[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.293 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Qua apps heb ik alleen Binance, die vind ik best prima eigenlijk. Maar ik doe verder weinig met crypto op mijn telefoon. Veruit het meeste doe ik op mijn PC.
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:08:
[...]

Na een maand of 6 was ik prima gewend aan de Binance App ;).

Kraken apps zijn ruk omdat staking en parachains er niet in zitten. Bitvavo is ruk omdat advanced trading er niet in zit en crypto.com is ook nog niet echt volwassen.
Ah ja. Binance open ik ook wel eens op m'n telefoon. Maar vooral om dingen te bekijken, echt uitvoeren doe ik exclusief via PC/laptop.

Crypto.com vind ik eigenlijk zowel qua site als qua app een beetje gebruiksonvriendelijk. Hoop fluff en overbodigheden..

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 27-01-2022 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Qua apps heb ik alleen Binance, die vind ik best prima eigenlijk. Maar ik doe verder weinig met crypto op mijn telefoon. Veruit het meeste doe ik op mijn PC.
Veruit het meeste? Beetje goedwillende burgers voor Boomer uitschelden....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 10:30
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:06:
Welke crypto-app zijn jullie wel tevreden mee dan? Ik vind ze allemaal ruk namelijk :p
Ik vermijd liever het gebruik van apps op mijn telefoon uit de nodige veiligheidsredenen. Ik kies een exchange als eerste uit op de betrouwbaarheid en veiligheid, dat is voor mij leidend in de keuze.

Aan de hand van dit artikel kan je wel nagaan waarom ik Kraken als exchange gebruik (https://www.bloomberg.com...-lengths-on-cybersecurity). In mindere mate gebruik ik Binance voor de coins die niet door Kraken wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:16

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:09:

Ah ja. Binance open ik ook wel eens op m'n telefoon. Maar vooral om dingen te bekijken, echt uitvoeren doe ik exclusief via PC/laptop.

Crypto.com vind ik eigenlijk zowel qua site als qua app een beetje gebruiksonvriendelijk. Hoop fluff en overbodigheden..
Als je de binance app opend zonder enige ervaring, dan denk je werkelijk WTF? 8)7

Crypto.com imo wel fijne app, alleen traag bij inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:31:
[...]

Rente is rente, zeg je. Een lange rente loopt over het algemeen redelijk mee met de korte rente, totdat dit niet meer gebeurt. De lange rente en korte rente worden door heel andere drivers bepaald, daar zit het grote verschil. Overigens, als de lange en korte rentes dusdanig uit elkaar gaan lopen dat er sprake is van een inverted yield curve, betekent dat het een begin van een recessie.
Dat laatste zijn we volledig met elkaar eens. De grote vraag is hoe crypto reageert op een recessie :)

Maar wat ik vooral wil zeggen, op het moment dat er sprake is van een inverted yield curve, is het een kwestie van tijd tot die twee rentes elkaar weer opzoeken. Als je ver genoeg uitzoomt en over langere periodes gemiddeldes pakt, is de trend over lange en korte rentes over het algemeen redelijk gelijk.
Nee, ik impliceer niet dat een hoge rente goed is voor crypto. Ik probeer juist de tweedeling te maken, waar jij rente als één fenomeen generaliseert en dan vermeende implicaties aan mijn persoon toedicht :P
Dat laatste is niet de bedoeling :P

Ik wil ze niet generaliseren, maar ik geloof wel dat ze in the end dezelfde trend volgen. Ik zie dan ook niet echt in waarom je zou kwantificeren dat BTC (of andere assets) één van die twee zou volgen.
Even zonder dollen, de correlatie 10Y en BTC is juist zo sterk de laatste tijd, vanwege één belangrijke variabele die je niet meeneemt in je verhaal: inflatie. Doordat de reële returns op bonds zo ongelooflijk laag zijn, is kapitaal op zoek naar assets waar nog enigszins sprake is van een positieve, reële (verwachte) return. In deze kenmerkende tijden, wanneer de bond yield stijgt en minder kapitaal naar bonds gaat, is er dus extra liquiditeit in de markt die alternatieve activa opzoekt. Zeker de laatste maanden en jaren, is deze rente-inflatie-liquiditeit pariteit van enorm belang.
Die inflatie is het directe effect van 'money printer goes brrr' wat ik in mijn vorige post benoemde. Het is niet zo dat ik die niet meenam.

Als de geldpersen uit gaan, zal uiteindelijk ook de inflatie weer afnemen. Uiteindelijk bepaalt de hoeveelheid kapitaal die erin gaat de waarde ervan...

Maar nogmaals, ik zie echt net in waarom de 10Y wél een verband met BTC zou hebben, en de 2Y weer niet bijvoorbeeld...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:11:
[...]

Als je de binance app opend zonder enige ervaring, dan denk je werkelijk WTF? 8)7
Dat had ik met zowel de app als de site. Hoppa, het diepe in zonder zwemdiploma... Succes er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
r0bb schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:06:
[...]

Dit is echt een enorme klotezooi aan het worden. Ik zit gelukkig niet in TIME maar zou het wel zonde vinden als FTM hierdoor wordt geraakt.
Andre Cronje heeft de Frog in ieder geval al verwijderd van zijn Twitter 😉. Zal ook verveeld zitten met deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:09:
[...]

Veruit het meeste? Beetje goedwillende burgers voor Boomer uitschelden....
Sinds ik weet hoe apps met rechten op je toestel werken, ben ik sowieso wat minder dol op apps. Dat is dus nog nieuwerwetser dan apps zelf zijn, hypermodern en zo!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:14:
[...]

Sinds ik weet hoe apps met rechten op je toestel werken, ben ik sowieso wat minder dol op apps. Dat is dus nog nieuwerwetser dan apps zelf zijn, hypermodern en zo!
Ik heb het ook een tijdje zonder apps gedaan wat crypto betreft. Maar werd er gek van om elke keer weer mijn desktop pc mee te moeten nemen als ik mijn hond ging uitlaten en toch de koers wilde volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:03:
[...]

Ik moet bij jou dan ook altijd denken aan een image die ik ooit bij Coinsbureau heb gezien.

[Afbeelding]
Ohhhhh wordt daar gewoon een beetje emotioneel van ( niet alleen van de waarde van DOT ) *;

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frennek
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:19:
[...]

Ik heb het ook een tijdje zonder apps gedaan wat crypto betreft. Maar werd er gek van om elke keer weer mijn desktop pc mee te moeten nemen als ik mijn hond ging uitlaten en toch de koers wilde volgen.
Koersen volgen op telefoon doe ik op apps zoals Coingecko en Delta, zo houd ik mijn telefoon volledig gescheiden van exchange apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:58
die van Binance, KuCoin en ByBit zijn prima apps. de rest is ruk :p

KuCoin heb ik op mijn daily driver telefoon staan (niet ingelogd) om te kijken naar koersen.

Binance staat enkel op mijm crypto telefoon

[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2022 14:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

frennek schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:25:
[...]

Koersen volgen op telefoon doe ik op apps zoals Coingecko en Delta, zo houd ik mijn telefoon volledig gescheiden van exchange apps.
I was just kidding. Maar vind het gewoon heerlijk om vanaf telefoon te kunnen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Enkel Tradingview

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:58
ik vind tot nu toe de Bitvavo app ideaal voor mijn Ideal fiat uploads en wekelijkse mDCA. Getalletje, schuifje, pats klaar. Moet ook wel, meestal doe ik het in bed ;-) Dan is eenvoud gelijk aan gemak. Advanced traden is ook in de website lastig, op Linux en Firefox (en wellicht vanwege Pihole) zijn er nogal wat UI glitches.

Binance is/was even wennen maar als je er eenmaal mee overweg kan is het wel mooi dat je zowat alle functionaliteit van de website onder handbereik hebt. Maar ik ben ook al wat ouder, dus voor de ingewikkelder zaken houd ik veel meer van het overzicht van één of twee keer 27 inch of meer.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:19:
[...]

Een hond, zodat je nog een beetje beweging hebt tijdens je oude dag? Heb je hem aangeschaft tijdens je midlife crisis?
Ik heb gewoon gekko's, hoef je de deur niet uit 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24
Herken de echte Tweaker. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 27-01-2022 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:03
[...]

Dit is echt een enorme klotezooi aan het worden. Ik zit gelukkig niet in TIME maar zou het wel zonde vinden als FTM hierdoor wordt geraakt.
Het is een enorme cluster fuck, maar echt enorm vermakelijke drama.

Er wordt al maanden door verschillende analisten gezegd dat de transacties tussen de wallet van Wonderland en 0xSifu vraagtekens oproepen en dat hij dagelijks tokens van zijn eigen project aan het dumpen was. Dat werd altijd afgedaan als FUD en mensen moeten eten lol. De founder (Dani) wordt geconfronteerd met het feit dat het een veroordeelde fraudeer betreft en de eerste reactie is: oh dacht dat ie voorzichter zou zijn lmao. Terwijl hij ook gewoon al ruim een maand weet dat het een veroordeelde fraudeur is, die met miljoenen is weggekomen. Maar alsnog denk je van joh laat hem de treasury met miljarden van gebruikers beheren 8)7

Geloof niet FTM er door wordt geraakt, behalve wellicht het project van Andre Cronje dat gelanceerd gaat worden. Voor de rest zal de schade beperkt blijven tot; MIM, Spell, Time en Sushi dat sinds gister officieel is overgenomen door Dani. Daarnaast UST van Luna ook een tikkende tijdbom, dat weer samenhangt met MIM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:30:
[...]

Een hond, zodat je nog een beetje beweging hebt tijdens je oude dag? Heb je hem aangeschaft tijdens je midlife crisis?
ik zag 'm al met een hondenkar, aggregaatje erop voor z'n desktop en dan rustig voortsjokken met de koersen en SC naast elkaar op het scherm

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Beweging? Wij hebben zo'n verschillende opvatting van hond uitlaten....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yCunHyoSfyZkYaimTFWH9TC3CCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xpPz9PFDK8OMXbfsJM7LqNl9.png?f=fotoalbum_large

Heerlijke slow moon btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:49
Murica is awake. Moon tot 42k dan kelder tot 28k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:51
Xqlus1ve schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:30:
@Jedi_Pimp @Richh Kunnen we weer lekker memes posten?, jullie waren mij al kwijt bij het woord US10Y 8)7

[Afbeelding]

Nee zonder gein, jullie hebben een hoop kennis, vaak saai maar wel van belang d:)b
Dit gaat mij ook altijd vrij snel de pet te boven, alhoewel ik ze wel met interesse lees en eventuele afkortingen op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:06:
Ik lees hier nog meer redenen om weg te gaan bij Bitvavo, ik wist niet eens dat dat kon :+
Ze zijn wel snel met je verificatie aanvraag updaten! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:09:
[...]

[...]

Ik doe transacties met de Nano S op de laptop.
Heb alleen Crypto aankopen gedaan met mijn telefoon, kopen op handelsplatform met IDeal en direct versturen naar adres op de hardware Wallet.
aluhoedje op
Op de Android telefoon en IPad begin ik niet aan uit veiligheidsoverwegingen.

Sterker nog, sinds het begin van investeren in Crypto heb ik een nieuwe laptop aangeschaft (was nodig) en download ik niets meer wat de veiligheid niet kan waarborgen.
Alu hoedje af

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:37:
[...]

Beweging? Wij hebben zo'n verschillende opvatting van hond uitlaten....

[Afbeelding]

Heerlijke slow moon btw.
Dan zou ik het zo doen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnYU-c7EsEDOlsu__nVzkfjru1U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FSvfu47z4AApJ380KM0F6Gx1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:45
elektriekert schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:57:
[...]

Ik doe transacties met de Nano S op de laptop.
Heb alleen Crypto aankopen gedaan met mijn telefoon, kopen op handelsplatform met IDeal en direct versturen naar adres op de hardware Wallet.
aluhoedje op
Op de Android telefoon en IPad begin ik niet aan uit veiligheidsoverwegingen.

Sterker nog, sinds het begin van investeren in Crypto heb ik een nieuwe laptop aangeschaft (was nodig) en download ik niets meer wat de veiligheid niet kan waarborgen.
Alu hoedje af
Ik heb me wel eens laten vertellen dat je juist beter op een telefoon kunt internetbankieren, omdat dit veiliger is. Als je kijkt naar de attack surface van een laptop tegenover een telefoon, zou dat nog wel eens waar kunnen zijn. Op de laptop ben je immers overal admin bijvoorbeeld (standaard Windows setup). Op je telefoon staan alle apps in aparte containers, ben je geen admin en als je gewoon alleen de App / Play Store gebruikt heb je een vrij kleine kans om een virus te installeren. Ik vraag mij dus af of dit een terechte conclusie is. :)

Ik heb het hier dus overigens alleen over de attack surface van buitenaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Is dat een tweakers ding ja?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
jvel92 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:09:
Wonderland the gift that keeps on giving:

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]

https://twitter.com/zachxbt/status/1486591682728673282?s=20

Als je in Wonderland of Spell zit wellicht eens kijken je het moet verkopen. Ze hebben daarnaast ook een stable coin MIM, dus dat wellicht ook verkopen.
Is dat die Canadees waar complottheorieën over zijn (hij zou vermeend overleden zijn, maar is er met de funds vandoor en zit nu op een eiland ergens)?
Richh schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:11:

Maar nogmaals, ik zie echt net in waarom de 10Y wél een verband met BTC zou hebben, en de 2Y weer niet bijvoorbeeld...
Goede vraag, en het antwoord is vrij simpel: de US02Y kent een grote correlatie met de FFR (Federal Funds Rate). De FFR wordt door de centrale bank, de Fed, gezet. De korte rente is al tijden erg laag zo niet 0 of negatief (Europa). FFR stijging = over het algemeen slecht voor alle equities, om redenen die jij al hebt benoemd. US10Y = spel van vraag en aanbod, een proxy van liquiditeit in de kapitaalmarkten, en een proxy van hoe de wereld naar Amerika en de $ kijkt.

We moeten het nog zien hoor, maar ik denk dat de US10Y en BTCUSDT dit jaar nog wel in lijn gaan lopen. Mocht dit niet zo zijn, kom ik er op terug en geef ik je in hindsight groot gelijk ;)
Desondanks hoop ik dat je in ieder geval weer wat wijzer bent geworden over wat de verschillende rentes zijn en hoe ze in het grote boze spel van de macro-economie samenhangen. Wel weet ik dat deze tijden zo ongekend zijn (money supply, rente, inflatie) dat niemand het echt zeker weet, ook niet veel knappere koppen dan ik :)

[ Voor 44% gewijzigd door Jedi_Pimp op 27-01-2022 15:25 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
dehardstyler schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Ik heb me wel eens laten vertellen dat je juist beter op een telefoon kunt internetbankieren, omdat dit veiliger is. Als je kijkt naar de attack surface van een laptop tegenover een telefoon, zou dat nog wel eens waar kunnen zijn. Op de laptop ben je immers overal admin bijvoorbeeld (standaard Windows setup). Op je telefoon staan alle apps in aparte containers, ben je geen admin en als je gewoon alleen de App / Play Store gebruikt heb je een vrij kleine kans om een virus te installeren. Ik vraag mij dus af of dit een terechte conclusie is. :)

Ik heb het hier dus overigens alleen over de attack surface van buitenaf. :)
Nou, ik heb dus een tweede account op mijn laptop zonder admin rechten.
Wat dan weer onhandig is, is dat je bij het installeren van applicaties je het admin wachtwoord moet invullen.

Nadat de software is geïnstalleerd log ik het account weer een keer uit en in zodat de admin rechten weer eraf zijn.

Sowieso moet je geen Crypto apps op een Android telefoon hebben die geroot is (veel te veel vrije rechten oid)
En er staan ook een hoop nep apps in play store (of stonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Is dat een tweakers ding ja?
Ja he he.. hebben we allemaal, @Verwijderd kweekt die dingen zelfs en verkoopt ze via Facebook.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Moiety schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:45:
Murica is awake. Moon tot 42k dan kelder tot 28k
Hoe kom je bij 42k?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Is dat die Canadees waar complottheorieën over zijn (hij zou vermeend overleden zijn, maar is er met de funds vandoor en zit nu op een eiland ergens)?
De "vermiste" Canadees is Gerald Cotten, een zakenpartner in het verleden.

Geloof dat draadje ongeveer uitlegt wie 0xSifu is. Gelukkig heeft ie nog geld zat in zijn wallet https://zapper.fi/account/sifu.eth?tab=dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:10:
[...]

Ja he he.. hebben we allemaal, @Verwijderd kweekt die dingen zelfs en verkoopt ze via Facebook.
Cool. Welke soorten hebben jullie allemaal?

Ik ga dit jaar voor het eerst proberen te kweken. De opbrengst van verkochte gekko's gaat denk ik (deels) in crypto, iemand zei laatst nog tegen me dat dat een alternatieve manier van crypto minen is. 8)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Waarom Fantom? Wonderland draait op Avalanche.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Richh schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:39:
[...]

_O-

WTF, hoezo verkopen die dingen nog 8)7

Anyhow. Koop een Ledger, dus. :P
Met een passphrase lukt die hack niet. Daarom kopen dus. Is gewoon een extra beveiligingsinstelling in de settings.

Edit: zie dat @frennek me voor was.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 27-01-2022 15:22 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:14:
[...]

Cool. Welke soorten hebben jullie allemaal?

Ik ga dit jaar voor het eerst proberen te kweken. De opbrengst van verkochte gekko's gaat denk ik (deels) in crypto, iemand zei laatst nog tegen me dat dat een alternatieve manier van crypto minen is. 8)
Dat moet je echt aan @Verwijderd vragen, die is heel het jaar druk in de weer met zijn lampen en kweekbakken.. kan het niet bijhouden. Soms verkoopt hij een deel, geeft ze weg of eet ze op. Beetje afhankelijk van de oogst.

Winst steekt hij dan weer in een shitcoin.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-01-2022 15:20 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Met groene candles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Richh schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:39:
[...]

_O-

WTF, hoezo verkopen die dingen nog 8)7

Anyhow. Koop een Ledger, dus. :P
Maar ik ben wel benieuwd naar de wallet waar Jack Dorsey aan mee werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 27-01-2022 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:18:
[...]

Dat moet je echt aan @Verwijderd vragen, die is heel het jaar druk in de weer met zijn lampen en kweekbakken.. kan het niet bijhouden. Soms verkoopt hij een deel, geeft ze weg of eet ze op. Beetje afhankelijk van de oogst.

Heb je het nou over pepers, wiet of gekko's? @Verwijderd helder dit even op aub :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
almightyarjen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:30:
Ik heb ook aardig wat DOT in staking staan maar de afgelopen waarde daling van DOT is x keer groter dan die 12% van de staking. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat DOT wel weer terug komt op het oude niveau.

Ik geloof wel in de techniek achter DOT, maar ik zit erin voor het geld :P
Polkadot komt wellicht op de shirts van Barcelona... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
frennek schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:10:
[...]

Ik vermijd liever het gebruik van apps op mijn telefoon uit de nodige veiligheidsredenen. Ik kies een exchange als eerste uit op de betrouwbaarheid en veiligheid, dat is voor mij leidend in de keuze.

Aan de hand van dit artikel kan je wel nagaan waarom ik Kraken als exchange gebruik (https://www.bloomberg.com...-lengths-on-cybersecurity). In mindere mate gebruik ik Binance voor de coins die niet door Kraken wordt ondersteund.
** Nee, daar zit auteursrecht op. Je kunt het toch op die website lezen? **

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 27-01-2022 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:49
Zie voorspelling Taro. En diverse TA’s op the Internets. Die komen bijna allemaal op deze range uit. Als ik wist hoe betrouwbaar dit allemaal zou kunnen zijn en waarom we naar 42k gaan, had ik dit wel durven posten in de NK 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:07:
Goede vraag, en het antwoord is vrij simpel: de US02Y kent een grote correlatie met de FFR (Federal Funds Rate). De FFR wordt door de centrale bank, de Fed, gezet. De korte rente is al tijden erg laag zo niet 0 of negatief (Europa). FFR stijging = over het algemeen slecht voor alle equities, om redenen die jij al hebt benoemd. US10Y = spel van vraag en aanbod, een proxy van liquiditeit in de kapitaalmarkten, en een proxy van hoe de wereld naar Amerika en de $ kijkt.

We moeten het nog zien hoor, maar ik denk dat de US10Y en BTCUSDT dit jaar nog wel in lijn gaan lopen. Mocht dit niet zo zijn, kom ik er op terug en geef ik je in hindsight groot gelijk ;)
Desondanks hoop ik dat je in ieder geval weer wat wijzer bent geworden over wat de verschillende rentes zijn en hoe ze in het grote boze spel van de macro-economie samenhangen. Wel weet ik dat deze tijden zo ongekend zijn (money supply, rente, inflatie) dat niemand het echt zeker weet, ook niet veel knappere koppen dan ik :)
Voor de duidelijkheid; ik hóóp dat jij gelijk hebt en heb geen moeite om je gelijk te geven als het blijkt te kloppen :)
Ben de eerste die toegeeft dat ik misschien het iets té grote plaatje bekijk en daardoor inderdaad soms de details generaliseer.

Verder helemaal eens he; we leven economisch in een tijd die nog niet eerder is voorgekomen. Ik ben van mening dat helemaal niemand een glazen bol heeft, ondanks dat velen achteraf zullen stellen 'zie je nou wel!!' :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:18:
[...]

Wist niet dat er ook Indica en Sativa geckos waren (en een kruising daarvan)
Rare moestuin heeft ie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Moiety schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:28:
[...]

Zie voorspelling Taro. En diverse TA’s op the Internets. Die komen bijna allemaal op deze range uit. Als ik wist hoe betrouwbaar dit allemaal zou kunnen zijn en waarom we naar 42k gaan, had ik dit wel durven posten in de NK 😊
42k is vaak een weerstand of support geweest ja, maar we zitten nog steeds in hetzelfde neergaande kanaal waar we sinds ATH in zitten. 42k zou betekenen dat we hier uit breken, dat lijkt mij stug. Maar we zullen zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frennek
** Knip ivm auteursrecht. **

[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 27-01-2022 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
:O
Is dit crypto? Waar blijft de actie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
[...]
Ik weet ook wel bij welke hardwareboer jij je computerspullen besteld dan.. :D

Saaie boel die cryptomarkt de laatste weken, al kan Taro z'n pret waarschijnlijk niet op, geen TA nodig voor de voorspelbaarheid..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:49:
[...]

Saaie boel die cryptomarkt de laatste weken, al kan Taro z'n pret waarschijnlijk niet op, geen TA nodig voor de voorspelbaarheid..
Haha af en toe bestel ik iets bij Megekko inderdaad, maar meestal probeer ik de lokale hardwareboer een beetje omzet toe te schuiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:49:
[...]

Ik weet niet in welk universum jij leeft, maar ik noem een 30% drop van Bitcoin (vele alts zijn harder getroffen) binnen een maand tijd geen saaie markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:18
frennek schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:50:
[...]

Ik weet niet in welk universum jij leeft, maar ik noem een 30% drop van Bitcoin (vele alts zijn harder getroffen) binnen een maand tijd geen saaie markt.
Eigenlijk wel, 2e keer in een jaar tijd, het went snel hoor. als de boel naar beneden pleurt is het juist saai, dan gebeurt er vrij weinig. Wanneer de boel omhoog knalt is het weer een beetje interessant. Nu moeten we weer een half jaar tot 2 jaar wachten en iets zinnigs met ons leven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
mannowlahn schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Eigenlijk wel, 2e keer in een jaar tijd, het went snel hoor. als de boel naar beneden pleurt is het juist saai, dan gebeurt er vrij weinig. Wanneer de boel omhoog knalt is het weer een beetje interessant. Nu moeten we weer een half jaar tot 2 jaar wachten en iets zinnigs met ons leven doen.
In een dalende markt is ook prima geld te verdienen, dus saai is het nooit (behalve als het lange tijd consolideert, maar daar is op het moment geen sprake van).

[ Voor 10% gewijzigd door frennek op 27-01-2022 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 03:48
Hij heeft moeite met die 37k..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Had ik ook.. maar je doet er niks aan.. knipper nog een paar keer en je zit op 41. ;(

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 03:48
Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:29:
[...]

Had ik ook.. maar je doet er niks aan.. knipper nog een paar keer en je zit op 41. ;(
Ja ik ken het, de 30 had bij mij ook de nodige weerstand 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ff de laatste paniekvogels eruit en door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:32:
Naar 28k of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Why stop there?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandin
YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:23:
[...]

Heb je het nou over pepers, wiet of gekko's? @Verwijderd helder dit even op aub :?
Gouden combi, wiet kweken en eth minen. Klopt de politie aan voor je energierekening/geen sneeuw op dak, wijs je gewoon naar de dikke mining unit op zolder.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:32:
*O*

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:23:
[...]

Hahaha zijn er überhaupt mensen die geen Gekko's kweken dan? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELgI6XQHziq83ClLY5HaKXJ0lxk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P2fP97MDDnzmSVTYF8xqFn2j.jpg?f=user_large

Bij mij wel een beetje uit de hand gelopen maar dat maak ik dan weer goed door de kinderen en vrouw minder aandacht toe te schuiven. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11
@Verwijderd is er een gekko-topic? :+ lijkt me erg leuk als huisdier in een terrarium, maar geen idee of het iets is wat je moet willen :)

Of is dit eigenlijk je mining rig voor Gekko-alts?

Ben nu in de war :o

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22
Is er iemand hier die toevallig al eens iets heeft gelezen of gehoord over AQRU (https://aqru.io)?
Ik kwam dit per toeval tegen omdat ik zo nu en dan review filmpjes kijk van autotop op youtube en daarin werd dit gepromoot.

Geeft 7% rente op BTC en ETH en 12% op USD stablecoins.

Description

When you deposit your money into this product it will convert your assets into a basket of US Dollar pegged stablecoins. These include, among others, USDC, DAI and USDT.

Yield

The Stablecoin product pays annual rewards of 12% APY. This will be paid in the base asset of the product which in this case is a US Dollar stablecoin.

Ik had er in ieder geval nog nooit eerder van gehoord en ben benieuwd wat er dan achter zit wanneer een kanaal als autotop (met 3 miljoen abbonees) zoiets promoot.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:37:
[...]

Hahaha zijn er überhaupt mensen die geen Gekko's kweken dan? 8)7

[Afbeelding]

Bij mij wel een beetje uit de hand gelopen maar dat maak ik dan weer goed door de kinderen en vrouw minder aandacht toe te schuiven. ;)
Haha, kom ik aan met één terrarium (twee gedeeltes door een scheidingswandje middenin) in mijn woonkamer. Voor eventuele jonkies moet ik nog eea voorbereiden.

Wat voor soort(en) kweek je als ik vragen mag?

(Hopelijk veegt Taro dit niet allemaal het topic uit, er is vandaag toch niets te doen in crypto land)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raaafie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnslcBbcAphgyYKa2JVRWM2WXZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z6afBEfTte4xjBUXzk6bix4H.jpg?f=fotoalbum_large

Aangezien het over Geckos gaat, plaatje dat ik vorig jaar gepost heb in betere tijden.. :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Raaafie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:53:
[Afbeelding]

Aangezien het over Geckos gaat, plaatje dat ik vorig jaar gepost heb in betere tijden.. :9
En ik gelijk een tab openen en binance refreshen om te zien hoe we in godsnaam op 48k zijn :X gekomen! :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Raaafie schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:53:
[Afbeelding]

Ik zit hier in een meeting echt knetterhardop te lachen.....

Ff iets uit moeten leggen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:50:
[...]

Haha, kom ik aan met één terrarium (twee gedeeltes door een scheidingswandje middenin) in mijn woonkamer. Voor eventuele jonkies moet ik nog eea voorbereiden.

Wat voor soort(en) kweek je als ik vragen mag?

(Hopelijk veegt Taro dit niet allemaal het topic uit, er is vandaag toch niets te doen in crypto land)
Voordat dit uit de hand loopt moet ik eerlijk bekennen dat die foto van internet komt, denk dat @Pelox graag even een loopje met je wilde nemen. _O-

Ik kweek alleen pepers (en BIFI in de beefy maxi vault).

Ik heb overigens wel een ervaring met Gekko's, een tante van mij heeft wel eens een spaanse muurgekko gevonden in een stronk broccoli van de AH:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5lr0fOC8vGN8qS-cKJV8Ex-am0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p6xjXWiZZ9ObgDN10rJ3UlW0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQJ8A7DyTjF_HyzXUdOAkx1YV_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0uFhV409wIBKJccWbV7ools.jpg?f=fotoalbum_large

Maargoed dat is natuurlijk weer een compleet ander verhaal.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Komt wel héél dichtbij zo

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:42
Inderdaad. Ik eet ook wel eens broccoli.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:07:
[...]

Inderdaad. Ik eet ook wel eens broccoli.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2Ur5yX45TQiwm-8q3JAtNfT2Yg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2VXrmKVPn0vAgUUC9d7xrFNE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:05:
Voordat dit uit de hand loopt moet ik eerlijk bekennen dat die foto van internet komt, denk dat @Pelox graag even een loopje met je wilde nemen. _O-
Ik was al heilig overtuigd en wou al serieus gaan commenten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:05:
[...]

Ik kweek alleen pepers (en BIFI in de beefy maxi vault).

Ik heb overigens wel een ervaring met Gekko's, een tante van mij heeft wel eens een spaanse muurgekko gevonden in een stronk broccoli van de AH:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maargoed dat is natuurlijk weer een compleet ander verhaal.
My bad..dus toch pepers.. ik zou toch zweren dat je gekko's kweekte, maar goed..
Vergissing is snel gemaakt natuurlijk.

Maar even over die bifi.. wen drop?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 06:50
Mja, wat levert nou het meeste op? ETH minen, Gekko's of wiet kweken?!

Vraag het voor de bear zeg maar.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wj8B_8E9C6MY2ULvN5RibBrUbgQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FFCKsJBJTALurqTrZ3u4A2Lr.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:13:
[...]

My bad.. ik zou toch zweren dat je gekko's kweekte..

Ik denk dat je in de war bent geraakt met gekko kweken /(internet)gekkie die dingen kweekt.

Ik ben overigens naast peperkweker wel radiozendamateur, daar ben ik ook eens voor geïnterviewd:

Hoe je van BIFI drop maakt weet ik niet, zo ver zit ik nog niet in de DeFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:47
Slux schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:52:
[...]

Daar waren die naw gegevens ook gelekt.

ik gebruik sinds die tijd daarom trezors.

Edit ik ben nog niet wakker :+

Klopt beste is om e direct bij mij te bestellen ;)
Heb je nog niet genoeg goud onder de brug van jou? :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Vroeger had je HiFi
Toen kwam opeens WiFi
Er was ook ooit een blaffende FiFi
En nu hebben we dus BiFi
8)7

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:57
What, de f*.

Het matcht wel echt volledig met het beeld wat ik rondom crypto heb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:18
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:19:
[...]

Ik denk dat je in de war bent geraakt met gekko kweken /(internet)gekkie die dingen kweekt.

Ik ben overigens naast peperkweker wel radiozendamateur, daar ben ik ook eens voor geïnterviewd:

[YouTube: Dennis ontmoet woedende radiozendamateur]

Hoe je van BIFI drop maakt weet ik niet, zo ver zit ik nog niet in de DeFi.
Hahaha wat een gast joh, loopt gewoon met een foto mapje op zak. Zit natuurlijk in een spectrum, kan ook sarcasme niet deteceren. 8 punten en drie strepen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:32:
[...]

Hahaha wat een gast joh, loopt gewoon met een foto mapje op zak. Zit natuurlijk in een spectrum, kan ook sarcasme niet deteceren. 8 punten en drie strepen. :+
Het is dan ook wel heel erg triest om zo'n man te gaan lopen irriteren op deze manier. Ik vraag me af hij bijvoorbeeld Badr Hari ook zo durft te "interviewen".

ETH 2222,22 EUR - op naar de 3333,33. En ff Binance van die euro afhalen :).

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 27-01-2022 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:47
Pelox schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:13:
[...]

My bad..dus toch pepers.. ik zou toch zweren dat je gekko's kweekte, maar goed..

Sterk spul hea
:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jvel92 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:09:

Als je in Wonderland of Spell zit wellicht eens kijken je het moet verkopen. Ze hebben daarnaast ook een stable coin MIM, dus dat wellicht ook verkopen.
Of een lening nemen in MIM, omruilen voor USDC, hopen dat MIM crasht en goedkoop aflossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Grappige discussie weer onder het FP artikel over de verkoop van Diem. Met een speciale performance van onze @Kol Nedra , of is zijn account gehackt?

Wel goed om te lezen dat gevoelsmatig Tweakers gemiddeld meer steekhoudende argumenten kunnen formuleren (voor en tegen) dan NuJijers (hoewel ik daar nog maar een paar reacties per keer kan lezen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh lol!! heb ik serieus een +2 gekregen voor die comment?
dit zegt veel over de status hoe men denkt/brainwashed door de mainstream media :')

[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2022 18:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Wiley99 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:35:
Grappige discussie weer onder het FP artikel over de verkoop van Diem. Met een speciale performance van onze @Kol Nedra , of is zijn account gehackt?

Wel goed om te lezen dat gevoelsmatig Tweakers gemiddeld meer steekhoudende argumenten kunnen formuleren (voor en tegen) dan NuJijers (hoewel ik daar nog maar een paar reacties per keer kan lezen)
Voor mijn gevoel is de gemiddelde tweaker enorm tegen crypto en alles wat er mee verbonden is hoor. Alles buiten dit topic wordt normaliter erg fel op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:41:
[...]

Voor mijn gevoel is de gemiddelde tweaker enorm tegen crypto en alles wat er mee verbonden is hoor. Alles buiten dit topic wordt normaliter erg fel op gereageerd.
Niet alleen de tweakers, heel de wereld eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Valandin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:41:
[...]

komt ook door vele gamers, die zijn boos omdat een videokaart duur in aanschaf is... mede dankzij zeer grote vraag voor nieuw publiek: de miners....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:43:
[...]

komt ook door vele gamers, die zijn boos omdat een videokaart duur in aanschaf is... mede dankzij zeer grote vraag voor nieuw publiek: de miners....
Yep.. de standaard reacties, niet snappende dat ook zonder miners de prijzen hoog blijven..de schaarste wordt er niet echt minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:43:
[...]

En het feit dat je alleen nefatief lees over crypto zoals ponzi, rug pulls, fraude op exchanges, gestolen crypto etc. of hoe belachelijk hoog de Bitcoin staat (of gezakt). Maar als er nieuws over een blockchain is met welke techniek stapt iedereen eroverheen omdat ze het niet boeit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:41:
oh lol!! heb ik serieus een +2 gekregen voor die comment? :')
Zo te zien zelfs een +3, maar je hebt er blijkbaar meerdere nodig voor een daadwerkelijke +3. Moet wel iemand zijn geweest die hier rondloopt :D

Edit: Helaas, daar ging je, nu +1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zXyLLOdAZQH7lGhl1y1zDDUMZI4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cWS4UEspHz3BEsKckOL09qnz.jpg?f=user_large

Ik had laatst onder het artikel over het Bitcoin stroomverbruik onderzoek van de DNB deze prachtige diverse waardering:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3iiU1rURa1zWkA3prZgOm63f_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wD8pckYkXrX0d1u0rSN9t86g.jpg?f=user_large

Zullen wel wat Bitcoin haters zijn langsgekomen....

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 27-01-2022 18:51 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCruijf14
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-06-2022
239% Lucky block token in 24 uur🥳🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Nou ja, ik waardeer ook gefundeerde tegenargumenten hoor, ik wil zeker niet alleen in de 'wat ik vind is goed' bubbel leven. Ik respecteer iemand die goed uitlegt en beargumenteert wat zijn mening of theorie is, ook als het (misschien nog?) niet mijn mening is. Overtuig me maar.
Het moet wel enigszins met de wetenschappelijke methode onderbouwd zijn. Ik kan niets met samenzweringen en puur geloof.

Dus ik lees graag tegenargumenten voor crypto zodat ik weet wat de kansen en risico's zijn van mijn investeringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

dit zegt veel over de status hoe men denkt/brainwashed door de mainstream media :')
Heb je een +3 gegeven, gewoon omdat het kan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wiley99 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:56:
Nou ja, ik waardeer ook gefundeerde tegenargumenten hoor, ik wil zeker niet alleen in de 'wat ik vind is goed' bubbel leven. Ik respecteer iemand die goed uitlegt en beargumenteert wat zijn mening of theorie is, ook als het (misschien nog?) niet mijn mening is. Overtuig me maar.
Het moet wel enigszins met de wetenschappelijke methode onderbouwd zijn. Ik kan niets met samenzweringen en puur geloof.

Dus ik lees graag tegenargumenten voor crypto zodat ik weet wat de kansen en risico's zijn van mijn investeringen.
Als je het over mijn reactie hebt: Ik sta er exact zo in, ik was het daar dus ook zeker niet aan het goedpraten. Ze hebben echter het gemiddelde stroomverbruik per transactie niet correct berekend, dat wilde ik ter discussie stellen. Net als de vraag waarom de DNB een dergelijk onderzoek doet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ik, een +3 zelfs _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:56
En doe dan maar gelijk de vraag erbij waarom er niet wordt onderzocht hoeveel energie een pintransactie kost. Pinbetalingen zijn er al sinds 1988. Dan hebben ze wel genoeg tijd gehad om dat te kunnen uitvogelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
En nog een +2 omdat het zo informatief is. :9

Zero.

Pagina: 1 ... 52 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!