[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:41
@Ngangatar Maar einde van het jaar was er toch gewoon weer een rally naar $69k (een nieuwe ATH zie ik nu zelfs, ik dacht dat die ATH rond april zat inderdaad).

Zelf heb ik eind april/begin mei alles verkocht. Daarna een tijdje niet meer gevolgd, behalve dat het weer even onder $30k dipte. Sindsdien is het dus weer keihard omhoog gegaan en nu weer keihard naar beneden. Ik had eerlijk gezegd wel meer bloed verwacht, maar het is in ieder geval niet saai geweest zoals 2017 > 2020.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
69min gelopen en het laatste nummer tijdens de ronde was hold de line.. geen grap. oOo

Nu begint final countdown.. whaha ook geen grap. Wat een signalen mensen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05C6pLQUc653Y96tKkCAY7e_9_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LjigJ7dwzIsKRrp4a6HKsfE3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1DrUgjzrXmmYh4aAgz5hGXlUog=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QQ2iHsMVgerXkbDzS3X2oeB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 22-01-2022 15:15 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:47:
merk dat een deel de klappen van de zweep al kent en er niet echt warm of koud meer van wordt. Een ander deel loopt nog tegen diezelfde boom als dat iedereen al een keer aangelopen is, .
Er zullen nog genoeg zijn die op 65k hebben gekocht en nu nog snel verkopen omdat die straks misschien naar nul gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ypuh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:06:
@Ngangatar Maar einde van het jaar was er toch gewoon weer een rally naar $69k (een nieuwe ATH zie ik nu zelfs, ik dacht dat die ATH rond april zat inderdaad).

Zelf heb ik eind april/begin mei alles verkocht. Daarna een tijdje niet meer gevolgd, behalve dat het weer even onder $30k dipte. Sindsdien is het dus weer keihard omhoog gegaan en nu weer keihard naar beneden. Ik had eerlijk gezegd wel meer bloed verwacht, maar het is in ieder geval niet saai geweest zoals 2017 > 2020.
I know, maar je krijgt pas echt vel reacties wanneer iets plotseling aan de hand is. Wanneer het al een tijdje zo gaat, baalt men wel maar haalt tevens de schouders op. Velen hier zijn er al een tijdje uit, of zien dit al ff aankomen. In tegenstelling tot mei was dit ook al vaak aangekondigd door meerdere members hier, in meerdere topics. De verrassing is er dus al af, het is meer een bevestiging zelfs voor sommigen hier.

Vandaar dat men niet zo heftig reageert. (volgens mij)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:17:
[...]

Er zullen nog genoeg zijn die op 65k hebben gekocht en nu nog snel verkopen omdat die straks misschien naar nul gaat.
Gelukkig lag mijn gemiddelde inkoopprijs (al was mijn eerste BTC inkoop op 50K) een stuk lager.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Hou de markt al een tijdje in de gaten om te zien wat een goed moment is om in te stappen op BTC en ETH maar deze dip brengt me weer aan het twijfelen qua lange termijn 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

lex schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:24:
Hou de markt al een tijdje in de gaten om te zien wat een goed moment is om in te stappen op BTC en ETH maar deze dip brengt me weer aan het twijfelen qua lange termijn 😬
Haha en zo werkt dat. Moet je nagaan hoe lastig het is om er enigsinds structureel geld in te drukken wanneer we echt langdurig rond de bodem beginnen te bivakeren.

Toch is dat wel de beste strategie gebleken, tot nu toe tenminste ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSJQK_Z-JO_kDM5ln_nysJw7bsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzFS9lyXLZRW0zTE6joRKD8p.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
lex schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:24:
Mensen roepen altijd om lagere prijzen ('had ik maar gekocht op..') maar als de prijs dan daar komt, durven ze opeens niet meer.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:42
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:35:
[...]

Mensen roepen altijd om lagere prijzen ('had ik maar gekocht op..') maar als de prijs dan daar komt, durven ze opeens niet meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fVZ2kCVxMduz-VAmRadKg8u0LM0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JXlJJ5FAPkFimIiQmcA5c5NS.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
[...]

Of ze wachten tot het nog nét even die paar honderd dollar extra zakt tot mooie ronde/psychologische getallen en dan de echte pump missen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

Ik ben nu wel weer wakker hoor. Heb het sub-30k moment ergens in juli net gemist (dat duurde ook letterlijk maar een uur), sindsdien is het weer als een sneltrein naar de ATH gegaan.

Laat me dat geen 2e keer gebeuren en heb op 34.5k alweer een beetje (peanuts) gekocht. Ben wel benieuwd waar het heen gaat, want ook ik verwacht realistisch gezien nog die bedragen die net genoemd werden (BTC $20k, ETH $500 etc.) alleen misschien nog niet nu. Het sentiment is gewoon nog te groot en het geld brand simpelweg nog in teveel zakken momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Mjah precies haha, maar oa Taro verwoorde het mooi; het lijkt t/m maandag nog naar beneden te gaan. Maar achteraf kijk je een koe in de kont….

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Moet zeggen dat ik uit deze drop vanaf de ATH toch wéér goede lessen heb gehaald. Aankomende weken wat ideeën uitwerken en m'n huidige exit strategy wat aanpassen.

Ezel stoot zich niet eh, viermaal, aan dezelfde steen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 22-01-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Omhoog ben je te laat met uitstappen en met een dip ben je te laat met instappen. Of te wel.. stapsgewijs in en uit.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Valandin schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:46:
Moet zeggen dat ik uit deze drop vanaf de ATH toch wéér goede lessen heb gehaald. Aankomende weken wat ideeën uitwerken en m'n huidige exit strategy wat aanpassen.

Ik heb hetzelfde, ik had daarnaast ook eerder niet uit ETH moeten stappen, groot deel zit nu in DOT, nu maar hopen dat die de bear doorkomt als we daar al in zitten. En verder weer meer inleg in ETH/BTC.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
waking up, checking crypto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRdCugR30CZqsGDGRk1msd9h_OM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3tmvMso0MTcxHoegQ7mx939x.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:30:
Een dergelijke stijging wordt vaak gebruikt om nog wat restanten overboord te zetten, waardoor de volgende daling er waarschijnlijk wel weer aan komt. Pas dus op met groene candles chasen...
Ennnn gaan we weer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/buisVnuCJd0v0IbLwqFidejf7nw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ixnESyYZLdquuA8rizlzxA7o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De nieuwe bouncing babe? ;)

Check ik teveel de 15/5/3/1min charts of zie ik een voorzichtige 33.8k > 35k higher low ontstaan. Om half 1 dipte ie kort onder de 35k maar voorlopig houdt 35k stand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik moet zeggen, wat bij mij reden was dat ik niks deed op de ATH was dat Plan B's model t/m oktober vrij spot in was. Geloofde serieus in 100k december.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
applelov3r schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:39:
[...]

Of ze wachten tot het nog nét even die paar honderd dollar extra zakt tot mooie ronde/psychologische getallen en dan de echte pump missen. :+
Die les heb ik inmiddels ook geleerd. Ik had een behoorlijke verkoop op 70k klaar staan, waarvan een groot deel op 60k nog was ingekocht. Even lekker snel cashen. Liep een beetje anders dan gepland. Had ik maar niet zo'n mooi rond getal gekozen...

Het stomme was dat die aankoop op 60k ook nog eens zo groot was dat er emoties bij komen kijken. Stop loss op laatste moment weggehaald, want ja, die daling is er vast een van korte duur.

Lang verhaal kort: ik bezit die muntjes nog, en ik heb nog steeds geen nieuwe auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Joosie200 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:03:
[...]

De nieuwe bouncing babe? ;)

Check ik teveel de 15/5/3/1min charts of zie ik een voorzichtige 33.8k > 35k higher low ontstaan. Om half 1 dipte ie kort onder de 35k maar voorlopig houdt 35k stand.
Het weekend is nog niet over voorbij. Eerst maar eens kijken of we de 36k kunnen slechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
We lijken toch wel een klein bodempje gepakt te hebben, verwacht zeker in het weekend geen verdere extreme drop.

[fingers crossed]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is dit trouwens weer de routinematige fase waarin we met elkaar delen wat we geleerd hebben en hadden moeten doen, om de volgende keer weer exact dezelfde te doen? xD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MrFX schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:07:
[...]

Het weekend is nog niet over voorbij. Eerst maar eens kijken of we de 36k kunnen slechten.
Dat klopt. Stiekem had @Verwijderd gewoon bij het maken van zijn babes een vooruitziende blik als onze crypto Nostradamus. Al drie uur lang had deze gepost kunnen worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IqlWwlQOz2Oo_3wzrvl9HlFpM8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large

Hodl the line.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Haha gekkie
Tuurlijk hebben we weer niks geleerd hiervan.

We holden straks gewoon weer als greedy mf’s als alles stijgt en vergeten het dan weer te verkopen onder het mom, moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:29

Coldcat

HODL

Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Haha gekkie
Tuurlijk hebben we weer niks geleerd hiervan.

We holden straks gewoon weer als greedy mf’s als alles stijgt en vergeten het dan weer te verkopen onder het mom, moon soon.
Ik heb voor mezelf wel een overzicht gemaakt waar ik maandelijks twee scenarios maak. Een bullish en bearish. Met name om van een afstand te kijken welke kanten het op kan gaan. En voor beide een strategie kan bepalen. Misschien dat dat een goede methode voor mezelf om risico te bepalen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Dingen die ik heb geleerd deze run:

- koop de absolute bodem
- verkoop de absolute top
- short de pieken
- long de dalen

Echt veel kennis op gedaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb ook wat geleerd. Niet traden. Minder inlezen. Gewoon t eerste de beste muntje pakken die op plaats #2350 of lager staat en er wat zakgeld ingooien.

Dan het liefst nog op een vage duistere site, om vervolgens de app van je tel af te flikkeren en na 4 jaar tot de conclusie komen dat je dat muntje ook per ongeluk ergens had }:O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:11:
Is dit trouwens weer de routinematige fase waarin we met elkaar delen wat we geleerd hebben en hadden moeten doen, om de volgende keer weer exact dezelfde te doen? xD
Ik had verkocht rond 55k, dus if anything iets langer hodlen had me wel geholpen. Net als meer inkopen <35k.

Maargoed nu dat ene uurtje uitverkoop niet missen zoals tussen juni-juli en ik kan op 55k wederom prima uitstappen met een x2.

Het is zoals vaker met plannen maken. Das zo gebeurd, je er ook aan houden daar ben ik zelf niet zo van }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:51

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Waarom klapt de hele zooi weer in elkaar? Zijn er ergens in de wereld problemen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
Skrunsies schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:18:
Ik heb ook wat geleerd. Niet traden. Minder inlezen. Gewoon t eerste de beste muntje pakken die op plaats #2350 of lager staat en er wat zakgeld ingooien.

Dan het liefst nog op een vage duistere site, om vervolgens de app van je tel af te flikkeren en na 4 jaar tot de conclusie komen dat je dat muntje ook per ongeluk ergens had }:O
_O- _O-

@Ragger Onze mod van dienst had een paar pagina's terug al een waarschuwing geplaatst. FF teruglezen dus :P

[ Voor 11% gewijzigd door D_Jeff op 22-01-2022 16:20 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ragger schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:19:
Waarom klapt de hele zooi weer in elkaar? Zijn er ergens in de wereld problemen of zo?
Je kan beter zeggen zijn er ergens op de wereld geen problemen? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:16:
Dingen die ik heb geleerd deze run:

- koop de absolute bodem
- verkoop de absolute top
- short de pieken
- long de dalen

Echt veel kennis op gedaan.
Knal het op een keukentegeltje en verpats die als NFT onder het mom trading cursus. Easy moneyz :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:20:
[...]

Je kan beter zeggen zijn er ergens op de wereld geen problemen? 8)
Er zijn vast geen problemen in de enkele gebieden waar nog geen mensen wonen :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:11:
En dat is exact waarom nieuwe instappers vaker naar oudgedienden zouden moeten luisteren ipv met oogkleppen op 100k te verwachten omdat iemand een model hanteert of "This time it's different" roeptoetert. "Stel winst veilig", af en toe uitstappen en "heb ook een exit plan" moet men niet afdoen als panic sellers en weak hands.

Je kunt er op wachten dat bij de eerstvolgende >5k stijging heel veel mensen weer gaan afgeven en grappig doen op/over anderen die hiervoor waarschuwden. "Haha, weet je nog die mensen die riepen dat we naar de 28k zouden gaan?". Die krijgen dan veel plusjes en je ziet ze niet meer als 300 USD hoger de markt toch weer inzakt.

"This time it's different" -> Ja, vast wel, ooit. Maar er zal nooit een eeuwige bullrun zijn. Ja, vanaf 0,01 cent naar het huidige niveau gezien, maar er blijven market cycles komen. Nieuwe veelbelovende alts zullen weer in de vergetelheid geraken. Er zullen wederom bagholders zijn. En vanaf het huidige punt kan de bullrun natuurlijk ook prima weer gewoon doorzetten.

Iemand die hold zal vast over enige tijd weer in de plus staan en daar goed aan hebben gedaan.

Iedereen heeft zijn eigen strategie, dat moeten we respecteren en zoals je wel merkt kan ik persoonlijk heel slecht tegen "stemmingsmakerij". Ik hoop in ieder geval veel nieuwe instappers te kunnen behoeden voor de fouten die ik voorheen ook heb gemaakt, had ik maar eerder naar anderen geluisterd, dan had ik er veel meer voordeel uit kunnen halen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mannenbroeders.

De 35K gaat ook elke x weer verloren. Slappe zooi. Dan maar hopen dat we onder de AVG prijs van Michael Saylor vallen, dat zou ik voor de meme wel geinig vinden.

Knap om toch nog verlies te staan straks, terwijl je op 10K begon met inkopen. Dan heb je DCA toch niet helemaal begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:47
Ray_ schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:05:
[...]

Die les heb ik inmiddels ook geleerd.
Zo, mijn eerste jaar in crypto zit er op. Groene en rode dagen, zullen we maar zeggen.

Ook ik heb een shitload lessen geleerd.

Tijdens de eerste run naar boven zat ik veel te zwaar in alts, en was ik te greedy. En dan besluit je om je Zilliqa niet op ATH te verkopen, want er komt nog veel meer aan… Ik zat letterlijk met mijn muis boven de sell knop te wachten op nog een cent…

En toen crashten we. Toen heb ik op weg naar beneden bijna alles verkocht. Die Zilliqa’s > 50% onder de prijs die ik had kunnen krijgen. Maar goed, het dal werd nog veel dieper.

En relatief laag heb ik een deel van mijn winsten terug ingelegd. En vanaf toen ook bijna alles op BTC en ETH.

Zowaar, op weg naar boven nam ik zelfs vaker winst.

De echte fout die ik echter maakte was om tijdens de rally vlak voor de 69k er weer veel meer van mijn winsten terug in te duwen… want we gingen de 100k aantikken en de emotie nam het weer over. Dure sats!

Al met al prijs ik me gelukkig - ook op crypto vlak. De inleg is verdubbeld.

Ja, er zat veel meer in het vat, maar nee, ik heb mijn inleg niet verloren. En omdat mijn PF redelijk safe is, is de daling vanaf ATH ook overzichtelijker. Bij vrienden van me hoor ik pijnlijker uitkomsten.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:23:
[...]

En dat is exact waarom nieuwe instappers vaker naar oudgedienden zouden moeten luisteren ipv met oogkleppen op 100k te verwachten omdat iemand een model hanteert of "This time it's different" roeptoetert. "Stel winst veilig", af en toe uitstappen en "heb ook een exit plan" moet men niet afdoen als panic sellers en weak hands.

Je kunt er op wachten dat bij de eerstvolgende >5k stijging heel veel mensen weer gaan afgeven en grappig doen op/over anderen die hiervoor waarschuwden. "Haha, weet je nog die mensen die riepen dat we naar de 28k zouden gaan?". Die krijgen dan veel plusjes en je ziet ze niet meer als 300 USD hoger de markt toch weer inzakt.

"This time it's different" -> Ja, vast wel, ooit. Maar er zal nooit een eeuwige bullrun zijn. Ja, vanaf 0,01 cent naar het huidige niveau gezien, maar er blijven market cycles komen. Nieuwe veelbelovende alts zullen weer in de vergetelheid geraken. Er zullen wederom bagholders zijn. En vanaf het huidige punt kan de bullrun natuurlijk ook prima weer gewoon doorzetten.

Iemand die hold zal vast over enige tijd weer in de plus staan en daar goed aan hebben gedaan.

Iedereen heeft zijn eigen strategie, dat moeten we respecteren en zoals je wel merkt kan ik persoonlijk heel slecht tegen "stemmingsmakerij". Ik hoop in ieder geval veel nieuwe instappers te kunnen behoeden voor de fouten die ik voorheen ook heb gemaakt, had ik maar eerder naar anderen geluisterd, dan had ik er veel meer voordeel uit kunnen halen :)
Waardevolle informatie! Persoonlijk denk ik dat het niveau van instappen hier ook mee te maken heeft. Als je relatief laat instapt is de winst laag. Terwijl de verwachtingen het grootst zijn op dat moment. Als je op een paar % winst staat is het psychologischmoeilijker te verkopen dan als je op 100% staat. Objectief gezien de grooste onzin omdat het risico in beide gevallen gelijk is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UXnGxRHvWv2BmTsQbLjT10DX_-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u3YqPv0O6FMvMTGa3kDxE32a.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
20 mil is niks joh. FC Barcelona heeft zelfs een schuld van 1.35 miljard.. als voetbalclub.. en die blijven het ook uitgeven.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Coldcat Dat is zeker zo. Maar wat ook kan helpen is niet 100% in-/uitstappen (= moeilijke keuze), maar bijv. op een hoog niveau 10% verkopen. Stijgt de koers verder dan verkoop je nog 10%. Daalt het beneden de eerste verkoopprijs, dan koop je weer 10%, daalt het nog verder dan koop je weer 10%, etc. Als je wat minder gaat vastklampen aan wat je hebt, kunt hebben en zou kunnen hebben gehad, dan maak je vaak betere afwegingen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:07

YES

Moderator General Chat
[...]

Dat hele gelijk halen/willen krijgen (en dus al het andere afkraken) is het irritantste vind ik. Dat je een strategie gaat lopen verdedigen alsof er geen andere is die kan werken en dat iedereen die die strategie niet aanhangt een idioot is. Mijn gevoel zegt altijd dat zulke figuren ofwel een enorme plaat voor hun kop hebben of super onzeker/bang zijn en dat op die manier compenseren/verbergen.

Mede daarom ben ik altijd enorm huiverig voor mensen die pretenderen 100% zeker te weten wat de markt gaat doen of welke strategie de allerbeste is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-mYej-1uh2-0lOw1J1TtIigMvNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pKZdyLhHf9oDw2xHNQHogVzM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:11:
We lijken toch wel een klein bodempje gepakt te hebben, verwacht zeker in het weekend geen verdere extreme drop.

[fingers crossed]
Nou, juist wel drop. Bij dit soort 'bodem' zie je dat die even weerstand biedt een halve dag en dan al die moeite in 10 min weggevaagd wordt door een dikke rode candle

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Verwijderd je bent echt heerlijk op dreef met je memes, haha. Als dit is hoe het in de bear market gaat dan kan ik m wel aan hoop ik.

[...]

BTC go up again pls ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:26

LankHoar

Langharig tuig

Wat ik dan wel weer fijn vind, is de wetenschap dat de hoevelheid BTC, ETH etc. nog steeds net zoveel is als 3 dagen geleden. Het is alleen wat minder waard in FIAT, maar who cares for FIAT anyway? Toch?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
[...]

Uitstappen heeft helemaal niet altijd met weak-hands te maken inderdaad. Ik ben zelf vooral gewoon lui, ik ga mee met de dip omdat ik er vertrouwen in heb dat over 2 jaar BTC wel minimaal boven de ~50-60k staat. Dat houdt in dat elke euro die ik er nu in stop met DCA'en nog steeds meer dan goed rendeert. Ik heb hier-en-daar wat verschuivingen gedaan en wat plannen aangepast, zodoende sta ik nu 24.4% down op m'n portfolio. Is een hoop, maar had ook 50% kunnen zijn. Voor de volgende keer ga ik wel een 'plan' uitstippelen om te zorgen dat ik het nog verder kan terugdringen tot ~10%. Probeer een beetje balans te zoeken tussen weinig moeite & wel beperken van verliezen en slechte keuzes. Dat is natuurlijk al wel een proces van jaren :P

Maar ja dus, als je op 45k uitstapt en vanaf 36k gaandeweg t/m 32k weer plukjes terug inkoopt, ga jij er op vooruit als de koers weer op het oude niveau staat, terwijl de rest net weer quitte staat. Verkopen is niet altijd panic of weak hands, maar kan ook een strategische zet zijn om in een dalende markt elke dag met 5% uit te stappen, als je het gevoel hebt dat het een goed moment is om er weer terug in te stappen kan je het weer terug draaien.

Dat uitstappen moet je natuurlijk niet bij elke dip doen, maar in geval van dit keer waren er waarschuwingstekens genoeg om dit wel in te zetten. En als na die 5% exit het ineens terug bounced na één dag, tough luck, maar weinig verlies. Vanaf dag 2 kan je er al netto winst op draaien..

Ik denk ook dat we er nog steeds niet zijn, de dalende beurs is pas net ingezet, Amerika met verhoogde rentes moet nog komen, Amerika/Rusland/Oekraïne moet nog echt escaleren. Dus eigenlijk zou ik bovenstaande nu moeten doen, maarja, slecht voorbereid dit keer, nu dus gewoon oogkleppen op doen. :+ want alle acties die ik nu nog zou inzetten gaan me alleen maar verder schaden.

Kan ook zijn dat de hele ponzi geitenbende instort, zou jammer zijn, maar heb ik de rest van m'n leven geen 'had ik maar'. Dat is voor mij meer waard en zodoende kan ik het mentaal aan, zolang m'n vriendin maar niet weet om wat voor bedragen het gaat. (Plus ik ben 2018 niet vergeten, dan is dit nog een lachertje)

[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 22-01-2022 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
LankHoar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:46:
Wat ik dan wel weer fijn vind, is de wetenschap dat de hoevelheid BTC, ETH etc. nog steeds net zoveel is als 3 dagen geleden. Het is alleen wat minder waard in FIAT, maar who cares for FIAT anyway? Toch?
Iedereen cared, maar we doen nu net alsnof het niet het geval is om een beetje sane te blijven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
LankHoar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:46:
Nee inderdaad, want je betaalt je vaste lasten, boodschappen, etc. toch niet met fiat, dus die waarde doet er inderdaad helemaal niet meer toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:39:
[...]

Dat hele gelijk halen/willen krijgen (en dus al het andere afkraken) is het irritantste vind ik. Dat je een strategie gaat lopen verdedigen alsof er geen andere is die kan werken en dat iedereen die die strategie niet aanhangt een idioot is. Mijn gevoel zegt altijd dat zulke figuren ofwel een enorme plaat voor hun kop hebben of super onzeker/bang zijn en dat op die manier compenseren/verbergen.

Mede daarom ben ik altijd enorm huiverig voor mensen die pretenderen 100% zeker te weten wat de markt gaat doen of welke strategie de allerbeste is.
Ik denk dat een vorm van risk management wel handig kan zijn. Helemaal voor mensen die niet in het dal instappen maar daarna.

Voorbeeld ATOM. Ik zou zo'n coin kopen voor de lange termijn, en wegzetten tegen 7% staking op Kraken. Ooit gaat die wel een keer exploderen. Als je kijkt hebben we van September tot Januari dan hebben we diverse keren de 44 aangetikt. Als je boven de 40 had verkocht met lagere aankooporders dan pak je daar aanzienlijk meer op.

Alles wat omhoog gaat komt ooit weer naar beneden toe.

Een enkele keer mis je daarbij de boot (zoals bij BNB vorig jaar). Echter alles met elkaar opgeteld gaat die uitzondering niet compenseren voor de rest.

Tuurlijk ieder zijn strategie maar risk ik denk dat meer mensen rekt gaan door euforie dan door gedegen risk management.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/daMh0kMy9rLaal3HoFkfBzYf5OA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wB5Y47KsTe84ialPGm73Xcil.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:49:
[...]

Nee inderdaad, want je betaalt je vaste lasten, boodschappen, etc. toch niet met fiat, dus die waarde doet er inderdaad helemaal niet meer toe.
dat ligt er dus maar aan en verschilt van persoon tot persoon. Ik krijg (omdat ik gewoon snel tevreden ben/ zuinig en best wat verdien) mijn maandelijkse inkomsten nooit op (4 tot 5k over). Dus bovenstaande post geld absoluut voor mij.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:13

Darrell

Fiat moonboy

Even gekeken waar we momenteel op de rainbowchart zitten. Randje still cheap en accumulate.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEE3MQUvql3Js5dhZa76qHHztv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/duQI2bFpTmoRZn9o5OV5nu97.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Darrell schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:01:
Even gekeken waar we momenteel op de rainbowchart zitten. Randje still cheap en accumulate.

[Afbeelding]
oja, die heb ik lang niet meer gezien. Blijft een leuke plaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
anti elppa schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:54:
[...]

dat ligt er dus maar aan en verschilt van persoon tot persoon. Ik krijg (omdat ik gewoon snel tevreden ben/ zuinig en best wat verdien) mijn maandelijkse inkomsten nooit op (4 tot 5k over). Dus bovenstaande post geld absoluut voor mij.
Ik snap je boodschap niet echt. Ik krijg mijn maandelijks inkomen ook niet op maar dat betekent niet dat het me niks uitmaakt dat m'n geld verdampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Die 2 toppen zien er toch maar raar uit.. klopt niks meer van de hele cycle.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:54:
[...]

Wat is jouw ultieme doel om te bereiken in het leven, door veel in Bitcoin te investeren? Je hebt geen kinderen, hebt iedere maand geld over, etc. Ik heb geen idee van je leeftijd, maar is dat gewoon heel vroeg met pensioen gaan?

We hebben het hier ook prima: Mijn vrouw heeft een goede baan, ik heb een zeer goede baan + nevenactiviteiten + passieve inkomsten. Wel kinderen, maar mijn doel is om heel vroeg met pensioen te gaan (ik ben nu begin 40), te genieten van het leven en de kinderen wat moois na te laten. Maar als ik geen kinderen had, dan zou ik het wel heel anders (kunnen) aanvliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:03:
[...]

Ik moet zeggen, wat bij mij reden was dat ik niks deed op de ATH was dat Plan B's model t/m oktober vrij spot in was. Geloofde serieus in 100k december.
Wat is Plan B nou weer? Zie het al een paar keer voorbij komen, maar is dat de nieuwe Astro TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Valandin schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:02:
[...]

Ik snap je boodschap niet echt. Ik krijg mijn maandelijks inkomen ook niet op maar dat betekent niet dat het me niks uitmaakt dat m'n geld verdampt.
dat zeg ik dus ook, dat verschilt van persoon tot persoon. Bij boeit het me niet omdat ik mijn hele PF crypto in geen jaren nodig ga hebben. Al gaat het naar 6 cent, jammer, maar boeit niet. Stel je hebt hebt het toch nodig binnen paar jaar, of je hebt het nodig om bijvoorbeeld je eerste huis te kopen in deze markt, dan geld de post die taro maakte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ypuh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:04:
[...]

Wat is Plan B nou weer? Zie het al een paar keer voorbij komen, maar is dat de nieuwe Astro TV?
Plan Bruna heeft dat mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 08:45
Ik heb nog wat flufjes MANA, GALA en SOL waar ik eigenlijk vanaf wil. Misschien maar verkopen voor ETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
anti elppa schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:05:
[...]

dat zeg ik dus ook, dat verschilt van persoon tot persoon. Bij boeit het me niet omdat ik mijn hele PF crypto in geen jaren nodig ga hebben. Al gaat het naar 6 cent, jammer, maar boeit niet. Stel je hebt hebt het toch nodig binnen paar jaar, of je hebt het nodig om bijvoorbeeld je eerste huis te kopen in deze markt, dan geld de post die taro maakte
Ah zo. Nee dat ben ik met je eens. Als ik al m'n crypto kwijtraak zou 't ff een tough pill to swallow zijn maar m'n leven zou dan niet tot stilstand vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:05:
[...]

Plan Bruna heeft dat mee te maken.
Van die stenen boekenwinkels? Wat heeft dat met crypto te maken? Geloven mensen daarin?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ypuh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:07:
[...]

Van die stenen boekenwinkels? Wat heeft dat met crypto te maken? Geloven mensen daarin?
Zoek maar even terug op "juinen" icm Bruna in het vorige topic. En Plan B is iemand die een model heeft ontwikkeld op basis van het verleden dat suggereerde dat de Bitcoin koers een bepaald niveau kunnen gaan halen. Maar dat model lijkt te zijn geïnvalideerd.

Edit: Mocht je sarcastisch zijn geweest, dan heeft hopelijk iemand anders wél iets aan deze uitleg :)

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 22-01-2022 17:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGaN_2EEq8c851E23FVRXvV5iro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RiFrdRC4II2zHHe8cNR5Cmu4.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4ngXAHKugrcjJzboBs27wvBUbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a13V0eb3yZUhjJmfpf4lZNXm.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wozmro
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
PlanB is deze: https://mobile.twitter.com/100trillionUSD

1,7M volgers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Maybe support? :+ 20 maand MA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGn-qlrec6c8wTWcI3T-GW-7wW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JvcEKrXQtvAf0F09gM4sVhng.png?f=fotoalbum_large

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
Ik lees hier alleen maar hopium dus er kan nog wel 70% af :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik betwijfel of zelfs de meest succesvolle traders momenteel meer Bitcoin kunnen kopen dan bij hun allereerste instap in crypto.

Een perfecte manier is er niet. Maar, wanneer je geen fiat verliest sta je natuurlijk wel 1-0 voor.

Zelf bak ik niets van dat hele traden, maar door te hodlen toch de inleg + winst eruit op weg naar de eerste piek afgelopen run.

Veel van mijn shitcoins gingen moon richting de 2e top, ook daar in stappen (te weinig) winst gepakt, die nu nog in stables staat.

Vanaf de 69k echt wel flink wat fiat waarde verloren, maargoed mooie tijden gehad toch :) Crypto over, fiat over, mooie euforie bij leuke klappers en zeer misselijke missers zoals DOGE verkopen voor een ruime x3 terwijl het een ruime x80 had kunnen zijn.

Had het zeker niet willen missen, en de toekomst ook niet.

Ga nog veel meer ongein uithalen in deze geitenponzi, lekker in de bear gure munten staken enzo, dezelfde fouten maken naar de volgende way up en hopelijk ook weer wat klappertjes maken de volgende run.

Haha, nu al zin in.

Moeten de prijsjes wel nog wat lager >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Celsius heeft nieuwe promo codes:

ETH20 - Transfer $500 in ETH, get $20 in ETH* (yearly: 16%)
ETH200 - Transfer $5,000 in ETH, get $200 in ETH* (yearly: 16%)
ETH600 - Transfer $20K in ETH, get $600 in ETH* (yearly 12%)

Pas om met activeren. De eerst geactiveerde code is geldig.

[i[*Funds must be transferred within 30 days of activating your promo code. You must maintain an account balance, equal to or greater than your balance after completing your transfer. Transferring assets out of your account within 90 days of completing your transfer will disqualify you from receiving your reward. Rewards are distributed after 90 days of maintaining a qualifying account balance. This promo code is valid for new and existing users. This promo is limited - One time use per promo code per customer. Customers cannot swap out of ETH during promo lock up period. The company reserves the right to cancel this promotion at any time. T&C's apply: celsius.network/promotion-rules.[/i]

Aan de ene kant een leuke return. Aan de andere kant, hebben ze extra ETH nodig door de drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:09:
Edit: Mocht je sarcastisch zijn geweest, dan heeft hopelijk iemand anders wél iets aan deze uitleg :)
Had er nog nooit van gehoord, maar dat plaatje van 'the only way is up' met alle kleuren van de regenboog en waar 100k > 1m maar een miniem stapje is ken ik inderdaad.

Hoe dan ook, ik ben nooit een belieber geweest. Meeliften als het kan ja, winst nemen zodra ik er emotioneel betrokken bij raak en m'n kans ruiken als de meeste mensen aan het huilen zijn. Ben en zal er niet rijk mee worden, maar het werkt.

Vind crypto vooral entertainment. Die 100k gaan we vast nog een keer halen, maar niet voor er nog talloze zieltjes vermorzeld worden. Er is altijd wel geld te verdienen zoals jij handelt Taro, maar als je het terug gaat rekenen naar uren en/of zonder een gezond opgebouwd kapitaal, is dat maar voor weinigen weggelegd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ypuh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:20:
[...]

Had er nog nooit van gehoord, maar dat plaatje van 'the only way is up' met alle kleuren van de regenboog en waar 100k > 1m maar een miniem stapje is ken ik inderdaad.

Hoe dan ook, ik ben nooit een belieber geweest. Meeliften als het kan ja, winst nemen zodra ik er emotioneel betrokken bij raak en m'n kans ruiken als de meeste mensen aan het huilen zijn. Ben en zal er niet rijk mee worden, maar het werkt.

Vind crypto vooral entertainment. Die 100k gaan we vast nog een keer halen, maar niet voor er nog talloze zieltjes vermorzeld worden. Er is altijd wel geld te verdienen zoals jij handelt Taro, maar als je het terug gaat rekenen naar uren en/of zonder een gezond opgebouwd kapitaal, is dat maar voor weinigen weggelegd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUjhVQAAyMPUcAQnRtaK6KbhlNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sSs4scOT2sLuHDTjCla4Z8oq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:49:
[...]

Het was ook slechts sarcastisch bedoeld, indien dat niet duidelijk was ;)

Toch wel redelijk blij dat ik 50% van mijn ETH verkocht heb eerder deze week. Heb helaas wel teveel in IRIS zitten nu, wat momenteel een nog grotere duikvlucht neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Zoek maar even terug op "juinen" icm Bruna in het vorige topic. En Plan B is iemand die een model heeft ontwikkeld op basis van het verleden dat suggereerde dat de Bitcoin koers een bepaald niveau kunnen gaan halen. Maar dat model lijkt te zijn geïnvalideerd.

Wel verassend dat jij deze conclusie al trekt. Jij zou toch moeten weten dat het model niet geïnvalideerd is. Dat weten we namelijk pas in 2024. Het gaat om het gemiddelde tussen de halvings...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
enomiss schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:27:
[...]

Wel verassend dat jij deze conclusie al trekt. Jij zou toch moeten weten dat het model niet geïnvalideerd is. Dat weten we pas in 2024. Het gaat om het gemiddelde tussen de halvings...
Ik zeg "lijkt te zijn geïnvalideerd", ik trek helemaal geen conclusies. Maar jij leest graag wat je wil lezen, dat is inmiddels wel helder.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUA3M6VHCq93QOpiZgkNeOH6quw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QN8EEHiUcYKF5hY9TvQgKU0f.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
Het feit dat het aantal memes in dit topic idioot aan het M00nen is, kan maar 1 dingen betekenen:
The bear is confirmed.

Nu volhouden met de hoeveelheid memes, dank d:)b

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Alleen als fundament en adoptie elk jaar groter wordt stijgt de prijs. Uit basis van verleden een model ontwikkellen die jaren de koers voorspelt is niet realistisch. TA is handig voor korte termijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
D_Jeff schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:37:
Het feit dat het aantal memes in dit topic idioot aan het M00nen is, kan maar 1 dingen betekenen:
The bear is confirmed.

Nu volhouden met de hoeveelheid memes, dank d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_O6ypm7SSb7kx1_S9Si782bzZos=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BT3AWByU1sqi7AFJ9Z0GmepT.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlanB

weer eens een gewoon verstandig bericht? 2-3 jaar 100K? Dat geloof ik ook nog wel idd.
En als je daar nu (of volgende week @ 28K :+ ) mee instapt doe je het ook goed.

Of het knalt inderdaad naar 2K en blijft dan 10 jaar tussen 2 en 8K hobbelen, dan ben je een btc bagholder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:55

Vis

Nou, hopelijk dit weekend dan maar de 28k aantikken als dat zo nodig is. Kunnen we daarna weer up.
ETH mag ook weer even onder de 2k duiken wat mij betreft.. heb wat kooporders staan daar.

500 dollar ETH lijkt me wel erg pessimistisch idd wat ik hier vandaag voorbij heb zien komen.. dat station is echt wel gepasseerd, tenzij black swan.

[ Voor 28% gewijzigd door Vis op 22-01-2022 17:55 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:50:
[...]

Ik denk dat een vorm van risk management wel handig kan zijn. Helemaal voor mensen die niet in het dal instappen maar daarna.

Voorbeeld ATOM. Ik zou zo'n coin kopen voor de lange termijn, en wegzetten tegen 7% staking op Kraken. Ooit gaat die wel een keer exploderen. Als je kijkt hebben we van September tot Januari dan hebben we diverse keren de 44 aangetikt. Als je boven de 40 had verkocht met lagere aankooporders dan pak je daar aanzienlijk meer op.

Alles wat omhoog gaat komt ooit weer naar beneden toe.

Een enkele keer mis je daarbij de boot (zoals bij BNB vorig jaar). Echter alles met elkaar opgeteld gaat die uitzondering niet compenseren voor de rest.

Tuurlijk ieder zijn strategie maar risk ik denk dat meer mensen rekt gaan door euforie dan door gedegen risk management.
Dat is volgens mij ook juist Taro zijn punt, de ervaren rotten hier roepen vaak dat een (entry en/of exit) strategie hebben zeer aan te bevelen is. En in elke strategie kan je lekker nuances en je eigen voorkeuren/ideeën verwerken maar het punt is juist dat een strategie compleet afwijzen of aanhangen alsof er maar één juiste is, juist zo irritant is, dat wilde ik alleen maar zeggen ;)

Verder ben ik het helemaal met je eens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:48
Vis schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:52:
Nou, hopelijk dit weekend dan maar de 28k aantikken als dat zo nodig is. Kunnen we daarna weer up.
ETH mag ook weer even onder de 2k duiken wat mij betreft.. heb wat kooporders staan daar.

500 dollar ETH lijkt me wel erg pessimistisch idd wat ik hier vandaag voorbij heb zien komen.. dat station is echt wel gepasseerd, tenzij black swan.
Ik hoop dat niet eerlijk gezegd, een vervolg op de bullrun zou me beter passen, maybe wat naïef maar ik hoop op dikke groene kaarsen vanaf morgenavond 👊🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Don Guacamole schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:02:
[...]

Ik hoop dat niet eerlijk gezegd, een vervolg op de bullrun zou me beter passen, maybe wat naïef maar ik hoop op dikke groene kaarsen vanaf morgenavond 👊🏻
Ik ook :(:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:48
[...]

Hoop is uitstel van teleurstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

[...]

Nee ik ben ook meer van de groene kaarsen hoor, maar sentiment is nogal bearish dus ik verwacht niet direct dit weekend nog die dikke pump die ons terug naar de maan zal brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:08:
[...]

Nee ik ben ook meer van de groene kaarsen hoor, maar sentiment is nogal bearish dus ik verwacht niet direct dit weekend nog die dikke pump die ons terug naar de maan zal brengen.
En daarom is er een kans. Hoe meer bearish signalen en hoe dieper de dip des te groter de kans :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Pelox schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:09:
[...]

En daarom is er een kans. Hoe meer bearish signalen en hoe dieper de dip des te groter de kans :+
En tot die tijd gewoon HODL de moeder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 13:27
Vraagje over de App BLOX kan je daar maar €25K per dag naar overmaken ? Of is dat de max. per keer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Laatst online: 00:38
LankHoar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:16:
[...]

En bijkopen de moeder :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Laatst online: 00:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtrGAEs-sMHQYYHKWlkJdQHz72E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gnHtRUlrPuVQfLCdSLWakgGT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:04:
[...]

Wat is jouw ultieme doel om te bereiken in het leven, door veel in Bitcoin te investeren? Je hebt geen kinderen, hebt iedere maand geld over, etc. Ik heb geen idee van je leeftijd, maar is dat gewoon heel vroeg met pensioen gaan?

We hebben het hier ook prima: Mijn vrouw heeft een goede baan, ik heb een zeer goede baan + nevenactiviteiten + passieve inkomsten. Wel kinderen, maar mijn doel is om heel vroeg met pensioen te gaan (ik ben nu begin 40), te genieten van het leven en de kinderen wat moois na te laten. Maar als ik geen kinderen had, dan zou ik het wel heel anders (kunnen) aanvliegen.
Ben klein tikkie jonger dan jij. Doel 1 is verhuizen, maar eigenlijk wil ik daar geen crypto voor gebruiken. Hebben afgelopen tijd wel geboden op huizen (1x zelfs 14%), maar telkens overboden. Hadden prima veel meer kunnen bieden maar uit principe doe ik dat niet. Ben er nu ff klaar mee. Laat de boel eerst maar ff klappen. Koop huis waar ik nu zit is ook niet verkeerd.
Verder is het doel dat ik wil stoppen met werken als ik er geen lol meer in heb. Dat kan betekenen over 2 jaar 4 jaar sabatical en met een camper rondreizen of stoppen op mijn 55ste. Maar vind werken nog extreem leuk.
Heel eerlijk, eigenlijk kan ik mijn 2 doelen al bijna doen. Wellicht doet daarom zon daling me niet zo veel.
Ik heb iig geen doelen zoals een lambo of een tv van 3 meter. Die dingen doen me niet zo veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

LL LH zet gewoon door. Geen idee waarom ik deze keer (weer) anders had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]

Ik dacht dat plan B een ontslagen bankmedewerker was die kleurige bolletjes op grafieken zette. Toen dat ook niet goed ging is hij medisch expert geworden. Maar ik heb het blijkbaar mis.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

LankHoar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:16:
[...]

En aan t eind van die tijd: GriesHoar

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8nFzx58cbYclQ-GIKi-A7dHW2w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z8SpqlddCc0r6Ta90rhJ1T7w.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:30
Heel simpel: alle fiat die je kan missen omzetten in BTC rond de 200WMA (momenteel is dat +- 19K):

https://www.coinglass.com/pro/i/200WMA
Pagina: 1 ... 33 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!