[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.594 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
NeoflexNL schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:49:
[...]

Alle assets worden toch uitgedrukt in fiat waarde? Je kan ook zeggen dat je voor x goud aan BTC hebt, of een huis dat x zoveel vaten olie kost? Geld is niet alleen een betaalmiddel, maar ook een rekenmiddel om assets te waarderen
Klopt. En je kan ook betalen met aandelen. Er zijn bedrijven die dat doen.

Het ging meer om de context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
[...]

Alle assets worden toch uitgedrukt in fiat waarde? Je kan ook zeggen dat je voor x goud aan BTC hebt, of een huis dat x zoveel vaten olie kost? Geld is niet alleen een betaalmiddel, maar ook een rekenmiddel om assets te waarderen
En dat zal nog lang zo blijven. Hele volksstammen rekenen nog terug naar guldens :+ en hoe lang is dat al geen legal tender meer? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Je bedoelt: Voor x BTC aan goud neem ik aan ipv voor x goud aan BTC? Ik mag toch hopen dat BTC bij ons allemaal de base currency is.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:53

NeoflexNL

Forever young

Waah schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:52:
[...]

En dat zal nog lang zo blijven. Hele volksstammen rekenen nog terug naar guldens :+ en hoe lang is dat al geen legal tender meer? :+
Inderdaad. Je zou toe moeten naar een waardering naar rato van pure schaarste, zoals daarin goud of idd bitcoin. Waarderen van assets op basis van fiat wordt door inflatie geheel verwaterd. Ik vind het er ook echt beroerd uitzien op dit moment monetair gezien (al een hele tijd overigens). Het probleem begint zich nou wel echt aan de oppervlakte te begeven.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:56:
[...]

Je bedoelt: Voor x BTC aan goud neem ik aan ipv voor x goud aan BTC? Ik mag toch hopen dat BTC bij ons allemaal de base currency is.
Theoretisch kan dat natuurlijk beide kanten op, maar fair point natuurlijk

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-LB3fPgDn9DSRCOGNCxV9bVxr0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rVqorX8vF7IqRbLQ6uyFlYI4.gif?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Waah schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:51:
[...]

Gaat niet gebeuren. :+ eIDAS wel. Maar alles wat je er bij aanhangt en bedenkt niet.

Medische dossiers digitaal is nu al een enorm lastig punt. Gaan ze echt niet daaraan hangen. Enkel vaccinaties (logisch, het gele boekje is wel érg achterhaald). Maar verder dan dat zal het niet gaan. Hoe graag men dat wil geloven om een punt te maken.

En zo'n eIDAS is nu net zoiets waar de block chain perfect voor zou zijn. :+
https://www.ing.be/nl/retail/daily-banking/e-banking/helena
In België loopt al een pilot.

Aan de achterkant van eIDAS zit een Europese implementatie van SSI, ESSIF genaamd. Dat maakt gebruik van DID's, wat sinds kort een W3C standaard is. European Blockchain Services Infrastructure is de blockchain, wat volgens mij [gebaseerd is/gebruikt maakt] van HyperLedger Fabric (in ontwikkeling door SAP (Duits), IBM en Intel. Europa mag/kan (en zal bewerkstelligen) dat alles gekoppeld gaat zijn door middel van DID's te koppelen in het DID document, en de hoeveelheid CBDC je dan hebt, is een onderdeel hiervan. Zodoende kan dus je bank je medische gegevens inzien als die koppeling bestaat via de DID's.

Over de wallet waar dit alles in beheert moet worden weet ik nog weinig vanaf. Hier kan je iets meer lezen: Wikipedia: Verordening Europese e-ID

Ook leuk feitje. Bitcoin en Ethereum ondersteunen ook DID's. Hoe precies DID's werken kan je het beste in de video van mijn vorige post zien. De blockchain Sovern is hiervoor ook in het leven geroepen, maar geen idee of dat toekomst heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Qunix op 08-05-2022 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:07

Darrell

Fiat moonboy

Poah. Rekt man...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Das normaal man, zo gaat het al een week :P

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Al iemand geprobeerd om dit vallende mes op te pakken? Ik waag me er geloof ik nog even niet aan...

Welke MA's kijken jullie nog naar?

[ Voor 16% gewijzigd door NeoflexNL op 08-05-2022 19:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:14:
Al iemand geprobeerd om dit vallende mes op te pakken? Ik waag me er geloof ik nog even niet aan...
Nee, alle fiat/stablecoins in staking. Ik blijf wel maandelijks DCA'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:17:
[...]

Nee, alle fiat/stablecoins in staking. Ik blijf wel maandelijks DCA'en.
DCA dan wel in btc of als in deel van loon in stables zetten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
NeoflexNL schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:19:
[...]

DCA dan wel in btc of als in deel van loon in stables zetten?
In BTC & ETH, altijd op donderdagavond en 75% ervan in degene die dan het meeste is gedaald/minste is gestegen en 25% in de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:22:
[...]

In BTC & ETH, altijd op donderdagavond en 75% ervan in degene die dan het meeste is gedaald/minste is gestegen en 25% in de ander.
Bij mij kwam vrijdagochtend eruit als gemiddeld de laagste waarde, had er een keer een pythonscriptje voor geschreven.

Zegt niet perse iets, misschien was nieuws van covid/invasie van een bepaald land/etc toevallig do op vr ofzo, waardoor het lijkt alsof dat het goedkoopste zou zijn.

Ik was maar beperkt teruggegaan,dus misschien is mijn metric een beetje off.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:50
Ik lees al een flinke tijd mee op het forum en bij deze bedankt voor alle tips en leuke weetjes.

Nu we weer lekker aan het dippen zijn is het een mooie tijd om bij te kopen. Elke keer als de koers een dip heeft koop ik wat bitcoin bij.

Welke muntjes kopen jullie vooral nu het overal uitverkoop is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:14

YES

Moderator General Chat
oosterhofjf schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:48:
Ik lees al een flinke tijd mee op het forum en bij deze bedankt voor alle tips en leuke weetjes.

Nu we weer lekker aan het dippen zijn is het een mooie tijd om bij te kopen. Elke keer als de koers een dip heeft koop ik wat bitcoin bij.

Welke muntjes kopen jullie vooral nu het overal uitverkoop is?
BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:14

knakworst

Get more sats!

Geen idee wat ik hiervan moet vinden. Het doel van het mixen is natuurlijk niet altijd legitiem.

https://bitcoinmagazine.n...r-blender-op-sanctielijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
knakworst schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:51:
Geen idee wat ik hiervan moet vinden. Het doel van het mixen is natuurlijk niet altijd legitiem.

https://bitcoinmagazine.n...r-blender-op-sanctielijst
Bij zoiets stel ik dan gelijk de vraag: als je eerder gebruik hebt gemaakt, zijn dan automatisch jouw coins ook "fout"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd hoe diep $COIN (Coinbase) zal duiken op woensdag (Q1 earnings dinsdag nadat de markten sluiten), al zijn de inflatiecijfers van april voor VSA, China en India komende week een stuk belangrijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:14

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPGOPVlpJf6a-zYAMIJYReXd-Vo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0XTYAoF0iabY5MkaoAgbKuXC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Tijdens het op-bed-breng-ritueel van @Pelox neem ik aan ?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:10
Skrunsies schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:08:
[...]

Tijdens het op-bed-breng-ritueel van @Pelox neem ik aan ?
Gaat het dan over zijn kinderen of over zijn milfs?
Die teksten worden steeds leuker als je van ATH naar -50% kukelt _O-

[ Voor 46% gewijzigd door MrMrq op 08-05-2022 20:26 ]

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 00:46
Op coinbase valt er weer een usd'tje te rapen in amp. Antwoord is flexa en apps dacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:00
MrMrq schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:12:
[...]

Gaat het dan over zijn kinderen of over zijn milfs?
De kinderen van mijn milf

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

De stijging/daling is dan over de laatste 24 uur of van de donderdag in de week daarvoor?
Waarom iedere donderdag?
Waarom niet iedere maand en dan 4x zoveel?

[ Voor 5% gewijzigd door Martine op 08-05-2022 20:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
moon

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Martine schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:26:
[...]

De stijging/daling is dan over de laatste 24 uur of van de donderdag in de week daarvoor?
Waarom iedere donderdag?
Omdat niet iedere maand 4 weken heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkiYH-3RYUyWztQjMHdfxqJaqQg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NLLPyiI4bhLv52RcGd8QzPwc.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Martine schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:26:
[...]

Waarom iedere donderdag?
De laatste 24 uur en altijd de donderdag nadat het salaris is gestort. Dus 1x per maand. Ik dacht dat donderdagavond het beste moment in de week was omdat de ochtend vaak groen is, maar er in de loop van de dag doorgaans een fikse daling plaatsvindt. Maar @anandus geeft aan dat vrijdagochtend een nóg mooier moment is, dus wie weet verplaats ik het naar vrijdagochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat me opvalt van alle koersen (die ik in de gaten houd) is dat de koersen min of meer een kopie zijn van BTC, behalve XMR. Monero's USP is de privacy. Zien we hier gewoon malafide geld rondgepompt worden door criminelen en/of Russen?
Taro schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:47:
[...]

De laatste 24 uur en altijd de donderdag nadat het salaris is gestort. Dus 1x per maand. Ik dacht dat donderdagavond het beste moment in de week was omdat de ochtend vaak groen is, maar er in de loop van de dag doorgaans een fikse daling plaatsvindt. Maar @anandus geeft aan dat vrijdagochtend een nóg mooier moment is, dus wie weet verplaats ik het naar vrijdagochtend :)
Nou @anandus, deel je Python-script dan kunnen we de markt analyseren :)

[ Voor 54% gewijzigd door Eusebius op 08-05-2022 20:59 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Eusebius schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:58:
Wat me opvalt van alle koersen (die ik in de gaten houd) is dat de koersen min of meer een kopie zijn van BTC, behalve XMR. Monero's USP is de privacy. Zien we hier gewoon malafide geld rondgepompt worden door criminelen en/of Russen?

[...]

Nou @anandus, deel je Python-script dan kunnen we de markt analyseren :)
Hoeft natuurlijk niet per definitie malafide te zijn. Kan ook door mensen die gebukt gaan onder onderdrukking gebruikt worden. Het is overigens wel een teken van een sterk USP als dat de reden is dat de koers zich onafhankelijk van de grote jongens beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGu2lXKPnsMRKiw1PQU819LiMpk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ae1vpEJI6jFjWbXcO2YHgoqS.jpg?f=fotoalbum_large

weet iemand of dit de echte is?
ik wordt nu door hem gevolgd 😃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Kol Nedra schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:04:
[Afbeelding]

Die o wat op een nul lijkt in de naam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:04:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Iv60tKHrx1lOatVx4JBfBwn60Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TmFk2B22NRgznS82m5LztMTF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is ook logisch, maar dan bijna 6k bots ofzo?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wie is die beste man überhaupt, de neppe of de echte, van beiden nog nooit gehoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:13:
Wie is die beste man überhaupt, de neppe of de echte, van beiden nog nooit gehoord.
Is een gelijke persoon als Sinterklaas. Daar heb je ook 1 echte van en meerdere neppe. Het is net als met Bitcoin, daar is ook 1 echte van en meerdere neppe. De echte heeft status en macht. De neppe hebben een mindere status en moet strooien met strooigoed en cadeau's om populariteit te kweken. Uitdelen met handen vol tegelijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:17:
[...]

Is een gelijke persoon als Sinterklaas. Daar heb je ook 1 echte van en meerdere neppe. Het is net als met Bitcoin, daar is ook 1 echte van en meerdere neppe. De echte heeft status en macht. De neppe hebben een mindere status en strooien met strooigoed om populariteit te kweken. Uitdelen met handen vol tegelijk!
De echte geeft dus Bitcoin weg? Dan ben je sowieso niet goed bij je paasei.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:18:
[...]

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:13:
Een sarcastische joepietoeper die zichzelf niet al te serieus neemt. Wel aardig vertier vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:24:
[...]

Sowieso mag die topicstart wel weer eens flink geplust worden, blijft toch een allemachtig puik stukje schrijfwerk van onze kleuterschool leider @Taro.

Komop allemaal, 100 duimpjes als symbool voor die 100k!!!
Welkom terug kerel :)

Waar blijft de Carlos Matos avatar?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:21:
[...]

Een sarcastische joepietoeper die zichzelf niet al te serieus neemt. Wel aardig vertier vind ik.
Daar hou ik wel van, mensen die zichzelf niet al te serieus nemen. Maar crypto gerelateerde YouTubers blijf ik sowieso ver van, heel je frontpage gaat naar de bagger als je één keer zo'n video aanklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

YES schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:18:
[...]

Let maar eens op, de echte geeft nooit wat weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:26:
[...]

Let maar eens op, de echte geeft nooit wat weg!
The greatest trick the Sinterklaas ever pulled was convincing the world he did exist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Taro schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:47:
[...]

Ben heeft hier onderzoek naar gedaan en is tot de conclusie gekomen dat maandagochtend (CET) het beste inkoopmoment is, een paar uur na de weekly close. Als je het handig vindt, kan ik de grafiek wel even erbij zoeken morgen.
Eusebius schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:58:
Er zijn altijd wel een paar alts die tegen de stroom in zwemmen. En nee, ik denk niet dat dit door Russen komt.
Er was onlangs een community driven oproep om XMR massaal van exchanges te halen omdat holders het niet eens waren met withdrawal policies en dat heeft wellicht iets met de liquiditeit en dus de prijs gedaan. Daarnaast hebben privacy tokens af en toe de wind in de rug, nu wellicht ook weer door diverse omstandigheden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Ben heeft hier onderzoek naar gedaan en is tot de conclusie gekomen dat maandagochtend (CET) het beste inkoopmoment is, een paar uur na de weekly close. Als je het handig vindt, kan ik de grafiek wel even erbij zoeken morgen.
Interessant, sowieso ook voor algemeen gebruik (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:02:
[...]
[...]
Heel graag, super interssant, want ik zal al bijna 2 jaar door middel van een cronjob en de api van de exchange de DCA methode toepassen. Iedere maand stort ik verse eurotjes naar de Exchange, dus de nodige poen staat daar op dit moment wat te nixen. Niet veel hoor, eigenlijk meer kinderspel, maar al wel 24x een x bedrag en daarnaast, de aanhouder wint! :)

Met het automatisch geld vanaf de bankrekening storten heb ik voor een dusdanig klein bedrag gekozen wat ik sowieso kan missen. Anders moet ik straks verkopen om boodschappen te doen en dan is het DCA idee helemaal nutteloos.

Taro zijn idee is super interessant, bedankt voor het delen! Zelf dacht ik altijd 50/50% BTC/ETH. De 75/25 dmv de daling laten bepalen is wel een mooi idee.
Bij voorbaat dank! :)

Waarom ik ook naar ETH kijk, is omdat het energieverbruik van BTC op lange termijn de coin wel eens tegen kan gaan zitten. Aan de andere kant, er zit zóveel geld in dus het zal allemaal wel een beetje meevallen. }:|

[ Voor 9% gewijzigd door Martine op 08-05-2022 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:22
Waar DCA'en jullie BTC? En ETH? Ik wil hiermee beginnen en vraag me af waar ik ze het beste kan kopen en hodlen. Een ledger ofzo lijkt me eerst nog niet zo zinvol, want gaat nog niet om veel geld. Ik heb nu trouwens een account bij crypto.com en binance (maar die is wel lastig om geld op te krijgen geloof ik).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
dennisbos schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:30:
Waar DCA'en jullie BTC? En ETH? Ik wil hiermee beginnen en vraag me af waar ik ze het beste kan kopen en hodlen. Een ledger lijkt me eerst nog niet zo zinvol, want gaat nog niet om veel geld. Ik heb nu trouwens een account bij crypto.com en binance (maar die is wel lastig om geld op te krijgen geloof ik).
ik kies tegenwoordig Kraken, SEPA overboeking en koop daar BTC, Bitvavo is ook een goede optie
het versturen van BTC van Kraken naar elders kost je aan fee 0.00001 BTC (oftewel ~€0.32)

BTC hodl ik voor nu op Binance, want daar krijg je 5% staking rewards (flexible, niet locked)
Ik kijk naar bepaalde ALT-coins die interessant zijn, daar kijk ik naar de weekly chart, mocht ik een mooie dva moment zien dan trade ik kleine fluffjes BTC in een altcoin.
echt traden doe ik niet, kost mij teveel tijd en slapeloze nachten :z

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:35:
[...]

ik kies tegenwoordig Kraken, SEPA overboeking en koop daar BTC, Bitvavo is ook een goede optie
het versturen van BTC van Kraken naar elders kost je aan fee 0.00001 BTC (oftewel ~€0.32)

BTC hodl ik voor nu op Binance, want daar krijg je 5% staking rewards (flexible, niet locked)
Ik kijk naar bepaalde ALT-coins die interessant zijn, daar kijk ik naar de weekly chart, mocht ik een mooie dva moment zien dan trade ik kleine fluffjes BTC in een altcoin.
echt traden doe ik niet, kost mij teveel tijd en slapeloze nachten :z
Die 5% is maar voor een paar honderd euro als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lryr8wxHOmQtwTcBUo75btnbUl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/khEHNbe02gmbNNjpbYEzwsEl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ja sorry, ben bezig de kamers van de meiden te renoveren..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Nog even een dump om de week af te sluiten.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Nog een paar erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ap1t5mIAMav2-cftP7Q8IwerH8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a0jPStOCMHHjo2RjXDWu7VjG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-10 17:36
Crypto Fear & Greed Index op 11!
(wil niet zeggen dat de koers niet nog lager kan)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:58
shovelhead1340 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 03:26:
Crypto Fear & Greed Index op 11!
(wil niet zeggen dat de koers niet nog lager kan)
We gaan alweer omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Qunix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:52:
[...]

Bij zoiets stel ik dan gelijk de vraag: als je eerder gebruik hebt gemaakt, zijn dan automatisch jouw coins ook "fout"?
Als je gemixte coins naar een exchange stuurt zul je wel geflagged worden. Veel hops er tussen is het al iets veiliger. Hoe lang men terug kijkt, geen idee. Dus gewoon naar een wallet in eigen beheer overmaken en dan later een lekkere pizza mee kopen :P Geen idee hoe bedrijven als Bitpay met zulke zaken omgaan.

Maar ja voor zulke zaken is Monero beter geschikt. Eigenlijk wil je ook de privacy coins voor betalingen en sparen. Je bankrekening saldo en mutaties zijn ook niet voor iedereen zichtbaar. Het probleem is dat KYC dan natuurlijk nutteloos is want je kunt de oorsprong niet meer achterhalen. Daarom is het moeilijk(er) geworden om van Monero naar fiat te gaan. Vroegah hadden we shapeshift en xmr.to .....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oZHFwJMtTP4GAncKB8PqXFTZ5BA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JRLlt6kNYMxtsTb23HKJUvBq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Weer opstaan met een mooi DCA momentje hoor. M'n CELR holdings doen wel een beetje pijn. Nu rond het aankoop niveau van vorig jaar...
Ach, krabbelt wel weer bij, hopelijk 😅
Kansen, kansen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:54
Toch een beetje SM als je na het wakker worden de koersen bekijkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 07:46:
Weer opstaan met een mooi DCA momentje hoor. M'n CELR holdings doen wel een beetje pijn. Nu rond het aankoop niveau van vorig jaar...
Ach, krabbelt wel weer bij, hopelijk 😅
Kansen, kansen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhWGhV-NkKVAlV9i8Wwv94CGKIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZFPkxBI4Ehm4Hxd3gLkaCwLn.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rucFGN-kt2TwNwjuj45hchu79kE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ahDUHVUeapZTb4FteVfeaRpz.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rMDWnJur3wSjaznqejN-y3OU1bs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uOz9PCxPyfTMNgjiYHh2TK8a.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZe4RRhE10jAOObBaKc96XjRS_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GI4bw49O3geJEdHEjep0Vkx0.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik word er moe van, die koersen. Nog meer moe word ik van crypto.com en hun 6 maanden staking, die nog 2 weken duurt. Ergo, je kan niets. En je ziet je geld verdampen. Wat een vergissing was dat. Eens maar nooit weer. :( Kak CRO munt. Shitcoin |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
atomix9 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 07:55:
Ik word er moe van, die koersen. Nog meer moe word ik van crypto.com en hun 6 maanden staking, die nog 2 weken duurt. Ergo, je kan niets. En je ziet je geld verdampen. Wat een vergissing was dat. Eens maar nooit weer. :( Kak CRO munt. Shitcoin |:(
Mjah, zoiets kan je verwachten. Als je rendementen ziet als gratis X, Y of Z, zoveel procent cashback, etc, etc dan weet je dat het onhoudbaar is.
PLU hetzelfde verhaal over een tijdje. Nexo misschien ook.

Gratis geld bestaat niet. Zelfs niet in cryptoland.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 09-05-2022 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
zou je nu dan gaan panic sellen?

eens verder wat betreft het cro shitcoin verhaal

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Nu online
anandus schreef op maandag 9 mei 2022 @ 07:58:
[...]

Mjah, zoiets kan je verwachten. Als je rendementen ziet als gratis X, Y of Z, zoveel procent cashback, etc, etc dan weet je dat het onhoudbaar is.
PLU hetzelfde verhaal over een tijdje. Nexo misschien ook.

Gratis geld bestaat niet. Zelfs niet in cryptoland.
Ik had beter moeten weten en beter moeten DYOR, klopt :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:54
Bij elke keuze die je maakte vond je het schijnbaar op dat moment een goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 9 mei 2022 @ 07:59:
[...]

zou je nu dan gaan panic sellen?

eens verder wat betreft het cro shitcoin verhaal
Ik zou zeker gaan sellen ja, Na die visa card rebates stunt, zeker. Vertrouwen is totaal weg.
Bovendien, indien ik had kunnen sellen had ik nu meer over gehad van het totaal bedrag.
Mijn stack is dadelijk binnen een maand gehalveerd. Misschien nog wel minder.
En ik sta erbij en kijk erna..... als een stomme sukkel, kan niets. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-10 21:21
atomix9 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:00:
[...]

Kon je onmogelijk weten, maar krabbelt wel terug omhoog, cro heeft tegenover btc bijna geen sats verloren. Het is door btc dat cro gewoon volgt niet meer niet minder. Buiten die aankondiging van vorige week natuurlijk...

[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 09-05-2022 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wen 28k en dan moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwEeXYya3AvXcaDnkX2kjie0r-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/or4PGjf8W7e94ghdud4moy9x.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Nu online
cooLopke schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:04:
[...]

Kon je onmogelijk weten, maar krabbelt wel terug omhoog, cro heeft tegenover btc bijna geen sats verloren. Het is door btc dat cro gewoon volgt niet meer niet minder.
Ik denk het ook. Ik had goede verwachtingen, ze zijn allemaal door het putje gegaan nu.
Alleen ik kom er nu achter dat staking van 180 in cryptoland gewoon niet te doen is. Dat is een eeuwigheid.
Zelft een maand is soms al een een eeuwigheid. Genoeg om je stack te verdubbelen of te halveren.

Daar had ik geen ervaring mee, had ik toch meer bij stil moeten staan.... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
atomix9 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:00:
[...]

Het is ook een beetje tegen mezelf, ik zit ook vast met Ruby ;) (nog twee maanden)

Ga bij PLU of Nexo ook niets vastzetten, hoe aantrekkelijk het ook klinkt.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 09-05-2022 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag parade en speech van Putin, als speech redelijk positief zou zijn dan moon!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:13:
vandaag parade en speech van Putin, als speech redelijk positief zou zijn dan moon!
Леди и джентельмены. Россия летит на Луну! С биткойном!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10 18:39
Kol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:13:
Ik vermoed dat de speech positief zal voor Rusland zal zijn.
Gooi hem nog maar een keer erin, misschien helpt het:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5jebKvAJpNYY_jVbgC-349K13Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KFDMZ68JcSbeQyLKUkFNf8LV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:38

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oh Hai guys ik was een week op vakantie is nog iets spannend gebeurd?

... Oh.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Zeg zullen we afspreken dat we dit soort dips voortaan op 1-1 van het jaar plannen? Dat scheelt een hoop belastingcenten. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
anandus schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:14:
[...]

Леди и джентельмены. Россия летит на Луну! С биткойном!
Mis on see? Sinu ei oled Venemaa :(

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pe8LsfgNltwBMrbt0HuEWFbn9dk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IR0u1oneoBt4Zk3V3vaq7Pqy.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22
MicroWhale schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:04:
Zeg zullen we afspreken dat we dit soort dips voortaan op 1-1 van het jaar plannen? Dat scheelt een hoop belastingcenten. :+
Doe mij maar zo'n dip op 31-12. Dat is bijltjesdag

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Welke dip in de afgelopen 7 maanden bedoelen jullie precies?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Zou Putin de nieuwe Elon worden? :P Een grote dip incoming?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het is vandaag maandag ...... kom dan jonguh! Mijn buy order staat klaar oOo
.
.
.
.
En een sell natuurlijk indien we weer verder vallen, ben gekke henkie niet. Die was net op tv :+
Vooralsnog weinig koersimpact. Dan maar wachten op de Yanks.

@Pelox nee dus we mogen wel weer omhoog. What is next? Weer een FED?

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 09-05-2022 09:47 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Qunix schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:30:
Zou Putin de nieuwe Elon worden? :P Een grote dip incoming?
Had die clown nog wat te onzin te melden?

Nvm. Ik check even het andere topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 09-05-2022 09:45 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik ben benieuwd wanneer Saylor zijn margin call krijgt

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:00
MrFX schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:07:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer Saylor zijn margin call krijgt
Het laatste item gaat over dit onderwerp, rond de 1:39:00
YouTube: Satoshi Radio #205 - Extreme gaswar, Binance in Frankrijk en de marg...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnc-
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 01-07 15:49
Totaal offtopic, maar in plaats van naar de koersen te staren misschien een leuke afleiding:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:26:
Welke dip in de afgelopen 7 maanden bedoelen jullie precies?
Ik discrimineer niet, dus: Allemaal.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@Taro @Martine

Blijkbaar is het afhankelijk van de risk metric :)

Maandag is de beste dag (alle data), zaterdag wanneer BTC <0.5 risk (wat overduidelijk nu aan de hand is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cji90VfrR6XfO5T5Wen6EJf_leI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hpelj2hOKWOVabmwCjKR2Km7.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCxcZByr8i4Tzgly1vMuG4CDpKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AUtr5JL23DAQvC2D77pYcY8W.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-10 20:16
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:22:
[...]

Ik vermoed dat de speech positief zal voor Rusland zal zijn.
Gooi hem nog maar een keer erin, misschien helpt het:

[Afbeelding]
Je hebt hem nog niet goed in 't putje geduwd volgens mij.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als iemand die nog vooral lurkt en al langere tijd geleden heeft uitgecashed moet ik zeggen; ‘t begint weer te kriebelen nu. Al lijken veel crypto’s echt dood, een beetje zoals in de vorige bearmarket het geval was. Nog even afwachten dan maar, m’n plan is eigenlijk ergens in 2023 weer te gaan kopen in fases voor de ultra moon in 2024. Geduld is een schone zaak.

Ik moet je eerlijk bekennen, het nauwelijks bezig zijn met crypto. geld en koersen geeft ook een heerlijke mate van rust. Dat is ook wat waard na al die jaren. Mijn grijs geworden haren en kale plekken zijn weer hersteld…

Hoe is het hier verder cryptobroeders

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:46:
Als iemand die nog vooral lurkt en al langere tijd geleden heeft uitgecashed moet ik zeggen; ‘t begint weer te kriebelen nu. Al lijken veel crypto’s echt dood, een beetje zoals in de vorige bearmarket het geval was. Nog even afwachten dan maar, m’n plan is eigenlijk ergens in 2023 weer te gaan kopen in fases voor de ultra moon in 2024. Geduld is een schone zaak.

Ik moet je eerlijk bekennen, het nauwelijks bezig zijn met crypto. geld en koersen geeft ook een heerlijke mate van rust. Dat is ook wat waard na al die jaren. Mijn grijs geworden haren en kale plekken zijn weer hersteld…

Het feit dat je de 69k gezien hebt moet ook enorm rust gegeven hebben toch? :+

Gaat hier goed hoor, ik doe ook een stuk minder actief crypto dingen, al probeer ik wel of ik wat meer sats in mijn PF kan verzamelen door te traden, voordat we weer omhoog gaan en jij je weer aan de frontlijn meldt met je dan inmiddels waardeloos geworden fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:48
wen bodem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Geduldig wachten op de echte koopjes it is. Alleen wachten tot 2023 is wel erg lang. Ik verwacht eigenlijk dat we niet lager zullen gaan dan de 24k. Maar goed wie weet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBlWYyRUfbesgZe2rSOQIF-JPQ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RRXFgqdRMzTjR77PMKIklvN3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012

joh tommie, das ff terug. Ja ik gok dat ik eind 2022 begin 2023 weer ga DCA'en Heb er nu al weer zin in.
Mochten we al eerder capituleren dan ga ik eerder alweer aan de gang.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAL moonnn. gaat die een GMT'tje doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zo, ff een leuke donatie gedaan op de maandagochtend in een fluf ETH. Eens kijken wat Vlad zijn toespraak in petto heeft voor ons vandaag qua uitwerking.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:38

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zou de oorlog niet een sanctie van Rusland tegen het westen zijn door de markten te laten dippen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:22:
Zo, ff een leuke donatie gedaan op de maandagochtend in een fluf ETH. Eens kijken wat Vlad zijn toespraak in petto heeft voor ons vandaag qua uitwerking.
Ik denk nog meer rektheid.

Wacht nog even met buy the dip vandaag tot na z'n speech.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 242 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!