AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Absoluut, wellicht handig om voor de helft van je geplande zak fiat alvast DCA te doen en de andere helft te wachten tot na die speech.. iemand een idee hoelaat die maf z'n bek open gaat trekken?Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:40:
[...]
Kan ook de andere kant op gaan. Vond het wel een leuk moment en er is meer fiat om bij een eventuele dipperdedip nog een keertje te fluffen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is al geweest!Vis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:44:
[...]
Absoluut, wellicht handig om voor de helft van je geplande zak fiat alvast DCA te doen en de andere helft te wachten tot na die speech.. iemand een idee hoelaat die maf z'n bek open gaat trekken?
Is al geweest, niks bijzondersVis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:44:
[...]
Absoluut, wellicht handig om voor de helft van je geplande zak fiat alvast DCA te doen en de andere helft te wachten tot na die speech.. iemand een idee hoelaat die maf z'n bek open gaat trekken?
Hij is toch allang klaar?Vis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:44:
[...]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Is al geweest. En niks nieuws. Dus wenn 28k, zeker als het 16:00 uur is.
Gelukkig is het aantal sats uiteraard hoger
Grappig detail, in diverse PF's is het muntje waar ik er het minst van heb qua waarde (bijv Altair op Kraken en GAL op Binance) het enige muntje in het groen
Futures gaan al richting de -2%.. dus bereid je voorVis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:49:
Oh haha oke nou dan maar ff wachten tot de beurzen in de US open gaan 😂 dan gebeurd er altijd wel iets..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 09-05-2022 12:02 ]
Zero.
Bounce soon.sjorremans schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:51:
[...]
Futures gaan al richting de -2%.. dus bereid je voor
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
omg!Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:15:
Nog even en ik kan voor een paar stuivers mijn dot verdubbelen..
dunne DOTjes, when DOT $69?
weekly en monthly, hopelijk de bodem? (3538 sats per DOT)
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2022 12:31 ]
nothing stops this train
We liggen straks weer in een hoekje te Yanken err janken.Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:24:
Goeiemiddag!
Positief, de eerste bitcoin doom en gloom berichten duiken weer op in de media met de welbekende piramidespel en tulpenmanie comments. Nu wachten op de doodsverklaring en capitulatie drop.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Geen "Moon!"?Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:24:
Goeiemiddag!
We zitten definitief in de bear market.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Schiet eens op met mijn teruggave. Deze dip moet gekocht worden.
Groetjes!
==
hoi
Klinkt heel bekend, meestal ga ik long maar afgelopen tijd tegen mijn gevoel in toch Short gegaan. Nu is inderdaad geen ideaal moment om in te stappen maar als we straks ergens een keer weer een kleine pump is geweest wellicht.Eusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:36:
Nog nooit geshort, en bij elke stap naar beneden denk ik: toch maar eens proberen. Bij 35k, bij 34k, bij 33k .. maar ik ben bang als ik het doe dat met mijn geluk de koers omhoog schiet
Je overweegt om te shorten in een reeds ingezette neergaande trend en in de buurt van resistance.Eusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:36:
Nog nooit geshort, en bij elke stap naar beneden denk ik: toch maar eens proberen. Bij 35k, bij 34k, bij 33k .. maar ik ben bang als ik het doe dat met mijn geluk de koers omhoog schiet
Wat klopt hier niet?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Do it.Eusebius schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:36:
Zero.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja zeg wil je de koers nou omhoog hebben of nietJedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:39:
[...]
Je overweegt om te shorten in een reeds ingezette neergaande trend en in de buurt van resistance.
Wat klopt hier niet?
Het was een grap natuurlijk, maar serieus, ik heb nog nooit/niet geshort omdat ik het principe (nog) niet begrijp en nog niet uitgevogeld heb hoe ik het beste dat kan doen. Ik val in de categorie nieuwkomer en ga in ieder geval niet iets doen wat ik niet begrijp.
[ Voor 5% gewijzigd door Eusebius op 09-05-2022 12:42 ]
==
hoi
Ik wilde vanmorgen bijkopen op 33.6, maar kwam wat tussendoor.
Kan ik intussen alweer 2 procent meer kopen voor het zelfde geld!
Toch wacht ik nog even, gaan die 32 nog wel zien vandaag ben ik bang..
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik weet nog dat ik in 2018/19 letterlijk ziek werd van die dump. Met de corona dip had ik dat weer ondanks dat ik al veel winst had genomen. Daarna met nog een deel uitstapt en ondanks dat ik nu virtueel heel veel meer verlies heb dan in 2018/19 voelt het heel anders omdat ik toch een deel heb kunnen profiteren. Hopelijk komt er nog een bullrun ergens de komende jaren en lukt het me om nog beter te profiteren. Iedere keer een stukje beter winst durven pakken zou mooi zijn.Wom schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:40:
Het begint bijna fysiek pijn te doen om mijn PF te verversen. Daar ben ik dus maar mee gestopt
Ps. 14 mei komen mijn xeuro's vrij op nexo dus voor die tijd zijn we moon. Geen paniek.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 09-05-2022 12:46 ]
Zero.
Ik houd mijn short nog maar even open, met risico op een bounce natuurlijk, maar het ziet er allemaal niet heel stevig uit.
Tot het ineens uit het niets wel stevig is.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:47:
We hangen nu vlak boven het dieptepunt van 24 januari. Benieuwd of dat nog support biedt of dat we daar doorheen vallen. Daarna gaat het richting 30k qua support level.
Ik houd mijn short nog maar even open, met risico op een bounce natuurlijk, maar het ziet er allemaal niet heel stevig uit.
Zero.
Wachten op de het moment dat chef whale zegt dat ze weer mogen kopen.Darrell schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:49:
Zijn bounces afgeschaft door de devs?
Zero.
[ Voor 93% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 14:43 ]
Dat risico is er altijd, dat we ineens organische groei naar 69k zien. Daarom wel take profit ingesteld natuurlijk, als een echte angsthaas
Je zou zeggen dat er een capatulatie moet komen. 1 dikke 10k candle en we zitten op de 22k nu
Inderdaad gecontroleerd, want dat is het precies.Coldcat schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:53:
Het gaat wel allemaal langzaam omlaag, gecontroleerd.
Je zou zeggen dat er een capatulatie moet komen. 1 dikke 10k candle en we zitten op de 22k nu
Zero.
.
[ Voor 54% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 14:43 ]
Ik denk dat 32/30k nul support gaat geven als het zo eenvoudig naar beneden uit zakt. Mijn oorspronkelijke ladder is aan gort gehit. Duurt nog even tot payday + vakantiegeld maar als we tegen dan rond 28k aanmodderen knal ik het erin.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:47:
We hangen nu vlak boven het dieptepunt van 24 januari. Benieuwd of dat nog support biedt of dat we daar doorheen vallen. Daarna gaat het richting 30k qua support level.
Als we nog leven wel en anders maakt het toch niks meer uit.Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:54:
[...]
ongeveer 30% verlies denk ik van me inleg, in totaal crypto en aandelen.
Ik vind dat dit best nog meevalt gezien de dalende markt.
Ik blijf er bij, op lange termijn komt er altijd een stevige herstel van de markt,
Als de oorlog in Oekraïne voorbij is, en de renteverhogingen zijn verleden tijd komt alles weer goed.
Zero.
[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 14:44 ]
Goed plan, zal mijn vriendin zeggen dat het gewoon weer een zomervakantie naar La Casa en Hollanda wordt.Joosie200 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:55:
[...]
Ik denk dat 32/30k nul support gaat geven als het zo eenvoudig naar beneden uit zakt. Mijn oorspronkelijke ladder is aan gort gehit. Duurt nog even tot payday + vakantiegeld maar als we tegen dan rond 28k aanmodderen knal ik het erin.
Is helemaal hip tegenwoordig, zo'n staycationYES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:59:
[...]
Goed plan, zal mijn vriendin zeggen dat het gewoon weer een zomervakantie naar La Casa en Hollanda wordt.
Wat een tering ellende dat crypto de laatste maanden, wordt alleen maar ergersjorremans schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:58:
Wat een tering ellende dat crypto de laatste maanden, wordt alleen maar erger
Duurt lang.Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:03:
[...]
Wat een tering ellende dat crypto de laatste maanden, wordt alleen maar ergerover 2 jaar is het weer feest.
Zero.
Ach na die run op zwembaden en jacuzzi vorig jaar. Een wellness resort in eigen tuin. Beetje vamos ala playa gevoel of Griekenland naar NL halen.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:59:
[...]
Goed plan, zal mijn vriendin zeggen dat het gewoon weer een zomervakantie naar La Casa en Hollanda wordt.
Ik heb gewoon een opblaaszwembadje voor mijn dochter van 1, kan ik zelf ook wel in liggen denk ik. Blikbier er bij en gaan.Joosie200 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:09:
[...]
Ach na die run op zwembaden en jacuzzi vorig jaar. Een wellness resort in eigen tuin. Beetje vamos ala playa gevoel of Griekenland naar NL halen.
Vergeet de dunne bifi knakworstjes niet!YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:10:
[...]
Ik heb gewoon een opblaaszwembadje voor mijn dochter van 1, kan ik zelf ook wel in liggen denk ik. Blikbier er bij en gaan.
succes daar ben ik al 2 jaar mee bezigPelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:10:
Ik ga mijn zolder en garage maar eens opruimen..
Het mag stukgaan tot ongeveer 28.8k... daaronder wordt t echt spannend.WiLLoW_TieN schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:10:
$33K nu ook stuk...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zero.
Wat blikken Efes halen voor het Corendon-gevoelYES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:10:
[...]
Ik heb gewoon een opblaaszwembadje voor mijn dochter van 1, kan ik zelf ook wel in liggen denk ik. Blikbier er bij en gaan.
Kijk die koers eens terugkrabbelen naar 33K. Bijna!
bedankt CRO, grootste bijdrage 😂
nothing stops this train
Ik doe mijn deel met DCA-en maar het voelt op dit moment meer zo. Gelukkig lig ik straks in Noorwegen in een tentje tussen de elementen en kan ik geen koersen meer volgen.Ray_ schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:34:
[...]
Je hebt hem nog niet goed in 't putje geduwd volgens mij.
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 09-05-2022 13:19 ]
Vanochtend ook alles even in de spreadsheet gegooid.Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:18:
ik sta in de negatief nu! yay voor het eerst 🤣
bedankt CRO, grootste bijdrage 😂
Als ik alles nu zou verkopen sta ik op 7% verlies. Had het erger verwacht.
Maar ik zit nog 2 maanden vast in de CRO-crap, dus ik vrees het ergste tegen die tijd.
Zo moet het ook. 1 BTC = 1 BTCfRiEtJeSaTe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:18:
[...]
Ik doe mijn deel met DCA-en maar het voelt op dit moment meer zo.
[Afbeelding]
Ja en nee... Het is namelijk ook de zwaarste test voor fiat, voor het klimaat en voor overheden. Als de ellende blijft duren en e.e.a. stort in (landen, economieën, etc..) dan is crypto juist een goede toevlucht om zonder (overheids)regulering toch door te gaan.Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:17:
Maar als crypto/btc alle ellende van de huidige tijd kan overleven dan ziet het er wel heel goed uit.. maar dan moet er wel een keer een einde komen aan de oorlog, corona, energiecrisis etc etc. Dit is toch wel de zwaarste test voor btc in het bestaan tot nu toe. Voor iedereen misschien wel.
Valt me alleszins mee dat er nog geen complottheorieën zijn over dat crypto door de alien reptilians zou zijn ingebracht om het huidige mondiale monetaire systeem op zijn knieën te dwingen en overheden te exposen en zo de macht te kunnen grijpen als alles instort.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Betekent dat onder de 20.000 dollar haalbaar is.
In theorie kan alles en zaten we nu ook op 420k.MaStar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:23:
Vandaag kopen op 32.000 dollar is prima. Maar het kan nog lager. Eerder ging de Bitcoin van 20.000 dollar naar 3.000 dollar.
Betekent dat onder de 20.000 dollar haalbaar is.
Zero.
Ja, meer landen zou zeker positief zijn! Echter hoe is het met de hodlheid van de landen welke recent Bitcoin als betaalmiddel toegestaan hebben? Hopelijk koopt men wat bij in de dip ipv te verkopen.MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:22:
[...]
Ja en nee... Het is namelijk ook de zwaarste test voor fiat, voor het klimaat en voor overheden. Als de ellende blijft duren en e.e.a. stort in (landen, economieën, etc..) dan is crypto juist een goede toevlucht om zonder (overheids)regulering toch door te gaan.
That reminds me, ik heb ook nog een huis. Hmmmm verkopen en de bounce meepakken?
When bounce? Heb altijd al een prive eiland willen hebben en een piratenschip
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je dochter van 1 drinkt bierYES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:10:
[...]
==
hoi
MaStar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:30:
Probleem met lage prijzen is dat mensen niet meer durven kopen. En straks als het naar 50k gaat over een paar maanden staat iedereen in de rij....

Paar maandenMaStar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:30:
Probleem met lage prijzen is dat mensen niet meer durven kopen. En straks als het naar 50k gaat over een paar maanden staat iedereen in de rij....
UberLurker Departement #GG.
Bless your soulDon Guacamole schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:38:
Kan het niet langer aan zien. Zojuist bijgekocht. 💪🏻👊🏻
Ik zie het:Don Guacamole schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:38:
Kan het niet langer aan zien. Zojuist bijgekocht. 💪🏻👊🏻
:fill(white):strip_exif()/f/image/5gpab4oAvr0HLuOak5XPhjxg.png?f=user_large)
Plusje van mij, alsjeblieft.
Fear & greed op 11, rsi onder 50, als je nu niet bijkoopt, doe je dat wel als we weer 30 procent hoger staan?
We kunnen nog Max 33 k dalen, de stijging is unlimited.
Rsi ter info:
MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:22:
[...]
Valt me alleszins mee dat er nog geen complottheorieën zijn over dat crypto door de alien reptilians zou zijn ingebracht om het huidige mondiale monetaire systeem op zijn knieën te dwingen en overheden te exposen en zo de macht te kunnen grijpen als alles instort.
Heb er gisteren al wat ingestort, fiat is operdepop voor nu.Don Guacamole schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:44:
Haha dankje.
Fear & greed op 11, rsi onder 50, als je nu niet bijkoopt, doe je dat wel als we weer 30 procent hoger staan?
Rsi ter info:
[Afbeelding]
Tegen het einde van de maand weer kijken met vakantiegeld in de zak.
Goed nieuws! RSI kan dus bijna alleen nog maar omhoog! Ruimtepak aan, bijkopen en fiets klaarzetten dan maar.Don Guacamole schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:44:
Haha dankje.
Rsi ter info:
[Afbeelding]
Volgens de baas van de NASA is moon in ieder geval vóór het jaar 2024 niet realistisch.Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:45:
wen moon ?
Of hij had het over de moon landing, dat weet ik niet meer
[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 09-05-2022 14:42 ]
Meer één van de kansen in de bear, of het dé kans was weet je pas achteraf. Zoals je zelf aangeeft ging het van 20k naar 3k (-85%), omgerekend naar de laatste ATH is dat 10k per BTC.MaStar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:22:
Voor degene die graag een bear market willen meemaken. Dit is de kans om te kopen.
Op de weg omlaag koop ik altijd een beetje bij, net als dat ik omhoog beetjes verkoop. Maar de het gros van de beschikbare fiat staat nog zeker tot 25k aan de zijlijn. Gaan we toch eerder omhoog, mij ook goed.
De tijd leert of het tij keert
Hoop dat je bij punt 1 gelijk hebt maar betwijfel het soms als ik zie dat mensen flufjes bijkopen als hun salaris gestort is. Je kan het imho beter doen voordat je salaris gestort is.Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:51:
Wie zijn de mensen die beleggen?
1- mensen die geld vrij hebben om te beleggen
De dag van vandaag zijn er niet veel mensen die überhaupt spaargeld hebben...
Niet iedereen is zoals de meeste op deze forum.
Als je dan toch iets van geld hebt dat je kan missen en je waagt een gokje op de beurs, en je krijgt al direct te maken met koersdalingen waar je van in paniek slaat wegens geen ervaring, en je verkoopt met verlies.
De meeste mensen die verlies maken op de beurs zijn particulieren die nieuw zijn en geen ervaring hebben met beleggen.
Soms lees je artikels van Jeff Bezos van Amazon die miljarden dollars verliest... Maar is foute reclame, de waarde van Amazon zakt, maar hij verkoopt zijn aandelen niet é... die miljarden verlies zijn na x aantal jaar weer miljarden winst.
Op papier wordt er gewoon verlies geleden, meeste mensen draaien de kraan ook dicht nadat de tuin besproeid is. Want uiteindelijk komt de rekening.
Voordat of nadat maakt niets uit, zolang je niet tot de bodem van je bankrekening etc gaat. Altijd je buffers in acht houden, wanneer je ook je DCA doet.Barrycade schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:57:
[...]
Hoop dat je bij punt 1 gelijk hebt maar betwijfel het soms als ik zie dat mensen flufjes bijkopen als hun salaris gestort is. Je kan het imho beter doen voordat je salaris gestort is.
Op papier wordt er gewoon verlies geleden, meeste mensen draaien de kraan ook dicht nadat de tuin besproeid is. Want uiteindelijk komt de rekening.
Stay away in May,
remember to return in September.
Als het zo zou werken dan hadden we ook niet de 69 als top gehad. Per run een mindere stijging en mindere daling. Aangezien we dit keer maar een x3 hadden zal mogelijk de bear ook minder diep zijn. Nu was de bullrun ook beïnvloed door corona en oorlog etc, dus niet echt vergelijkbaar denk ik.raq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 13:55:
[...]
Meer één van de kansen in de bear, of het dé kans was weet je pas achteraf. Zoals je zelf aangeeft ging het van 20k naar 3k (-85%), omgerekend naar de laatste ATH is dat 10k per BTC.
Op de weg omlaag koop ik altijd een beetje bij, net als dat ik omhoog beetjes verkoop. Maar de het gros van de beschikbare fiat staat nog zeker tot 25k aan de zijlijn. Gaan we toch eerder omhoog, mij ook goed.
Dit is geen financieel advies btw enkel hopium:
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 09-05-2022 14:17 ]
Zero.
nothing stops this train
rustig joh, niet alles in 1x kopen hier. DCA starten en elke maand deel van je salaris erin kieperen.
Ik wacht nog ff paar maanden tot wellicht eind van het jaar.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niet te gek hoor want karma is een bitch....wil de cryptogoden niet uitdagen.
[ Voor 50% gewijzigd door zwembroek op 09-05-2022 14:55 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gelukkig kan ik in deze markt die vraag met nee beantwoorden
Tot nu toe:Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:15:
[...]
Als het zo zou werken dan hadden we ook niet de 69 als top gehad. Per run een mindere stijging en mindere daling. Aangezien we dit keer maar een x3 hadden zal mogelijk de bear ook minder diep zijn. Nu was de bullrun ook beïnvloed door corona en oorlog etc, dus niet echt vergelijkbaar denk ik.
Dit is geen financieel advies btw enkel hopium:
[Afbeelding]
- 3.43x
- $69045
- 53%
Zover je nog geen antwoord gehad hebt:Coldcat schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:40:
[...]
Die 5% is maar voor een paar honderd euro als ik het goed heb.
0,01 BTC
Das ongeveer 3k EUR en/of USD
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/7rzAJh6e0zseIwNbezWEocsF.webp?f=fotoalbum_large)