Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lekker man!BurnerT schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:54:
[...]
Het gross van men ETH hodl pot staat op nog op een rustige 1531% ^^
Gaat overigens alleen om mijn GLMR. Voor de rest zit ik 100% in fiat/stables sinds vorig jaar met af en toe een trade.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wow op de fiets dan maar Wel je bitcoin ornament erop...Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:47:
ik heb geen fiat meer 😢
Dat is een 0 teveel.D_Jeff schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:56:
[...]
Zover je nog geen antwoord gehad hebt:
0,01 BTC
Das ongeveer 3k EUR en/of USD
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Heb me daarvoor al eens in de vingers gesneden met men weak hands. En soms wil ik er een weekje of maandje niet aan denken dan is kopen/verkopen niet altijd een handige strategie. En nu de BurnerT senior vorige week van ons heen is gegaan is ben ik deze week niet echt in staat om de koersen bij te houden.zwembroek schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:56:
[...]
Lekker man!
Gaat overigens alleen om mijn GLMR. Voor de rest zit ik 100% in fiat/stables sinds vorig jaar met af en toe een trade.
Tevens na het Cryptopia debacle ben ik niet meer zo van het spul op exchange's laten staan. Voor nu is het nog positief verkoop pas bij levensveranderende bedragen.
Leuk onderwerp voor A87 youtube video.Darrell schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:09:
Zouden ze Saylor zn margin call aan het hunten zijn?
76 dagen geleden onder een steen gelegen?Nopheros schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:34:
Doe mij maar een ouderwetse flashcrash. Veel te lang geleden en altijd een goed moment om even snel flink wat winst te pakken. Lijkt wel aandelen op deze manier.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Gecondoleerd met het verlies!BurnerT schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:01:
[...]
En nu de BurnerT senior vorige week van ons heen is gegaan is ben ik deze week niet echt in staat om de koersen bij te houden.
Voor nu is het nog positief verkoop pas bij levensveranderende bedragen.
En wat ik nu nog heb staan verkoop ik ook pas bij levensveranderende bedragen. Al zijn er wel jaar salarissen verdampt de afgelopen weken. Ik had dit iets slimmer moeten aanpakken maar goed. Hodl.
nothing stops this train
Whale alert!Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:09:
echt waar als DOT $10 aantikt dan koop ik 10 DOT bij 👍
Ik zat even in de digitale wolkjes met een 328k per BTC
Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:09:
Zero.
Pff dit gaat me veel te langzaam, ik mis de dagen waarop we ff 20% naar beneden gingen en je in 5 minuten gewoon ff 10% kon binnen harken
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Doordippen? Moon jonguh! Zie geen 32k meer.HollovVpo1nt schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:37:
Wtf krijgen we nou zeg, die shit blijft doordippen
Beren met stieren aan het vechten en de walvissen zetten er geld op inPelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:42:
Whales hebben ruzie
Ja, ik moest het ook opnieuw doen.Basxt schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:46:
Op 28-2-2022 mn proof of adress verification ingediend bij Binance, allemaal OK. en nu opeens moet ik weer dat doen. Iemand anders ook? Kan helemaal niks meer nu
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb er 1 met 3 weergave (BTC - US Dollar Currency Index en SPX)YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:45:
Welke grafiekjes hebben jullie in Tradingview om US stonks/indexen te checken?
Nope, ben al enige tijd ook niet meer op Binance ingelogd geweest dus dat zegt niet veel. Denk dat ik voor de zekerheid mijn wachtwoord aan zou passen en bij support vragen waarom dit moet?Basxt schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:46:
Op 28-2-2022 mn proof of adress verification ingediend bij Binance, allemaal OK. en nu opeens moet ik weer dat doen. Iemand anders ook? Kan helemaal niks meer nu
SPX 500?DutchCrownNL schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:47:
[...]
Ik heb er 1 met 3 weergave (BTC - US Dollar Currency Index en SPX)
Yup die ja
Keek net een uitleg met wat shorten is. Wat denk je? Koers gaat omhoog ..Eusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:36:
Nog nooit geshort, en bij elke stap naar beneden denk ik: toch maar eens proberen. Bij 35k, bij 34k, bij 33k .. maar ik ben bang als ik het doe dat met mijn geluk de koers omhoog schiet
Deze video dus. In het kort: je verkoopt op 10 en koopt terug op 7. Dan heb je 3 winst in je PF. Klinkt logisch.
==
hoi
Ik ook, vanwege verhuizing. Was met een uurtje geregeld.Basxt schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:46:
Verwijderd
En dan lekker met leverage gaan stunten en REKT gaanEusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:51:
[...]
Keek net een uitleg met wat shorten is. Wat denk je? Koers gaat omhoog ..![]()
Deze video dus. In het kort: je verkoopt op 10 en koopt terug op 7. Dan heb je 3 winst in je PF. Klinkt logisch.
Ja shorten is gewoon traden, anticiperen op een koersdaling. Volgens mij bedoelen veel mensen met shorten echter leveraged short trading, waarbij je met fiat/crypto als onderpand iets leent en daarmee anticipeert op een dalende koers, wanneer je de positie dan weer sluit op een lager punt heb je meer winst dan wanneer je gewoon zelf spul verkoopt en lager weer inkoopt.Eusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:51:
[...]
Keek net een uitleg met wat shorten is. Wat denk je? Koers gaat omhoog ..![]()
Risico hierbij is alleen wel dat je positie geliquideerd kan worden als de koers iets anders doet dan waarop je inspeelt en je onderpand niet meer de 'schulden' kan dekken. Dan raak je je complete onderpand kwijt.
Join de club!Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:55:
[...]
En dan lekker met leverage gaan stunten en REKT gaan![]()
Dit lijkt me heel risicovol en verkeerd om te doen.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Ja shorten is gewoon traden, anticiperen op een koersdaling. Volgens mij bedoelen veel mensen met shorten echter leveraged short trading, waarbij je met fiat/crypto als onderpand iets leent en daarmee anticipeert op een dalende koers, wanneer je de positie dan weer sluit op een lager punt heb je meer winst dan wanneer je gewoon zelf spul verkoopt en lager weer inkoopt.
Risico hierbij is alleen wel dat je positie geliquideerd kan worden als de koers iets anders doet dan waarop je inspeelt en je onderpand niet meer de 'schulden' kan dekken. Dan raak je je complete onderpand kwijt.
Waar kan ik beginnen?
==
hoi
Moet je ook zeker niet aan beginnen, zeker als het nog relatief nieuw is voor je. Ik ben één keer geliquideerd en weet meteen wat al die gasten in Amsterdam voelen als ze doorzeefd worden door een regen aan kogels.Eusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:58:
[...]
Dit lijkt me heel risicovol en verkeerd om te doen.
Waar kan ik beginnen?
Bybit is er prima voor.
En daarom hanteer je een S/L net zoals je dat bij een swing long positie (spot) zou moeten doen.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Ja shorten is gewoon traden, anticiperen op een koersdaling. Volgens mij bedoelen veel mensen met shorten echter leveraged short trading, waarbij je met fiat/crypto als onderpand iets leent en daarmee anticipeert op een dalende koers, wanneer je de positie dan weer sluit op een lager punt heb je meer winst dan wanneer je gewoon zelf spul verkoopt en lager weer inkoopt.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
/r/MuurstraatgokjesEusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:58:
[...]
Dit lijkt me heel risicovol en verkeerd om te doen.
Waar kan ik beginnen?
Die les heb ik op harde wijze geleerd. Goede toevoegingJedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:59:
[...]
En daarom hanteer je een S/L net zoals je dat bij een swing long positie (spot) zou moeten doen.
Verwijderd
Ja maar goed, 90% van de bevolking is nog te dom om zelfstandig te mogen poepen.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:59:
[...]
En daarom hanteer je een S/L net zoals je dat bij een swing long positie (spot) zou moeten doen.
Daar ga je de mist in. Wellicht zijn ze er te dom voor maar ze mogen zichzelf gewoon bevuilen hoor. Geen wet die je verbiedt alleen te poepen aan de hand van je intelligentie. Zou de zorg ook veel te zwaar belasten zo'n wet!Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:01:
[...]
Ja maar goed, 90% van de bevolking is nog te dom om zelfstandig te mogen poepen.
Verwijderd
Zojuist wat pamper aandelen (PMPR) gekocht, bedanktYES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:03:
[...]
Daar ga je de mist in. Wellicht zijn ze er te dom voor maar ze mogen zichzelf gewoon bevuilen hoor. Geen wet die je verbiedt alleen te poepen aan de hand van je intelligentie. Zou de zorg ook veel te zwaar belasten zo'n wet!
Lijkt me sowieso geen slechte investering. Bedrijf is aardig solide in de markt, ondanks dat hun core business en use case shit is.Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:04:
[...]
Zojuist wat pamper aandelen (PMPR) gekocht, bedanktMOON
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:08:
Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet.
Dit is de beste buy-indicator.
Dat is nog best veel voor gebakken lucht toch.
NU.nl publiek is niet perse representatief voor de samenleving. Hoop ik.
Die reactie is van Visca zelffRiEtJeSaTe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:11:
[...]
Dat is nog best veel voor gebakken lucht toch.![]()
NU.nl publiek is niet perse representatief voor de samenleving. Hoop ik.
Ouwe stokert dat t is
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 09-05-2022 16:16 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gewoon realistisch man. Stelletje milieuvervuilers met jullie handel in gebakken lucht.MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Die reactie is van Visca zelf
Ouwe stokert dat t is
Haha, bestaat ook nog
Daarom keek ik een video en toen gingen de koersen omhoog.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:59:
[...]
Moet je ook zeker niet aan beginnen, zeker als het nog relatief nieuw is voor je. Ik ben één keer geliquideerd en weet meteen wat al die gasten in Amsterdam voelen als ze doorzeefd worden door een regen aan kogels.
Bybit is er prima voor.
Als jullie wat overmaken naar mijn wallet, dan offer ik mij wel op en ga shorten en dan schiet alles naar de ..
==
hoi
Stuur me je accountgegevens maar even dan zet ik het er zelf op voor jeEusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:24:
[...]
Haha, bestaat ook nog![]()
[...]
Daarom keek ik een video en toen gingen de koersen omhoog.
Als jullie wat overmaken naar mijn wallet, dan offer ik mij wel op en ga shorten en dan schiet alles naar de ..
Ik mag het wel, het lukt gewoon niet...Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:01:
[...]
Ja maar goed, 90% van de bevolking is nog te dom om zelfstandig te mogen poepen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Fijn!YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:25:
[...]
Stuur me je accountgegevens maar even dan zet ik het er zelf op voor je
Binance
Gebruikersnaam Pingo1096ba4
Wachtwoord is Ongip1234
==
hoi
Hoezo milieuvervuilers? Niets mis met gebakken lucht...YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:17:
[...]
Gewoon realistisch man. Stelletje milieuvervuilers met jullie handel in gebakken lucht.
Italian restaurant serves “Fried Air”
Mensen zijn in de regel veel te laat bullish en bearish. Men werd bullish toen we in maart op 46k zaten en men werd bearish toen we een paar dagen geleden richting 36k gingen. Als iedereen bearish is geworden, is de bear markt voorbij. Maar dat kan nog wel een tijdje gaan duren
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
amen!!!Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:32:
Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar nu short gaan omdat 'ah yes, number goes down' zonder verder plan/analyse te hebben gedaan is vrij lomp. Dit zijn de momenten waarop ik vorig jaar geld heb verloren - dit geldt overigens ook voor long gaan in een uptrend. Je gaat in positie zonder plan, de eerste paar uur zit je in winst en voordat je het weet ga je naar bed en word je wakker met je positie onderwater.
Mensen zijn in de regel veel te laat bullish en bearish. Men werd bullish toen we in maart op 46k zaten en men werd bearish toen we een paar dagen geleden richting 36k gingen. Als iedereen bearish is geworden, is de bear markt voorbij. Maar dat kan nog wel een tijdje gaan duren
Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:28:
[...]
Hoezo milieuvervuilers? Niets mis met gebakken lucht...
Italian restaurant serves “Fried Air”
[Afbeelding]
Vette scam joh, dus zeker wel wat mis mee, blijkbaar.The name is a tad misleading, as the crispy treats are actually made of tapioca skin that’s first baked and then deep fried.
Trouwens, Daily Sun? Dat is een combinatie van namen van de meest discutabele 'kranten' zo ongeveer, geniaal
Dank je.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:34:
[...]
[...]
Vette scam joh, dus zeker wel wat mis mee, blijkbaar.
Trouwens, Daily Sun? Dat is een combinatie van namen van de meest discutabele 'kranten' zo ongeveer, geniaal
Ik blijf lekker bij mijn originele plan. Geld er in gooien wat je kan missen, er plezier in hebben, in 2024 de eerste resultaten willen meten en ondertussen met een gedeelte leuke trades doen om sats te scoren.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:32:
Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar nu short gaan omdat 'ah yes, number goes down' zonder verder plan/analyse te hebben gedaan is vrij lomp. Dit zijn de momenten waarop ik vorig jaar geld heb verloren - dit geldt overigens ook voor long gaan in een uptrend. Je gaat in positie zonder plan, de eerste paar uur zit je in winst en voordat je het weet ga je naar bed en word je wakker met je positie onderwater.
Voorlopig nog steeds dik in de plus al staan sommige munten inmiddels onder water.
Het enige spannende is de keuzes maken qua munten waarvan ik denk dat ze weer in een uptrend gaan komen ipv bagholder te zijn over een jaar of 2-4. Al zijn gokjes met een paar geeltjes in bijv BTT best grappig.
Ik ben short gegaan toen BTC door een in mijn ogen, op de korte termijn belangrijke zone (36.7 - 37.7-ish) zakte en deze niet terug wist te claimen, zelfs nog iets te lang gewacht omdat ik niet te greedy wilde zijn en alsnog een reclaim ging zienJedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:32:
Tot nu toe prima en nu wacht ik even hoe de huidige zone/het gevecht om 33k uitpakt, mocht dit vanavond niet duidelijk zijn dan zet ik weer een stop-loss/take-profit
Niet per se als verantwoording bedoelt deze uitleg, maar ik vind je opmerking wel terecht over de timing. Je moet wel voor jezelf goed bedenken waar en waarom je long of short gaat en ook voor daarna een plan hebben. Dus misschien heeft het voor meelezers nog enig nut dat ik dit toelicht
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 09-05-2022 16:41 ]
En dat is ook helemaal prima - nu DCA'en is zeker in dit soort tijden heel rationeel. Ik ga ook wat stonks inslaan, zo m'n eerste order op DeGiro doorvoeren. Maar dat is wel met een langetermijninsteek en als de NDX over een maand op 10k staat, verdubbel ik mijn DCA bedrag.Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:38:
[...]
Ik blijf lekker bij mijn originele plan. Geld er in gooien wat je kan missen, er plezier in hebben, in 2024 de eerste resultaten willen meten en ondertussen met een gedeelte leuke trades doen om sats te scoren.
Mijn post was meer geënt op mensen die overenthousiast moves gaan maken zonder TA, plan of strategie en doorgaans maar heel kort in positie zitten omdat ze niet weten wat ze (moeten) doen bij onverwachte PA.
Precies. Ik verwacht eigenlijk op korte termijn ook wel een bounce. Dead cat bounce dan wel maar toch genoeg om een eventuele short je gigantisch rekt te laten gaan..Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:32:
Hierbij hebben we het dubbelaccount van Ben Cowen ook gevondenJedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:32:
Eens. Ik probeerde hiermee aan te geven dat je prima zonder TA iets kan doen, als er maar een gedachte achter zit en het is met "risicoloos" geld. En noobs als mijzelf moeten ver weg blijven van leverage trading, of het doen met heel kleine bedragen en goed de gevaren beseffen.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:41:
[...]
En dat is ook helemaal prima - nu DCA'en is zeker in dit soort tijden heel rationeel. Ik ga ook wat stonks inslaan, zo m'n eerste order op DeGiro doorvoeren. Maar dat is wel met een langetermijninsteek en als de NDX over een maand op 10k staat, verdubbel ik mijn DCA bedrag.
Mijn post was meer geënt op mensen die overenthousiast moves gaan maken zonder TA, plan of strategie en doorgaans maar heel kort in positie zitten omdat ze niet weten wat ze (moeten) doen bij onverwachte PA.
Maar ik ben verslavingsgevoelig voor sommige zaken en gooi liever 500 euro in een cryptomunt dan 50 euro in een leverage trade. Want die 50 daar blijft het niet bij wanneer ik eenmaal begin.
Deman23 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:41:
[...]
Precies. Ik verwacht eigenlijk op korte termijn ook wel een bounce. Dead cat bounce dan wel maar toch genoeg om een eventuele short je gigantisch rekt te laten gaan..
Plot twist:Slonzo schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:46:
[...]
Hierbij hebben we het dubbelaccount van Ben Cowen ook gevonden
Dit is meer een oneliner die van een DoopieCash achtig kanaal zou kunnen komen. BC heeft een duidelijke strategie waarbij hij meer DCA'd naarmate de risk levels dalen. Een strategie die hij zo vaak belicht dat ik hem eigenlijk zelden betrap op een dergelijke opmerking
Niet doen maat. Als je iets bijkoopt in deze tijden moet je het lekker bij bitcoin houden. De altcoins staan nog steeds heel hoog en als je het verleden bekijkt kunnen de meeste allemaal nog wel 80 a 99,9999% dalen vanaf hier. Met bitcoin heb je dan tenminste iets meer zekerheid.Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:09:
Santé! Ik ga zo straks voor een mitraillette + Belgisch biertje. Kennelijk het Brusselse kapsalon idee maar dan op een stokbrood. Hoe kan het ook anders
Gaan slapen met zwaar leveraged positiesJedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:32:
Zero.
ja na bijna 10 jaar in crypto blijft dat wel humor om te zien.Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:25:
Blijft verbazingwekkend dat er altijd nog mensen blijven verkopen na maanden daling, hetzelfde aan de andere kant.. mensen die blijven kopen na een enorme bullrun.. gekke mensen.
Vraag me wel af wanneer we een echte rode paal gaan zien ipv dit geneuzel
lekker prima zo, rekt gaan we toch 👍
nothing stops this train
Maar hoe kan je nou kopen als je geen fiat hebt? Dan verkoop je dus wat om fiat te hebben en dat gebruik je weer om te kopen natuurlijk!Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:25:
Blijft verbazingwekkend dat er altijd nog mensen blijven verkopen na maanden daling, hetzelfde aan de andere kant.. mensen die blijven kopen na een enorme bullrun.. gekke mensen.
Ik denk als we met veel volume door de 30k heen zakken dat het wel eens hard kan gaan..anti elppa schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:28:
[...]
ja na bijna 10 jaar in crypto blijft dat wel humor om te zien.
Vraag me wel af wanneer we een echte rode paal gaan zien ipv dit geneuzel
Of met een lekkere dikke bounce naar 100k. Het kan allemaal.Deman23 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:30:
[...]
Ik denk als we met veel volume door de 30k heen zakken dat het wel eens hard kan gaan..
zoveel zullen toch niet verkopen? ik verwacht eerder dat he traders zijn. spot BTC lekker hodl!Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:25:
nothing stops this train
Sterkte. -12% is geen lekker getal
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Qunix schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:30:
[...]
Maar hoe kan je nou kopen als je geen fiat hebt? Dan verkoop je dus wat om fiat te hebben en dat gebruik je weer om te kopen natuurlijk!
[Afbeelding]
Mocht je willen zien waar de video vandaan komt
Met het huidige tempo staan we op 23 Mei op $0,06.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Net wat opgepikt. No risk no fun.
Van ADA naar nada.. was ‘t maar beperkt tot -12%D_Jeff schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:34:
Aan alle ADA-baghodlers:
Sterkte. -12% is geen lekker getal
10 tot 15% marge nog voor de bodem van 2021.
Die vond, helaas, pas z'n weerstand in (freaking) Juli. Ik hoop dat je wat games en/of andere zaken hebt om de crypto winter door te komen
Ja bij de Bruna zal het ook niet druk zijnD_Jeff schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:45:
[...]
Die vond, helaas, pas z'n weerstand in (freaking) Juli. Ik hoop dat je wat games en/of andere zaken hebt om de crypto winter door te komen
Pssst Sniper Elite 5 launch deze maand.
Gelukkig preordered met vieze fiat. Vandaag zijn we weer met meer #teamskeer
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb alvast mijn fiat klaar staan voor ADA, DOT, LINK en MATIC..
Sers, wen bounce.
USDC chill'd gewoon nog rond de 0-lijn?
USDC is iets totaal anders dan UST. Althans, het werkt anders. Er is geen correlatie.
Bij twijfel zou ik gewoon gaan dca'enError404! schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:50:
Voor de mensen die gaan inslaan, op welke prijzen kopen jullie nu in? Ik kan helemaal geen chocolade maken van deze charts.
Ik heb alvast mijn fiat klaar staan voor ADA, DOT, LINK en MATIC..
De markt timen (zeker zonder domeinkennis) is niet te doen.
My 2ct's
Geen financieel advies
Geen recept voor beurre blanc
Geen verdrag van Versaille
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 09-05-2022 18:04 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cVEMifLxbbqb4VU8IzbpfwEs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/otndpW4eX8bIzNm0GZsKqG6H.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/k7PhTd3PWPnAG4sAkN4hnvGz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DXShvDkOpCiycojYWTuJXVvp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h8OAE05KR3vaALXHGwG1GI9B.jpg?f=fotoalbum_large)