[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.028.577 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:52:
6 cent, 6 cent! 🙌

Taro vast weer aan het shorten 👀
Klopt, sluit er zojuist weer een met +52% af. Denk dat ik vandaag al op +225/250% sta.

Ik begrijp ook niet dat men dit gewoon all-in kan ondergaan en toekijken. Ik vermoed echt dat er nog wel +-5k af zal gaan. Daar zou ik het heel warm van krijgen en erg oncomfortabel van slapen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:40

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Coldcat schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]

Alles omzetten in Crypto voor de ommekeer :)
Zoiets als wedden op 1 paard. Haha nee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:56:
[...]

Klopt, sluit er zojuist weer een met +52% af. Denk dat ik vandaag al op +225/250% sta.

Ik begrijp ook niet dat men dit gewoon all-in kan ondergaan en toekijken. Ik vermoed echt dat er nog wel +-5k af zal gaan. Daar zou ik het heel warm van krijgen en erg oncomfortabel van slapen.
Handen boven de dekens he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
[...]

Ik voel me aangesproken. Al slaap ik er geen minuut minder om.
ik slaap toch al niet

[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:15
[...]

Tja. Inleg er al uit en het is ineens allemaal relatief. Ik slaap er geen minuut minder om. Enige dat me weer eens tegen staat is dat de fiat er al 100% in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

*** een koop order gehit voor ADA op 0.98 EU -.-. Helemaal vergeten dat ik daarvoor een order had staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:16
Komt de dead cat bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moon!!! Heerlijk dit :9

[ Voor 53% gewijzigd door Jackson6 op 21-01-2022 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:53:
[Afbeelding]

Kijken of ze vandaag allemaal gehit gaan worden ;)
Daar gaan de laatste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:59
[...]

Ik werd vanochtend al zwetend wakker toen ik delta refreshte en veel beter is het sindsdien niet meer grworden nee. Toch ligt de ledger nog gewoon achter slot en grendel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er maar 1 grotere fout is die ik kan maken dan holden en dat is nu voor het eerst in jaren proberen te gaan traden.

Maar ja. ‘Gewoon’ ondergaan doe je dit niet. Aggr trade staat gecast naar de tv en ondertussen zit je je af te vragen hoe het allemaal zo gekomen is.

Ach ja dit verhaal ken je. Zo ging het ook op 65k 60k , 45k en nu zo 35k 😌

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Mooi, de weekly RSI is op ETH en BTC in een jaar+ nog nooit zo laag geweest. Dik oversold en tijd om de bags te vullen. Mooie tijden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

[...]

Ik kan het ergens wel begrijpen als je lang geleden gekocht hebt, niet meer in fiat gelooft als valuta van de toekomst en simpelweg wat cijfertjes op een scherm ziet veranderen zonder dat dit je dagelijks leven beïnvloed.

Als je de top gekocht hebt met al je spaarcenten om volgend jaar een huis te kunnen aanschaffen is dat natuurlijk een ander verhaal.

Geld is lang niet alles in dit leven en als het je drijfveer is om geld te bemachtigen zodat je je leven kunt veranderen, leef je nu dan wel?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qTOFjPFSD6ZEaNzYR0o8HCUFEBw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MCkMYMzVXTkNPdz1gtuHGvl0.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik krijg nu pas een melding van blockfolio dat BTC en ETH down zijn. Well, thanks I guess

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:27

Coldcat

HODL

twit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:03:
[...]

Ik werd vanochtend al zwetend wakker toen ik delta refreshte en veel beter is het sindsdien niet meer grworden nee. Toch ligt de ledger nog gewoon achter slot en grendel. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er maar 1 grotere fout is die ik kan maken dan holden en dat is nu voor het eerst in jaren proberen te gaan traden.

Maar ja. ‘Gewoon’ ondergaan doe je dit niet. Aggr trade staat gecast naar de tv en ondertussen zit je je af te vragen hoe het allemaal zo gekomen is.

Ach ja dit verhaal ken je. Zo ging het ook op 65k 60k , 45k en nu zo 35k 😌
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen meer zouden verliezen door te traden dan te HODL'en. Het gaat er om met welke termijn je in de geitenbende zit. In geval van HODL hoort er dan gewoon een beetje bij in dat geval en moet je op een gegeven moment de DCA optie aanzetten of wat orders inschieten om te profiteren.

Ik ben wel blij dat ik wat verkocht had om wat orders lager in te kunnen schieten. Een 1.5 week terug was ik begonnen met een lijst van projecten waar ik in wilde stappen (NFT / Defi / Meta). Dit jaar ter diversificatie. Kopen heb ik uitgesteld omdat ik geen groene candles meer ga kopen.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:05:
[...]

Ik kan het ergens wel begrijpen als je lang geleden gekocht hebt, niet meer in fiat gelooft als valuta van de toekomst en simpelweg wat cijfertjes op een scherm ziet veranderen zonder dat dit je dagelijks leven beïnvloed.

Als je de top gekocht hebt met al je spaarcenten om volgend jaar een huis te kunnen aanschaffen is dat natuurlijk een ander verhaal.

Geld is lang niet alles in dit leven en als het je drijfveer is om geld te bemachtigen zodat je je leven kunt veranderen, leef je nu dan wel?
Ik denk dat ik vooral dat 'cijfertjes' veranderen zie. Ik blijf gewoon elke 2 weken door DCA'en ongeacht wat de koers doet. Ik heb er vertrouwen in dat in 2024 de bitcoin vast boven de $50k staat. Dus alles wat ik er nu in pomp levert me voldoende rendement op.

Is het verstandiger om te wachten tot de bodem bereikt is? Ja. Maar die mis ik toch altijd.
Verstandiger uit te cashen voor stables? Ja, maarja.
Ik heb een soort omgekeerde fomo. Als ik zou wachten op de bodem zou ik bij elke 2 dagen groene candles iets hebben van 'Ik heb 'm gemist!', nu kan ik dat wel loslaten.

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 23:11 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEDHyS4ut_FGCuNty0RqQABG-zY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u9TwknDy9DWxnWHhbt4CKweq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-06 16:38
Ik ga m'n PF niet meer bekijken. Shorten om m'n hodl losses goed te maken ga ik niet doen. Ik ga wel rekt, komt wel goed. Beetje spanning tenminste, het zijn al zo'n saaie tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:08:
[...]

Ik denk dat ik vooral dat 'cijfertjes' veranderen zie. Ik blijf gewoon elke 2 weken door DCA'en ongeacht wat de koers doet. Ik heb er vertrouwen in dat in 2024 de bitcoin vast boven de $50k staat. Dus alles wat ik er nu in pomp levert me voldoende rendement op.

Is het verstandiger om te wachten tot de bodem bereikt is? Ja. Maar die mis ik toch altijd.
Ik heb een soort omgekeerde fomo. Als ik zou wachten op de bodem zou ik bij elke 2 dagen groene candles iets hebben van 'Ik heb 'm gemist!', nu kan ik dat wel loslaten.
Er zijn wat onderzoeken die indiceren dat als je een risk metric volgt en daarop je DCA bedrag aanpast, je in 95%+ van de gevallen een hoger rendement hebt. Wellicht doe je dat al.

Ik neem iig graag wat tasjes over van de weak hands. Investment horizon is volgens Michael Saylor een 'medium timeframe' als je er voor 5 jaar in wilt zitten. Dat geeft pas perspectief. Nu pas op 1 jaar en al mooie gains gezien, dat is pas hopium voor de komende 4 jaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 09:00
Beetje MATIC opgeschept aan $1.66. Was een order dat al van november stond.

Misschien kan het over twee weken aan halve prijs maar voorlopig blij mee. :>

[ Voor 6% gewijzigd door Th1x4nG op 21-01-2022 23:15 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Wanneer ik over de schouder van een vriend van mij mee kijk wanneer hij pokert, maak ik altijd de beste calls en analyses. Op 't moment dat ik 't zelf moet doen is 't anders. Hetzelfde heb in met TA. De weekly koersverloop op BTC zoals die nu is had ik in mijn hoofd helemaal uitgetekend. En toch hoop je op een ander verloop, fomo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Nog wat gebeurd vandaag hier?? Of is het weer als vanouds procentje of wat in de min en plus? 🍻

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Blaim schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:12:
[...]

Er zijn wat onderzoeken die indiceren dat als je een risk metric volgt en daarop je DCA bedrag aanpast, je in 95%+ van de gevallen een hoger rendement hebt. Wellicht doe je dat al.

Ik neem iig graag wat tasjes over van de weak hands. Investment horizon is volgens Michael Saylor een 'medium timeframe' als je er voor 5 jaar in wilt zitten. Dat geeft pas perspectief. Nu pas op 1 jaar en al mooie gains gezien, dat is pas hopium voor de komende 4 jaar. :X
Mijn DCA bedrag staat vast per maand, maar dit balanceer ik percentueel tussen indexfondsen en cryptocurrencies. Verschillende risk metrics en voorspellingen bepalen deze verhouding, en onderbuikgevoel :+ . Al ben ik afgelopen tijd wat te ver doorgeschoten in crypto en dat voel ik nu natuurlijk wel.

Bitcoin zie ik als 5-10 jaren horizon en indexfondsen als een 20+ jaren horizon.
Beide met een ander doel waarvoor ik instap ook.

Ben wel van plan om wat wijzigingen aan te brengen in de structuur als de bear doorzet en we naar 32k vallen. Want door de jaren heen is al wel gebleken dat de een absoluut geen hedge tegen de ander is.

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 23:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Blaim schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:12:
[...]

Crypto is gewoon zoveel dingen tegelijk dat het lastig is te definiëren.

Het is een revolutie, hyper speculatie en technologie in één.

Het trekt mensen aan met verschillende doelen om verschillende redenen.

Daarom is er binnen dit topic ook altijd van alles te beleven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:50
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:00:
[...]

Tja. Inleg er al uit en het is ineens allemaal relatief. Ik slaap er geen minuut minder om. Enige dat me weer eens tegen staat is dat de fiat er al 100% in zit.
??? Does not compute ???
Of is die inleg intussen alweer in stenen/bier/losse vrouwen gestopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:15:
[...]

Wanneer ik over de schouder van een vriend van mij mee kijk wanneer hij pokert, maak ik altijd de beste calls en analyses. Op 't moment dat ik 't zelf moet doen is 't anders. Hetzelfde heb in met TA. De weekly koersverloop op BTC zoals die nu is had ik in mijn hoofd helemaal uitgetekend. En toch hoop je op een ander verloop, fomo.
Is het geen idee als je die plannen maakt dan meteen wat orders in te schieten? Zodat je op het moment dat de strijd losgaat je niets meer hoeft te doen en de markt zijn werk te laten doen? Als het hoger staat ideaal om de plannen te maken.

Ik heb dat eerder nooit gedaan. Ik kocht altijd bij als er een dikke rode candle was. Nu een paar niveaus opgezocht waar ik weer wil kopen en de orders ingeschoten. Ondanks de drop geeft dat enorme rust.

Nog een beetje van die worstencoin op dan ga ik ook een plakje halen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 21-01-2022 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het houdt niet op, niet vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:20
En stel dat we in het weekend omhoog gaan dan hebben we weer die zogenaamde cme gap op maandag. Clown markt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-06 01:11

LankHoar

Langharig tuig

Jongens, mijn hele PNL is naar de *piep*. Geen leuke vrijdag zo :(

* LankHoar neemt nog een lijntje hopium en gaat verdrietig slapen

[ Voor 3% gewijzigd door LankHoar op 21-01-2022 23:22 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Ik begrijp niet dat je zo'n koele kikker bent die de ene na de andere short met succes meepakt. Ik heb op Bybit wel eens een short geopend x5 maar het gaf mij juist meer stress. Ben inmiddels door de 2013/2015 periode mee te maken al aardig emotioneel afgestompt. Dus ja ik zit de rit lekker uit. Ik weet waar het bij mij fout ging 7 jaar terug en die fout ga ik niet herhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:17:
[...]

Crypto is gewoon zoveel dingen tegelijk dat het lastig is te definiëren.

Het is een revolutie, hyper speculatie en technologie in één.

Het trekt mensen aan met verschillende doelen om verschillende redenen.
Het trekt mensen aan die verrast zijn van berichten over inflatie helaas. :F

Maargoed, kansen genoeg dus vandaag. Hopelijk weten meer nieuwkomers dan alleen mijzelf de kansen te benutten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mijn grootste shitcoin in mijn portfolio doet het trouwens het beste vandaag :) WOZX -1.92%. Allemaal kopen deze coin! Die gaat BTC verslaan.

Zit er voor een heel klein bedrag in, met het geld van een verkochte vouwfiets van marktplaats. Dit is een monument in mijn portefeuille. Ga ik ook nooit verkopen zodat ik blijf nadeknen en niet nogmaals blind in iets ga stappen. Toen ik instapte (ergens begin 2021) dacht ik dat is mooie coin. Milieu + renewables, dat past bij deze tijd en moet wel gaan vliegen! Dikke tech! Ook nog met een bekend persoon erachter. Volgens mij was er een klein % van de coins op de markt, en die worden langzaam allemaal gedumpt.

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 21-01-2022 23:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZZrtj2KlfEjaWMjapH1QJ2UrUuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YwwtljVgrDuVfrnhLDjrigBr.png?f=fotoalbum_large
Brrrr hopelijk niet :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:24
Net sell low gedaan. Dus we kunnen weer omhoog mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

CZ het is weer tijd voor een launchpad, hurrryyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen93
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-11-2023
Weinig overtuigende bounce nog... Wat zijn de targets!?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLdVwqCvVnrORMopzt57ZcohYWk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ck2LNlFcqU8bZS6Rh5jwW8st.gif?f=user_large

Usericon checks out _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:32

resusaapje

h less

I bought the dip! :*)

Nooit verwacht. Koopopdracht op 36200 gezet en hij ging af! *O*

Hopen dat hij niet verder dipt... :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 09:00
resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:32:

Nooit verwacht. Koopopdracht op 36200 gezet en hij ging af! *O*

Komt goed, morgen weer op 42k

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:32:

But it keeps dipping
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiDPc-fo9g9bX4-E78XLzNaeM3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Jurgen93 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:31:
Lage 30 misschien met wick. Zie Taro NK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Jurgen93 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:31:
Die zijn er niet. Gewoon een jaartje of 4 wachten en veel hopium snuiven..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Pelox schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:34:
[...]

Die zijn er niet. Gewoon een jaartje of 4 wachten en veel hopium snuiven..
Voor dit soort momenten kun je betere andere dingen in huis halen dan hopium. Met wat geluk kun je het nog met bijna waardeloze crypto kopen ook. Win win ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:25

ViezeVis

Sample Text

twit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:35:
[...]

Voor dit soort momenten kun je betere andere dingen in huis halen dan hopium. Met wat geluk kun je het nog met bijna waardeloze crypto kopen ook. Win win ;)
Ik zat al te bedenken wat ik met het verlies kon kopen voor het huis. Nieuw bestek, nieuwe glazen... :'(
Nog geen nieuwe overkapping gelukkig :*) Meevallertje!

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 21-01-2022 23:38 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen93
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-11-2023
Vraag me sterk af of hij de 29k gaat halen.. Sterke bounce in juli zal het gros wellicht voor willen zijn.. of zie ik dat verkeerd?

Ik heb nog even geduld.. buy orders op 30/31/32k zetten denk ik... hopium op een buy low toch.. 😎😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
ViezeVis schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:37:
[...]

Ik zat al te bedenken wat ik met het verlies kon kopen voor het huis. Nieuw bestek, nieuwe glazen... :'(
Nog geen nieuwe overkapping gelukkig :*) Meevallertje!
Wees blij dat je het nog over dingen in de keuken ipv het hele huis zelf of de auto voor de deur hebt zoals helaas sommigen hier ( denk aan de hold btc poll laatst, we hebben meerdere 5btc+ en 10btc+ holders in ons midden mits de poll eerlijk beantwoord is).

You win some you lose some uiteraard. Tis volhouden en afwachten nu óf voor jezelf een stop loss bepalen als het echt te gek wordt en/of je het niet langer aan kunt. GL!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:37
[...]

Is echt super simpel kan ik je zeggen. En doet me geen moer. Ik zie het namelijk niet als euros.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

twit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:41:
[...]

Wees blij dat je het nog over dingen in de keuken ipv het hele huis zelf of de auto voor de deur hebt zoals helaas sommigen hier ( denk aan de hold btc poll laatst, we hebben meerdere 5btc+ en 10btc+ holders in ons midden mits de poll eerlijk beantwoord is).

You win some you lose some uiteraard. Tis volhouden en afwachten nu óf voor jezelf een stop loss bepalen als het echt te gek wordt en/of je het niet langer aan kunt. GL!
Ik weet het. Ik doe nog niet zo lang mee, maar kan me goed voorstellen dat dit voor sommigen behoorlijk zuur kan zijn :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Misschien ziek, maar ik zou...

Ohnee dat is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Effe serieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Doei 36k, hallo 34k fair value + wick naar 29k. Das vanaf hier nog maar verrekte weinig. Zijn we idd terug bij af en hebben we de M van McDonald's op het bord.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FIb61BZXIAAsya0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oL1rXQVif1yLyJ7frmkKSkhBws=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jmCTLS2IwRo9UzEpkBmrS4pV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:32

resusaapje

h less

Th1x4nG schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:33:
[...]

Komt goed, morgen weer op 42k
Ah fijn! Hoe laat? Dan ga ik zitten genieten

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Bijna die 10k candle.. hopelijk ook ooit de andere kant op.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Haha vrouwlief begint al te morren of ik misschien niet al mijn geld in crypto aan het verliezen ben _O-

Komt goed schatje, paar jaar geduld hebben :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BTC weekly is een middelvinger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:19
Bormaal een lurker hier, maar dit is wel een speciaal moment. Flinke dip, mooi moment om bij te kopen. Dan kunnen we verder dippen.

[ Voor 29% gewijzigd door Stovirpi op 21-01-2022 23:54 ]

Stack Sats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Binance reageert nog amper. Komt vast nog een dikke rode kaars achteraan, hopelijk gevolg door een bounce.. Ik ga slapen. Zoek het maar lekker uit met die bende.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:52:
Bijna die 10k candle.. hopelijk ook ooit de andere kant op.
Nu je het zegt. Gisteren 46k, nu 36k. 10k in a day: ik keur hem goed. Is wel passend bij de slow bleed sinds november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pino laat trouwens van zich af weten, of zou die zitten te juinen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik kan niet meer lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Xqlus1ve schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:55:
Bruna is dicht nu. Lijkt me sterk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:31
Ook wel H&S pattern genoemd ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Muren worden wel dik. Zeker rond de 30k. Gruwelijk oversold. Funding knetters negatief. Iedereen zit short. Man die moet een paal omhoog geven soon. Disclaimer, wick naar 30k eerst is zeker mogelijk

Iig erg mooi deze actie. Dat slowbleeden was killing.

[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 22-01-2022 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:58:
Muren worden wel dik. Zeker rond de 30k. Gruwelijk oversold. Funding knetters negatief. Iedereen zit short. Man die moet een paal omhoog geven soon. Disclaimer, wick naar 30k eerst is zeker mogelijk

Iig erg mooi deze actie. Dat slowbleeden was killing.
Wie gaat op 30 nog verkopen terwijl dat op 40k ook had gekund, of nu op 36k ook nog kan? (is nog wel -20%).

Ik hoor niemand over verkopen hier, enkel wat bijkopen of shorten. Dat laatste moet toch een keer terugkomen met een candle de andere kant op.

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is altijd jammer dat het hard naar beneden kan gaan om daarna weer een paar maanden langzaam omhoog te kruipen, waarom bestaan er geen panicbuys? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:01:
[...]

Wie gaat op 30 nog verkopen terwijl dat op 40k ook had gekund, of nu op 36k ook nog kan? (is nog wel -20%).

Ik hoor niemand over verkopen hier, enkel wat bijkopen of shorten. Dat laatste moet toch een keer terugkomen met een candle de andere kant op.
100k soon. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
zenith schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:02:
Het is altijd jammer dat het hard naar beneden kan gaan om daarna weer een paar maanden langzaam omhoog te kruipen, waarom bestaan er geen panicbuys? :)
Oh die zijn er wel hoor. Kijk ff naar november 2013 en 2017
Deze run nog niet gehad helaas, echte echte echte fomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Ik niet iig. Maar dat moge duidelijk zijn. Ik koop eigenlijk bijna alleen maar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mooooon !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:40
Yikes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
[...]

Als ie nooit meer terug komt, ben je alles kwijt. En welke garantie heb je dat dit niet gebeurt?

24/7 handel gebaseerd op 100% sentiment is best wel volatiel :+

Ps; aandelen gaan ook niet lekker.
Buy the dip wordt een ding als Rusland daadwerkelijk een inval doet, bijvoorbeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door NiGeLaToR op 22-01-2022 00:14 ]

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Er was net al een dikke rode paal terwijl hieer moon geroepen werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:13:
[...]

Ik had maar ff m'n chart gerefresht want ik dacht dat ik dat indd miste 8)7

Afbeeldingslocatie: https://keepmeme.com/meme/20210723/throwing-hat-bitcoin-to-the-moon-receiving-mcdonald-s-hat-back-meme.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

ViezeVis schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:15:
[...]

Ik had maar ff m'n chart gerefresht want ik dacht dat ik dat indd miste 8)7

[Afbeelding]
Af en toe wel even naar beneden scrollen op de chart vandaag.
NiGeLaToR schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:12:
[...]

Als ie nooit meer terug komt, ben je alles kwijt. En welke garantie heb je dat dit niet gebeurt?

24/7 handel gebaseerd op 100% sentiment is best wel volatiel :+

Ps; aandelen gaan ook niet lekker.
Buy the dip wordt een ding als Rusland daadwerkelijk een inval doet, bijvoorbeeld.
In dat geval kun je toch beter nu nog verkopen? Waarom wachten tot de 30k... gezien er geen bounce komt gaan we hoogstwaarschijnlijk nog lager.

[ Voor 41% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 16:08
REKT. :(

maar verkoopt niet

[ Voor 66% gewijzigd door D_Jeff op 22-01-2022 00:16 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 01:13
Eem hier kijken voor de hopiums

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0dKjIrmsDrhbG3zvW8eH6L1WoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4S50oWyzHgiAZXFebEasa6QL.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Het begint toch wel extreem verleidelijk te worden om bij te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:13:
[...]

Toch nog net op tijd om de schade te beperken lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01 01:13
Nog geen suicide hotline op reddit dus het valt allemaal wel mee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7t5olidvf3d81.jpg

Sterkte! _/-\o_
(aan iedereen trouwens)

Langzaam weer omhoog

[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 22-01-2022 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Altijd zorgen dat je wat sys in je pf hebt ben ik achter:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
@Coldcat iemand vroeg zich af waarom mensen nog verkopen en ik verzon iets potentieel plausibels - dus zeker.

Schijnbaar is het toch nog wel lastig om lange termijn te denken en dat ‘hodlen’ ook echt te doen :+

Er zit ooo fomo in panicselling?

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:18:
[...]

[Embed: title]
Veroorzaakt door te weinig dekking op leverage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 07:55
Er worden zo te zien weer wat dromen in de ijskast gezet vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:22:
[...]

Veroorzaakt door te weinig dekking op leverage?
Yep, ETH wordt veel gebruikt als collateral om tegen te lenen. Als de prijs dan hard daalt en je voegt geen extra collateral toe dan wordt je geliquideerd. Zorgt dan ook voor een domino effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-06 16:38
jvel92 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:18:
[...]

[Embed: title]
7 siblings wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:25:
[...]

Yep, ETH wordt veel gebruikt als collateral om tegen te lenen. Als de prijs dan hard daalt en je voegt geen extra collateral toe dan wordt je geliquideerd. Zorgt dan ook voor een domino effect.
Zelfde als bij Nexo dus toen de koers van BTC / ETH van Kraken gebruikt werd eerder dit jaar. Die ging lager dan de rest waardoor mensen automatisch geliquideerd werden terwijl de koers elders hoger stond.

ETH alweer 7% in de plus :)

*Zal het netwerk maar congested zijn om bij te boeken :X

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 22-01-2022 00:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
mijn zeer onbetrouwbare en onzinnige Bitcoin Repeat Cycle Chart heeft het sinds kerst wel aardig bij het rechte eind. Niet op de dag of bedragen, maar wel in de trend.

Trend volgens die chart:
Dit weekend naar 34K
volgende week langzaam omhoog naar 41K (30/31 januari)
Na het weekend 31K (5 feb)
Om in de week erna naar28K te gaan. (12 feb)
en twee weken later naar 24K.(25 feb)

allemaal puur gebaseerd op de vorige run. Dus eigenlijk gebaseerd op niks....
Daarom zet ik het hier neer. Kijken wat er van uit komt ;-)

We missen echt een remindme functie op Tweakers ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
anti elppa schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:43:
[...]

Is echt super simpel kan ik je zeggen. En doet me geen moer. Ik zie het namelijk niet als euros.
this is the way.

Crypto is een hele dure hobby. Al het geld dat er in gaat is weg, 100%.

tot het er weer eens uit komt omdat de cijfertjes hoog staan. :+

het is een spelletje meer. Hoeveel winst kan je pakken? of hoeveel verlies? :+

Geld boeit me niet zoveel eigenlijk, dus daar kan het aan liggen trouwens. Heb weinig met dure auto's, blij met mijn 8 jaar oude PC die nog príma draait, huis is ook helemaal prima. Enige waar echt geld naartoe gaat is vakantie en energiebesparingen in huis :+

[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 22-01-2022 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:05
Xqlus1ve schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:55:
Ik heb vernomen dat ze uit de kast is gekomen

spoiler: haha
geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06
Waah schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:29:
mijn zeer onbetrouwbare en onzinnige Bitcoin Repeat Cycle Chart heeft het sinds kerst wel aardig bij het rechte eind. Niet op de dag of bedragen, maar wel in de trend.

Trend volgens die chart:
Dit weekend naar 34K
volgende week langzaam omhoog naar 41K (30/31 januari)
Na het weekend 31K (5 feb)
Om in de week erna naar28K te gaan. (12 feb)
en twee weken later naar 24K.(25 feb)

allemaal puur gebaseerd op de vorige run. Dus eigenlijk gebaseerd op niks....
Daarom zet ik het hier neer. Kijken wat er van uit komt ;-)

We missen echt een remindme functie op Tweakers ;-)
Laat die chart ook zien wanneer 100k? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Coldcat schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:27:
[...]

Zelfde als bij Nexo dus toen de koers van BTC / ETH van Kraken gebruikt werd eerder dit jaar. Die ging lager dan de rest waardoor mensen automatisch geliquideerd werden terwijl de koers elders hoger stond.

ETH alweer 7% in de plus :)

*Zal het netwerk maar congested zijn om bij te boeken :X
Lol ja gewoon max gas en hopen dat je transactie er door komt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 18:51
Ok. 36000 gaat het wel houden dit weekend. Tijd om in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-06 14:55
Michael saylor weer gejokt tegen de SEC ?

www.cnbc.com/amp/2022/01/...ys-crypto-accounting.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
GioStyle schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:36:
[...]

Laat die chart ook zien wanneer 100k? :P
jep.... but you won't like it!

spoiler:
28-11-2024... goede nieuws? 2 maanden laten staan we op 200K

heb mijn wilde gok in mijn agenda gezet. Kom er over een week op terug, als we weer omhoog zijn richting de 41K. :+ vlak voor de drop naar 31: :+

[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 22-01-2022 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:31
Tominatie schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:18:
Het begint toch wel extreem verleidelijk te worden om bij te halen..
Hier inmiddels wel weer fatsoenlijk aan het inladderen geslagen.
Maar ik houd altijd wat dieptebommetjes aan kooporders achter de hand voor eventuele panic dips.
Die zijn er van tijd tot tijd, en er spelen enkele zaken op het wereldtoneel de laatste tijd...
Dat je daar van kunt profiteren is best een beetje cru vind ik soms, maar ja, je kunt kansen pakken of je kunt ze laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-06 16:08
toilet_paper schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:42:
[...]

Hier inmiddels wel weer fatsoenlijk aan het inladderen geslagen.
Maar ik houd altijd wat dieptebommetjes aan kooporders achter de hand voor eventuele panic dips.
Die zijn er van tijd tot tijd, en er spelen enkele zaken op het wereldtoneel de laatste tijd...
Dat je daar van kunt profiteren is best een beetje cru vind ik soms, maar ja, je kunt kansen pakken of je kunt ze laten liggen.
Als jij het niet doet, doet een ander het wel. Dus ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Pagina: 1 ... 29 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!