Een stemmetje fluistert in mijn oren bij de eerstvolgende dikke dip verkoop alles, inclusief BTC, en stop alles in BIFI. FOMO heerst, ik heb te weinig BIFI!
dat word een enkeltje moon gok ik zo! alle munten op dat netwerk zijn nog steeds booming!Steefmeister schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:29:
[...]
Zo benieuwd wat deze gaat doen wanneer de rest van de markt weer een sterk bullish sentiment gaat krijgen
Mooie exposure in EL als ze op bezoek gaan bij een obscure Oostblok teamhenkebek schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:18:
Nu DOT op t shirt van Barça?
https://www.vi.nl/nieuws/...el-meer-waard-dan-gedacht
Crypto en bettingsites overal als hoofdsponsor. Lang leve de zero-sum-game...
Barca is de Eos can voetbal teams, vergane glorie
Biden scheldt journalist uit na vraag over inflatie: https://www.nu.nl/291100/...t-na-persconferentie.html
Zero.
BIFI koop ik pas rond de $950
nothing stops this train
Dan moet btc nog een flinke dump weer doen voor een 950 BIFIKol Nedra schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:45:
BIFI koop ik pas rond de $950
Ik denk dat Polkadot puur "geinteresseerd" is om haar naam tussen die andere namen in de media te krijgen.henkebek schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:18:
Nu DOT op t shirt van Barça?
https://www.vi.nl/nieuws/...el-meer-waard-dan-gedacht
Crypto en bettingsites overal als hoofdsponsor. Lang leve de zero-sum-game...
Bedrijven als Binance, FTX en Crypto.com hebben echt iets aan dit soort sponsoring om zieltjes te winnen.
Polkadot is gefocussed op ontwikkelaars, niet op de grote mensenmeute. Zou jammer van de treasury zijn.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik check een cursus uit 2018 over blockchain en bitcoin, en zie deze slide.
Ze zijn nog steeds bezig aangezien nog geen enkele bank, behalve de centrale bank van China en Mexico openlijk hebben gezegd klaar te zijn met hun shitcoin. Ik ga wel vanuit dat ze enigszins opgeschoten zijn maar het nog niet aandurven om het uit te brengen...
Fijn dat jullie bifi zo hebben lopen hypen. Vandaag mn jaarlijkse fiat extraatje gekregen. Is die worst nog steeds aan het moonen...
Verwijderd
Darrell schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:17:
Fijn dat jullie bifi zo hebben lopen hypen. Vandaag mn jaarlijkse fiat extraatje gekregen. Is die worst nog steeds aan het moonen...
:strip_exif()/f/image/cCLc1ssPCxQsk7VToFNYuTEZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Elon Musk:
Ook Elon Musk:
Twitter is spending engineering resources on this bs while crypto scammers are throwing a spambot block party in every thread!?
— Elon Musk (@elonmusk) 21 januari 2022
Ook Elon Musk:
I will eat a happy meal on tv if @McDonalds accepts Dogecoin
— Elon Musk (@elonmusk) 25 januari 2022
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Please go up (heb mijn laatste crypto-meant fiat erin gestopt rond de 33k (BTC) resp. 2300 voor ETH.
Nu mogen we weer vooruit.
Nu mogen we weer vooruit.
Ik zit dus een nieuw filmpje op te nemen, houdt m'n stoel er ineens mee op.
Ding zakt langzaam naar beneden
gedurende filmpje ga ik steeds lager lager lager... is net de bitcoin koers joh.
(Iemand tips hoe je zorgt dat zo'n stoel gewoon weer blijft staan?)
Ding zakt langzaam naar beneden
[ Voor 15% gewijzigd door Valandin op 25-01-2022 15:48 ]
Dat is een epic filmpje! Ben benieuwd.Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:46:
Ding zakt langzaam naar benedengedurende filmpje ga ik steeds lager lager lager... is net de bitcoin koers joh.
Simpele oplossing: https://www.wikihow.com/Fix-a-Sinking-Desk-Chair
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geinige gedachteValandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:31:
[...]
Denk dat het makkelijkste is om je VA af te laten hangen van Fear/Greed index. https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/
Dan is het voor velen nog passief te houden, snelle schets;
0-20 - Hoge inzet (Reserves uit stablecoins terug investeren in andere cryptocurrencies)
20-50 - Normale inzet (DCA Normaal)
50-60 - Lagere inzet (Verschil normale + lagere inzet inzetten op stablecoins voor 20% APY)
70+ - geen inzet (Alles op stablecoins voor 20% APY)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
malarkan schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:32:
[...]
Ik had ook een studieschuld, er is geen betere lening geweest dan deze studieschuld, en ja ik had een forse schuld liggen. In Nederland is dit echter prima terug te betalen, ook als je niet direct een goed betalende baan hebt. in een paar jaar goed sparen en verstandig omgaan met geld heb ik dit af kunnen betalen toen ik wel een redelijke baan had, ondanks dat in principe ik dat cf de voorwaarden nog niet hoefde te doen. ik had ook genoeg geld gespaard om een huis te kunnen kopen die aan mijn voorwaarden voldeed. Als je nu gaat vergelijken met de macro-economische omstandigheden van vlak voor 2008 dan is er weer een bubbel aan het ontstaan, en over 10 jaar kun je misschien weer veel goedkoper huizen bouwen en kopen. Er is aan alle kanten een beweging aan het ontstaan om kopers te weren die het als investering zien. om appartementen te bouwen in leegstaande bedrijfspanden (waar een enorme wildgroei in is geweest laatste jaren).
Ik vind het zo enorm eenzijdig gedacht dat je echt niets kunt als je nu een studieschuld hebt, alsof dat echt het zwaard van Damocles is. Is het anders tov de vorige generaties? ja, maar vergeet ook niet dat wij in het langste interbellum leven sinds mensenheugenis, dat er ook geen betere levensomstandigheden zijn geweest in de mensheid, dat de medische en technologische wereld beter is dan dat deze ooit geweest is. Gaan we dan naar een soort basis-inkomen toe met een maximale werkweek van 24 uur, ik verwacht dat de automatisering voor niets meer gaat stoppen en alleen de echte ambachten nog zullen gaan bestaan en voor de rest toch een soort bijsturen etc gaat zijn. Ik zie dat niet als een slecht iets, mits dit te dragen is voor een economie. En de NL economie is op dit moment een geweldig sterke economie.
Ik heb voor het laatst op 42k gekocht. Huidige orders staan vrij laag ($29300 Btc en $1750 Eth). Begin nu alleen toch een beetje FOMO te krijgen. Bij BTC 39k ben ik ongeveer break even dus dat gemiddelde een beetje omlaag krijgen is wel een wens…
[ Voor 14% gewijzigd door AlterBridge op 25-01-2022 15:59 ]
Gewoon lekker zo laten als gimmick.Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:46:
Ding zakt langzaam naar benedengedurende filmpje ga ik steeds lager lager lager... is net de bitcoin koers joh.
Opportunity costs van een nieuwe stoel zijn veel te hoog.
Kappen nou Pingo76YES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:32:
[...]
Van mij mag ie eerst nog iets omlaag, ik wil er nog wat meer van verzamelen
End hout eronder!Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:46:
We verwachten deze blooper wel!
Nee, ik probeer hier iemand te helpen door een alternatief te bieden en plaats daarbij een verduidelijkend screenshotje uit hetzelfde artikel. Het is een klein stukje tekst en zeer begrijpelijk geschreven. Mocht dat teveel werk voor je zijn, lees alleen de samenvatting even, die staat er namelijk gewoon onderaan.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:34:
[...]
Heb niet echt zin en tijd om een Investopedia te lezen, kan je in één (of twee) zin (zinnen) uitleggen wat het verschil is tussen VA en DCA?
Maar gezien het feit dat jij doorgaans veel tijd stopt in het lezen en je verdiepen in Crypto en VA en DCA voor jou gesneden koek is (volgens mij) lijkt dit eerder een poging te zijn mij te "triggeren" of iets dergelijks. Mag natuurlijk altijd, maar ik ga voor jou geen circuskunstje opvoeren.
Mooi man, 2 dagen terug iedereen Bearish AF.
Ik besloten om mijn inleg + winst veilig te stellen (geen spijt van overigens).
Nu iedereen weer super bullish
Ben benieuwd of het een dooie kat wordt of dat we door gaan stomen.
Nu iedereen weer super bullish
Voorlopig een rejection op 37k…soon nieuwe poging?
Deman23 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:09:
Voorlopig een rejection op 37k…soon nieuwe poging?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rrcIJwT3JJ4zlPiiD3GDyEYz.jpg?f=user_large)
Doe eens een koprol!Ngangatar schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:04:
[...]
Maar ik ga voor jou geen circuskunstje opvoeren.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IYqRvx3XrCK7YVjgtDR82qHK.gif?f=user_large)
ACA apy 128% op Binance, lekkerw inflatie dus de prijs ACA zal komende dagen wel zakken....
ANC nieuwe launchpool token op Binance, start vannacht om 01:00
ANC nieuwe launchpool token op Binance, start vannacht om 01:00
nothing stops this train
elektriekert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:04:
[...]
End hout eronder!
We verwachten deze blooper wel!
Ik heb hem met zo'n cockringhoseclamp vastgezet en wat tape eronder om niet naar beneden te glijden.Darrell schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:01:
[...]
Gewoon lekker zo laten als gimmick.
Opportunity costs van een nieuwe stoel zijn veel te hoog.

Lekker budgetfixen, want geld voor een nieuwe stoel is er natuurlijk niet, na deze cryptocrash heb ik me al bij @Verwijderd aangemeld voor een plekje naast 'm onder de brug.
Video heb ik opnieuw opgenomen haha.
Yep, dit gedaan dus!Coldcat schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:55:
[...]
Dat is een epic filmpje! Ben benieuwd.
Simpele oplossing: https://www.wikihow.com/Fix-a-Sinking-Desk-Chair
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 25-01-2022 16:30 ]
Zoom even uit. We gaan al sinds november:elektriekert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:06:
Mooi man, 2 dagen terug iedereen Bearish AF.
Nu iedereen weer super bullish![]()
Omlaag -> 'correctie omhoog' -> 2/3 dagen zijwaarts/flat top -> nog dieper omlaag
Ben zeker niet bullish. Maar uitcashen doe ik ook niet, ben HODLer*
*te pussy om uit te cashen
[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 25-01-2022 16:33 ]
Had me geniaal geleken als je een filmpje opnam over jouw verwachtingen mbt de crypto-koersen en je zakte daarbij gewoon steeds verder weg zonder er wat aan te doen. Dat je aan het eind nog wat gemompel van onderuit het beeld hoort en het dan klaar is.Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:30:
[...]
[...]
Ik heb hem met zo'n cockringhoseclamp vastgezet en wat tape eronder om niet naar beneden te glijden.
[Afbeelding]
Lekker budgetfixen, want geld voor een nieuwe stoel is er natuurlijk niet, na deze cryptocrash heb ik me al bij @Verwijderd aangemeld voor een plekje naast 'm onder de brug.
[...]
Yep, dit gedaan dus!
Volgens mij doet @Slux het beheer over de plekken onder de brug. Je kan je aanvraag beter bij hem indienen.
Zelden zo'n saaie geitenponzi meegemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:29:
De volatiliteit is mij alweer te min. Zo kom ik toch nooit aan mijn adrenaline shot?
Verwijderd
Toe maar.Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:30:
[...]
[...]
Ik heb hem met zo'n cockringhoseclamp vastgezet en wat tape eronder om niet naar beneden te glijden.
[Afbeelding]
[...]
Yep, dit gedaan dus!
Pochen met je dure gegalvaniseerde slangenklem en luxe artikelen zoals een stoel.
Tis niet eens iets van 'deze generatie' - ik heb krap 20 jaar na dato net mijn studieschuld afgelost. Toen raakten mensen aan de dunne van onze 29k die we moesten terugbetalen en na een paar jaar afkoelen en dan 15 jaar erbij was dat de minst spannende schuld om af te lossen. Oke, de 200,- netto per maand waren in het begin niet fijn en de laatste 10 jaar bijna niet merkbaar.. net als dat het nu is afgelost we dat niet meer merken.malarkan schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:32:
[...]
Ik had ook een studieschuld, er is geen betere lening geweest dan deze studieschuld, en ja ik had een forse schuld liggen. In Nederland is dit echter prima terug te betalen, ook als je niet direct een goed betalende baan hebt. in een paar jaar goed sparen en verstandig omgaan met geld heb ik dit af kunnen betalen toen ik wel een redelijke baan had, ondanks dat in principe ik dat cf de voorwaarden nog niet hoefde te doen. ik had ook genoeg geld gespaard om een huis te kunnen kopen die aan mijn voorwaarden voldeed. Als je nu gaat vergelijken met de macro-economische omstandigheden van vlak voor 2008 dan is er weer een bubbel aan het ontstaan, en over 10 jaar kun je misschien weer veel goedkoper huizen bouwen en kopen. Er is aan alle kanten een beweging aan het ontstaan om kopers te weren die het als investering zien. om appartementen te bouwen in leegstaande bedrijfspanden (waar een enorme wildgroei in is geweest laatste jaren).
Ik vind het zo enorm eenzijdig gedacht dat je echt niets kunt als je nu een studieschuld hebt, alsof dat echt het zwaard van Damocles is. Is het anders tov de vorige generaties? ja, maar vergeet ook niet dat wij in het langste interbellum leven sinds mensenheugenis, dat er ook geen betere levensomstandigheden zijn geweest in de mensheid, dat de medische en technologische wereld beter is dan dat deze ooit geweest is. Gaan we dan naar een soort basis-inkomen toe met een maximale werkweek van 24 uur, ik verwacht dat de automatisering voor niets meer gaat stoppen en alleen de echte ambachten nog zullen gaan bestaan en voor de rest toch een soort bijsturen etc gaat zijn. Ik zie dat niet als een slecht iets, mits dit te dragen is voor een economie. En de NL economie is op dit moment een geweldig sterke economie.
Vind overigens nog steeds dat het een slecht systeem is omdat het mensen afschrikt om de verkeerde redenen en je mensen die niet in staat zijn goed te doorzien wart het betekent een flinke schuld laat maken. Maargoed, als je moet kiezen tussen niet studeren en geen schuld of wel studeren en wel een schuld: studeren.
En verder eens met je observatie dat elke generatie wel wat heeft en ook in elke generatie sommige mensen meer mazzel hadden c.q. betere keuzes maakten dan anderen. Had ik maar is een van de grote vijanden van geluk
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Wen Polkadot onder $10. Schiet eens op ik wil weer wat kopen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Welkom bij de club BIFI-bezitters. Is de 19% omhoog van vandaag moon genoeg?Skrunsies schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:28:
Jongens! Vrienden!
Ik heb nu ook dikke BiFi! Wen worstje moen?
Thanks @Glenn Hoddle en @Valandin voor de heldere uitleg. Dacht heul slim te zijn en het allemaal zelf te kunnen met de DeFi app van crypto.com.. Maar zag later pas dat de rentes daar veel lager waren in vergelijking met Fantom![]()
Nee, was een oprechte vraag. Ik kende VA niet en als ik dan een tabel zie zonder onderbouwing, reageer ik wellicht wat kritischNgangatar schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:04:
[...]
Nee, ik probeer hier iemand te helpen door een alternatief te bieden en plaats daarbij een verduidelijkend screenshotje uit hetzelfde artikel. Het is een klein stukje tekst en zeer begrijpelijk geschreven. Mocht dat teveel werk voor je zijn, lees alleen de samenvatting even, die staat er namelijk gewoon onderaan.
Maar gezien het feit dat jij doorgaans veel tijd stopt in het lezen en je verdiepen in Crypto en VA en DCA voor jou gesneden koek is (volgens mij) lijkt dit eerder een poging te zijn mij te "triggeren" of iets dergelijks. Mag natuurlijk altijd, maar ik ga voor jou geen circuskunstje opvoeren.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Misschien leuk als blooper op het eindeValandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:30:
[Afbeelding]
BIFI onder de $800 zie ik eerder 👍zwembroek schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:42:
Wen Polkadot onder $10. Schiet eens op ik wil weer wat kopen.
nothing stops this train
Bij Binance 10 dagen Acala staken tegen 128,8% APY.
Nieuwe scam in de maak?
Nieuwe scam in de maak?
inflation is transitory 👍fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:54:
Nieuwe scam in de maak?
nothing stops this train
Nee, het is maar tien dagen toch? Als die hoge APY's zijn voor een paar dagen, iedereen tuint er in, na twee weken is het 5% ofzofRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:54:
Nieuwe scam in de maak?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Hij wil echt heel graag dat die dingen meer waard worden hè
Wij ook. Zeg nou zelfYES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:20:
[...]
Gelukkig werkt het nu nog maar voor minder dan een uur waar een half jaar terug nog dagenlang werd gekocht.YES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:20:
[...]
/f/image/SPTadb6JcEiKqJe5QWKaae6i.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 25-01-2022 17:23 ]
Van mij mogen DOGE, SHIB, FLOKI en al die andere scheissemunzen rechtstreeks de Babi Pangang van de lokale Chinees ingedraaid worden.
Op de minutechart ziet het er nog leiper uit. Lijkt er op dat er iemand (of een paar) heel veel gekocht heeftYES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:22:
[...]
Van mij mogen DOGE, SHIB, FLOKI en al die andere scheissemunzen rechtstreeks de Babi Pangang van de lokale Chinees ingedraaid worden.
/f/image/s8s8h5zeMPDqFJAJMbXkzAfV.png?f=fotoalbum_large)
Al die crypto is 1 pot nat idd. Pump and dumpYES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:22:
[...]
De grap is dat je nu al kunt betalen met Facebook, Apple, Ali, Amazon, etc. Nu nog allemaal een eigen coin en we zijn helemaal klaar voor de toekomst.
Zouden er bots zijn die Twitter (en meer specifiek het account van Musk) scannen en traden als hij tweet over bijv. Doge? Ik zie dat nog wel voor me, als je er op tijd bij bent kan je leuke winst maken dankzij meneer Elon.Ngangatar schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:25:
[...]
Op de minutechart ziet het er nog leiper uit. Lijkt er op dat er iemand (of een paar) heel veel gekocht heeft.
[Afbeelding]
Of het goed is voor hoe serieus crypto genomen wordt.. hmmm not so much
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 25-01-2022 17:36 ]
Er ging daar ff ruim 14 miljoen in 1 minuut over de toonbank, ik denk dat hij daar zelf een dikke vinger in had zitten.YES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:35:
[...]
Zouden er bots zijn die Twitter (en meer specifiek het account van Musk) scannen en traden als hij tweet over bijv. Doge? Ik zie dat nog wel voor me, als je er op tijd bij bent kan je leuke winst maken dankzij meneer Elon.
Het zou mij niks verbazen als er bots worden geprogrammeerd om DOGE in the slaan op het moment dat Musk tweet met Doge in de tweet.Ngangatar schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:25:
[...]
Op de minutechart ziet het er nog leiper uit. Lijkt er op dat er iemand (of een paar) heel veel gekocht heeft.
[Afbeelding]
was ook als geintje bedoelt, maar nu kopen vind ik weer te hoog.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:45:
[...]
Haha, nee joh, die haalt de $8k eerder dan de $800 - dat laatste zie ik eigenlijk gewoon niet meer gebeuren tenzij BTC onder de $20k gaat. En dan nog:
[Afbeelding]
Gelukkig zijn er genoeg andere boten die je kan nemen 👍
De tijd komt nog wel dat ik BIFI aanschaf (of niet)
nothing stops this train
Tja. Als je het geld kan lenen om vervolgens te investeren kan het heel lucratief zijn. Maar kan je later ook flink in de weg zitten met het kopen van een huis. Voor de mensen die 't geld lenen om rond te komen voor de studie beginnen ze met zo'n dramatische achterstand in het leven. Maargoed, gevoelig onderwerp denk ik omdat ik in mijn eigen situatie beter een huis op eigen naam kan kopen dan op naam van mij én mijn vriendinNiGeLaToR schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:38:
[...]
Tis niet eens iets van 'deze generatie' - ik heb krap 20 jaar na dato net mijn studieschuld afgelost. Toen raakten mensen aan de dunne van onze 29k die we moesten terugbetalen en na een paar jaar afkoelen en dan 15 jaar erbij was dat de minst spannende schuld om af te lossen. Oke, de 200,- netto per maand waren in het begin niet fijn en de laatste 10 jaar bijna niet merkbaar.. net als dat het nu is afgelost we dat niet meer merken.
Vind overigens nog steeds dat het een slecht systeem is omdat het mensen afschrikt om de verkeerde redenen en je mensen die niet in staat zijn goed te doorzien wart het betekent een flinke schuld laat maken. Maargoed, als je moet kiezen tussen niet studeren en geen schuld of wel studeren en wel een schuld: studeren.
En verder eens met je observatie dat elke generatie wel wat heeft en ook in elke generatie sommige mensen meer mazzel hadden c.q. betere keuzes maakten dan anderen. Had ik maar is een van de grote vijanden van geluk

De boel is trouwens weer goed recht aan het trekken joh. Sta dik in de plus vandaag.
Als dit een paar dagen aanhoudt sta ik weer gelijk met voor de drop. Bifi sta ik zelfs weer in de plus mee, beetje spijt dat ik niet meer bijgekocht heb. Achja, volgende dip.
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 25-01-2022 17:56 ]
Probleemoplossend vermogen: goedgekeurd!Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:30:
[...]
[...]
[Afbeelding]
[...]
Yep, dit gedaan dus!
Maareh, m.b.t. de slaapplaats van @Verwijderd , hij woont in bij @Slux .
Dus eigenlijk moet je Slux vragen of je nog plek vrij heeft
Lijkt me stug, ik hoorde dat @Verwijderd zijn moestuintje heeft meegenomen voor onder de brug....elektriekert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:58:
[...]
Probleemoplossend vermogen: goedgekeurd!
Maareh, m.b.t. de slaapplaats van @Verwijderd , hij woont in bij @Slux .
Dus eigenlijk moet je Slux vragen of je nog plek vrij heeft
Ik ben niet zo goed met TA.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:32:
[...]
Zoom even uit. We gaan al sinds november:
Omlaag -> 'correctie omhoog' -> 2/3 dagen zijwaarts/flat top -> nog dieper omlaag
Ben zeker niet bullish. Maar uitcashen doe ik ook niet, ben HODLer*
*te pussy om uit te cashen
Alles wat ik tegenkom denk ik: “zou kunnen”
Dit was voor mij puur risk management.
In 2018 totale PF -85% zien doen.
Groot deel in alts dus ja, kan die wel stug aan blijven houden maar bij elke scheet van Bitcoin zie ik het weer verdampen.
Dus heb goeie winst veilig gesteld en de helft gaat nog lekker door.
Die winst pakken ze mij niet meer af
HmmmmNgangatar schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:59:
[...]
Lijkt me stug, ik hoorde dat @Verwijderd zijn moestuintje heeft meegenomen voor onder de brug....
Ik hoor het wel @Verwijderd
Mag ook wel organisch zijn (uit den poeperd ) werkt ook PRIMA 👍elektriekert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:03:
[...]
Hmmmm, ik kan ook komen tuinieren, heb nog een zak NPK liggen en iets van Magnesium huppel de flup.
Ik hoor het wel @Verwijderd
Waar moeten ze er anders mee heen,🤣😂
Ik weet niet hoe groot dat moestuintje is maar ik ga meer dan 1x per dag dus dan mag ie wel wat meters hebben!pletter schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:06:
[...]
Mag ook wel organisch zijn (uit den poeperd ) werkt ook PRIMA 👍
Waar moeten ze er anders mee heen,🤣😂

Edit: we dwalen af, ik houd mijn mond ff
[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 25-01-2022 18:09 ]
Ja, de ervaring leert dat er wel weer een dip komt, maar bij van die ondergewaardeerde tokens hou je wel een beetje de vraag waneer de grote break-out komt - en misschien is die nu aan het gebeuren en vliegt-ie staks door de $3k om er nooit meer onder te komen.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:47:
[...]
was ook als geintje bedoelt, maar nu kopen vind ik weer te hoog.
Maar inderdaad, er zijn nog andere ondergewaardeerde projecten. En genoeg shitcoins die misschien wel x100 gaan.
Ooh, TA kan ik ook helemaal niet. Het is niet zo zeer TA wat ik doe, maar ik kijk gewoon naar vergelijkbare patronen als de afgelopen 2/3 dagen, zoek het patroon op in een bepaalde periode (sinds november), en dan zie ik dat het zomaar zou kunnen dat we binnen een paar dagen op de 31k zitten. Het is puur om het groen te relativeren, niet het rood te voorspellen. Dat kan ik niet.elektriekert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:01:
[...]
Ik ben niet zo goed met TA.
Alles wat ik tegenkom denk ik: “zou kunnen”
Dit was voor mij puur risk management.
In 2018 totale PF -85% zien doen.
Groot deel in alts dus ja, kan die wel stug aan blijven houden maar bij elke scheet van Bitcoin zie ik het weer verdampen.
Dus heb goeie winst veilig gesteld en de helft gaat nog lekker door.
Die winst pakken ze mij niet meer af
YES schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:35:
[...]
Zouden er bots zijn die Twitter (en meer specifiek het account van Musk) scannen en traden als hij tweet over bijv. Doge? Ik zie dat nog wel voor me, als je er op tijd bij bent kan je leuke winst maken dankzij meneer Elon.
Jazeker. Hetzelfde is bijv. het geval met het Coinbase (Pro) Twitter account. Als zij een munt noemen, dan stijgt die direct in waarde.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:43:
[...]
Het zou mij niks verbazen als er bots worden geprogrammeerd om DOGE in the slaan op het moment dat Musk tweet met Doge in de tweet.
Ik kijk al uit naar de zure gezichten als er een keer een coin wordt gedelist of Elon aangeeft afstand te nemen van DOGE
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Stonks investeerders bij een -2.5% daily:

Crypto investeerders bij een -20% in 3 dagen om vervolgens een +12% in 1 dag te zien:

Crypto investeerders bij een -20% in 3 dagen om vervolgens een +12% in 1 dag te zien:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Qe5kvN7INqXpNymA3MJAoK6u.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Op zich iig erg sterk dat nasdaq vandaag weer volledig in puin is en dat btc zijn eigen ding doet. Net als gisteren
Oja, en zelfs op bybit zijn er nu meer mensen short dan long. En dat zijn de henk en ingrids. Tijd voor een mega shortsqueeze
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 25-01-2022 18:13 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tis superdubbel - ik vond het echt niet leuk om te starten met zo'n schuld en we hadden het nodig om rond te komen naast nog een beurs en bijbaan. Je accepteert het en hoopt op het beste, maar die garantie heb je niet. En dat je nu jouw financiele situatie niet wilt mengen met de hare omdat ze een grote schuld heeft is een gevolg van die hele situatie. Zeker een dramatische achterstand, waar nieuwe generatie ook de klimaat-schuld, de covid-schuld en vergrijzingsrekening gepresenteerd krijgen. Jaren terug las ik een econoom die de huidige machthebbers ervan betichtte te pinnen bij hun (klein)kinderen en die blijft me zeker bij.Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:50:
[...]
Tja. Als je het geld kan lenen om vervolgens te investeren kan het heel lucratief zijn. Maar kan je later ook flink in de weg zitten met het kopen van een huis. Voor de mensen die 't geld lenen om rond te komen voor de studie beginnen ze met zo'n dramatische achterstand in het leven. Maargoed, gevoelig onderwerp denk ik omdat ik in mijn eigen situatie beter een huis op eigen naam kan kopen dan op naam van mij én mijn vriendin
De boel is trouwens weer goed recht aan het trekken joh. Sta dik in de plus vandaag.
Als dit een paar dagen aanhoudt sta ik weer gelijk met voor de drop. Bifi sta ik zelfs weer in de plus mee, beetje spijt dat ik niet meer bijgekocht heb. Achja, volgende dip.
Ook hier in de laatste dip bijgekocht (hele reis naar beneden, maar net het grootste dipje het grootste bupsje) en qua PF ook lekker in de plus. Nu heb ik nog wat goed te maken van een onhandige instap eind vorig jaar
Zou een droomscenario zijn als btc tegen de stroom in blijft gaan. Stocks leegstromen ten gunste van btc.anti elppa schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:11:
[...]
Op zich iig erg sterk dat nasdaq vandaag weer volledig in puin is en dat btc zijn eigen ding doet. Net als gisteren
ja dat is waar, kans is zeker aanwezig dat BIFI flink zou gaan groeien....Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:08:
[...]
Ja, de ervaring leert dat er wel weer een dip komt, maar bij van die ondergewaardeerde tokens hou je wel een beetje de vraag waneer de grote break-out komt - en misschien is die nu aan het gebeuren en vliegt-ie staks door de $3k om er nooit meer onder te komen.
Maar inderdaad, er zijn nog andere ondergewaardeerde projecten. En genoeg shitcoins die misschien wel x100 gaan.
:strip_exif()/f/image/ulyiEaInU96VMgA1N7RdPu9r.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
7 van dit soort dagen en we zitten weer boven de 60k. En iedere dag met 10k groene Candles, haalt daar een dag vanaf
Haha, nou, dan zou ik met pensioen kunnen. Maar een vergelijking met Yearn lijkt me eerlijker.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:15:
[...]
ja dat is waar, kans is zeker aanwezig dat BIFI flink zou gaan groeien....
[Afbeelding]
Ik ben alles behalve een financieel analyst, maar ik zou het juist vreemd vinden als Bitcoin door recente ontwikkelingen verder daalt.Darrell schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:13:
[...]
Zou een droomscenario zijn als btc tegen de stroom in blijft gaan. Stocks leegstromen ten gunste van btc.
De inflatie van zowel dollar als euro blijft nog zeker een tijd volhouden. Mocht de rente van ECB en FED hoog genoeg gemaakt worden dan kan dit tegengegaan worden, maar de staatsschulden worden dan vrijwel onhoudbaar.
Linksom of rechstom zitten we in de perfecte situatie voor Bitcoin. Het is een commodity waarin je je geld kan opslaan die losgekoppeld is van een specifieke valuta of economie.
Net als goud, natuurlijk, maar een stuk laagdrempeliger.
En de koopkracht van zowel Dollar als Euro lopen aanzienlijk terug.
Een gedeelte van het eigen vermogen investeren in een crypto is dan ook een prima zet.
Brengt mij wel bij een vraag:
Stel: Minen wordt overal verboden. Is de blockchain houdbaar zonder miners? (Hypothetisch)
[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 25-01-2022 18:23 ]
Nee.ErA schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:21:
[...]
Stel: Minen wordt overal verboden. Is de blockchain houdbaar zonder miners? (Hypothetisch)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
gewoon kopen op Binance? en vanuit daar de bep20 token swappen naar gewenste netwerk wanneer het op metamask staat?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:20:
[...]
Haha, nou, dan zou ik met pensioen kunnen. Maar een vergelijking met Yearn lijkt me eerlijker.
nothing stops this train
Netwerk coin -> netwerk -> bijhorende swap voor bifi. Is volgens mij het eenvoudigst, maar bridgen kan ook ja.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:27:
[...]
gewoon kopen op Binance? en vanuit daar de bep20 token swappen naar gewenste netwerk wanneer het op metamask staat?
Bijv; FTM -> Spookyswap
[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 25-01-2022 18:41 ]
Verwijderd
Zo sta ik er zelf ook in hoor. Heb een leuk plukje mocht het compleet moon gaan, wil er graag wat meer van accumuleren voor de wat langere termijn. Maar met het uitbreiden van de positie ben ik wel geduldig en wacht ik op een eventuele dip.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:47:
[...]
was ook als geintje bedoelt, maar nu kopen vind ik weer te hoog.
En als BIFI nooit meer op aarde landt, dan volgende maand 10 andere kansen met andere coins.
Fomo is wat dat betreft compleet overbodig.
Ja. Bridge naar andere chain via multichain.org is nog gratis ook.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:27:
[...]
gewoon kopen op Binance? en vanuit daar de bep20 token swappen naar gewenste netwerk wanneer het op metamask staat?
Je kan ze trouwens ook gewoon op elke chain kopen, maar als je niet al ergens geld hebt staan is Binance het eenvoudigst. (Overigens heeft Crypto.com nu ook BIFI zag ik.)
Wen bitvavo?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:40:
[...]
Ja. Bridge naar andere chain via multichain.org is nog gratis ook.
Je kan ze trouwens ook gewoon op elke chain kopen, maar als je niet al ergens geld hebt staan is Binance het eenvoudigst. (Overigens heeft Crypto.com nu ook BIFI zag ik.)
Ja ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat bitcoin omlaag zou moeten gaan bij hoge inflatie. Zal een verschil in perceptie zijn tussen de groep store of value en risky asset.ErA schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:21:
[...]
Ik ben alles behalve een financieel analyst, maar ik zou het juist vreemd vinden als Bitcoin door recente ontwikkelingen verder daalt.
De inflatie van zowel dollar als euro blijft nog zeker een tijd volhouden. Mocht de rente van ECB en FED hoog genoeg gemaakt worden dan kan dit tegengegaan worden, maar de staatsschulden worden dan vrijwel onhoudbaar.
Linksom of rechstom zitten we in de perfecte situatie voor Bitcoin. Het is een commodity waarin je je geld kan opslaan die losgekoppeld is van een specifieke valuta of economie.
Net als goud, natuurlijk, maar een stuk laagdrempeliger.
En de koopkracht van zowel Dollar als Euro lopen aanzienlijk terug.
Een gedeelte van het eigen vermogen investeren in een crypto is dan ook een prima zet.
Ha, Binance heeft soms al liquiditeitsproblemen voor BIFI, dus voor zo'n kleinere exchange moet dat helemaal lastig zijn.
Wel leuk nieuws hier. Mijn broertje is wat jaren geleden begonnen om een carrière te chasen in de crypto-wereld. Inmiddels gaat hij van €2500/net maand naar (hoogstwaarschijnlijk) een ander project voor €5000/net maand voor een handjevol uren per maand. Voegt niet zoveel toe aan de discussie hier, maar ben wel echt super trots op 'm!
Kutkind schiet zo mijn carrière voorbij waar ik jaren hard aan gewerkt heb 😂
Leuk , wat doet je broertje precies ?Valandin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:45:
Wel leuk nieuws hier. Mijn broertje is wat jaren geleden begonnen om een carrière te chasen in de crypto-wereld. Inmiddels gaat hij van €2500/net maand naar (hoogstwaarschijnlijk) een ander project voor €5000/net maand voor een handjevol uren per maand. Voegt niet zoveel toe aan de discussie hier, maar ben wel echt super trots op 'm!
Verwijderd
Haha dat klopt wel. Ik heb destijds met een marketbuy een maand of 3 geleden de koers persoonlijk omhoog gedrukt. En geloof mij, dat ging echt niet om een aanzienlijk bedrag.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 18:42:
[...]
Ha, Binance heeft soms al liquiditeitsproblemen voor BIFI, dus voor zo'n kleinere exchange moet dat helemaal lastig zijn.
Het 24h volume was destijds ook maar iets van $200k geloof ik.
Niet veel mensen verhandelen BIFI op een CEX. Je kunt het beter rente laten trekken.
Dan hoef je ook niet zoveel te doen.
Online community manager voor crypto/nft projecten & platformen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!