand de afgelopen 2 jaar géén rendement heeft gehad op z'n crypto. Het maakte niet uit wat je kocht; omhoog ging het toch wel, laatste 2 maanden en vorig jaar mei uitgezonderd.Hari-Bo schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:34:
[...]
Als ik naar de afgelopen 2 jaar kijk heb ik een hoger rendement met ADA alleen al dan met delegation rond de 5% extra ADA.
Ongelofelijk dat je naar zulke percentages vraagt. Dat is bewust risico opzoeken en daar moet je niet openlijk naar vragen want anderen zouden er maar zo in mee kunnen gaan zonder dat ze zich bewust zijn van de risico's.Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:48:
[...]
Kan ik daarmee ook 12% op m'n EUR krijgen? Ik heb niet echt crypto verder wat ik lange termijn wil HODL'en.
Ja @YES, WTF, dat doe je anders nooit bij iemand?Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:41:
Wat probeer je te bereiken @YES? 3 van je laatste 4 posts zijn puur gericht om mij uit de tent te lokken?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
2 van de 13 als je goed telt (het draait toch wat minder om jou dan je zelf inschat blijkbaar).Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:41:
Wat probeer je te bereiken @YES? 3 van je laatste 4 posts zijn puur gericht om mij uit de tent te lokken?
En ik ben gewoon benieuwd waarom je nu ineens cynisch loopt te posten over percentages die je kan verdienen met bepaalde coins nadat je vanmiddag probeerde uit te leggen dat we het alleen over BTC moesten hebben omdat al het andere onverantwoord financieel advies is.
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 29-01-2022 22:49 ]
Nee vanavond drinken we op stand. Hertog Jan Bockbier (wel in de bonus bij AH gekocht uiteraard)!Chaes schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:46:
Visca heeft gewoon 1 Schultenbräu te veel op, kan je hem niet kwalijk nemen op deze zaterdagavond.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LMIRtjQM3qHsiv0uD1ihHFQ6.gif?f=user_large)
Dit topic verveelt nooit, in voor en tegenspoed
Die moet ik ook maar eens opentrekken denk ik. Ik wilde ook een BIFI dus heb zo'n BIFI in een broodje gekocht, nieuwerwets gedoe. Wat een gore meuk vage combinatie en wat een droge bek mond krijg je daarvan.YES schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:47:
[...]
Nee vanavond drinken we op stand. Hertog Jan Bockbier (wel in de bonus bij AH gekocht uiteraard)!
Niets cynisch aan; als die percentages hoger zijn ga ik het uitzoeken en mijn geld offline staken als ik daar meer aan kan verdienen.
Momenteel kijk ik de kat uit de boom welke kant het op gaat, doe dat al sinds april/mei en tot die tijd pak ik 12% op m'n fiat.
Ik heb vanavond bitterballen uit de oven geprobeerd, best goeien handel maar ik heb ze toch liever gewoon uit de frituurpan.Ngangatar schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:50:
[...]
Die moet ik ook maar eens opentrekken denk ik. Ik wilde ook een BIFI dus heb zo'n BIFI in een broodje gekocht, nieuwerwets gedoe. Wat een gore meuk vage combinatie en wat een droge bek mond krijg je daarvan.
Sorry Ypuh, mea culpa.Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:50:
Ik heb geen Bitcoin, nooit gehad ook, enkel om te traden. Mijn reactie was enkel of ik gebruik maak van een CeFi platform en dat doe ik, met de reactie waarom ik daarvoor geen ledger gebruik. Naar mijn weten bieden die niet zulke percentages op stablecoins?
Niets cynisch aan; als die percentages hoger zijn ga ik het uitzoeken en mijn geld offline staken als ik daar meer aan kan verdienen.
Momenteel kijk ik de kat uit de boom welke kant het op gaat, doe dat al sinds april/mei en tot die tijd pak ik 12% op m'n fiat.
Krijg het gevoel alsof ik iemands favoriete huisdier vermoord heb.
Die BIFIs zijn lekker! heb ze ook met itiliaanse kruiden gevonden nu bij de ActionNgangatar schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:50:
[...]
Die moet ik ook maar eens opentrekken denk ik. Ik wilde ook een BIFI dus heb zo'n BIFI in een broodje gekocht, nieuwerwets gedoe. Wat een gore meuk vage combinatie en wat een droge bek mond krijg je daarvan.

Lies!Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:50:
Ik heb geen Bitcoin, nooit gehad ook, enkel om te traden. Mijn reactie was enkel of ik gebruik maak van een CeFi platform en dat doe ik, met de reactie waarom ik daarvoor geen ledger gebruik. Naar mijn weten bieden die niet zulke percentages op stablecoins?
Ik zit namelijk naar je profielfoto te kijken en je zit helemaal niet in de boom.
Zat die in een boom?YES schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:51:
[...]
Sorry Ypuh, mea culpa.
Krijg het gevoel alsof ik iemands favoriete huisdier vermoord heb.
Dat begrijp ik maar ik vergelijk het met jouw stelling van het rendement van 12%.Ypuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:38:
[...]
Kan me ook nauwelijks voorstellen dat iemand de afgelopen 2 jaar géén rendement heeft gehad op z'n crypto. Het maakte niet uit wat je kocht; omhoog ging het toch wel, laatste 2 maanden en vorig jaar mei uitgezonderd.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wat zouden de devs van Beefy vinden van het feit dat een stelletje aan hopium verslaafde Nederlandse geeks al wekenlang grappen over hun protocol aan het maken is?
Waarschijnlijk niet zo veel, omdat ze dik binnen zijn
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb directe lijntjes naar Bifi devs en team - en er zjin er een paar die zelfs nog rechtere lijntjes hebben. We kunnen wel e.e.a. doorsturen ? XDJedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 00:29:
[...]
Wat zouden de devs van Beefy vinden van het feit dat een stelletje aan hopium verslaafde Nederlandse geeks al wekenlang grappen over hun protocol aan het maken is?
Alleen maar gratis marketing, ze geven ons nog geld toe ook als je meedoetJedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 00:29:
[...]
En de Moonbeam Discord is blijkbaar gehackt en bij announcements stond een link naar een fake staking site. Hier zijn blijkbaar wat mensen slachtoffer van geworden.
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 30-01-2022 00:41 ]
https://opensea.io/seaart
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 01-02-2022 21:46 ]
Wat een statement.RaptorXS schreef op zondag 30 januari 2022 @ 03:00:
[...]
Ik mis um, maarja, een afwijkende mening hier wordt niet gewenst zag ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Urbanus op 30-01-2022 03:26 ]
BIFI binnenkort eth flippen
Per stuk natuurlijk niet market cap
Moet wel zeggen dat nu ik lees dat mensen directe lijnen met bifi hebben ik het allemaal wel een beetje anders bekijk. Met name alles met hand en tand verdedigen van de tech. Shill is zelf nog zacht uitgedrukt. Wellicht geen slechte intenties maar vind het zich op zeer glad ijs begeven nu.
De meeste zitten er zo in.mannowlahn schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:35:
Is het een idee dat er een apart bifi topic komt? Wellicht handig om daar alles te centraliseren qua vraagstukken over bifi?
Moet wel zeggen dat nu ik lees dat mensen directe lijnen met bifi hebben ik het allemaal wel een beetje anders bekijk. Met name alles met hand en tand verdedigen van de tech. Shill is zelf nog zacht uitgedrukt. Wellicht geen slechte intenties maar vind het zich op zeer glad ijs begeven nu.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/auA85hWIUoGmksa3aVcRhWUv.jpg?f=user_large)
Kijk maar uit, straks word je verbannen vanwege een afwijkende mening.mannowlahn schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:35:
Is het een idee dat er een apart bifi topic komt? Wellicht handig om daar alles te centraliseren qua vraagstukken over bifi?
Volgens mij is hier nog nooit iemand verbannen vanwege een afwijkende mening. Wel vanwege het doordrukken van die mening tot het vervelende aan toe.GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:57:
[...]
Kijk maar uit, straks word je verbannen vanwege een afwijkende mening.
Nee, ik vind Taro prima modereren. Ook mijn opmerkingen zijn wel eens gedelete maar dat was achteraf ook gewoon terecht. Tot nu toe kan je hier prima zeggen wat je op je lever hebt. Je moet alleen niet teveel off-topic gaan.GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:57:
[...]
Benieuwd wanneer bifi dat plastic vliesje naar achteren trekt en echt de dikke pamp komt
Darrell schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:05:
Goedemorgen.
Even @enomiss provoceren.
[Afbeelding]
Misschien is het aan de posters zelf om iets meer zelfreflectie en quality assurance toe te passen. Toen hier om de tien minuten een bleekselderijstengel werd gepost, werd er ook niet om een apart topic gevraagd. En gelukkig gebeurt dat nu ook minder. Laten we dat vasthouden. Moderatie is niet bedoeld om matige kwaliteit te verbloemen
Zo is het een komen en gaan, toen dot steeg 3 postings per minuut over dot. Herinnert zich iemand nog theta. Ook dikke tech want Samsung. Kijken en gratis tfuel verdienen. De toekomst. Dit is de eerste post over theta in #22. Op het moment dat er hier iedere post over bifiworsten geluld wordt moet je er vooral niet in fomo'en. Er komt vanzelf een dip. Bij 6.900, dat wel.Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:12:
Jeetje, moet er nou ook al een apart topic komen voor Beefy? We hebben toch het DeFi topic?
Misschien is het aan de posters zelf om iets meer zelfreflectie en quality assurance toe te passen. Toen hier om de tien minuten een bleekselderijstengel werd gepost, werd er ook niet om een apart topic gevraagd. En gelukkig gebeurt dat nu ook minder. Laten we dat vasthouden. Moderatie is niet bedoeld om matige kwaliteit te verbloemen
Serieus? Dit is echt stemmings-/sfeermakerij aan het worden. En mijn naam wordt hier vaak automatisch aan verbonden. Laat ik voorop stellen dat ik niet eens banrechten heb, dus als er een ban wordt uitgedeeld dan gaat dat altijd via een ander en daarvoor moet je het dossier echt wel op orde hebben.GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:57:
[...]
Als er wordt ingegrepen bij een bericht, dan wordt daar een notitie van gemaakt. Als de maat vol is volgt er eerst altijd een waarschuwing. Blijft iemand daarna doorgaan, dan volgt er idd een ban. Maar op basis van dit topic is dat de afgelopen maanden hoogstens 2-3x gebeurd en ook maar tijdelijk voor bijv. 48 uur. Vaak maakt men het te gek op de frontpage of in een ander topic en volgt de ban niet eens door de activiteiten hier. A87 is daar bijv. een voorbeeld van.
Laten we aub stoppen met het gedoe rondom bannen, stemmingsmakerij en het verdacht maken van mensen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee was naar aanleiding van een eerdere opmerking een paar dagen terug. In gedachten was het wel een leuk grapje.
Ja en nee. In crypto zijn voor mijn gevoel al snel de lijntjes veel korter door de community inmenging van devs.(ama's, discords, telegram etc.)mannowlahn schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:35:
volledig eens. Ik ben helemaal happy met hoe het op dit deel van het forum gaat. Op veel andere fora gaat het er veel strenger aan toe. En vaak ook totaal unfair. Gaf hier laatst ook het voorbeeld dat ik een jaar ban gekregen heb op het tesla motors forum, zonder eerdere waarschuwingen, zonder reden etc etc omdat ik een opmerking maakte dat ze tesla maar eens stevig naar de klote moesten shorten.Taro schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:24:
[...]
Serieus? Dit is echt stemmings-/sfeermakerij aan het worden. En mijn naam wordt hier vaak automatisch aan verbonden. Laat ik voorop stellen dat ik niet eens banrechten heb, dus als er een ban wordt uitgedeeld dan gaat dat altijd via een ander en daarvoor moet je het dossier echt wel op orde hebben.
Als er wordt ingegrepen bij een bericht, dan wordt daar een notitie van gemaakt. Als de maat vol is volgt er eerst altijd een waarschuwing. Blijft iemand daarna doorgaan, dan volgt er idd een ban. Maar op basis van dit topic is dat de afgelopen maanden hoogstens 2-3x gebeurd en ook maar tijdelijk voor bijv. 48 uur. Vaak maakt men het te gek op de frontpage of in een ander topic en volgt de ban niet eens door de activiteiten hier. A87 is daar bijv. een voorbeeld van.
Laten we aub stoppen met het gedoe rondom bannen, stemmingsmakerij en het verdacht maken van mensen.
Ook vind ik dat ze het goed bijhouden. Ben zelf in een periode van 10 jaar bij verschillende grote fora mod geweest, en kan je melden dat het soms hard werken is.
Maar amas en discords zijn dan wel de kanalen van bv die cryptos. Dat is een ander verhaal imho. Dat er even een hype is wat betreft een groene kaars dat is helemaal geen issue. Maar wat ik wel zag is dat beefy echt met hand en tand verdedigd wordt qua security etc. Ik vind dat best gevaarlijke statements. Wanneer men dus vrij nauwe contacten met een dev heeft vind ik ook dat je dan wat afstandelijker in een discussie moet mengen omdat er een mate objectiviteit verloren gaat. Ik heb het puur dus over de felheid in verdediging van beefy. Je kan prima in een conversatie zitten en uitleg geven. Dat laatste is wat ik bedoel met glad ijs. Wanneer is het nog uitleg en wanneer wordt het een shill. Er werd hier gerefereerd aan mijn hoeveelheid berichten over celr. Terecht overigens, ben daar ook stukken minder in( ook omdat de progressie even stil staat) maar ik heb dan ook geen enkel contact met de developers. Ik denk overigens dat er geen slechte intenties zijn, maar aan de andere kans is het niet verkeerd om bewust te worden hoe je bijdrage mbt beefy op waarde geschat wordt wanneer duidelijk is dat je nauwe contacten hebt.Darrell schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:30:
[...]
Ja en nee. In crypto zijn voor mijn gevoel al snel de lijntjes veel korter door de community inmenging van devs.(ama's, discords, telegram etc.)
Het is niet de mening, het is zoals @Ray_ al aangeeft het drammen, maar zeker ook de toon.GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:57:
[...]
Afwijkende meningen worden juist zeer gewaardeerd. Maar de afwijkende meningen waar jij waarschijnlijk op doelt, gaan naast dat ze een vervelende toon hebben, ook nog al eens off topic met zaken die wellicht licht invloed op crypto kunnen hebben, maar waar al vaker van verteld is dat ze hier niet op prijs worden gesteld omdat steeds weer blijkt dat het hier dan ontploft in zeer negatieve discussies.
Als mensen dat dan toch in dit soort posts blijven volharden, dan hebben moderators weinig andere mogelijkheden dan een post te editen, te verwijderen of in het uiterste geval te bannen, al dan niet tijdelijk.
Er zijn de afgelopen week een paar heerlijke discussies geweest over crypto en die waren soms om het scherpst van de snede, maar nooit persoonlijk. Wellicht moeten diegenen die wel continue edits of bans krijgen zichzelf eens in de spiegel aankijken?
Heerlijke ochtend om wakker te worden qua crypto overigens, geen drop vannacht, sommige munten geven een leuke gain en de flavour van de week blijft ook maar doorknallen. Wat wordt de smaak van komende week?
Dit dus inderdaad, met regelmaat zijn ook mijn opmerkingen of posts verwijderd en eerlijk gezegd, volkomen terecht. Het blijft een rotzakkie echtermannowlahn schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:00:
[...]
Nee, ik vind Taro prima modereren. Ook mijn opmerkingen zijn wel eens gedelete maar dat was achteraf ook gewoon terecht. Tot nu toe kan je hier prima zeggen wat je op je lever hebt. Je moet alleen niet teveel off-topic gaan.
iig een leuk gifjeDarrell schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:25:
[...]
Nee was naar aanleiding van een eerdere opmerking een paar dagen terug. In gedachten was het wel een leuk grapje.
Er is al een Het grote DeFi-topic waar BIFI uitvoeriger besproken word met opzet van @Glenn Hoddlemannowlahn schreef op zondag 30 januari 2022 @ 08:35:
BIFI is de nieuwe CELR is de nieuwe DOT is de nieuwe safemoon is de nieuwe en ga zo maar door. Het gaat hier alle kanten op. Beetje inherent aan als bitcoin inkakt en de rest bijpakt de aandacht ook verschuift.
Ik pak liever een bifi als tussendoortje en die met stokbrood by design is idd niet te kanen. Doe zelf niks met DeFi en vind het een groot wilde westen met DeFi hier, DeFi daar. Eerst maar zien wat er van over blijft qua platforms. Veel aandacht voor. En dan kun je je er aan storen of lekker doorscrollen / topic negeren als het topic vol DeFi users zit.
Don Guacamole schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:19:
Ach iedereen moet t zelf weten, ik vind t wel mooi. Iedereen riep dikke CRO, niet mee gedaan maar wel die piek dus ook links laten liggen, nu dikke bifi, wel ff opgestapt en toch 20% gepakt, zo kan je er je voordeel mee doen, als t hier trending is, is t vaak wel interessant. Vind je van niet kan je altijd nog een ander (viva) forum bezoeken..
:fill(white):strip_exif()/f/image/Z0yRExbhWwRwNgkEirHv1WWg.png?f=user_large)
Is blijkbaar een scamtoken ontwikkeld om je portefeuille leeg te halen.
Dead giveaway: de website heeft zelfs geen https of geldige cert lol...
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
hoe willen ze het dan leeg halen? als je niks met die coins doet is het prima toch?Tiepfoud schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:22:
Bij het scannen van mijn wallet kreeg ik een SWAPFTM token op FTM chain.
hetzelfde geldt van spam mails, gewoon niet openen...
nothing stops this train
Je heb altijd wel iemand die wat 'slimmer' is en gewoon op ok klikt in metamaskKol Nedra schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:26:
[...]
hoe willen ze het dan leeg halen? als je niks met die coins doet is het prima toch?
zelfde geld van spam mails, gewoon niet openen...

Verwijderd
Zo heb ik ook wat scamdrops op mijn trustwallet.Tiepfoud schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:22:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/REKtsKaMwrScBn2kE9o3JLAV.jpg?f=user_large)
Zo kwam ik er laatst achter na wat Qaunt (ERC-20 token) te hebben verkocht dat ik 48.000 muntje van iets had.Tiepfoud schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:22:
Ik gekeken op CMC, muntje had een waarde van 70$ p.s.
Dat geloofde ik al niet meer zo.
Na 1 minuut kwam ik erachter na wat onderzoek gedaan te hebben, dat ook dit een scam muntje was
Hoe werkt dat dan? Als je je flux verkoopt, wat gebeurd er dan?Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:33:
[...]
Zo heb ik ook wat scamdrops op mijn trustwallet.
[Afbeelding]
heb je gelijk idd, zie net dat ik 1 miljoen Bsctoken.io hebVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:33:
[...]
Zo heb ik ook wat scamdrops op mijn trustwallet.
[Afbeelding]
Edit: nog niet goed wakker voor treffelijk A.N...
[ Voor 6% gewijzigd door Tiepfoud op 30-01-2022 10:58 ]
Verwijderd
Die tokens staan locked en je kunt ze alleen op een bepaalde website swappen.Momark schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:54:
[...]
Hoe werkt dat dan? Als je je flux verkoopt, wat gebeurd er dan?
Wanneer je dat doet, swap je niet de tokens, maar geef je een smartcontract de rechten om je complete wallet leeg te trekken.
Ik heb een mini beetje cro, laat ik lekker staan. En sinds kort ook een mini beetje van die worstenmunt. Zijn nog geen 1% van mijn pf.PureLOOD schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:05:
[...]
Mm op dit moment meer volslanke CRO, tijd dat BTC weer wat gaat doen. Gaat CRO vanzelf mee.
Ik doe met dit soort muntjes altijd mee met een kratje pils als inleg. Haal ik er 2 kratten uit, mooi. Lever ik 2/3 in jammer dan en dan hodlen we door.
Zero.
Zo doe ik het ook wel eens: gooi er een staatslot als bedrag in.Pelox schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:07:
[...]
Ik heb een mini beetje cro, laat ik lekker staan. En sinds kort ook een mini beetje van die worstenmunt. Zijn nog geen 1% van mijn pf.
Ik doe met dit soort muntjes altijd mee met een kratje pils als inleg. Haal ik er 2 kratten uit, mooi. Lever ik 2/3 in jammer dan en dan hodlen we door.
de 2 beste waren SHIB en SafeMoon, laatste tijd niet meer in shit casinoland geweest, tenzij je LIT en BOO als shitcoin mag noemen
nothing stops this train
Heb ik jouw naam genoemd? Nee, maar blijkbaar voel je je wel aangesproken. Feit is wel dat hier op Tweakers gemodereerd wordt en als het maar even niet in ‘het straatje’ past, dan is het gelijk weg bericht. Been there, done that.Taro schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:24:
[...]
Serieus? Dit is echt stemmings-/sfeermakerij aan het worden. En mijn naam wordt hier vaak automatisch aan verbonden. Laat ik voorop stellen dat ik niet eens banrechten heb, dus als er een ban wordt uitgedeeld dan gaat dat altijd via een ander en daarvoor moet je het dossier echt wel op orde hebben.
Heeft hij gezegd dat jij dat doet? nee hij zegt dat dat automatisch gebeurt. blijkbaar voel jij je wel aangesproken.GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:20:
[...]
Heb ik jouw naam genoemd? Nee, maar blijkbaar voel je je wel aangesproken. Feit is wel dat hier op Tweakers gemodereerd wordt en als het maar even niet in ‘het straatje’ past, dan is het gelijk weg bericht. Been there, done that.
Feit is wel dat hier in het cryptotopic gewoon gemodereerd wordt en als dat niet een normale reactie is volkomen terecht gemodereerd
Been there, done that
Ja dat mag.Kol Nedra schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:12:
[...]
tenzij je LIT en BOO als shitcoin mag noemen
Zero.
Wat een onzin zeg.GioStyle schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:20:
[...]
Heb ik jouw naam genoemd? Nee, maar blijkbaar voel je je wel aangesproken. Feit is wel dat hier op Tweakers gemodereerd wordt en als het maar even niet in ‘het straatje’ past, dan is het gelijk weg bericht. Been there, done that.

hahaha had net dezelfde op het scherm. Maar ik gok wel dat laatste week er een lichte decoupling aan de gang is. Nu hopen dat die doorzet.Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:28:
Hee Bitcoin, dat was niet de afspraak. Je zou contrair (of tenminste losgekoppeld) bewegen met stonks
[Afbeelding]
Had iemand al vermeld dat de persoonsvorm werkt met stam + t?
Had iemand al vermelt dat de nederlandse taal nergens op sla?Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:48:
[...]
Had iemand al vermeld dat de persoonsvorm werkt met stam + t?
Zero.
Zodra de zakenbanken en de grote trustfonds aanwezig zijn (met een aanmerkelijk deel), gaat het zich vergelijkbaar gedragen met oud geld.Jedi_Pimp schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:28:
Hee Bitcoin, dat was niet de afspraak. Je zou contrair (of tenminste losgekoppeld) bewegen met stonks
[Afbeelding]
Das toch geen verrassing meer?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Beetje vroeg om dat te stellen hè. Ik ben me er volledig van bewust (zie o.a. mijn posts in NK topic), maar 'we' hadden gehoopt c.q. 'we' hopen dat BTC enige vorm van hedge kan aannemen. Wordt dat lastiger zodra institutioneel geld binnenstroomt en BTC een quasi volwassen asset aan het worden is? Tuurlijk. Kan je op basis van bovenstaande grafiek concluderen dat BTC die hedgefunctie niet kan waarmaken en dat we vanaf nu opgaan met de SPX en NDX? Nope, zeker niet.D_Jeff schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:52:
[...]
Zodra de zakenbanken en de grote trustfonds aanwezig zijn (met een aanmerkelijk deel), gaat het zich vergelijkbaar gedragen met oud geld.
Das toch geen verrassing meer?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wat een sneue reactie inderdaad. Blijkbaar is de moderatie hier te consequent en te moeilijk om tegenin te gaan en dan gaat men het uiteindelijk op de man spelen. Het is niet de eerste keer de afgelopen weken dat men dit doet.malarkan schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:23:
[...]
Heeft hij gezegd dat jij dat doet? nee hij zegt dat dat automatisch gebeurt. blijkbaar voel jij je wel aangesproken.
Feit is wel dat hier in het cryptotopic gewoon gemodereerd wordt en als dat niet een normale reactie is volkomen terecht gemodereerd
Been there, done that
Doodzonde want de mods doen hier erg goed werk, ik weet werkelijk geen forum te vinden waar moderating zo rechtlijnig en consequent is en waar de mods ook nog verstand van zaken hebben betreffende de materie waar het over gaat.
Bovenstaande tekst kan slijmerig overkomen, lekker belangrijk. Na al dat gezeik is het ook best fijn wanneer er een keer iets positiefs gezegd wordt. Doe ik op mijn werk ook met collega's, waarom zal ik dat hier niet doen dan tegenover de mods. Als ze er een zooitje van maken zeg ik het ook.
Gelukkig ben ik hierin niet de enige en zag ik al een aantal mooie posts voorbijkomen.
Kol Nedra schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:58:
vanavond weekly close 69k?
morgenavond monthly close 100k?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4ycWwNJj1nZw3NMX1p2d3Igl.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik ben echt benieuwd waar bitcoin morgen naar toe gaat, blijft stabiel rond de weerstand hangen.
Stap voor stap richting een nieuwe ATH in 2022!Tominatie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:41:
De coin waar we minder over moeten praten gaat echt heel lekker zeg!
Ik ben echt benieuwd waar bitcoin morgen naar toe gaat, blijft stabiel rond de weerstand hangen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
When correctie ?? Rond de 2600..?Tominatie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:41:
De coin waar we minder over moeten praten gaat echt heel lekker zeg!
Gaat mij eigenlijk wat te goed voor mijn gevoel zou graag voor een drop van 500 even uitstappen om dan goedkoper wat extra worstjes op te pikken.
Btc maar in de gaten houden denk ik.. follow de leider al lijkt bifi dat wat minder te doen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!