Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
KAPPEN JIJ!
Nieuwe tv/soundbar moet er nog komen. Moontijd!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Toch jammer dat het niet zo uit lijkt te pakken als dat ik had verwacht
Sta nog steeds leuk in de plus maar waar blijft de zogenoemde altcoin run na bitcoin capitulatie?
Dit was niet de afspraak

Ik heb geen idee wat je instap level is, maar daarentegen heb ik ook geen idee waarom mensen na 2018 nog vertrouwen in alts als Vet of hadden. Vet is exact de alt waar mensen aan refereren, "Als we in een bear komen gaan bepaalde alts naar -70% en komen nooit meer terug". Hoe weet ik dat? omdat ik ook zon optimistische gast was die dacht dat het wel mee viel, er is maar vrij weinig wat die periode overleefd heeft en een tweede bear zal het nog verder brengen. tenzij er stras weer mensen naar oude youtube videos uit 2018 gaan kijken en denken, wow Vet is echt vet.eldeegee schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:03:
[...]
Dat is de rest van de markt ook. Als VET ooit weer op m'n instap level komt, liefst erboven, stap ik uit. Ga ik m'n kansen opnieuw bekijken.
Hahaha, echt nooit eerder gezien deze. Te zot voor woorden.Coldcat schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:56:
Geweldig!
https://www.ad.nl/tech/he...iet-dat-dit-kan~ab02a13f/
Wie is deze dagen aan het verbouwen?
Met de huidige energietarieven en Bitcoin koersen, kan die man zijn aansluiting in no-time afschrijven gok ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 22-01-2022 10:49 ]
Zekers, hetgeen waar jij straks je geld mee gaat verdienen zijn de aankopen over een half jaar of iets dergelijks. Dan niet de oude meuk waar iedere simpele ziel aan vast hield, zoals Sol alle meta's etc. Laatst was hier ook een gebruiker die een lap grond afgetikt had, maar wel door de aankopen ergens in 2018 en de nieuwe opkomende token die afgelopen jaar door het dak heen gegaan zijn.niels2322 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:43:
Mijn hart huilt, ben begin november ingestapt in crypto. Maar we blijven volhouden!!
Dus hou niet te lang hoop op je huidige pf, hu ze vast, maar focus op de nieuwe hype voor als er een nieuwe bull aankomt in 2024 ofzo.
Volgende week ik het nieuws dat de beste man spoorloos is en de rekeningen niet betaaldYpuh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:48:
[...]
Hahaha, echt nooit eerder gezien deze. Te zot voor woorden.
Met de huidige energietarieven en Bitcoin koersen, kan die man zijn aansluiting in no-time afschrijven gok ik.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
1 feb ga ik pas mijn totale pf checken...
nothing stops this train
Dat kunnen vind ik echt nog 1000x knapper dan nu je coins holden. RespectKol Nedra schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:52:
ben benieuwd of ik nog in de plus sta 🙈
1 feb ga ik pas mijn totale pf checken...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dan binnenkort maar bijbeunen op het zwarte web
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maak uw riemen vast!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Op naar de weekly MA200. Check Taro zijn update in het andere topicBTFD schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:58:
Oei, geen bounce op de 3D MA200..
Maak uw riemen vast!
De huidige regels zijn ook vrij krom, wel afwaarderen bij dalingen (impairment) maar deze niet terug kunnen nemen bij stijgingen.Wozmro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:15:
https://mobile.twitter.co...tatus/1484797853667049472
Begrijp ik het goed: Bitcoins kopen met geleend geld en een creatieve bedrijfsboekhouding?
Lijkt mij een leuke combo.. ik zit al klaar met mijn vingers in mijn oren..
Momenteel wordt crypto als immaterieel vast actief gezien, in ieder geval voor BTC zou financieel vast actief (met de bijbehorende andere waarderingsmethodiek) logischer zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-01-2022 11:06 ]
nothing stops this train

#hodl
Denk dat het voornamelijk komt vanwege FUD +onrust Oekraïne. aangezien covid fear index aan zijn eind komt gaan we over naar een nieuwe: koude oorlogVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:04:
Wat vind planB er allemaal van?

nothing stops this train
Iemand enig idee wat er mis is?
Kan niets vinden in recent nieuws.
App is van de android store gedownload.
Vergeet het wickje eronder nietBTFD schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:58:
Oei, geen bounce op de 3D MA200..
Maak uw riemen vast!
Madelon zat er weer goed naast met haar laatste video
:fill(white):strip_exif()/f/image/rZNN8WQcJnn5uaHzNzgBLNaT.png?f=user_large)
U kent het bekende gezegde inmiddels
(geen financieel advies)
die zit er 99% van de keren naast. tenminste 1,5 jaar terug toen ik voor het laatst keek....almightyarjen schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:09:
[YouTube: 🚨 BITCOIN maakt zich op voor uitbarsting & begin van het einde | #133]
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 22-01-2022 11:11 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Victor Belli schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:10:
[Afbeelding]
(geen financieel advies)
:strip_exif()/f/image/issCvC9Wm7HdJPT9EbtIrDpC.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Haha al die zelf verklaarde experts.almightyarjen schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:09:
[YouTube: 🚨 BITCOIN maakt zich op voor uitbarsting & begin van het einde | #133]
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Kon minder?Victor Belli schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:10:
[Afbeelding]
(geen financieel advies)

Dit is exact zoals ik het ook zie. En zoals een andere Tweaker laatst al zei; de markt bestaat uit hypes en het is de kunst om die mee te pakken. Maar inderdaad zal de top 50 er volgend jaar waarschijnlijk weer compleet anders uitzien en zullen een hoop alts uit de top langzaamaan verdwijnen.mannowlahn schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:47:
[...]
Ik heb geen idee wat je instap level is, maar daarentegen heb ik ook geen idee waarom mensen na 2018 nog vertrouwen in alts als Vet of hadden. Vet is exact de alt waar mensen aan refereren, "Als we in een bear komen gaan bepaalde alts naar -70% en komen nooit meer terug". Hoe weet ik dat? omdat ik ook zon optimistische gast was die dacht dat het wel mee viel, er is maar vrij weinig wat die periode overleefd heeft en een tweede bear zal het nog verder brengen. tenzij er stras weer mensen naar oude youtube videos uit 2018 gaan kijken en denken, wow Vet is echt vet.
Anderzijds denken er een hoop dat we al in de bear beland zijn. Maar is dat wel zo? Misschien herhaald juli 2021 zich wel en bounchen we volgende week weer keihard terug
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Het is natuurlijk de bedoeling dat ik nog wel met leuke winst verkoop.
SOL/BTC
weekly chart
voor beide bijna op kritisch punt, gaat het eronder dan verkoop ik SOL denk voor BTC en een deel ADA
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 22-01-2022 11:19 ]
nothing stops this train
Je moet die crypto mensen net zoveel vertrouwen als degen die bij astro tv zitten. Allemaal koffie dik kijkerij.almightyarjen schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:09:
Maar ben net al bij de kapper geweest
[ Voor 39% gewijzigd door Kanter op 22-01-2022 11:21 ]
goud verslaat bitcoin!
nothing stops this train
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HEbW7qAHbZocMldaTEjtAMtp.gif?f=user_large)
De meeste TA-ers die ik lees/zie zeiden al tijden dat dit er aan zat te komen, dus als jij TA-ers ziet die heel positief short-term waren zou ik daar een andere selectie in makenRebbelx schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:12:
Lol en al die TAers maar lijntjes trekken 😂
almightyarjen schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:09:
:strip_exif()/f/image/MDeukepDHNjT5hCWEcVeTl1C.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Rebbelx schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:12:
Lol en al die TAers maar lijntjes trekken snuiven 😂
Even door het kanaal gescrolled. Ongelofelijk wat een meuk. Door dit soort zaken verliezen mensen echt onwijs veel geld.mannowlahn schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:20:
[...]
Je moet die crypto mensen net zoveel vertrouwen als degen die bij astro tv zitten. Allemaal koffie dik kijkerij.
Zelf met geluk rond de 60k uitgestapt, meer op gevoel, en doordat ik echt iedereen -zelfs de kapper- hoorde over crypto (vaak geen goed tekenen).
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Je gaat ze dus kopen strakjes volgende week voor 50 cent?bie100 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:21:
nog ff en dan wat ADA inslaan had ze vroeger ook voor 50 cent nog wat
[Afbeelding]
Uiteindelijk werd het een superleuke instap begin april, een mega leerzame dump in mei, een paar maanden traden, storten, spelen, verliezen en stug door blijven gaan, een mooie inleg ruim x 5. Dit samen met een maatje, mooie tijden.
Helemaal happy, PF checken was een feestje en langzaam begon ik mijn inleg er uit te halen, om die vervolgens ook weer erin te storten
Toen ik gisterenochtend op mijn vrije dag een beetje de afgelopen 9 maanden zat te evalueren en terugdacht aan mijn eigenlijke plan, accumuleren in 2021 en dan terugkopen in de beer, heb ik de knoop doorgehakt en mijn "weak hands" aangetrokken.
Op zowel Binance als op Bitvavo alles verkocht (op 2 kleine plukjes staking na) en op Crypto.com en Kraken laat ik mijn CRO, KSM en DOT in staking gewoon staan. Kostte het moeite? Ja en nee..... Ja omdat ik echt wil blijven geloven in een mooie bounce, Nee omdat ik al te veel heb zien verdampen.
Ik hoop voor iedereen hier die er nog vol in zit, dat alles weer omhoog schiet. Wellicht stap ik weer in, maar dan moet ik eerst een duidelijk herstel zien. Anders wacht ik gewoon tot het weer verder zakt en ga dan weer proberen procentueel wat meer cash te verzamelen om later wat meer crypto terug te kunnen kopen. Voorlopig is het echt ff aankijken.
Mijn inleg heb ik er inmiddels uitgehaald, de winst (nog steeds boven de 3 x inleg gelukkig) staat klaar voor toekomstige inkoop.
Hopelijk zijn er niet teveel mensen die nu onder water staan en voor diegenen die dat wel staan, hopelijk snel betere tijden voor jullie!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
zou kunnen of niet kunnen gok op 60 centImmutable schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:28:
[...]
Je gaat ze dus kopen strakjes volgende week voor 50 cent?
Heel tradingview stond 2 dagen geleden vol met positieve verhaaltjes en ling posities.. maar gewoon echt 80%.malarkan schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:22:
[...]
De meeste TA-ers die ik lees/zie zeiden al tijden dat dit er aan zat te komen, dus als jij TA-ers ziet die heel positief short-term waren zou ik daar een andere selectie in maken
Zero.
Bottom signals forming ...Ngangatar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:30:
Mijn naïeve grote masterplan, toen ik in crypto stapte was om rustig aan te sprokkelen op welke manier dan ook, maandelijks wat er in te gooien, en dan een week of twee voor de blow-off uit te stappen.
Uiteindelijk werd het een superleuke instap begin april, een mega leerzame dump in mei, een paar maanden traden, storten, spelen, verliezen en stug door blijven gaan, een mooie inleg ruim x 5. Dit samen met een maatje, mooie tijden.
Helemaal happy, PF checken was een feestje en langzaam begon ik mijn inleg er uit te halen, om die vervolgens ook weer erin te storten. De laatste weken hebben er inmiddels flink ingehakt qua PF, ik bleef maar hopen op een bounce en heb de afgelopen weken er zelfs op dippende dip dagen nog wat geld ingestopt.
Toen ik gisterenochtend op mijn vrije dag een beetje de afgelopen 9 maanden zat te evalueren en terugdacht aan mijn eigenlijke plan, accumuleren in 2021 en dan terugkopen in de beer, heb ik de knoop doorgehakt en mijn "weak hands" aangetrokken.
Op zowel Binance als op Bitvavo alles verkocht (op 2 kleine plukjes staking na) en op Crypto.com en Kraken laat ik mijn CRO en DOT in staking gewoon staan. Kostte het moeite? Ja en nee..... Ja omdat ik echt wil blijven geloven in een mooie bounce, Nee omdat ik al te veel heb zien verdampen.
Ik hoop voor iedereen hier die er nog vol in zit, dat alles weer omhoog schiet. Wellicht stap ik weer in, maar dan moet ik eerst een duidelijk herstel zien. Anders wacht ik gewoon tot het weer verder zakt en ga dan weer proberen procentueel wat meer cash te verzamelen om later wat meer crypto terug te kunnen kopen. Voorlopig is het echt ff aankijken.
Mijn inleg heb ik er inmiddels uitgehaald, de winst (nog steeds boven de 3 x inleg gelukkig) staat klaar voor toekomstige inkoop.
Hopelijk zijn er niet teveel mensen die nu onder water staan en voor diegenen die dat wel staan, hopelijk snel betere tijden voor jullie!
tradingview staat altijd vol met positieve verhaaltjes toch? meeste mensen hebben dat nodig om hun views te verkopen of mensen naar hun telegram/discord te lokken...Pelox schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:31:
[...]
Heel tradingview stond 2 dagen geleden vol met positieve verhaaltjes en ling posities.. maar gewoon echt 80%.
Verwijderd
Na de huidige double top en gezien de staat van de wereld zou me dat zelf iig niets verbazen.
Dus, we hebben nog wel even tijd om een DCA op te starten.
Persoonlijk gooi ik er dan ook niets in boven de 20k.
Voorjaar soon, tijd voor andere organische groei
Zou heel goed kunnen, ik gun het iedereen, inclusief mijzelf, van harte.
Voorlopig is het sinds verkoop nog giga door zijn hoeven gegaan.
Maar met deze daling gaan die even flink harder door het putje en verdampen de winsten die ik met eth en btc heb gehaald even 2x harder...
En over 3 maanden 2 cent.Immutable schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:28:
[...]
Je gaat ze dus kopen strakjes volgende week voor 50 cent?
Triest om te lezen maar winst is winst!Ngangatar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:30:
Mijn naïeve grote masterplan, toen ik in crypto stapte was om rustig aan te sprokkelen op welke manier dan ook, maandelijks wat er in te gooien, en dan een week of twee voor de blow-off uit te stappen.
Helemaal happy, PF checken was een feestje en langzaam begon ik mijn inleg er uit te halen, om die vervolgens ook weer erin te storten. De laatste weken hebben er inmiddels flink ingehakt qua PF, ik bleef maar hopen op een bounce en heb de afgelopen weken er zelfs op dippende dip dagen nog wat geld ingestopt.
Op zowel Binance als op Bitvavo alles verkocht (op 2 kleine plukjes staking na) en op Crypto.com en Kraken laat ik mijn CRO, KSM en DOT in staking gewoon staan. Kostte het moeite? Ja en nee..... Ja omdat ik echt wil blijven geloven in een mooie bounce, Nee omdat ik al te veel heb zien verdampen.
Dit soort berichten was wel waar ik op zat te wachten. Ik vroeg me gisteren af wie nog verkocht. Dit is precies waar de markt op uit is... iedereen langzaam uitroken totdat de raket weer aangaat. Wanneer die aangaat, geen idee. Volgens mij staat die nog niet op het launchpad.
Alle alts die ik nog had (veel te laat en voor bagger prijzen) gaan nog btc in. Mn maandje boodschappen geld van de binance card net ook maar naar spot gezet om btc/eth te kopen. Zo kun je toch nog wat sprokkelen vaak
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik value cost average nu wekelijks Bitcoin sinds afgelopen juni. Sta nu op +-15% in de min, wat niet echt een issue is. Gemiddelde inkoopprijs gaat omlaag op deze niveaus.
Ik wil voor de volgende halving ook wat altcoin exposure hebben, maar met de huidige koers vind ik ze alsnog veel te hoog staan. Wat zijn voor jullie prijsniveaus waarop je zegt dat je wat groter gaat instappen?
Ik heb het volgende in gedachten;
-BTC 20k
-ETH 500
-ADA 0,30
BTC is een zekerheid dat ik positie opbouw vanwege VCA. ETH en ADA ga ik alleen instappen als die prijsniveaus gehaald worden.
Ik voel me niet triest, het is namelijk erg leerzaam geweest, ik heb een mooie community ontmoet, uiteindelijk veel meer centen nu dan de bank ooit zal geven qua rente en ik ben klaar voor de volgende stap. Zoals we hier vaak zeggen, winst is winst.Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:38:
[...]
Triest om te lezen maar winst is winst!
Dit soort berichten was wel waar ik op zat te wachten. Ik vroeg me gisteren af wie nog verkocht. Dit is precies waar de markt op uit is... iedereen langzaam uitroken totdat de raket weer aangaat. Wanneer die aangaat, geen idee. Volgens mij staat die nog niet op het launchpad.
Waarom dan mijn post? Omdat ik vaak negatieve opmerkingen zie wanneer mensen verkopen en die zullen er nu ook vast komen richting mij
ETH 500 is wel écht heel pessimistisch haha.PWSteal schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:43:
Even longterm plaatje:
Ik value cost average nu wekelijks Bitcoin sinds afgelopen juni. Sta nu op +-15% in de min, wat niet echt een issue is. Gemiddelde inkoopprijs gaat omlaag op deze niveaus.
Ik wil voor de volgende halving ook wat altcoin exposure hebben, maar met de huidige koers vind ik ze alsnog veel te hoog staan. Wat zijn voor jullie prijsniveaus waarop je zegt dat je wat groter gaat instappen?
Ik heb het volgende in gedachten;
-BTC 20k
-ETH 500
-ADA 0,30
BTC is een zekerheid dat ik positie opbouw vanwege VCA. ETH en ADA ga ik alleen instappen als die prijsniveaus gehaald worden.
Een signaal..., zie je het!?
Mooi, dat was ook precies wat nodig was.Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:47:
Wat een slachting! En dan staat bitcoin nog redelijk “hoog”. De shitcoins gaan echt naar 0 op dit tempo.
[...]
Maar ik hoop dat je hier lekker blijft rondhangen en ook weer het vertrouwen vind om wat leuke magic internet coins te kopen op den duur
In 2018 is ETH met 93% van de trap af geflikkerd (1350 -> 85). ETH naar 500 betekent een daling van 88% vanaf top. Het is pessimistisch maar het is al een keer eerder voorgekomen.Valandin schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:44:
[...]
ETH 500 is wel écht heel pessimistisch haha.
BTC.D laat ook een mooie groene kaars zien op de dailyTominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:47:
Wat een slachting! En dan staat bitcoin nog redelijk “hoog”. De shitcoins gaan echt naar 0 op dit tempo.
Ach in dit tempo. In maart 2020 was ETH 70. Misschien bouncen we op 1800. Misschien ook niet.Valandin schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:44:
[...]
Ik las daar eergisteren wat over. Nog even geduld.
ICYMI Vitalik said the #Ethereum 2.0 Merge will be complete by July https://t.co/SOsESxlnAi
— Crypto-Gucci.eth ᵍᵐ🦇🔊 (@CryptoGucci) 15 januari 2022
Verwijderd
En toch écht heel realistisch.Valandin schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:44:
[...]
Vergeet niet dat je ETH rond de bodem van vorige bear maandenlang onder de 100 dollar kon oppikken.
Ik zie hem zeker naar 500 range gaan als Bitcoin langere tijd sub 20k beland.
Maargoed, hoe dat verloopt gaan we meemaken
goedzo, werd gvd een keer tijd. Ik kijk al een jaar uit naar die slachting. Al dat gemekker dat het deze keer anders is. Van mij mogen al die shit coins echt gewoon naar 0. Laat er daarna gewoon 30 goede projecten overblijven, dan kunnen we op een degelijke manier verder. maar nu.....19k verschillende shitcoins??? is this for realTominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:47:
Vind je dit al een slachting? Dit gaat nog anderhalf jaar zo doorTominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:47:
Wat een slachting!
Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, ETH is echt compleet anders dan hoe het er voor stond in die jaren. Die 90% drop heb ik inderdaad gevoeld. Maar onder de 1000$ kan ik me echt niet meer voorstellen. Maar we gaan het zien natuurlijk. Als ETH 500 is zou ik er ook wel enorm veel FIAT in pompen.PWSteal schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:49:
[...]
In 2018 is ETH met 93% van de trap af geflikkerd (1350 -> 85). ETH naar 500 betekent een daling van 88% vanaf top. Het is pessimistisch maar het is al een keer eerder voorgekomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 22-01-2022 11:54 ]
Hehehe, ik zit hardop te lachen hier, klootzakkieYES schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:49:
@Ngangatar reflecteren en eerlijk zijn over hoe (negatief) je je ergens bij voelt is (ook) een grote kwaliteit. En laten we eerlijk zijn, je hebt inmiddels ook de leeftijd waarop je goed kan reflecteren en evalueren.
[...]
Maar ik hoop dat je hier lekker blijft rondhangen en ook weer het vertrouwen vind om wat leuke magic internet coins te kopen op den duur

En no worries, de plannen zijn er nog steeds, ik ben alleen een maandje te laat uitgestapt. We gaan er gewoon mee door en ik blijf extra geld opzij blijven zetten voor een mooi inkoopmoment later.
Ik hoop dat je hier nog wat rond blijft strunen. Lees je comments altijd graag. En wat dat weak hands verhaal van je betreft. Ik wou dat ik ze gehad had
Voor mij is het hier rondhangen ook een afleiding van de grote boze wereld. En vind het super gezellig. Ook al heeft deze crypto show mij aardig wat geld gekost. Toch iedere keer weer lachen, gieren brullen hier op het forum. En daar heb jij ook zeker aan bijgedragen. Thanks!
UberLurker Departement #GG.
Dit is De Big Reset toch?Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:04:
Wat vind planB er allemaal van?
btc bear is nooit langer dan 1 jaar geweest. we zijn nu al 2,5 maand onderweg.......The Redman schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:53:
[...]
Vind je dit al een slachting? Dit gaat nog anderhalf jaar zo door
Toppertje, alleen al voor jou hoop ik 100K eind januari.Skrunsies schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:54:
@Ngangatar ik deel de mening van @YES
Ik hoop dat je hier nog wat rond blijft strunen. Lees je comments altijd graag. En wat dat weak hands verhaal van je betreft. Ik wou dat ik ze gehad had![]()
Voor mij is het hier rondhangen ook een afleiding van de grote boze wereld. En vind het super gezellig. Ook al heeft deze crypto show mij aardig wat geld gekost. Toch iedere keer weer lachen, gieren brullen hier op het forum. En daar heb jij ook zeker aan bijgedragen. Thanks!
Maar blijf die dotjes vasthouden en blijf ze ook inkopen, die gaan jou en je meiden ooit van een mooie som geld voorzien.
*edit: oh ja, NFA.
Niks verbind zoals gezamenlijk een modaal jaarsalaris te zien verdampen in een paar uurtjesSkrunsies schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:54:
@Ngangatar ik deel de mening van @YES
Ik hoop dat je hier nog wat rond blijft strunen. Lees je comments altijd graag. En wat dat weak hands verhaal van je betreft. Ik wou dat ik ze gehad had![]()
Dit is ook mijn policy. Sta daarom ook al bijna een jaar droog, maar op dagen als deze begint het toch weer te kriebelen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:33:
Persoonlijk gooi ik er dan ook niets in boven de 20k.
Verwijderd
Nope, I was wrong, didn’t miss it.
— Nayib Bukele (@nayibbukele) 21 januari 2022
El Salvador just bought 410 #bitcoin for only 15 million dollars 🥳
Some guys are selling really cheap 🤷🏻♂️ https://t.co/vEUEzp5UdU
Haha. Toch ook wel bizarre situatie daar.
https://opensea.io/seaart
Gelukkig geen 420Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:59:
De president van El-Salvador heeft er vertrouwen in:
[Twitter]
Haha. Toch ook wel bizarre situatie daar.
https://opensea.io/seaart
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!