Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Zoiets als wedden op 1 paard. Haha nee
Handen boven de dekens he!Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Klopt, sluit er zojuist weer een met +52% af. Denk dat ik vandaag al op +225/250% sta.
Ik begrijp ook niet dat men dit gewoon all-in kan ondergaan en toekijken. Ik vermoed echt dat er nog wel +-5k af zal gaan. Daar zou ik het heel warm van krijgen en erg oncomfortabel van slapen.
Ik voel me aangesproken. Al slaap ik er geen minuut minder om.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Klopt, sluit er zojuist weer een met +52% af. Denk dat ik vandaag al op +225/250% sta.
Ik begrijp ook niet dat men dit gewoon all-in kan ondergaan en toekijken. Ik vermoed echt dat er nog wel +-5k af zal gaan. Daar zou ik het heel warm van krijgen en erg oncomfortabel van slapen.
ik slaap toch al niet
[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 23:01 ]
Tja. Inleg er al uit en het is ineens allemaal relatief. Ik slaap er geen minuut minder om. Enige dat me weer eens tegen staat is dat de fiat er al 100% in zit.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Anoniem: 1420638
[ Voor 53% gewijzigd door Jackson6 op 21-01-2022 23:02 ]
Daar gaan de laatste!Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:53:
[Afbeelding]
Kijken of ze vandaag allemaal gehit gaan worden
Ik werd vanochtend al zwetend wakker toen ik delta refreshte en veel beter is het sindsdien niet meer grworden nee. Toch ligt de ledger nog gewoon achter slot en grendel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er maar 1 grotere fout is die ik kan maken dan holden en dat is nu voor het eerst in jaren proberen te gaan traden.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Maar ja. ‘Gewoon’ ondergaan doe je dit niet. Aggr trade staat gecast naar de tv en ondertussen zit je je af te vragen hoe het allemaal zo gekomen is.
Ach ja dit verhaal ken je. Zo ging het ook op 65k 60k , 45k en nu zo 35k 😌
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Anoniem: 1032405
Ik kan het ergens wel begrijpen als je lang geleden gekocht hebt, niet meer in fiat gelooft als valuta van de toekomst en simpelweg wat cijfertjes op een scherm ziet veranderen zonder dat dit je dagelijks leven beïnvloed.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Als je de top gekocht hebt met al je spaarcenten om volgend jaar een huis te kunnen aanschaffen is dat natuurlijk een ander verhaal.
Geld is lang niet alles in dit leven en als het je drijfveer is om geld te bemachtigen zodat je je leven kunt veranderen, leef je nu dan wel?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MCkMYMzVXTkNPdz1gtuHGvl0.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen meer zouden verliezen door te traden dan te HODL'en. Het gaat er om met welke termijn je in de geitenbende zit. In geval van HODL hoort er dan gewoon een beetje bij in dat geval en moet je op een gegeven moment de DCA optie aanzetten of wat orders inschieten om te profiteren.twit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:03:
[...]
Ik werd vanochtend al zwetend wakker toen ik delta refreshte en veel beter is het sindsdien niet meer grworden nee. Toch ligt de ledger nog gewoon achter slot en grendel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er maar 1 grotere fout is die ik kan maken dan holden en dat is nu voor het eerst in jaren proberen te gaan traden.
Maar ja. ‘Gewoon’ ondergaan doe je dit niet. Aggr trade staat gecast naar de tv en ondertussen zit je je af te vragen hoe het allemaal zo gekomen is.
Ach ja dit verhaal ken je. Zo ging het ook op 65k 60k , 45k en nu zo 35k 😌
Ik ben wel blij dat ik wat verkocht had om wat orders lager in te kunnen schieten. Een 1.5 week terug was ik begonnen met een lijst van projecten waar ik in wilde stappen (NFT / Defi / Meta). Dit jaar ter diversificatie. Kopen heb ik uitgesteld omdat ik geen groene candles meer ga kopen.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ik denk dat ik vooral dat 'cijfertjes' veranderen zie. Ik blijf gewoon elke 2 weken door DCA'en ongeacht wat de koers doet. Ik heb er vertrouwen in dat in 2024 de bitcoin vast boven de $50k staat. Dus alles wat ik er nu in pomp levert me voldoende rendement op.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:05:
[...]
Ik kan het ergens wel begrijpen als je lang geleden gekocht hebt, niet meer in fiat gelooft als valuta van de toekomst en simpelweg wat cijfertjes op een scherm ziet veranderen zonder dat dit je dagelijks leven beïnvloed.
Als je de top gekocht hebt met al je spaarcenten om volgend jaar een huis te kunnen aanschaffen is dat natuurlijk een ander verhaal.
Geld is lang niet alles in dit leven en als het je drijfveer is om geld te bemachtigen zodat je je leven kunt veranderen, leef je nu dan wel?
Is het verstandiger om te wachten tot de bodem bereikt is? Ja. Maar die mis ik toch altijd.
Verstandiger uit te cashen voor stables? Ja, maarja.
Ik heb een soort omgekeerde fomo. Als ik zou wachten op de bodem zou ik bij elke 2 dagen groene candles iets hebben van 'Ik heb 'm gemist!', nu kan ik dat wel loslaten.
[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 23:11 ]
Er zijn wat onderzoeken die indiceren dat als je een risk metric volgt en daarop je DCA bedrag aanpast, je in 95%+ van de gevallen een hoger rendement hebt. Wellicht doe je dat al.Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:08:
[...]
Ik denk dat ik vooral dat 'cijfertjes' veranderen zie. Ik blijf gewoon elke 2 weken door DCA'en ongeacht wat de koers doet. Ik heb er vertrouwen in dat in 2024 de bitcoin vast boven de $50k staat. Dus alles wat ik er nu in pomp levert me voldoende rendement op.
Is het verstandiger om te wachten tot de bodem bereikt is? Ja. Maar die mis ik toch altijd.
Ik heb een soort omgekeerde fomo. Als ik zou wachten op de bodem zou ik bij elke 2 dagen groene candles iets hebben van 'Ik heb 'm gemist!', nu kan ik dat wel loslaten.
Ik neem iig graag wat tasjes over van de weak hands. Investment horizon is volgens Michael Saylor een 'medium timeframe' als je er voor 5 jaar in wilt zitten. Dat geeft pas perspectief. Nu pas op 1 jaar en al mooie gains gezien, dat is pas hopium voor de komende 4 jaar.

Misschien kan het over twee weken aan halve prijs maar voorlopig blij mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 21-01-2022 23:15 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Wanneer ik over de schouder van een vriend van mij mee kijk wanneer hij pokert, maak ik altijd de beste calls en analyses. Op 't moment dat ik 't zelf moet doen is 't anders. Hetzelfde heb in met TA. De weekly koersverloop op BTC zoals die nu is had ik in mijn hoofd helemaal uitgetekend. En toch hoop je op een ander verloop, fomo.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Mijn DCA bedrag staat vast per maand, maar dit balanceer ik percentueel tussen indexfondsen en cryptocurrencies. Verschillende risk metrics en voorspellingen bepalen deze verhouding, en onderbuikgevoelBlaim schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:12:
[...]
Er zijn wat onderzoeken die indiceren dat als je een risk metric volgt en daarop je DCA bedrag aanpast, je in 95%+ van de gevallen een hoger rendement hebt. Wellicht doe je dat al.
Ik neem iig graag wat tasjes over van de weak hands. Investment horizon is volgens Michael Saylor een 'medium timeframe' als je er voor 5 jaar in wilt zitten. Dat geeft pas perspectief. Nu pas op 1 jaar en al mooie gains gezien, dat is pas hopium voor de komende 4 jaar.
Bitcoin zie ik als 5-10 jaren horizon en indexfondsen als een 20+ jaren horizon.
Beide met een ander doel waarvoor ik instap ook.
Ben wel van plan om wat wijzigingen aan te brengen in de structuur als de bear doorzet en we naar 32k vallen. Want door de jaren heen is al wel gebleken dat de een absoluut geen hedge tegen de ander is.
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 23:20 ]
Anoniem: 1032405
Crypto is gewoon zoveel dingen tegelijk dat het lastig is te definiëren.Blaim schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:12:
[...]
Er zijn wat onderzoeken die indiceren dat als je een risk metric volgt en daarop je DCA bedrag aanpast, je in 95%+ van de gevallen een hoger rendement hebt. Wellicht doe je dat al.
Het is een revolutie, hyper speculatie en technologie in één.
Het trekt mensen aan met verschillende doelen om verschillende redenen.
Daarom is er binnen dit topic ook altijd van alles te beleven
??? Does not compute ???fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:00:
[...]
Tja. Inleg er al uit en het is ineens allemaal relatief. Ik slaap er geen minuut minder om. Enige dat me weer eens tegen staat is dat de fiat er al 100% in zit.
Of is die inleg intussen alweer in stenen/bier/losse vrouwen gestopt?
Is het geen idee als je die plannen maakt dan meteen wat orders in te schieten? Zodat je op het moment dat de strijd losgaat je niets meer hoeft te doen en de markt zijn werk te laten doen? Als het hoger staat ideaal om de plannen te maken.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:15:
[...]
Wanneer ik over de schouder van een vriend van mij mee kijk wanneer hij pokert, maak ik altijd de beste calls en analyses. Op 't moment dat ik 't zelf moet doen is 't anders. Hetzelfde heb in met TA. De weekly koersverloop op BTC zoals die nu is had ik in mijn hoofd helemaal uitgetekend. En toch hoop je op een ander verloop, fomo.
Ik heb dat eerder nooit gedaan. Ik kocht altijd bij als er een dikke rode candle was. Nu een paar niveaus opgezocht waar ik weer wil kopen en de orders ingeschoten. Ondanks de drop geeft dat enorme rust.
Nog een beetje van die worstencoin op dan ga ik ook een plakje halen
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 21-01-2022 23:20 ]
Zero.
* LankHoar neemt nog een lijntje hopium en gaat verdrietig slapen
[ Voor 3% gewijzigd door LankHoar op 21-01-2022 23:22 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik begrijp niet dat je zo'n koele kikker bent die de ene na de andere short met succes meepakt. Ik heb op Bybit wel eens een short geopend x5 maar het gaf mij juist meer stress. Ben inmiddels door de 2013/2015 periode mee te maken al aardig emotioneel afgestompt. Dus ja ik zit de rit lekker uit. Ik weet waar het bij mij fout ging 7 jaar terug en die fout ga ik niet herhalen.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Het trekt mensen aan die verrast zijn van berichten over inflatie helaas.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:17:
[...]
Crypto is gewoon zoveel dingen tegelijk dat het lastig is te definiëren.
Het is een revolutie, hyper speculatie en technologie in één.
Het trekt mensen aan met verschillende doelen om verschillende redenen.

Maargoed, kansen genoeg dus vandaag. Hopelijk weten meer nieuwkomers dan alleen mijzelf de kansen te benutten.
Zit er voor een heel klein bedrag in, met het geld van een verkochte vouwfiets van marktplaats. Dit is een monument in mijn portefeuille. Ga ik ook nooit verkopen zodat ik blijf nadeknen en niet nogmaals blind in iets ga stappen. Toen ik instapte (ergens begin 2021) dacht ik dat is mooie coin. Milieu + renewables, dat past bij deze tijd en moet wel gaan vliegen! Dikke tech! Ook nog met een bekend persoon erachter. Volgens mij was er een klein % van de coins op de markt, en die worden langzaam allemaal gedumpt.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 21-01-2022 23:28 ]
Nooit verwacht. Koopopdracht op 36200 gezet en hij ging af!

Hopen dat hij niet verder dipt...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Komt goed, morgen weer op 42kresusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:32:
I bought the dip!![]()
Nooit verwacht. Koopopdracht op 36200 gezet en hij ging af!![]()
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
But it keeps dippingresusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:32:
I bought the dip!![]()
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large)
Lage 30 misschien met wick. Zie Taro NKJurgen93 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:31:
Weinig overtuigende bounce nog... Wat zijn de targets!?
Die zijn er niet. Gewoon een jaartje of 4 wachten en veel hopium snuiven..Jurgen93 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:31:
Weinig overtuigende bounce nog... Wat zijn de targets!?
Zero.
Voor dit soort momenten kun je betere andere dingen in huis halen dan hopium. Met wat geluk kun je het nog met bijna waardeloze crypto kopen ook. Win winPelox schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:34:
[...]
Die zijn er niet. Gewoon een jaartje of 4 wachten en veel hopium snuiven..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik zat al te bedenken wat ik met het verlies kon kopen voor het huis. Nieuw bestek, nieuwe glazen...twit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:35:
[...]
Voor dit soort momenten kun je betere andere dingen in huis halen dan hopium. Met wat geluk kun je het nog met bijna waardeloze crypto kopen ook. Win win
Nog geen nieuwe overkapping gelukkig
[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 21-01-2022 23:38 ]
Ik heb nog even geduld.. buy orders op 30/31/32k zetten denk ik... hopium op een buy low toch.. 😎😎
Wees blij dat je het nog over dingen in de keuken ipv het hele huis zelf of de auto voor de deur hebt zoals helaas sommigen hier ( denk aan de hold btc poll laatst, we hebben meerdere 5btc+ en 10btc+ holders in ons midden mits de poll eerlijk beantwoord is).ViezeVis schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:37:
[...]
Ik zat al te bedenken wat ik met het verlies kon kopen voor het huis. Nieuw bestek, nieuwe glazen...
Nog geen nieuwe overkapping gelukkigMeevallertje!
You win some you lose some uiteraard. Tis volhouden en afwachten nu óf voor jezelf een stop loss bepalen als het echt te gek wordt en/of je het niet langer aan kunt. GL!
Is echt super simpel kan ik je zeggen. En doet me geen moer. Ik zie het namelijk niet als euros.Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik weet het. Ik doe nog niet zo lang mee, maar kan me goed voorstellen dat dit voor sommigen behoorlijk zuur kan zijntwit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:41:
[...]
Wees blij dat je het nog over dingen in de keuken ipv het hele huis zelf of de auto voor de deur hebt zoals helaas sommigen hier ( denk aan de hold btc poll laatst, we hebben meerdere 5btc+ en 10btc+ holders in ons midden mits de poll eerlijk beantwoord is).
You win some you lose some uiteraard. Tis volhouden en afwachten nu óf voor jezelf een stop loss bepalen als het echt te gek wordt en/of je het niet langer aan kunt. GL!

Ah fijn! Hoe laat? Dan ga ik zitten genieten
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Komt goed schatje, paar jaar geduld hebben
[ Voor 29% gewijzigd door Stovirpi op 21-01-2022 23:54 ]
Stack Sats
Zero.
Nu je het zegt. Gisteren 46k, nu 36k. 10k in a day: ik keur hem goed. Is wel passend bij de slow bleed sinds november.Pelox schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:52:
Bijna die 10k candle.. hopelijk ook ooit de andere kant op.
Bruna is dicht nu. Lijkt me sterk.Xqlus1ve schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:55:
Pino laat trouwens van zich af weten, of zou die zitten te juinen?
Zero.
Ook wel H&S pattern genoemdHollovVpo1nt schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:52:
BTC weekly is een middelvinger.
Iig erg mooi deze actie. Dat slowbleeden was killing.
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 22-01-2022 00:00 ]
Wie gaat op 30 nog verkopen terwijl dat op 40k ook had gekund, of nu op 36k ook nog kan? (is nog wel -20%).anti elppa schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:58:
Muren worden wel dik. Zeker rond de 30k. Gruwelijk oversold. Funding knetters negatief. Iedereen zit short. Man die moet een paal omhoog geven soon. Disclaimer, wick naar 30k eerst is zeker mogelijk
Iig erg mooi deze actie. Dat slowbleeden was killing.
Ik hoor niemand over verkopen hier, enkel wat bijkopen of shorten. Dat laatste moet toch een keer terugkomen met een candle de andere kant op.
[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 00:02 ]
100k soon.Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Wie gaat op 30 nog verkopen terwijl dat op 40k ook had gekund, of nu op 36k ook nog kan? (is nog wel -20%).
Ik hoor niemand over verkopen hier, enkel wat bijkopen of shorten. Dat laatste moet toch een keer terugkomen met een candle de andere kant op.
Oh die zijn er wel hoor. Kijk ff naar november 2013 en 2017zenith schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:02:
Het is altijd jammer dat het hard naar beneden kan gaan om daarna weer een paar maanden langzaam omhoog te kruipen, waarom bestaan er geen panicbuys?
Deze run nog niet gehad helaas, echte echte echte fomo
Ik niet iig. Maar dat moge duidelijk zijn. Ik koop eigenlijk bijna alleen maarColdcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Wie gaat op 30 nog verkopen terwijl dat op 40k ook had gekund, of nu op 36k ook nog kan? (is nog wel -20%).
Maker is about to market dump $600 million worth of ETH unless someone can phone up this 7 Siblings guy and tell him to top up his vaults in the next 30 mins.
— Rune (@RuneKek) 21 januari 2022
I'm confident the Dutch Auctions will hold up but not sure how the market will reacthttps://t.co/DPQzPQWLOY
would be 65 million worth sold approx every 30 mins
Looks like he didn't react. 600 million in selling is now locked in and will happen over the next hours - exactly how long depends on what happens to the ETH price.
Time to scoop that dip pic.twitter.com/iPYShXs6lY
Als ie nooit meer terug komt, ben je alles kwijt. En welke garantie heb je dat dit niet gebeurt?Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:
[...]
24/7 handel gebaseerd op 100% sentiment is best wel volatiel
Ps; aandelen gaan ook niet lekker.
Buy the dip wordt een ding als Rusland daadwerkelijk een inval doet, bijvoorbeeld.
[ Voor 10% gewijzigd door NiGeLaToR op 22-01-2022 00:14 ]
Er was net al een dikke rode paal terwijl hieer moon geroepen werd.
Ik had maar ff m'n chart gerefresht want ik dacht dat ik dat indd misteColdcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:13:
[...]

Af en toe wel even naar beneden scrollen op de chart vandaag.ViezeVis schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:15:
[...]
Ik had maar ff m'n chart gerefresht want ik dacht dat ik dat indd miste![]()
[Afbeelding]
In dat geval kun je toch beter nu nog verkopen? Waarom wachten tot de 30k... gezien er geen bounce komt gaan we hoogstwaarschijnlijk nog lager.NiGeLaToR schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:12:
[...]
Als ie nooit meer terug komt, ben je alles kwijt. En welke garantie heb je dat dit niet gebeurt?
24/7 handel gebaseerd op 100% sentiment is best wel volatiel
Ps; aandelen gaan ook niet lekker.
Buy the dip wordt een ding als Rusland daadwerkelijk een inval doet, bijvoorbeeld.
[ Voor 41% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 00:17 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Toch nog net op tijd om de schade te beperken lolColdcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:13:
[...]
7 Siblings woke up!!
rescued some and only 330 of selling remaining as of right now. Only 65 million triggered so far, rest may still be rescuable

Sterkte!
(aan iedereen trouwens)
Langzaam weer omhoog
[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 22-01-2022 00:22 ]
Schijnbaar is het toch nog wel lastig om lange termijn te denken en dat ‘hodlen’ ook echt te doen
Er zit ooo fomo in panicselling?
Veroorzaakt door te weinig dekking op leverage?jvel92 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:18:
[...]
Toch nog net op tijd om de schade te beperken lol
[Embed: title]
Yep, ETH wordt veel gebruikt als collateral om tegen te lenen. Als de prijs dan hard daalt en je voegt geen extra collateral toe dan wordt je geliquideerd. Zorgt dan ook voor een domino effect.Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:22:
[...]
Veroorzaakt door te weinig dekking op leverage?
7 siblings watjvel92 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:18:
[...]
Toch nog net op tijd om de schade te beperken lol
[Embed: title]
Zelfde als bij Nexo dus toen de koers van BTC / ETH van Kraken gebruikt werd eerder dit jaar. Die ging lager dan de rest waardoor mensen automatisch geliquideerd werden terwijl de koers elders hoger stond.jvel92 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:25:
[...]
Yep, ETH wordt veel gebruikt als collateral om tegen te lenen. Als de prijs dan hard daalt en je voegt geen extra collateral toe dan wordt je geliquideerd. Zorgt dan ook voor een domino effect.
ETH alweer 7% in de plus
*Zal het netwerk maar congested zijn om bij te boeken

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 00:29 ]
Trend volgens die chart:
Dit weekend naar 34K
volgende week langzaam omhoog naar 41K (30/31 januari)
Na het weekend 31K (5 feb)
Om in de week erna naar28K te gaan. (12 feb)
en twee weken later naar 24K.(25 feb)
allemaal puur gebaseerd op de vorige run. Dus eigenlijk gebaseerd op niks....
Daarom zet ik het hier neer. Kijken wat er van uit komt ;-)
We missen echt een remindme functie op Tweakers ;-)
this is the way.anti elppa schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:43:
[...]
Is echt super simpel kan ik je zeggen. En doet me geen moer. Ik zie het namelijk niet als euros.
Crypto is een hele dure hobby. Al het geld dat er in gaat is weg, 100%.
tot het er weer eens uit komt omdat de cijfertjes hoog staan.
het is een spelletje meer. Hoeveel winst kan je pakken? of hoeveel verlies?
Geld boeit me niet zoveel eigenlijk, dus daar kan het aan liggen trouwens. Heb weinig met dure auto's, blij met mijn 8 jaar oude PC die nog príma draait, huis is ook helemaal prima. Enige waar echt geld naartoe gaat is vakantie en energiebesparingen in huis
[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 22-01-2022 00:32 ]
Ik heb vernomen dat ze uit de kast is gekomenXqlus1ve schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:55:
Pino laat trouwens van zich af weten, of zou die zitten te juinen?
Laat die chart ook zien wanneer 100k?Waah schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:29:
mijn zeer onbetrouwbare en onzinnige Bitcoin Repeat Cycle Chart heeft het sinds kerst wel aardig bij het rechte eind. Niet op de dag of bedragen, maar wel in de trend.
Trend volgens die chart:
Dit weekend naar 34K
volgende week langzaam omhoog naar 41K (30/31 januari)
Na het weekend 31K (5 feb)
Om in de week erna naar28K te gaan. (12 feb)
en twee weken later naar 24K.(25 feb)
allemaal puur gebaseerd op de vorige run. Dus eigenlijk gebaseerd op niks....
Daarom zet ik het hier neer. Kijken wat er van uit komt ;-)
We missen echt een remindme functie op Tweakers ;-)
Lol ja gewoon max gas en hopen dat je transactie er door komtColdcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:27:
[...]
Zelfde als bij Nexo dus toen de koers van BTC / ETH van Kraken gebruikt werd eerder dit jaar. Die ging lager dan de rest waardoor mensen automatisch geliquideerd werden terwijl de koers elders hoger stond.
ETH alweer 7% in de plus
*Zal het netwerk maar congested zijn om bij te boeken
jep.... but you won't like it!
heb mijn wilde gok in mijn agenda gezet. Kom er over een week op terug, als we weer omhoog zijn richting de 41K.
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 22-01-2022 00:41 ]
Hier inmiddels wel weer fatsoenlijk aan het inladderen geslagen.Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:18:
Het begint toch wel extreem verleidelijk te worden om bij te halen..
Maar ik houd altijd wat dieptebommetjes aan kooporders achter de hand voor eventuele panic dips.
Die zijn er van tijd tot tijd, en er spelen enkele zaken op het wereldtoneel de laatste tijd...
Dat je daar van kunt profiteren is best een beetje cru vind ik soms, maar ja, je kunt kansen pakken of je kunt ze laten liggen.
Als jij het niet doet, doet een ander het wel. Dustoilet_paper schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:42:
[...]
Hier inmiddels wel weer fatsoenlijk aan het inladderen geslagen.
Maar ik houd altijd wat dieptebommetjes aan kooporders achter de hand voor eventuele panic dips.
Die zijn er van tijd tot tijd, en er spelen enkele zaken op het wereldtoneel de laatste tijd...
Dat je daar van kunt profiteren is best een beetje cru vind ik soms, maar ja, je kunt kansen pakken of je kunt ze laten liggen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!