[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.266 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Morgen weer extra CRO vergaren door de wekelijkse boodschappen bij de Lidl te doen met de CDC kaart.

Blijft jammer dat 3 broden en een pot pindakaas niet veel CRO opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-10 21:15
Hoe lager de koers van CRO, hoe meer meer cashback we krijgen 😎

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tjah, wat een wereldje...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Sm-wjHVYNImYkwuYSCoGw3BQNA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EHr95EpxoTQs2oFIP8K7TtID.jpg?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:07

YES

Moderator General Chat
Solide projecten, dikke tech, ik ken een paar van de devs en ze zijn echt goed. Ik word er overigens zelf alleen maar slechter van dat ik dit deel [dus het moet wel echt goed advies zijn hè].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:38
PumpETH, kijk een pump groep zonder de dump.

Waaaso!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:32
Zijn Holo en Zilliqa nog levende projecten? Mijn inleg staat nu op -70%. Altijd al onder water gestaan sinds ik het vorig jaar heb gekocht. Nu alleen zo diep dat ik de stacks misschien wil middelen.. Maar moet geen bodemloze put zijn natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 23 januari 2022 @ 00:56:
Zijn Holo en Zilliqa nog levende projecten? Mijn inleg staat nu op -70%. Altijd al onder water gestaan sinds ik het vorig jaar heb gekocht. Nu alleen zo diep dat ik de stacks misschien wil middelen.. Maar moet geen bodemloze put zijn natuurlijk
Hoe meer interesse in coins hoe meer de prijs leuke dingen kan doen. Het maakt opzich niet uit welk project het is, zolang maar genoeg mensen er interesse in hebben kan de prijs leuke dingen doen. Wat dat betreft is interesse ook heel erg tradingvolume. Zie bijvoorbeeld LUNA, FTM en SOL vandaag. Die doen allemaal meer dan een half miljard in USDT op Binance. Ga je dan naar HOT en ZIL kom je uit op tig miljoenen wat een zeer laag volume is, helemaal op dagen als deze met grote swings. Er zijn dus maar weinig mensen die er nog interesse in hebben. Als trader raak ik niets aan onder de 100 miljoen volume. Het kan zijn dat er ergens weer eens meer interesse komt, maar op dit moment is het er gewoon niet.

Helaas zie je in crypto dat iets helemaal hot is (:P) alleen dan komt er weer iets nieuws en bloeden coins helemaal dood. Dat is tot nu toe de cyclus van crypto. Bepaalde coins komen uit en iedereen springt er op met mega runs tot gevolg. Dan neemt de interesse af en komt er weer iets nieuws waarna de cyclus zich herhaalt. Uiteindelijk zullen de meeste coins ook zodanig dood bloeden dat ze gedelist worden om vervolgens compleet dood te bloeden. Dat is ook niet onterecht omdat je eigenlijk met geen enkele coin iets kan en de waarde puur hoop is dat het in de toekomst misschien iets gaat worden. Dit geldt voor iedere altcoin. Als trader spring ik van coin naar coin om te handelen in net dat gene dat hot is. Blijf je te lang zitten in coins dan gaan ze van hot naar not. Helaas zijn 99% van de coins complete troep en zolang ze geen real world nut gaan vinden is de waarde 0,0. Niet dat ik weet wat ZIL en HOT gaan doen, maar de kans dat ze bij die 99% is shit, die naar 0 gaat horen is groot. Misschien komt er volgende week een bericht dat ZIL wordt geaccepteerd bij Amazon en gaat ZIL even x100, maar die kans is heel klein. Hier zit gewoon het grote probleem met crypto, als er geen real world toepassing komt is de waarde 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:32
PilatuS schreef op zondag 23 januari 2022 @ 01:32:
[...]

Hoe meer interesse in coins hoe meer de prijs leuke dingen kan doen. Het maakt opzich niet uit welk project het is, zolang maar genoeg mensen er interesse in hebben kan de prijs leuke dingen doen. Wat dat betreft is interesse ook heel erg tradingvolume. Zie bijvoorbeeld LUNA, FTM en SOL vandaag. Die doen allemaal meer dan een half miljard in USDT op Binance. Ga je dan naar HOT en ZIL kom je uit op tig miljoenen wat een zeer laag volume is, helemaal op dagen als deze met grote swings. Er zijn dus maar weinig mensen die er nog interesse in hebben. Als trader raak ik niets aan onder de 100 miljoen volume. Het kan zijn dat er ergens weer eens meer interesse komt, maar op dit moment is het er gewoon niet.

Helaas zie je in crypto dat iets helemaal hot is (:P) alleen dan komt er weer iets nieuws en bloeden coins helemaal dood. Dat is tot nu toe de cyclus van crypto. Bepaalde coins komen uit en iedereen springt er op met mega runs tot gevolg. Dan neemt de interesse af en komt er weer iets nieuws waarna de cyclus zich herhaalt. Uiteindelijk zullen de meeste coins ook zodanig dood bloeden dat ze gedelist worden om vervolgens compleet dood te bloeden. Dat is ook niet onterecht omdat je eigenlijk met geen enkele coin iets kan en de waarde puur hoop is dat het in de toekomst misschien iets gaat worden. Dit geldt voor iedere altcoin. Als trader spring ik van coin naar coin om te handelen in net dat gene dat hot is. Blijf je te lang zitten in coins dan gaan ze van hot naar not. Helaas zijn 99% van de coins complete troep en zolang ze geen real world nut gaan vinden is de waarde 0,0. Niet dat ik weet wat ZIL en HOT gaan doen, maar de kans dat ze bij die 99% is shit, die naar 0 gaat horen is groot. Misschien komt er volgende week een bericht dat ZIL wordt geaccepteerd bij Amazon en gaat ZIL even x100, maar die kans is heel klein. Hier zit gewoon het grote probleem met crypto, als er geen real world toepassing komt is de waarde 0.
Bedankt voor je reactie =)!

Dat is idd naar verhouding een laag volume. Ik denk dat onze geliefde Celr ook een voorbeeld is van een hype munt die inmiddels voorbij is? Of is er wel degelijk een onderscheid te maken in belofte vs use case? Bijvoorbeeld Chainlink (heb ik) en Polkadot (heb ik (nog) niet). Die hebben als ik het goed begrijp al een soort toegepaste waarde.

BTC (-10%) -> Eth (-10%) -> Ada (-20%) -> Chainlink (-30%) -> VeChain (-50%) -> Celr (-60% Don’t chase green candles) -> Holo (-65%) -> Zilliqa (-70%)

Zijn mijn coins naar verhouding en met hun verlies t.o.v. mijn GAK zo ongeveer. Gelukkig zijn BTC en Eth samen 80% van mijn porto, maar een gelukkige Crypto belegger ben ik natuurlijk niet. Over het algemeen zware bleeders, ook al in 2021.

Ik heb dus Diamond Hands 7(8)7 ! Maar wat ik nu doe weet ik ff niet meer. Middelen, andere alts kopen, niks kopen, DCA’en, draai in de markt afwachten… Lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 23 januari 2022 @ 02:17:
[...]

Bedankt voor je reactie =)!

Dat is idd naar verhouding een laag volume. Ik denk dat onze geliefde Celr ook een voorbeeld is van een hype munt die inmiddels voorbij is? Of is er wel degelijk een onderscheid te maken in belofte vs use case? Bijvoorbeeld Chainlink (heb ik) en Polkadot (heb ik (nog) niet). Die hebben als ik het goed begrijp al een soort toegepaste waarde.

BTC (-10%) -> Eth (-10%) -> Ada (-20%) -> Chainlink (-30%) -> VeChain (-50%) -> Celr (-60% Don’t chase green candles) -> Holo (-65%) -> Zilliqa (-70%)

Zijn mijn coins naar verhouding en met hun verlies t.o.v. mijn GAK zo ongeveer. Gelukkig zijn BTC en Eth samen 80% van mijn porto, maar een gelukkige Crypto belegger ben ik natuurlijk niet. Over het algemeen zware bleeders, ook al in 2021.

Ik heb dus Diamond Hands 7(8)7 ! Maar wat ik nu doe weet ik ff niet meer. Middelen, andere alts kopen, niks kopen, DCA’en, draai in de markt afwachten… Lastig.
De usercase is 0 tot dat er daadwerkelijk een usercase is. Tot die tijd is het hype en mogelijke usercase waarbij als we eerlijk zijn er negens echte usercase is. Het zijn allemaal mooie verhalen die de prijs omhoog krijgen tot dat het daadwerkelijk iets wordt. Helaas blijft het 9 van de 10x bij mooie verhalen waarna er nieuwe mooie verhalen komen en de oude mooie verhalen worden vergeten en coins dood bloeden. Ga maar 3 jaar terug en dan nog verder terug naar de top 50 coins van toen, de meeste zijn dood. Bij crypto is het allemaal ruk tot er misschien eens iets komt dat echt het recht heeft op waarde. Het is prima om een cyclus te pakken en dikke winst te maken, maar half op de cyclus instappen en holden werkt gewoon niet, tenzij het net die 1 van de 1000 is die wat gaat worden. Laat staan dat je op de top instapt op een cyclus, dat is een -80% of meer garantie. Dan heb je nog het bullmarket versus bearmarket verhaal. De grootste shit kan makkelijk een paar 100% omhoog in een bullmarket, ook met 15 miljoen dagelijks volume. In een bearmarket daar in tegen is het een garantie op -90% of meer. Crypto is gewoon puur speculatie met een garantie dat 90% van de coins naar 0 gaan. Holden van altcoins is dus statistich meestal een slecht idee.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Nou, instappers van 2021, welkom in jullie eerste dip! *O*
Het uur U moest een keer komen voor jullie.
This is it. Nu zie je of je PF bestand is tegen tegenslagen.
Niet getreurd, over een paar jaar klimmen al die crypto's (althans degene die het vol kunnen/willen houden) wel weer uit hun dal. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
MicroWhale schreef op zondag 23 januari 2022 @ 07:51:
Niet getreurd, over een paar jaar klimmen al die crypto's (althans degene die het vol kunnen/willen houden) wel weer uit hun dal. d:)b
Heerlijk als je profits in BUSD zitten en je deze dip kon opvreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
PilatuS schreef op zondag 23 januari 2022 @ 02:33:
[...]

De usercase is 0 tot dat er daadwerkelijk een usercase is. Tot die tijd is het hype en mogelijke usercase waarbij als we eerlijk zijn er negens echte usercase is. Het zijn allemaal mooie verhalen die de prijs omhoog krijgen tot dat het daadwerkelijk iets wordt. Helaas blijft het 9 van de 10x bij mooie verhalen waarna er nieuwe mooie verhalen komen en de oude mooie verhalen worden vergeten en coins dood bloeden. Ga maar 3 jaar terug en dan nog verder terug naar de top 50 coins van toen, de meeste zijn dood. Bij crypto is het allemaal ruk tot er misschien eens iets komt dat echt het recht heeft op waarde. Het is prima om een cyclus te pakken en dikke winst te maken, maar half op de cyclus instappen en holden werkt gewoon niet, tenzij het net die 1 van de 1000 is die wat gaat worden. Laat staan dat je op de top instapt op een cyclus, dat is een -80% of meer garantie. Dan heb je nog het bullmarket versus bearmarket verhaal. De grootste shit kan makkelijk een paar 100% omhoog in een bullmarket, ook met 15 miljoen dagelijks volume. In een bearmarket daar in tegen is het een garantie op -90% of meer. Crypto is gewoon puur speculatie met een garantie dat 90% van de coins naar 0 gaan. Holden van altcoins is dus statistich meestal een slecht idee.
Meeste coins pumpen een paar dagen of weken en dan moet je ze dumpen. Ik handel eigenlijk alleen maar in presales en dump ze na CMC/CG listing en kijk dan nooit meer terug naar zo'n muntje.

Vooral de BUSD reward muntjes doen zo 10/50X na launch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Inderdaad een mooie opleving geweest zoals verwacht. Het volgende gaat zo denk ik de deur maar weer uit :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CYLrH7znptKth9RoRYYp8yh_QYg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GzSs0WCSiaU40hGf9oPaP6OH.jpg?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Winnaar van deze flash crash: ATOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Inmiddels lijken de meeste alts vertrokken. Ik had zelf nog een flufje alts in staking met een hoge APY en die trekken behoorlijk omhoog qua BTC waarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, BTC.D weer in het rood, alts veren op. Ik vraag me af of dit nou zo goed is als je ergens nog hoopt op dat de bullrun nog hervat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Confusius-nl schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:28:
[...]

Meeste coins pumpen een paar dagen of weken en dan moet je ze dumpen. Ik handel eigenlijk alleen maar in presales en dump ze na CMC/CG listing en kijk dan nooit meer terug naar zo'n muntje.

Vooral de BUSD reward muntjes doen zo 10/50X na launch.
Aardige zero sum game? :/

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
YES schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:51:
Nou, BTC.D weer in het rood, alts veren op. Ik vraag me af of dit nou zo goed is als je ergens nog hoopt op dat de bullrun nog hervat wordt.
Is dit niet retail die nu massaal aan het inkopen is? Een coin zoals SHIB staat inmiddels 25% hoger. Iets zegt me dat dit geen institutionele beleggers zijn.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
merauder schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:47:
Inmiddels lijken de meeste alts vertrokken. Ik had zelf nog een flufje alts in staking met een hoge APY en die trekken behoorlijk omhoog qua BTC waarde.
Vertrokken voor een tijdelijke opleving of voor langere tijd? Wat mij betreft voor een korte tijdelijke opleving, om daarna vermoedelijk weer neer te dalen. Als je niet aan boord was zou ik oppassen met nu nog weer instappen na deze groene candles. Ze hebben gemiddeld denk ik zo'n +10% gedaan sinds de bodem gisteren, grote kans dat Bitcoin later vandaag weer dipt, dus geen groene candles chasen.

"Vroeger" zou ik nu zijn ingestapt om dan in de eerste uurtjes daarna nog misschien een kleine extra stijging mee te pakken en later op de dag die winst te zien verliezen en toch weer een buy high, sell low uit te voeren en te eindigen met verlies. Ik hoop door mijn berichten anderen hiervoor te kunnen waarschuwen. Al kan ik er natuurlijk ook naast zitten, maar je kunt hier al snel fomo van krijgen, probeer dat te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
merauder schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:54:
[...]

Is dit niet retail die nu massaal aan het inkopen is? Een coin zoals SHIB staat inmiddels 25% hoger. Iets zegt me dat dit geen institutionele beleggers zijn.
Ik heb geen flauw idee, maar het voelt gewoon fragiel aan. Meteen al het geld weer in alts/shitcoins drukken en als BTC straks een scheet laat is dat allemaal zo verdampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:50
Taro schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:55:
[...]

Vertrokken voor een tijdelijke opleving of voor langere tijd? Wat mij betreft voor een korte tijdelijke opleving, om daarna vermoedelijk weer neer te dalen. Als je niet aan boord was zou ik oppassen met nu nog weer instappen na deze groene candles. Ze hebben gemiddeld denk ik zo'n +10% gedaan sinds de bodem gisteren, grote kans dat Bitcoin later vandaag weer dipt, dus geen groene candles chasen.

"Vroeger" zou ik nu zijn ingestapt om dan in de eerste uurtjes daarna nog misschien een kleine extra stijging mee te pakken en later op de dag die winst te zien verliezen en toch weer een buy high, sell low uit te voeren en te eindigen met verlies. Ik hoop door mijn berichten anderen hiervoor te kunnen waarschuwen. Al kan ik er natuurlijk ook naast zitten, maar je kunt hier al snel fomo van krijgen, probeer dat te negeren.
FTM is alweer vanaf 1,70 naar 2,20 nu. Redelijk veerkrachtig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
r0bb schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:57:
[...]

Yup, maar benieuwd wat er vanaf hier gebeurt. Alles inmiddels de deur uit en er loopt weer een short op Bitcoin vanaf 35626.7.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Smy7iH80qytxppT1CHUHZV8egGM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/weaqYLbNMOwpg8KpUBqtufIF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
r0bb schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:57:
[...]

Ja er zit beweging in. Wat dus juist ook aangeeft dat er niet alleen beweging naar boven in hoeft te zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:17
Wijze les. Zorg dat je veel BTC en ETH hebt en niet teveel onzinnige alts. Sommige zie je nooit meer terug namelijk na dit soort dips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
MaStar schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:05:
[...]

Wijze les. Zorg dat je veel BTC en ETH hebt en niet teveel onzinnige alts. Sommige zie je nooit meer terug namelijk na dit soort dips...
BNB gaat ook niet meer weg. Meeste nieuwe projecten starten op Smartchain vanwege lage gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Ja waar mensen verdienen verliezen anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:34
Confusius-nl schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:08:
[...]

BNB gaat ook niet meer weg. Meeste nieuwe projecten starten op Smartchain vanwege lage gas.
Totdat er een nieuwe speler komt met ook lage fees en wat nieuwe hippe truukjes. :+

Meeste op BNB is gewoon het shitcoin casino. Als er een beter casino komt.... Die bijvoorbeeld makkelijker werkt voor cryptonoobs en íéts meer oplichting proof is..... Dan stapt niemand meer in die BNB smartchains O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Daar probeer ik niet te veel aan te denken :+
Heb er een leuk bedragje mee bij elkaar gespeeld, met soortgelijke tactiek (al bleef ik wel wat langer hangen soms). Maar dat gewonnen geld is gekomen van heel veel meer verliezers.....

Maarja, das het casino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:12:
[...]

Totdat er een nieuwe speler komt met ook lage fees en wat nieuwe hippe truukjes. :+

Meeste op BNB is gewoon het shitcoin casino. Als er een beter casino komt.... Die bijvoorbeeld makkelijker werkt voor cryptonoobs en íéts meer oplichting proof is..... Dan stapt niemand meer in die BNB smartchains O-)
Dan stappen we gewoon over 🤝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Daar probeer ik niet te veel aan te denken :+
Heb er een leuk bedragje mee bij elkaar gespeeld, met soortgelijke tactiek (al bleef ik wel wat langer hangen soms). Maar dat gewonnen geld is gekomen van heel veel meer verliezers.....

Maarja, das het casino.
Als je op presale whitelists komt van Hyped projecten is er weinig casino aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:02:
[...]

Yup, maar benieuwd wat er vanaf hier gebeurt. Alles inmiddels de deur uit en er loopt weer een short op Bitcoin vanaf 35626.7.
[Afbeelding]
Ook meteen weer buy-orders gezet of kijk je het eerst even aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
[...]

Ja FTM dus lol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYdqQgaSJkIPW0YL7nuXC9Dsk4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oMtxxJ3iAUUIaXhroKdXzODJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[sarcasm]Doel je nu op Cardano?[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Vooralsnog zijn 9 op de 10 recently added op CG/CMC projecten op BSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Confusius-nl schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:20:
[...]

Als je op presale whitelists komt van Hyped projecten is er weinig casino aan.
Tenzij rugpull, tenzij de hype niet doorzet na massive sells door presalers, tenzij bitcoin/bnb crasht :+

Of heb jij een glazen bol en draai je altijd winst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:23:
[...]

Ook meteen weer buy-orders gezet of kijk je het eerst even aan?
Nee, ik kijk het eerst even aan. En dan zou ik er per alt verder in moeten duiken, maar uiteindelijk is Bitcoin bepalend. Dus als ik verwacht dat Bitcoin even een opleving gaat krijgen of sideways gaat na een grote daling, dan spring ik er weer in.

Gisteren dus wel het verschil in Bitcoin waarde van de pf tussen donderdag en gisteren aangeschaft en weggezet, mocht Bitcoin vanaf hier toch weer verder stijgen, dan heb ik in ieder geval laag ingeslagen op 34k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ben momenteel HODL'er. Ben daardoor wel bang dat ik de boot mis met veelbelovende projecten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een snelle winst op ADA weten te behalen, inkoop 0.92eu verkoop 0.99eu :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:28:
Ik ben momenteel HODL'er. Ben daardoor wel bang dat ik de boot mis met veelbelovende projecten.
De zinkende boot mis? :)

Probeer dat gevoel uit te schakelen, als Bitcoin verder dipt dan hebben die evt. veelbelovende projecten ook een slechte start. Dan kan je ze beter een stuk lager oppakken. En als ze wel stijgen en Bitcoin niet verder daalt, dan kan je toch alsnog besluiten te verkopen en in te stappen? Schakel je fomo uit, anders ga je veel geld verliezen in dit wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:28:
[...]

Tenzij rugpull, tenzij de hype niet doorzet na massive sells door presalers, tenzij bitcoin/bnb crasht :+

Of heb jij een glazen bol en draai je altijd winst :+
Ja die heb je. Daarom is het belangrijk dat je regels voor jezelf opstelt. Als een team aan AMA's doet en duidelijk doxxed is dan is het een laag risico en ze een serieuze audit hebben.

Je kunt niet zomaar een muntje kopen. Er gaat uren aan chatten en research aan vooraf.

En met alles is het zo dat je leert van je fouten. De klappers zoals Everreflect en HODL4Gold in een maand tijd zijn jaarsalarissen voor een gemiddelde ITer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:01
Ik vind Taro wel erg bearisch op het moment. Pessimisten hebben vaker gelijk, maar optimisten hebben een leuker leven.
Moooooon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
HollovVpo1nt schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:28:
DCA. De absolute bodem raak je nooit. Over een jaar is alles relatief en is elke prijs die je nu betaalt prima geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Moiety schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:37:
Ik vind Taro wel erg bearisch op het moment. Pessimisten hebben vaker gelijk, maar optimisten hebben een leuker leven.
Moooooon
Tja, als je nu nog bullish bent ben ik echt benieuwd wat voor hopium je snuift :+

De vraag is niet wanneer omhoog, de vraag is wanneer de bodem is bereikt :+

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 23-01-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Taro schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:55:
[...]

Helemaal mee eens. Ik ga voorlopig zelf uit van een scenario met een korte opleving met aanvullend nog een flinke dump in de loop van de week. Alts laat ik voorlopig even links liggen.

Alt-aankopen wil ik de volgende ronde meer gaan doen vanuit winsten op DCA. Ik heb de vorige ronde meer dan prima verdiend, maar ook meermaals de fout gemaakt om mijzelf ergens in te fomo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Moooooon
Hij is alleen bearish als hij verkocht heeft :9

Er komt een moment dat ook hij dikke fomo heeft en alles er blind in klapt. :Y

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:41:
[...]

De vraag is niet wanneer omhoog, de vraag is wanneer de bodem is bereikt :+
Dat is toch hetzelfde?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Confusius-nl schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:34:
[...]
Je kunt niet zomaar een muntje kopen. Er gaat uren aan chatten en research aan vooraf.
Gaat prima hoor. 2x klikken. Je kunt researchen wat je wil, als BTC zegt we gaan omlaag, gaat jouw pareltje 4x zo hard.

[ Voor 15% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 23-01-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:32:
[...]

De zinkende boot mis? :)

Probeer dat gevoel uit te schakelen, als Bitcoin verder dipt dan hebben die evt. veelbelovende projecten ook een slechte start. Dan kan je ze beter een stuk lager oppakken. En als ze wel stijgen en Bitcoin niet verder daalt, dan kan je toch alsnog besluiten te verkopen en in te stappen? Schakel je fomo uit, anders ga je veel geld verliezen in dit wereldje.
Reality check, goed idee. Het zijn vooral de BNB clones waar ik fomo bij heb, BIT, CRO, omdat ik mij afvraag of ze dan ook niet eenzelfde ontwikkeling als bnb door zullen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bij bullish verwacht je een up trend en is de vraag hoe hoog die gaat :+ bij bearish hoe laag.

Das toch eerder het tegenovergestelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
HollovVpo1nt schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:43:
[...]
Reality check, goed idee. Het zijn vooral de BNB clones waar ik fomo bij heb, BIT, CRO, omdat ik mij afvraag of ze dan ook niet eenzelfde ontwikkeling als bnb door zullen maken.
Vergeet ook niet te kijken naar de circulating supply… die is bij BNB wel ff anders.

*when rode streep omlaag?*

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 23-01-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Confusius-nl schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:27:
[...]

Vooralsnog zijn 9 op de 10 recently added op CG/CMC projecten op BSC.
Dat zegt mij niet zoveel als dat allemaal troep is. Ik kijk liever naar totaal volume van de platforms.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Ik heb een 100% elektrische auto gekocht (overheidssubsidie deed de truc) welke in maart wordt geleverd en moet worden betaald. Ben bang dat ik nu ongeveer 2/3 van mijn crypto’s nodig heb. Hoeveel zal dit in maart zijn? Hoop op een moon voor die tijd 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
[...]

Ik acht die kans vrij groot de komende jaar. Key is gewoon een betere oplossing dan al die swaps. Cake bake sushi sundae ape and what not zijn voor de doorsnee gebruikers al veels te technisch. Als er een goede UX komt waarbij de transport laag eigenlijk secundair is dan is BSC ook zo weer verdwenen. Zelfde met DeFi, we zien hier nu al die filmpjes langs komen en kudos Voorde makers om de tijd en moeite te nemen. Maar we zijn nog heel ver verwijderd van adoptie als dat soort filmpjes noodzakelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Moiety schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:50:
Ik heb een 100% elektrische auto gekocht (overheidssubsidie deed de truc) welke in maart wordt geleverd en moet worden betaald. Ben bang dat ik nu ongeveer 2/3 van mijn crypto’s nodig heb. Hoeveel zal dit in maart zijn? Hoop op een moon voor die tijd 😛
Doe jezelf een lol en koop het dan met CDC. Krijg je iig wat cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:26
Beetje winst aan het maken met BOO. Werkt best leuk dat Spookyswap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
thierry1982 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:55:
Beetje winst aan het maken met BOO. Werkt best leuk dat Spookyswap.
Check ook Tarot.to en Readyswap ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-10 22:19
In mei 2021 ingestapt om vervolgens aan begin van de zomer op -70% pf waarde te zitten (Juli aftermatch)

Dus dit was ronde no. 2, inc de nodige waarschuwingen van Taro dat de beer zou ontwaken.

De tijden dat een cyclus ongeveer 2 jaar duurt zijn ook al voorbij: meer geld en meer adapten zit in de crypto's

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
mannowlahn schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:53:
[...]

Doe jezelf een lol en koop het dan met CDC. Krijg je iig wat cashback.
Die heb ik nog niet. Thanks voor de trigger om eens eea te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:56
Een van de redenen waarom FTM nu zo'n stijging ziet in TVL is dat Andre Cronje een nieuw project gaat lanceren op Fantom en heeft aangekondigd een airdrop te doen naar alle protocollen op Fantom, die in de top 20 qua TVL staan. De snapshot hiervoor vindt morgen plaats. Yearn Finance heeft bijvoorbeeld ook de yield op FTM enorm omhoog geschroefd om de TVL te verhogen en hierdoor een grotere airdrop te kunnen ontvangen van deze token, naar verwachting zullen die yields dus ook van tijdelijke aard zijn.

Nu zul je denken wie is Andre Cronje nou? Is een DeFi developper, die DeFi en yield farming ongeveer heeft uitgevonden. Het is iemand die interessante ideeën heeft, maar de uitvoering is altijd wat minder. Een rug pull meemaken op een project van Andre zou je kunnen vergelijken met een ontgroening :P Hier iets over zeggen op Twitter levert je ook meteen block op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
D_Jeff schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:58:
[...]

In mei 2021 ingestapt om vervolgens aan begin van de zomer op -70% pf waarde te zitten (Juli aftermatch)

Dus dit was ronde no. 2, inc de nodige waarschuwingen van Taro dat de beer zou ontwaken.

De tijden dat een cyclus ongeveer 2 jaar duurt zijn ook al voorbij: meer geld en meer adapten zit in de crypto's
Het was altijd zo, maar nu is het anders! :+

Het enige wat meer geld en adapten doet is de peaks en dips minder groot is. Of je daar blij mee moet zijn als handelaar is de vraag. Want dat betekend dat een x20 er niet meer in zit op korte termijn.

En verwacht je dan een kortere of langere cyclus?
Afbeeldingslocatie: https://s3.tradingview.com/y/Yfcj8brc_mid.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
jvel92 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:05:
[...]

Een van de redenen waarom FTM nu zo'n stijging ziet in TVL is dat Andre Cronje een nieuw project gaat lanceren op Fantom en heeft aangekondigd een airdrop te doen naar alle protocollen op Fantom, die in de top 20 qua TVL staan. De snapshot hiervoor vindt morgen plaats. Yearn Finance heeft bijvoorbeeld ook de yield op FTM enorm omhoog geschroefd om de TVL te verhogen en hierdoor een grotere airdrop te kunnen ontvangen van deze token, naar verwachting zullen die yields dus ook van tijdelijke aard zijn.

Nu zul je denken wie is Andre Cronje nou? Is een DeFi developper, die DeFi en yield farming ongeveer heeft uitgevonden. Het is iemand die interessante ideeën heeft, maar de uitvoering is altijd wat minder. Een rug pull meemaken op een project van Andre zou je kunnen vergelijken met een ontgroening :P Hier iets over zeggen op Twitter levert je ook meteen block op.
Ja ik heb het gelezen. En die Cronje was ook de reden dat ik in januari 2021 al FTM gekocht op 1ct. 'Helaas' toen ook verkocht op 10ct. Maar hij gaat nu dus met ene Daniele wat ook een held schijnt te zijn het VE3,3 project lanceren toch? Icm de ROCK coin?

Overigens wil ik hier niet de FTM fanboy uithangen want jullie zijn allemaal slim genoeg maar ik vind die fees op Fantom wel echt verbazingwekkend laag. Kijk BSC was al laag maar had vaak wel hogere fees om Rewards te claimen of staking in te zetten. Op Fantom echt allemaal centen werk.

[ Voor 10% gewijzigd door r0bb op 23-01-2022 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 15:02
Dus jou strategie is om vooraf je succes al met een EV te pronken. Klinkt niet eens zo heel slecht 😏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
In Maart moet je de helft in fiat bijleggen :+
TheSupraLife schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:09:
[...]

Dus jou strategie is om vooraf je succes al met een EV te pronken. Klinkt niet eens zo heel slecht 😏
Geld ook voor 2e hands :+ of een Dacia Spring :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:07:
[...]

Het was altijd zo, maar nu is het anders! :+

Het enige wat meer geld en adapten doet is de peaks en dips minder groot is. Of je daar blij mee moet zijn als handelaar is de vraag. Want dat betekend dat een x20 er niet meer in zit op korte termijn.

En verwacht je dan een kortere of langere cyclus?
[Afbeelding]
Hahaha 2000 dagen, dan zijn al die diamond hands verkoolt hoor. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10 17:15
Wat denken de kenners hier? Zijn we op de weg terug?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry Bouman schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:17:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4OpBy4T_fcGzJxEVkPYvbICimg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jS1i8RIb4JGojWOBt0PXBHrC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik reken me niet tot de kenners maar dit ziet er echt enorm goed uit zo 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAfMmzkopC1MnHWcPLb2z8Vz_eQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qb2FUlJ1lDmuBrIDKl3vFjt4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intelcore
  • Laatst online: 08:55
Herstel ziet er goed uit.
Zie dat sushi wat is achter gebleven en nu begint te stijgen. En deze heeft veel ruimte naar de bovenkant dus heb met wat leverage deze ingeslagen.
Verder beetje aankijken wat het gaat doen maar lijkt op een mooie market bounce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Geen kenner, maar ik verwacht dat dit allemaal van korte duur is, en er op korte termijn de nodige REKTONI wordt geserveerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moooooon
Ik ben geen pessimist en ik geniet juist extra van dergelijke periodes omdat ik daar meer mee kan dan bijv. bepalen waar een top ligt. In price discovery mode moet je maar zien tot waar het gaat, nu valt er echt super leuk te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
YES schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:21:
[...]

Ik reken me niet tot de kenners maar dit ziet er echt enorm goed uit zo 8)7
[Afbeelding]
Het is maar net wat je wilt uitdragen. Onderstaand vind ik realitischer. Succes met je short 😉
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MiunruvNjCO_j28bZKtXuH2wNjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OYj0ShnVRexhguAB8JQpN9xt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Wat heb je zelf al geconcludeerd?

Mijn conclusie: Hij kan omhoog, maar ook omlaag.

Niemand is hier een kenner. d:)b

Dat gezegd hebbende: Misschien is het tijd voor een korte winterslaap tot 2025. 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
r0bb schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:24:
[...]

Het is maar net wat je wilt uitdragen. Onderstaand vind ik realitischer. Succes met je short 😉
[Afbeelding]
Ah ja, een monthly chart, dat is inderdaad wel een goede methode om het sentiment op niet al te lange termijn in te schatten.
Daarnaast, ik heb geen short lopen, hoe kom je daarbij?

[ Voor 12% gewijzigd door YES op 23-01-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:35
altijd beter dan in fiat zitten, longterm zeker en zelfs minder dan 4 jaar ook grote kans op winst....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-10 22:19
Momenteel is het wel erg verleidelijk om je negatieve DCA (tot 27k EUR /~ 29k USD) over boord te zetten en met de huidige koers te hamsteren

:X

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3O0AWXLJwXcnV24rcypw8HH4R4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CpEBz15eTmXnGXs7SHfcs0Ct.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:43:
[...]

Gaat prima hoor. 2x klikken. Je kunt researchen wat je wil, als BTC zegt we gaan omlaag, gaat jouw pareltje 4x zo hard.
Je hebt geen kdee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
Ik zit er serieus over na te denken om vanavond wat muntjes te verkopen, dat heb ik toch niet snel.
Maar ik heb er nog een aantal uit 2017, een paar daar van staan nog +400% of hoger.

Vorige bullrun werd ik mega bagholder, nu heb ik weer behoorlijk wat zien verdampen.

Wat een geitenbende is het ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
r0bb schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:48:
[...]

Dat zegt mij niet zoveel als dat allemaal troep is. Ik kijk liever naar totaal volume van de platforms.
Mij wel. Bots en investeerders kopen nieuwe munten op. Boost van 50/100% is heel normaal op die muntjes de eerste uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
r0bb schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:24:
[...]

[Afbeelding]
Hij kan dus nog een heel stuk omlaag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Confusius-nl
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:43:
[...]

Je weet volgens mij niet eens waarop je reageert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Volgens deze kenner niet ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
** Verwijder die referral even aub **

shortje gaat lekker zo 👌

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 23-01-2022 10:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik ben ook geen kenner, maar het is natuurlijk heel goed mogelijk dat er wat FOMO ontstaat bij de mensen die de afgelopen dagen in paniek verkocht hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Kol Nedra schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:37:
Knip ivm referral

shortje gaat lekker zo 👌
Referral!
Gerapporteerd!
Grond inleveren!
:+

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 23-01-2022 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Knip ivm referral

shortje gaat lekker zo 👌
Hahaha altijd wel iemand die hem weet te pakken. Mooi gedaan.

Wel jammer dat de futures in NL niet meer beschikbaar zijn.

(En je deelt diegene zijn referral :X )

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 23-01-2022 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Knip ivm referral

shortje gaat lekker zo 👌
Lekker hoor maar long/short was toch voor NL members niet meer toegestaan? Heb ik wat gemist?

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 23-01-2022 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Van 34.5k naar 36k en is het weer hosanna. In het dr Oetker lied zingen ze dan wel dat de vrouw wispelturig is, maar deze slowchat is dat een stuk meer. Tussen 19/20 januari zagen we ook zoiets: het werd een schanssprong vanaf 43.5k.

Voor hetzelfde geld is het vanaf 36.5k tijd voor de volgende vrije val.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gW11LuDPUhmXmXDEIUVaZZkjLu8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/f3XKNd5EaPDQQQnXOKQQ4rtD.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Knip ivm referral

shortje gaat lekker zo 👌
Lol ben je nu iemand anders zijn trade aan het delen?

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 23-01-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:42:
Van 34.5k naar 36k en is het weer hosanna. In het dr Oetker lied zingen ze dan wel dat de vrouw wispelturig is, maar deze slowchat is dat een stuk meer. Tussen 19/20 januari zagen we ook zoiets: het werd een schanssprong vanaf 43.5k.

Voor hetzelfde geld is het vanaf 36.5k tijd voor de volgende vrije val.
Laat ons nou even man. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:44:
[...]

Lol ben je nu iemand anders zijn trade aan het delen?
denk je dat dit echt is? ik verwacht gefotoshopped

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nVdt3buRY1c3gceOvA0g_fMpu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large

Of je moet van dit houden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfZ-81duTOp38CRjV7pEwZyISwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RYW0XLogljunGV1JR8epUKuh.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Volgens mij is het nog maar het begin en moet de echte dip nog komen voor vele alts? Kijkende naar de weekcharts kan BTC zo nog eens 4-6k naar beneden denderen en dan ben ik benieuwd wat het met de alts zal doen tov nu.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:46:
[...]

denk je dat dit echt is? ik verwacht gefotoshopped
Dat is mijn punt niet :)

Je deelt hier nu een screenshot met de tekst dat het lekker gaat en wekt op deze manier de indruk dat het jouw trade is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

jvel92 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:50:
[...]

Je deelt hier nu een screenshot met de tekst dat het lekker gaat en wekt op deze manier de indruk dat het jouw trade is.
Precies. Zo deelt @Verwijderd ook altijd zijn nieuwste vriendinnen hier.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Hahaha altijd wel iemand die hem weet te pakken. Mooi gedaan.

Wel jammer dat de futures in NL niet meer beschikbaar zijn.

(En je deelt diegene zijn referral :X )
Ik had hem helemaal niet gerapporteerd :9

Maar de “groene” stier zat er spreekwoordelijk bovenop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:48

Darrell

Fiat moonboy

Ga je ons nog vertellen hoe je onder je weekendje weg bent uitgekomen of zit je stiekem op de wc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
jvel92 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:50:
[...]

Exact hoe het bij mij over komt. Als dit niet zijn echte short is dan moet ik toch wel even hard lachen en ergens plaats vervangende schaamte.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Ik had hem helemaal niet gerapporteerd :9
Dat zal @Darrell zijn geweest, die is daar nogal van.
Pagina: 1 ... 35 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!