Bedankt man. Ik zal er dit weekend eens voor gaan zittenGlenn Hoddle schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:17:
[...]
DeFi-topic kan je maandag verwachten. Toch wat meer werk dan ik dacht om dat goed bruikbaar te krijgen, en ik moet zelf ook weer even wat kennis opvijzelen.
Even praktisch hiervoor, 3 mogelijkheden
- als Binance FTM withdrawals naar de Fantom chain open heeft staan (was laatst suspended) is het heel makkelijk: verkoop BIFI op Binance voor FTM (via busd), withdraw FTM naar de Fantom-chain, swap Fantom op spookyswap of beets.fi voor BIFI (wel FTM overhouden voor gas fees). Steek BIFI in de maxi vault op: https://app.beefy.finance/#/fantom
- als Binance geen mogelijkheden tot withdrawal FTM heeft, is er een andere route:
Verkoop BIFI op Binance voor USDC, breng USDC naar je wallet op de Binance Smart Chain, breng de USDC via multichain.org naar de Fantom chain - en ruil dan de USDC om voor BIFI zoals hierboven
- derde optie is: neem BIFI op van Binance naar de Binance Smart Chain, en zet de BIFI om naar Fantom op multichain.org
Welke van de drie de goedkoopste is hangt er ook een beetje van af hoeveel BIFI je hebt.
Die derde optie is het eenvoudigst, maar kost minimaal 0,0035 BIFI ($4,70) voor de BIFI multichain-omzetting. USDC overbrengen via multichain gaat via een vaste prijs van $0,9; maar er zit wel weer een extra swap met kosten aan vast.
Dat de huidige modellen die men gebruikt om bestaande aandelen van bedrijven in de wereldeconomie niet toegepast kunnen worden op crypto an siche kan best kloppen. Maar hoe bepaal je de waarde van goud, zilver? Als bitcoin als betaalmiddel het niet het gaat worden kun je toch beter kijken naar waardebepalingen die gebruikt worden voor zulke assets? Want inderdaad achter bitcoin/ethereum zit geen bedrijf, je koopt ook geen aandeel in de oprichter Satoshi Nakomoto of voor mij part Vitalek. Om die reden loopt de vergelijking al stuk.Slux schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:23:
[...]
je eerste punt bedoelt hij volgens mij dat je met bedrijven wel de waarde kan bepalen, soort van FA met bitcoin kan je dat niet
ik ben het wel met hem eens in grote lijnen en bitcoin met die hardcap gaat het niet worden en zal worden ingehaald door de next best thing.
Daarbij: de crypto business brengt geen toegevoegde waarde aan de economie an siche. Nou je kunt prima aandelen kopen van CEX, als coinmarketcap aan een beurs genoteerd is daar ook in. En wat te denken van grootschalige mining bedrijven. Hoe schadelijk de DNB het minen ook vindt hebben zij zetten wel degelijk energie in om het netwerk van bitcoin/ethereum overeind te houden. Dat dient een doel en kan dus net zo goed als activiteit van een Adyen/Equens partij worden gewaardeerd.
En wanneer grootschalige miners beetje bij beetje af stappen van fossiele brandstoffen naar restwarmte (van geisers in IJsland, vulkanen op IJsland of El Salvador, waterstuwmeren in Noorwegen) neemt de co2 afdruk ook af. Kortom het hangt af van het type waardebepaling die je kiest als instrument. Dat het model qua aandelen in bedrijven niet toepasbaar is maakt een ander model nog niet toepasbaar.
Tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie..."To bank the unbanked we first need to connect the unconnected"".NeoflexNL schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:29:
[...]
De vervolgvraag zou ook kunnen zijn: welk scenario is aannemelijker? Gaat deze groep mensen eerder toegang krijgen tot internet, of toegang tot een bankeninfrastructuur? Aan het eerste wordt in ieder geval wel gewerkt.
To bank the unbanked we first need to connect the unconnected! #worldmobile #CardanoAfrica #cardano https://t.co/BlNi87pK5N
— Dynal Patel (@dynalpatel) 29 april 2021
irony > *
Bij anyswap gratis op gas fees na:Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:17:
[...]
DeFi-topic kan je maandag verwachten. Toch wat meer werk dan ik dacht om dat goed bruikbaar te krijgen, en ik moet zelf ook weer even wat kennis opvijzelen.
Even praktisch hiervoor, 3 mogelijkheden
- derde optie is: neem BIFI op van Binance naar de Binance Smart Chain, en zet de BIFI om naar Fantom op multichain.org
Welke van de drie de goedkoopste is hangt er ook een beetje van af hoeveel BIFI je hebt.
Die derde optie is het eenvoudigst, maar kost minimaal 0,0035 BIFI ($4,70) voor de BIFI multichain-omzetting. USDC overbrengen via multichain gaat via een vaste prijs van $0,9; maar er zit wel weer een extra swap met kosten aan vast.
:strip_exif()/f/image/EFtOCUTbrKYD0xlL40sMiwGR.jpg?f=fotoalbum_large)
Wen partnership announcement cardano met facebook? Ideaal koppel om Afrika aan te sluitenUncle_Charles schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:39:
[...]
Tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie..."To bank the unbanked we first need to connect the unconnected"".
[Twitter]
Om heel exact te zijn: 21 juni 2075. Tegen die tijd is Facebook reeds lange tijd irrelevant geworden en is het voor shitcoins als de mijne mogelijk om met dergelijke "wereldspelers" in zee te gaan!knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:47:
[...]
Wen partnership announcement cardano met facebook? Ideaal koppel om Afrika aan te sluiten
irony > *
Dat is op een vrijdag, interessant!Uncle_Charles schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:50:
[...]
Om heel exact te zijn: 21 juni 2075. Tegen die tijd is Facebook reeds lange tijd irrelevant geworden en is het voor shitcoins als de mijne mogelijk om met dergelijke "wereldspelers" in zee te gaan!
Hebben die 'unbanked' trouwens stapels met geld in hun sloppenwoning liggen? Lijkt mij een eerste vereiste in dit kip-ei verhaal.Uncle_Charles schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:39:
[...]
Tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie..."To bank the unbanked we first need to connect the unconnected"".
[Twitter]
Moonbeam is ook uit gebodemd op 8$. Nu mooie dikke pump.
20$ soon.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En je moet kunnen betalen met de valuta die je gebruikt. Koop je crypto, kun je er vervolgens niets mee omdat niemand het accepteert. Of net niet jouw shitcoin, etc.knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:59:
[...]
Hebben die 'unbanked' trouwens stapels met geld in hun sloppenwoning liggen? Lijkt mij een eerste vereiste in dit kip-ei verhaal.
Kortom: techniek maakt eea mogelijk en bypassed absoluut kostbare money-transfer diensten e.d., maar blockchain / crypto currency alleen lost die problemen niet per se op.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!
Is er binnen Binance de mogelijkheid om een historie van je transacties te downloaden? Ik kom Enkel op de iOS app een order history tegen. Echter op de laptop versie zie ik dat niet.
Ik wil deze naar Excel downloaden.
Dit ivm echtscheiding en openheid van zaken dat er geen 300BTC zijn verstopt ergens
Het is maar spielerei geweest. Heb paar keer leuke traden gedaan waar we beiden wat leuks van gedaan hebben. Laatste half jaar nauwelijks meer naar gekeken ivm de scheiding lagen prio's elders.
door alle crypto verhalen denk zij dat ik tienduizenden euro's achter over heb gedrukt. Nogmaals: I Wish haha.
van Bitvavo heb ik een geschiedenis in Excel kunnen zetten. van Binance kan ik dat nog niet vinden.
Dit ivm echtscheiding en openheid van zaken dat er geen 300BTC zijn verstopt ergens
Het is maar spielerei geweest. Heb paar keer leuke traden gedaan waar we beiden wat leuks van gedaan hebben. Laatste half jaar nauwelijks meer naar gekeken ivm de scheiding lagen prio's elders.
door alle crypto verhalen denk zij dat ik tienduizenden euro's achter over heb gedrukt. Nogmaals: I Wish haha.
van Bitvavo heb ik een geschiedenis in Excel kunnen zetten. van Binance kan ik dat nog niet vinden.
Thanks voor je uitleg! Maar earn is flexibel 2% en 30 dagen is 6%. Hoe kom je op 12,5%? Moet je dan meer staken?Skrunsies schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:43:
[...]
Ja je behoudt je CRO en je kan er op ieder moment uit, je 'ruilt je CRO niet om' als het ware.
Bedenk je wel dat de rewards niet die 30%+ zijn... Je moet er nogal wat CRO ingooien, om een 0,00001 Luna te krijgen![]()
In mijn beleving kan je het beter in de EARN zetten of in je DeFi wallet, dat levert rond de 12,5% op
Die 12,5% gaat via de DeFi app, dat is heel wat anders dan die earnings in de standaard app.LBV_038 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:06:
[...]
Thanks voor je uitleg! Maar earn is flexibel 2% en 30 dagen is 6%. Hoe kom je op 12,5%? Moet je dan meer staken?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je moet daarvoor een aparte Defi app downloaden. Is ook van Crypto.com. Die koppel je heel eenvoudig aan je CDC app. Je kan rechtstreeks vanuit de CDC app Cro sturen naar de Defi app. Super easyLBV_038 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:06:
[...]
Thanks voor je uitleg! Maar earn is flexibel 2% en 30 dagen is 6%. Hoe kom je op 12,5%? Moet je dan meer staken?
supercharger is veel minder winst als flexible earns. (wordt er gezegd) dus ik heb mijn CRO nu 1 maand vast gezet. rond 3-5 maanden heb ik genoeg CRO om voor de Jade visa card te gaan.
mocht CRO naar de $0.80 gaan dan kan ik al veel eerder deze tier pakken 😃
de komende tijd heb ik dus minder dca momenten om Bitcoin, ETH en DOT te kopen, dit gaat nu even naar CRO.
longterm hopelijk een goed besluit vanwege de 3% cashback +10% CRO apy
de komende tijd heb ik dus minder dca momenten om Bitcoin, ETH en DOT te kopen, dit gaat nu even naar CRO.
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2022 14:22 ]
0,80 cent, ik hoop het toch nietKol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:14:
supercharger is veel minder winst als flexible earns. (wordt er gezegd) dus ik heb mijn CRO nu 1 maand vast gezet. rond 3-5 maanden heb ik genoeg CRO om voor de Jade visa card te gaan.
mocht CRO naar de 0.80 cent gaan dan kan ik al veel eerder deze tier pakken 😃

Ioniq 5 P45
Gister een mooie kaart ontvangen. Mijn timing van 27 november kon alleen beterKol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:14:
:strip_exif()/f/image/3tqE8SMjxTDzkEVSWFwQLS5E.jpg?f=fotoalbum_large)
Hmmm, ik zou er mee terug gaan hoor.. Ziet er gebruikt uit zo met dat witte vlak linksonder..knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:26:
[...]
Gister een mooie kaart ontvangen. Mijn timing van 27 november kon alleen beter![]()
[Afbeelding]
Veel plezier ermee, ik heb dezelfde card
UberLurker Departement #GG.
Lekker boeiend! Als ik mezelf ga vergelijken met die van @Mooody dan kunnen we ook hard gaan lachenknakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:26:
[...]
Gister een mooie kaart ontvangen. Mijn timing van 27 november kon alleen beter
Gewoon van gaan genieten
bedoel je dat je CRO flink heb gekocht/ingeslagen op $0.78?knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:26:
[...]
Gister een mooie kaart ontvangen. Mijn timing van 27 november kon alleen beter![]()
[Afbeelding]
maar nice hoor, die Jade kaart wil ik ook
nou iig de voordelen, twijfel dan nog wel of ik gewoon mijn Midnight Blue card blijf gebruiken. want alleen €50 betalen voor een fysiek kaartje gaat mij te ver
Hoezo vergelijken met die van @Mooody ? Hij heeft alleen maar een andere kleur card.. So whatXqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:31:
[...]
Lekker boeiend! Als ik mezelf ga vergelijken met die van @Mooody dan kunnen we ook hard gaan lachen![]()
Gewoon van gaan genieten
hmm, ik zeg toch lekker boeiend! gewoon van gaan genieten van wat je hebt en long term denkenSkrunsies schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:32:
[...]
Hoezo vergelijken met die van @Mooody ? Hij heeft alleen maar een andere kleur card.. So what
Ach kom als je ergens 4k voor neerlegd kan die laatste 50 pleuro ook nog wel, plus je wilt hem toch wel showen aan al die Moonboys ?Kol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:31:
[...]
bedoel je dat je CRO flink heb gekocht/ingeslagen op $0.78?
maar nice hoor, die Jade kaart wil ik ook
nou iig de voordelen, twijfel dan nog wel of ik gewoon mijn Midnight Blue card blijf gebruiken. want alleen €50 betalen voor een fysiek kaartje gaat mij te ver

Geweldig die kaart, ben echt blij dat ik het gedaan heb. Het valt me ook zeker niet tegen qua acceptatie, op een aantal winkels (denk aan AH) na gaat het redelijk goed. Heb zoveel mogelijk vaste lasten er aan gekoppeld (Spotify, Netflix, Parkmobile, Storytel, Prime etc. etc.), waardoor mijn gewone bankrekening ineens ook veel overzichtelijker is.
Elke maand de earnings naar de DeFi app.
[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 13-01-2022 14:35 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sorry was deXqlus1ve schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:33:
[...]
hmm, ik zeg toch lekker boeiend! gewoon van gaan genieten van wat je hebt en long term denken

Wow ik ga ook DOT kopen, wanneer is de volgende parachain???
over paar jaar moet AH denk meedoen, want maestro gaat weg van de pinpasNeoflexNL schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:34:
Geweldig die kaart, ben echt blij dat ik het gedaan heb. Het valt me ook zeker niet tegen qua acceptatie, op een aantal winkels (denk aan AH) na gaat het redelijk goed. Heb zoveel mogelijk vaste lasten er aan gekoppeld (Spotify, Netflix, Parkmobile, Storytel, Prime etc. etc.), waardoor mijn gewone bankrekening ineens ook veel overzichtelijker is.
idd slim om veel vaste lasten te laten betalen via dit systeem, daar moet ik me nog wel in verdiepen dan, want dan leef je in principe 3% goedkoper
Moonbeam was ook een steal op 8$. Meest geavanceerde L1 en op Polkadot. First mover voordeel. Moonbeam gaat hoge ogen gooien let maar op. Multichain is de toekomst.
(Je zal maar op 8$ verkocht hebben...
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 13-01-2022 14:48 ]
Geen idee, ik heb gewoon de dip verkocht.Kol Nedra schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:42:
[...]
all aboard the hype train?
of dit een goede prijs is is nog lastig, maar Moonbeam zal vast groot worden
Zero.
GMLR heeft er ook de vaart in zo te zien, gisteren nog getwijfeld om in te stappen op 8 dollar.. beetje spijt van dat ik het niet heb gedaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die kans komt vast nog wel een keer.sjorremans schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:45:
GMLR heeft er ook de vaart in zo te zien, gisteren nog getwijfeld om in te stappen op 8 dollar.. beetje spijt van dat ik het niet heb gedaan
Zero.
Of niet.
Dat mag ook want ik krijg nog 70% dus laat maar stijgen naar 2k.
Maar waarschijnlijk zakt hij gewoon weg de ellende in of zo
Zero.
Ja. Wallet -> Fiat & Spot -> Transaction Historyreadytoflow schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:03:
Is er binnen Binance de mogelijkheid om een historie van je transacties te downloaden? Ik kom Enkel op de iOS app een order history tegen. Echter op de laptop versie zie ik dat niet.
Dit ivm echtscheiding en openheid van zaken dat er geen 300BTC zijn verstopt ergens![]()
Je kunt dit maar 4 keer per maand doen volgens mij omdat dit wat rekenkracht zou kosten.
Zie hier: https://www.binance.com/e...a0a9341f78e7a9298a9575163
Mooie dag vandaag.
Nog 1.5% en portfolio ATH.
Nieuwe subwoofer binnen, klinkt fantastisch
Na 1 jaar behandeling van kat bij DA eindelijk goed resultaat.
What's next? Volgende maand BTC 100k?
Zonder die staking rewards gaat BIFI ook lekker omhoog de laatste dagenAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:31:
[...]
Bedankt man. Ik zal er dit weekend eens voor gaan zitten
Nee zeker niet Pelox. We houden de moed erin! Ik zet mijn Takeflight tokens gewoon in staking bear of niet. Dit is wel een blijvertje.Pelox schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:53:
[...]
Dat mag ook want ik krijg nog 70% dus laat maar stijgen naar 2k.
Maar waarschijnlijk zakt hij gewoon weg de ellende in of zo
Je staat maar 1.5% af van een PF ATH? Doe je knapValandin schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:56:
Mooie dag vandaag.
Poll: Mijn PF staat op xx% van ATH
• 100-90
• 89-80
• 79-70
• 69-60
• 59-50
• lager dan 50
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik sta op 69% (Nice).Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:02:
[...]
Je staat maar 1.5% af van een PF ATH? Doe je knap![]()
• 100-90
• 89-80
• 79-70
• 69-60
• 59-50
• lager dan 50
Tussenstand:
[Afbeelding]
Heb sinds april 2021 geen crypto meer gekocht en hodl nog steeds dezelfde meuk, waaronder BTC en ETH, maar ook bv GRT die echt een dramatisch eerste jaar kent.
GRT ging prima toch? Je moet alleen wel kunnen loslaten en dat is soms lastig. Ik hold hem helaas ook nog.Raaafie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:06:
[...]
Ik sta op 69% (Nice).
Heb sinds april 2021 geen crypto meer gekocht en hodl nog steeds dezelfde meuk, waaronder BTC en ETH, maar ook bv GRT die echt een dramatisch eerste jaar kent.
Hier een ATH op dit moment, mede veroorzaakt door Rose op dit moment, maar zit al zo'n 5 jaar in Crypto en inleg is er al lang uit.Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:02:
[...]
• 100-90
• 89-80
• 79-70
• 69-60
• 59-50
• lager dan 50
Tussenstand:
[Afbeelding]
GRT ging 1 maand primadehardstyler schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:08:
[...]
GRT ging prima toch? Je moet alleen wel kunnen loslaten en dat is soms lastig. Ik hold hem helaas ook nog.
Nee man, gisteren was de 'Moonbeam Lights Up' Crowdcast. Daar werd geklaagd dat de prijs te laag was en wat het team daaraan zou doen. Want anders zou men erg teleurgesteld zijn.
Zie daar!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ligt aan je inkoopprijs, die van mij is $0,31, dus het gaat nog steeds prima. Nog nooit verlies gestaan, maar wel als een idioot een x10 laten liggen.Raaafie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:09:
[...]
GRT ging 1 maand primaDat was feb 2021.

20 janniejarie!knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:41:
[...]
Wow ik ga ook DOT kopen, wanneer is de volgende parachain???
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wat, ADA?knakworst schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:13:
En 44k. Volhouden.
Nee die ene munt in Jaapio's flowchart waarbij je niet op shitcoin uitkomt.
Nog op 93% van PF ATH. DPX, FXS en farming rewards houden het omhoogJedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:02:
[...]
• 100-90
• 89-80
• 79-70
• 69-60
• 59-50
• lager dan 50
Tussenstand:
[Afbeelding]
Een kwart lager door btc en eth. Flufje Ftm is moedig bezig om recht te trekken.Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:02:
[...]
• 100-90
• 89-80
• 79-70
• 69-60
• 59-50
• lager dan 50
Tussenstand:
[Afbeelding]
Daar durf ik niet naar te kijken. Einde van de maand pas weer.
Bruh.jvel92 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:19:
[...]
Nog op 93% van PF ATH. DPX, FXS en farming rewards houden het omhoog
Doe eens empathisch en neem ook wat tokens in je PF die verliesgevend zijn

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
De bruna's mogen binnenkort weer volledig open, dus niet alleen de post pakket punten. En ja dit is on-topic
Net al zitten lezen, wat een achterlijk volk zit daarachter. In de mail waarin je je klanten op de hoogte brengt van de "hack" al aangeven of ze alsjeblieft geen aangifte willen doen. Seems legit.

Lijkt alweer meer op een dump nadat het hier vanmiddag genoemd werd.keepitfrosty schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:39:
GLMR doet ook nog weer een lekker pamp
edit: @keepitfrosty ik neem het terug!
[ Voor 9% gewijzigd door dehardstyler op 13-01-2022 17:31 ]
Zal eens wat BTC oppakken danJedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:29:
[...]
Bruh.
Doe eens empathisch en neem ook wat tokens in je PF die verliesgevend zijn [Afbeelding]
Heb ook wel wat posities die een flink wat waarde hebben verloren de laatste weken, zoals OHM en ETH. Maar heb beide gehedged d.m.v. van opties via Dopex op Arbitrum, waardoor verlies in USD waarde weer enigszins gecompenseerd wordt.
Daarnaast staat mijn positie in Alpha al sinds vorige zomer onder water. Elke keer wil ik ze verkopen, maar moet dan door een 30 dagen unstake periode en dan denk ik laat maar
Die 44K blijkt toch wel een stevige horde elke keer
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mwah dump we zaten op iets van 8,3 dollar ofzo en nu op 12,3. Ik klaag in elk geval niet. Maar er zullen wat mensen profits pakken ongetwijfeld.dehardstyler schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:41:
[...]
Lijkt alweer meer op een dump nadat het hier vanmiddag genoemd werd.
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 13-01-2022 15:50 ]
Ik zit weer thuis met covid, voor de tweede keer. Lekker man.
Dit keer met als symptoom pijn in de bovenbeen, onderrug en heupen. De vorige keer vooral verkouden maar dat heb ik nu helemaal niet.
Dat biedt mij de mogelijkheid om weer domweg naar de koers te gaan kijken.
FTM gaat ook niet normaal lekker hé. Daar zit ook echt extreem veel hype achter de laatste tijd, $10 soon?
Dit keer met als symptoom pijn in de bovenbeen, onderrug en heupen. De vorige keer vooral verkouden maar dat heb ik nu helemaal niet.
FTM gaat ook niet normaal lekker hé. Daar zit ook echt extreem veel hype achter de laatste tijd, $10 soon?
Mwa, oneens. GRT zit in een downtrend sinds feb-maart 2021, daar heeft inkoopprijs niks mee te maken.dehardstyler schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:11:
[...]
Ligt aan je inkoopprijs, die van mij is $0,31, dus het gaat nog steeds prima. Nog nooit verlies gestaan, maar wel als een idioot een x10 laten liggen.
Voor de mensen die GRT nog hebben, zou ik ze nog iets langer door HODLEN
"The Graph Integrates with Moonbeam and Brings Indexing and Querying to the Moonbeam Smart Contract Platform on Polkadot.... "
Zelfde geldt voor LINK
"Key infrastructure is set to go live on Moonbeam over the coming weeks, including Chainlink and The Graph...."
Bron: https://cryptobriefing.co...in-to-launch-on-polkadot/
"The Graph Integrates with Moonbeam and Brings Indexing and Querying to the Moonbeam Smart Contract Platform on Polkadot.... "
Zelfde geldt voor LINK
"Key infrastructure is set to go live on Moonbeam over the coming weeks, including Chainlink and The Graph...."
Bron: https://cryptobriefing.co...in-to-launch-on-polkadot/
[ Voor 37% gewijzigd door Skrunsies op 13-01-2022 16:04 ]
We doen net zo hard weer een poepje omlaag zo te zien..
Niks aan de hand hoorBiohazzard21 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:15:
Is op dit moment gewoon enorme weerstand en daar bounced BTC nu op.
Het kan natuurlijk ook dat de nieuwste inflatiecijfers bekend zijn gemaakt, die van gisteren zijn alweer gedateerd
[ Voor 19% gewijzigd door Skrunsies op 13-01-2022 16:24 ]
Biohazzard21 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:15:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large)
BTC zit als een touwtje aan de techaandelen, niks store of value maar een meme asset zonder (toekomstige) kasstromen.
Opladen voor de groene 10k monstercandle?
*gets popcorn out*BTC100K2021 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:21:
BTC zit als een touwtje aan de techaandelen, niks store of value maar een meme asset zonder (toekomstige) kasstromen.
Iets met h.....n j..k markt.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:21:
K*t-Crypto met al die achterlijke weak-hands overal
Het patroon wat we hier nu zien is de inversed pump. Tot dusver mijn TA
And just like that: praten we niet meer over lambos, maar staat alles in het ROOD
oF sMarT hAndSWhySoSerious schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:26:
K*t-Crypto met al die achterlijke weak-hands overal
De beurs staat een tiende procent in het rood.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EnXVFKPPuy4hKurThhw2eiXm.png?f=user_large)
Zo zeg, 44k biedt vooralsnog meer weerstand dan mijn Tinderdate gisteravond
. Nu bouncen op 42,6k en door!
Even m'n antwoord op de poll van @Jedi_Pimp weer aanpassen...
Zo fascinerend is het niet. Whales, leverage traders en bots.Rebbelx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:35:
Blijft toch een fascinerende wereld…
Damn, beterschap man!Tominatie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:53:
Ik zit weer thuis met covid, voor de tweede keer. Lekker man.
Dit keer met als symptoom pijn in de bovenbeen, onderrug en heupen. De vorige keer vooral verkouden maar dat heb ik nu helemaal niet.![]()
Bij mij begon het 2 weken geleden, nog steeds niet volledig hersteld.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat was rond de vorige bullmarkt in het derde wereld land waar ik zit zeker een issue. Sinds die tijd zijn er veel fintech projecten gestart. Mensen kunnen op veel plaatsen met qr code betalen en nationaal en internationaal geld versturen met alleen een mobiel nummer + cash deposit.OkkE schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Het argument dat crypto voor de unbanked is, heeft wel een kern van waarheid. De grote vraag is; hoe groot is die groep mensen? Dat is vooral waar de meningen over verschillen.
Veel mensen hebben inderdaad geen bankrekening maar dat is niet direct een belemmering.
Crypto is hier dus ook niet heel erg booming.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Misschien dat je de volgende keer voordat je op date gaat even je gebruikersnaam aan moet passen ....Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:35:
Zo zeg, 44k biedt vooralsnog meer weerstand dan mijn Tinderdate gisteravond. Nu bouncen op 42,6k en door!
Want ja... Pimp enzo..
Hebben we het hier over de dollarwaarde of mag ik 100% aanklikken omdat 1BTC = 1BTC?Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:02:
[...]
• 100-90
• 89-80
• 79-70
• 69-60
• 59-50
• lager dan 50
Tussenstand:
[Afbeelding]
Edit: waarom zijn er geen keuzeopties >100%?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Anoniem: 1032405
Richh schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:44:
[...]
Hebben we het hier over de dollarwaarde of mag ik 100% aanklikken omdat 1BTC = 1BTC?
:strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large)
Precies dit.Raaafie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:38:
[...]
Zo fascinerend is het niet. Whales, leverage traders en bots.
Zero.
Thanks man. Gelukkig ben ik nog een jonge gozer dus dan vallen de klachten toch relatief mee.Richh schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:40:
[...]
Damn, beterschap man!
Bij mij begon het 2 weken geleden, nog steeds niet volledig hersteld.
Jij ook beterschap man, mag je snel weer 100% fit zijn!
Mooi kak allemaal. Beterschap jongens!Tominatie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:52:
[...]
Thanks man. Gelukkig ben ik nog een jonge gozer dus dan vallen de klachten toch relatief mee.
Jij ook beterschap man, mag je snel weer 100% fit zijn!
Kijk dat het hier jantje huilt / jantje lacht is, mcdonalds / lambo; dat snap ik.
Maar als je de gemiddelde crypto nieuws site bekijkt is het niet veel anders. Eergisteren was de 6 cent nog in zicht, vandaag hebben alle bobo's het weer over 75 tot 100k.
Maar als je de gemiddelde crypto nieuws site bekijkt is het niet veel anders. Eergisteren was de 6 cent nog in zicht, vandaag hebben alle bobo's het weer over 75 tot 100k.

Ah, eind mei vorig jaar. Ook zo'n fijne periode
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!