[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 245 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.055 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:44

raq

YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:07:
[...]

Lijkt me sowieso geen slechte investering. Bedrijf is aardig solide in de markt, ondanks dat hun core business en use case shit is.
Ze zouden een token moeten uitgeven. Per pak luiers één shitcoin, dat zou die baby-jaren nog enigszins dragelijk maken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog even en we kunnen weer bier en pizza kopen met bitcoin :D

Goeie ouwe tijd dat je een biertje met 1 (zegge: één) bitcoin kon betalen :P

[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 09-05-2022 18:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:09
als je invert scale doet denk je aan 1 ding......KOPEN!!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mooi moment voor een goede lente-opruiming. Wat dingetjes van zolder op marktplaats kieperen.

Zoals Confucius zei:
A fluff of BTC and MATIC is better than junk in the attic

Ofzo :p

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Inmiddels is de €30k al in zicht. Ben inmiddels als aan het kijken of ik nog zooi heb voor Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:24

NeoflexNL

Forever young

Evernote schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:42:
[...]

Van ADA naar nada.. was ‘t maar beperkt tot -12%
I feel you..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:17

Coldcat

HODL

Error404! schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:50:
Voor de mensen die gaan inslaan, op welke prijzen kopen jullie nu in? Ik kan helemaal geen chocolade maken van deze charts.

Ik heb alvast mijn fiat klaar staan voor ADA, DOT, LINK en MATIC..
Eerder werd gezegd hier geen alts kopen maar BTC. Ik heb zelf de ervaring van een bear niet maar er zit wat in. Op korte termijn springen die coins we op, maar mid-lang kan er nog veel af.

Ik heb het idee dat de 100W MA geen support gegeven heeft en dat daardoor de komende maanden onzeker zijn. Als je de crash van 08 over de huidige S&P grafiek zet zitten we nog maar aan het begin. Er kan nog 40% vanaf, tot het dal van de Corona dip. Als dat gaat dan zal BTC ook nog een grote hit maken. De eerste lijnen lijken wel echt eng op elkaar. (Vergelijk 08 - 22).

Dat zou ook een 1.5 jarige bear market betekenen waar alles compleet rekt gaat.

Zelf heb ik een gedeelte gekocht rond de 100W MA. Grootste gedeelte BTC. Enkel als er een capitulatie wick komt koop ik bij onder de $30k. Anders wachten tot een dead cat en vervolg van de down trend. Zonder mega capitulatie is de tijd dan aan onze hand. De oude rotten kijken pas in Q4 of in ‘23 terug te gaan DCA’en. Die zullen het beter weten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 09-05-2022 18:20 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Oke.. koop dus net wat btc en wil het naar mijn ledger sturen. Ledger Live aan.. wtf! Is er gewoon de afgelopen maand 25% verdwenen!! Volgens mij ben ik gehacked of zo. Maar het vreemde is dat alle funds er nog staan.. snap er geen bal van. Misschien een storing of zo. Hopelijk klopt het bedrag snel weer want dit is niet leuk zo.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 01:13
Komende maanden moet de BTC dominance toch echt gaan stijgen. In November was er nog te veel altcoin hype. Ik merk het aan mezelf, qua buy orders ben ik nu praktisch enkel met BTC bezig.

Stiekem ben ik ergens wel.. blij? Wat hopium dat dit de accumulatie periode of a lifetime is. Eentje waar je achter een paar jaar op de charts naar terugwijst en zegt, daar had je moeten kopen.

Mensen die er voor de lange termijn inzitten en boven de 40k hebben gekocht, die moeten toch nu ook willen kopen? Hoewel ik bij mezelf merk dat ik mijn limit orders ook steeds lager begin te zetten, maar ik probeer toch altijd een deel niet te laag te zetten zodat ik zeker ben dat ik iets koop. ja, het kan misschien naar 28k of wie weet toch naar 20k, maar als btc ooit op 100k of hoger staat dan ga ik heel blij zijn met mijn 32k aankopen.

Enige argument wat me laat twijfelen is dat bitcoin nog nooit een echte recessie heeft meegemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 09-05-2022 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 10-05-2022 06:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:19:
Oke.. koop dus net wat btc en wil het naar mijn ledger sturen. Ledger Live aan.. wtf! Is er gewoon de afgelopen maand 25% verdwenen!! Volgens mij ben ik gehacked of zo. Maar het vreemde is dat alle funds er nog staan.. snap er geen bal van. Misschien een storing of zo. Hopelijk klopt het bedrag snel weer want dit is niet leuk zo.
Niet in $ waarde kijken maar in BTC… 1BTC = 1 BTC!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Coldcat schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:22:
[...]

Niet in $ waarde kijken maar in BTC… 1BTC = 1 BTC!
Oh ja.. dat was het! Pff.. dat krijg je met die dingen he, moet hem toch vaker opgraven uit de tuin en gebruiken :F

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik vermoed dat ik over 2 jaar weer bij al die exchanges support tickets sta in te schieten om m'n wachtwoord terug te halen, omdat de 2FA's op een telefoon staan van 3 generaties terug..

Ik moest toen bij Binance o.a. aangeven welke coins er vermoedelijk nog in m'n wallet stonden om de boel weer te reviven. Na lang nadenken kwam ik op Tron, Lisk, Litecoin en Vechain.. dan kunnen jullie wel raden wanneer en met welk gevoel mijn interesse in crypto begon af te kalven.

Haha same shitshow all over again. Mooi man! _O-

Ik zal de pareltjes van deze bullrun alvast ergens noteren.. op papier dan wel te verstaan

[ Voor 8% gewijzigd door NeoflexNL op 09-05-2022 18:35 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Graptje

[ Voor 86% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ook al is het maar 0.00001 ltc ik zou toch geen getallen/bedragen noemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 09-05-2022 18:55 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:51
Tominatie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:53:
[...]

Niet doen maat. Als je iets bijkoopt in deze tijden moet je het lekker bij bitcoin houden. De altcoins staan nog steeds heel hoog en als je het verleden bekijkt kunnen de meeste allemaal nog wel 80 a 99,9999% dalen vanaf hier. Met bitcoin heb je dan tenminste iets meer zekerheid.
10 maar :? Vandaag is mn "low" buy order geraakt, ik ben er weer flink wat rijker :Y
Overigens was die order op 11.7 euro, maar zakt gewoon door :P :X

Naja, zal vast wel weer eens goed komen :Y

edit: reactie was voor diegene die jij gequote had :X

[ Voor 4% gewijzigd door ybos op 09-05-2022 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:22

Vis

Waar is Do Kwon met z'n grote waffel en miljarden om in BTC te pompen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:32:
[...]

Geen getallen/bedragen noemen
Ja, dit zal echt uitnodigen om hem op te zoeken en hem te beroven... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 09:40
Als we door 31,7k zaken dan => 28.7k, => 21.8k => 16.5k dan ????

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

stribi schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:42:
Als we door 31,7k zaken dan => 28.7k, => 21.8k => 16.5k dan ????
6 cent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Tuurlijk. Ik heb net wat btc en eth gekocht en nu zakken we nog verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 09:46

filthy rich

löp wa los

ajoh, morgen is alles weer groen

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Je kunt het glas ook halfvol bekijken: meer dan 50% van alle BTC is verhandeld boven de 38k én opgekocht door corporates/fondsen. Gaan die nu verkopen? Nee... de prijs gaat omlaag en wat denk je dat die hodlers gaan doen? Precies, bijkopen.

... en reken maar dat de prijs enorm gaat stijgen als de rek er weer uit is. 't wordt straks vechten om de laatste sats.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:47:

... en reken maar dat de prijs enorm gaat stijgen als de rekt er weer uit is. 't wordt straks vechten om de laatste sats.
FTFY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMCp2BheQMKdCeRMtJ8PxkOXmbY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nnMiHGbUL2e6jk0DX5D62UfP.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Je kunt het glas ook halfvol bekijken: meer dan 50% van alle BTC is verhandeld boven de 38k én opgekocht door corporates/fondsen. Gaan die nu verkopen? Nee... de prijs gaat omlaag en wat denk je dat die hodlers gaan doen? Precies, bijkopen.

... en reken maar dat de prijs enorm gaat stijgen als de rek er weer uit is. 't wordt straks vechten om de laatste sats.
Bedankt. Ik heb weer bijgekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20

Darrell

Fiat moonboy

Wie op een bifi worstje van 800 usd zat te wachten en die net heeft kunnen kopen => nu al rekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Darrell schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:56:
Wie op een bifi worstje van 800 usd zat te wachten en die net heeft kunnen kopen => nu al rekt
Bifi bagholder for life hier.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:39:
Waar is Do Kwon met z'n grote waffel en miljarden om in BTC te pompen?
Rekt.

Ust 98 cent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Klopt helemaal de theorie. Bij de 12.000 dollar retest vind het gevecht om de laatste sats plaats. Moet je wel fiat hebben klaar staan als het zover is;)

Achnee, de beurs staat nog torenhoog, we komen van 400 naar 820 punten en staan nu 670, zelfs op de Weekly staat een AEX bijvoorbeeld nog veel en veel te hoog. En aangezien de crypto maand in maand uit een hefboom op de stocks blijkt te zijn, komen er nog zoveel mooie dagen aan om bij te kopen :)
Hij staat de peg te verdedigen op 98cent op binance. Kijk die insane buy wal. Ik heb trouwens ook wat USDC voor UST gewisseld zojuist. Dit zijn allemaal panic sellers. Dat de peg in deze enorme paniek maar 2 cent verliest zegt alles. Het komt allemaal goed!

[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 09-05-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:57:
[...]

Bifi bagholder for life hier.
Klein flufke hier. Dikke tech die nog steeds dikke apy staat te harken op cronos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Malarky schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:58:
[...]

Klopt helemaal de theorie. Bij de 12.000 dollar retest vind het gevecht om de laatste sats plaats. Moet je wel fiat hebben klaar staan als het zover is;)

Achnee, de beurs staat nog torenhoog, we komen van 400 naar 820 punten en staan nu 670, zelfs op de Weekly staat een AEX bijvoorbeeld nog veel en veel te hoog. En aangezien de crypto maand in maand uit een hefboom op de stocks blijkt te zijn, komen er nog zoveel mooie dagen aan om bij te kopen :)

[...]

Hij staat de peg te verdedigen op 98cent op binance. Kijk die insane buy wal
Precies, ik koop bij 6ct weer wat bij. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJSzOw5xTktMepmyt6GpyLe-FMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SPCTJzqKLN3HrdMnIvoi6JFX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]
Het komt allemaal goed!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXK9gn-KOTc6XQHjUYtQh4KCn_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u5NUKJ8XvG38mHW1OaxpvIdK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:53
[...]

Ook al is het maar x.xxxxx ltc ik zou toch geen getallen/bedragen noemen.
vriendelijk verzoek om zelf ook even de poetslap er doorheen te halen, al vast dank voor de moeite ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Het gaat wel heel hard nu. 30 in zicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVzfwlJC87fMCGUCkdNfYs9jMzE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1l7y3EWZLd03LqnCt8VjIRG1.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q80uWEDZWfP9ijqrMqQSxMSccb8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ag9LR6Qw16KOHhKhsVf7uETM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 15:27
En ondertussen doet Waves/BTC afgelopen week +30% 8)7

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMYa38QoUwVRklsNs7QhAZeHhl0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ifv3iR82lyvbjmx9bskPzYhx.jpg?f=user_large
Good old days

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDTMEpNunbnk0WS78xWTMNlhNqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I70BFOC2dglZq41U73mQ2EUx.webp?f=user_large

Alles komt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyi-rx-aPSj1YP1TCD757RkJNqQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PlvKay7lfWMLWmP8SZS4xapZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
Ook al is het maar 0.00001 ltc ik zou toch geen getallen/bedragen noemen.
Waarom wordt daar in de cryptocommunity altijd zo krampachtig over gedaan? We hebben hier op GOT topics vol waar details m.b.t. inkomen (wat verdient IT'er) en vermogen (FO topic) gedeeld worden.

Als mensen sterke meningen hebben over sentiment of hoe te handelen vind ik het eerlijk gezegd best zinvol om te weten of ze het hebben over 2 weken zakgeld over een paar jaarsalarissen.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:08
Zien de tweakers hier over het algemeen alles wat geen bitcoin is als altcoin? Dus ook Ethereum?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
assje schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:11:
[...]

Waarom wordt daar in de cryptocommunity altijd zo krampachtig over gedaan? We hebben hier op GOT topics vol waar details m.b.t. inkomen (wat verdient IT'er) en vermogen (FO topic) gedeeld worden.

Als mensen sterke meningen hebben over sentiment of hoe te handelen vind ik het eerlijk gezegd best zinvol om te weten of ze het hebben over 2 weken zakgeld over een paar jaarsalarissen.
Het was denk ik een grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 09:46

filthy rich

löp wa los

Tijd om te verkopen, koop wel weer terug als ie op 40k staat.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-07 08:37
Vandaag capitulatiedag? Sjezus wat gaat alles rekt. Op zulke dagen ga je toch denken dat het niet meer omhoog kan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
[...]

Bijzonder genoeg dat je in dat topic posten dat (bij wijze van spreken) tonnen per jaar verdiend en iedereen chill'd 'm.

Post in de Cryptodraadjes dat je een paar K in crypto hebt en de mensen worden opgezocht met zagen, boren en keukenmessen.

DAAROM ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

hierom:
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/ZDENP6MVo9SjbjAUUH/giphy.gif?cid=ecf05e47lofvmhzrnx3xuhejkunwmklc4vj95walk3jt01eo&rid=giphy.gif&ct=g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
Ik denk eerder nooit meer O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
Momark schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:14:
Vandaag capitulatiedag? Sjezus wat gaat alles rekt. Op zulke dagen ga je toch denken dat het niet meer omhoog kan....
Het overkomt de beste ... no worries

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QORUqrI5lsfsW70pSuuFw6Fkos=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LixGiwUGjUstxdy2warvtu6a.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Kalender zegt: Moonday :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
@MrFX Nog meer boeiende memes in de aanbieding? O-)

Ps @assje Ik schreef het niet om je "af te branden", niet te persoonlijk opvatten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
Zo'n kneus met zn nieuwe helm en boor nog zonder krasjes heeft geen idee wat hij met dat ding aan moet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gefeliciteerd met je verjaardag! CAKE?

Ik zie alweer een dikke groene paal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

ybos schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:20:
[...]

Zo'n kneus met zn nieuwe helm en boor nog zonder krasjes heeft geen idee wat hij met dat ding aan moet :P
Daag hem nou niet uit...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:21
pixels66 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:12:
Zien de tweakers hier over het algemeen alles wat geen bitcoin is als altcoin? Dus ook Ethereum?
Soms vragen de newbs waarom we allemaal zo weglopen met @Verwijderd (tafkajaapio). Uit zijn oeuvre presenteer ik u graag de volgende flow chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYJD95-IKNUhE9Rc3x1CVoeLdSo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oL9a9raDeEqbcyd7K1lZyVpv.png?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
What goes down comes up chill out

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:23:
[...]

Soms vragen de newbs waarom we allemaal zo weglopen met @Verwijderd (tafkajaapio). Uit zijn oeuvre presenteer ik u graag de volgende flow chart.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvX2xoKVwuGpiMVIfGRFvS-qf6I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IqdCTKkpbgpWtnxs7DmMq5wo.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ybos schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:20:
[...]

Nou dank voor het compliment... zo mijn best gedaan op die outfit.

Ik stuur mijn vrouw wel!

Afbeeldingslocatie: https://pa1.narvii.com/5998/ffeeeb3ee0f902ce6060e9d8488887c95ac1b244_00.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:03
MrMrq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:23:
[...]

[Afbeelding]
En het klopt. Zo’n beetje alles wat ik heb gekocht wat geen btc was is harder rekt gegaan dan btc zelf. Misschien is het goed dat ons pf hierdoor opgeschoond wordt.
Laat btc ff die 28 aantikken, dat wil iedereen graag, en daarna graag rustig omhoog naar de 69 k.
Dat lijkt me het beste voor iedereen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anandus schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:05:Goeie ouwe tijd dat je een biertje met 1 (zegge: één) bitcoin kon betalen :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rN1yddAEk4hsgPS6fjLyIhStfyY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EDfZOb5T2xNXrUG87VyVXQtU.jpg?f=fotoalbum_large

Telt bier met een mitraillette ofwel Brussels kapsalon op stokbrood ook? :9B

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 09-05-2022 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
NeoflexNL schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:22:
[...]

Daag hem nou niet uit...
Hij is van harte welkom :P Zal ik hem eerst uitleggen hoe hij op de klopstand moet en daarna pak ik mn haakse slijper wel ff :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Zo, take profit en stop loss op mijn leveraged short ingesteld, charts kunnen weer dicht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:27:
[...]

Nou dank voor het compliment... zo mijn best gedaan op die outfit.

Ik stuur mijn vrouw wel!

[Afbeelding]
:(:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
En when in doubt, zoom in, op de 5m chart ziet het er niet eens zo slecht uit:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wV2iKzYymCsCvYTKaFN9C9P3TLg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VE7XP695rzR85Yq5fz4gmN5J.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJYKytvXYCG6ckubBQJwOfnyW58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s0oMlOmoZ8EeEWAkmwlWG08q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Low staat op 31k rond. Aex op 666.

Veel duidelijker wordt het niet, we kunnen weer omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Op naar de 7e weekly red candle. Feitelijk bijna 10k foetsie in vier dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
31K gehit. Slappe hap/opkoop. We gaan dieper.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

[...]

Hij staat de peg te verdedigen op 98cent op binance. Kijk die insane buy wal. Ik heb trouwens ook wat USDC voor UST gewisseld zojuist. Dit zijn allemaal panic sellers. Dat de peg in deze enorme paniek maar 2 cent verliest zegt alles. Het komt allemaal goed!
Die buy wall wordt rap minder op kucoin 97.4 cent inmiddels. Het zal vast goedkomen, maar ik brand mijn vingers er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
knakworst schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:37:
[...]

Die buy wall wordt rap minder op kucoin 97.4 cent inmiddels. Het zal vast goedkomen, maar ik brand mijn vingers er niet aan.
Hoe kan dit eigenlijk, is toch een stable coin? Zou dus toch altijd rond de dollar moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Don Guacamole schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:43:
[...]

Hoe kan dit eigenlijk, is toch een stable coin? Zou dus toch altijd rond de dollar moeten zitten?
Totdat FUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momark
Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:23:
What goes down comes up chill out
Nee, juist andersom. Wat omhoog ging, gaat omlaag. Daarna de vraag of het ooit nog omhoog gaat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Al de paniek verkopers zijn er bijna uit zeker.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrMrq
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFYd9dpXdpS71ewnc7XVIJknI0s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vzIMgOXWQAA2hiwbnmr85RK9.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:46:
Al de paniek verkopers zijn er bijna uit zeker.
Op dit moment is onze enige hoop al die traders op BitVavo die BTC krampachtig boven de 30k euro houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mM-OW4kXiHOlatuY3KM_FYEMbKE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5e6B8F9DdnTzN2aKVj7CoRGj.webp?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 09-05-2022 19:51 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
D_Jeff schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:19:
Ps @assje Ik schreef het niet om je "af te branden", niet te persoonlijk opvatten
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ah staat een artikel online erover.
https://www.crypto-inside...t-bitcoin-uit-in-reactie/

Als nou eens iedereen ff stopt met verkopen komt het goed.. of wordt het een dsb fiasco..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:36
Tsja, als we in 2024 op 420k staan lachen we erom zullen we maar zeggen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdfXAx36T2XLFD2WDJQhjAADVn8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2WInGlrAdF6z4T4ORqk87EMH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
It's a first.
Het is de eerste keer dat ik meer verlies op een dag dan ik heb verdient met werken. (De eerste keer dat ik meer met met crypto-pf dan met werken verdiende was toch leuker) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Bitcoin staat in solden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Kinderen naar bed, papa rekt. Zet die maar op een tegeltje..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Toch maar weer de dip gekocht.. |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
* Taro zoekt de supercycle...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Taro schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:59:
Supercycle, nie gezien hier. Wat is dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
DaWayne schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:00:
[...]

Supercycle, nie gezien hier. Wat is dat?
Dat moet je aan de mensen vragen die zeiden dat het deze keer anders zou gaan ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
* D_Jeff vraagt zich af of @Taro nu een "I told so" moment heeft?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:57:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TVbZjCU.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Merci
Et voila, gevonden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rz7p-hZUuXudhtw4hLriUvb0Fy8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hbXH2QJrXlBfAbtj4wZcMs9e.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j21zGCZSsC9fuiGndSXh-KRPF4U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BmZoyp06qzXMTYh2ljUOMLZq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:57:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsYQ0upRNZVsrYplIcrN_g1UPug=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZNJRPedLXFijXvEx28Ma3tZj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
Taro schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:01:
[...]

Dat moet je aan de mensen vragen die zeiden dat het deze keer anders zou gaan ;)
Wat is een supercyclus?
We spreken over een supercycle wanneer de cyclus waar we ons nu in bevinden anders zou zijn dan de cyclus die eraan voorafgingen en deze naar verwachting in kracht zal overtreffen als gevolg van de bijzondere macro-economische situatie in de wereld. De term werd in oktober 2019 bedacht door Dan Held (directeur van Kraken), die het later in december 2020 en nogmaals in april 2021 nader toelichtte.

Er is zeker sprake van een bijzondere macro-economische situatie in de wereld... , maar geen supercycle te zien ;w :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Niet online
Leverage traders en panic sellers moeten er uit

[ Voor 22% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 20:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ok. Ff wat bullish nieuws.
Kijk hier eens naar: we komen in de buy zone!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EVDYxV_Vqa5V19u-T4wl73bpVI0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CqJeC7ZJwTEJkVlGAf2FNZMt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Lekker deze actie!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momark
Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:07:
Leverage traders en panic sellers moeten er uit
Vergeet de shorters niet, zoal bijv. Ene taro ;w
Pagina: 1 ... 245 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!