Bedankt voor deze eer.
Maak me wel wat groter in de linkerbovenhoek...
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 19:12 ]
https://opensea.io/seaart
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bedankt voor deze eer.
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 19:12 ]
Op het tech forum posten nerds grappige nerdplaatjesknakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:08:
[...]
Ik heb altijd moeite met uitleggen aan mijn partner waarom ik zo moet lachen als ik naar mijn telefoon kijk.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Goed om te lezen man! Lekker de rust bewaren inderdaad. En anders met een klein beetje weer meedoen. En wat je zegt, rust hebben is belangrijk. Dat je niet slecht slaapt van de koersYpuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:12:
@Gelukszoekr tof man, goed om te lezen. Ik ben toen wel deels met je mee gegaan met SXP, maar heb die echte winst met het staken net gemist. Ik stapte in op het moment vlak voordat de koers ontplofte, maar aan de wijzigingen in het product kon je eigenlijk al merken dat het niet de goede kant op ging (alles wat jou en in mindere mate mij aantrok werd in no-time teniet gedaan).
Dat de koers vervolgens nog explodeerde naar $6.00 ofzo heb ik dus ook niet meegemaakt; ik was er al lang en breed uit op het moment dat ik er een mooie luxe espresso machine aan overgehouden had. Sliep op het laatst ook gewoon slecht van crypto, dus even een pauze genomen. De koers is vervolgens nog x3-5 gegaan, en jouw nadeel (alles gelocked in een vrij onzekere tijd met de Binance overname) is misschien ook wel je voordeel geweest?
Sinds deze week kijk ik ook weer actief mee. De prijzen zijn weer iets genormaliseerd; er zit weer iets meer logica/voorspelbaarheid in, maar de koersen staan voor mijn gevoel nog net iets te hoog om alles in te leggen. In de tussentijd vang ik gewoon 8-9% rente en slaap ik als een zonnetje.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 66% gewijzigd door Kol Nedra op 28-01-2022 19:27 ]
nothing stops this train
Ja.. jij maakt hem helemaal mooi.. die bifi zakt echt niet meer naar de 39 hoor vriend. Of bedoel je 39k?Ray_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:24:
Ik heb vanmiddag deze candles uitgeblazen. Ik had hele andere gedachten bij het getalletje, dus ik hoop dat ze dit weekend nog wat toepasselijker worden.
[Afbeelding]
Zero.
Dat gaat ook niet met veel geld hè. Die hebben ook in november allemaal zo tussen de 0.1 en 0.5 BIFI gekocht en vinden het prima wat er ook gebeurt. Daarnaast was het meer dat ze zelf alsmaar vroegen wanneer ik weer iets moois voorbij zag komen.knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:11:
[...]
Lol ik durf mijn ergste vijand nog geen BIFI aan te raden en jij loopt onder collega's te shillen.
Verwijderd
Gefeliciteerd!Ray_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:24:
Ik heb vanmiddag deze candles uitgeblazen. Ik had hele andere gedachten bij het getalletje, dus ik hoop dat ze dit weekend nog wat toepasselijker worden.
[Afbeelding]
Gefeliciteerd, mooie groene cijfersRay_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:24:
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mooi dat shitcoins/slappe aftreksel in het echt ook gewoon bestaan hé. Komt wel dichtbij zoKol Nedra schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:27:
BIFI is veel te duur! Bierworstjes goed alternatief? weet iemand de market cap van bierworstjes?
[Afbeelding]
Ik heb een hele trits dus geen troep. Maar zie meme balkenende, BIFI uitleggen is per definitie hilarisch.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:29:
[...]
Dat gaat ook niet met veel geld hè. Die hebben ook in november allemaal zo tussen de 0.1 en 0.5 BIFI gekocht en vinden het prima wat er ook gebeurt. Daarnaast was het meer dat ze zelf alsmaar vroegen wanneer ik weer iets moois voorbij zag komen.
En ik vond dat BIFI verhaal dus wel sterkdefi met volume maar dan niet afhankelijk van een specifieke chain. Ik voelde dat wel
Maar waarom is het troep volgens jou?
BREAKING: Arizona introduces bill to make #Bitcoin legal tender.
— Dennis Porter (@Dennis_Porter_) 28 januari 2022
merauder schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:49:
Inmiddels heeft FOMO ook grip op mij gekregen en mag ik mij eigenaar van een fluf BiFi noemen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het is dan maar net wie eerder op die market sell knop drukt. @Taro die op 1400$ is in gestapt of @Glenn Hoddle die ze voor 10$ heeft gekocht.Taro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:30:
[...]
Ik vind het echter geen enkel probleem om rond de 14-16k een market sell uit te voeren hoor
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nee, dat is dus Ggool (zie link drop een pagina eerder)enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:23:
Bifi finance is als een riool onder hoge druk waar je een dynamo op aansluit met een mining machine. Uit eindelijk stroomt er alleen maar shit doorheen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ha, nee, mocht ik willen. Gemiddelde prijs van $800 hier denk ik.zwembroek schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:22:
[...]
Het is dan maar net wie eerder op die market sell knop drukt. @Taro die op 1400$ is in gestapt of @Glenn Hoddle die ze voor 10$ heeft gekocht.
Graag gedaan hoor! En eidnelijk begint het token zich naar het verhaal te gedragen!Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:18:
Nogmaals dank @Glenn Hoddle . Zo goed als direct na je shill BIFI gekocht. Het was gewoon een goed verhaal.
Ook toen in november het ook maar onder de collega's geshillt. Die zaten al maanden te zeuren om weer eens een goede aankooptip
Nog zoiets. Red vs blues states. Dat wordt me nog wat daar...
BREAKING: Candidate for Governor of Texas lays out plan for #Bitcoin to become legal tender.
— Dennis Porter (@Dennis_Porter_) 27 januari 2022
[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 20:40 ]
op crypto.com en binance kan je natuurlijk een limit buy doen. En op spookyswap (FTM) en 1inch denk ik ook, moet je de boel op advanced zetten.Th1x4nG schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:52:
Het klopt toch dat ik nergens een limit buy kan doen maar altijd aan de marktprijs moet swappen via welke weg dan ook? Dat is vervelend.
Volgens mij moonen we al dagen in een zijdelingse lijn.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:27:
We moonen de verkeerde kant op!
Crypto.com heeft pas vorige week BIFI toegevoegd aan de main app. Het lijkt erop dat ze BIFI sinds gisteren ook hebben toegevoegd aan de exchange.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:41:
[...]
op crypto.com en binance kan je natuurlijk een limit buy doen. En op spookyswap (FTM) en 1inch denk ik ook, moet je de boel op advanced zetten.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Kiek hem goan johVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:46:
En weer dicht.
[Afbeelding]
Het volgende gokje kan ik wagen op de winsten van de 2 posities van vandaag![]()
Eens zien hoe ver we komen ditmaal.
Congratz!Ray_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:24:
[Afbeelding]
UberLurker Departement #GG.
1) CongratzRay_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:24:
[Afbeelding]
Verwijderd
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Als er niet zoveel in altcoins werd gestoken en meer in btc ging zitten dan gaat btc nu al stiekem naar 100k. Men lijkt niet in te zien dat btc uiteindelijk de kar trekt en al het andere vooral volgt. Maar goed iedereen moet zelf weten waar ze hun geld in steken.knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:18:
Kruipt die btc stiekem naar 38k???
https://www.nasdaq.com/ar...a-legal-tender-in-arizona
Dit vroeg ik me dus als beginner ook af.sampoo schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:23:
[...]
Als er niet zoveel in altcoins werd gestoken en meer in btc ging zitten dan gaat btc nu al stiekem naar 100k. Men lijkt niet in te zien dat btc uiteindelijk de kar trekt en al het andere vooral volgt. Maar goed iedereen moet zelf weten waar ze hun geld in steken.
==
hoi
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bij mij staat SHIBA bovenaan...Eusebius schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:26:
[...]
Gebruik de app Cryptowatch. BTC staat bovenaan, een paar coins die ik wel interessant vind, eronder.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zet de 38k maar alvast klaar.D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:34:
Omdat de vaste koersposter verzaakt heeft (of ook getroffen door Rutte III en tevens een functie elders heeft), bij deze om de 'schade' te in te halen:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door GioStyle op 28-01-2022 22:52 ]
Je bent niet eens DaveTaro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:35:
Vooralsnog een mooie entry, jammer dat die niet van mij is
[Afbeelding]
Die is een namechange naar bifi aan het overdenken.D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:50:
Waar is @knakworst eigenlijk? Potje bier zuipen om de rode kaarsjes te vergeten?
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/GioStyle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:48:
[...]
Zet de 38k maar alvast klaar.
En ja hoor, de 38k is alweer aangetikt.
https://aggr.trade/D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:01:
[...]
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
Net niet als ik hier kijk. Aan de andere kant heeft de 38K echt 0,0 support geleverd, dus waarom het voor nu een beetje te ver is, blijft een goede vraag.
Volgens sommige zou het rond Juni/Juli weer beter moeten zijn.Moiety schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:08:
[Afbeelding]
2 tot 6 maanden. Langer houd ik dit niet vol.
Yeah, but……..D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:18:
[...]
Volgens sommige zou het rond Juni/Juli weer beter moeten zijn.
Aan de andere kant hebben we totaal geen 27K EUR / 29K USD voor BTC gezien, dusja ook hier heeft de inflatie toegeslagen
Welke rode kaarsen. BIFI strong.D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:50:
Waar is @knakworst eigenlijk? Potje bier zuipen om de rode kaarsjes te vergeten?
[ Voor 10% gewijzigd door majic op 28-01-2022 23:31 ]
Zeker wel. Blauwe letters soonD_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:33:
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan
Blijkbaar is dat punt uit de topic warning ook niets meer waard.
Mis ik iets?
Precies, ik kom niet op dit forum om te leren over kleine harde worstjes.D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:33:
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan
Ik kan weinig lenen op mai.fimajic schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:28:
[Afbeelding]
c) Je gaat naar Mai.fi en je maakt een nieuwe vault met die tickets
Next level shit man. Dit moet ik teruglezen als ik wakker benmajic schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:28:
[Afbeelding]
De reden:
1) Beefy Finance redelijk gestaag aan het groeien als project = meer BIFI demand
2) maar 80,000 tokens waarvan vrijwel alles (78k) gemint is en de laatste 2k over een tijd pas vrijkomen
3) Flinterdunne orderboeken voor BIFI
4) BIFI buybacks (% revenue ---> BIFI terugkopen --> teruggeven als APY aan BIFI stakers)
En natuurlijk....de nieuwe telg in het BIFI-groei-bos :
Mai Finance. Een lending platform waar BIFI sinds niet al te lang als collateral kan dienen. Dat gaat zo:
a) Stake je BIFI in Fantom (maxi) voor 20-50% APY gemiddeld.
b) Je krijgt daarvoor terug MooBifi 'tickets' (bewijsje van stalling)
c) Je gaat naar Mai.fi en je maakt een nieuwe vault met die tickets
d) je gebruikt die MooBifi als collateral om MAI stables te lenen (je _krijgt_ daar 40-80% APR voor terug!)
e) Je leent verantwoordelijk! Prijs het zo dat als BIFI naar 50% gaat je nog niet liquidated bent
f) Koop meer BIFI met je MAI tokens![]()
Afhankelijk van hoe ervaren je bent met DEFI kan je dit c.a. 2-3x doen (aka 'loopen') (ik doe het 1.5x omdat ik graag m'n risico beperkt wil houden).
Uiteindelijk heb je dus veel BIFI's in je bezit, krijg je 'graties' QI (op Polygon gedropped elke week!) voor het lenen van MAI én je originele APY op je Fantom BIFI tokens.
Door deze deal is er dus een relatief oneindige vraag naar BIFI en dat terwijl er niet zoveel tokens van zijn
Edit : Mocht je niet ervaren zijn met DEFI / leverage (want dat is het uiteindelijk) kan je beter gewoon de stables lenen, MAI omzetten naar een andere stable of stable pair (DAI, of DAI-usdt bijv.) en daar dan 15-50% APY op krijgen. Of de stables in steeds nieuwe projecten gooien om er mee te farmen. Mits de projecten van redelijke huize zijn, natuurlijk.
https://app.mai.finance/vaults/createknakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:42:
[...]
Ik kan weinig lenen op mai.fi![]()
[Afbeelding]
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:44:
BIFI is volledig langs mij heen gegaan. Zo druk bezig met janken on de crash dat nieuwe kansen misgelopen heb xD
@majic heeft BIFI in een summit achtige shill gezet, maar er staat geen nfa en dyor dus het kan nog net door de beugel
Sterker nog, ik vond het een goed onderbouwd bericht en heb hem zelfs een plusje gegeven. Gewoon inhoudelijk, niet afgegeven op anderen, verfrissend.knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:45:
[...]
@majic heeft BIFI in een summit achtige shill gezet, maar er staat geen nfa en dyor dus het kan nog net door de beugel
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 28-01-2022 23:47 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Xqlus1ve op 28-01-2022 23:56 ]
Dit staat toch wel redelijk ver van een pump en dump hoorD_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:33:
Aha die werkt. Al 185 miljoen gelockt in het protocol. Mooi dat het kan die defi leningen. Maar met volatiele crypto blijf ik er vandaan, mij teveel risico op automatisch rekt.
1) wacht even met bifi kopen tot de prijs weer wat zakt. Nooit een munt op z'n ATH kopen, ook al ben ik nog zo positief er over.Xqlus1ve schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:47:
Alles tot nu toe gelukt behalve FTM naar BIFI swappen, geen idee maar daar gaat het continu mis, Hij blijft hangen op de confirmation screen, in metamask krijgt ik geen bevestiging knop.
Het is hiervoor 1 keer gelukt maar daar faalde de swap, ff geen idee wat er nou mis gaat.
Sorry, uit gewoonte tikte ik de mai.fi als aanduiding voor mai.finance. Zal t ff aanpassen, maar opzich ook niet erg om het als noob-filter te laten staan zodat mensen het niet 123 voorgekouwd krijgen en zelf ook nog even huiswerk moeten doen maybe?knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:42:
[...]
[Afbeelding]
Dat is het leuke van Mai - als je rekt gaat ben je maar een klein % kwijt effectief (geloof 10%? of was het 3.5%?). Het is een partial liquidation, geen gehele. Erg netjes dus van ze.knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:50:
[...]
Aha die werkt. Al 185 miljoen gelockt in het protocol. Mooi dat het kan die defi leningen. Maar met volatiele crypto blijf ik er vandaan, mij teveel risico op automatisch rekt.
er komen genoeg andere boten langs, ik heb deze ook gemist, komt omdat ik meer focusde op $BOO, $BTC en $CRO....HollovVpo1nt schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:44:
BIFI is volledig langs mij heen gegaan. Zo druk bezig met janken on de crash dat nieuwe kansen misgelopen heb xD
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 29-01-2022 00:02 ]
nothing stops this train
Helaas. Ik kan je wel vertellen waarom die maar niet komt:Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:16:
@Glenn Hoddle / @Taro verkoop nou even wat bifi mannen. Die dip komt maar niet zo
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 29-01-2022 00:15 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je mist ook niets hoor. Gaat zoals gewoonlijk weer om 1 of andere natteflatsinjebroekcoinColdcat schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:13:
Ik was druk met werk, wil een blockchain gaan gebruiken voor een project.
Waarom BIFI moon? Ik lees hier allemaal dingen die onbegrijpbaar zijn. Een dag niet lezen en je hebt de boot alweer gemist.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
app.mai.financeknakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:42:
[...]
[Afbeelding]
Dit was bifi toch?anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:15:
[...]
Je mist ook niets hoor. Gaat zoals gewoonlijk weer om 1 of andere natteflatsinjebroekcoin
Malle bewering. BIFI kent geen inflatie, in tegenstelling tot bijvoorbeeld BTC.anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:15:
[...]
Je mist ook niets hoor. Gaat zoals gewoonlijk weer om 1 of andere natteflatsinjebroekcoin
Fijn voor bifi. Blijft een achterlijke shitcoin. Over 2 cycles zijn het gewoon weer alleen opgedroogde reuzel staafjes.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:17:
[...]
Malle bewering. BIFI kent geen inflatie, in tegenstelling tot bijvoorbeeld BTC.
Ik spreek je in 2026 dan hier nog even over.anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:19:
[...]
Fijn voor bifi. Blijft een achterlijke shitcoin. Over 2 cycles zijn het gewoon weer alleen opgedroogde reuzel staafjes.
Prima hoor. Grote kans dat als het echt wat word ik die rommel op pik in de bear zoals ik altijd doe met shitcoins.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:22:
[...]
Ik spreek je in 2026 dan hier nog even over.
Want daar draait het om?Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:17:
[...]
Malle bewering. BIFI kent geen inflatie, in tegenstelling tot bijvoorbeeld BTC.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nee maar zelfde argumentatie als "het is geen BTC dus niets waard"Richh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:27:
[...]
Want daar draait het om?
Safemoon kent ook geen inflatie, als dat de maatstaf zou zijn...
Het punt is dat 1( BIFI inkomsten genereert 2) het niet print. Komen geen nieuwe BIFI's meer bij.anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:19:
[...]
Fijn voor bifi. Blijft een achterlijke shitcoin. Over 2 cycles zijn het gewoon weer alleen opgedroogde reuzel staafjes.
Ik weet hoe bifi werkt. Niet nieuw, niet revolutionair, klapt vanzelf in elkaar.....majic schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:29:
[...]
Het punt is dat 1( BIFI inkomsten genereert 2) het niet print. Komen geen nieuwe BIFI's meer bij.
Het heeft nu 6 miljoen $ in de kas die rap oplopen.
Die inkomsten, daar gaat een % terug van naar de BIFI holders (het zijn effectief aandelen in Beefy.Finance).
Het token heeft dus niet intrinsieke waarde omdat het door vraag & aanbood alleen in de lucht hangt, maar omdat mensen daadwerkelijk geld krijgen om het in bezit te hebben. En dat geld is sustainable - 100% onafhankelijk van de vraag naar het token zelf.
Waarom denk je dat?anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:32:
[...]
Ik weet hoe bifi werkt. Niet nieuw, niet revolutionair, klapt vanzelf in elkaar.....
anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:32:
[...]
Ik weet hoe bifi werkt. Niet nieuw, niet revolutionair, klapt vanzelf in elkaar.....
Blijkbaar hebben ze iig goede moo-rketing
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq