[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.300 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Bedankt voor deze eer. d:)b
Maak me wel wat groter in de linkerbovenhoek...

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 19:12 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:49
@Gelukszoekr tof man, goed om te lezen. Ik ben toen wel deels met je mee gegaan met SXP, maar heb die echte winst met het staken net gemist. Ik stapte in op het moment vlak voordat de koers ontplofte, maar aan de wijzigingen in het product kon je eigenlijk al merken dat het niet de goede kant op ging (alles wat jou en in mindere mate mij aantrok werd in no-time teniet gedaan).

Dat de koers vervolgens nog explodeerde naar $6.00 ofzo heb ik dus ook niet meegemaakt; ik was er al lang en breed uit op het moment dat ik er een mooie luxe espresso machine aan overgehouden had. Sliep op het laatst ook gewoon slecht van crypto, dus even een pauze genomen. De koers is vervolgens nog x3-5 gegaan, en jouw nadeel (alles gelocked in een vrij onzekere tijd met de Binance overname) is misschien ook wel je voordeel geweest?

Sinds deze week kijk ik ook weer actief mee. De prijzen zijn weer iets genormaliseerd; er zit weer iets meer logica/voorspelbaarheid in, maar de koersen staan voor mijn gevoel nog net iets te hoog om alles in te leggen. In de tussentijd vang ik gewoon 8-9% rente en slaap ik als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:47
knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:08:
[...]

Ik heb altijd moeite met uitleggen aan mijn partner waarom ik zo moet lachen als ik naar mijn telefoon kijk.
Op het tech forum posten nerds grappige nerdplaatjes

Zo.
Das dan 0,0001 ETH BIFI
:P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejvCo5F1hNbRxyvwz54QUJNAaRo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vj6wbgq49sGYKkupNVxroI5I.jpg?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23
Ik heb vanmiddag deze candles uitgeblazen. Ik had hele andere gedachten bij het getalletje, dus ik hoop dat ze dit weekend nog wat toepasselijker worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtfmgKJio-lBQpkXbn-1-tYwFNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMKtI0KihPipsFGvyoxA1DPd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:10
Ypuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:12:
@Gelukszoekr tof man, goed om te lezen. Ik ben toen wel deels met je mee gegaan met SXP, maar heb die echte winst met het staken net gemist. Ik stapte in op het moment vlak voordat de koers ontplofte, maar aan de wijzigingen in het product kon je eigenlijk al merken dat het niet de goede kant op ging (alles wat jou en in mindere mate mij aantrok werd in no-time teniet gedaan).

Dat de koers vervolgens nog explodeerde naar $6.00 ofzo heb ik dus ook niet meegemaakt; ik was er al lang en breed uit op het moment dat ik er een mooie luxe espresso machine aan overgehouden had. Sliep op het laatst ook gewoon slecht van crypto, dus even een pauze genomen. De koers is vervolgens nog x3-5 gegaan, en jouw nadeel (alles gelocked in een vrij onzekere tijd met de Binance overname) is misschien ook wel je voordeel geweest?

Sinds deze week kijk ik ook weer actief mee. De prijzen zijn weer iets genormaliseerd; er zit weer iets meer logica/voorspelbaarheid in, maar de koersen staan voor mijn gevoel nog net iets te hoog om alles in te leggen. In de tussentijd vang ik gewoon 8-9% rente en slaap ik als een zonnetje.
Goed om te lezen man! Lekker de rust bewaren inderdaad. En anders met een klein beetje weer meedoen. En wat je zegt, rust hebben is belangrijk. Dat je niet slecht slaapt van de koers

Dat maakt hodlen met grote bedragen ook lastig denk ik

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
BIFI is veel te duur! Bierworstjes goed alternatief? weet iemand de market cap van bierworstjes?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPN-FWPcdZDDYHXQTO8imq4kYME=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NRxDcfvpMgb9GW3WLOqKlZkl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Kol Nedra op 28-01-2022 19:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Ray_ schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:24:
Ik heb vanmiddag deze candles uitgeblazen. Ik had hele andere gedachten bij het getalletje, dus ik hoop dat ze dit weekend nog wat toepasselijker worden.

[Afbeelding]
Ja.. jij maakt hem helemaal mooi.. die bifi zakt echt niet meer naar de 39 hoor vriend. Of bedoel je 39k?

Ps. Gefeliciteerd.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Lol ik durf mijn ergste vijand nog geen BIFI aan te raden en jij loopt onder collega's te shillen.
Dat gaat ook niet met veel geld hè. Die hebben ook in november allemaal zo tussen de 0.1 en 0.5 BIFI gekocht en vinden het prima wat er ook gebeurt. Daarnaast was het meer dat ze zelf alsmaar vroegen wanneer ik weer iets moois voorbij zag komen.

En ik vond dat BIFI verhaal dus wel sterk :) defi met volume maar dan niet afhankelijk van een specifieke chain. Ik voelde dat wel :) Maar waarom is het troep volgens jou?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

[Afbeelding]
Gefeliciteerd, mooie groene cijfers :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DL8DeGntm7k8VWzFjtjLhcb0qWo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YZP0EUmwRS9bU0rfnjoL6bzY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Kol Nedra schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:27:
BIFI is veel te duur! Bierworstjes goed alternatief? weet iemand de market cap van bierworstjes?
[Afbeelding]
Mooi dat shitcoins/slappe aftreksel in het echt ook gewoon bestaan hé. Komt wel dichtbij zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:29:
[...]

Dat gaat ook niet met veel geld hè. Die hebben ook in november allemaal zo tussen de 0.1 en 0.5 BIFI gekocht en vinden het prima wat er ook gebeurt. Daarnaast was het meer dat ze zelf alsmaar vroegen wanneer ik weer iets moois voorbij zag komen.

En ik vond dat BIFI verhaal dus wel sterk :) defi met volume maar dan niet afhankelijk van een specifieke chain. Ik voelde dat wel :) Maar waarom is het troep volgens jou?
Ik heb een hele trits dus geen troep. Maar zie meme balkenende, BIFI uitleggen is per definitie hilarisch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:24
Inmiddels heeft FOMO ook grip op mij gekregen en mag ik mij eigenaar van een fluf BiFi noemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:19
merauder schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:49:
Inmiddels heeft FOMO ook grip op mij gekregen en mag ik mij eigenaar van een fluf BiFi noemen.
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/ba/ba6587f1512986269e283b198778995aec39199e423f5b2ec053c83cdb402e29.jpg

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zo'n gevoel dat we straks gaan moonen, ik open vast een long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:45
Nog geen cent gekocht na mijn salaris vorige week. Must resist =(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Nu het toch over BIFI gaat. Had ik jullie het verhaal al een keer verteld dat ik BIFI van Binance staking probeerde te verplaatsen naar de Maxi Vault op Cronos? Om een kort verhaal kort te houden die BIFI staat nu in de Crypto Wallet maar niet op Cronos te krijgen zonder voor mij te snappen inspanningen. Ik was snel afgehaakt…

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik had nog een zwik celr net boven water qua winst die heb ik vandaag maar gedumpt en omgezet in bifi om jullie wat te steunen. :9B

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:00
Taro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:30:
[...]

Ik vind het echter geen enkel probleem om rond de 14-16k een market sell uit te voeren hoor :)
Het is dan maar net wie eerder op die market sell knop drukt. @Taro die op 1400$ is in gestapt of @Glenn Hoddle die ze voor 10$ heeft gekocht. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Bifi finance is als een riool onder hoge druk waar je een dynamo op aansluit met een mining machine. Uit eindelijk stroomt er alleen maar shit doorheen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

We moonen de verkeerde kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:19
enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:23:
Bifi finance is als een riool onder hoge druk waar je een dynamo op aansluit met een mining machine. Uit eindelijk stroomt er alleen maar shit doorheen.
nee, dat is dus Ggool (zie link drop een pagina eerder)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwembroek schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:22:
[...]

Het is dan maar net wie eerder op die market sell knop drukt. @Taro die op 1400$ is in gestapt of @Glenn Hoddle die ze voor 10$ heeft gekocht. :)
ha, nee, mocht ik willen. Gemiddelde prijs van $800 hier denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:18:
Nogmaals dank @Glenn Hoddle . Zo goed als direct na je shill BIFI gekocht. Het was gewoon een goed verhaal.

Ook toen in november het ook maar onder de collega's geshillt. Die zaten al maanden te zeuren om weer eens een goede aankooptip :)
Graag gedaan hoor! En eidnelijk begint het token zich naar het verhaal te gedragen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Nog zoiets. Red vs blues states. Dat wordt me nog wat daar...

[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Th1x4nG schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:52:

Het klopt toch dat ik nergens een limit buy kan doen maar altijd aan de marktprijs moet swappen via welke weg dan ook? Dat is vervelend. :p
op crypto.com en binance kan je natuurlijk een limit buy doen. En op spookyswap (FTM) en 1inch denk ik ook, moet je de boel op advanced zetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

En weer dicht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLjSlxqyq0JmnVMOGt7xqVg4-9o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RzgVuqv7soiVb7xzgWZH1QRM.jpg?f=fotoalbum_large

Het volgende gokje kan ik wagen op de winsten van de 2 posities van vandaag :)

Eens zien hoe ver we komen ditmaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Volgens mij moonen we al dagen in een zijdelingse lijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:15
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:41:
[...]

op crypto.com en binance kan je natuurlijk een limit buy doen. En op spookyswap (FTM) en 1inch denk ik ook, moet je de boel op advanced zetten.
Crypto.com heeft pas vorige week BIFI toegevoegd aan de main app. Het lijkt erop dat ze BIFI sinds gisteren ook hebben toegevoegd aan de exchange. :)

Wellicht verklaart dat voor een deel ook de alsmaar stijgende prijs.

Ik ga alvast wat orders inschieten op de CDC exchange dan.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:46:
En weer dicht.

[Afbeelding]

Het volgende gokje kan ik wagen op de winsten van de 2 posities van vandaag :)

Eens zien hoe ver we komen ditmaal.
Kiek hem goan joh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15

Vis

MOON

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
WAYO BIFI
HOU ME VAST JONGENS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

[Afbeelding]
Congratz!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff

[Afbeelding]
1) Congratz 8)
2) 39k soon? -- Deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 10:36
Weekend moon en dan maandag weer rekt. Buy the pump.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
@Glenn Hoddle / @Taro verkoop nou even wat bifi mannen. Die dip komt maar niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kruipt die btc stiekem naar 38k???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Haha kak, had die long langer open moeten laten staan! Ik had al zo'n voorgevoel dat we gingen moonen...

Naja winst is winst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuHVVKQ2ee6sqUQldeOB30vxceg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Pd5hF26W9irsl64tpfa2aVdw.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Je bifi vasthouden? :X :N

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:18:
Kruipt die btc stiekem naar 38k???
Als er niet zoveel in altcoins werd gestoken en meer in btc ging zitten dan gaat btc nu al stiekem naar 100k. Men lijkt niet in te zien dat btc uiteindelijk de kar trekt en al het andere vooral volgt. Maar goed iedereen moet zelf weten waar ze hun geld in steken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://www.nasdaq.com/ar...a-legal-tender-in-arizona

Vind het nogal rap gaan met al dit nieuws van Tonga, Rusland, Arizona, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
sampoo schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:23:
[...]

Als er niet zoveel in altcoins werd gestoken en meer in btc ging zitten dan gaat btc nu al stiekem naar 100k. Men lijkt niet in te zien dat btc uiteindelijk de kar trekt en al het andere vooral volgt. Maar goed iedereen moet zelf weten waar ze hun geld in steken. :)
Dit vroeg ik me dus als beginner ook af.
Gebruik de app Cryptowatch. BTC staat bovenaan, een paar coins die ik wel interessant vind, eronder. Het zijn over het algemeen kopietjes van de BTC. Verzien dan iets unieks ofzo.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03 17:02
38k word binnenkort geraakt. 39k next? En wanneer komt die crash?

Zien jullie kansen om een short te starten op de btc ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D_Jeff
Omdat de vaste koersposter verzaakt heeft (of ook getroffen door Rutte III en tevens een functie elders heeft), bij deze om de 'schade' te in te halen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkwisXrAP5PBUyTH-x720cLLuh0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/04vVw2dYHLfD1flslg1la8A8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• happymoon
  • Laatst online: 01-12-2024
We gaan weer omhoog! Werd tijd... hopelijk snel door naar een nieuwe Ath... dromen mag..
Bifi goooo
Lucky block goooo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vooralsnog een mooie entry, jammer dat die niet van mij is :(
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FKNrUN5XsAAAyky?format=jpg&name=small

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Eusebius schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:26:
[...]
Gebruik de app Cryptowatch. BTC staat bovenaan, een paar coins die ik wel interessant vind, eronder.
Bij mij staat SHIBA bovenaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SC-fiwCIRlghnB1ooj_SnsTcPEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feahHMJr1QUdRbt8KclBejv4.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:34:
Omdat de vaste koersposter verzaakt heeft (of ook getroffen door Rutte III en tevens een functie elders heeft), bij deze om de 'schade' te in te halen:

[Afbeelding]
Zet de 38k maar alvast klaar.

En ja hoor, de 38k is alweer aangetikt.

[ Voor 3% gewijzigd door GioStyle op 28-01-2022 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Waar is @knakworst eigenlijk? Potje bier zuipen om de rode kaarsjes te vergeten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:40
Taro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:35:
Vooralsnog een mooie entry, jammer dat die niet van mij is :(
[Afbeelding]
Je bent niet eens Dave :p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:50:
Waar is @knakworst eigenlijk? Potje bier zuipen om de rode kaarsjes te vergeten? :+
Die is een namechange naar bifi aan het overdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
GioStyle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:48:
[...]

Zet de 38k maar alvast klaar.

En ja hoor, de 38k is alweer aangetikt.
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/

Net niet als ik hier kijk. Aan de andere kant heeft de 38K echt 0,0 support geleverd, dus waarom het voor nu een beetje te ver is, blijft een goede vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnrmWzvYYskj4jp9sKqaEkkephs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oSCUpUwFRPY87HHVeBlKf9t6.jpg?f=user_large
2 tot 6 maanden. Langer houd ik dit niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:01:
[...]

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/

Net niet als ik hier kijk. Aan de andere kant heeft de 38K echt 0,0 support geleverd, dus waarom het voor nu een beetje te ver is, blijft een goede vraag.
https://aggr.trade/

Hier wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Moiety schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:08:
[Afbeelding]
2 tot 6 maanden. Langer houd ik dit niet vol.
Volgens sommige zou het rond Juni/Juli weer beter moeten zijn.

Aan de andere kant hebben we totaal geen 27K EUR / 29K USD voor BTC gezien, dusja ook hier heeft de inflatie toegeslagen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:18:
[...]

Volgens sommige zou het rond Juni/Juli weer beter moeten zijn.

Aan de andere kant hebben we totaal geen 27K EUR / 29K USD voor BTC gezien, dusja ook hier heeft de inflatie toegeslagen ;)
Yeah, but……..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aywJodArAz9AYqnaW9P5-p10Ah8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnQ6og1c00PO7JHFXL7Xyn94.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:50:
Welke rode kaarsen. BIFI strong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80uLmUboDiJWNjIZaYK4vwHcR6Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ITn9CWtiOfUqUSoDGquseWj2.png?f=user_large

De reden:

1) Beefy Finance redelijk gestaag aan het groeien als project = meer BIFI demand
2) maar 80,000 tokens waarvan vrijwel alles (78k) gemint is en de laatste 2k over een tijd pas vrijkomen
3) Flinterdunne orderboeken voor BIFI
4) BIFI buybacks (% revenue ---> BIFI terugkopen --> teruggeven als APY aan BIFI stakers)

En natuurlijk....de nieuwe telg in het BIFI-groei-bos :

Mai Finance. Een lending platform waar BIFI sinds niet al te lang als collateral kan dienen. Dat gaat zo:
a) Stake je BIFI in Fantom (maxi) voor 20-50% APY gemiddeld.
b) Je krijgt daarvoor terug MooBifi 'tickets' (bewijsje van stalling)
c) Je gaat naar Mai.fi en je maakt een nieuwe vault met die tickets
d) je gebruikt die MooBifi als collateral om MAI stables te lenen (je _krijgt_ daar 40-80% APR voor terug!)
e) Je leent verantwoordelijk! Prijs het zo dat als BIFI naar 50% gaat je nog niet liquidated bent
f) Koop meer BIFI met je MAI tokens 8)

Afhankelijk van hoe ervaren je bent met DEFI kan je dit c.a. 2-3x doen (aka 'loopen') (ik doe het 1.5x omdat ik graag m'n risico beperkt wil houden).

Uiteindelijk heb je dus veel BIFI's in je bezit, krijg je 'graties' QI (op Polygon gedropped elke week!) voor het lenen van MAI én je originele APY op je Fantom BIFI tokens.

Door deze deal is er dus een relatief oneindige vraag naar BIFI en dat terwijl er niet zoveel tokens van zijn 8)

Edit : Mocht je niet ervaren zijn met DEFI / leverage (want dat is het uiteindelijk) kan je beter gewoon de stables lenen, MAI omzetten naar een andere stable of stable pair (DAI, of DAI-usdt bijv.) en daar dan 15-50% APY op krijgen. Of de stables in steeds nieuwe projecten gooien om er mee te farmen. Mits de projecten van redelijke huize zijn, natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door majic op 28-01-2022 23:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D_Jeff
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan

Blijkbaar is dat punt uit de topic warning ook niets meer waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:33:
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan

Zeker wel. Blauwe letters soon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:35:
[...]

Zeker wel. Blauwe letters soon :)
Mis ik iets? :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bifi hier Bifi daar en geen haan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Precies, ik kom niet op dit forum om te leren over kleine harde worstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

majic schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:28:
[Afbeelding]

Ik kan weinig lenen op mai.fi :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhT9sxlqHd36IvshqiZYQ050wyY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZCmFP1vSVKQn1ursISSoLoRW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
majic schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:28:
[Afbeelding]

De reden:

1) Beefy Finance redelijk gestaag aan het groeien als project = meer BIFI demand
2) maar 80,000 tokens waarvan vrijwel alles (78k) gemint is en de laatste 2k over een tijd pas vrijkomen
3) Flinterdunne orderboeken voor BIFI
4) BIFI buybacks (% revenue ---> BIFI terugkopen --> teruggeven als APY aan BIFI stakers)

En natuurlijk....de nieuwe telg in het BIFI-groei-bos :

Mai Finance. Een lending platform waar BIFI sinds niet al te lang als collateral kan dienen. Dat gaat zo:
a) Stake je BIFI in Fantom (maxi) voor 20-50% APY gemiddeld.
b) Je krijgt daarvoor terug MooBifi 'tickets' (bewijsje van stalling)
d) je gebruikt die MooBifi als collateral om MAI stables te lenen (je _krijgt_ daar 40-80% APR voor terug!)
e) Je leent verantwoordelijk! Prijs het zo dat als BIFI naar 50% gaat je nog niet liquidated bent
f) Koop meer BIFI met je MAI tokens 8)

Afhankelijk van hoe ervaren je bent met DEFI kan je dit c.a. 2-3x doen (aka 'loopen') (ik doe het 1.5x omdat ik graag m'n risico beperkt wil houden).

Uiteindelijk heb je dus veel BIFI's in je bezit, krijg je 'graties' QI (op Polygon gedropped elke week!) voor het lenen van MAI én je originele APY op je Fantom BIFI tokens.

Door deze deal is er dus een relatief oneindige vraag naar BIFI en dat terwijl er niet zoveel tokens van zijn 8)

Edit : Mocht je niet ervaren zijn met DEFI / leverage (want dat is het uiteindelijk) kan je beter gewoon de stables lenen, MAI omzetten naar een andere stable of stable pair (DAI, of DAI-usdt bijv.) en daar dan 15-50% APY op krijgen. Of de stables in steeds nieuwe projecten gooien om er mee te farmen. Mits de projecten van redelijke huize zijn, natuurlijk.
Next level shit man. Dit moet ik teruglezen als ik wakker ben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

BIFI is volledig langs mij heen gegaan. Zo druk bezig met janken on de crash dat nieuwe kansen misgelopen heb xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:44:
BIFI is volledig langs mij heen gegaan. Zo druk bezig met janken on de crash dat nieuwe kansen misgelopen heb xD
_O-

Dat is ook wel een kunst op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

@majic heeft BIFI in een summit achtige shill gezet, maar er staat geen nfa en dyor dus het kan nog net door de beugel O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:45:
[...]

@majic heeft BIFI in een summit achtige shill gezet, maar er staat geen nfa en dyor dus het kan nog net door de beugel O-)
Sterker nog, ik vond het een goed onderbouwd bericht en heb hem zelfs een plusje gegeven. Gewoon inhoudelijk, niet afgegeven op anderen, verfrissend.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 28-01-2022 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:26

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Alles tot nu toe gelukt behalve FTM naar BIFI swappen, geen idee maar daar gaat het continu mis, Hij blijft hangen op de confirmation screen, in metamask krijgt ik geen bevestiging knop.

EDIT: Even diverse extensions uitgeschakeld, nu werkte het wel :P

[ Voor 23% gewijzigd door Xqlus1ve op 28-01-2022 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic

Dit staat toch wel redelijk ver van een pump en dump hoor :? Bifi is ongeveer het meest dump resistente token wat je kunt vinden tegenwoordig...enfin, het was voornamelijk voor _bestaande_ BIFI houders.

Ik leg die uit waarom hun Token omhoog blijft gaan in een bearmarket. Mai collateralisation is daar een grote reden voor, maar ook de explosieve groei van Fantom en de activatie op nieuwe chains zoals Metis (die nu al een flink deel inkomsten genereerd voor BIFI holders).

Het verschil met _alle_ tokens die hier besproken worden is dat BIFI niet bijgeprint wordt.
Er is geen inflatie, alle tokens die je krijgt via APY worden gekocht van de markt en aan jou kado gedaan (Als bifi holder).

Geen pump en dump dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aha die werkt. Al 185 miljoen gelockt in het protocol. Mooi dat het kan die defi leningen. Maar met volatiele crypto blijf ik er vandaan, mij teveel risico op automatisch rekt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• majic
Xqlus1ve schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:47:
Alles tot nu toe gelukt behalve FTM naar BIFI swappen, geen idee maar daar gaat het continu mis, Hij blijft hangen op de confirmation screen, in metamask krijgt ik geen bevestiging knop.

Het is hiervoor 1 keer gelukt maar daar faalde de swap, ff geen idee wat er nou mis gaat. :?
1) wacht even met bifi kopen tot de prijs weer wat zakt. Nooit een munt op z'n ATH kopen, ook al ben ik nog zo positief er over.

2) Gebruik een custom RPC voor fantom ( https://ftmrpc.ultimatenodes.io /) --- dat is een RPC aggregator, die kiest automatisch de beste RPC die er op een moment is.

3) Als de markt heel hectisch is, er enorme nieuwe projecten gelaunched worden dan kunnen transacties geweigerd worden door miners, of traag worden uitgevoerd. Je moet dan zelf de gas prijs wat verhogen (bijv. 30% of soms wel 100% meer van maken). Dit is inherent aan alle crypto tokens, helaas, maar door de groeistuipen van FTM en het hele Dani/abracadabra verhaal is er enorm veel activiteit en is het dus erger dan normaal.

Rustig wachten met Bifi, niet gaan FOMO'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Sorry, uit gewoonte tikte ik de mai.fi als aanduiding voor mai.finance. Zal t ff aanpassen, maar opzich ook niet erg om het als noob-filter te laten staan zodat mensen het niet 123 voorgekouwd krijgen en zelf ook nog even huiswerk moeten doen maybe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• majic
knakworst schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Aha die werkt. Al 185 miljoen gelockt in het protocol. Mooi dat het kan die defi leningen. Maar met volatiele crypto blijf ik er vandaan, mij teveel risico op automatisch rekt.
Dat is het leuke van Mai - als je rekt gaat ben je maar een klein % kwijt effectief (geloof 10%? of was het 3.5%?). Het is een partial liquidation, geen gehele. Erg netjes dus van ze.

Als je je collateralisation op 200%+ blijft houden moet de boel wel aardig uit de hand lopen wil je problemen krijgen. Daarom ook even de edit van mij er bij aan het eind - lekker Stables lenen en die dan weer farmen.

Je kunt namelijk je stables altijd weer gewoon terug zetten en je collateralisation opheffen / reduceren. Maar je hebt ondertussen wel Fantom BIFI APY + QI apy + stables APY = 150-200% APY ofzo _/-\o_

Dus rekensommetje:
10k aan BIFI
5000 MAI
ruil MAI *meteen* om voor DAI of USDC of andere betere stable
DAI/USDC naar andere veilige stables ---> rente in single of LP pair.

MAI vertrouw ik niet als stabletoken, maar als die z'n peg verliest kan je dus met jou wél stabiele stables de nu goedkopere MAI lening afbetalen :> 8)

Enige risico wat je echt loopt als je alleen maar stables leent is dat MAI finance gerugged gaat worden en die kans is net zo groot als vrijwel alle andere prominente DEFI projecten van dat kaliber (zeer klein, maar niet 0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:44:
er komen genoeg andere boten langs, ik heb deze ook gemist, komt omdat ik meer focusde op $BOO, $BTC en $CRO....
heb helaas niet veel fiat dus moet keuzes maken met dva/dca

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 29-01-2022 00:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:16:
@Glenn Hoddle / @Taro verkoop nou even wat bifi mannen. Die dip komt maar niet zo
Helaas. Ik kan je wel vertellen waarom die maar niet komt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5LvkTgvqLiE0i30QqRWxiwZDT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RQgCwGpqK9OVe52YlNKVwfo2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10

Coldcat

HODL

Ik was druk met werk, wil een blockchain gaan gebruiken voor een project.

Waarom BIFI moon? Ik lees hier allemaal dingen die onbegrijpbaar zijn. Een dag niet lezen en je hebt de boot alweer gemist.

Ik heb mijn eerste worstje in de dip gekocht. Met het idee dat later uit te breiden. Die gaan niet goedkoper worden. ;w

[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 29-01-2022 00:15 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Coldcat schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:13:
Ik was druk met werk, wil een blockchain gaan gebruiken voor een project.

Waarom BIFI moon? Ik lees hier allemaal dingen die onbegrijpbaar zijn. Een dag niet lezen en je hebt de boot alweer gemist.
Je mist ook niets hoor. Gaat zoals gewoonlijk weer om 1 of andere natteflatsinjebroekcoin

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

app.mai.finance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:15:
[...]

Je mist ook niets hoor. Gaat zoals gewoonlijk weer om 1 of andere natteflatsinjebroekcoin
Dit was bifi toch?

Mocht er iemand zijn die verstand heeft van blockchain toepassingen of ervaring met bedrijven die een smart contract kunnen maken dan mag je altijd een bericht sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:15:
[...]

Malle bewering. BIFI kent geen inflatie, in tegenstelling tot bijvoorbeeld BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:17:
[...]

Fijn voor bifi. Blijft een achterlijke shitcoin. Over 2 cycles zijn het gewoon weer alleen opgedroogde reuzel staafjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:19:
[...]

Fijn voor bifi. Blijft een achterlijke shitcoin. Over 2 cycles zijn het gewoon weer alleen opgedroogde reuzel staafjes.
Ik spreek je in 2026 dan hier nog even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:22:
[...]

Ik spreek je in 2026 dan hier nog even over.
Prima hoor. Grote kans dat als het echt wat word ik die rommel op pik in de bear zoals ik altijd doe met shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Hoeveel mins nog wachten voor de staking bij Binance weer heel kort beschikbaar is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:17:
[...]

Want daar draait het om?

Safemoon kent ook geen inflatie, als dat de maatstaf zou zijn... :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Safemoon.. wauw, die heb ik al ff niet gespot in dit topic :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Laatst online: 18-08-2024
Richh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:27:
[...]

Want daar draait het om?

Safemoon kent ook geen inflatie, als dat de maatstaf zou zijn... :P
nee maar zelfde argumentatie als "het is geen BTC dus niets waard" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:19:
[...]

Het punt is dat 1( BIFI inkomsten genereert 2) het niet print. Komen geen nieuwe BIFI's meer bij.

Het heeft nu 6 miljoen $ in de kas die rap oplopen.
Die inkomsten, daar gaat een % terug van naar de BIFI holders (het zijn effectief aandelen in Beefy.Finance).

Het token heeft dus niet intrinsieke waarde omdat het door vraag & aanbood alleen in de lucht hangt, maar omdat mensen daadwerkelijk geld krijgen om het in bezit te hebben. En dat geld is sustainable - 100% onafhankelijk van de vraag naar het token zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
majic schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:29:
[...]

Het punt is dat 1( BIFI inkomsten genereert 2) het niet print. Komen geen nieuwe BIFI's meer bij.

Het heeft nu 6 miljoen $ in de kas die rap oplopen.
Die inkomsten, daar gaat een % terug van naar de BIFI holders (het zijn effectief aandelen in Beefy.Finance).

Het token heeft dus niet intrinsieke waarde omdat het door vraag & aanbood alleen in de lucht hangt, maar omdat mensen daadwerkelijk geld krijgen om het in bezit te hebben. En dat geld is sustainable - 100% onafhankelijk van de vraag naar het token zelf.
Ik weet hoe bifi werkt. Niet nieuw, niet revolutionair, klapt vanzelf in elkaar.....

Blijkbaar hebben ze iig goede marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:32:
[...]

Ik weet hoe bifi werkt. Niet nieuw, niet revolutionair, klapt vanzelf in elkaar.....
Waarom denk je dat?

Ik heb de beefy finance gebruikt toen ik voor het eerst iets met Defi op Cronos deed. Als Defi gaat groeien zullen daar ongetwijfeld meer mensen gebruik van maken. Meer volume is meer profit zou je toch zeggen? Door de groei van Defi heb je extra vraag naar zulke producten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:26

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

anti elppa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:32:
[...]

Blijkbaar hebben ze iig goede moo-rketing
}:O
Pagina: 1 ... 57 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!