Hoe geef ik +2 of +3? Ik zie alleen een duim, en kan dan toch alleen +1 geven?Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:04:
[...]
En nog een +2 omdat het zo informatief is.
Lekker off topic trouwens

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hoe geef ik +2 of +3? Ik zie alleen een duim, en kan dan toch alleen +1 geven?Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:04:
[...]
En nog een +2 omdat het zo informatief is.
nee, helemaal niet, ik las je reactie pas na mijn getyp; het was een algemene reactie op het 'we vinden dat iedereen tegen ons is'-gevoel dat me bekroop bij de laatste reacties hier in SC, alsof argumenten die niet overeenkomen met je eigen gevoel, mening of overtuiging, ook meteen verdacht zijn. Anyway, dat gaat weer off-topic. Laten we vooral kritisch blijven met elkaar maar wel zonder waardeoordelen over degenen die het niet met je eens zijn.Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:00:
[...]
Als je het over mijn reactie hebt: Ik sta er exact zo in, ik was het daar dus ook zeker niet aan het goedpraten. Ze hebben echter het gemiddelde stroomverbruik per transactie niet correct berekend, dat wilde ik ter discussie stellen. Net als de vraag waarom de DNB een dergelijk onderzoek doet.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gaat om het nieuws op de Tweakers voorpagina. Was overigens crypto gerelateerd, dus ontopicMomark schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:07:
[...]
Hoe geef ik +2 of +3? Ik zie alleen een duim, en kan dan toch alleen +1 geven?
Lekker off topic trouwens
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik zou inderdaad ook wel willen weten hoeveel energie het volledige bank & creditcard (betalings)systeem over de wereld verbruikt. Dat zal vast ook wel flink oplopen. Ik vond het totale stroomverbruik van mining wel meevallen. Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat het huidige stroomverbruik wel té is en het zeker wel wat terug geschaald mag worden.Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:00:
[...]
Als je het over mijn reactie hebt: Ik sta er exact zo in, ik was het daar dus ook zeker niet aan het goedpraten. Ze hebben echter het gemiddelde stroomverbruik per transactie niet correct berekend, dat wilde ik ter discussie stellen. Net als de vraag waarom de DNB een dergelijk onderzoek doet.
Ik heb ook even gereageerd op dat artikel. Benieuwd welke score ik krijg:Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:41:
oh lol!! heb ik serieus een +2 gekregen voor die comment?
dit zegt veel over de status hoe men denkt/brainwashed door de mainstream media
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 27-01-2022 19:21 ]
Welnee, wij houden hier van tegendraadse meningen en gunnen jou je puntjesKol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:41:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
kan je helaas geen +jes geven op FP, die rechten hebben ze mij ontnomenAsgaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:20:
[...]
Ik heb ook even gereageerd op dat artikel. Benieuwd welke score ik krijg:
Asgaro in 'nieuws: 'Facebooks cryptoplatform Diem wordt verkocht aan bank''
Normaal lees ik de frontpage niet echt meer. Wat een verzuurde anti-crypto reacties ook. Mijn bloeddruk begint spontaan te stijgen.
nothing stops this train
Asgaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:20:
[...]
Normaal lees ik de frontpage niet echt meer. Wat een verzuurde anti-crypto reacties ook. Mijn bloeddruk begint spontaan te stijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 27-01-2022 19:24 ]
Goed voor de bingo: piramidespel, zero-sum, intrinsieke waarde, bingo!Asgaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:20:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oh was jij dat? Ik ramde gelijk op rapporteren.Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:41:
Tulpenmanie!!!!!!!resusaapje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:24:
[...]
Goed voor de bingo: piramidespel, zero-sum, intrinsieke waarde, bingo!
Verwijderd
Ik heb je meteen naar de maan ge3plust.Asgaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:20:
[...]
Ik ga op de frontpage ook niet meer in discussie over crypto. De reacties op jouw reactie zou ik graag op reageren, maar ik weet wel wat dan het resultaat is. Choose your battlesAsgaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:20:
[...]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Het probleem is dat al die anti-crypto mensen in hun cocoon blijven. Ze lezen zich er nooit over in, en blijven maar teren op de argumenten die al 1000 keer zijn herhaald (en kunnen weerlegd worden).Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:36:
[...]
Ik heb je meteen naar de maan ge3plust.
Maar echt he. Mijn god wat een vastgeroest bejaarde tehuis in dat draadje comments...
Bitcoin mislukt, El-salvador mislukt, stroom verkwisting, piramidespel, witwassen, terrorisme, drugs, mensenhandel...
Alsof al het slechte in de wereld ontstaan is met crypto![]()
Hebben deze mensen überhaupt enig idee wat voor puinzooi de complete traditionele financiële wereld is? Weten ze wel dat die aandelen met 'onderliggende waarde in een echt bedrijf' die ze verdedigen, gewoon indirect opgepompt worden met uit het niets geprint geld door de federale reserve?
![]()
Complete focus ligt op energieverbruik en speculatie. Ze zien de revolutie niet.
Hallo. Ons geld is stuk.
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 27-01-2022 20:00 ]
Wat dan nadelig is als je ergens een -1 geeft of juist +3 terwijl de rest het tegenovergestelde bericht wordt je op de vingers getikt.....zo is het bij mij gebeurt dat ik dus nu niet meer mag + of - mag geven op frontpage....Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:38:
[...]
Ik ga op de frontpage ook niet meer in discussie over crypto. De reacties op jouw reactie zou ik graag op reageren, maar ik weet wel wat dan het resultaat is. Choose your battles
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2022 19:44 ]
nothing stops this train
LMGTFY: https://www.ccv.eu/nl/2018/pinnen-makkelijk-en-duurzaam/GioStyle schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:04:
En doe dan maar gelijk de vraag erbij waarom er niet wordt onderzocht hoeveel energie een pintransactie kost. Pinbetalingen zijn er al sinds 1988. Dan hebben ze wel genoeg tijd gehad om dat te kunnen uitvogelen.
Ha, doet me denken aan een straatinterview waarin de interviewer mensen vroeg om hun mening over de miljarden die naar defensie gingen.Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:15:
[...]
Ik zou inderdaad ook wel willen weten hoeveel energie het volledige bank & creditcard (betalings)systeem over de wereld verbruikt. Dat zal vast ook wel flink oplopen. Ik vond het totale stroomverbruik van mining wel meevallen. Natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat het huidige stroomverbruik wel té is en het zeker wel wat terug geschaald mag worden.
Maar inderdaad, lekker onderzoek van DNB natuurlijk, dat is een beetje hetzelfde als;
Wij van Shell vinden electrisch rijden maar slecht!
Wij van Marborro vinden electrische sigaretten slecht voor je gezondheid!
Verder niet helemaal serieus, maar toch een klein beetje:
[Afbeelding]
Al die weerstand over de crypto-space doet me altijd wel weer beseffen dat we inderdaad nog steeds early-adopters zijn en we dus nog zeker wel moon kunnen gaan.
Bron: https://www.dnb.nl/actuee...pact-bitcoin/#idqmyy5oqg4Eerdere DNB-analyses van cash en pinbetalingen bieden inzicht in de klimaatimpact per transactie, maar zijn door een mismatch in de methodes om de CO2-voetafdruk te bepalen lastig vergelijkbaar met crypto’s
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Energie is macht.Skalders schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:47:
Over het energieverbruik, heeft daar iemand een mooie samenvattende bron voor? Ik zou die anti crypto argumentatie graag eens kunnen weerleggen, maar dan wel onderbouwd.
De pro argumentatie is meestal "huidige fiat transacties kosten ook veel geld". Maar zijn daar effectieve €/transactie getallen voor? En dan wel appelen met appelen vergelijken. Als btc 15 tps heeft t.o.v. visa 2000 tps dan lijkt het me geoorloofd dat bij die hogere tps eventueel een hogere €/transactie is, enz...
Je kan dan ook wel stellen dat je dan het energieverbruik van de bankgebouwen en dergelijke erbij mag gaan tellen, maar dat vind ik dan weer geen eerlijke vergelijking want als er massale crypto adoptie komt zal er ook gebouwen aan support medewerkers moeten komen, en de miners staan ook niet in de open lucht.
Sja jaapio das niet spannend.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:01:
[...]
Energie is macht.
Denk er maar eens over na. De wereld wordt in toom gehouden met macht over energie. De dreiging van plotseling vrijkomende nucleaire energie bijvoorbeeld.
Maargoed ik hang mijn aluhoedje weer even aan de kapstok.![]()
Tijd voor ontspanning. Eens kijken wat de koersjes aan het doen zijn.
Schoonbroer. Zwager bedoel jeAsgaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:42:
[...]
Het probleem is dat al die anti-crypto mensen in hun cocoon blijven. Ze lezen zich er nooit over in, en blijven maar teren op de argumenten die al 1000 keer zijn herhaald (en kunnen weerlegd worden).
Natuurlijk, wij zijn de andere kant van het spectrum. Maar wij zien in dat niet alles aan crypto goed is en perfect loopt. Maar dat is een groot verschil met de anti-crypto mensen die met ooglappen oplopen.
Ik zie het zelf bij mijn schoonbroer die volledig anti-crypto is. Noemt het een ponzi, klaagt over het energieverbruik, etc. Ik praat met hem niet meer over crypto want het mondt ook nooit in een gesprek uit waar ik zie dat hij moeite wilt doen om te luisteren en het te begrijpen.
Feitelijk praat ik er met niemand over, tenzij ik weet dat ze zelf in crypto zitten of er neutraal voor zijn. Adoption is aan de gang. Over 10 jaar zien we wel wie er gelijk had.
Jij blijkbaar ookresusaapje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:08:
[...]
Schoonbroer. Zwager bedoel je![]()
Tja, de meeste mensen zijn conservatief. Verzetten zich tegen alles wat niet bekend is. Wat de burger niet kent, dat vreet ie niet. Vergelijk het met de jeugd van tegenwoordig discussie. Die bestaat ook al sinds de mensheid, waarbij de klagers vergeten dat zijn ooit ook die jeugd zijn geweest.
Ik herinner me nog dat ik op het internet zat toen weer nog maar twee (2) websites waren. Dat zou nooit wat worden, wat een onzin, wat moet je met die grafische prietpraat? En kijk nu eens...
Sindsdien zorg ik ervoor dat ik bij alles en early adopter be. Behalve bij crypto, daar ben ik laat
https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten
Verwijderd
Diarrell schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:09:
Heeft Jaapio al gereageerd dat bifi de toekomst is in dat fp topic?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben een taalnazi. Je mag nog blij zijn dat ik niet even langskom met de taalknuppelFSSF schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:11:
[...]
Jij blijkbaar ookWaarom iemand verbeteren met een woord wat exact de zelfde betekenis heeft.
wen happen?Moiety schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:45:
Murica is awake. Moon tot 42k dan kelder tot 28k
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik ben zo'n beginner en heb een klein beetje geïnvesteerd (kijken hoe dat gaat). Thuis deed mijn vader al aan aandelen, dus ik heb het wel een beetje meegekregen. Als ik iets zie wat ik niet snap, dan ga ik (let op, nu komt het) gewoon ... googlen. En verhip, dan vindt ik het antwoord welValandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:32:
[...]
Tulpenmanie!!!!!!!
...
Verder moet alles in/om crypto echt véél gebruiksvriendelijker worden. Er zijn wel wat gebruiksvriendelijke opties, maar die maken dan vervolgens weer misbruik van beginners door astronomisch hoge fees te vragen. (Coinbase)
==
hoi
Wacht maar tot ze met die -1 thuiskomt en een ban van 2 weken. Of verwar ik je dochter nu met A87?Skrunsies schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:00:
He gets. Ik net de hoogste ruzie met dochterlief want “Ik snap alles wel en hoef niet te leren….”
Mevrouw komt met een 3+ thuis. Dus mobieltje afgepakt en ze moet maar effe goed voor de volgende toets leren.
Lees ik hier nu ineens dat een 3+ goed is![]()
Ik zal direct de mobiel terug geven, alvast bedankt namens mijn 13 jarige beter wetende puber
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
In 1995 moest ik zelf de drivers voor pc netwerk kaarten compileren. Kijk eens hoever we in 27 jaar zijn gekomen. Ik zou me niet druk maken en afwachten tot het systeem zover is dat jij je er goed bij voeltBarrycade schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:26:
Non crypto owner lurker hier, maar wel meelezend uit interesse.
Kom ook nooit op de FP dus maar even de comments gelezen daar, maar Tweakers is toch wel een website waar weldenkende tech mensen en mensen komen met over het algemeen iets beter gevulde portemonee en normaal denkvermogen. Dat in overweging nemende dan zijn al die anti-reacties toch ook wel weer een teken? Zijn namelijk niet facebook / nu.nl achtige posts, maar wel doordachte en lopende zinnen die gepost worden.
Ik worstel er ook mee, ben zeker niet financieel onhandig, maar als ik hier af en toe meelees hoe jullie je euro's zonder te veel fee's naar Bitcoin moeten krijgen (of terug) daar krijgt toch een gemiddelde Henk of Ingrid toch de hik van?
Dus denk dat de Moon pas weer inzicht komt als Henk via zijn mobieltje zijn WW uitkering om kan zetten via zijn bankapp. Maar dat als het zover is er waarschijnlijk stable e- $ coins zijn vanuit de overheden waarmee je wel makkelijk een cocktail in Equador kan betalen?
Wat zijn jullie ideen daarover?
Je hebt er in ieder geval meer dan deze arme sloeber
Voor een taalnazi heb je Reusaapje bar slecht geschreven.resusaapje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:16:
[...]
Ik ben een taalnazi. Je mag nog blij zijn dat ik niet even langskom met de taalknuppel
Er wordt steeds gezegd dat Bitcoin minen net zoveel stroom kost als "land x" verbruikt aan stroom.Skalders schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:47:
Over het energieverbruik,
Om vervolgens de zin te eindigen zonder punt.resusaapje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:16:
[...]
Ik ben een taalnazi. Je mag nog blij zijn dat ik niet even langskom met de taalknuppel
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Lol, Joe kot mie dehr!Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:31:
[...]
Voor een taalnazi heb je Reusaapje bar slecht geschreven.
Verwijderd
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:33:
[...]
Wen moon boys, geef deze oude man eens wat hoop pliez.
Barrycade schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:26:
Non crypto owner lurker hier, maar wel meelezend uit interesse.
Kom ook nooit op de FP dus maar even de comments gelezen daar, maar Tweakers is toch wel een website waar weldenkende tech mensen en mensen komen met over het algemeen iets beter gevulde portemonee en normaal denkvermogen. Dat in overweging nemende dan zijn al die anti-reacties toch ook wel weer een teken? Zijn namelijk niet facebook / nu.nl achtige posts, maar wel doordachte en lopende zinnen die gepost worden.
Ik worstel er ook mee, ben zeker niet financieel onhandig, maar als ik hier af en toe meelees hoe jullie je euro's zonder te veel fee's naar Bitcoin moeten krijgen (of terug) daar krijgt toch een gemiddelde Henk of Ingrid toch de hik van?
Dus denk dat de Moon pas weer inzicht komt als Henk via zijn mobieltje zijn WW uitkering om kan zetten via zijn bankapp. Maar dat als het zover is er waarschijnlijk stable e- $ coins zijn vanuit de overheden waarmee je wel makkelijk een cocktail in Equador kan betalen?
Wat zijn jullie ideen daarover?
https://endthefud.org/Skalders schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:47:
Over het energieverbruik, heeft daar iemand een mooie samenvattende bron voor? Ik zou die anti crypto argumentatie graag eens kunnen weerleggen, maar dan wel onderbouwd.
De pro argumentatie is meestal "huidige fiat transacties kosten ook veel geld". Maar zijn daar effectieve €/transactie getallen voor? En dan wel appelen met appelen vergelijken. Als btc 15 tps heeft t.o.v. visa 2000 tps dan lijkt het me geoorloofd dat bij die hogere tps eventueel een hogere €/transactie is, enz...
Je kan dan ook wel stellen dat je dan het energieverbruik van de bankgebouwen en dergelijke erbij mag gaan tellen, maar dat vind ik dan weer geen eerlijke vergelijking want als er massale crypto adoptie komt zal er ook gebouwen aan support medewerkers moeten komen, en de miners staan ook niet in de open lucht.
https://opensea.io/seaart
Is dat Willem Alexander in een parallel universum waar hij geen koning is?
Ik ben nooit te oud om te leren. Dus leerde ik laatst om mijn laatste zin in een online tekst te eindigen zonder leesteken; dat komt vriendelijker over.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:33:
[...]
Om vervolgens de zin te eindigen zonder punt.
Uit het artikel:
Ik lul ook zomaar wat
Nou ging me er meer om dat de prijs ontwikkeling meer geremd wordt omdat de mensen die dus weten hoe ze de drivers van een netwerkkaart moeten compileren ondertussen ingestapt zijn, maar die mensen toen niet wisten wat dat was, nu dat ook niet weten. Maar dit wel mensen zijn die voldoende buffer hebben om wat geld in de markt te zetten.resusaapje schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:30:
[...]
In 1995 moest ik zelf de drivers voor pc netwerk kaarten compileren. Kijk eens hoever we in 27 jaar zijn gekomen. Ik zou me niet druk maken en afwachten tot het systeem zover is dat jij je er goed bij voelt
Dat is de aarde, waar is de moon
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Moon! Rekt! We gaan naar rechts.Tominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:54:
jeetje wat veel berichten,zoveel is er met de koers nou ook niet gebeurt. Kan iemand mij een korte TLDR geven van de laatste 2 dagen? Thanks maatjes. Ik hoop dat ik niks lijps heb gemist.
Verwijderd
Rekt, moon, rekt, moon, 28k, 100k, Saylor, BIFI, BTC, PoW, PoS, FED, 10y rente, gekko's kweken.Tominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:54:
jeetje wat veel berichten,zoveel is er met de koers nou ook niet gebeurt. Kan iemand mij een korte TLDR geven van de laatste 2 dagen? Thanks maatjes. Ik hoop dat ik niks lijps heb gemist.
I see BIFI i thumb up.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:57:
[...]
Rekt, moon, rekt, moon, 28k, 100k, Saylor, BIFI, BTC, PoW, PoS, FED,10y rente, gekko's kweken.
Tominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:58:
[...]
BIFI good. BIFI nice. Hij blijft moonen he. Fucking mooie tech.
Kijk anders even in het parachain crowdfund topicEusebius schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:25:
[...]
Ik ben zo'n beginner en heb een klein beetje geïnvesteerd (kijken hoe dat gaat). Thuis deed mijn vader al aan aandelen, dus ik heb het wel een beetje meegekregen. Als ik iets zie wat ik niet snap, dan ga ik (let op, nu komt het) gewoon ... googlen. En verhip, dan vindt ik het antwoord wel![]()
Wat is ATH? Google geeft antwoord. Hoe werkt deze of gene trading techniek? Google geeft genoeg inleidingen.
Het vraagt ook gewoon een beetje inzet en inlezen. Parachain en staking* klinkt bv ook interessant, maar waag ik me voorlopig nog niet aan omdat ik het niet (goed) begrijp .. maar ja, mag het? Het is geen broodje kaas wat je koopt.
* goede uitlegsite welkom
Verwijderd
Geen idee. Wil graag bijkopen, maar niet op dit prijsniveau.Tominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:58:
[...]
I see BIFI i thumb up.
BIFI good. BIFI nice. Hij blijft moonen he. Fucking mooie tech. Ben benieuwd wanneer de $2000 geslacht wordt maat.
Voor het einde van de maand toch?Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:00:
[...]
[Afbeelding]
Sorry, die moest ook weer even afgestoft worden...
Verwijderd
Tnx! Heb hem even opgeslagen om later een keer te bekijkenGet!em schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:05:
Werd gedropt in beleggen topic, maar hier ook wel relevant.
2 uur video, maar wel serieus.
YouTube: Line Goes Up – The Problem With NFTs
Dan kan je tegen die tijd echt élke gekko kopen die je maar wilt!Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:02:
[...]
Geen idee. Wil graag bijkopen, maar niet op dit prijsniveau.
We zien t wel. Kopen, wegzetten tegen 20-36%, en 5 jaar niet meer naar omkijken.
Die 2k Bifi of het afstoffen?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Tja, hij had volgens mij aangegeven dat de inflatie boven verwachting verder gestegen was. *Insert surprised pikachu*Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:37:
FOMC niet echt veel indruk gemaakt. Mooi, nog even choppen en dan straks de relief rally waar we allemaal op zitten te wachten
2K Bifi
Ja, Bifi zeker 2k voor het eind van de maand, geen enkele twijfel, toch?
Geloof jij echt nog in een relief rally?Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:37:
FOMC niet echt veel indruk gemaakt. Mooi, nog even choppen en dan straks de relief rally waar we allemaal op zitten te wachten
Tja, achteraf is altijd makkelijk, kan gebeuren. Die enkele coins die het tijdens een negatief momentum goed doen (MATIC, ATOM en nu BIFI), je kan het niet weten. @HollovVpo1nt daarom ook nooit groene candles chasen, je bent gewoon aan het gokken.Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:47:
[...]
Ja, Bifi zeker 2k voor het eind van de maand, geen enkele twijfel, toch?![]()
![]()
![]()
Wel balen dat ik laatst een gedeelte hebt verkocht toen de koers hard daalde. Maar ik had er teveel in de pf zitten tov het orderbook. Ik voelde me net een Michael Saylor die even moest bedenken hoe je ooit enkele honderduizenden Bitcoins moet gaan verkopen zonder met een marketsell een naald door het hele orderboek te trekken richting de nul. Gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen en boven de aankoopprijs kunnen verkopen, maar achteraf gezien heb ik daardoor een erg mooie winst misgelopen.
Yes. Althans, ik denk in termen van kansen en dan acht ik de kans op een relief rally groter dan de kans dat we verder zakken en binnen nu en drie maanden niet meer boven de 40k komen.zwembroek schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:50:
[...]
Geloof jij echt nog in een relief rally?
[ Voor 20% gewijzigd door Jedi_Pimp op 27-01-2022 21:54 ]
Laat maar zitten, ik heb geestelijk al afstand genomen. Gewoon de ponzi tot de 6 cent shorten.Tominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:57:
Kunnen we al spreken over een dode kat?
Of valt hij nog te redden?
Verwijderd
Ooefff. Als hij nu echt naar de pleuris zakt heb je een mooi rendement man. Hoeveel x leverage? 10?Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:00:
[...]
Laat maar zitten, ik heb geestelijk al afstand genomen. Gewoon de ponzi tot de 6 cent shorten.
[Afbeelding]
Als ze maar niet teveel van haar vader heeft… dan teken ik voor die 2 weken.Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:30:
[...]
Wacht maar tot ze met die -1 thuiskomt en een ban van 2 weken. Of verwar ik je dochter nu met A87?
UberLurker Departement #GG.
Ja, maar grote kans dat BTC pas naar de pleuris gaat als ik niet in positie zit. Eerst nog tig keer stijgen en weer opnieuw timen, zo gaat het altijdTominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:03:
[...]
Ooefff. Als hij nu echt naar de pleuris zakt heb je een mooi rendement man. Hoeveel x leverage? 10?
-Kleine moon die vervolgens grotendeels teniet is gegaan.Tominatie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:54:
Zou die ooit nog eens terug komen, met zijn rielie goed joetoeb viedioos ?Skrunsies schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:06:
[...]
Als ze maar niet teveel van haar vader heeft… dan teken ik voor die 2 weken.
Ben zonet nog wel over de broer van A87 heen gereden trouwens, A7
Eerst m'n Dots terug!Xqlus1ve schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:12:
[...]
Zou die ooit nog eens terug komen, met zijn rielie goed joetoeb viedioos ?
Ik vermoed dat die al een andere bestemming hebben gekregen, al dan niet onbewust
ja als het bedrag zo groot wordt is dat een aardig groot lijntje he...Taro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:09:
[...]
Ja, maar grote kans dat BTC pas naar de pleuris gaat als ik niet in positie zit. Eerst nog tig keer stijgen en weer opnieuw timen, zo gaat het altijd
17,5x isolated short:
[Afbeelding]
Ps. bij het wegmoffelen van die bedragen wordt mijn hele scherm altijd zwart, zal wel een videokaart dingetje zijn. Dan is het moeilijk rechte lijntjes trekken
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2022 22:35 ]
nothing stops this train
Slechtste excuus wat ik ooit gehoord heb voor het nuttigen van teveel ipa'tjesTaro schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:09:
[...]
Ja, maar grote kans dat BTC pas naar de pleuris gaat als ik niet in positie zit. Eerst nog tig keer stijgen en weer opnieuw timen, zo gaat het altijd
17,5x isolated short:
[Afbeelding]
Ps. bij het wegmoffelen van die bedragen wordt mijn hele scherm altijd zwart, zal wel een videokaart dingetje zijn. Dan is het moeilijk rechte lijntjes trekken
dus de site is best ok, en dit... je zou zeggen dat de basis er wel is, nu de rest nog...Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:34:
Mag ik trouwens toch 1 groot positief ding zeggen over Bitvavo? (ja die is er echt!!)
1. je koopt een muntje zoals ADA (5%apy)
2. je stelt direct een verkoop order in
3. ondertussen krijg je gewoon staking rewards, ook al staan ze al in de verkoop orderboekje!
zoiets werkt niet bv bij Binance of Kraken, dus je kan eigenlijk best goed positietrading doen met Bitvavo!
toch een groot pluspunt gevonden voor Bitvavo
Bij Binance kan je in de settings rood en groen omdraaien. Ik heb altijd alleen maar groene candles.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:02:
Heeft iemand voor mij de handleiding van Bitcoin?
Hij stijgt hier de verkeerde kant op. Op welke knoppen moet ik drukken?
Wat hebben blockchains de wereld tot dusver gebracht dan? En note: ik zit al een jaar of 5 in crypto.Xqlus1ve schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:47:
[...]
En het feit dat je alleen nefatief lees over crypto zoals ponzi, rug pulls, fraude op exchanges, gestolen crypto etc. of hoe belachelijk hoog de Bitcoin staat (of gezakt). Maar als er nieuws over een blockchain is met welke techniek stapt iedereen eroverheen omdat ze het niet boeit.
Als ik de andere Tweets van het betreffende account lees dan, tjah, hoe zal ik het zeggen. Afijn, laat maar zitten, en dooooor...
NFT's, huehue.Ypuh schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:43:
[...]
Wat hebben blockchains de wereld tot dusver gebracht dan? En note: ik zit al een jaar of 5 in crypto.
Zal mijn mening vast delen; mijn vertrouwen is niet omhoog gegaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 27-01-2022 22:56 ]
Tsja, als de FOMC meeting niet zorgt voor een liquidation candle dan maar zo èh.
[ Voor 6% gewijzigd door Blaim op 27-01-2022 23:02 ]
Gratis tip: Kijk wel altijd even kritisch naar bronnen om fake news tijdig te spottenBlaim schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Tsja, als de FOMC meeting niet zorgt voor een liquidation candle dan maar zo èh.![]()
Denk dat we nog wel wat FUD gaan zien t/m de sub 30k prijs.
Zie hier ook alleen maar ouwe rotte posten dus we zitten vast al dicht bij de bodem...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq