Ik mis @anti elppa.
Krijg last van hopium afkickverschijnselen.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 13-01-2022 17:01 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 13-01-2022 17:01 ]
ben er wel hoor. Ben gewoon druk met werk. Ik trade gewoon niet nu want ik weet dat ik geld verlies in dit soort trajecten. Verkoop sowieso niets en gaan we naar 30-35k dan ga ik veel fiat erin pompen.Darrell schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:00:
Ik mis @anti elppa.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Soort van “verboden te betraden” zeg maaranti elppa schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:04:
[...]
ben er wel hoor. Ben gewoon druk met werk. Ik trade gewoon niet nu want ik weet dat ik geld verlies in dit soort trajecten. Verkoop sowieso niets en gaan we naar 30-35k dan ga ik veel fiat erin pompen.
Heb wel een x2 long geopend paar dagen terug, die ik lekker open ga laten.
Verder ben ik gewoon druk met andere zaken op het moment.
FYI ik denk wel dat 39.5k de bodem was voor nu
UberLurker Departement #GG.
Als ik het goed begrijp heeft ie dat gisteravond al gedaan
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja die heb ik ook nog, staat op 55% van mij ATH, maar wel allemaal vanuit de gratis muntjes earn van CB gekregen en omgezetSkrunsies schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:01:
Voor de mensen die GRT nog hebben, zou ik ze nog iets langer door HODLEN
"The Graph Integrates with Moonbeam and Brings Indexing and Querying to the Moonbeam Smart Contract Platform on Polkadot.... "
Zelfde geldt voor LINK
"Key infrastructure is set to go live on Moonbeam over the coming weeks, including Chainlink and The Graph...."
Bron: https://cryptobriefing.co...in-to-launch-on-polkadot/
Verwijderd
Lekker volume setting op 10 hahaVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:12:
Hahhaa die 10s 100 dollar candles op aggr.trade![]()
Wat een heerlijke zenuwachtige geitenbende site is dat ook.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik zag hem ook al. Maar die schimmelpenis is ook sterk tegen Bitcoin. Dus hij vind het vast heerlijk om die reclame te mogen doen.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:14:
Oe ik zie nu een reclame en hoor dat wij bitcoin-boefjes en crypto-cowboys zijn…wat een schande, dat dat zomaar gezegd mag worden in dit land!
Ali Baba gaat nog eens met zijn rovers overleggen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
waar? linkje?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:14:
Oe ik zie nu een reclame en hoor dat wij bitcoin-boefjes en crypto-cowboys zijn…wat een schande, dat dat zomaar gezegd mag worden in dit land!
nothing stops this train
Kijk, van BSC naar Fantom dus gratis. Goed, dat is dus ook bij elke chain nog verschillend en afhankelijk van welke kant je op gaat.knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:43:
[...]
Bij anyswap gratis op gas fees na:
[Afbeelding]
Als je last hebt van te veel prijzenkijken, denk er even rustig over na. De precieze prijs op elk gegeven moment is vooral ruis.Darrell schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:00:
Ik mis @anti elppa.
[ Voor 20% gewijzigd door Glenn Hoddle op 13-01-2022 18:14 ]
Hier ook effe gekeken, reclame van Brand Newday?zwembroek schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:26:
[...]
Ik zag hem ook al. Maar die schimmelpenis is ook sterk tegen Bitcoin. Dus hij vind het vast heerlijk om die reclame te mogen doen.
Grijns, en ik maar denken dat ik de enigste was.knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:25:
Handig, ik hoef alleen de btc koers in de gaten te houden om het koersverloop op de nasdaq te weten.
BTC is leidend ja...knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:25:
Handig, ik hoef alleen de btc koers in de gaten te houden om het koersverloop op de nasdaq te weten.
nothing stops this train
Ja het is behelpen met crypto..Moiety schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:30:
Vol goede hoop sinds vanmorgen mijn PF weer gecheckt…..:
[Afbeelding]
Sandertje is zo zuurRaptorXS schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:18:
[...]
Hier ook effe gekeken, reclame van Brand Newday?
Laat die kabouter zich maar druk maken over prinsesjes.![]()
Oja, crypto's naar de maan!
Zero.
Het is ook een shitcoinVis schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:41:
Celer heeft schijt aan Bitcorn.
Haha, triggerd. Als ik schimmeldude was had ik het ook gedaan. Lekker tegen het zere been aanschoppen terwijl je bakken met geld binnenhaalt aan zo'n spotje. Brand New Day is verre van de goedkoopste immers.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 17:14:
oh lol probeer de fear maar weer in crypto te steken 🥲Pelox schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:46:
[...]
Sandertje is zo zuuroh oh oh wat heeft hij spijt dat hij de boot gemist heeft haha
Madelon heeft de reclame gedeeld:
https://mobile.twitter.co...tatus/1481245386870243336
nothing stops this train
Ik hoop zo dat hij met zijn zure gezicht hier op het forum lurkt.Kol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:08:
[...]
oh lol probeer de fear maar weer in crypto te steken 🥲
wanneer je Bitcoin begrijpt weet je dat dit beter is dan die boomer handel wereld 🙃
Zero.
JA HOI PELOXPelox schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:14:
[...]
Ik hoop zo dat hij met zijn zure gezicht hier op het forum lurkt.
Hi Sander
UberLurker Departement #GG.
Ja. Mijn onderbuik is een dikke papzak waar je geen gehoor aan moet geven.Darrell schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:30:
@Tartarus Tuft tot nu toe vrolijk verder...
[Afbeelding]
Verwijderd
Wanneer je de boomer handel wereld begrijpt weet je waarom (de fiat prijs van) Bitcoin het moeilijk heeft.Kol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:08:
[...]
oh lol probeer de fear maar weer in crypto te steken 🥲
wanneer je Bitcoin begrijpt weet je dat dit beter is dan die boomer handel wereld 🙃
1/14
— Jim Bianco (@biancoresearch) 9 januari 2022
In some respects, what happened in bond markets last week was epic, something we might be talking about for many years.
A thread to explain
Wat is dat voor een trieste Twitter-troll dan, met z'n mooie nickname.Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:12:
[...]
Als je last hebt van te veel prijzenkijken, denk er even rustig over na. De precieze prijs op elk gegeven moment is vooral ruis.
[Twitter]
Verwijderd
Breek me de bek niet open. Nu al 2x op zijn twitter lopen sneupen, en iedere keer raak ik triggered.Raaafie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:40:
[...]
Wat is dat voor een trieste Twitter-troll dan, met z'n mooie nickname.
Het is een weinig sympathiek figuur. Maar dat zegt niks over of iemand al dan niet gelijk heeft.Raaafie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:40:
[...]
Wat is dat voor een trieste Twitter-troll dan, met z'n mooie nickname.
Klopt.Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:45:
[...]
Het is een weinig sympathiek figuur. Maar dat zegt niks over of iemand al dan niet gelijk heeft.
Zeker wel. Mensen die praten over bulls en bears alsof het een sportwedstrijd is zijn achterlijk.Richh schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:47:
[...]
Klopt.
Maar deze gast heeft er ook nog eens geen gelijk in...
Verwijderd
Misschien ook wel, maar zijn Tweets zijn digitale oog aids gevuld met schaamteloze zoomer mentaliteit.Richh schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:47:
[...]
Klopt.
Maar deze gast heeft er ook nog eens geen gelijk in...
Als je zijn Tweets goed leest, zul je zien dat hij precies hetzelfde over Zoomers schrijft als jijVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:54:
[...]
Misschien ook wel, maar zijn Tweets zijn digitale oog aids gevuld met schaamteloze zoomer mentaliteit.
Zulke jochies horen niet op Twitter, maar in een heropvoedingskamp. Gewoon manieren met de harde hand erin stompen.
Kom maar terug als je wat meer van het leven geproefd hebt dan een decennium social media en internet vanuit de rukbunker van je ouderlijk huis.
Wel lekker droge conclusies durven te trekken over BTC, maar op het moment dat het over pinbetalingen of contante betalingen gaat lekker je kop in het zand steken. De DNB kan zich beter druk maken over de hoge inflatie en daar wat aan gaan doen.'Vergelijken met pinnen lastig'
Het is volgens DNB nu nog moeilijk om het energieverbruik van crypto's en betaling in contanten of met pin te maken.
Eerder deed de centrale bank wel al wat onderzoek naar het verbruik bij bijvoorbeeld pinbetalingen. Maar die gegevens zouden niet zomaar te vergelijken zijn met de informatie die nu is vergaard over de bitcoin. Daarvoor is dus nog verder onderzoek nodig, aldus de onderzoekers.
Oh jee, een beetje internetcultuur is achterlijk? Coins gebaseerd op memes waar mensen een 2e hypotheek voor afsluiten, dat is achterlijkGlenn Hoddle schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:51:
[...]
Zeker wel. Mensen die praten over bulls en bears alsof het een sportwedstrijd is zijn achterlijk.
Verwijderd
Beste vent dus. Sorry, liet me even gaan.jvel92 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:55:
[...]
Als je zijn Tweets goed leest, zul je zien dat hij precies hetzelfde over Zoomers schrijft als jij
Postnatale abortus? Hoor ik dat goed?Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:43:
[...]
Breek me de bek niet open. Nu al 2x op zijn twitter lopen sneupen, en iedere keer raak ik triggered.
Een zeer vervelend ventje, met teveel menings over van alles.
Soms mogen ze abortus wat mij betreft best een jaar of 20 later uitvoeren.
Als het nou bij een beetje internetcultuur bleef... wat jij een rare uitwas acht wordt ook veel gebruikt op sites die beweren serieus te zijn over crypto. Verder wordt er hiermee gedaan of crypto een totaal niet serieus te nemen plek is waar alles draait om in lucht handelen, bears en bulls, beetje shorten, beetje leverage, maar eigenlijk 3x niks (of 125x zo je wil). En noobs komen dit hele handelen nog steeds als eerste tegen, terwijl ze meestal geen ervaring hebben met bijv beurshandel; ik zie 'cryptomedia' daarin over het algemeen wel als vrij schadelijk ook.Richh schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:59:
[...]
Oh jee, een beetje internetcultuur is achterlijk? Coins gebaseerd op memes waar mensen een 2e hypotheek voor afsluiten, dat is achterlijk
Toegegeven, het is inderdaad nergens voor nodig, maar als dat het enige grote probleem is met crypto?
pletter schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 19:56:
@Verwijderd 14 maanden leger dienst tijd zal ze wel leren.👍
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
"86-5"pletter schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:33:
@UniMatrix Geen idee of ik xyz behoor maar was 81/3 dus ouwe poep (lol)😎
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Verwijderd
Een komma maakt soms veel verschil.Kol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:42:
we gaan weer, zakken!
Wel ironisch, een voorstander van altcoins en defi die stelt dat een beetje handelen in lucht geen bestaansrecht kan zijnGlenn Hoddle schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:26:
[...]
Als het nou bij een beetje internetcultuur bleef... wat jij een rare uitwas acht wordt ook veel gebruikt op sites die beweren serieus te zijn over crypto. Verder wordt er hiermee gedaan of crypto een totaal niet serieus te nemen plek is waar alles draait om in lucht handelen, bears en bulls, beetje shorten, beetje leverage, maar eigenlijk 3x niks (of 125x zo je wil). En noobs komen dit hele handelen nog steeds als eerste tegen, terwijl ze meestal geen ervaring hebben met bijv beurshandel; ik zie 'cryptomedia' daarin over het algemeen wel als vrij schadelijk ook.
Prima als je een centje overhoudt aan een beetje handelen hoor, maar daar heb je op zich crypto niet voor nodig en kan ook nooit echt het bestaansrecht zijn. Op termijn is het denk ik ook schadelijk voor crypto.
Ik denk dat een gezellige club nerds die af en toe moon, lambo, bear of bull roept, een heel stuk minder schadelijk is voor de geloofwaardigheid en serieusheid van crypto, dan Pepe the Frog trolls en $Cumrocket.Als mensen een tweede hyptotheek afsluiten voor een hondencoin is dat even goed achterlijk, maar dat is hun probleem, niet een probleem van crypto in het algemeen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:42:
we gaan weer zakken!
Een komkommer ook, zegt mijn schoonmoeder.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zo’n groene? Recht omhoog? Ja die maakt het verschilMooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:58:
[...]
Een komkommer ook, zegt mijn schoonmoeder.
Weet niet precies wat ze er mee bedoeld.
Waar kun je dat vinden? Ik kom niet hoger dan 12%?Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:48:
75% rente op je TUSD in de Crypto.org Defi wallet, dat is wel ff een dingetje.
€10k aan TUSD inleggen = €625,- maandelijks ontvangen, waarmee je eventueel kunt DCA-en in BTC of ETH.
Uiteraard niet zonder risico, maar het risico is ook niet erg groot. TUSD is getest en Crypto.com is een grote jongen. Best het overwegen waard. Compounden wordt steeds aantrekkelijker luitjes
Installeer de crypto.com wallet > en ga naar defi wallet. Daar staat het.Oepsje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:02:
[...]
Waar kun je dat vinden? Ik kom niet hoger dan 12%?
[ Voor 18% gewijzigd door vortexnl1982 op 13-01-2022 21:25 ]
Dat varieert toch steeds die intrest? Het is toch niet zo dat die 75% constant is voor 1 jaar?Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:48:
€10k aan TUSD inleggen = €625,- maandelijks ontvangen, waarmee je eventueel kunt DCA-en in BTC of ETH.
Uiteraard niet zonder risico, maar het risico is ook niet erg groot. TUSD is getest en Crypto.com is een grote jongen. Best het overwegen waard. Compounden wordt steeds aantrekkelijker luitjes
zal snel zakken, hoe meer mensen inde pool zitten hoe meer je moet delen met elkaar (verwacht ik)Rebbelx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:22:
[...]
Dat varieert toch steeds die intrest? Het is toch niet zo dat die 75% constant is voor 1 jaar?
nothing stops this train
Ja tuulk, maar laat het 40% zijn over 6 maand. Lekker binnenharken toch?Rebbelx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:22:
[...]
Dat varieert toch steeds die intrest? Het is toch niet zo dat die 75% constant is voor 1 jaar?
Heb je gelezen hoeveel je kwijt bent aan gas fees ?Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:29:
[...]
Ja tuulk, maar laat het 40% zijn over 6 maand. Lekker binnenharken toch?
Dit ervaar ik nu ook zelf bij het testen. Dat is dus wel ff een flink nadeel voor mensen die minder dan 10k willen inleggen. De fees zijn €500+vortexnl1982 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:10:
Ik lees wel iets over hoge ETH feest die je hebt met TUSD (ERC20). Als je CRO staked heb je dit probleem niet maar dan heb je ook 'maar' 12% APY.
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 13-01-2022 21:36 ]
Verwijderd
Hoe vaak betaal je die fees en hoe lang houd je zo'n rendement? Staat het dan een maand vast voor 70 procent en betaal je dan een maand later weer 500€ ?Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:33:
[...]
Dit ervaar ik nu ook zelf bij het testen. Dat is dus wel ff een flink nadeel voor mensen die minder dan 10k willen inleggen. De fees zijn €500+![]()
TUSD draait blijkbaar wel op Polygon, maar CDC heeft nog de "Ethereum-TUSD" gelist. Zal een kwestie van tijd zijn voordat ze de Polygon-TUSD gaan gebruiken verwacht ik. Dit is niet uit te leggen.
Iets anders. Wees ook bewust hoe bullish dit is voor Ethereum. Als ETH met deze tekortkomingen al vrij relaxt mee kan hobbelen qua prijs, hoe gaat dat straks worden met Ethereum 2.0? Ik gok er op dat het gunstig uit gaat pakken
Iets minder dan 2 BTC aan studieschuld. Oef.
[ Voor 9% gewijzigd door Qunix op 13-01-2022 21:44 ]
De insteek is goed. Als de rente meevalt, laat je je schuld een schuld zijn. Die lost zich vanzelf af doordat fiat devalueert. Je kan je "vrije budget" beter in aandelen/assets steken. Saar is enigzins optimistisch, maar deze denkwijze gaat de komende jaren steeds gangbaarder worden denk ik.
[ Voor 36% gewijzigd door Skalders op 13-01-2022 21:59 ]
Heb weleens plugins gebruikt maar het blijft ruk anno 2022 van Tweakers.netSkalders schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:52:
Ik voel me een stereotype degen die niet uit zijn donkere grot wil komen met zijn rode ogen, maar, is er een manier om tweakers forum in darkmode te krijgen? Heeft er iemand een stylus script bv? Dus zonder de custom css functie van tweakers.
Ja, in de basis heeft ze die kant van het verhaal best goed begrepen.Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:45:
[...]
De insteek is goed. Als de rente meevalt, laat je je schuld een schuld zijn. Die lost zich vanzelf af doordat fiat devalueert. Je kan je "vrije budget" beter in aandelen/assets steken. Saar is enigzins optimistisch, maar deze denkwijze gaat de komende jaren steeds gangbaarder worden denk ik.
Lol dat is aardige rente maar voor hoe lang?Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:48:
Veel geslowchat in de slowchat.readytoflow schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:03:
Is er binnen Binance de mogelijkheid om een historie van je transacties te downloaden? Ik kom Enkel op de iOS app een order history tegen. Echter op de laptop versie zie ik dat niet.
Ik wil deze naar Excel downloaden.
Dit ivm echtscheiding en openheid van zaken dat er geen 300BTC zijn verstopt ergens![]()
Het is maar spielerei geweest. Heb paar keer leuke traden gedaan waar we beiden wat leuks van gedaan hebben. Laatste half jaar nauwelijks meer naar gekeken ivm de scheiding lagen prio's elders.
door alle crypto verhalen denk zij dat ik tienduizenden euro's achter over heb gedrukt. Nogmaals: I Wish haha.
van Bitvavo heb ik een geschiedenis in Excel kunnen zetten. van Binance kan ik dat nog niet vinden.
Lol hoe vaak zijn die rente niet als een malle gedaald. Max een maandje en dan zit het op 10%. Dat is een gok van mij maar jij en ik weten ook dat 75 niet houdbaar is voor lange periode.Mooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:29:
[...]
Ja tuulk, maar laat het 40% zijn over 6 maand. Lekker binnenharken toch?
Gestopt met lezen bij het willen/ normaal vinden dat je 3k netto per maand zou moeten verdienen als consultant op je 24e
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 13-01-2022 22:17 ]
Verwijderd
Dat moet vrijwel zeker te downloaden zijn op Binance. Zit zelf nooit op de site, dus waar het verstopt zit weet ik niet precies. Maar je kunt vrij zeker je hele trade geschiedenis opvragen.readytoflow schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:03:
Is er binnen Binance de mogelijkheid om een historie van je transacties te downloaden? Ik kom Enkel op de iOS app een order history tegen. Echter op de laptop versie zie ik dat niet.
Dit ivm echtscheiding en openheid van zaken dat er geen 300BTC zijn verstopt ergens![]()
Het is maar spielerei geweest. Heb paar keer leuke traden gedaan waar we beiden wat leuks van gedaan hebben. Laatste half jaar nauwelijks meer naar gekeken ivm de scheiding lagen prio's elders.
door alle crypto verhalen denk zij dat ik tienduizenden euro's achter over heb gedrukt. Nogmaals: I Wish haha.
van Bitvavo heb ik een geschiedenis in Excel kunnen zetten. van Binance kan ik dat nog niet vinden.
Haha, nouja, inflatie hèanti elppa schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:14:
[...]
Gestopt met lezen bij het willen/ normaal vinden dat je 3k netto per maand zou moeten verdienen als consultant op je 24e![]()
![]()
![]()
Zelfde met die launchpools op binance begint op 150% ofzo is na een week ook 90%.mannowlahn schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:06:
[...]
Lol hoe vaak zijn die rente niet als een malle gedaald. Max een maandje en dan zit het op 10%. Dat is een gok van mij maar jij en ik weten ook dat 75 niet houdbaar is voor lange periode.
Ja inflatie van de kwaliteiten en realiteitszin van 20ers
De jeugd van tegenwoordig zijn verwende krengen die maar denken dat ze met hun handen op houden alles kunnen krijgenanti elppa schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:14:
[...]
Gestopt met lezen bij het willen/ normaal vinden dat je 3k netto per maand zou moeten verdienen als consultant op je 24e![]()
![]()
![]()
Op die leeftijd kan je nog jackshit, 3k bruto is nog teveel voor een consultant praatjes maker
Verwijderd
Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak Saar's and weak Saar's create geitenbende.Xqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:20:
[...]
De jeugd van tegenwoordig zijn verwende krengen die maar denken dat ze met hun handen op houden alles kunnen krijgen![]()
Als je ook leest hoe ze bewust onbewust er een potje van gemaakt heeft van der eigen lening en dan denken dat 50 euro aflossen per maand de oplossing is.
Op Binance is dat maximaal 6 maanden. Maar misschien kan je wel de Wallet overview, deposits & withdrawals combineren?readytoflow schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:03:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Heyanti elppa schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:19:
[...]
Ja inflatie van de kwaliteiten en realiteitszin van 20ers
Wellicht kan je hier wat mee?readytoflow schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:05:
[...]
Veel geslowchat in de slowchat.
Maar weet iemand dit toevallig?
Wat lul jij nou, ouwe?Moiety schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 23:13:
‘Onze jeugd heeft een sterke hang naar luxe, slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training. Jonge mensen spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap en tiranniseren hun leraren.’
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Aldus Socrates, 5e eeuw voor ChristusMoiety schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 23:13:
‘Onze jeugd heeft een sterke hang naar luxe, slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training. Jonge mensen spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap en tiranniseren hun leraren.’
Sorry, andere mening hierMooody schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:45:
[...]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Dit was dus een grap.Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:35:
Zo zeg, 44k biedt vooralsnog meer weerstand dan mijn Tinderdate gisteravond. Nu bouncen op 42,6k en door!
Uhm, die moet je dus niet opgeven, uiteraard. Zo moeilijk is dat nietNiGeLaToR schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 23:18:
De insteek is alles behalve goed:
- die schuld kost haar meer leencapaciteit dan de schuld is als ze een hypotheek zou willen
[ Voor 21% gewijzigd door Jedi_Pimp op 13-01-2022 23:23 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq