De tijd leert of het tij keert
Goeie ouwe tijd dat je een biertje met 1 (zegge: één) bitcoin kon betalen
[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 09-05-2022 18:06 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nothing stops this train
Zoals Confucius zei:
A fluff of BTC and MATIC is better than junk in the attic
Ofzo
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
I feel you..Evernote schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:42:
[...]
Van ADA naar nada.. was ‘t maar beperkt tot -12%
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eerder werd gezegd hier geen alts kopen maar BTC. Ik heb zelf de ervaring van een bear niet maar er zit wat in. Op korte termijn springen die coins we op, maar mid-lang kan er nog veel af.Error404! schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:50:
Voor de mensen die gaan inslaan, op welke prijzen kopen jullie nu in? Ik kan helemaal geen chocolade maken van deze charts.
Ik heb alvast mijn fiat klaar staan voor ADA, DOT, LINK en MATIC..
Ik heb het idee dat de 100W MA geen support gegeven heeft en dat daardoor de komende maanden onzeker zijn. Als je de crash van 08 over de huidige S&P grafiek zet zitten we nog maar aan het begin. Er kan nog 40% vanaf, tot het dal van de Corona dip. Als dat gaat dan zal BTC ook nog een grote hit maken. De eerste lijnen lijken wel echt eng op elkaar. (Vergelijk 08 - 22).
Dat zou ook een 1.5 jarige bear market betekenen waar alles compleet rekt gaat.
Zelf heb ik een gedeelte gekocht rond de 100W MA. Grootste gedeelte BTC. Enkel als er een capitulatie wick komt koop ik bij onder de $30k. Anders wachten tot een dead cat en vervolg van de down trend. Zonder mega capitulatie is de tijd dan aan onze hand. De oude rotten kijken pas in Q4 of in ‘23 terug te gaan DCA’en. Die zullen het beter weten
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 09-05-2022 18:20 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zero.
Stiekem ben ik ergens wel.. blij? Wat hopium dat dit de accumulatie periode of a lifetime is. Eentje waar je achter een paar jaar op de charts naar terugwijst en zegt, daar had je moeten kopen.
Mensen die er voor de lange termijn inzitten en boven de 40k hebben gekocht, die moeten toch nu ook willen kopen? Hoewel ik bij mezelf merk dat ik mijn limit orders ook steeds lager begin te zetten, maar ik probeer toch altijd een deel niet te laag te zetten zodat ik zeker ben dat ik iets koop. ja, het kan misschien naar 28k of wie weet toch naar 20k, maar als btc ooit op 100k of hoger staat dan ga ik heel blij zijn met mijn 32k aankopen.
Enige argument wat me laat twijfelen is dat bitcoin nog nooit een echte recessie heeft meegemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 09-05-2022 18:22 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 10-05-2022 06:59 ]
Niet in $ waarde kijken maar in BTC… 1BTC = 1 BTC!Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:19:
Oke.. koop dus net wat btc en wil het naar mijn ledger sturen. Ledger Live aan.. wtf! Is er gewoon de afgelopen maand 25% verdwenen!! Volgens mij ben ik gehacked of zo. Maar het vreemde is dat alle funds er nog staan.. snap er geen bal van. Misschien een storing of zo. Hopelijk klopt het bedrag snel weer want dit is niet leuk zo.
Oh ja.. dat was het! Pff.. dat krijg je met die dingen he, moet hem toch vaker opgraven uit de tuin en gebruikenColdcat schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:22:
[...]
Niet in $ waarde kijken maar in BTC… 1BTC = 1 BTC!
Zero.
Ik moest toen bij Binance o.a. aangeven welke coins er vermoedelijk nog in m'n wallet stonden om de boel weer te reviven. Na lang nadenken kwam ik op Tron, Lisk, Litecoin en Vechain.. dan kunnen jullie wel raden wanneer en met welk gevoel mijn interesse in crypto begon af te kalven.
Haha same shitshow all over again. Mooi man!
Ik zal de pareltjes van deze bullrun alvast ergens noteren.. op papier dan wel te verstaan
[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 09-05-2022 18:35 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 86% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 18:32 ]
Ook al is het maar 0.00001 ltc ik zou toch geen getallen/bedragen noemen.Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:31:
0.00001 ltc gekocht
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 09-05-2022 18:55 ]
Zero.
10 maarTominatie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:53:
[...]
Niet doen maat. Als je iets bijkoopt in deze tijden moet je het lekker bij bitcoin houden. De altcoins staan nog steeds heel hoog en als je het verleden bekijkt kunnen de meeste allemaal nog wel 80 a 99,9999% dalen vanaf hier. Met bitcoin heb je dan tenminste iets meer zekerheid.
Overigens was die order op 11.7 euro, maar zakt gewoon door
Naja, zal vast wel weer eens goed komen
edit: reactie was voor diegene die jij gequote had
[ Voor 4% gewijzigd door ybos op 09-05-2022 18:41 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
6 centstribi schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:42:
Als we door 31,7k zaken dan => 28.7k, => 21.8k => 16.5k dan ????
en aans löpt wa vast
... en reken maar dat de prijs enorm gaat stijgen als de rek er weer uit is. 't wordt straks vechten om de laatste sats.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
FTFYMicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:47:
... en reken maar dat de prijs enorm gaat stijgen als de rekt er weer uit is. 't wordt straks vechten om de laatste sats.
Bedankt. Ik heb weer bijgekocht.MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:47:
Je kunt het glas ook halfvol bekijken: meer dan 50% van alle BTC is verhandeld boven de 38k én opgekocht door corporates/fondsen. Gaan die nu verkopen? Nee... de prijs gaat omlaag en wat denk je dat die hodlers gaan doen? Precies, bijkopen.
... en reken maar dat de prijs enorm gaat stijgen als de rek er weer uit is. 't wordt straks vechten om de laatste sats.
Bifi bagholder for life hier.Darrell schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:56:
Wie op een bifi worstje van 800 usd zat te wachten en die net heeft kunnen kopen => nu al rekt
Zero.
Rekt.Vis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:39:
Waar is Do Kwon met z'n grote waffel en miljarden om in BTC te pompen?
Ust 98 cent.
Klopt helemaal de theorie. Bij de 12.000 dollar retest vind het gevecht om de laatste sats plaats. Moet je wel fiat hebben klaar staan als het zover is;)MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:47:
Je kunt het glas ook halfvol bekijken: meer dan 50% van alle BTC is verhandeld boven de 38k én opgekocht door corporates/fondsen. Gaan die nu verkopen? Nee... de prijs gaat omlaag en wat denk je dat die hodlers gaan doen? Precies, bijkopen.
Achnee, de beurs staat nog torenhoog, we komen van 400 naar 820 punten en staan nu 670, zelfs op de Weekly staat een AEX bijvoorbeeld nog veel en veel te hoog. En aangezien de crypto maand in maand uit een hefboom op de stocks blijkt te zijn, komen er nog zoveel mooie dagen aan om bij te kopen
Hij staat de peg te verdedigen op 98cent op binance. Kijk die insane buy wal. Ik heb trouwens ook wat USDC voor UST gewisseld zojuist. Dit zijn allemaal panic sellers. Dat de peg in deze enorme paniek maar 2 cent verliest zegt alles. Het komt allemaal goed!
[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 09-05-2022 18:59 ]
Klein flufke hier. Dikke tech die nog steeds dikke apy staat te harken op cronos.
Precies, ik koop bij 6ct weer wat bij.Malarky schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:58:
[...]
Klopt helemaal de theorie. Bij de 12.000 dollar retest vind het gevecht om de laatste sats plaats. Moet je wel fiat hebben klaar staan als het zover is;)
Achnee, de beurs staat nog torenhoog, we komen van 400 naar 820 punten en staan nu 670, zelfs op de Weekly staat een AEX bijvoorbeeld nog veel en veel te hoog. En aangezien de crypto maand in maand uit een hefboom op de stocks blijkt te zijn, komen er nog zoveel mooie dagen aan om bij te kopen
[...]
Hij staat de peg te verdedigen op 98cent op binance. Kijk die insane buy wal
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
vriendelijk verzoek om zelf ook even de poetslap er doorheen te halen, al vast dank voor de moeitePelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:32:
[...]
Ook al is het maar x.xxxxx ltc ik zou toch geen getallen/bedragen noemen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik lul ook zomaar wat
Waarom wordt daar in de cryptocommunity altijd zo krampachtig over gedaan? We hebben hier op GOT topics vol waar details m.b.t. inkomen (wat verdient IT'er) en vermogen (FO topic) gedeeld worden.Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:32:
Ook al is het maar 0.00001 ltc ik zou toch geen getallen/bedragen noemen.
Als mensen sterke meningen hebben over sentiment of hoe te handelen vind ik het eerlijk gezegd best zinvol om te weten of ze het hebben over 2 weken zakgeld over een paar jaarsalarissen.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Het was denk ik een grapje.assje schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:11:
[...]
Waarom wordt daar in de cryptocommunity altijd zo krampachtig over gedaan? We hebben hier op GOT topics vol waar details m.b.t. inkomen (wat verdient IT'er) en vermogen (FO topic) gedeeld worden.
Als mensen sterke meningen hebben over sentiment of hoe te handelen vind ik het eerlijk gezegd best zinvol om te weten of ze het hebben over 2 weken zakgeld over een paar jaarsalarissen.
VandaagKol Nedra schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:23:
when BIFI $800? 😢
en aans löpt wa vast
Bijzonder genoeg dat je in dat topic posten dat (bij wijze van spreken) tonnen per jaar verdiend en iedereen chill'd 'm.assje schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:11:
[...]
Waarom wordt daar in de cryptocommunity altijd zo krampachtig over gedaan? We hebben hier op GOT topics vol waar details m.b.t. inkomen (wat verdient IT'er) en vermogen (FO topic) gedeeld worden.
Post in de Cryptodraadjes dat je een paar K in crypto hebt en de mensen worden opgezocht met zagen, boren en keukenmessen.
DAAROM
hierom:assje schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:11:
[...]
Het overkomt de beste ... no worriesMomark schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:14:
Vandaag capitulatiedag? Sjezus wat gaat alles rekt. Op zulke dagen ga je toch denken dat het niet meer omhoog kan....
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zo'n kneus met zn nieuwe helm en boor nog zonder krasjes heeft geen idee wat hij met dat ding aan moet
Gefeliciteerd met je verjaardag! CAKE?
Ik zie alweer een dikke groene paal!
Daag hem nou niet uit...ybos schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:20:
[...]
Zo'n kneus met zn nieuwe helm en boor nog zonder krasjes heeft geen idee wat hij met dat ding aan moet
Soms vragen de newbs waarom we allemaal zo weglopen met @Verwijderd (tafkajaapio). Uit zijn oeuvre presenteer ik u graag de volgende flow chart.pixels66 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:12:
Zien de tweakers hier over het algemeen alles wat geen bitcoin is als altcoin? Dus ook Ethereum?
Maktub
MrMrq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:23:
[...]
Soms vragen de newbs waarom we allemaal zo weglopen met @Verwijderd (tafkajaapio). Uit zijn oeuvre presenteer ik u graag de volgende flow chart.
[Afbeelding]
Nou dank voor het compliment... zo mijn best gedaan op die outfit.ybos schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:20:
[...]
Ik stuur mijn vrouw wel!
En het klopt. Zo’n beetje alles wat ik heb gekocht wat geen btc was is harder rekt gegaan dan btc zelf. Misschien is het goed dat ons pf hierdoor opgeschoond wordt.MrMrq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:23:
[...]
Soms vragen de newbs waarom we allemaal zo weglopen met @Verwijderd (tafkajaapio). Uit zijn oeuvre presenteer ik u graag de volgende flow chart.
[Afbeelding]
Laat btc ff die 28 aantikken, dat wil iedereen graag, en daarna graag rustig omhoog naar de 69 k.
Dat lijkt me het beste voor iedereen.
anandus schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:05:Goeie ouwe tijd dat je een biertje met 1 (zegge: één) bitcoin kon betalen
:strip_exif()/f/image/EDfZOb5T2xNXrUG87VyVXQtU.jpg?f=fotoalbum_large)
Telt bier met een mitraillette ofwel Brussels kapsalon op stokbrood ook?
[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 09-05-2022 19:29 ]
Hij is van harte welkom
MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:27:
[...]
Nou dank voor het compliment... zo mijn best gedaan op die outfit.
Ik stuur mijn vrouw wel!
[Afbeelding]
Veel duidelijker wordt het niet, we kunnen weer omhoog!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Die buy wall wordt rap minder op kucoin 97.4 cent inmiddels. Het zal vast goedkomen, maar ik brand mijn vingers er niet aan.Malarky schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:58:
[...]
[...]
Hij staat de peg te verdedigen op 98cent op binance. Kijk die insane buy wal. Ik heb trouwens ook wat USDC voor UST gewisseld zojuist. Dit zijn allemaal panic sellers. Dat de peg in deze enorme paniek maar 2 cent verliest zegt alles. Het komt allemaal goed!
Hoe kan dit eigenlijk, is toch een stable coin? Zou dus toch altijd rond de dollar moeten zitten?knakworst schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:37:
[...]
Die buy wall wordt rap minder op kucoin 97.4 cent inmiddels. Het zal vast goedkomen, maar ik brand mijn vingers er niet aan.
Totdat FUDDon Guacamole schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:43:
[...]
Hoe kan dit eigenlijk, is toch een stable coin? Zou dus toch altijd rond de dollar moeten zitten?
Nee, juist andersom. Wat omhoog ging, gaat omlaag. Daarna de vraag of het ooit nog omhoog gaat.Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:23:
What goes down comes up chill out
Op dit moment is onze enige hoop al die traders op BitVavo die BTC krampachtig boven de 30k euro houden.Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:46:
Al de paniek verkopers zijn er bijna uit zeker.
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 09-05-2022 19:51 ]
Maktub
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.D_Jeff schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:19:
Ps @assje Ik schreef het niet om je "af te branden", niet te persoonlijk opvatten
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
https://www.crypto-inside...t-bitcoin-uit-in-reactie/
Als nou eens iedereen ff stopt met verkopen komt het goed.. of wordt het een dsb fiasco..
It's a first.
Het is de eerste keer dat ik meer verlies op een dag dan ik heb verdient met werken. (De eerste keer dat ik meer met met crypto-pf dan met werken verdiende was toch leuker)
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat moet je aan de mensen vragen die zeiden dat het deze keer anders zou gaan
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:57:
Kinderen naar bed, papa rekt. Zet die maar op een tegeltje..
Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:57:
Kinderen naar bed, papa rekt. Zet die maar op een tegeltje..
Wat is een supercyclus?Taro schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:01:
[...]
Dat moet je aan de mensen vragen die zeiden dat het deze keer anders zou gaan
We spreken over een supercycle wanneer de cyclus waar we ons nu in bevinden anders zou zijn dan de cyclus die eraan voorafgingen en deze naar verwachting in kracht zal overtreffen als gevolg van de bijzondere macro-economische situatie in de wereld. De term werd in oktober 2019 bedacht door Dan Held (directeur van Kraken), die het later in december 2020 en nogmaals in april 2021 nader toelichtte.
Er is zeker sprake van een bijzondere macro-economische situatie in de wereld... , maar geen supercycle te zien
[ Voor 22% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 20:08 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Vergeet de shorters niet, zoal bijv. Ene taroRaf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:07:
Leverage traders en panic sellers moeten er uit
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ifv3iR82lyvbjmx9bskPzYhx.jpg?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I70BFOC2dglZq41U73mQ2EUx.webp?f=user_large)
/f/image/PlvKay7lfWMLWmP8SZS4xapZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/s0oMlOmoZ8EeEWAkmwlWG08q.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CqJeC7ZJwTEJkVlGAf2FNZMt.jpg?f=fotoalbum_large)