[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.028.764 views

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ga straks lekker een sigaartje roken, die ik aansteek met een briefje van 50. Dan gaat het geld tenminste minder snel in rook op ;')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

majic schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:32:
[...]

No worries! (weet ook nu niet of je sarcastisch bent en je me zit te plagen of dat je het serieus bedoelde haha) Mijn doel is iig niet om bedankjes te krijgen. Gewoon informatie delen met mensen in een community waar ik altijd al onderdeel van ben geweest. Verder niet echt veel bijbedoelingen, ben gewoon positief over een paar projectjes en tot nu toe (behalve CAKE, wat een vergissing) gaat da

Beefy Finance is een bijzonder wit paard in een defi scene vol met FOMO/Hype projecten. Ze zijn nu actief op zó veel chains. Heel bijzonder, en erg sterk team (praat regelmatig met de leiding, doe wat vrijwilligerswerk voor ze zo nu en dan - nee, geen beloning voor gekregen ooit). Zijn nu op meer chains actief (12? geloof ik) dan welk ander DEFI project dan ook. Ondertussen krijg je tussen de 30 en de 300% APY, kan je moobifi (je bewijsje dat je BIFI staked op beefy finance) uitlenen op Mai finance als collateral en met die stables kan je weer meer bifi kopen (of iets anders). Erg leuk.

Ga dat zo ook ff doen want met de kelderende markt en al m'n centen in "mid-risico" stuff begint mijn venus lening wel een beetje krap te worden ;w
Nee meen dat serieus, behoorlijk bekrompen narrative van mijn kant in die gequote correspondentie tussen ons en ook totaal overbodig.

Dusja. Ik moet gewoon toegeven dat je met zo'n houding bij voorbaat nergens komt. Zint het je niet reageer dan gewoon niet en laat ruimte voor conversatie voor de rest, dat is mijn les.

Er valt veel over de hele space te zeggen en de scams vliegen je om de oren, maar bij voorbaat alles afkappen en wegwuiven als shitcoins is ook niet de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:33

Darrell

Fiat moonboy

Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:22:
[...]

Nee meen dat serieus, behoorlijk bekrompen narrative van mijn kant in die gequote correspondentie tussen ons en ook totaal overbodig.

Dusja. Ik moet gewoon toegeven dat je met zo'n houding bij voorbaat nergens komt. Zint het je niet reageer dan gewoon niet en laat ruimte voor conversatie voor de rest, dat is mijn les.

Er valt veel over de hele space te zeggen en de scams vliegen je om de oren, maar bij voorbaat alles afkappen en wegwuiven als shitcoins is ook niet de manier.
En je flowchart dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verkoop ik als NFT als stukje achterhaalde nostalgie binnenkort.

My eyes are wide fucking open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-06 14:04
Voor de mensen die niet geneigd zijn om hier te vertellen over hun meer risicovolle activiteiten, nu is er het defi topic dus wees welkom om daar alles te delen betreffend defi!

Denk dat de waarheid een beetje in het midden zit: ja in deze slowchat is men skeptisch naar nieuwe dingen en soms inderdaad neerbuigend en direct alles als een shill zien. Maar toon & inzet wordt wel geapprecieerd. Kijk naar @Glenn Hoddle en co die hier al een tijdje hun defi meningen aan het uitlichten zijn maar dan wel met een gezonde toon en veel inhoud. Daardoor is er uiteindelijk dat defi topic van gekomen.

Al bij al ben ik heel tevreden met de evolutie in dit crypto subforum, gaat de goede kant uit imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 07-06 18:23
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LpjGSs2.png

Leuk verhaaltje over Sundaeswap. Bij de launch dus m'n nami wallet connect en een aantal keer 100 en 50 ADA proberen te swappen voor sundae, waar ik gister mee bezig was. Elke keer error, opnieuw, error, opnieuw, error opnieuw. Nou prima, kijk een ander keertje wel.

Open vandaag m'n wallet, huh, waar de fuck is een deel van m'n ADA heen? Zie 14 hours ago een transfer dus ik denk meteen 'Wtf? Zou toch niet gehacked zijn, kan ik me niet inbeelden, en dan zouden ze toch alles moeten hebben' dus ik op sundaeswap kijken, verrek, open order?

850 ADA input, ~ADA fee en ~ADA/Null exchange price. Jaaaaaja. Op een of andere manier alle losse attempts samen opgeteld en in één transaction die kant op gaan. Om 3:23 AM nog wel, toen ik al lang en breed lag te slapen. Voor deze transaction heb ik dus geen akkoord gegeven op m'n wallet.

Weet niet hoe gebrekkig dit gecodeerd is maar kan me haast niet voorstellen dat dit überhaupt mogelijk is/kan zijn. Want heb elke keer voor een losse transfer van 50-100 ADA een akkoord gegeven rond ~22:00. Hoe kan dat dan bij elkaar opgeteld zijn en later er als een transfer doorheen?

Cancellen gaat overigens ook niet, krijg dan instant een error. Laat het wel een paar dagen/week staan tot er wat minder congestion is en dan krijg ik het vast wel terug. Iig screenshots gemaakt en transaction op cardanoscan ff opgeslagen dus komt uiteindelijk wel terug, maareh, lekkere bende.

*Edit*

Op reddit ook wel eea; https://www.reddit.com/r/...ansaction_on_sundae_swap/

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 17:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnmhNRiK3zfbP0wK5E3MVG48K58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzLsO70jydRvFjH4ARmdLVuv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YENOtI8pm50tMBmhkA-4Ef1obrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6hoMwZf3bpPMvgeBubEJ1Y3w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Valandin
Na vandaag is m'n BiFi maxi vault ook meer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pcBbamF.jpg?1

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Skalders schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:27:
Denk dat de waarheid een beetje in het midden zit: ja in deze slowchat is men skeptisch naar nieuwe dingen en soms inderdaad neerbuigend en direct alles als een shill zien.
De toon waarmee iets wordt gebracht is bepalend. Als iemand hier een tip geeft of iets nieuws brengt, dan staat iedereen er voor open, mits je niet neerbuigend doet en je niet voordoet als iemand die beter is dan de rest.

@Glenn Hoddle is een mooi voorbeeld van iemand die graag informatie deelt zonder daarbij af te geven op anderen of daar überhaupt mee bezig is. Hij steekt tijd in een topicstart waar iedereen graag feedback op geeft en aan meehelpt, zo ziet iedereen het graag. Zo zijn er vele anderen die zonder waarde oordeel over anderen informatie delen en feedback geven.

En dan heb je de mensen die informatie delen en in >75% van de eigen berichten neerbuigend doen over anderen terwijl ze dat ook achterwege zouden kunnen laten. Als je daar dan op reageert maakt men het direct persoonlijk en is het ergens anders beter vertoeven dan hier. Daarmee plaatst men zichzelf boven anderen. Vanzelfsprekend zal ik de namen niet noemen, maar als je het zo ervaart (want het ligt immers altijd aan een ander, toch?), dan moet je vooral 100% van je tijd door gaan brengen daar waar het wel goed voelt en niet hier komen zeiken, groetjes... :w

Oh, even een voorbeeldje erbij:
Zojuist een mooie nieuwe kans gespot: X. [...] whitepaper, voegt dit toe, etc. Denk erover om in te stappen, want lost problemen Y en Z op. Door de lage supply, auto compounding etc. goede kans op een hoge APY. Per datum Q te krijgen op platform B.
-> d:)b
Hoi, ik heb even tijd gevonden om jullie snel te informeren, want ik ben zo druk omdat ik enorme gains maak met X, mis de boot niet, DeFi n00bs, ik moet weer door want ik ben druk. Owjah, op Telegram zitten de slimme jongens, ik kom hier eigenlijk liever niet ivm het lage niveau hier. Succes en DYOR!
-> :w

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 21-01-2022 18:06 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:46:
[...]

De toon waarmee iets wordt gebracht is bepalend. Als iemand hier een tip geeft of iets nieuws brengt, dan staat iedereen er voor open, mits je niet neerbuigend doet en je niet voordoet als iemand die beter is dan de rest.

@Glenn Hoddle is een mooi voorbeeld van iemand die graag informatie deelt zonder daarbij af te geven op anderen of daar überhaupt mee bezig is. Hij steekt tijd in een topicstart waar iedereen graag feedback op geeft en aan meehelpt, zo ziet iedereen het graag. Zo zijn er vele anderen die zonder waarde oordeel over anderen informatie delen en feedback geven.

En dan heb je de mensen die informatie delen en in >75% van de eigen berichten neerbuigend doen over anderen terwijl ze dat ook achterwege zouden kunnen laten. Als je daar dan op reageert maakt men het direct persoonlijk en is het ergens anders beter vertoeven dan hier. Daarmee plaatst men zichzelf boven anderen. Vanzelfsprekend zal ik de namen niet noemen, maar als je het zo ervaart (want het ligt immers altijd aan een ander, toch?), dan moet je vooral 100% van je tijd door gaan brengen daar waar het wel goed voelt en niet hier komen zeiken, groetjes... :w
Ik ga hier helemaal akkoord mee! Met als kanttekening dat die waarheid klopt langs 2 kanten. Mensen die neerbuigend zijn die passen hun houding sneller aan mits een vriendelijke aanpak i.p.v. terug neerbuigend tegen te doen. Dat zie je in onze politiek van de afgelopen 20 jaar ook meer en meer.

Ook in dit topic zie je dat, genoeg die hun mening aanpassen als er vriendelijk op hun ingegaan word, en het omgekeerde ook, double down op slechte argumenten omdat ze aanvoelen dat hun persoon wordt aangevallen en ze daardoor nog meer hun persoonlijkheid aan hun (al dan niet foutief) argument koppelen.

Natuurlijk zijn er wel grenzen en als moderator moet je die grenzen bewaken, dat snap ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skalders schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:53:
[...]
Natuurlijk zijn er wel grenzen en als moderator moet je die grenzen bewaken, dat snap ik.
Het gaat hier niet om dat ik moderator ben, ik kwam hier als user en later topicstarter ver voordat ik moderator werd. Lees mijn berichten dus ook vooral niet vanuit het moderator perspectief, maar gewoon als iemand die een mening heeft.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:58:
[...]

Het gaat hier niet om dat ik moderator ben, ik kwam hier als user en later topicstarter ver voordat ik moderator werd. Lees mijn berichten dus ook vooral niet vanuit het moderator perspectief, maar gewoon als iemand die een mening heeft.
Daar kan ik inkomen, maar een user kan niet uit eigen overweging iemand zijn post aanpassen en zo eventuele discussie sturen :9 Maar goed, mijn berichten gingen zeker niet over jou specifiek maar gewoon in het algemeen, er zijn er hier veel die je mening deelde over de voorbeelden dat je aanhaalde, net zoals ik trouwens.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fAW7XhuCw1MuXsyfbpZK_M57iJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ouj5h4etQl61KznPpmvTDnVa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skalders schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:02:
[...] maar een user kan niet uit eigen overweging iemand zijn post aanpassen en zo eventuele discussie sturen :9
Ik pas een bericht niet aan om een discussie te sturen, maar omdat deze in strijd is met het algemeen beleid of de topicwaarschuwing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:20:
[...]

Ik pas een bericht niet aan om een discussie te sturen, maar omdat deze in strijd is met het algemeen beleid of de topicwaarschuwing.
Vandaar mijn opmerking dat ik snap dat je als moderator bepaalde grenzen moet hebben (y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skalders

Ik kreeg vandaag ook weer te horen dat bitcoin weer aan het crashen is. 'zie je wel'. Ik stuurde ze deze, inmiddels 7 jaar oude video door. Still relevant blijkbaar.

Gelukkig weten ze niet eens dat ik crypto heb :9

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Alweer die bloedrode straten
Ik zie alle winsten mijn pf verlaten
Maar mijn hart gaat niet sneller kloppen
Mij kunnen ze niet meer foppen!
Wat omhoog gaat, gaat omlaag
En eenmaal beneden, weer omhoog gestaag
Of ook niet, impotentie loert
Maar hodl toch de boventoon voert
En eenmaal op de maan
Willen we toch ook daar weer weg
Dus het maakt allemaal toch niks uit
(Snik :'( )

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:51
Gelukkig hebben we dit soort gein nog haha, hard nodig nu m’n pf aan gort is..

Maar goed, een sat is een sat, wat de waarde is in fiat (das sowieso waardeloos) doet er niet toe!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWTrOiBQIijmUMX44VJsgJZknRs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ap8hW31i78LoxAmKBGrrSkdg.jpg?f=user_large

En, when in doubt, zoom out, volgens Saylor moeten we vooral de lange termijn goed in de gaten houden, een paar weken dipjes zou niet uit moeten maken.. dus stop 4x per dag de koersen bekijken... zal t proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:45
Don Guacamole schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:24:
[Afbeelding]

En, when in doubt, zoom out, volgens Saylor moeten we vooral de lange termijn goed in de gaten houden, een paar weken dipjes zou niet uit moeten maken.. dus stop 4x per dag de koersen bekijken... zal t proberen..
Typische bagholder talk tho :+ strong denial

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lvcj0EKRluL0O9hXSgcweMC7H_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cBfGsRwrsgT7nP4CP7qrNkKD.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTE8zaIKR8PayboNFsyeG8zgJ50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fWGXgI1sEGtUncYuLjqiXJOd.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

4x maar? 6 uur in crypto is 3 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:50
[Afbeelding]

Keep Calm and just Buy Dip, after Dip, after Dip, after Dip, after. .... ;)

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lIoM_NGCqbX8liyInP0Ldpwlfg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/D9wLa27iY4zQ1ZKPONHXMoye.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:35
Ik zeg altijd tegen haar dat haar funds safu zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 19:59
Die van mij is al weg. Bleek toch een gold digger te zijn I guess :+ . Ach ja, geld dat we niet meer in cadeautjes en etentjes stoppen maar dca’en dan!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqU1YT5pbpmD3OzCWI38JAB7YvM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/X68WMUbkO2kWZ54b54xze2r7.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

twit schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:56:
Die van mij is al weg. Bleek toch een gold digger te zijn I guess :+ . Ach ja, geld dat we niet meer in cadeautjes en etentjes stoppen maar dca’en dan!
.

[ Voor 12% gewijzigd door Darrell op 21-01-2022 21:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Vanavond ook maar geprobeerd lid te worden van de BIFI familie. Thanks @Valandin voor de video. Eerst even een kleiner aantal FTM naar mijn Metamask gestuurd en succesvol aangekomen.

De rest FTM vervolgens ook withdrawal via Nance naar Metamask, maar al 2 uur pending. Status gecheckt via FTMscan, maar de transactie is niet zichtbaar en de status staat nog op 'system processing' bij Nance. Het zal wel druk zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:28

HollovVpo1nt

I like gadgets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

blabla1986 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:29:
Vanavond ook maar geprobeerd lid te worden van de BIFI familie. Thanks @Valandin voor de video. Eerst even een kleiner aantal FTM naar mijn Metamask gestuurd en succesvol aangekomen.

De rest FTM vervolgens ook withdrawal via Nance naar Metamask, maar al 2 uur pending. Status gecheckt via FTMscan, maar de transactie is niet zichtbaar en de status staat nog op 'system processing' bij Nance. Het zal wel druk zijn?
Ik ben er niet zeker van maar volgens mij zag ik in het filmpje dat indien het aantal FTM boven een bepaald aantal kwam, dat het langer (12 uur?) kon duren.

Nogmaals, ik meen mij dit te herinneren, ben er niet zeker van.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
blabla1986 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:29:

Graag gedaan! Bij mij was het elke keer binnen een paar minuten tot nu.. maar vandaag is wel een redelijk bijzondere dag.

Als het niet zichtbaar is op FTMscan lijkt het me aan binance te liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 21-01-2022 20:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

majic schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:57:
[...]

Onkunde onder tweakers wat betreft het fenomeen DEFI laat al snel dingen een shill lijken.
Wat ik deed noemen ze onder kringen van iets meer begenadigde defi traders "Alpha" en er zijn aparte kanalen en discords voor waar je meestal tegen betaling dit soort info past kunt inzien. Erg nuttig.

Heb ook een paar berichten van tweakers gekregen die wél verstand van zaken hadden maar geen zin om tegen de gangbare houding hier in te gaan. Die hadden ook wel door dat met mijn advies om te staken ik er _slechter_ van zou worden netto. Je APY verdunt, je krijgt sell-pressure. Schiet ik niet zo heel veel mee op. Ik gaf notabene het advies om beter geen coins te kopen tenzij je echt wist wat je deed (DEFI degen mensen). Diezelfde lacherige of negatieve houding kreeg ik ook toen ik vroeger BIFI en FTM als topinvesteringen aanduidde en ook dáár met goede onderbouwing kwam waarom ze undervalued waren. Beide tokens zijn sinds ik er hier melding over maakte al 100-500% meer waard geworden. En met de hoge APY's die ze gegeven hebben over de loop der tijden hadden mensen er makkelijk 400-1000% winst mee kunnen maken sinds mijn tips.

Ik geef niet zovaak tips hier omdat er gewoon een zeer bekrompen en gemiddeld genomen redelijk onwetende houding hier is van veel tweakers wat betreft DEFI en degen defi zaken.

In het algemeen is het is een lang gevecht geweest om APY's boven de 20% zoals CEXen die geven (Binance/Crypto.com) als gewoon mogelijke constructies hier erkend te krijgen. Terwijl dat tot heel voorheen (En imho nog steeds) als "pure ponzi" of "scam" werd betiteld.

Ondertussen is het "shillen" van allerlei matige coins (bijv. ADA) of andere boomer coins hier totaal oké, maar ohwee als je een wat minder bekend DEFI project netjes beschrijft en waarom het een goeie kans is om er risicoloos wat mee te verdienen. Want nogmaals, mijn advies was voornamelijk : zeer interessant om je FTM assets te staken, hoge APY te krijgen en te farmen. Dan 3-4 weken wachten en cashen.

Ga me dus ook vooral niet schuldig voelen om alpha te delen met anderen. (maar leer wel steeds meer mijn les dat er hier vrij ondankbaar volk tussen zit, en onkunde heerst).
https://www.heelopleiding...ing/cursus-zelfreflectie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ngangatar schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:39:
[...]

Ik ben er niet zeker van maar volgens mij zag ik in het filmpje dat indien het aantal FTM boven een bepaald aantal kwam, dat het langer (12 uur?) kon duren.
Klopt zeker, maar dan hebben we het over een paar lambo's. Ik heb wel meegemaakt dat de liquiditeit 'ineens' op was, dan heb je any-lp tokens in je portefeuille in plaats van je 'eindstation'. Die moet je vervolgens handmatig ontvlechten zodra er weer voldoende liquiditeit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:39:
[...]

Nogmaals, ik meen mij dit te herinneren, ben er niet zeker van.
misschien andere chain gebruikt ipv fantom netwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Jezus wanneer een bounce ouwe. Hoopte na werk wel weer een klein moontje te zien, het mocht niet zo zijn.
BIFI ook echt rekt vandaag helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Te gainen gebied is 40.8k ongeveer. Dan zit je weer in die oude (saaie) range. Kunnen we dat niet gainen moet je verwachten dat we nog wel wat lager gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 21-01-2022 21:07 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:07:
Te gainen gebied is 40.8k ongeveer. Dan zit je weer in die oude (saaie) range. Kunnen we dat niet gainen moet je verwachten dat we nog wel wat lager gaan.
We hebben onderhand toch wel genoeg damage geleden... :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mailtje ontvangen. Au.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08yJwJ3FessUYXn5Z7RRj2s9wAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A9sI5bGFQajC3V3SAjgP8StX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Tominatie van mij mag het ook wel up ja. Maar helaasch werkt het zo niet :( Ik zag een paar weken terug nog iemand om Safemoon vragen. Of dat wat was. Toen was het mij duidelijk dat we nog geen max pain gezien hebben :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:50
DAMAGE schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:10:
@Tominatie van mij mag het ook wel up ja. Maar helaasch werkt het zo niet :( Ik zag een paar weken terug nog iemand om Safemoon vragen. Of dat wat was. Toen was het mij duidelijk dat we nog geen max pain gezien hebben :')
Geen max gain, geen max pain. Is dat een optie?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Au :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ETH richting de 1800 met een wick tot 1736?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zivmQpEbvPpuusJcVUhXtPmDmLE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IdvkIHcdZbkZW6uAUrDblR4t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
DAMAGE schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:10:
Ja mee eens hoor. Als je puur kijkt naar de berenmarkt die we al eerder hebben beleefd van 20K naar 3K dan zitten we nu echt nog op een daling van niks.

Maarja ik zou het wel erg vinden als we helemaal terugvallen naar 10K bijvoorbeeld. Dat gun ik niemand want dan zijn er echt heel veel late instappers keihard rekt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eb__s0ugaFI5jOanxsAEbUZgmIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PHcHLoRxW4dZkKAVT3vrwbJ1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:17:
[...]

Ja mee eens hoor. Als je puur kijkt naar de berenmarkt die we al eerder hebben beleefd van 20K naar 3K dan zitten we nu echt nog op een daling van niks.

Maarja ik zou het wel erg vinden als we helemaal terugvallen naar 10K bijvoorbeeld. Dat gun ik niemand want dan zijn er echt heel veel late instappers keihard rekt.
Dat is toch wat ze willen.. dan weer 3 jaar wachten. Komt natuurlijk een moment dat "retail" zegt, hey.. weet je wat je kunt met je crypto? Lekker de @$@%&!!#%@& krijgen. Zoiets.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Is die nog wel leverbaar? Schijnt dat de 2 fabrikanten niet meer bestaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:52
Tis wat hè jongens, de hele mikmak naar beneden. Jeetje wat moeten we nu aan met ons leven. Nou ja maakt de rit omhoog straks weer leuk toch, weer nieuwe spanning en sensatie. Vorig jaar ook wat van die gekke weken beleefd.

Zelf totaal geen zweet hier, tov ath dit jaar wel een jaar salaris naar beneden maar komt allemaal wel goed maten!

Btw celr strong!

[ Voor 19% gewijzigd door mannowlahn op 21-01-2022 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Tominatie Daarom gewoon van prijs level naar prijs level bekijken. Eerste punt van intrest ligt nu op 36.4k wat mij betreft. Ligt genoeg support. Iets hoger kan ook nog. Wat je vaak wilt zien is een enorme wick aan de onderkant van de candle en die hebben we nog niet echt gezien.

Dus gewoon dat 40.8k level in de gaten houden. Gainen we die niet, verdere downside is dan zeker een optie. Tot die tijd kijk ik iig nog niet omhoog hoe graag ik ook zou willen. 10k zijn we nog niet mee bezig, er zit nog veel te veel tussen dit prijspunt en 10k.

Edit: @Taro ik zie mogelijkheden!

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 21-01-2022 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:16:
[Afbeelding]
Of 2700 met een wickje eronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGJoUbpAuKKxuc_jHU8iwKPrkVU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xTAUOjcn9FGPtwa2sUuG9l1g.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:16:
[Afbeelding]
eth ziet er idd niet erg fraai uit, al is er hoop als hij dit leveltje houdt rond de 2600-2700, daarna is het idd echt een tijdje niks en zou 1800 zomaar kunnen. Best wel rekt als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
when BIFI? when kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Tominatie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:25:
[...]

eth ziet er idd niet erg fraai uit, al is er hoop als hij dit leveltje houdt rond de 2600-2700, daarna is het idd echt een tijdje niks en zou 1800 zomaar kunnen. Best wel rekt als je het mij vraagt
Ja dat is een groot bord rektoni.

Heeft die Mooody toch slim bekeken met het inwisselen van zijn dogecoins voor een lappie grond. Die is spekkoper

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:24:
[...]

Of 2700 met een wickje eronder.

[Afbeelding]
Dat kan uiteraard ook, maar afgaande op Bitcoin vermoed ik dat 30-31k met een wick richting 28-29k er wel in zit. Dan gaat ETH waarschijnlijk ook voor de lagere/volgende stap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qfzjDs3zRuQ-laoCUM7WElZOi8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3haohN8rLZn6GSTJJaXZlpbS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:27:
[...]

Dat kan uiteraard ook, maar afgaande op Bitcoin vermoed ik dat 30-31k met een wick richting 28-29k er wel in zit. Dan gaat ETH waarschijnlijk ook voor de lagere/volgende stap.
[Afbeelding]
Btc is de grote baas en die mag het zeggen idd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Als we het 36.4 level op BTC gaan verliezen dan kun je zeker naar de start van de impulse gaan kijken ja. Dat zit ergens bij de 29 hoog, 30k in de buurt. Zou wat zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Taro schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:19:
[...]

Is die nog wel leverbaar? Schijnt dat de 2 fabrikanten niet meer bestaan.
RIP Bogdanoffs. Hopium schaarste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@DAMAGE Ik heb in het NK topic zojuist een wat uitgebreidere toelichting geplaatst: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" De 28/29k behoren dan inderdaad tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Ja jongens. Rekt en bloed door de straten. We moeten het doorstaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Fijne rekt weekend heren en dames :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

mannowlahn schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:19:
Tis wat hè jongens, de hele mikmak naar beneden. Jeetje wat moeten we nu aan met ons leven. Nou ja maakt de rit omhoog straks weer leuk toch, weer nieuwe spanning en sensatie. Vorig jaar ook wat van die gekke weken beleefd.

Zelf totaal geen zweet hier, tov ath dit jaar wel een jaar salaris naar beneden maar komt allemaal wel goed maten!

Btw celr strong!
Je hoort mij niet klagen, heb de 70k babe al klaarstaan. Tot de 71k heb ik vakantie 8)

Wel onbetaald -O-

Maargoed wat doe je eraan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:05

Side-Kick

Timmy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olSO1YoipZZXaCjOGkdgjSluoCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8GOO7UnkLu0K06tsqmwquPWF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:57:
[...]

Je hoort mij niet klagen, heb de 70k babe al klaarstaan. Tot de 71k heb ik vakantie 8)

Wel onbetaald -O-

Maargoed wat doe je eraan.
Goed bezig jaapio, 70k lira duurt ook niet lang meer.

En betaald op vakantie is ook helemaal niks, moet je verplicht al die toeristen meuk af omdat het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DAMAGE schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:31:
@Taro Als we het 36.4 level op BTC gaan verliezen dan kun je zeker naar de start van de impulse gaan kijken ja. Dat zit ergens bij de 29 hoog, 30k in de buurt. Zou wat zijn zeg.
Och als je in maart 2020 zei dat we in januari 2022 op 30k zouden staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
knakworst schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:59:
[...]

Och als je in maart 2020 zei dat we in januari 2022 op 30k zouden staan...
Als je toen zei dat er mensen tegen vaccinaties waren. De afgelopen twee jaar heeft iedereen verbaasd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je toen zei dat pindakaas een betere investering was dan een vat olie die negatief...

Ohnee dat was toen al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:01:
[...]

Als je toen zei dat er mensen tegen vaccinaties waren. De afgelopen twee jaar heeft iedereen verbaasd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwseTnpJ07sAWYxmzuusCEgijw0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eeZCiXZkZUBgfj8Ei68Ja9Ki.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Oh wat ik blij dat ik alsnog wat verkocht heb rond de 42k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:49
Heb nog steeds een groot deel in fiat staan. Ik wil telkens gaan instappen, maar telkens wordt de bodem steeds lager. Ik wacht wel tot BTC even de 20k aantikt ofzo. _O-

[ Voor 16% gewijzigd door GioStyle op 21-01-2022 22:16 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Voor mijn gevoel is het ergste nu wel geweest.

Meestal is dat een indicatie dat er nog wel 60% af kan binnen 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mannowlahn schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:01:
[...]

*offtopic*

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 21-01-2022 22:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:17:
Voor mijn gevoel is het ergste nu wel geweest.

Meestal is dat een indicatie dat er nog wel 60% af kan binnen 3 weken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXUcZ-kQ2PkfmpR3tShznnlBtdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i2EPb7i95yukVhFWfk5tvYzQ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 08:21
GioStyle schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:16:
Heb nog steeds een groot deel in fiat staan. Ik wil telkens gaan instappen, maar telkens wordt de bodem steeds lager. Ik wacht wel tot BTC even de 20k aantikt ofzo. _O-
Pingo, is that you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 09:40
Op 21/10 zakt bitcoin (1 sec) naar 8k op US Binance. Dus, 8k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
Doe dan maar 8K. Dan ga ik all-in. En zodra ie weer over de 9K schiet, schreeuw ik van de daken: "IT"S OVER 9000!!!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25
Die 36k komt toch wel heel erg dichtbij zo..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Sv_CyjANQlp0UayNkqUvRpEvQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lRsFkYXuzlPoVRvgTs1WBefy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:16

Coldcat

HODL

Waarom gaan we zo saai langzaam naar beneden! Beter een enorm dikke rode candle dan dit. Dan weet je zeker dat alle buy-orders gehit zijn. Kun je tenminste uitloggen, op vakantie gaan en na de zomer terugkomen :)

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8PbfEiOSJvnYwcwfLsCjLnj_M8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/v6PYimAKjzXWwXzYQchx6oNe.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
REKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:15
Ik ben er achter wat hier mis gaat.
Er zijn geen kopers. :/
Coldcat schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:43:
Waarom gaan we zo saai langzaam naar beneden! Beter een enorm dikke rode candle dan dit. Dan weet je zeker dat alle buy-orders gehit zijn. Kun je tenminste uitloggen, op vakantie gaan en na de zomer terugkomen :)
-25% niet hard genoeg voor je? :?

[ Voor 75% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-01-2022 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Het gaat nu echt echt hard. What the fuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
In vrije val! Bedankt NASDAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 19:59
daar gaan we dan. Did someone say flashcrash

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
Wat een bende, de tandjes :')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:45:
Ik ben er achter wat hier mis gaat.
Er zijn geen kopers. :/

[...]

-25% niet hard genoeg voor je? :?
Nee, 30k gaan we toch wel zien. Beter dan in 1 keer pats boem!

Nu gaan we lekker :) Alles is ingesteld om te kopen dus ik ben benieuwd hoeveel shitcoins in weer rijker ben na het weekend :+

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 21-01-2022 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

36,4 gebroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ik ben benieuwd hoeveel BTC's Michael Saylor weer gaat kopen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:24
Mag nog wel 20% vanaf d:)b

Dan kan m'n fiat deel er ook weer in.

[ Voor 43% gewijzigd door Nopheros op 21-01-2022 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Nopheros schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:51:
Mag nog wel 20% vanaf d:)b

Dan kan m'n fiat deel er ook weer in.
Soms mis ik die ‘ongepast’ knop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTeGD5Nx9rO107tKDn8T2QvpsVA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/baJbV1JDyWw0BlWtpK8s5cWZ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:37

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Meh dit valt toch nog wel mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
6 cent, 6 cent! 🙌

Taro vast weer aan het shorten 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Dit is wel echt de perfect storm.
Expiratie opties, Rusland FUD, en nu de stonks die eindelijk laten afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:37

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:54:
Dit is wel echt de perfect storm.
Expiratie opties, Rusland FUD, en nu de stonks die eindelijk laten afweten.
Ff afwachten op maandag, maar vond de beurzen nog wel meevallen. Mijn stonks doen het de afgelopen maanden beter in dan crypto in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:31
DAMAGE schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:31:
Massive opportunities ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Xqlus1ve schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:55:
[...]

Ff afwachten op maandag, maar vond de beurzen nog wel meevallen. Mijn stonks doen het de afgelopen maanden beter in dan crypto in ieder geval.
Alles omzetten in Crypto voor de ommekeer :)

Pagina: 1 ... 28 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!