Jedi_Pimp schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Ben heeft hier onderzoek naar gedaan en is tot de conclusie gekomen dat maandagochtend (CET) het beste inkoopmoment is, een paar uur na de weekly close. Als je het handig vindt, kan ik de grafiek wel even erbij zoeken morgen.
[...]
Heel graag, super interssant, want ik zal al bijna 2 jaar door middel van een cronjob en de api van de exchange de DCA methode toepassen. Iedere maand stort ik verse eurotjes naar de Exchange, dus de nodige poen staat daar op dit moment wat te nixen. Niet veel hoor, eigenlijk meer kinderspel, maar al wel 24x een x bedrag en daarnaast, de aanhouder wint!
Met het automatisch geld vanaf de bankrekening storten heb ik voor een dusdanig klein bedrag gekozen wat ik sowieso kan missen. Anders moet ik straks verkopen om boodschappen te doen en dan is het DCA idee helemaal nutteloos.
Taro zijn idee is super interessant, bedankt voor het delen! Zelf dacht ik altijd 50/50% BTC/ETH. De 75/25 dmv de daling laten bepalen is wel een mooi idee.
Bij voorbaat dank!
Waarom ik ook naar ETH kijk, is omdat het energieverbruik van BTC op lange termijn de coin wel eens tegen kan gaan zitten. Aan de andere kant, er zit zóveel geld in dus het zal allemaal wel een beetje meevallen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Martine op 08-05-2022 22:59
]