[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.028.334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:54
Waah schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:39:
[...]

jep.... but you won't like it!

spoiler:
28-11-2024... goede nieuws? 2 maanden laten staan we op 200K

heb mijn wilde gok in mijn agenda gezet. Kom er over een week op terug, als we weer omhoog zijn richting de 41K. :+ vlak voor de drop naar 31: :+
I like it, tijd zat om in te kopen dus. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Urbanus schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:38:
Ok. 36000 gaat het wel houden dit weekend. Tijd om in te kopen.
Uit niks blijkt dat we een bodem hebben nu, maar ik help het je hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Morgenvroeg maar zien of die 34.5k aangetikt is. :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:08
Ben toch al rekt, maar kijkend naar de cycli structuur moet ik helaas concluderen dat de halving nog niet compleet is.

Total progress: ~ 98%
Vorige peak: ~ 69.1k USD

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

D_Jeff schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:48:
Ben toch al rekt, maar kijkend naar de cycli structuur moet ik helaas concluderen dat de halving nog niet compleet is.

Total progress: ~ 98%
Vorige peak: ~ 69.1k USD
Halvening? https://www.thehalvening.com/

834 dagen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 18:51
Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:45:
[...]

Uit niks blijkt dat we een bodem hebben nu, maar ik help het je hopen.
paar weken geleden eruit gestapt en met mezelf afgesproken indien SOL onder de 100 zou gaan deze in te kopen :o
Belofte maakt schuld (letterlijk???) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:08
Urbanus schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:56:
[...]

paar weken geleden eruit gestapt en met mezelf afgesproken indien SOL onder de 100 zou gaan deze in te kopen :o
Belofte maakt schuld (letterlijk???) :+
* insert Jaapio's shitcoin chart*

:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urbanus
D_Jeff schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:58:
[...]

* insert Jaapio's shitcoin chart*

:+
"_Big smile " :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03 17:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0po0qN15efKRThMwSZTBfFUxExw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKgXIMVGGfYnCC7QGBg1wjb8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:05
Herkenbaar. Hier weekendje met vrienden in een Landal huisje en een hottub en kratten bier :9B

Waren er een paar begonnen dat de aandeeltjes in de min stonden _O- haha die vinden het al wat als een zooitje van een of een andere boomerstonk en halve boodschappenkar minder waard is geworden in een week _O-

Nee ik zie volgende week wel hoe het ervoor staat d:)b flufje wat ik nog heb ga ik toch niet verkoopen. Koop zo wel weer ff wat bij.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
zenith schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:02:
waarom bestaan er geen panicbuys? :)
Die bestaan wel, dat heet dan FOMO en zag je in 2017. Koersverdubbeling in een paar dage.

Maar ja die hebben we deze cyclus (nog?) niet gezien. Misschien komen ze wel überhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
bullish news: BlackRock Plans ‘Blockchain and Tech’ ETF Amid Crypto Meltdown :9

https://www.bloomberg.com...-etf-amid-crypto-meltdown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
Richh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 01:34:
[...]

Herkenbaar. Hier weekendje met vrienden in een Landal huisje en een hottub en kratten bier :9B

Waren er een paar begonnen dat de aandeeltjes in de min stonden _O- haha die vinden het al wat als een zooitje van een of een andere boomerstonk en halve boodschappenkar minder waard is geworden in een week _O-

Nee ik zie volgende week wel hoe het ervoor staat d:)b flufje wat ik nog heb ga ik toch niet verkoopen. Koop zo wel weer ff wat bij.
HODL HODL HODL......(zei je altijd, volgens mij) 8)

Have fun in die ho(t)dl tub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/adVfgKlrxZALEyOyWbKxmwrNQ_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WYjBcZlRzzHZKLWaTOdzlFzq.gif?f=user_large

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Godvurredumme @Taro ben jij tegenwoordig een voorspellert? Nice man. Luv you <3 :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Wel klaar met dat dumpen, wanneer begint het pimpen weer? Zet ik dan mijn computer weer aan. Of schiet dan meteen in een keer even door naar 6 cent, kopen we dan weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 12:42
Ok nu is het wel even leuk geweest.. when 69k? -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Lekker veel support ook. :/ Nog geen fatsoenlijke bounce gezien vanaf de 60k range. De laatste dagen ook steeds rond dezelfde tijd een harde dump. Ben benieuwd wanneer het stopt maar denk niet dat retail snel weer in gaat stappen....

Gaat de aandelenmarkt even -20% of breekt er oorlog uit (Taiwan/Ukraine) dan komt de 6ct wel akelig dichtbij :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:54
sh4d0wman schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 06:59:
Lekker veel support ook. :/ Nog geen fatsoenlijke bounce gezien vanaf de 60k range. De laatste dagen ook steeds rond dezelfde tijd een harde dump. Ben benieuwd wanneer het stopt maar denk niet dat retail snel weer in gaat stappen....

Gaat de aandelenmarkt even -20% of breekt er oorlog uit (Taiwan/Ukraine) dan komt de 6ct wel akelig dichtbij :P
Netflix is toch -20%. Dan zal de rest (tech) ook nog wel volgen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ha, mijn instapmoment komt in de buurt!

Heb al maanden buy-orders staan op 28k/1750 (BTC/ETH).

Heb altijd gezegd dat ik daar pas in ga stappen. Ga ik dan ook een HODLer worden? :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
We zaten nog niet in die fase, maar zo links en rechts zie ik nu wel buy high sell low berichten voorbij komend. Nice. Begint er misschien toch een bodem te vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:15
Lapa schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:18:
[...]
??? Does not compute ???
Of is die inleg intussen alweer in stenen/bier/losse vrouwen gestopt?
Met fiat bedoel ik een deel van de winst die als stablecoin klaar stond om te investeren. Die zit er allang weer in. ;w

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Ik ga naar mexico vandaag. Geen zin om me druk te maken over de koersen. Adios!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:56
roflexx schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 07:40:
Lekker een coronaatje open poppen op het stand. :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Je kunt altijd nog 10kg in de anus proppen op de terugweg om verliezen weg te werken O-) :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weer lekker wakker worden vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nerrIUvgzvmJrb623uwr84MNjKI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9SXHDVblk2IeyWJ2Rhgecf1o.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 12:59
Daar is ook internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Knetters. De 30K gaan we zo wel heel snel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB is aan de beurt vandaag :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:46
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 07:40:
[...]

Met fiat bedoel ik een deel van de winst die als stablecoin klaar stond om te investeren. Die zit er allang weer in. ;w
Gelukkig heb ik die locked staan op nexo.. over een paar weken komt het eerste deel vrij. Hopelijk ben ik dan al te laat met de dip kopen en zitten we ergens op een maan, maar dat zal wel niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 22-01-2022 08:13 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 12:14
Wat dacht je van CAKE :'(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Aan de ene kant natuurlijk balen maar aan de andere kant wel lekker om nog wat extra BNB in te slaan voor de

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLojI7PSmdxeJgjd0kIf9zmQoOQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ueVutcJBDgVlrCf2KZZfDtSV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Bifi gaat ook goed.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 12:14
Zouden de eerste GPU scalperrs eigenlijk al met zweethandjes zitten nu hun voorraadje rap wat minder waard gaat worden op de 2e hands markt.. Dat gun ik ze eigenlijk wel >:) ( En mezelf een nieuwe gpu :) )

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:58
Ik ben gelukkig net een week terug uit Mexico. Omikron gaat daar as we speak als een laaiend vuurtje omdat Mexico geen invlieg regels heeft en veel Amerikaanse toeristen.

Bereid je aub voor op het feit dat je positief gaat testen en niet terug mag vliegen. Dat had ik ook moeten doen. Neem je werklaptop mee en hou wat leuke airbnbs in de gaten mocht het zover zijn. Boodschappen via ubereats, ga er vanuit dat je pas na 8 dagen negatief test dus boek je Airbnb minimaal zolang. Als je met klm vliegt dan zullen zij elke keer kostenloos je vlucht met maximaal vier dagen verzetten.

Have fun en succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Wat dacht je van “alles”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
Toch nog een soort van winter dit jaar. Hoe zuur het voor velen ook is, het werd het hoog tijd voor een flinke correctie. Dit geld ook voor aandelen trouwens.

Aandelen, bitcoin/ethereum zit je nu veilig, als in ik verwacht dat die op mid-long term echt wel weer flink gaan stijgen. Wellicht heb je geluk met een paar altcoins maar of die gaan herstellen is verre van verzekerd.

Daarnaast bieden zulke dalingen weer nieuwe mogelijkheden om positie op te bouwen. DCA of VCA werkt doorgaans prima met zulke schommelingen.

Ik heb dan niet zo een grote crypto positie meer, maar qua aandelen heb ik wel een flinke tik gekregen. Doe het rustig aan, blijf lange termijn denken en met een fatsoenlijke portfolio heb je grote kans dat het weer goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Geflirt met 34k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Misschien koop ik wel wat van dat cro spul, hoeveel had je nodig voor gratis Spotify etc?

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:
[...]

Wie gaat op 30 nog verkopen terwijl dat op 40k ook had gekund, of nu op 36k ook nog kan? (is nog wel -20%).

Ik hoor niemand over verkopen hier, enkel wat bijkopen of shorten. Dat laatste moet toch een keer terugkomen met een candle de andere kant op.
Nu verkopen kan nog steeds handig zijn, maar ik proef al wel dat de overgrote meerderheid hier holders of BTC maximalisten zijn, die blijven zitten. Ik ben overduidelijk geen holder, maar wel BTC maximalist (al blijf ik wel altijd met een schuin oog kijken of dat nog slim is tov andere coins en concurrenten), maar ik ga voor fiat maximalisatie in deze fase om meer BTC terug te kunnen kopen. Tov enkele dagen geleden kan ik >10% meer BTC terugkopen en ik begin per vandaag met het verschil tussen moment X en moment Y in BTC waarde op te kopen.

Dus:
Vorige week bijv. 1 BTC pf waarde, nu 1,12 BTC waarde, dan koop ik 0,12 BTC -> Ledger. Dat ga ik wekelijks doen. Is een vorm van DCA, maar dus geen vast bedrag iedere week, maar een variabele hoeveelheid BTC iedere week. Daarnaast ga ik vanaf nu maandelijks weer het vaste bedrag investeren, daar was ik enige tijd geleden mee gestopt.

Ik heb in ieder geval een tijd geleden al verkocht en kan alleen nog wat troep uit staking halen. En ik zie de waarde van mijn BNB verdampen in de Earn vault, maar dat is te overzien op het geheel.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:41:
Misschien koop ik wel wat van dat cro spul, hoeveel had je nodig voor gratis Spotify etc?
Dat is de ruby steel variant, 350 euro (sorry) aan cro staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
zenith schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:46:
[...]

Dat is de ruby steel variant, 350 euro (sorry) aan cro staken.
Dus je bent goedkoper uit met een los abonnementje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:53
Zelf heb ik de alts die ik had omgezet in BTC. Voor de komende tijd is het net als velen een kwestie van de gehele cryptowinter DCA-en hierop. Wellicht dat ik BIFI en ETH erbij ga oppikken, maar dat is iets wat ik nu zeker niet op grote schaal ga doen.

Het voelt wellicht ergens tegenstrijdig om nu te starten met meer fiat erin te blazen, maar wachten op een bear is van meet af aan mijn plan geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:55

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Slux schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:51:
[...]

Mja, nutteloze bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Slux schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:51:
[...]

Als je de kaart eenmaal hebt maakt het niet uit. Je lockt de tokens voor 6 maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:34
Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:42:
[...]

Nu verkopen kan nog steeds handig zijn, maar ik proef al wel dat de overgrote meerderheid hier holders of BTC maximalisten zijn, die blijven zitten. Ik ben overduidelijk geen holder, maar wel BTC maximalist (al blijf ik wel altijd met een schuin oog kijken of dat nog slim is tov andere coins en concurrenten), maar ik ga voor fiat maximalisatie in deze fase om meer BTC terug te kunnen kopen. Tov enkele dagen geleden kan ik >10% meer BTC terugkopen en ik begin per vandaag met het verschil tussen moment X en moment Y in BTC waarde op te kopen.

Dus:
Vorige week bijv. 1 BTC pf waarde, nu 1,12 BTC waarde, dan koop ik 0,12 BTC -> Ledger. Dat ga ik wekelijks doen. Is een vorm van DCA, maar dus geen vast bedrag iedere week, maar een variabele hoeveelheid BTC iedere week. Daarnaast ga ik vanaf nu maandelijks weer het vaste bedrag investeren, daar was ik enige tijd geleden mee gestopt.

Ik heb in ieder geval een tijd geleden al verkocht en kan alleen nog wat troep uit staking halen. En ik zie de waarde van mijn BNB verdampen in de Earn vault, maar dat is te overzien op het geheel.
als je btc short ben je imo absoluut geen btc maxi. Je schrijft het zelf al je bent gure fiat maxi. Prima natuurlijk, even goed vrienden.
ik zal nooit btc shorten, dat zou voor mij voelen als mijn beste vriend besodemieteren. Shitcoins shorten is dan wel weer prima

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ja want we zitten ook in zo diepgaand en serieus topic hier :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:04

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjGJbrObHNHrDyMGG6TA1756nB0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Npm4cCt1TGOSPmh4yehKjPzS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
VHware schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:56:
[...]

Als je de kaart eenmaal hebt maakt het niet uit. Je lockt de tokens voor 6 maanden.
Dat mensen er nog intrappen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als je even door https://coinmarketcap.com gaat dan zie je toch wel wat pareltjes in de uitverkoop. Zo, wat zijn sommigen hard gedaald. Iedereen met ervaring van eerdere bear markets weet dat het nog >99,99% lager kan. Maar ik zie wel steeds meer mensen om mij heen DCA'en die voorheen nog nooit wat met crypto hebben gedaan. Hier zie je het natuurlijk ook wel meer en meer terugkomen.

Ik verwacht geen <18k Bitcoin te zien, maar dan zijn de alts echt nog wel >75% verder gedaald.

Daarom: Wat DCA strategie betreft moet je keuzes maken. Tijdens een bullrun gaat eerst Bitcoin, daarna Ethereum, daarna altseason. Aan het begin van de bullrun kunnen alts vaak niet meekomen en verliezen ze waarde tov Bitcoin.

Het is ook erg verleidelijk om alts te gaan DCA'en, maar die selectie is zo groot... Denk dat ik een lijstje met maximaal 5 alts opstel en dan 35% in BTC, 25% in ETH en de rest in die 5 alts steek.

Zou het volgende overigens een optimale aanpak kunnen zijn?
  1. Allleen Bitcoin DCA'en als alles daalt, de alts dalen immers harder
  2. Tijdens het begin van de bullrun Bitcoin nog even holden
  3. Tijdig overstappen naar ETH
  4. Tijdig overstappen naar alts
  5. Tijdig overstappen naar shitcoins
  6. Als ETH het ook minder gaat doen, dan overstappen naar fiat
  7. Repeat
Met als doel zoveel mogelijk fiat en Bitcoin te vergaren door op het juiste moment te wisselen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:01:
Als je even door https://coinmarketcap.com gaat dan zie je toch wel wat pareltjes in de uitverkoop. Zo, wat zijn sommigen hard gedaald. Iedereen met ervaring van eerdere bear markets weet dat het nog >99,99% lager kan. Maar ik zie wel steeds meer mensen om mij heen DCA'en die voorheen nog nooit wat met crypto hebben gedaan. Hier zie je het natuurlijk ook wel meer en meer terugkomen.

Ik verwacht geen <18k Bitcoin te zien, maar dan zijn de alts echt nog wel >75% verder gedaald.

Daarom: Wat DCA strategie betreft moet je keuzes maken. Tijdens een bullrun gaat eerst Bitcoin, daarna Ethereum, daarna altseason. Aan het begin van de bullrun kunnen alts vaak niet meekomen en verliezen ze waarde tov Bitcoin.

Het is ook erg verleidelijk om alts te gaan DCA'en, maar die selectie is zo groot... Denk dat ik een lijstje met maximaal 5 alts opstel en dan 35% in BTC, 25% in ETH en de rest in die 5 alts steek.

7. Repeat
Met als doel zoveel mogelijk fiat en Bitcoin te vergaren door op het juiste moment te wisselen.
18 a 20k btc zou aan ene kant toch wel erg lekker zijn hoor. Ik krijg weer enorme bakken gure fiat binnen aankomende 5 maanden. Ik zou echt elke stuiver erin gooien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:56:
[...]

als je btc short ben je imo absoluut geen btc maxi. Je schrijft het zelf al je bent gure fiat maxi. Prima natuurlijk, even goed vrienden.
ik zal nooit btc shorten, dat zou voor mij voelen als mijn beste vriend besodemieteren. Shitcoins shorten is dan wel weer prima
Bij het shorten van BTC met BTC als inzet ontvang je extra BTC, geen extra fiat. Maar je hebt wel gelijk hoor, ook met je post van gisteravond. Des te meer ik er over nadenk ben ik fiat maxi, maar onderdeel daarvan is om de hoeveelheid BTC te maximaliseren op de juiste momenten.

Ik bekijk Bitcoin puur zakelijk en rationeel, maaaaaar, ik wil wel als er daadwerkelijk ooit een omslag komt van fiat naar cryptocurrency met voldoende in kunnen stappen. Dus het hangt ervan af of die omslag ooit wordt gemaakt of ik van fiat naar BTC maximalist ga.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
BTC dominance in 1 nacht tijd een dikke procent gestegen. Men begint het eindelijk te begrijpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:57
Zo nu zitten we pas in een echte dip. Al die dips ervoor vielen nog wel mee. Alle alts die ik een paar maanden hodl zijn gedeeld door 3 of 4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:07:
[...]

Bij het shorten van BTC met BTC als inzet ontvang je extra BTC, geen extra fiat. Maar je hebt wel gelijk hoor, ook met je post van gisteravond. Des te meer ik er over nadenk ben ik fiat maxi, maar onderdeel daarvan is om de hoeveelheid BTC te maximaliseren op de juiste momenten.

Ik bekijk Bitcoin puur zakelijk en rationeel, maaaaaar, ik wil wel als er daadwerkelijk ooit een omslag komt van fiat naar cryptocurrency met voldoende in kunnen stappen. Dus het hangt ervan af of die omslag ooit wordt gemaakt of ik van fiat naar BTC maximalist ga.
ik snap het ook helemaal hoor. jij hebt ook kids thuis rond lopen. Dat zou het voor mij ook echt anders maken. Als ik morgen al mijn crypto kwijt ben is dat jammer, maar eigenlijk is er helemaal niets aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Persoonlijk vind het middelen van alt/shit/hype coins het meest risicovolle wat je maar kan doen in crypto.

Er is maar een heel klein percentage die daar succes in heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:53
BTFD schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:13:
[...]

Huidige MA's:

3D MA200 = 34,8K
1W MA99 = 31,3K
1M MA25 = 30,3K

:X
Soms moet je ook gewoon naar jezelf luisteren! :)
Al mijn BUSD staat al enige tijd MC te harken, welke ik ook weer stake. Ondanks alle rode dagen, toch groene cijfers te zien.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Slux schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:11:
[...]

Persoonlijk vind het middelen van alt/shit/hype coins het meest risicovolle wat je maar kan doen in crypto.

Ik denk dat er in de top 50 CMC aardig solide projecten te vinden zijn die onder de noemer alt's vallen.
Ik denk dat je daar best in kan DCA'en. de markt van 2017/2018 is wat dat betreft totaal niet te vergelijken met nu.

Edit: Het is vooral DYOR, Ik ben persoonlijk van mening dat je je niet volledig zou moeten blindstaren op ETH/BTC

[ Voor 10% gewijzigd door Jelmer93 op 22-01-2022 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Had nog wat euro twv 1 tank benzine op kraken staan.. die heb ik zojuist in btc gesmeten. Zal nooit een fortuin worden, maar alle beetjes helpen..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 15:09

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:07:
BTC dominance in 1 nacht tijd een dikke procent gestegen. Men begint het eindelijk te begrijpen?
Nee, men begrijpt er nog geen snars van. Althans, men wil gewoon geld verdienen en blijkbaar is 'geld uit crypto halen' daar nu de beste aanpak voor.

Als je op CMC kijkt waar het vandaan komt, dan zijn dat voornamelijk "other coins", dus niet eth, ada, sol of bnb, want die zijn gelijk gebleven qua markt%. Je zou feitelijk kunnen zeggen dat er in verhouding minder geld uit btc, etc, ada, sol, bnb gehaald wordt dan alle andere coins. Meer niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jelmer93 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:13:
[...]

Ik denk dat er in de top 50 CMC aardig solide projecten te vinden zijn die onder de noemer alt's vallen.
Ik denk dat je daar best in kan DCA'en. de markt van 2017/2018 is wat dat betreft totaal niet te vergelijken met nu.
Ik hoorde dit verhaal ook in 2017 over de coins uit 2015 :P

De oude topics uit die tijd staan er vol mee, het is gewoon het zelfde verhaal in een ander jasje, tenminste zo is het tot nu toe altijd al geweest, er is nu ook nog niks wat zich bewezen heeft.

ETH/BTC zijn wel zo beetje de veiligste geweest

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 22-01-2022 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Slux schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:17:
[...]

Ik hoorde dit verhaal ook in 2017 over de coins uit 2015 :P

De oude topics uit die tijd staan er vol mee, het is gewoon het zelfde verhaal in een ander jasje, tenminste zo is het tot nu toe altijd al geweest, er is nu ook nog niks wat zich bewezen heeft.

ETH/BTC zijn wel zo beetje de veiligste geweest
Zo denk ik er ook over. Helemaal na 2017/18. 1 a 2 shitcoins als gok in mijn pf is prima, maar meer begin ik niet aan. Gewoon voornamelijk btc en wat eth. Boomer portfolio.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:31
Pelox schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:24:
[...]

Zo denk ik er ook over. Helemaal na 2017/18. 1 a 2 shitcoins als gok in mijn pf is prima, maar meer begin ik niet aan. Gewoon voornamelijk btc en wat eth. Boomer portfolio.
Ook ETH is laatste bearmarkt volgens mij gigantisch gedaald. Volgens mij van boven de 1000 dollar tot zelfs onder de 100.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Goedemorgen! Het weekend begint weer goed hoor. Rekt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 21:35

YES

Moderator General Chat
PC vergeten uit te zetten gisteren, bam, 309 nieuwe berichten. Dat moet wel een dikke moonshot zijn, toch?

[...]

Toch?

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9XiT5Vw41H_7ex-djxkZ6kXdVk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UBcqU3k1IVpnW64ImxkNyf7v.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@YES nog even geduld.
Ze trekken alles uit crypto, daarna alles uit aandelen.
Crypto lekker laag inkopen -> bull.... winst er uit trekken, naar de beurs goedkope aandelen uitzoeken -> bull....
Dit is geen financieel advies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:30:
@YES nog even geduld.
Ze trekken alles uit crypto, daarna alles uit aandelen.
Crypto lekker laag inkopen -> bull.... winst er uit trekken, naar de beurs goedkope aandelen uitzoeken -> bull....
Dit is geen financieel advies :+
Haha ja ik heb het ook al meermaals gepost, mijn PF is klaar voor een winterslaap. DCA moment zit er sowieso weer aan te komen aangezien salaris komende week gestort wordt. Alles prima, ik vind memes/Wojak plempen gewoon leuk d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Deman23 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:25:
[...]

Ook ETH is laatste bearmarkt volgens mij gigantisch gedaald. Volgens mij van boven de 1000 dollar tot zelfs onder de 100.
Dat klopt, toen heb ik er een flinke zak van gekocht. Beste aankoop ooit.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Nou jongens, als je denkt dat het niet lager kan.
Daar zijn we weer..............

Barre tijden, rode candles en de daling zet door.....

[ Voor 25% gewijzigd door MaStar op 22-01-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Het nieuwe jaar is bijzonder slecht begonnen voor beleggers in de bitcoin. De waarde van de cryptomunt is per saldo in 2022 al bijna 25% omlaag gedoken. Halverwege jnuari was er nog een kleine opleving naar $43.000, maar daarna is de bitcoin in een vrije val geraakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:47
Zou deze meneer al zweten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
MaStar schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:43:
Het nieuwe jaar is bijzonder slecht begonnen voor beleggers in de bitcoin. De waarde van de cryptomunt is per saldo in 2022 al bijna 25% omlaag gedoken. Halverwege jnuari was er nog een kleine opleving naar $43.000, maar daarna is de bitcoin in een vrije val geraakt.
tech stonks (maar ook andere stonks) zijn ook in vrije val en dicht bij een bear markt. Alles gaat door het putje door oa die aankondiging van het versnelt verhogen van de rente. Ik moet trouwens nog maar zien wat ze nu gaan doen. Inflatie gaat nog wel ff in de 6e versnelling door. Ik zie double digits absoluut nog wel gebeuren aankomende maanden. Paar tienden rente verhogen gaat 0.0 uithalen op dat vlak. Maar ondertussen gaan we wel vol een recessie en later misschien wel depressie in. Biden staat ondertussen extreem laag in de pols. Ik gok dat die maar 1 ding kan doen om zijn gezicht te redden en dat is toch weer printen 8)7
We zullen zien wat 2022 gaat brengen. Dat het anders dan andere jaren gaat zijn is wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 15:24
Poeh dit is wel even zuur. VET pot door de helft inmiddels. Misschien binnenkort maar weer rustig wat bij schuiven...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pe8LsfgNltwBMrbt0HuEWFbn9dk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IR0u1oneoBt4Zk3V3vaq7Pqy.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:47:
[...]

tech stonks (maar ook andere stonks) zijn ook in vrije val en dicht bij een bear markt. Alles gaat door het putje door oa die aankondiging van het versnelt verhogen van de rente. Ik moet trouwens nog maar zien wat ze nu gaan doen. Inflatie gaat nog wel ff in de 6e versnelling door. Ik zie double digits absoluut nog wel gebeuren aankomende maanden. Paar tienden rente verhogen gaat 0.0 uithalen op dat vlak. Maar ondertussen gaan we wel vol een recessie en later misschien wel depressie in. Biden staat ondertussen extreem laag in de pols. Ik gok dat die maar 1 ding kan doen om zijn gezicht te redden en dat is toch weer printen 8)7
We zullen zien wat 2022 gaat brengen. Dat het anders dan andere jaren gaat zijn is wel duidelijk.
Nog even Rusland de Donbass binnenvallen en we zijn compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
"De lol is eraf" :D

Omgerekend zou het nu trouwens naar 12.8k gaan, als de geschiedenis zich zou herhalen.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 22-01-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
35.1k komt toch dicht in de buurt. Al was het een uurtje geleden en niet vannacht. Gezien de bounce telkens niet je van het is 34k zo gepasseerd dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ja maar het verschil is dat dat een typische bearmarkt was op de 4 jaar cycle. Daar past de huidige bear niet in. Wellicht dat mensen daarom meer van slag zijn, men had nu een bullmarkt verwacht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Een jaar verder…

Heb de afgelopen dagen wat nagedacht over een plan. Ik denk dat ik BTC wat uit laat razen. Wat ik heb laat ik staan. We zien het wel. En dan met salaris van februari kijken hoe we er voor staan, om vanaf dat moment DCA toe te passen op BTC en ETH.

Ach ik heb in ieder geval een plan _O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:27

Coldcat

HODL

Wat een mooie kortingen vandaag! Kopen!

Toch maar niet. De bounce op BTC is me nog te zwak. Lijkt nog teveel verkoopsdruk. Die gaat nog wel een keer en trekt alles mee.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:33

7. Repeat
Alt's DCA'en is lastig, het aanbod is zo ongelooflijk groot en de succesvolle alt's van nu spelen na eventuele beer mogelijk geen enkele rol van betekenis meer. Ben zelf heel benieuwd hoe de alt's op de alternatieve L1's zich gaan houden in een eerste bear market voor deze ecosystemen. Daarnaast ook goed om de vesting schedules van alt's in de gaten te houden voor VC unlocks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:58
eldeegee schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:48:
Poeh dit is wel even zuur. VET pot door de helft inmiddels. Misschien binnenkort maar weer rustig wat bij schuiven...
Vet is al sinds de vorige bear een zeer speculatieve token. Dat is de sol en Ada van 2017.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:03
BTC dominance ruim 2,5% in de plus de afgelopen dagen, de koning zet te pionnen weer even op zijn plek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnZbfxdoJ6W35-K3VEiWj88Rzko=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lrHDgfxZiY0wfAjXLZGhWES5.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 15:24
mannowlahn schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:59:
[...]

Vet is al sinds de vorige bear een zeer speculatieve token. Dat is de sol en Ada van 2017.
Dat is de rest van de markt ook. Als VET ooit weer op m'n instap level komt, liefst erboven, stap ik uit. Ga ik m'n kansen opnieuw bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Die had ook allang achter de geraniums moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:27

Coldcat

HODL

Waah schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:46:
[...]

Zou deze meneer al zweten? :+
Nu kan die juist goedkope kaarten kopen op die capaciteit te benutten. Wat een rigs te koop op Marktplaats.

Moet nog wel wat van de prijzen af:
https://www.marktplaats.n...hereum-mining-rig-70-mh-s

[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 10:12 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Biden staat ondertussen extreem laag in de pols. Ik gok dat die maar 1 ding kan doen om zijn gezicht te redden en dat is toch weer printen 8)7
Als het zover komt/is, dan is deze nog best accuraat :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2Lc40Vul7jMIS7-5Vr7aw6pL7c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jDSaP3iPu4n49pl0etb2IiG2.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 07:55
Pelox schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 08:12:
[...]

Gelukkig heb ik die locked staan op nexo.. over een paar weken komt het eerste deel vrij. Hopelijk ben ik dan al te laat met de dip kopen en zitten we ergens op een maan, maar dat zal wel niet.
Die van mij komen eind deze maand weer vrij, dus dan zal het wel weer 15% hoger staan dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Ngangatar schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:36:
[...]

1 minuut candles, mijn vriendin zou er blij mee wezen.
sorry, iets te veel op discord rondgehangen, ik wist eerst ook niet wat doxxed was haha.
Is dus de slang term voor 'hun identiteit bekend maken' (of het door iemand anders laten doen, per ongeluk)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLCBNFawAjuT3qNS8hNWHEVgdoE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CFMtPkut1SRg3DmkrFYRuDyj.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
jvel92 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:47:
[...]

Een audit, maakt een project niet zonder risico. Het risico wordt slechts gereduceerd. Voldoende projecten, die ondanks een audit en veilig werden gewaand toch een exploit of iets dergelijks hebben gehad. Zie: https://rekt.news/leaderboard/

Als je zegt dat je geen risico loopt, houd je je zelf voor de gek. En dat komt van iemand, die zei zelf al zijn crypto in DeFi heeft staan.
Oh risicoloos is het zeker niet. Maar je keys in eigen beheer hebben met een audit + algemene concensus van de community & een aantal devs die ook al in andere projecten actief waren is een redelijke indicator van veiligheid.

Terwijl ik aardig wat mensen ken die gehannes hebben gehad met CEXen, mijzelf incluis, waardoor er crypto verloren is gegaan of onbereikbaar geworden. CEXen zijn voor mij niet zo heel anders dan goede DEXen maar dan zonder dat je zelf de keys in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wozmro
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:25
https://mobile.twitter.co...tatus/1484797853667049472

Begrijp ik het goed: Bitcoins kopen met geleend geld en een creatieve bedrijfsboekhouding?

Lijkt mij een leuke combo.. ik zit al klaar met mijn vingers in mijn oren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 00:23
Nog meer mensen problemen met binance? telkens random logouts en fiat en coins niet zichtbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 07:55
Slux schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:11:
[...]

Idd. Je kunt de alts die de 3 of 5 jaar succesvol doorstaan hebben praktisch op één hand tellen (Litecoin hoort daar al niet echt bij ;) ).

Ik verwacht echter dat mensen hier met DCA'en bedoelen; vandaag een paar kopen, vanmiddag nog een paar, en misschien morgen, en dan moet hij donderdag of vrijdag eigenlijk wel x3 of x4 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-06 10:31
Ik verwacht veel van FTM dit jaar en dus DCA ik maandelijks en vandaag een btje extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
Gewoon precies hetzelfde als 2018 :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUluJOwfUhFHUaAaS4CVLwrc7ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QN8XIo8fN9puVh2NfkMQcu15.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 30 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!