Deal.Pelox schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:19:
[...]
Ga maar lekker rekt jij met je short.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oZyDkTVpSmpb1m9GkTdd8uCX.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Deal.Pelox schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:19:
[...]
[Afbeelding]
Het is misschien een heel treurig iets om over te klagen, maar wel weer een herinnering waarom decentralisatie goed is. Binance is de grote jongen tegenwoordig, dus die komt er mee weg om een fee te vragen voor SEPA transfers. Terwijl bijna elke andere (kleinere) exchange het gratis doet. Ze weten natuurlijk dat mensen nu toch wel Binance gebruiken en een flat fee voordeliger is dan de verliezen die men maakt bij het overzetten van crypto's van de ene exchange naar Binance. Dus mensen, en ik ook, gaan die fee toch wel betalen. Gratis winst. Waarom zou je het dan ook zonder fee doen
Toen de IDeal optie nog bestond, was de fee 3,50 (met een minimaal bedrag van 15 EUR)Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:27:
[...]
Wordt langzaam uitgerold. NL nog niet aan de beurt, zal nog wel ff duren.
Volgens mij wordt de fee wel €2. Maarja, op m'n maandelijkse overboeking is dat alsnog wel even voordelig qua verlies van Exchange -> XLM-> BUSD en een stuk minder moeite.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
nothing stops this train
Sinds ideal weg is heb ik geen enkele trade meer op binance gedaan. Dan pak ik wel bitvavo (tegen beter weten in) en tegenwoordig pleur ik alleen nog euro's naar mijn CDC fiat wallet om de debit te gebruiken.Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:22:
[...]
Het is misschien een heel treurig iets om over te klagen, maar wel weer een herinnering waarom decentralisatie goed is. Binance is de grote jongen tegenwoordig, dus die komt er mee weg om een fee te vragen voor SEPA transfers. Terwijl bijna elke andere (kleinere) exchange het gratis doet. Ze weten natuurlijk dat mensen nu toch wel Binance gebruiken en een flat fee voordeliger is dan de verliezen die men maakt bij het overzetten van crypto's van de ene exchange naar Binance. Dus mensen, en ik ook, gaan die fee toch wel betalen. Gratis winst. Waarom zou je het dan ook zonder fee doen
Nogmaals; €2 is echt geen geld. Maar het is meer een principe ding. Ik weet dat het echt tegen/over de grens van aanstellen is hoor. Maar als een Coinbase ineens een SEPA fee zou vragen zou men er bij weglopen.
Verwijderd
Sorry Pelox, de ponzi is geklapt.Pelox schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:19:
[...]
[Afbeelding]
Stom.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:34:
[...]
Sorry Pelox, de ponzi is geklapt.
[Afbeelding]
Zero.
Ja iDeal op Bitvavo is wel echt een gigantisch pluspunt. Verder durf ik het niet te zeggen, voor heel veel dingen ben je tegenwoordig bijna wel gebonden aan Binance, tenzij je het jezelf onnodig moeilijk wilt maken. Dus gebruiken mensen automatisch veel Binance.mannowlahn schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:32:
[...]
Sinds ideal weg is heb ik geen enkele trade meer op binance gedaan. Dan pak ik wel bitvavo (tegen beter weten in) en tegenwoordig pleur ik alleen nog euro's naar mijn CDC fiat wallet om de debit te gebruiken.
Ik denk dat de hoeveelheid nederlandse gebruikers sinds het verdwijnen van ideal van binance behoorlijk gedaald is.
Gebonden aan Binance? Tenzij je redelijk diep in het BNB eco systeem zit, heb je volgens mij geen enkele reden om gebonden te zijn aan Binance?Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:40:
[...]
Ja iDeal op Bitvavo is wel echt een gigantisch pluspunt. Verder durf ik het niet te zeggen, voor heel veel dingen ben je tegenwoordig bijna wel gebonden aan Binance, tenzij je het jezelf onnodig moeilijk wilt maken. Dus gebruiken mensen automatisch veel Binance.
Verwijderd
Heb hem al dichtgeklapt. +60%, mooi zat.Darrell schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:42:
Ah Jaapio gaat short. 69k soon.
Was ik net happy met 5,8% op RVN, komt King Jaapio even lang blazen met z'n lambo winst-%Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:49:
[...]
Heb hem al dichtgeklapt. +60%, mooi zat.
Morgen weer een nieuwe dag om rekt te gaan.
[Afbeelding]
Kratje HJ weer verdiend!Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:49:
[...]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En ik maar uren lang wachten op een instapmoment. Wanneer, waar,, twijfel twijfel.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:49:
[...]
[Afbeelding]
Jij bent vroeg voor de VriMiBorangatang schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:00:
[...]
En ik maar uren lang wachten op een instapmoment. Wanneer, waar,, twijfel twijfel.
Moet er gewoon sneller in en uit gaan (vraag me af of mevrouw Rangatang daar ook zo over denkt).
ik ga Binance ook steeds minder gebruiken. Het is wel een fijne plek om FTM te kopen en door te sturen naar je wallet. een fijne plek om cashback te krijgen en gratis geld door launchpools en launchpads....jvel92 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:43:
[...]
Gebonden aan Binance? Tenzij je redelijk diep in het BNB eco systeem zit, heb je volgens mij geen enkele reden om gebonden te zijn aan Binance?
Gebruik het al niet meer sinds mei vorig jaar, en heb het nog geen moment gemist. Er zijn inmiddels meer dan voldoende alternatieven om niet meer gebruik te hoeven maken van Binance.
nothing stops this train
Nieuwe pogingDeman23 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:34:
37k says no…
Ja, cashback en launch pool/pad zijn dan weer gerelateerd aan het BNB ecosysteem.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:09:
[...]
ik ga Binance ook steeds minder gebruiken. Het is wel een fijne plek om FTM te kopen en door te sturen naar je wallet. een fijne plek om cashback te krijgen en gratis geld door launchpools en launchpads....
voor staken van shitcoins ook prettig, maar voor bv Bitcoin en Ethereum zijn er betere plekken.
voor leverage traden kan er niet meer, ByBit is daar een oplossing voor.
Tradingview kun je alerts instellen. Maar heb je wel een account nodig, maar dat is vrij snel aangemaakt.Ypuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:16:
Weet iemand of er ook sites zijn waar je een email notificatie kunt zetten als een bepaald (lager) bedrag bereikt is. Dat zonder eerst je ziel te hoeven verkopen met allemaal accounts en ongein.
Tabtrader is wel een chille app. Krijg je gewoon een notificatie als een bepaald ingesteld target is gehit. Zonder accounts als het goed is. Gewoon alertje instellen en gaan.Ypuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:16:
Weet iemand of er ook sites zijn waar je een email notificatie kunt zetten als een bepaald (lager) bedrag bereikt is. Dat zonder eerst je ziel te hoeven verkopen met allemaal accounts en ongein.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
2030?Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:23:
BIFI heeft op Binance zojuist de 2e wereldoorlog gepasseerd. Op naar de eerste mens op de maan.
Het Grote Defi Topic helemaal over het hoofd zienRep7 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:27:
Wie wil even meekijken of dit zo klopt?
Ik wil BIFI staken op Beefy. Zou voor mij de makkelijkste manier zijn om:
1. BIFI sturen naar MetaMask
2. MM koppelen aan mijn CDC Defi wallet
3, Staken in BIFI maxi.
Is dat ook de voordeligste optie qua rewards? Of heeft iemand nog een andere suggestie?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dacht dat voor de moeilijke zaken wasresusaapje schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:31:
[...]
Het Grote Defi Topic helemaal over het hoofd zien
Lekker hoor, 2080 zelfs even.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 28-01-2022 16:46 ]
Zero.
Bedankt voor de info. Geen cent hoger dus, daarna dunne BIFI.Tominatie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:44:
Bifi echt de lijpste tech ooit gemaakt 6.9K soon.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 28-01-2022 16:47 ]
Mooi om op te handelenPelox schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:46:
Er werden 100.. bifi gekocht.. 100. Moet je voorstellen dat er echt dikke fomo komt op bifi.. moooonnnn
Of dat iemand met een flinke zak denkt ik verkoop de boel lekker.. dat kan ook.. rekt.
Fed pas weer in maart, ECB weet ik niet maar die gaan sowieso nog wel even door met asset purchases en een renteverhoging zit er voorlopig niet inD_Jeff schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:12:
@Jedi_Pimp Wanneer is eigenlijk het volgende belangrijke moment van de ECB/FED?
Zo'n Turbo Pump-Dump deed de crypto-gekkies @Slowchat in vreugde leven namelijk (en voor mij was het een mooi moment om even aan de DCA te werken)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
nothing stops this train
Ik wilde BIFI staken. Kan ik die de volgende keer beter in delen kopen en niet 100 tegelijk?Pelox schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:46:
Er werden 100.. bifi gekocht.. 100. Moet je voorstellen dat er echt dikke fomo komt op bifi.. moooonnnn
Of dat iemand met een flinke zak denkt ik verkoop de boel lekker.. dat kan ook.. rekt.
Gewoon lekker per 100 blijven kopen. Sterker nog, ik zou er 1000 van maken als ik jou was.Rep7 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:54:
[...]
Ik wilde BIFI staken. Kan ik die de volgende keer beter in delen kopen en niet 100 tegelijk?
Kopen met 100 per keer, verkopen 1 per maand aub.Rep7 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:54:
[...]
Ik wilde BIFI staken. Kan ik die de volgende keer beter in delen kopen en niet 100 tegelijk?
Zero.
15-16 maart it isJedi_Pimp schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:48:
[...]
Fed pas weer in maart, ECB weet ik niet maar die gaan sowieso nog wel even door met asset purchases en een renteverhoging zit er voorlopig niet in![]()
Boolish.
stap 2 is overbodig.Rep7 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:27:
3, Staken in BIFI maxi.
Is dat ook de voordeligste optie qua rewards? Of heeft iemand nog een andere suggestie?
voorspellinkje: 6.9k voor eind april, 15k voor het eind van het jaar.Tominatie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:44:
Bifi echt de lijpste tech ooit gemaakt 6.9K soon.
[ Voor 38% gewijzigd door Darrell op 28-01-2022 17:09 ]
zwembroek schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:05:
Ik wil mijn BIFI vanavond ook wel weer even staken.
Zero.
We hoeven er niets voor te doen, gaat vanzelf.Darrell schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:08:
Haha zijn jullie bifi weer lekker aan het pompen heren?
Gek genoeg zijn er ook nog steeds mensen die verkopen. Kan je best doen met 60% winst natuurlijk, maar in dit geval...Darrell schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:08:
Ligt eraan op welke chain je wilt staken. Als je in CRO Bifi wilt staken dan is dat makkelijk ja.Rep7 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:27:
3, Staken in BIFI maxi.
Veel te weinig van gekocht, vertik het momenteel om boven de 1400$ bifi te kopen maarja. Wie weet komt die drop niet meer.Darrell schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:08:
Ik vraag me wel serieus af hoeveel volume er uit dit topic komt.
Thanks allemaal!Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:11:
[...]
Ligt eraan op welke chain je wilt staken. Als je in CRO Bifi wilt staken dan is dat makkelijk ja.
Maar als je in FTM, BSC w/e wilt staken dan heb je ook FTM, BNB etc. nodig.
Je kan Bifi -> Metamask -> Multichain.org (netwerk bridge) -> Swap -> Stake
of FTM(of ander) -> Metamask -> Swap -> Stake
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Komt ook door de waardedaling van FTM tov BIFI. en het is ook nog afhankelijk van hoevel er überhaupt gestaked wordt in alle Beefy vaults op die chain.Ezo schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:12:
https://www.reddit.com/r/.../bifimaxis_choose_wisely/
BIFI maxi op fantom alweer 6% lager door alle nieuwe stakers!
crypto.com heeft sinds vandaag ook ondersteuning
Verwijderd
Ach mooi toch. Heb er hier ook niet zoveel van hoor, maar als het moont toch altijd leuk. Zakt ie keihard in? Bijkopen en wegzetten.Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:12:
[...]
Veel te weinig van gekocht, vertik het momenteel om boven de 1400$ bifi te kopen maarja. Wie weet komt die drop niet meer.
No probs. Als je dus voor FTM kiest heb ik er toevallig een video over.Rep7 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:14:
[...]
Thanks allemaal!
Ik zie idd verschillende routes.
Op Cronos 14,76 % APY
Op Fantom 28,03 % APY.
Vrij groot verschil.... dus via FTM
[ Voor 13% gewijzigd door Valandin op 28-01-2022 17:18 ]
op basis van een vergelijking met de andere defi-tokens op basis van utility en TVL (en niet eens de geweldige APY op dit moment) zou een 'eerlijke' prijs voor BIFI rond de $14-16k liggen.Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:12:
[...]
Veel te weinig van gekocht, vertik het momenteel om boven de 1400$ bifi te kopen maarja. Wie weet komt die drop niet meer.
Eens, wat je laatst ook al aanhaalde.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:22:
[...]
op basis van een vergelijking met de andere defi-tokens op basis van utility en TVL (en niet eens de geweldige APY op dit moment) zou een 'eerlijke' prijs voor BIFI rond de $14-16k liggen.
Als-ie onder de $1400 duikt zou dat wel ernstig goedkoop zijn. Maar goed, daar waren we 3 dagen geleden nog of zo.
[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 28-01-2022 17:24 ]
Verwijderd
Dat klopt, het is op Binance echt illiquide handel. Als er ooit eens een whale met 1000 stuks langskomt om winst te verzilveren dan wordt het echt een bizarre dump.zwembroek schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:20:
Als de moeder der rode candles bij Bitcoin arriveert en de pleuris uitbreekt dan gaat BIFI snel naar zero ben ik bang. Taro had al moeite zijn BIFI te verkopen met die drop van laatst vanwege dunne order boeken. Maar goed high risk high reward. Ik doe er niet aan mee. Genoeg andere kansen om fiat te verbranden.
Ow ja!! lekker slim ook. Ik heb die mooie video direct bekeken toen hij hier werd gepost.. Thanks!Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:17:
[...]
No probs. Als je dus voor FTM kiest heb ik er toevallig een video over.
[YouTube: Crypto DeFi staken via Beefy.Finance - Stap voor stap (NL)]
Als je al weet hoe je FTM koopt kan je skippen naar 5:50.
Iedereen en z'n moeder staked BiFi op FTM dus wees wel voorbereid dat je het over een tijd misschien moet gaan bridgen en herstaken op een ander netwerk.
Ik vind het echter geen enkel probleem om rond de 14-16k een market sell uit te voeren hoorzwembroek schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:20:
Als de moeder der rode candles bij Bitcoin arriveert en de pleuris uitbreekt dan gaat BIFI snel naar zero ben ik bang. Taro had al moeite zijn BIFI te verkopen met die drop van laatst vanwege dunne order boeken. Maar goed high risk high reward. Ik doe er niet aan mee. Genoeg andere kansen om fiat te verbranden.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als het echt moet vanavond nog, ik help wel mee.Taro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:30:
[...]
Ik vind het echter geen enkel probleem om rond de 14-16k een market sell uit te voeren hoor
Moet je ook niet in meegaan nee. Al vind ik dat Bifi zich behoorlijk sterk gehouden heeft. Ondanks alle drops sta ik sinds begin van het jaar op +50%.. maargoed, als 't naar beneden pleurt kan ik hier in ieder geval samen met alle andere tweakers klagen.zwembroek schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:20:
Top, dat waardeer ik. En ik heb mij aan mijn belofte van gisteren gehouden...Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:32:
[...]
Als het echt moet vanavond nog, ik help wel mee.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Jup, in "BTC and such"
Met gemak zelfsTaro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:34:
[...]
Top, dat waardeer ik. En ik heb mij aan mijn belofte van gisteren gehouden...
Beetje achtergrond, de grootste whale heeft iets van 6000 BIFI. En die verkoopt niet, die heeft geld zat. Verder was er een whale die voor $5 BIFI had gekocht en rond de 1200 steeds maar bleef dumpen, maar die al maanden klaar en weg.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:30:
[...]
Dat klopt, het is op Binance echt illiquide handel. Als er ooit eens een whale met 1000 stuks langskomt om winst te verzilveren dan wordt het echt een bizarre dump.
Echter, als je nu 1000 BIFI hebt zou je ook wel een mafkees zijn om die te dumpen aangezien je er vrij makkelijk 20% voor krijgt per jaar. Waarom zou je met zulk renderend vermogen teruggaan naar Fiat waar je helemaal geen rente ontvangt?
Je zit als BIFI whale letterlijk in een gouden kooi.
Dus tenzij iemand met zeer veel BIFI intstant Fiat nodig heeft zie ik niet snel een reden tot verkoop.
Ik wil de fomo daarmee niet aanjagen want koop zelf niet op deze niveaus. Kan veel hoger, kan lager. Koop liever lager.
[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 28-01-2022 17:45 ]
Ik ookGlenn Hoddle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:45:
[...]
Beetje achtergrond, de grootste whale heeft iets van 6000 BIFI. En die verkoopt niet, die heeft geld zat. Verder was er een whale die voor $5 BIFI had gekocht en rond de 1200 steeds maar bleef dumpen, maar die al maanden klaar en weg.
en verder klopt je verhaal helemaal; verder, als iedereen bij een (niet te hopen) BTC-crash in stables vlucht en die op Beefy staket dan win als BIFI-houder nog steeds - al zal de prijs natuurlijk een tik krijgen.
En mocht hij naar 15k gaan dan blijk ik ook geen pure hodler natuurlijk, dan wil ik er best 6 verkopen.
UberLurker Departement #GG.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Waarom zou je geen limit buy kunnen doen? Binance:Th1x4nG schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:52:
Heb rond de 1100 gekocht maar heb zelfs geen hele worst. Staat bij mij op Cronos. Ik wou heel erg graag meer inslaan maar dat dan op Fantom doen.
Het dipje van de 23e niet benut omdat ik extra tijd nodig zou hebben om de video van Valandin te bekijken en uit te zoeken hoe het werkt.
Het klopt toch dat ik nergens een limit buy kan doen maar altijd aan de marktprijs moet swappen via welke weg dan ook? Dat is vervelend.
Heb ook sinds de 23e duizend meldingen aangezet voor als de prijs daalt, maar het gaat nogal redelijk in een rechte lijn omhoog.
[ Voor 22% gewijzigd door Ngangatar op 28-01-2022 17:56 ]
https://www.coingecko.com/nl/coins/beefy-finance#marketsTh1x4nG schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:52:
Heb rond de 1100 gekocht maar heb zelfs geen hele worst. Staat bij mij op Cronos. Ik wou heel erg graag meer inslaan maar dat dan op Fantom doen.
Het dipje van de 23e niet benut omdat ik extra tijd nodig zou hebben om de video van Valandin te bekijken en uit te zoeken hoe het werkt.
Het klopt toch dat ik nergens een limit buy kan doen maar altijd aan de marktprijs moet swappen via welke weg dan ook? Dat is vervelend.
Heb ook sinds de 23e duizend meldingen aangezet voor als de prijs daalt, maar het gaat nogal redelijk in een rechte lijn omhoog.
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 28-01-2022 17:58 ]
Spookyswap -> Expert mode biedt ondersteuning voor limit buys en sells.Th1x4nG schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:52:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wat @Glenn Hoddle zegt is het nog steeds spot goedkoop, nog steeds fomo, nog steeds niets gekochtGelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:18:
Nogmaals dank @Glenn Hoddle . Zo goed als direct na je shill BIFI gekocht. Het was gewoon een goed verhaal.
Ook toen in november het ook maar onder de collega's geshillt. Die zaten al maanden te zeuren om weer eens een goede aankooptip
Ohja shit dat heb ik ook allemaal zitten lezenGelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:18:
Nogmaals dank @Glenn Hoddle . Zo goed als direct na je shill BIFI gekocht. Het was gewoon een goed verhaal.
Ook toen in november het ook maar onder de collega's geshillt. Die zaten al maanden te zeuren om weer eens een goede aankooptip
Dan klinkt deze optie vast erg goed: Als wij allemaal verkopen rond de 14-16k, koop je onze BIFI's en blijf je met de bags zitten tijdens de bearmarket. Deal?Xqlus1ve schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:19:
[...]
Wat @Glenn Hoddle zegt is het nog steeds spot goedkoop, nog steeds fomo, nog steeds niets gekocht![]()
Nee de issue is dat ik nu geen fiat op Binance heb staan, en dus van CDC het moet gaan regelen, er staat nog een vraag in de DeFi topic zodat ik weet wat mijn volgende stap wordtTaro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:28:
[...]
Dan klinkt deze optie vast erg goed: Als wij allemaal verkopen rond de 14-16k, koop je onze BIFI's en blijf je met de bags zitten tijdens de bearmarket. Deal?
Grappig hoe dat werkt, waarschijnlijk wordt de fomo rond bijv. 3100 te groot en koopt men wel. Maarja, ik weet hoe het voelt met mijn weak hands, ik heb rond 1600 een aantal BIFI's verkocht omdat ik bang was voor een lagere koers
Long time no see Roellie. Heb je je SXP al eens gedumpt? Wat voor villa woon je nu, of is het een klein eilandje?Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:18:
nothing stops this train
Hangt van de chain af. Je kunt bijv. dezelfde wallet gebruiken voor ERC-20 (ETH), BSC en Fantom. Maar je kunt ook per chain een andere wallet gebruiken om het overzicht te behouden wat waar staat. Zo hanteer ik bijv.:Xqlus1ve schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:47:
Hoe gaat men trouwens om met metamask, maak je een nieuwe wallet aan voor bepaalde muntjes of gooi je alles op 1 hoop?
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 28-01-2022 18:51 ]
Top, daar zat ik ook al over na te denken inderdaadTaro schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:50:
[...]
Hangt van de chain af. Je kunt bijv. dezelfde wallet gebruiken voor ERC-20 (ETH), BSC en Fantom. Maar je kunt ook per chain een andere wallet gebruiken om het overzicht te behouden wat waar staat. Zo hanteer ik bijv.:
FTM - 1
BSC - 1
ETH - 1
Ook handiger voor als iemand anders het ooit moet uitzoeken als je tegen een boom bent gereden...
Alle ERC-20/ETH muntjes gooi ik dus in de ETH wallet. Hetzelfde geldt voor de andere 2, in de FTM wallet heb ik bijv. FTM, BOO, WOO, BIFI, etc.
Dus niet per muntje een wallet, maar wel per chain, al is dat eigenlijk niet nodig als de chains compatible zijn, omdat je private key over de verschillende chains heen dezelfde adressen zal gebruiken. Je kunt dus ook met 1 wallet af en afhankelijk van de chain kies je het juiste netwerk.
[ Voor 14% gewijzigd door Xqlus1ve op 28-01-2022 19:00 ]
Ha, ja ik ben er nogYpuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:44:
[...]
Long time no see Roellie. Heb je je SXP al eens gedumpt? Wat voor villa woon je nu, of is het een klein eilandje?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De beste manier om het dichtst bij de waarheid te komen is om de wereldtop (individuen) op welk gebied dan ook te volgen. Dan is het verder niet relevant op welk kanaal iemand verschijnt. Feit is dat onafhankelijke media meer podium geeft aan 'echt' nieuws, en dat MSM een en al propaganda, leugens, manipulatie en afleiding is. Altijd kijken naar het verdienmodel, wie heeft baat bij wat, wie hindert zijn eigen leven ten koste van een verhaal, en welk gevoel brengt iemand op je over.Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:11:
[...]
Onafhankelijk nieuws is er helaas niet meer voor zover dat er ooit al was. De laatste jaren loopt het echter de spuigaten uit en ook in de "journalistiek" is er een tweedeling. Maar zelfs de onafhankelijken zoals ze zichzelf noemen, zijn niet meer onafhankelijk. Het bijkomende probleem zoals Malarkan al een keertje aangaf meen ik, is dat om gelezen te worden, het nieuws steeds pakkender en harder gebracht dient te worden, alles voor de clicks, alles voor de advertenties.
Ikzelf ben inmiddels op het punt dat ik de meest schreeuwerige accounts of kanalen in de ban doe, waardoor ik soms goede inzichten en feiten mis maar ik kan gewoon niets met dat extreme. Van beide of meerdere partijen niet. Wat dat betreft merk ik dat je anders naar zaken kijkt wanneer je wat ouder begint te worden, althans bij mij is dat zo. En dus blijf ik zoeken naar nieuwe kanalen en informatie ipv steeds dezelfde accounts en media te lezen en soms zit in dat zoeken daar meer tijd in dan in het nieuws lezen zelf.
TV is al tijden geen nieuws medium voor mij meer en de toestanden rond de Voice, hoe verwerpelijk dan ook, wat een verschrikking hoe men hiermee omging in de media.
Wat voor Crypto vooral eng is, is dat vorig jaar Rusland echt nadacht om crypto volledig in de ban te doen, maar nu het diplomatiek Putin goed uitkomt om wat tegengestelde berichten de wereld in te slingeren draait dat standpunt plots. Voor Crypto is dat echt geen goede zaak, je wilt geen speelbal worden van politiek en daardoor in een bepaald hoekje terechtkomen. Perceptie is a bitch en die weer wegwerken duurt langer als dat de technologie nodig heeft om volwassen te worden. Ik zeg overigens niet dat het klopt wat we nu lezen over Rusland en mining, maar de beeldvorming is er al.
Maar om even terug te komen op het echte nieuws wat je net deelt, heeft Gordon echt weer een nieuwe vriend?
https://opensea.io/seaart
enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:07:
[...]
De beste manier om het dichtst bij de waarheid te komen is om de wereldtop (individuen) op welk gebied dan ook te volgen. Dan is het verder niet relevant op welk kanaal iemand verschijnt. Feit is dat onafhankelijke media meer podium geeft aan 'echt' nieuws, en dat MSM een en al propaganda, leugens, manipulatie en afleiding is. Altijd kijken naar het verdienmodel, wie heeft baat bij wat, wie hindert zijn eigen leven ten koste van een verhaal, en welk gevoel brengt iemand op je over.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik heb altijd moeite met uitleggen aan mijn partner waarom ik zo moet lachen als ik naar mijn telefoon kijk.
Lol ik durf mijn ergste vijand nog geen BIFI aan te raden en jij loopt onder collega's te shillen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 18:18:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq