[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.268 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 10:45
Ngangatar schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:47:
[...]

Volgens mij is het nog maar het begin en moet de echte dip nog komen voor vele alts? Kijkende naar de weekcharts kan BTC zo nog eens 4-6k naar beneden denderen en dan ben ik benieuwd wat het met de alts zal doen tov nu.
Dan gaat er zo nog eens 30% van die alts af.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Ga je ons nog vertellen hoe je onder je weekendje weg bent uitgekomen of zit je stiekem op de wc?
Nou... We zouden aankomend weekend weg, maar momenteel heeft iedereen in ons huishouden [insert Chinees virus X] :+

Het is dus door de spirituele krachten van dit universum opgelost.

Blijkbaar heb ik ook karmapunten buiten Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:40
Ik ga straks maar de laptop mee nemen naar het werk, tussen de bedrijven door wat in mijn PF snijden.
Ff kort door de bocht winst is winst.
Als het aankomende week lager gaat koop ik wellicht wat terug, maar dan de hypemuntjes van nu, - de memecoins

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Lekkere opleving in de markt, werd tijd ook. Ik verwacht 69K volgende week. Letsgo.

MEWNNN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Overdrijven is ook een vak he jongens. Die short is bizar getimed, de top gepakt met een x50.

Daar zullen er niet veel zijn die nu nog open staan.

@Kol Nedra maakt dan een geintje met: m'n short gaat ook lekker. Als dat al niet meer kan hier _O-

Ik zag de humor er wel van in, alleen de ref had ik persoonlijk ff afgedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:42
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:28:

Leuk verhaaltje over Sundaeswap. Bij de launch dus m'n nami wallet connect en een aantal keer 100 en 50 ADA proberen te swappen voor sundae, waar ik gister mee bezig was. Elke keer error, opnieuw, error, opnieuw,
error opnieuw. Nou prima, kijk een ander keertje wel.
...
Bij mij is het wel gelukt, efin nog zien of het order doorgaat met de slipage van 10%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6d11IzWp93wwU5qyF1ADJ3kUKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hw5UwEmhkpK1zkpJztxK6w09.jpg?f=fotoalbum_large

Heb je wel je 5 ada collaterral toegevoegd?
Heb het geprobeerd met wat biergeld, we zien wel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

nou ik ben ook all in hoor (€250, diepte investering)

Maar heb een plan, en begin met klein bier, zodat ik over een half jaar / jaar kan kijken wat er gebeurd is. Daytraden is toch niet mijn ding, wordt meer 1 keer per dag koersen checken en dit topic in de gaten houden ;)

Nu mijn status als lurker toch ten einde is mijn gedachten ten aanzien van veel instappers in crypto; de goede raad die vaak gegeven wordt (geen emotie, geen geld wat je niet kan missen etc) lijkt bij veel mensen binnen een week van daadwerkelijk crypto bezitten compleet overboord te gaan. Opzicht niet gek; als je teveel down the rabbit hole gaat en alles gaat lezen qua fora en meningen etc wordt je perspectief nogal biased.

Reden voor mij om in te stappen is een diversificatie van assets; ik heb een kleine aandelen portefeuille, een spaarrekening en een uitstaande lening als investering. Met het rendement op de aandelen en lening verdisconteer ik net de huidige inflatie. Voor de langere termijn is dan een derde asset erbij niet gek.
Mijn aandelen doe ik in lange termijn laag risico fondsen, ik koop iedere maand standaard voor een bepaald bedrag. Met crypto is dit niet handig qua fluctuatie van de koersen, ik zet dus sinds een paar maanden een vast bedrag apart in mijn boekhouding waarmee ik uiteindelijk crypto wil kopen. Nu dus een eerste kleine stapje 'to test the waters' of het iets voor mij is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Overgeef Dave schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:11:
[...]
Bij mij is het wel gelukt, efin nog zien of het order doorgaat met de splipage van 10%
[Afbeelding]

Het is officieel. Ik behoor na jouw post tot de boomers. Snap werkelijk geen woord van dit alles. (naja biergeld, die snap ik…)

[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 23-01-2022 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:20
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:14:
[...]

In Maart moet je de helft in fiat bijleggen :+

[...]

Geld ook voor 2e hands :+ of een Dacia Spring :+
Dacia? 2e hands? Niet schelden op dit forum, he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:17

Coldcat

HODL

[...]

Bij mij is het wel gelukt, efin nog zien of het order doorgaat met de splipage van 10%
[Afbeelding]

Dit gaat toch nooit wat worden met zoveel ellende. Er zijn andere oplossingen die sneller en goedkoper zijn.

Alts gaan lekker! BTC matig, denk niet dat dit de daling geweest is. Daarvoor wil ik een krachtige BTC zien. Dit is net niks, leuk maar tsja

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

[Afbeelding]

Als je zo lang moet wachten tot dat je wat sundaetokens hebt, dan snap ik de achterliggende reden van investeren niet echt. Of verwacht je dat dit slechts van korte duur si en dat sundeaswap wel naar behoren werkt zodat men het product gaan gebruiken en dus dat die token een waarde zal hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:25
Moiety schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:16:
[...]

Dacia? 2e hands? Niet schelden op dit forum, he?
* Waah heeft serieus gekeken naar een Dacia Spring, En kijkt nu naar een Dacia Duster of Dacia Stepway :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:42
mannowlahn schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:29:
[...]

Als je zo lang moet wachten tot dat je wat sundaetokens hebt, dan snap ik de achterliggende reden van investeren niet echt. Of verwacht je dat dit slechts van korte duur si en dat sundeaswap wel naar behoren werkt zodat men het product gaan gebruiken en dus dat die token een waarde zal hebben?
Ik verwacht niets; maar proberen kan geen kwaad. Zoals ik zei, het is biergeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:40

YES

Moderator General Chat
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:34:
[...]

* Waah heeft serieus gekeken naar een Dacia Spring, En kijkt nu naar een Dacia Duster of Dacia Stepway :+
Dacia Duster, zo zou ik het eerste model stofzuiger noemen als ik een stofzuiger merk zou beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
[...]

18k voor een 100% elektrische Dacia. Dat is geen 2/3 van mijn crypto. Misschien moet ik mijn strategie herzien 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:12
Moiety schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:37:
[...]

18k voor een 100% elektrische Dacia. Dat is geen 2/3 van mijn crypto. Misschien moet ik mijn strategie herzien 😛
Zoals alles, goedkoop is duurkoop. Die Dacia is de floki onder de crypto, lijkt leuk maar kost je geld. Laatst een test over gelezen, normaal zijn elektrische auto’s goed stil, deze schijnt meer herrie te maken dan een normale benzine auto.

Overigens lees ik dat mensen weer instappen (in crypto), en dat er best wat instanties btc toevoegen aan hun assets. Als dat daadwerkelijk gebeurt verwacht ik minder schade in vergelijking met de vorige bear, ik wacht iig wel weer even voordat er weer bijgekocht wordt, maar iedereen z’n ding, zoals bij auto’s en crypto, dyor 👊🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Ja, meer budget vrij maken. Of voor 18k een Hyundai Ioniq 28 halen. Heb je meer auto voor je geld.

Ik heb twee doelen met crypto. Eerst een koopwoning, dan een EV. Dus wenn 69k B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar één doel voor mijn crypto:

Moon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
EV gefinancierd met 50% van de crypto heb ik al, volgende doel is met pensioen over 9 jaar.

Met werken gaat dat niet lukken dus.. hup crypto! :7

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:36
Die Dacia Spring wordt ook aangeprezen als stadsauto of 2e auto (aka boodschappenkar), niet als primaire auto.

Dat mensen die auto dan toch als primaire auto gaan gebruiken, tsja.
En werkt het ook in crypto: BTC/ETH als primair, alts als 'erbij'

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
lex schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:15:
nou ik ben ook all in hoor (€250, diepte investering)

Maar heb een plan, en begin met klein bier, zodat ik over een half jaar / jaar kan kijken wat er gebeurd is. Daytraden is toch niet mijn ding, wordt meer 1 keer per dag koersen checken en dit topic in de gaten houden ;)

Nu mijn status als lurker toch ten einde is mijn gedachten ten aanzien van veel instappers in crypto; de goede raad die vaak gegeven wordt (geen emotie, geen geld wat je niet kan missen etc) lijkt bij veel mensen binnen een week van daadwerkelijk crypto bezitten compleet overboord te gaan. Opzicht niet gek; als je teveel down the rabbit hole gaat en alles gaat lezen qua fora en meningen etc wordt je perspectief nogal biased.

Reden voor mij om in te stappen is een diversificatie van assets; ik heb een kleine aandelen portefeuille, een spaarrekening en een uitstaande lening als investering. Met het rendement op de aandelen en lening verdisconteer ik net de huidige inflatie. Voor de langere termijn is dan een derde asset erbij niet gek.
Mijn aandelen doe ik in lange termijn laag risico fondsen, ik koop iedere maand standaard voor een bepaald bedrag. Met crypto is dit niet handig qua fluctuatie van de koersen, ik zet dus sinds een paar maanden een vast bedrag apart in mijn boekhouding waarmee ik uiteindelijk crypto wil kopen. Nu dus een eerste kleine stapje 'to test the waters' of het iets voor mij is :)
DCA vind ik juist per definitie geschikt voor crypto vanwege de fluctuerende koersen. Stel je had lump sum ingestapt op $60.000. Dan was je de lul hoor. Succes en veel plezier :) Goed moment om in te stappen nu, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:46
Valandin schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:01:
[...]

DCA vind ik juist per definitie geschikt voor crypto vanwege de fluctuerende koersen. Stel je had lump sum ingestapt op $60.000. Dan was je de lul hoor. Succes en veel plezier :) Goed moment om in te stappen nu, lijkt me.
Op 60k is prima hoor. Over 2 jaar staan we toch op 4.20 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
BurnerT schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:02:
[...]

Op 60k is prima hoor. Over 2 jaar staan we toch op 4.20 miljoen.
Welke hopium snuif is dat dan? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:46
D_Jeff schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:04:
[...]

Welke hopium snuif is dat dan? :P
Hopium?
Ik rook geen wiet, geen stuff
Ik word alleen maar high van m'n eigen puf.

Ghehe

Realistisch gezien 4.2m is wel veel 420k dan vooruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
[...]

Dacia Duster is best een interessante auto vind ik. Zowel als koop als private lease. Alleen zou je hem dan wel wat moeten aankleden, die TCe 100 motor met 100pk is voor een SUV is wel héél karig, daar kom je echt niet mee weg. Dat schiet al niet op in de kleinste hatchback. Maar qua bang for buck is Dacia best goed bezig en de laatste series van ze zijn goed geïnspireerd door de concurrent.

(Ik ga nu weer on-topic hoor)

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 23-01-2022 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Valandin schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:09:
[...]
(Ik ga nu weer on-topic hoor)
En de rest vanaf hier hopelijk ook weer d:)b

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7P6iyMnZJLJI-EtkK6Wn6l7acSw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LXpVveJBgLp2iqB2dn4Gg90i.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:37
** Offtopic **

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 23-01-2022 12:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sjwk1lWOICRpNSzyzv7tGGgnw20=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5UWtPAUOXqSBcmhZE5S36vzN.jpg?f=user_large
Ok, weer on-topic lekker zen richting moon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Moiety schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:36:
[Afbeelding]
Ok, weer on-topic lekker zen richting moon.
Let's paint some happy little green candles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Joosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:39:
[...]

Ik hoop erop, maar houdt toch rekening met meer rood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Joosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:39:
[...]

And lets give them some long friends

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
On-topic?

REKT!

Toch mooi dat als we een klap hebben gehad, we het toch nog over auto's hebben. Andere modellen, maar toch :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 12:50
Waah schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:19:
On-topic?

REKT!

Toch mooi dat als we een klap hebben gehad, we het toch nog over auto's hebben. Andere modellen, maar toch :+
Afbeeldingslocatie: https://www.cars4kids.nl/wp-content/uploads/2020/07/Mercedes-kinder-skelter-rood-zwart.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15:50
El Salvador strikes again.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzdzFmWVvLro_A257ZiTeXbmed0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ookKFB7q2K3pkPl4lqFnCGxb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Ah, dus dit is hoe adoptie er uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
^^ vandaag inkopen, over een maand of 3 a 6 op de rug van de stier meerijden met gouden BTC-bling
:+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
D_Jeff schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:53:
^^ vandaag inkopen, over een maand of 3 a 6 op de rug van de stier meerijden met gouden BTC-bling
:+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1Jl6BFyJaBTyxVvjPgP-AKb9rk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FFJiQbdohoUs80bbhv0bD7bn.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:13

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:18:
[...]

En de rest vanaf hier hopelijk ook weer d:)b
Hoest met jouw Tesla? En is ie rood of groen?
De mijne is wit, want ik heb geen idee waar we heen gaan

Zie ik het trouwens goed, het huidig niveau bouncet lekker. Lijkt erop dat dit gaat houden?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:40

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:58:
[...]

Zie ik het trouwens goed, het huidig niveau bouncet lekker. Lijkt erop dat dit gaat houden?
Ik vind het nog niet echt een overtuigende bounce hoor. Hopelijk geen dode kat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je nu voor dat je in El Salvador woont, als jonge vader van een gezin en je zorgen maakt over je toekomst en die van je kinderen, zowel financieel als globaal in deze wereld.

Hoopvol wacht je op een sterke boodschap van degene die je land door een pandemie leidt die strekkende gevolgen heeft voor de complete wereldeconomie.

En dan zie je de president van je land met een McDonald's pakje op Twitter, terwijl hij Bitcoin koopt met belastinggeld en inmiddels 20 millies down the drain staat.

Man man man.

Om je kapot te schamen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRndrh16AlgEFXJ7bvDu6nZt8_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFWNcO5O4iV9KnTRsamrz080.jpg?f=fotoalbum_large

Zondag is altijd een vage dag, ik vermoed later vandaag of morgenochtend weer down, tot die tijd wat pumps die daarna weer snel de kop in worden gedrukt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Weekend. Morgen kan de wereld er heel anders uit zien. Voorzichtig opzij en omhoog kan ineens weggevaagd worden door snel en diep omlaag. Is sinds november meerdere keren voorgevallen.
Heb geen idee wat er kan gebeuren, maar voorzichtigheid is even belangrijk nu, groene candles kunnen je snel euforisch maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Heel verleidelijk om te stoppen met Tether te staken en een paar BTC en ETH te kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:02:
[...]

Stel je nu voor dat je in El Salvador woont, als jonge vader van een gezin en je zorgen maakt over je toekomst en die van je kinderen, zowel financieel als globaal in deze wereld.

Hoopvol wacht je op een sterke boodschap van degene die je land door een pandemie leidt die strekkende gevolgen heeft voor de complete wereldeconomie.

En dan zie je de president van je land met een McDonald's pakje op Twitter, terwijl hij Bitcoin koopt met belastinggeld en inmiddels 20 millies down the drain staat.

Man man man.

Om je kapot te schamen.
Ik denk dat de gemiddelde Salvadoraan zich veel gelukkiger prijst met Bukele dan de gemiddelde Braziliaan met Bolsonaro of een Venezolaan met Maduro. Zoals ik al eerder postte, lees je eens in in deze kerel en de reden achter het hele Bitcoin-als-legal-tender verhaal, wellicht kan je verrast worden. Je kan je afvragen hoe professioneel het overkomt als een volksvertegenwoordiger (laat staan een gekozen leider) memes plaatst op Twitter, maar dat geldt in dezelfde mate voor hoe Amerikaanse presidenten met de bevolking in conversatie treden de afgelopen jaren. Wat dat betreft kunnen we niet veel dieper zinken en is het proces helaas onomkeerbaar, in my humble opinion.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Man man man.

Om je kapot te schamen.
Symboliek is nogal een groot ding. Er is vooral onder een specifieke jongere generatie een beweging gaande om zich bewust af te zetten tegen de gevestigde orde doormiddel van smakeloze kleding. Kijk eens hoe Jack Mallers een presentatie geeft aan het IMF.

Meme's zijn trouwens verheven tot propaganda inmiddels, en spelen een belangrijke rol. Ook onbewust op ons.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 23-01-2022 14:18 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
@Verwijderd Ik heb nieuws voor je: Onze staat dumpt tig miljard in een tastbare voorwerpen waarvan de waarde gelijk is aan wat de gek ervoor geeft of zelfs schrootwaarde. Zeg maar een overhyped alt of meme-coin.

Ook wel bekend onder de noemer kunst en kunst langs de weg.

Dat lijkt mij "riding the waves with BTC" een beter uitgangspunt, geheel conform jouw shitcoin chart :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Heb nu wat eth op kraken staan. Maar ligt het nou aan mij of kan ik via de app niks terug vinden?

Alleen als ik inlog via site

[ Voor 14% gewijzigd door r6aw op 23-01-2022 14:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Man man man.

Om je kapot te schamen.
Over 10 jaar lacht die iedereen uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Darrell schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Over 10 jaar lacht die iedereen uit.
Hopen we :D

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Inderdaad, iedereen weet dat Burger King beter is B)

Over 10 jaar koopt hij gewoon een land op met een goed draaiende economie. Problem solved :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Man man man.

Om je kapot te schamen.
misschien...... maar de toekomst hier voor je kinderen is ook nagenoeg 0

Bitcoin heeft meer toekomst dan dollar of euro, risico verspreiden wat Bukele dus doet (Bitcoin en dollar) is een slimme keuze 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Had iemand al opgemerkt dat de laatste keer dat de daily RSI zo laag als gisteren stond, maart 2020 was? Boolish :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Laatst online: 03-10 16:27
Kol Nedra schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:47:
[...]
...... maar de toekomst hier voor je kinderen is ook nagenoeg 0
Heb je het nu over Nederland??
Ik wil niet naar n politieke discussie maar kinderen in Nederland hebben gewoon een betere toekomst dan in de meeste andere landen (ja, er zullen vast nog n paar landen beter zijn)

On topic: ik ben heel benieuwd of we dit niveau vast kunnen houden maar ik hou rekening met n verdere daling deze week.
Ik weet alleen nog niet zo goed waar ik weer wil gaan kopen.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:27
shovelhead1340 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:02:
[...]

Heb je het nu over Nederland??
Ik wil niet naar n politieke discussie maar kinderen in Nederland hebben gewoon een betere toekomst dan in de meeste andere landen (ja, er zullen vast nog n paar landen beter zijn)

On topic: ik ben heel benieuwd of we dit niveau vast kunnen houden maar ik hou rekening met n verdere daling deze week.
Ik weet alleen nog niet zo goed waar ik weer wil gaan kopen.
Kinderen van nu hebben straks geen plek om te wonen. Het is maar wat je goed noemt... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
onthulling nu live:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotAvailable
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-10 13:19
Ik zie net dat FIAT withdrawals naar je bank niet meer mogelijk zijn via Binance. Is er een alternatief via waar ik dat wel kan withdrawen direct naar mijn bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
NotAvailable schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:20:
Ik zie net dat FIAT withdrawals naar je bank niet meer mogelijk zijn via Binance. Is er een alternatief via waar ik dat wel kan withdrawen direct naar mijn bank?
Zie de topicstart?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mannowlahn
Beste manier zie topicstart. Maar ik heb ook een avontuurlijke manier als je te lui bent je in te lezen.

Stap1 swap alles naar USDT
Stap 2 swap alles naar Ada
Stap 3 stuur alles naar je MetaMask
Stap 4 swap alles naar sundea op sundaeswap
Stap 5 wacht een week en hoop dat het lukt
Stap 6 swap het terug naar btc
Stap 7 stuur het naar btcdirect of bitvavo of kraken
Stap 8 cash uit

Je kan ook alle stappen slippen en gelijk naar stap 8 gaan, dat is het snelste.

Succes, ik hoop dat het niet te moeilijk zal zijn

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
Goed dat hij wat cashed, voor de rest behoorlijke plaats vervangende schaamte. Gunfactor is vrij laag door dit soort video’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:59:
Had iemand al opgemerkt dat de laatste keer dat de daily RSI zo laag als gisteren stond, maart 2020 was? Boolish :)
Zag wel dat de rsi inmiddels in oversold gebied gekomen is. En fear and greed is nabij de niveaus van 20 mei/juni/juli. Enkel in aug 2019 dipte ie lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Programma voor vandaag…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CuAueZT9KRDTdqTDD2CfEMXdBh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fc6OkYQYmwqKcS8UeJOwzLDH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:36:
[...]

Goed dat hij wat cashed, voor de rest behoorlijke plaats vervangende schaamte. Gunfactor is vrij laag door dit soort video’s.
19 jaar en al 4 jaar aan het traden.. dat mag toch niet? :?

Dat mannetje met die hoed op trouwens.. :F

Verder prima, moet het allemaal zelf weten, hopelijk heeft hij genoeg gecashed en is de auto een mini deel van zijn winst anders is het natuurlijk een hele slechte investering op die leeftijd.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
"Ik woon niet luxe" terwijl hij een plekkie heeft op 't erf van het landgoed van ~5-15mil van z'n pa en ma.. haha.

Leuk voor het jongetje hoor, toffe auto ook. Beter dan de zoveelste Porsche, Mercedes of BMW.

[ Voor 28% gewijzigd door Valandin op 23-01-2022 17:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:47:
[...]

misschien...... maar de toekomst hier voor je kinderen is ook nagenoeg 0

Bitcoin heeft meer toekomst dan dollar of euro, risico verspreiden wat Bukele dus doet (Bitcoin en dollar) is een slimme keuze 👍
Bitcoin heeft ook geen toekomst in de huidige vorm, het is wachten op de next best thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Trade token (XLM) -> Coinbase/Kraken/Bitvavo -> Bank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pQTxgGrPjBLMFZzfxUgyjS69520=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5kx1KMfbCqa5Fkbwuh2G65mS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mannowlahn schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:36:
[...]

Ik snap iets naar wens kopen wel want /yolo Zelf zou ik het geld ergens anders op stuk slaan. Ieder zijn meug. Plus een jonge EV occasion + dak vol pv / warmtepomp is lang niet zo sexy voor de views. Op 50% van de ath neig ik naar: stil zitten terwijl je geschoren / geknipt wordt. Voorlopig mooi bijkopen tussen 28k en 35k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
mannowlahn schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:30:
[...]

Beste manier zie topicstart. Maar ik heb ook een avontuurlijke manier als je te lui bent je in te lezen.

Stap 8 cash uit

Of je gebruikt gewoon Advcash via binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Wat een volume van niks weer. Op deze manier gaat het niet goed komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:30:
Dat is al weken het probleem. Beetje rommelen in de marge en dan weer een klap naar beneden. Geen volumes, geen bounces.

Zeker de vroege maandagochtend is altijd ff afwachten wat er in de eerste uren na de weekafsluing zal gaan gebeuren.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:51
Joh, bereidt je voor op enkele maanden downtrend en FUD. Jaren geleden duurde het jaren voordat er iets gebeurde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Laatst online: 01-10 13:14
MaStar schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:58:
[...]

Joh, bereidt je voor op enkele maanden downtrend en FUD. Jaren geleden duurde het jaren voordat er iets gebeurde...
Ik ga zelf voorlopig uit BTC tussen het huidige prijsniveau en de 20k op kortere termijn op basis van de 200 weekly MA en heb daar mijn strategie op ingestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:55

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:30:
[...]

Stap 8 cash uit

Stap 7 ipv stap 8, stap 8 gaat dus niet op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
knakworst schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Stap 7 ipv stap 8, stap 8 gaat dus niet op Binance.
Zei alleen dat stap 8 het snelst is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:55

knakworst

Get more sats!

Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:40:
Na vandaag is m'n BiFi maxi vault ook meer

[Afbeelding]
En nu is die weer maxi }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Bifi heeft nergens last van

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Beefy en FTM hebben er zin in, inderdaad :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQhq6ueKJVdqNdMzaUshRFcSoMU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JIJq8rmpw027aT137rU3lCAv.jpg?f=fotoalbum_large

Om de moraal hoog te houden...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lecram24
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-10 18:44
Er gaat wel wat omhoog, maar wist niet dat hij moraal heet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Niet alleen het moraal :9

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 01-10 16:32
Ben er ook bang voor dat we morgen weer terug bij af zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-10 20:34
Let the FUD begin. Belgisch financieel expert in een 'vooraanstaand' dagblad...
https://www.demorgen.be/n...0content&utm_content=free

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:16
keepitfrosty schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:28:
[...]

Terug bij af? Je bedoelt het punt waar we dit weekend al aanbeland zijn neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
keepitfrosty schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:28:
[...]

Terug bij af is dat 42k, 52k of 69k?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:46
Pelox schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:54:
[...]

Terug bij af is dat 42k, 52k of 69k?
6 cent toch ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ik zie mijn jongste dochter net de datum en tijd van haar mobiel op morgen zetten.

Dus vroeg ik waarom doe je dat ? Nou dan heb ik weer allemaal nieuwe levens.

Hmmmm… heb dat ook es geprobeerd. Maar helaas kan je dan niet de koers van morgen zien. Denk wil het toch effe met jullie delen d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Skrunsies schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:11:
Ik zie mijn jongste dochter net de datum en tijd van haar mobiel op morgen zetten.

Dus vroeg ik waarom doe je dat ? Nou dan heb ik weer allemaal nieuwe levens.

Hmmmm… heb dat ook es geprobeerd. Maar helaas kan je dan niet de koers van morgen zien. Denk wil het toch effe met jullie delen d:)b
Als je het game over scherm ziet A ingedrukt houden en op Start drukken. Je gaat dan verder waar je gebleven was (69k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:20:
[...]

Als je het game over scherm ziet A ingedrukt houden en op start drukken. Je gaat dan verder waar je gebleven was (69k).
Thanks! Dat werkt d:)b …. Alleen was ik blijkbaar gebleven bij 3k -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nou, dat was dan weer het weekend pumpje. Tijd om morgen weer te zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 01-10 16:32
Rien43 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:49:
[...]

Terug bij af? Je bedoelt het punt waar we dit weekend al aanbeland zijn neem ik aan?
Beetje op het randje van de 34 hangen en de alts die nu wat hebben gepompt weer leeggelopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
We krijgen toch altijd nog een zondagavondpompje, zodat iedereen weer bullish is en dan vanaf 02.30u dikke rekt of zo.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:42:
We krijgen toch altijd nog een zondagavondpompje, zodat iedereen weer bullish is en dan vanaf 02.30u dikke rekt of zo.
Nee dat is altijd rond een uur of 00:00hr als de Chinezen gaan ink…. Ach kak die doen niet meer mee -O-

Effe wat anders. Voordat de bearmarket begint komt er toch altijd een blow off top voor de alts. Enig idee hoe laat die begint :?

My body is namelijk al een tijdje ready :9B

[ Voor 21% gewijzigd door Skrunsies op 23-01-2022 20:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:47:
[...]

Effe wat anders. Voordat de bearmarket begint komt er toch altijd een blow off top voor de alts. Enig idee hoe laat die begint :?

My body is namelijk al een tijdje ready :9B
Die begon vorig jaar rond deze tijd. ;(

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:53:
[...]

Die begon vorig jaar rond deze tijd. ;(
Nou das dan mooi. Niet zo sip. Als het nog komt zit ik er mooi warmpjes bij :+

Het is sowieso al een geluksdag. Zag zonet dat morgen mijn Songbirdjes, nu ter waarde van $8,- in mijn wallet worden gedropt bij Crypto.com d:)b

[ Voor 23% gewijzigd door Skrunsies op 23-01-2022 20:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:01
Valandin schreef op zondag 23 januari 2022 @ 17:13:
[...]

"Ik woon niet luxe" terwijl hij een plekkie heeft op 't erf van het landgoed van ~5-15mil van z'n pa en ma.. haha.

Leuk voor het jongetje hoor, toffe auto ook. Beter dan de zoveelste Porsche, Mercedes of BMW.
Zo lekker gewoon gebleven. Self-made deze jongen hoor, van z'n zakgeld een miljoen gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ypuh schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:09:
[...]

Zo lekker gewoon gebleven. Self-made deze jongen hoor, van z'n zakgeld een miljoen gemaakt.
Beetje zoals Trump? Een miljoenen bedrijf opgebouwd vanaf scratch..... En een miljoen van zijn vader? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:55:
[...]

Nou das dan mooi. Niet zo sip. Als het nog komt zit ik er mooi warmpjes bij :+

Het is sowieso al een geluksdag. Zag zonet dat morgen mijn Songbirdjes, nu ter waarde van $8,- in mijn wallet worden gedropt bij Crypto.com d:)b
Verzamelen we ergens nog all die gratis muntjes en airdrops in een topic?

De gratis muntjes topic is alweer dood gebloed zag ik -O-
Pagina: 1 ... 36 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!