[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:12:
[...]

Zou die ooit nog eens terug komen, met zijn rielie goed joetoeb viedioos ? :p
Het gaf in ieder geval wel een vorm van sensatie.

Maar inderdaad het heeft me ook DOT gekost… ach zoals @Taro al zei… ik heb hem achteraf niet veel waarde gedoneerd :+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49
Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:19:
[...]

wen happen?

thx in advantage,
hans
Beste Hans,
Investeer vannacht al je spaargeld in crypto. Bijvoorbeeld in Bifi. Overmorgen sta je al 110% in het groen.
MvGr,
De Bifitweaker

Ps dit is geen financieel advies en doe de groetjes aan Karen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:58:
[...]

Gratis tip: Kijk wel altijd even kritisch naar bronnen om fake news tijdig te spotten :)
Ah crap, heb ik @enomiss weer eens op z'n blauwe ogen geloofd. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGIKSZfKmcDtvl8RCLAPuGd9NBM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HD40RUg5xfE5qugdMBE57vEd.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cf16Wbn0_RmuDHnyMY2bftZ6MOY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uTUjyi5c64LKnB1ePToDKm5t.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Ach, dat wil ik ongeacht de crypto koers.
Elke dag kopen dan maar..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:44

YES

Moderator General Chat
Hey BTC.D staat in de plus, mag nog wel wat meer, even alts leeg trekken en vervolgens omhoog of zo. En dan de bullrun toch maar doorzetten en dan mogen alts ook weer de lucht in.

Dit is financieel advies en een zeer gedegen analyse.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-10 21:57
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:55:
[...]

NFT's, huehue.
On a serious note vind ik wel dat er een aantal goede dingen gebracht zijn. Ook in de kinderschoenen.
Ik vond het fantastisch dat ik eerst via iDeal geld op Binance kon zetten voor €1, daarmee SXP of BNB tokens kon kopen en in een vault moest zetten, in de tussentijd een CC aan kon vragen, 30 dagen moest wachten tot ik het 2% cashback punt kon bereiken (want in de tussentijd zonder vooraankondiging kwamen er 0.9% transactioncosts), vervolgens m'n geld of crypto van spot over kon boeken naar de betaalrekening, voor de eerste keer naar de AH ging om daar m'n boodschappen 'met crypto' (lees: euro's) te doen, helaas accepteerde AH geen CC dus gepind en 1km verderop naar de Jumbo gelopen om nog meer boodschappen te doen waar deze specifieke CC niet geaccepteerd werd maar ik wel bij de klantenservicebalie af mocht rekenen en zo m'n 1.1% cashback binnensleepte op €16 aan boodschappen terwijl ik daar €500 voor stakete. Koppige Fries dat ik ben liet ik me niet kennen natuurlijk en heb ik vervolgens ook een Curve kaart aangevraagd waar ik weer KYC gedaan heb en via een Google account mijn Binance en Swipe card wist te koppelen zodat ik alsnog niet bij de AH maar wel bij Jumbo 'normaal' betalen kon met één van de 3 creditcards. Toch mooi €0.17 verdiend in een avondje of 6 werk, in SXP wel te verstaan, die een dag later weer door het putje ging.

Het leukste was toen ik een paar biertjes op had en een beetje enthousiast werd en dit aan m'n moeder probeerde uit te leggen toen ik thuis kwam. Ik gok dat ik een paar stappen overgeslagen heb, maar ze onderbrak me halverwege en zei 'Maar de Rabo kan dit toch al jaren? Dan had je het geld ook niet eerst over hoeven maken'.

Dat was één van mijn positievere ervaringen met crypto so far.

Edit: Om bovenstaande 'successtory' even in perspectief te plaatsen met de koers; BNB is in die periode van 3-4 maanden van $35 naar $686 in waarde gestegen en je hoeft as we speak nog maar $234.000 te staken voor 8% cashback. Volkomen organische groei verder, daar hoor je mij verder niet over.

[ Voor 9% gewijzigd door Ypuh op 27-01-2022 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:04:
[...]

Ach, dat wil ik ongeacht de crypto koers.
Elke dag kopen dan maar..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zfBiUubfPMZrpkmc0GJPt50uGkI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k7yQdzCIQqNqcmboiB21EDAg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Hey wat gaat BNB doen?

We gaan gewoon netjes het alfabet af.

Bifi
Bnb
Btc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:09:
Hey wat gaat BNB doen?

Bifi
Bnb
Btc?
Bedankt voor de analyse
All in Bifi nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:52

knakworst

Get more sats!

Hey wat gaat BNB doen?

Bifi
Bnb
Btc?
Dikke BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:47
Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:09:
[...]

17,5x isolated short:
[Afbeelding]

Ps. bij het wegmoffelen van die bedragen wordt mijn hele scherm altijd zwart, zal wel een videokaart dingetje zijn. Dan is het moeilijk rechte lijntjes trekken :D
Dat is je "straf" voor het openen van shorts op $BTC
:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
M’n shitcoins zien al waar dit heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
ik zie geen nieuwe aankondiging van launchpad ofzo.... nouja dikke BNB altijd goed!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Laatst online: 18-08-2024
Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:18:
ik zie geen nieuwe aankondiging van launchpad ofzo.... nouja dikke BNB altijd goed!
Wel weer een nieuwe pool nu MC afloopt, maar geen pad inderdaad. Bijzonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gewoon een pump en dump dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Barrycade schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:26:
Non crypto owner lurker hier, maar wel meelezend uit interesse.

Kom ook nooit op de FP dus maar even de comments gelezen daar, maar Tweakers is toch wel een website waar weldenkende tech mensen en mensen komen met over het algemeen iets beter gevulde portemonee en normaal denkvermogen. Dat in overweging nemende dan zijn al die anti-reacties toch ook wel weer een teken? Zijn namelijk niet facebook / nu.nl achtige posts, maar wel doordachte en lopende zinnen die gepost worden.
Dat zijn ze ook, vind ik. Crypto gaat ook niet zonder nadelen. En sommigen proberen iets te actief overal maar een blockchain in te parkeren, en oplossingen te vormen voor problemen die niet bestaan. Ik denk dat dat zeer terechte opmerkingen zijn.

Er zijn echter ook Tweakers (en andere weldenkende mensen die lopende zinnen kunnen schrijven) die hun vraagtekens zetten bij het huidige financiële systeem. Of crypto de oplossing hiervoor is, geen idee - maar het is hoe dan ook de eerste stap.
Ik worstel er ook mee, ben zeker niet financieel onhandig, maar als ik hier af en toe meelees hoe jullie je euro's zonder te veel fee's naar Bitcoin moeten krijgen (of terug) daar krijgt toch een gemiddelde Henk of Ingrid toch de hik van?
Men neme een Ledger en Bitonic. Dat moet toch echt wel lukken :P
Het gros van de zelfbenoemde crypto investeerders koopt overigens helemaal niks on-chain maar gebruikt een exchange en/of koopt zelfs een ETF.
Dus denk dat de Moon pas weer inzicht komt als Henk via zijn mobieltje zijn WW uitkering om kan zetten via zijn bankapp. Maar dat als het zover is er waarschijnlijk stable e- $ coins zijn vanuit de overheden waarmee je wel makkelijk een cocktail in Equador kan betalen?

Wat zijn jullie ideen daarover?
Henk gaat vanzelf Bitcoin kopen als hij de vertrouwen in zijn euro's lager schat dan in Bitcoin. Dan maakt het niet zoveel uit als het lastig is, als het om geld gaan willen mensen opeens heul veul moeite doen.

Ik acht de kans aanwezig dat fiat geld zijn eigen graf graaft. Misschien duurt het nog een paar crisisjes, misschien gebeurt het zelfs helemaal niet. Maar iedere halving gebeuren er dingen waardoor Bitcoin overduidelijk meer voeten in de aarde krijgt.

Ik denk dat ons geldsysteem een stuk 'eerlijker' zou zijn als we een goudstandaard of Bitcoinstandaard terug brengen, bijvoorbeeld. Al zijn we daar nog lang niet, en die wens is er ook nog niet - zeker zolang zeker 50% van Nederland nog altijd denkt dat euro's 'gebacked' zijn :+ gaat die wens er ook niet zomaar komen. Daarvoor moeten mensen eerst begrijpen hoe het systeem werkt. De huidige inflatiegolf zet sommigen al aan het denken.

Met 'stable e-$' oftewel central bank digital currencies is an sich helemaal niks mis trouwens. Weg met de banken :P als we dat zo oplossen, prima. Sowieso, ik vind pinnen en ideal best handig enzo. Dat hoeft niet per se veranderd te worden, dus

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En na de dump komt de pump. Tijd om te slapen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:59:
[...]

Het gaf in ieder geval wel een vorm van sensatie.

Maar inderdaad het heeft me ook DOT gekost… ach zoals @Taro al zei… ik heb hem achteraf niet veel waarde gedoneerd :+
Destijds een goed idee, dus waarom zou dat nu anders wezen? Ik heb er absoluut geen spijt van, die gozer had pech in overvloed, al dan niet zelf veroorzaakt, maar was een aardig jong volgens mij.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwacht van niet. Denk dat we binnen 48 uur wel groot nieuws krijgen, bijvoorbeeld een nieuwe Launchpad.

Maar wie weet is het idd gewoon een ordinaire pump en dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

outlandos schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:44:
[...]

Verwacht van niet. Denk dat we binnen 48 uur wel groot nieuws krijgen, bijvoorbeeld een nieuwe Launchpad.
En dan hebben er mensen met voorkennis gehandeld.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• D_Jeff
Barrycade schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:26:
Non crypto owner lurker hier, maar wel meelezend uit interesse.

Kom ook nooit op de FP dus maar even de comments gelezen daar, maar Tweakers is toch wel een website waar weldenkende tech mensen en mensen komen met over het algemeen iets beter gevulde portemonee en normaal denkvermogen. Dat in overweging nemende dan zijn al die anti-reacties toch ook wel weer een teken? Zijn namelijk niet facebook / nu.nl achtige posts, maar wel doordachte en lopende zinnen die gepost worden.

Ik worstel er ook mee, ben zeker niet financieel onhandig, maar als ik hier af en toe meelees hoe jullie je euro's zonder te veel fee's naar Bitcoin moeten krijgen (of terug) daar krijgt toch een gemiddelde Henk of Ingrid toch de hik van?

Wat zijn jullie ideen daarover?
Inhoudelijk wil ik hier wel "kort" op in gaan:

Omdat je, als werknemer aka loonslaaf (of geef het beestje een naam), aardig de rekeningen kan betalen -- wil dat nog niet zeggen dat het een "gewenste" en/of ideale situatie is waar je als klein (vervelend) pubertje naar heb staan uitkijken.

Dus moet je meer inkomsten genereren -- Dat gaat het snelste door te beginnen met investeren met bedragen vanaf 100 EUR (Bitvavo ondersteunt vanaf 5 EUR, maar dan moet je echt wel even doorbuffelen voordat de hamburger bij de Mac betaald is :+ )

Manieren van investeren:
* Spaarbankboekje (tot 31-12-2021 deed dat nog iets opleveren, low-risk tot 100k; Na 01-01-2022 kost een spaarbankboekje geld want rente = 0)
* Indexbeleggen: Zonder een vermogen van 10k hoef je het niet eens te proberen OF je wordt gedwongen om zsm naar 10k op te bouwen. Goh.. waar kennen we die 10k grens van -- Juist, de AFM.
* Beleggingsrekening (fondsbeheer) bij een grootbank: Nadat je avond weggegooid hebt aan het uitzoeken wat de ROI en de kosten zijn, kom je al snel tot de conclusie dat de bank meer aan jouw moeite verdiend dan jij aan ROI zal vinden. Terwijl jij het risico moet dragen, toch makkelijk verdiend voor zo'n grootbank.
* Beleggingsrekening (DIY) bij een grootbank: Vanaf 500 EUR, 10k+ aanbevolen (komt bekend voor). Om vervolgens om te rekenen dat je bijna 10% marge moet pakken om überhaupt een blikje tomatenpuree bij de super te kunnen kopen. En Owja: Als er een serieuze Short Squeeze plaatsvindt, kan je je messen gaan slijpen voor een juridisch gevecht (waarvan je wellicht over 3 jaar een keer resultaat ziet) -- Zie de situatie rondom $GME van vorig jaar.
* Private Banking: Zonder 100k+ wordt je hard uitgelachen, of als je geluk hebt, krijg je de goedkoopste bak koffie aangeboden met het verzoek terug te komen zodra je wel 100k+ hebt.
* Crowdfunding - NL (ondernemingen): Max 5% ROI met idiote risico's (want een grootbank zag er geen business case is)
* Crowdfunding - NL (Vastgoed): Momenteel max 5,5% ROI, met een wachttijd tot 36 maanden voor je je volledig inleg + winst terug hebt
* Crowdfunding - EU (Vastgoed): Max 14% (hogere rente is meer risico) en maar hopen dat het platform geen Ponzi is (aka "Palm invest")

En dan is Crypto:
Risicoprofiel: Rollercoaster tot de max
ROI: Zelfs iemand die met 100 euro begint en zeer voorzichtig is, kan binnen 6 maanden 2,5% pakken
Kosten: Zelfs de duurste NL'se exchange is goedkoper dan een grootbank "we-doen-het-wel-voor-je"
Bonus: Iemand die slechts 10 euro heeft voor de start, wordt door het platform niet uitgelachen.

Tsja.. Ik snap GenY wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:47:
[...]

Welcome in crypto.

Gebeurt overigens ook enorm veel op de beurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:13
ROI na 10 maanden -30% hier hoor }:| !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
D_Jeff schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Inhoudelijk wil ik hier wel "kort" op in gaan:

Omdat je, als werknemer aka loonslaaf (of geef het beestje een naam), aardig de rekeningen kan betalen -- wil dat nog niet zeggen dat het een "gewenste" en/of ideale situatie is waar je als klein (vervelend) pubertje naar heb staan uitkijken.

Dus moet je meer inkomsten genereren -- Dat gaat het snelste door te beginnen met investeren met bedragen vanaf 100 EUR (Bitvavo ondersteunt vanaf 5 EUR, maar dan moet je echt wel even doorbuffelen voordat de hamburger bij de Mac betaald is :+ )

Manieren van investeren:
* Spaarbankboekje (tot 31-12-2021 deed dat nog iets opleveren, low-risk tot 100k; Na 01-01-2022 kost een spaarbankboekje geld want rente = 0)
* Indexbeleggen: Zonder een vermogen van 10k hoef je het niet eens te proberen OF je wordt gedwongen om zsm naar 10k op te bouwen. Goh.. waar kennen we die 10k grens van -- Juist, de AFM.
* Beleggingsrekening (fondsbeheer) bij een grootbank: Nadat je avond weggegooid hebt aan het uitzoeken wat de ROI en de kosten zijn, kom je al snel tot de conclusie dat de bank meer aan jouw moeite verdiend dan jij aan ROI zal vinden. Terwijl jij het risico moet dragen, toch makkelijk verdiend voor zo'n grootbank.
* Beleggingsrekening (DIY) bij een grootbank: Vanaf 500 EUR, 10k+ aanbevolen (komt bekend voor). Om vervolgens om te rekenen dat je bijna 10% marge moet pakken om überhaupt een blikje tomatenpuree bij de super te kunnen kopen. En Owja: Als er een serieuze Short Squeeze plaatsvindt, kan je je messen gaan slijpen voor een juridisch gevecht (waarvan je wellicht over 3 jaar een keer resultaat ziet) -- Zie de situatie rondom $GME van vorig jaar.
* Private Banking: Zonder 100k+ wordt je hard uitgelachen, of als je geluk hebt, krijg je de goedkoopste bak koffie aangeboden met het verzoek terug te komen zodra je wel 100k+ hebt.
* Crowdfunding - NL (ondernemingen): Max 5% ROI met idiote risico's (want een grootbank zag er geen business case is)
* Crowdfunding - NL (Vastgoed): Momenteel max 5,5% ROI, met een wachttijd tot 36 maanden voor je je volledig inleg + winst terug hebt
* Crowdfunding - EU (Vastgoed): Max 14% (hogere rente is meer risico) en maar hopen dat het platform geen Ponzi is (aka "Palm invest")

En dan is Crypto:
Risicoprofiel: Rollercoaster tot de max
ROI: Zelfs iemand die met 100 euro begint en zeer voorzichtig is, kan binnen 6 maanden 2,5% pakken
Kosten: Zelfs de duurste NL'se exchange is goedkoper dan een grootbank "we-doen-het-wel-voor-je"
Bonus: Iemand die slechts 10 euro heeft voor de start, wordt door het platform niet uitgelachen.

Tsja.. Ik snap GenY wel ;)
Eens met je verhaal alleen krijg ik wel een beetje influencerjeuk van 'loonslaaf'

Indexfondsen kan je bij fitvermogen of meesman met €100/maand al wel starten. DeGiro volgens mij minder.

Crypto kan je binnen 6 maand ~10-15% pakken zonder echt risico als je all-in op stables gaat. Maar; saai

Crypto is wel de leukste manier van beleggen, je kan zelf kiezen of je een beetje rekt wilt gaan of helemaal rekt wilt gaan :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
-56% na een kleine 3 maanden. Bij 28k ga ik er vol in om mijn geld terug te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fACUaRF3xFa6Q_lWuQbekCb9EAU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oRCboV1KctCXPZKmhUHeDJ3H.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:47:
[...]

Mwah, er staan meerdere announcements vandaag en 2 hebben indirect met BNB te maken. 1 met het VIP program en dit is de andere:
Binance Liquid Swap Adds LOKA, Opens Two New Liquidity Pools

2022-01-27 09:10

Fellow Binancians,
We’re excited to announce that Binance Liquid Swap has added support for LOKA, and opened two new liquidity pools.

LOKA/BNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:54:
[...]

Eens met je verhaal alleen krijg ik wel een beetje influencerjeuk van 'loonslaaf'

Indexfondsen kan je bij fitvermogen of meesman met €100/maand al wel starten. DeGiro volgens mij minder.

Crypto kan je binnen 6 maand ~10-15% pakken zonder echt risico als je all-in op stables gaat. Maar; saai

Crypto is wel de leukste manier van beleggen, je kan zelf kiezen of je een beetje rekt wilt gaan of helemaal rekt wilt gaan :D
Meesman is een van mijn aangehaalde voorbeelden -- Je moet blijven doorbouwen totdat je aan de 10k EUR zit, anders gaan ze boetebedragen toepassen. Voor het NL'se wereldje van Indexbeleggen die is organisatie nog redelijk "goedkoop"

(Voetnoot 1: Niet voor niets (copy-pasted) TS van het beleggingstopic.
Voetnoot 2: Daarnaast opgevoed door de Boomers onder de Tweakers: Doe je inzetten op topics waar je vragen hebt of ga bier zuipen buiten dit platform)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
Toch ook mr wat Lucky block aangeschaft...nog niet beklaagd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:58:
[...]

Gratis tip: Kijk wel altijd even kritisch naar bronnen om fake news tijdig te spotten :)
Hier heb je een andere site die hetzelfde post.
https://bitcoinmagazine.c...-national-security-report

[ Voor 31% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 00:25 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:20:
[...]

De enige mensen die hier fake nieuws verspreiden zijn dezelfde die hier en op de voorpagina alles censuren en voor wappie uitmaken. Nooit kunnen jullie aantonen dat iets fake nieuws is, maar jullie claimen het met trots. En wees eens een vent, en censuur dit ook niet voor de zoveelste keer.

Hier heb je een andere bron.

https://bitcoinmagazine.c...-national-security-report
Hou ajb eens op met je persoonlijke strijd met de mods hier. We weten inmiddels wel dat je ver verheven bent boven ons, het klootjesvolk met de oogkleppen omdat we niet willen zien wat jij ziet of omdat we te dom zijn om het te begrijpen.

Ver van tevoren is al precies uit te tekenen hoe jullie discussie zal verlopen. Echter waar de mods binnen de lijntjes kleuren, ga jij er continue overheen met je opmerkingen als bijvoorbeeld ook nu weer: "wees eens een vent".

Ook het "jullie" is zo tekenend voor de toon waarop je jouw discussies wil voeren.

De sfeer is hier de laatste tijd een stuk beter, maar iedere keer dat jij je gram weer even wilt komen halen is die weer verziekt. Is het voor jou nu echt niet mogelijk om een keertje op een normale, niet denigrerende toon vanuit je ivoren torentje een gesprek te voeren?

Man, wat moet jij vermoeiend zijn om dagelijks mee om te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:27:
[...]

Hou ajb eens op met je persoonlijke strijd met de mods hier. We weten inmiddels wel dat je ver verheven bent boven ons, het klootjesvolk met de oogkleppen omdat we niet willen zien wat jij ziet of omdat we te dom zijn om het te begrijpen.

Ver van tevoren is al precies uit te tekenen hoe jullie discussie zal verlopen. Echter waar de mods binnen de lijntjes kleuren, ga jij er continue overheen met je opmerkingen als bijvoorbeeld ook nu weer: "wees eens een vent".

Ook het "jullie" is zo tekenend voor de toon waarop je jouw discussies wil voeren.

De sfeer is hier de laatste tijd een stuk beter, maar iedere keer dat jij je gram weer even wilt komen halen is die weer verziekt. Is het voor jou nu echt niet mogelijk om een keertje op een normale, niet denigrerende toon vanuit je ivoren torentje een gesprek te voeren?

Man, wat moet jij vermoeiend zijn om dagelijks mee om te gaan.
Weet je hoe vermoeiend het is om constant gecensureerd te worden en voor wappie uitgemaakt te worden? Ik post gewoon een link naar een stuk informatie. Je kan daarmee doen wat je wil. Geloof het of niet. Maar nee, ik krijg altijd een zak stront over me heen omdat hier de meerderheid binnen de lijntjes van MSM loopt en er niet buiten de kaders gedacht mag worden. Ik doe hier niks verkeerds. Het is on-topic. Het is informatie die jezelf op waarde kan schatten. Als je dan vervalt in het ridiculeren van mij in plaats van eens op de inhoud in te gaan, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Ik doe duizenden uren onderzoek al heel lang naar hoe de wereld in elkaar zit, je maakt me niets, helemaal niets wijs.

Maar ik ben er klaar mee. Ik ga hier een stuk minder posten. Al helemaal geen kennis meer delen.

Ik ben ook mod geweest, jarenlang op internationale kanalen. Daarbij stond vrijheid van meningsuiting bij mij altijd op nummer 1. Daarbij incasseerde ik alles wat ik niet prettig vond. Omdat mijn ideaal van vrijheid van meningsuiting daarboven stond.

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 02:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:33:
[...]

Weet je hoe vermoeiend het is om constant gecensureerd te worden en voor wappie uitgemaakt te worden? Ik post gewoon een link naar een stuk informatie. Je kan daarmee doen wat je wil. Geloof of of niet. Maar nee, ik krijg altijd een zak stront over me heen omdat hier enkel iedereen binnen de lijntjes van MSM loopt en er niet buiten de kaders gedacht mag worden. Ik doe hier niks verkeerds. Het is on-topic. Het is informatie die jezelf op waarde kan schatten. Als je dan vervalt in het ridiculeren van mij in plaats van eens op de inhoud in te gaan, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Ik doe duizenden uren onderzoek al heel lang naar hoe de wereld in elkaar zit, je maakt me niets, helemaal niets wijs.
Ik wil je niets wijs maken, waarom zou ik? Dat is de insteek van 99% van de gebruikers hier niet. De bedoeling is dat men hier kennis kan delen, op een prettige manier. En doorgaans lukt dat aardig met heel fijne en leerzame discussies. DE reden waarom mensen hier meerdere keren per dag terugkomen.

Echter, discussies met jou zijn altijd op het scherpst van de snede, je wordt continue moderated (maar dat ligt nooooooit aan jou natuurlijk, altijd aan anderen) en zodra er een beetje tegengas komt ga je het slachtoffer uithangen.

Zo ook nu weer met "ik doe hier niets verkeerds", "vervalt in ridiculeren van mij", "ik krijg altijd een zak stront over mij heen". Ga je nou eens afvragen waarom dat is? Waarom kan iedereen hier een normaal gesprek met elkaar voeren, maar is het met jou erbij altijd ellende in de tent? Ligt dat nu echt aan al die andere tweakers met wie je regelmatig in de clinch ligt? Die bij jouw posts op de report button klikken?

Of.... Ligt het toch ook een beetje aan je zelf? Ga nou eens 10% van al die duizenden uren besteden aan een stukje zelfreflectie. Daar leer je veel meer van. Het grootste complot zit namelijk tussen je eigen oren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:42:
[...]

Ik wil je niets wijs maken, waarom zou ik? Dat is de insteek van 99% van de gebruikers hier niet. De bedoeling is dat men hier kennis kan delen, op een prettige manier. En doorgaans lukt dat aardig met heel fijne en leerzame discussies. DE reden waarom mensen hier meerdere keren per dag terugkomen.

Echter, discussies met jou zijn altijd op het scherpst van de snede, je wordt continue moderated (maar dat ligt nooooooit aan jou natuurlijk, altijd aan anderen) en zodra er een beetje tegengas komt ga je het slachtoffer uithangen.

Zo ook nu weer met "ik doe hier niets verkeerds", "vervalt in ridiculeren van mij", "ik krijg altijd een zak stront over mij heen". Ga je nou eens afvragen waarom dat is? Waarom kan iedereen hier een normaal gesprek met elkaar voeren, maar is het met jou erbij altijd ellende in de tent? Ligt dat nu echt aan al die andere tweakers met wie je regelmatig in de clinch ligt? Die bij jouw posts op de report button klikken?

Of.... Ligt het toch ook een beetje aan je zelf? Ga nou eens 10% van al die duizenden uren besteden aan een stukje zelfreflectie. Daar leer je veel meer van. Het grootste complot zit namelijk tussen je eigen oren.
Ga eens bij jezelf te raden hoe deze discussie ook weer begonnen is.

Ik post ENKEL een tweet. Vervolgens is het Taro en nog iemand die met een toon aankomt om mij voor de zoveelste keer te kakken te zetten. Misschien voel jij het niet, maar ik wel.

Ga zo eens al die andere situaties analyseren. Ik zou het knap vinden als je een situatie vindt waarbij ik het vuurtje aansteek.

De werkelijke reden waarom ik steeds het varken ben is omdat ik niet het MSM narratief volg. Dus hetgeen wat ik zeg is niet prettig om te horen.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 00:51 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een pushbericht voor het +3en van een aantal 'BTC 6ct' reacties op de frontpage... Resultaat: mag niet meer plussen of minnen op de frontpage _O-

Naja ook wel verdiend, heb idd de meest gure reacties plus3 gegeven. Wist ik veel dat ze dat hier zo serieus nemen...

Maar beter ook zo. Die verantwoording is mij helemaal niet toevertrouwd.

Kun je trouwens memes posten op de frontpage? oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:45:
[...]

Ga eens bij jezelf te raden hoe deze discussie ook weer begonnen is.

Ik post ENKEL een tweet. Vervolgens is het Taro en nog iemand die met een toon aankomt om mij voor de zoveelste keer te kakken te zetten. Misschien voel jij het niet, maar ik wel.

Ga zo eens al die andere situaties analyseren. Ik zou het knap vinden als je een situatie vindt waarbij ik het vuurtje aansteek.
Ik heb de meeste van jullie discussies gelezen, is echt niet nog een keer nodig. Laten we het maar er op houden dat we het wederom totaal oneens zijn.

Je raakt overigens wel bijna de kern aan, jij voelt het zo inderdaad. Denk daar nou eens over na? Hoe zal dat komen? Vervelende ervaringen in het verleden met mods hier? Elke keer hetzelfde liedje? Dus je post iets en je verwacht weer een "rotreactie" te krijgen? If so, dan lees je hun reacties ook op die manier en is elke reactie negatief op te vatten.

Laat het nou eens los jochie, je schiet hier echt niets mee op behalve dan dat je jezelf aan het frustreren bent, dat er met de kennis die je hebt opgedaan en probeert te delen niets mee gedaan wordt omdat je toon de inhoud verpest en omdat je continue op de verkeerde tenen loopt te trappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Hey wat gaat BNB doen?

Bifi
Bnb
Btc?
Pfff. Ik ben echt een ziener.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOD-KAAhqw6ghFQFfq3nC9ArKhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BGVTe9ypCmsBieI36vqezPV7.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:55:
[...]

Pfff. Ik ben echt een ziener.

[Afbeelding]
Snel even zo'n BTC muntje kopen dan. Wat kosten die dingen en op welke exchange zitten die?

BIFI tikt een nieuwe ATH aan op Binance, 1910.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 28-01-2022 00:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:52:
[...]

Ik heb de meeste van jullie discussies gelezen, is echt niet nog een keer nodig. Laten we het maar er op houden dat we het wederom totaal oneens zijn.

Je raakt overigens wel bijna de kern aan, jij voelt het zo inderdaad. Denk daar nou eens over na? Hoe zal dat komen? Vervelende ervaringen in het verleden met mods hier? Elke keer hetzelfde liedje? Dus je post iets en je verwacht weer een "rotreactie" te krijgen? If so, dan lees je hun reacties ook op die manier en is elke reactie negatief op te vatten.

Laat het nou eens los jochie, je schiet hier echt niets mee op behalve dan dat je jezelf aan het frustreren bent, dat er met de kennis die je hebt opgedaan en probeert te delen niets mee gedaan wordt omdat je toon de inhoud verpest en omdat je continue op de verkeerde tenen loopt te trappen.
Met jou ga ik echt niet verder in discussie. Mijn PM staat vol met mensen die hetzelfde constateren als ik, echter houden de meeste zich wijselijk stil hier.

@Verwijderd interactie op de frontpagina heb ik al lang los gelaten. Schande voor Nederland, ondertussen sowieso grootste bananen republiek ever. Vrijheid van meningsuiting = 0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:57:
[...]

Met jou ga ik echt niet verder in discussie.
Eindelijk ben ik het eens met wat je zegt, je leert snel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:56:
[...]

Snel even zo'n BTC muntje kopen dan. Wat kosten die dingen en op welke exchange zitten die?

Als je stopt met enomiss pesten wil ik je dat wel vertellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:58:
[...]

Als je stopt met enomiss pesten wil ik je dat wel vertellen.
Ok, deal :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
Zie wel meer dingen in deze strekking langs komen op Reddit e.d.

https://www.reddit.com/r/...your_congresscritters_to/

https://www.reddit.com/r/...utive_action_to_regulate/

https://twitter.com/jerrybrito/status/1486349099314130952

Hoop FUD weer in de wereld. Maak me er zelf niet echt druk om gezien ik het bijvoorbeeld een knappe prestatie zou vinden om de hele crypto markt weten te reguleren. Maar is wel crypto nieuws natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 28-01-2022 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Valandin schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:00:
[...]

Zie wel meer dingen in deze strekking langs komen op Reddit e.d.

https://www.reddit.com/r/...your_congresscritters_to/

https://www.reddit.com/r/...utive_action_to_regulate/

https://twitter.com/jerrybrito/status/1486349099314130952

Hoop FUD weer in de wereld. Maak me er zelf niet echt druk om gezien ik het bijvoorbeeld een knappe prestatie zou vinden om de hele crypto markt weten te reguleren.
In principe is regulering goed. Met duidelijkheid in welke vorm dan ook, kan een investeerder verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:56:
[...]

Woah wtf, inderdaad. Moon!
Volgens mij laatst nog voor 1280 gekocht :s
Wen dip, ik wil meer

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:57:
[...]

Met jou ga ik echt niet verder in discussie. Mijn PM staat vol met mensen die hetzelfde constateren als ik, echter houden de meeste zich wijselijk stil hier.

@Verwijderd interactie op de frontpagina heb ik al lang los gelaten. Schande voor Nederland. Grootste bananen republiek ever. Vrijheid van meningsuiting = 0.
Naja dat valt opzich wel mee natuurlijk, ik snap dat de tweakers.net doelgroep voornamelijk hooggeleide G's zijn dus een moderatie systeem dat goed gefundeerde on topic reacties wil plussen is wel te begrijpen. Je wilt als vooraanstaand tech forum ook niet een hoog fok forum gehalte creëren op de pagina's die bij eerste bezoek direct in het oog springen.

Ik snap daarnaast ook dat het zeer frusfrerende tijden zijn met die hele Wuhan Flu pandemie, dat raakt de samenleving op veel vlakken in de kern en het duurt lang. Ik zie er ook vrienden en kennissen aan onderdoor gaan en doorslaan met negatieve dingen.

Er moet altijd ruimte zijn voor tegengeluid, veel van het beleid ben ik het ook niet mee eens maar zolang Thierry Baudet op Twitter nog filmpjes mag posten van het wel en wee bij de GGD dan kun je toch niet spreken van een totalitair regime of bananen republiek. Dan was ie een jaar geleden al onder het tapijt geschoven.

Ik zou zeggen blijf gewoon je dingen posten maar houd in je achterhoofd dat vrijheid van meningsuiting 2 kanten op werkt en ook komt met enige verantwoording.

Ik snap dat veel dingen ernstig zijn en je als mens raken, right in the feels. Maar niet altijd alles hoeft alleen maar 100% ernstig en serieus te zijn, anders wordt het leven wel erg zwaar... De wereld blijft wel draaien, ook als je jezelf even geen zorgen maakt. Mensen blijven mensen en zullen altijd tegengeluid geven, vooral als je zelf een persoon bent met een felle en uitgeproken mening.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Doorgaans niet gehinderd door enige TA kennis, zou dit kunnen betekenen dat we tot eind februari doormodderen tot wellicht vlak onder de 30K om dan ofwel omhoog uit te breken of lagere regionen (MA200) op te zoeken?

Of slaan mijn lijnen nergens op?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPaAGNYVowiRwBBUZMmJhlgPlBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4TlLmWV4234cyU0pppEBUKzw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Slaaplekker Bifi’s van me :w <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:16:
Doorgaans niet gehinderd door enige TA kennis, zou dit kunnen betekenen dat we tot eind februari doormodderen tot wellicht vlak onder de 30K om dan ofwel omhoog uit te breken of lagere regionen (MA200) op te zoeken?

Of slaan mijn lijnen nergens op?

[Afbeelding]
Niet gehinderd door enkele vorm van kennis van welk onderwerp dan ook, zou ik zeggen dat de bovenstaande chart duidelijk maakt dat we de ma25 als resistance moeten doorbreken en flippen naar een dikke laag keihard gefundeerde support.

Maarja hoe en of we dat gaan doen, geen idee.

Saylor zegt dat Bitcoin een goede fundering heeft om als digitaal eigendom te fungeren dus het zal wel goed komen dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:27:
[...]

Niet gehinderd door enkele vorm van kennis van welk onderwerp dan ook, zou ik zeggen dat de bovenstaande chart duidelijk maakt dat we de ma25 als resistance moeten doorbreken en flippen naar een dikke laag keihard gefundeerde support.

Maarja hoe en of we dat gaan doen, geen idee.

Saylor zegt dat Bitcoin een goede fundering heeft om als digitaal eigendom te fungeren dus het zal wel goed komen dan.
Soms heb ik het gevoel dat Saylor 17.732 redenen heeft om enigszins biased te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifi - i = BF = best fwiends. Toeval? Dacht het niet. Beef verbroedert.

Slaap zacht ouwe bullbeefer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:16:
[...]

Naja dat valt opzich wel mee natuurlijk, ik snap dat de tweakers.net doelgroep voornamelijk hooggeleide G's zijn dus een moderatie systeem dat goed gefundeerde on topic reacties wil plussen is wel te begrijpen. Je wilt als vooraanstaand tech forum ook niet een hoog fok forum gehalte creëren op de pagina's die bij eerste bezoek direct in het oog springen.

Ik snap daarnaast ook dat het zeer frusfrerende tijden zijn met die hele Wuhan Flu pandemie, dat raakt de samenleving op veel vlakken in de kern en het duurt lang. Ik zie er ook vrienden en kennissen aan onderdoor gaan en doorslaan met negatieve dingen.

Er moet altijd ruimte zijn voor tegengeluid, veel van het beleid ben ik het ook niet mee eens maar zolang Thierry Baudet op Twitter nog filmpjes mag posten van het wel en wee bij de GGD dan kun je toch niet spreken van een totalitair regime of bananen republiek. Dan was ie een jaar geleden al onder het tapijt geschoven.

Ik zou zeggen blijf gewoon je dingen posten maar houd in je achterhoofd dat vrijheid van meningsuiting 2 kanten op werkt en ook komt met enige verantwoording.

Ik snap dat veel dingen ernstig zijn en je als mens raken, right in the feels. Maar niet altijd alles hoeft alleen maar 100% ernstig en serieus te zijn, anders wordt het leven wel erg zwaar... De wereld blijft wel draaien, ook als je jezelf even geen zorgen maakt. Mensen blijven mensen en zullen altijd tegengeluid geven, vooral als je zelf een persoon bent met een felle en uitgeproken mening.
Ik begrijp je hele verhaal. En je hebt meer kwaliteiten dan mij wat betreft het sociaal manoeuvreren en tussen de regeltjes door thema's aan de kaak te stellen. Zo post jij regelmatig dingen waarvan ik denk; die is goed wakker. Maar dan op een dusdanige manier dat iedereen erom kan lachen.

Echter dat lachen is wat mij betreft onderschatting van het probleem. Ik ga er absoluut niet verder op in omdat het 'offtopic' is, maar met de wetenschap die ik heb waar wij over enkele jaren staan, kan ik het enkel bloedserieus nemen. En aangezien investeren in direct verband staat met de toestand van de wereld blijf ik het op de voet in de gaten houden.

Om een voorbeeld te noemen, op het moment dat de FED live uitsprak dat de covid pandemie niet over is (dat hun daarover uitspraak doen is al absurd), zag je de Bitcoin koers kelderen. Niet enorm, maar je zag direct reactie. Er is een directe correlatie tussen de toestand van de wereld en investeren. Mensen die dat niet zien zijn echt huge amateurs (met alle respect). Alle grote namen, de billionairs van deze wereld, investeren door de geo politiek en de wereld toestand te volgen. Grote investeringen worden niet gedaan op basis van TA. TA is slechts een hulpmiddel om iets beter entry en exit te timen.

En dit alles heeft volgens een aantal mensen hier helemaal niets te maken met crypto. Crypto is een magische geïsoleerde bubbel die doet wat die wil. Nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:30:
[...]

Soms heb ik het gevoel dat Saylor 17.732 redenen heeft om enigszins biased te zijn.
Dat is ook wel weer waar, echter is Saylor ook gewoon een gigachad met een bedrijf die keihard de fuik in is gejaagd door de wanstalten van traditional finance.

De vrije markt die hij kent en succesvol heeft bevaren klinkt als een kelder vol moordenaars.

Ponzi scheme sjaggeraar of menselijke messias die met een goed hart je laatste restje lange termijn koopkracht wil beschermen?

Ik ben er nog niet over uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:36:
[...]

Dat is ook wel weer waar, echter is Saylor ook gewoon een gigachad met een bedrijf die keihard de fuik in is gejaagd door de wanstalten van traditional finance.

De vrije markt die hij kent en succesvol heeft bevaren klinkt als een kelder vol moordenaars.

Ponzi scheme sjaggeraar of menselijke messias die met een goed hart je laatste restje lange termijn koopkracht wil beschermen?

Ik ga voor de eerste optie, de tweede is veel te vermoeiend.

Tijd om een Netflixje aan te zetten, morgen lekker een extra vrije dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:34:
[...]

Ik begrijp je hele verhaal. En je hebt meer kwaliteiten dan mij wat betreft het sociaal manoeuvreren en tussen de regeltjes door thema's aan de kaak te stellen. Zo post jij regelmatig dingen waarvan ik denk; die is goed wakker. Maar dan op een dusdanige manier dat iedereen erom kan lachen.

Echter dat lachen is wat mij betreft onderschatting van het probleem. Ik ga er absoluut niet verder op in omdat het 'offtopic' is, maar met de wetenschap die ik heb waar wij over enkele jaren staan, kan ik het enkel bloedserieus nemen. En aangezien investeren in direct verband staat met de toestand van de wereld blijf ik het op de voet in de gaten houden.

Om een voorbeeld te noemen, op het moment dat de FED live uitsprak dat de covid pandemie niet over is (dat hun daarover uitspraak doen is al absurd), zag je de Bitcoin koers kelderen. Niet enorm, maar je zag direct reactie. Er is een directe correlatie tussen de toestand van de wereld en investeren. Mensen die dat niet zien zijn echt huge amateurs (met alle respect). Alle grote namen, de billionairs van deze wereld, investeren door de geo politiek en de wereld toestand te volgen. Grote investeringen worden niet gedaan op basis van TA. TA is slechts een hulpmiddel om iets beter entry en exit te timen.

En dit alles heeft volgens een aantal mensen hier helemaal niets te maken met crypto. Crypto is een magische geïsoleerde bubbel die doet wat die wil. Nope.
Iedereen heeft zo zn eigen visie. Die kan je door laten schemeren maar je gaat daar nooit de wereld van overtuigen. Zonde van je energie en die van anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:36:
[...]

Saylor begrijpt Bitcoin heel goed. Dat is in ieder geval duidelijk.

Of hij erin zit voor de idealen of voor de money/fame, who knows.

Iedereen wil uiteindelijk dat zijn investering rendeert...

Uiteindelijk is het belangrijk om waakzaam te zijn of er geen indirecte vorm van centralisatie ontstaat, zie Mining Council.

Tot heden profiteren we in ieder geval van zijn aanwezigheid.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Om een voorbeeld te noemen, op het moment dat de FED live uitsprak dat de covid pandemie niet over is, zag je de Bitcoin koers kelderen. Niet enorm, maar je zag direct reactie. Er is een directe correlatie tussen de toestand van de wereld en investeren. Mensen die dat niet zien zijn echt huge amateurs (met alle respect). Alle grote namen, de billionairs van deze wereld investeren door de geo politiek en de wereld toestand te volgen. Grote investeringen worden niet gedaan op basis van TA. TA is slechts een hulpmiddel om iets beter entry en exit te timen.

Het leven is sowieso 1 grote samenhang van alle directe en indirecte omstandigheden, dus de samenhang daar heb je gewoon 100% gelijk in.

Echter moet je natuurlijk wel grenzen stellen binnen een topic om moderatie te kunnen toepassen. Dat corona, moderne geopolitiek en de huizenmarkt hier niet pagina's lang hoeven te floreren begrijp ik daarom wel, anders is het einde zoek... Terwijl ze toch bizar direct in verbinding staan elkaar.

Je moet ergens ingrijpen ook al staat het direct in verbinding met elkaar. Anders wordt het gewoon een chaos binnen een topic. Vooral met zwaar beladen onderwerpen waar diepe discussies uit voortvloeien.

Ik kan die grenzen persoonlijk prima respecteren vanuit dat besef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:46:
[...]

Het leven is sowieso 1 grote samenhang van alle directe en indirecte omstandigheden, dus de samenhang daar heb je gewoon 100% gelijk in.

Echter moet je natuurlijk wel grenzen stellen binnen een topic om moderatie te kunnen toepassen. Dat corona, moderne geopolitiek en de huizenmarkt hier niet pagina's lang hoeven te floreren begrijp ik daarom wel, anders is het einde zoek... Terwijl ze toch bizar direct in verbinding staan elkaar.

Je moet ergens ingrijpen ook al staat het direct in verbinding met elkaar. Anders wordt het gewoon een chaos binnen een topic. Vooral met zwaar beladen onderwerpen waar diepe discussies uit voortvloeien.

Ik kan die grenzen persoonlijk prima respecteren vanuit dat besef.
Ja dat snap ik ook allemaal. Maar we hoeven ook niet te pretenderen dat we hier op grote schaal hoogwaardige posts met elkaar delen. De tieten en memes vliegen je om de oren. Allemaal offtopic. Dus die chaos is er. Daarnaast is het een slowchat topic zonder enig direct doel behalve allerlei willekeurige praatjes rondom crypto te faciliteren. Dus als er tussen al die tieten af en toe iets staat wat nuttig kan zijn - ook al provocerend - why not? Tieten zijn bijvoorbeeld ook provocerend voor een heleboel vrouwen en een deel van de lgbtq community, los wat je daarvan vindt.

Maar los van dit alles, jullie hebben me ervan overtuigd om de strijd op te geven. ;) Dus ik ga niet snel meer lastig doen. Verloren energie inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 28-01-2022 01:56 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:52:
[...]
Tieten zijn bijvoorbeeld ook provocerend
Nu ga je te ver!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:52:
[...]

Ja dat snap ik ook allemaal. Maar we hoeven ook niet te pretenderen dat we hier op grote schaal hoogwaardige posts met elkaar delen. De tieten en memes vliegen je om de oren. Allemaal offtopic. Dus die chaos is er. Daarnaast is het een slowchat topic zonder enig direct doel behalve allerlei willekeurige praatjes rondom crypto te faciliteren. Dus als er tussen al die tieten af en toe iets staat wat nuttig kan zijn - ook al provocerend - why not? Tieten zijn bijvoorbeeld ook provocerend voor de lgbtq community, los wat je daarvan vindt.
Ik heb daar zelf ook totaal geen moeite mee en sta vaak open voor alle invalshoeken :) voor zowel het provocerende als de tieten.

Dus vooral gewoon blijven posten wat je wilt posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:58:
[...]

Ik heb daar zelf ook totaal geen moeite mee en sta vaak open voor alle invalshoeken :) voor zowel het provocerende als de tieten.

Mee eens.

Haha nee. Mijn 48u ban heb ik al gehad. Wil niet eindigen als A87...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:13
Enomiss, Jaapio :(:) .. Lekker gaan slapen!

Morgen weer een dag. Intussen moonen we ver weg van mijn orders op 29k!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enomiss
AlterBridge schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 02:02:
Enomiss, Jaapio :(:) .. Lekker gaan slapen!

Morgen weer een dag. Intussen moonen we ver weg van mijn orders op 29k!
Inderdaad, welterusten AlterBridge! Fijne nachtdienst Jaapio, gok ik.

Ik ga morgen lekker wandelen in de sneeuw. Dus ondanks mijn zure houding geniet ik ook nog af en toe van het leven tussendoor. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 02:06:
[...]

Inderdaad, welterusten AlterBridge! Fijne nachtdienst Jaapio, gok ik.

Ik ga morgen lekker wandelen in de sneeuw. Dus ondanks mijn zure houding geniet ik ook nog af en toe van het leven tussendoor. 8)
Haha welterusten! Nee geen nachtdienst, zit in quarantaine met de Wuhan Flu. :+

Fijne dag morgen, geniet ervan d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-10 19:52
Goedemorgen stelletje bifiworsten :+

BTC heeft een mooie W gemaakt op de 4u, nu hopen dat ie de kracht vind om door die EMA50 heen te rammen zodat we weer allemaal MOOON! kunnen roepen dit weekend en daarna maandag weer in totale paniek uit te barsten zodra ie weer 3.2% omlaag duikt :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
COTI🚀

Overigens, ORN (Orion protocol), komt 31-1 met hun bridge. Blijf ze toch ondergewaardeerd vinden! Klein flufje ingeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:14

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 00:45:
Kreeg net een pushbericht voor het +3en van een aantal 'BTC 6ct' reacties op de frontpage... Resultaat: mag niet meer plussen of minnen op de frontpage _O-

Naja ook wel verdiend, heb idd de meest gure reacties plus3 gegeven. Wist ik veel dat ze dat hier zo serieus nemen...

Maar beter ook zo. Die verantwoording is mij helemaal niet toevertrouwd.

Kun je trouwens memes posten op de frontpage? oOo
Ik ook! :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
ik heb dat een tijdje geleden al gehad, maar toen heb ik het duidelijk kunnen aantonen waarom ik mijn +2 en -1 gaf op een -1 en een +3 bericht. afwijken van de norm is niet iets wat m.i. gelijk die mogelijkheid zou mogen inperken, en kon via de regeltjes en tussenkomst van een senior-mod mijn rechten weer terugkrijgen..

vond het nogal bijzonder dat ik dus aan moest tonen waar ik de -1 vandaan haalde en waarom ik een +2 gaf. maar alle mensen die dat dus andersom deden vonden ze normaal, maar gingen er toch even naar kijken nadat ik het beargumenteerde.

lullen als Brugmans :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 23:44:
[...]

Destijds een goed idee, dus waarom zou dat nu anders wezen? Ik heb er absoluut geen spijt van, die gozer had pech in overvloed, al dan niet zelf veroorzaakt, maar was een aardig jong volgens mij.
Er zat een smiley achter :)

Tuurlijk heb ik geen spijt. Heb al eens eerder gezegd dat het juist mooi is om te zien dat mensen elkaar hier helpen d:)b

Maar meende wel dat ik zei dat ik het jammer vind dat hij er niet meer is ;)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Heb ik ook wel moeite mee hoor. Massaal aandacht schenken aan incidenten in de marge (Voice of Holland) of totaal overtrokken omikronpaniek en de verachtelijke rol van conventionele media hierin, zijn niet om te lachen. Zeker niet als we met echte problematiek te maken hebben zoals een dreigend conflict op het Europese continent, stijgende vermogensongelijkheid en absurde huizenprijzen, almaar toenemende polarisatie en collectieve maatschappelijke onverschilligheid.

Gelukkig heb je de charts om je in te verliezen. Ben erg benieuwd of we nog een pre-weekend dump gaan zien, het herstel van deze week voelt nog wat dubieus (als in vroeg).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:58:
[...]

Dan heb ik toch liever A87 hoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:03
Slux schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:10:
[...]

Dan heb ik toch liever A87 hoor.
Zekers, die had dermate zelfreflectie dat hij geen aanstoot nam als mensen even zeiden, hey a87 je raaskalt weer, ff rustig aan jongen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skalders
  • Laatst online: 05-10 11:57
Ik denk dat hier vrije discussie zeker mogelijk is, meestal gaat het imo gewoon om de manier waarop. Niemand gaat je aanvallen of je post editen als je gewoon informatie komt delen zonder er iets persoonlijks of een ik vs 'jullie' kwestie van gaat maken.

In de slowchat moeten er natuurlijk ook grenzen zijn. Meestal vind ik de discussies omtrent huizenmarkt en corona wel interessant maar die lopen vaak uit de hand en dan uiteindelijk offtopic.

Denk dat de mods geen probleem zouden hebben moest er iemand een topic starten dat bv specifiek over de invloed van corona op crypto assets gaat. Probleem daarbij is dat het een emotioneel onderwerp is en het dus vaak uitdraait op een subjectieve discussie omtrent corona en niet meer over het verband met crypto. Er is een groot verschil tussen 'de pandemie heeft X en Y effect op crypto' en 'de overdreven paniekerige "pandemie" waar "jullie" allemaal zijn ingetrapt heeft effect'.

Dat is ook de reden dat bv. Jaapio 'wegkomt' met zijn reacties, hij maakt er een wij verhaal van en er is niemand die zich de dupe kan voelen a.d.h.v zijn reacties. Dat maakt alle verschil. En natuurlijk een hoge dosis humor ;)

Zou dus zonde zijn voor iedereen met wat kennis om hier niet meer te komen posten. Misschien gewoon de taal wat aanpassen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:19
Weer 3 dollar gratis Crypto bij Coinbase! Jasmy Token, ongetwijfeld weer een dik staaltje tech ;)

Q1: What does the Jasmy platform allow users to do?
Antwoord: Protect and take ownership of their data.

Q2:What is the Jasmy token used for?
Antwoord: To access datasets on the Jasmy marketplace

Q3:Which region does Jasmy currently focus on?
Antwoord: Asia

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:14
kernie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:52:
Weer 3 dollar gratis Crypto bij Coinbase! Jasmy Token, ongetwijfeld weer een dik staaltje tech ;)

Mooi man! Heb ze erna direct converted naar ANKR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Kom BTC waar blijf je volgende dipje omlaag. Dan wordt het weer inkooptijd.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06-10 20:30
Da_maniaC schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:07:
Kom BTC waar blijf je volgende dipje omlaag. Dan wordt het weer inkooptijd.
Wordt opgekocht, door alle DCA ppl die net hun loon krijgen/gaan krijgen :+

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Er is nog hoop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOvmbLHdx-Ke75ARG7W9ICh7jq8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hyrDpWtnlf3KFm1I3wbV88ZQ.png?f=user_large

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
0,06 cent.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:28
Beetje jammer hoe daadwerkelijk nieuws gisteravond/afgelopen nacht werd afgedaan als fake news, omdat het medium of de de messenger je niet instaat. De afgelopen dagen hebben verschillen Engelstalige media outlets (o.a. Bloomberg en FT) geschreven over dat het Witte Huis wetgeving aan het voorbereiden om crypto strenger te gaan reguleren en dit door middel van een executive order door te voeren.

Je kunt een ander ook niet lostrekken van de huidige geopolitieke ontwikkelingen. Rusland die openlijk overweegt om minen van crypto toe te staan (op moment dat er wordt gedreigd met zware sancties en afsluiten van betalingssysteem SWIFT) en de USA/Europe die uiteraard het tegenovergestelde wilt doen.

O.a. met link naar een run down: https://lexnode.substack....act-on?justPublished=true

https://www.fxempire.com/...-crypto-regulation-880257
https://www.barrons.com/a...onal-security-51643312454 (paywall helaas)

Edit: en ja, over veel zaken wordt niet geschreven in de media. Niet omdat ze onderdeel zijn van het complot, maar gewoon omdat het veel mensen gewoon niets interesseert en liever leest over de laatste showbizz roddels en welke schoenen Hugo aanheeft. Gelukkig zijn er een hoop mensen, die op wetsvoorstellen door doorploegen en dit delen op bijvoorbeeld Twitter.

[ Voor 13% gewijzigd door jvel92 op 28-01-2022 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:30:
[...]

Boomer.

[...]

Als Summit een coin is die hij je aanraadde, is het @majic
That was me, met het specifieke advies om te farmen en alleen te kopen als je echt heel goed weet wat je doet (ergo kunt spelen met de extreem hoge APY van de summit-ftm LP pair en die breken naar singelstaking op de juiste momenten. Zo kon je ook met enorme terugval van de tokenwaarde toch nog flinke winsten realiseren).

Enfin, zou ik nu niet meer adviseren omdat V2 er binnen 1-2 weken aankomt en de tokenprijs dan de pan uit gaat stijgen - en dan zit je met een LP met een enorme impermanent loss, niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

majic schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:39:

Enfin, zou ik nu niet meer adviseren omdat V2 er binnen 1-2 weken aankomt en de tokenprijs dan de pan uit gaat stijgen - en dan zit je met een LP met een enorme impermanent loss, niet handig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5z4Vzvkaxa_tbOs5nCxZG9nBtls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:35
https://www.coindesk.com/...o-wallets/?outputType=amp

😬 gaat ze toch wat klanten kosten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:36:
Beetje jammer hoe daadwerkelijk nieuws gisteravond/afgelopen nacht werd afgedaan als fake news, omdat het medium of de de messenger je niet instaat. De afgelopen dagen hebben verschillen Engelstalige media outlets (o.a. Bloomberg en FT) geschreven over dat het Witte Huis wetgeving aan het voorbereiden om crypto strenger te gaan reguleren en dit door middel van een executive order door te voeren.

Je kunt een ander ook niet lostrekken van de huidige geopolitieke ontwikkelingen. Rusland die openlijk overweegt om minen van crypto toe te staan (op moment dat er wordt gedreigd met zware sancties en afsluiten van betalingssysteem SWIFT) en de USA/Europe die uiteraard het tegenovergestelde wilt doen.

O.a. met link naar een run down: https://lexnode.substack....act-on?justPublished=true
[Twitter]

Edit: en ja, over veel zaken wordt niet geschreven in de media. Niet omdat ze onderdeel zijn van het complot, maar gewoon omdat het veel mensen gewoon niets interesseert en liever leest over de laatste showbizz roddels en welke schoenen Hugo aanheeft. Gelukkig zijn er een hoop mensen, die op wetsvoorstellen door doorploegen en dit delen op bijvoorbeeld Twitter.
Denk je dat kritische senatoren als Cruz hier nog iets in kunnen betekenen? De VS moeten toch ook wel snappen dat ze dit niet kunnen doen omdat ze dan de race om de tech capabilities gaan missen/verliezen? :/

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Wat zijn die gekke Amerikanen nu weer van plan?

Hoe dan ook...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AUklRVE9qBFi5N_cBM9vmak-TI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U393T40lErHNE6NLKGTk1J0L.jpg?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaviourBTC
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 04-10-2024
Good morning! Heeft iemand hier toevallig ervaring met Shping?

[ Voor 3% gewijzigd door SaviourBTC op 28-01-2022 09:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
In navolging op IMF urges El Salvador to stop using Bitcoin as legal tender...

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=26jX&p=1

BREAKING: BITCOIN CEO REJECTS IMF DEMAND, WILL CONTINUE TO MAKE BITCOIN LEGAL TENDER IN MORE NATIONS

Bullish! Mooon!!! (Geen fake news)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:06
kernie schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 08:52:

Raar, ik zie m bij mij niet in m'n earn lijstje staan

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
jvel92 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:36:

[Twitter]

Grappige hieraan is wel dat als de media die je (--algemene je, niet gericht aan jou--) niet aanstaat iets deelt wat bepaalde mensen wel willen lezen het wel serieus bekeken wordt, maar voor de rest is het onzin. Overigens deel ik je mening dat dat de voice gedoe echt alle perken te buiten gaat, maar dat zie ik in het FD ook niet echt langskomen. En lets be honest, alle media, van Joe Rogen tot Telegraaf wordt geregeerd door geld. Van Alex Jones tot Rupert Murdoch. Dus als die berichten meer worden geklikt op de telegraaf... dan is dat omdat de gewone henk en ingrid dat het meest interessante vinden. Zelfde geldt voor de Sportkaterns. Voetbal regeert, maar andere minder in het licht staande sporten worden totaal genegeerd.

Het twitter-account die dit deelde is alleen wel extreem op zoek naar sensatie en deelt alleen headers die op zijn minst ambigue en op zijn hoogst totaal de lading van het artikel niet raken, en ook zonder te kijken naar de bron an sich dit al deelt. Ik heb de bron die bij deze tweet staat gelezen, hierin werd de kop ook al afgezwakt tov wat het twitteraccount al deelde. Daarbij is regulering an sich niet een probleem. sterker nog, dat zou m.i. prima zijn omdat dat alleen maar zorgt voor 1: minder pump en dumps als deze echt strafbaar worden. 2: meer maturity in de asset class en daardoor meer vertrouwen in deze "nieuwe" asset class, 3: minder in de weg staat van adoptie en last but definitely not least: ze gaan het niet verbieden.

Edit: zorgt wel voor minder popcorn momenten zoals afgelopen week met TIME ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
majic schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:39:
[...]

That was me, met het specifieke advies om te farmen en alleen te kopen als je echt heel goed weet wat je doet (ergo kunt spelen met de extreem hoge APY van de summit-ftm LP pair en die breken naar singelstaking op de juiste momenten. Zo kon je ook met enorme terugval van de tokenwaarde toch nog flinke winsten realiseren).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNera84lCO4xZQj3P99yP29OtRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XEI7FtIcx4mgaaqgTEIjp6zn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:49:
[...]

Denk je dat kritische senatoren als Cruz hier nog iets in kunnen betekenen? De VS moeten toch ook wel snappen dat ze dit niet kunnen doen omdat ze dan de race om de tech capabilities gaan missen/verliezen? :/
Daarbij volgt Cruz vaak Trump en Trump was nog veel harder anti-crypto dan Biden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Qunix schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:51:

[Afbeelding]

BREAKING: BITCOIN CEO REJECTS IMF DEMAND, WILL CONTINUE TO MAKE BITCOIN LEGAL TENDER IN MORE NATIONS

Hoe staat het met hun eigen munt trouwens ?

Die dictator is echt helemaal de weg kwijt daar :F En dan kunnen mensen roepen het is de nieuwe generatie maar dit is niet de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Qunix schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:51:

[Afbeelding]

Wie is de Euro CEO eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Slux schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:56:
[...]

Hoe staat het met hun eigen munt trouwens ?

Die dictator is echt helemaal de weg kwijt daar :F En dan kunnen mensen roepen het is de nieuwe generatie maar dit is niet de manier.
Je kunt niet bezig zijn met nieuw geld en dan luisteren naar oud geld.
Oud geld wil namelijk maar 1 ding, controle houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:57:
[...]

Oud geld wil namelijk maar 1 ding, controle houden.
Maar goed ook als er een bevolking van afhankelijk is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Slux schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:59:
[...]
Maar goed ook als er een bevolking van afhankelijk is.
Ja want ik word superblij van al die schulden die ik in m'n schoot krijg geworpen door het eindeloos bijdrukken van geld. Vroeger hoorde je nog de vraag: 'wie gaat dat betalen', tegenwoordig wordt die niet eens meer gesteld. Gratis geld voor iedereen. Oud geld heeft z'n kans gehad, het is 1 groot fiasco geworden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:05:
[...]

Ja want ik word superblij van al die schulden die ik in m'n schoot krijg geworpen door het eindeloos bijdrukken van geld. Vroeger hoorde je nog de vraag: 'wie gaat dat betalen', tegenwoordig wordt die niet eens meer gesteld. Gratis geld voor iedereen. Oud geld heeft z'n kans gehad, het is 1 groot fiasco geworden.
Iedereen die denkt dat bitcoin, in dit stadium, een valide betaalmethode is voor een land dat grotendeels in armoede leeft..... heeft ze niet op een rijtje.

Een volatiele munt als basis voor je boodschappen? niet zo lekker voor de economie. Het is leuk dat een brood bijvoorbeeld 1 satoshi kost.. en ongeacht wat de dollarwaarde is, 1SAT=1SAT. Totdat je dingen moet importeren. Jeweetwel, voedsel enzo.

Een "ontwikkeld" land als de USA schreeuwt al moord en brand als de boodschappen 15% duurder worden door inflatie. Wat gebeurd er dan wel niet als door je volatiele crypto je boodschappen ineens 8 a 9x duurder worden in een paar maanden tijd.... OF andersom: je kan opeens 3x zoveel kopen in een maand tijd... dus je koopt niets... want je kan misschien straks wel 8x zoveel kopen.

Nee ik snap het IMF wel. Zeker in een land waar de bevolking al arm is. Als land failliet gaan is het laatste wat je moet willen. Als inwoner moet je niet aan inflatie of deflatie hoeven denken. Als dat gebeurt is er iets mis. Met 2% inflatie als richtdoel zie je dat mensen zich daar helemaal niet druk om maken (want 99% van de bevolking snapt niet dat dat in 10 jaar tijd best optelt). En dat is op zich ook prima. Geeft je meer tijd om te leven.

Laat BTC eerst maar stabieler worden. Ja, daar is meer acceptatie voor nodig. Maar of dat nu El Salvador moet zijn.... :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

En een BTC lost dat op ? _O-

Natuurlijk niet, geld moet groeien ja er is nu teveel geld maar dat kan ook zo weer van de markt gehaald worden, jaren 70 hadden we dat ook.

Een volatiele munt zoals btc gaat de wereld echt niet beter doen alleen al omdat er niet bijgedrukt kan worden, geld moet mee groeien als je dat niet doet gaat de economie naar de knoppen.

BTC is weer het extreme uiterste van iets wat je echt niet wilt.

Een mooie tussen weg is imo een digitale eu of wereld munt/crypto, schaalbaar en overzichtelijker dan het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
[...]

Vergeet ook niet hierin dat iedereen wel meer eist, maar die vraag moet iemand anders dan maar beantwoorden. Die vraag werd vroeger wel gesteld richting de overheid, maar tegenwoordig vraag je dat niet meer: je zegt gewoon dat je meer wil. Je kunt dan wel naar de overheden blijven wijzen, maar dat is ook ontzettend debet aan de samenleving als geheel.
Pagina: 1 ... 54 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!